Medlearn tillhandahåller kompetens och arbetskraft inom den livsviktiga sektorn hälsa, vård och omsorg. Medlearn är en av landets ledande utbildningsaktörer inom området. Varje år får tusentals studerande utbildning på olika nivåer inom kommunal vuxenutbildning, arbetsmarknadsutbildning, yrkeshögskola och som kompetensutveckling. Medlearn är en del av Irisgruppen som är en av Sveriges ledande aktörer för effektiv utbildning och stödinsatser för vuxna. Irisgruppen, som består av verksamheterna Iris och Medlearn, har en omsättning på cirka 400 MSEK och drygt 550 anställda på 80 orter runtom i Sverige. Visionen är att genom våra insatser där varje individ når sin fulla potential skapa ett bättre samhälle med minskad arbetslöshet och ökad integration. Läs mer på www.medlearn.se och www.irisgruppen.se. Medlearn erbjuder kunskap som förändrar liv. Vi verkar för samhällsnytta, har starka värderingar och ett tydligt fokus på kvalitet. Vi verkar för samhällsnytta, har starka värderingar med tydligt fokus på kvalité! Vi söker nu en ny kollega till vår verksamhet i Järfälla som vill vara med och bidra till Medlearns utbildningsinsatser! Dina arbetsuppgifter Vi söker nu en yrkeslärare till vår vård- och omsorgsutbildning i Täby. Tjänsten innebär att arbeta undervisa i klassrummet samt till viss undervisa på distans. Du ansvarar för planering, genomförande och uppföljning av undervisning i flexibla lärmiljöer. Du arbetar med lektionsplanering, bedömning och betygsättning samt att du handleder eleverna utifrån dennes studieplan. Du får möjlighet att vara med och skapa tillväxt och utveckling i Medlearns verksamhet. Din profil * Legitimerad vård- och omsorgslärare/yrkeslärare * Yrkeserfarenhet inom vård och omsorg. * Erfarenhet av att utbilda inom vård och omsorg * Meriterande med erfarenhet av att vuxenutbildning. Skola och vård utvecklas ständigt, därför behöver även våra utbildningar göra det. Vi söker dig som är intresserad av elevens lärande, analys av eget arbete och att utveckla verksamhetens pedagogiska metoder. Vårt erbjudande Glädje, kreativitet, utveckling och samarbete är våra starka nyckelord. Hos oss är kollegialt lärande viktigt, vi erbjuder våra medarbetare kompetensutveckling och utbildningsmöjligheter för att behålla kompetensen, nyfikenheten och inspirationen i arbetslaget, samt ge våra elever de bästa förutsättningarna att nå så långt som möjligt i sina studier. Våra verksamheter har en gemensam värdegrund. Medlearn värdesätter de kvaliteter som mångfald tillför verksamheten. Ytterligare information Vi söker en lärare som kan arbeta deltid eller heltid. Tillsättning sker enligt överenskommelse. Vi tillämpar provanställning om 6 månader. Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med din ansökan! Tjänsten kan komma att tillsättas under ansökningstiden. Sista ansökningsdag är 2025-08-15 Vid frågor kring tjänsten kontakta rekryterande chef [email protected] Medlearn tillhandahåller kompetens och arbetskraft inom den livsviktiga sektorn hälsa, vård och omsorg. Medlearn är en av landets ledande utbildningsaktörer inom området. Varje år får tusentals studerande utbildning på olika nivåer inom kommunal vuxenutbildning, arbetsmarknadsutbildning, yrkeshögskola och som kompetensutveckling. Medlearn är en del av Irisgruppen som är en av Sveriges ledande aktörer för effektiv utbildning och stödinsatser för vuxna. Irisgruppen, som består av verksamheterna Iris och Medlearn, har en omsättning på cirka 400 