Medarbetare till kundcenter

Sparbanken Eken är inte en vanlig bank. Vi är kundnära och enkla att ha att göra med. Vi är en lokal bank som finns nära våra kunder genom livets alla faser. Att vi är lokalt ägda och gillar att ge tillbaka till närsamhället skapar stolthet, både hos våra medarbetare och kunder. Om tjänsten I tjänsten, som tillhör vårt kundcenter servar vi alla bankens kunder, andra banker, mäklare m.fl. via telefon, internetbanken och hemsidan. Här besvaras även bankens inkommande telefonsamtal och mail. På kundcenter handläggs ärenden och frågor av bred karaktär, allt från digitala låneansökningar, till att ge rådgivning till privatkunder via telefon och digitala möten. I rollen finns stort fokus på att guida och inspirera kunderna till att göra sina bankaffärer i våra olika kanaler. Vi genomför även proaktiv bearbetning av kunder på uppdrag från kontoren. Om dig Som medarbetare hos oss förutsätts det att du vill och kan skapa goda relationer och upprätta förtroende. Att ge bra service är en självklarhet för dig. Arbetstempot är ibland högt och därför är det bra om du tycker om att ha mycket att göra och se till att uppgifter blir utförda både snabbt och korrekt. Du har god initiativförmåga, är lösningsfokuserad och vill ta till dig nya kunskaper och arbetssätt. Du har minst en avslutad gymnasieutbildning inom ekonomi eller eftergymnasial utbildning. Vi ställer krav på goda kunskaper i svenska språket, både i tal och skrift. Vi söker dig som har lätt för att möta nya människor och vill ge våra kunder en bra upplevelse av oss som bank. Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom bank eller annan kundtjänst. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Ansökan Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100% Placeringsort i Ryd eller på vår externa arbetsplats centralt i Karlshamn. Det finns även möjlighet att arbeta ifrån något av våra övriga kontor efter ök. Sista ansökningsdag är 31/3. Urval och intervjuer sker löpande. Ansökningar hanteras av vår HR-konsult Elisabeth Dahl. Frågor om tjänsten besvaras av Camilla Lönquist-Roos: 0459-388 05, [email protected] Facklig kontaktperson Marie Olsson: 0459- 388 01, [email protected] Välkommen med din ansökan!

11 mars 2024