MSEK och drygt 550 anställda på 80 orter runtom i Sverige. Visionen är att genom våra insatser där varje individ når sin fulla potential skapa ett bättre samhälle med minskad arbetslöshet och ökad integration. Läs mer på www.medlearn.se och www.irisgruppen.se. Medlearn erbjuder kunskap som förändrar liv. Vi verkar för samhällsnytta, har starka värderingar och ett tydligt fokus på kvalitet. Vi verkar för samhällsnytta, har starka värderingar med tydligt fokus på kvalité! Vi söker nu en ny kollega till vår verksamhet i Järfälla som vill vara med och bidra till Medlearns utbildningsinsatser! Dina arbetsuppgifter Vi söker nu en yrkeslärare till vår vård- och omsorgsutbildning i Täby. Tjänsten innebär att arbeta undervisa i klassrummet samt till viss undervisa på distans. Du ansvarar för planering, genomförande och uppföljning av undervisning i flexibla lärmiljöer. Du arbetar med lektionsplanering, bedömning och betygsättning samt att du handleder eleverna utifrån dennes studieplan. Du får möjlighet att vara med och skapa tillväxt och utveckling i Medlearns verksamhet. Din profil * Legitimerad vård- och omsorgslärare/yrkeslärare * Yrkeserfarenhet inom vård och omsorg. * Erfarenhet av att utbilda inom vård och omsorg * Meriterande med erfarenhet av att vuxenutbildning. Skola och vård utvecklas ständigt, därför behöver även våra utbildningar göra det. Vi söker dig som är intresserad av elevens lärande, analys av eget arbete och att utveckla verksamhetens pedagogiska metoder. Vårt erbjudande Glädje, kreativitet, utveckling och samarbete är våra starka nyckelord. Hos oss är kollegialt lärande viktigt, vi erbjuder våra medarbetare kompetensutveckling och utbildningsmöjligheter för att behålla kompetensen, nyfikenheten och inspirationen i arbetslaget, samt ge våra elever de bästa förutsättningarna att nå så långt som möjligt i sina studier. Våra verksamheter har en gemensam värdegrund. Medlearn värdesätter de kvaliteter som mångfald tillför verksamheten. Ytterligare information Vi söker en lärare som kan arbeta deltid eller heltid. Tillsättning sker enligt överenskommelse. Vi tillämpar provanställning om 6 månader. Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med din ansökan! Tjänsten kan komma att tillsättas under ansökningstiden. Sista ansökningsdag är 2025-08-15 Vid frågor kring tjänsten kontakta rekryterande chef [email protected]
Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta hos en auktoriserad märkesverkstad med ett team av flera duktiga tekniker. Arbetet innebär att du kommer att hantera en rad uppgifter relaterade till bilunderhåll och reparationer. Du kommer att genomföra allt från rutinmässig service till mer omfattande reparationer, felsöka problem och arbeta förebyggande för att säkerställa att fordonen fungerar optimalt. Din profil Vi söker dig som har en fordonsteknisk utbildning eller motsvarande eftergymnasial bakgrund, samt minst tre års dokumenterad erfarenhet som mekaniker. Du är van att arbeta självständigt med felsökning, reparation och service av fordon. Som person är du social, kommunikativ och har en god samarbetsförmåga och trivs i en verkstadsmiljö där laganda och kvalitet står i fokus. B- körkort. God dator- och systemvana. Behärskar svenska i tal och skrift. I denna rekrytering får du en trygg anställning hos Starfinder. Det finns även stora möjligheter att få en anställning direkt hos kund. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig, välkommen med din ansökan!
Elgiganten är Sveriges ledande återförsäljare av hemelektronik, vitvaror och kök. Vi har i dag närmare 3 400 anställda och totalt 170 Phonehouse-butiker och varuhus över hela landet. Som anställd på Elgiganten är du en del av något mycket större och verksamheten utgörs av flera viktiga funktioner såsom varuhus, butiker, e-handel, nordiskt centrallager och kundtjänst. Bli en del av oss och var med på vår framgång! Är du intresserad av inredning, design, elektronik och smarta lösningar? Vill du jobba med att utforma kunders drömkök varje dag? Då kan du vara vår nästa Kitchen Advisor! Att arbeta på Elgiganten är både roligt, utmanande och fartfyllt. Det är inte bara vårt gemensamma intresse för det vi säljer som binder oss samman. Här finner du människor – med en äkta vilja att hjälpa andra hitta glädjen i den magiska världen av teknik. I just den här rollen får du även möjlighet att utforma våra kunders drömkök, varje dag! Din roll som Kitchen Advisor Som Kitchen Advisor hos oss är du bra på att kommunicera och nå goda resultat. Du gillar att träffa nya människor och tar dig an olika uppgifter varje dag. Vår avdelning Kitchen har haft en spektakulär tillväxt och nu kan du få vara en del av det roliga. Kreativa lösningar och noggrannhet är egenskaper du har och som bidrar till att kunderna erbjuds den bästa kökslösningen av just dig! Köksutställningen ser alltid tiptop ut när du är i tjänst och du har inga problem med att arbeta självständigt. Som Kitchen Advisor ansvarar du för köksområdet. Din uppgift är att använda din specialistkompetens för att skapa ett starkt förtroende hos kunderna, du ska vara det stöd de behöver i den viktiga köpprocess som det innebär att köpa ett komplett kök. Vem är du? Som Kitchen Advisor på Elgiganten är dina personliga egenskaper och motivation det viktigaste. Du älskar att utvecklas och uppnå dina mål, och såklart har roligt när du gör det! Vi ser att du • Kan erbjuda våra kunder en helhetslösning genom att sälja våra produkter och tjänster • Brinner gör försäljning och trivs att arbeta med mål • Är kreativ och kan hjälpa våra kunder på vägen till deras drömkök • Är noggrann och mån om att hålla köksutställningen uppdaterad • Har lätt att lära och en vilja att utvecklas Erfarenhet av kök- och vitvaruförsäljning är en fördel i denna roll men inte ett krav. Vi kommer vid din introduktion att förse dig med de kunskaper och utbildningar som krävs i som Kitchen Advisor, allt för att du ska lyckas och trivas tillsammans med oss. Vilka är vi? Vår kultur är viktig för oss och våra värderingar genomsyrar allt vi gör, vi söker nu en kollega som vill bli en del av vår gemenskap och precis som vi drivs av och delar våra värderingar: Win Together, Play Together, Grow Together and be Different Together. På Elgiganten tror vi att våra olikheter gör oss starkare och sammanhållningen är en styrka. Här jobbar drivna personer med stort intresse för både våra kunder och varandra. De som ser möjligheter, gillar snabba förändringar och drivs av att bidra till positiva resultat brukar trivas väl hos oss. Det är personer med energi som har en förmåga att naturligt ta egna initiativ och som vill utvecklas. Utveckling hos oss Vårt mål är att bli branschens bästa arbetsgivare och vi tror att vi når dit bland annat genom vårt goda ledarskap. På Elgiganten skapar en god ledare engagemang, arbetsglädje och motiverade medarbetare. Utveckling och interna utbildningar är något som vi valt att investera i, här innefattas träning i produktkunskap, kundmöte och ledarskapsutbildningar. Elgiganten erbjuder: • Avtalsenlig lön och pension • Generöst bonusavtal • Förmåner inom friskvård och personalköp • Internt utbildningsprogram för medarbetare och ledare • Goda karriärmöjligheter Övrig information: Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan tillsättas innan annonstiden har gått ut Anställningsform: Tillsvidare med inledande provanställning Omfattning: 80%. arbetstiderna innefattar även kvällar och helger Tillträde: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2025-07-31 På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökande, oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Observera att vi använder tester och bakgrundskontroll som en del i rekryteringsprocessen. Vi ser fram emot din ansökan! Registerna ditt CV och sök tjänsten genom att klicka på länken.
Vi serverar mat och utvecklar människor - Vill du vara med? ChopChop Häggvik söker ny stjärna till köket! Gillar du att jobba med händerna, lära dig nya saker och vara en del av ett team med högt tempo och mycket skratt? Perfekt! Vi söker nu köksbiträde som vill jobba heltid (100%) – med start så snart som möjligt! Vad gör man som köksbiträde hos oss? Bra fråga! Här kommer en ärlig och tydlig bild av vad jobbet innebär: Du preppar och förbereder råvaror – allt från att skära grönsaker till att förbereda kött och såser. Du håller köket igång – det betyder att du hjälper till med enklare tillagning, fixar disken och ser till att allt flyter på. Du tar emot leveranser och håller rent – vi jobbar med kvalitet och ordning. Ingen gillar kaos, så vi hjälps åt att hålla köket snyggt och säkert. Du samarbetar tätt med teamet – här är vi ett gäng som hjälper varandra, lär oss tillsammans och har kul även när det är fullt ös. Vem söker vi? – Du är redo att ge 100 % i köket – och gärna med ett leende. – Du är nyfiken, arbetsvillig och gillar att göra rätt från början. – Du gillar fartfyllda miljöer, men klarar också av att vara noggrann. – Erfarenhet? Inte nödvändigt – vi lär dig. Men viljan måste komma från dig. Vad får du av oss? – En trygg heltidstjänst i ett företag som växer snabbt. – Ett grymt team där vi jobbar tillsammans och stöttar varandra. – Möjlighet att växa, både personligt och inom företaget. – Utbildning på plats – vi ser till att du blir trygg i din roll. Omfattning om tjänst - Heltid Lön: Månadslön
Noga Omsorg söker nu engagerad och omsorgsfull personal till vårt team inom hemtjänst i Täby helger. Är du intresserad av att göra skillnad i andra människors liv genom att erbjuda högkvalitativ vård och omsorg? Då är detta jobbet för dig! Arbetsuppgifter helg i TäbySom en del av vårt team kommer du att bli involverad i ett brett spektrum av uppgifter inom hemtjänst helg. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Personlig omvårdnad och hjälp med hygien Matlagning och måltidshjälp Inköp Lättare städning och tvätt Psykosocialt stöd och sällskap Kvalifikationer för helg inom Hemtjänst i Täby För att vara framgångsrik i rollen ser vi gärna att du har: Erfarenhet inom vård och omsorg, särskilt hemtjänst Undersköterska utbildning God förmåga att kommunicera på svenska, både i tal och skrift Körkort (B) Empatisk förmåga och ett genuint intresse för att hjälpa andra Arbetstid och Anställningsform för Hemtjänst helg i Täby Vi erbjuder fasta helger varannan vecka. Arbetstiden är dagtid lördag och söndag varannan helg. Anställningen är tillsvidare med provanställning på 6 månader. Fördelar med att Arbeta hos Noga OmsorgHos Noga Omsorg erbjuder vi en arbetsmiljö där du har möjlighet att växa och utvecklas. Vi värdesätter våra medarbetare och tillhandahåller: Löpande utbildning och kompetensutveckling Ett stöttande och engagerande team Ett meningsfullt arbete där du gör skillnad varje dag Kollektivavtal Hur du Ansöker till Helg i Täby Är du redo att bli en del av vårt engagerade team? Skicka in din ansökan snarast möjligt då urval och intervjuer sker löpande. Vänligen inkludera följande i din ansökan: Ett personligt brev CV Referenser
Noga Omsorg söker nu engagerad och omsorgsfull personal till vårt team inom hemtjänst i Täby dagtid. Är du intresserad av att göra skillnad i andra människors liv genom att erbjuda högkvalitativ vård och omsorg? Då är detta jobbet för dig! Arbetsuppgifter inom dagtid i TäbySom en del av vårt team kommer du att bli involverad i ett brett spektrum av uppgifter inom hemtjänst på kvällar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Personlig omvårdnad och hjälp med hygien Matlagning och måltidshjälp Ledsagning till vårdbesök och andra aktiviteter Lättare städning och tvätt Psykosocialt stöd och sällskap Kvalifikationer för dagtid i Täby För att vara framgångsrik i rollen ser vi gärna att du har: Erfarenhet inom vård och omsorg, särskilt hemtjänst Undersköterska utbildning God förmåga att kommunicera på svenska, både i tal och skrift Körkort (B) Empatisk förmåga och ett genuint intresse för att hjälpa andra Arbetstid och Anställningsform för Hemtjänst dagtid i Täby Vi erbjuder heltidstidstjänst med fasta arbetstider måndag-fredag. Helgjobb var sjätte helg. Anställningen är tillsvidare med provanställning på 6 månader. Fördelar med att Arbeta hos Noga OmsorgHos Noga Omsorg erbjuder vi en arbetsmiljö där du har möjlighet att växa och utvecklas. Vi värdesätter våra medarbetare och tillhandahåller: Löpande utbildning och kompetensutveckling Ett stöttande och engagerande team Ett meningsfullt arbete där du gör skillnad varje dag Kollektivavtal Hur du Ansöker till Dagtid i Täby Är du redo att bli en del av vårt engagerade team? Skicka in din ansökan snarast möjligt då urval och intervjuer sker löpande. Vänligen inkludera följande i din ansökan: Ett personligt brev CV Referenser
Hos oss på Yrkesgymnasiet får elever möjlighet att lära sig ett yrke från grunden på riktiga arbetsplatser med stöd av kunniga handledare och yrkeslärare. På Yrkesgymnasiet förläggs mer än hälften av utbildningstiden på en arbetsplats vilket skapar en stabil grund och en konkurrensfördel på arbetsmarknaden. Genom stöd från sina inspirerande handledare och engagerade pedagoger på skolan, rustas våra elever på bästa sätt inför det framtida arbetslivet. Yrkesgymnasiet i Täby söker gymnasielärare i Idrott och hälsa. Våra elever förbereds på bästa möjliga sätt inför deras framtida yrkesliv med stöd av sina handledare och engagerade pedagoger. Vi söker dig som: - Vill lära ut Idrott och hälsa på ett inspirerande sätt och har gedigen ämneskompetens. - Är engagerad i idrottens samt hälsans roll i samhället och kommunicerar detta till eleverna. - Håller dig uppdaterad om det senaste inom ditt ämnesområde och vill lära ut på ett verklighetsnära och ämnesintegrerat tillvägagångssätt. - Planerar, dokumenterar och genomför din undervisning i enlighet med de anvisningar som regleras genom styrdokument för gymnasieskolan i Skolverkets kursplaner. Kvalifikationer Du har lärarexamen och lärarlegitimation samt gedigen ämneskompetens inom Idrott och hälsa. Vill du vara med och göra skillnad och ha en betydelsefull roll i en organisation som ständigt utvecklas? Varmt välkommen in med din ansökan så att vi får tillfälle att berätta vad vi som arbetsgivare kan erbjuda dig. Till följd av skollagen ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas vid anställning inom förskolan, förskoleklassen, fritidshemmet, grundskolan och gymnasiet. Vi uppmuntrar därför dig som söker att i direkt anslutning till att du skickar in din ansökan beställa ett utdrag från belastningsregistret. Blanketten för att beställa utdraget hittar du via polisen.se.
Är du intresserad av rollen som biträdande apotekschef och vill ta nästa steg i din karriär? Vill du vara en del av en organisation där du kommer att ha ett nära samarbete med ditt team och stora möjligheter att utveckla ditt ledarskap? Välkommen till Apotek Hjärtat! Din roll som biträdande apotekschef på Hjärtat Som biträdande apotekschef är du ett viktigt stöd både till ordinarie chef och dina kollegor på apoteket. Du avlastar med bemanningsfrågor, brådskande kvalitets- eller säkerhetsärenden, och i klurigare kundsituationer vid behov. Det här är en bra möjlighet att testa på ett större ansvar, och ett bra första steg om du funderar på att bli apotekschef. På Hjärtat kan din karriär ta många spännande vägar. Möjligheterna är många! Läs mer om våra karriärvägar här. Därför ska du jobba hos oss - Apotekschefen berättar Vi är glada att kunna välkomna er till vårt nya, fräscha apotek i Arninge – en strategiskt viktig satsning för Apotek Hjärtat! Med ett centralt läge inne på ICA Maxi och hela fyra receptkanaler har vi full aktivitet från dag ett. Arninge, som är en snabbt växande handelsplats nära både natur och stadspuls, är en perfekt utgångspunkt för våra kunder i regionen. Välkommen att göra skillnad med oss! Tjänsten är en tillsvidareanställning som farmaceut med rollen som Biträdande apotekschef. Tjänsten är på heltid eller enligt överenskommelse. Provanställning kan komma att tillämpas. Är du den vi söker? Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. Du är antingen i början av din karriär eller mer erfaren och önskar att utvecklas i ditt ledarskap. Du känner igen dig i beskrivningen: Du visar intresse och engagemang i mötet med kunder och samarbetar väl med kollegor på ditt apotek och i hela regionen/ hela Apotek Hjärtat Du tar ansvar för att hantera de krav som ställs på dig som medarbetare och tar hjälp av ditt team vid behov Du bidrar med en god attityd och söker enkla lösningar i vardagen Nyfiken på mer? Lyssna på vårt podcastavsnitt om Apotek Hjärtat. Du hittar det här. På Hjärtat strävar vi efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar därför sökande med olika bakgrund! Rekryteringen sker löpande och därav kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om roller kräver det så behöver du genomgå bakgrundskontroller innan anställning. All extern hjälp med rekrytering undanbedes. Sista ansökningsdag: 2025-06-30 Kontaktperson: [email protected]
Noga Omsorg söker nu engagerad och omsorgsfull personal till vårt team inom hemtjänst i Täby för kvällar. Är du intresserad av att göra skillnad i andra människors liv genom att erbjuda högkvalitativ vård och omsorg? Då är detta jobbet för dig! Arbetsuppgifter inom Hemtjänst på Kvällar i TäbySom en del av vårt team kommer du att bli involverad i ett brett spektrum av uppgifter inom hemtjänst på kvällar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Personlig omvårdnad och hjälp med hygien Matlagning och måltidshjälp Psykosocialt stöd och sällskap Kvalifikationer för Kvällsjobb inom Hemtjänst i Täby För att vara framgångsrik i rollen ser vi gärna att du har: Erfarenhet inom vård och omsorg, särskilt hemtjänst Relevant utbildning inom omsorg eller vård (exempelvis undersköterska) God förmåga att kommunicera på svenska, både i tal och skrift Körkort (B) Kunna cykla Empatisk förmåga och ett genuint intresse för att hjälpa andra Arbetstid och Anställningsform för Hemtjänst Kvällar i Täby Vi erbjuder deltidstjänster, med varierande arbetstider på kvällar. Anställningen är tillsvidare med provanställning på 6 månader. Fördelar med att Arbeta hos Noga OmsorgHos Noga Omsorg erbjuder vi en arbetsmiljö där du har möjlighet att växa och utvecklas. Vi värdesätter våra medarbetare och tillhandahåller: Konkurrenskraftig lön och förmåner Löpande utbildning och kompetensutveckling Ett stöttande och engagerande team Ett meningsfullt arbete där du gör skillnad varje dag Kollektivavtal Hur du Ansöker till Vårt Hemtjänst Kvällsjobb i Täby Är du redo att bli en del av vårt engagerade team? Skicka in din ansökan snarast möjligt då urval och intervjuer sker löpande. Vänligen inkludera följande i din ansökan: Ett personligt brev CV Referenser
Noga Omsorg söker nu engagerad och omsorgsfull personal till vårt team inom hemtjänst i Täby. Är du intresserad av att göra skillnad i andra människors liv genom att erbjuda högkvalitativ vård och omsorg? Då är detta jobbet för dig! Arbetsuppgifter inom Hemtjänst SommarjobbSom en del av vårt team kommer du att bli involverad i ett brett spektrum av uppgifter inom hemtjänst. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Personlig omvårdnad och hjälp med hygien Matlagning och måltidshjälp Ledsagning till vårdbesök och andra aktiviteter Lättare städning och tvätt Psykosocialt stöd och sällskap Kvalifikationer för Sommarjobb hemtjänst För att vara framgångsrik i rollen ser vi gärna att du har: Erfarenhet inom vård och omsorg, särskilt hemtjänst God förmåga att kommunicera på svenska, både i tal och skrift Körkort (B) Kan cykla Empatisk förmåga och ett genuint intresse för att hjälpa andra Arbetstid och Anställningsform för Sommarjobb Vi erbjuder timanställning över sommaren. Arbetstiderna varierar. Vi arbetar mellan 6:45-22:00 varje dag i veckan. Du kommer jobba blandat dag, kväll och helg. Fördelar med att arbeta hos Noga Omsorg Hos Noga Omsorg erbjuder vi en arbetsmiljö där du har möjlighet att växa och utvecklas. Vi värdesätter våra medarbetare och tillhandahåller: Löpande utbildning och kompetensutveckling Ett stöttande och engagerande team Ett meningsfullt arbete där du gör skillnad varje dag Du omfattas av vårt kollektivavtal Hur du Ansöker till Vårt sommarjobb Är du redo att bli en del av vårt engagerade team? Skicka in din ansökan snarast möjligt då urval och intervjuer sker löpande. Vänligen inkludera följande i din ansökan: Ett personligt brev CV Referenser
Välj ett jobb för att visa detaljer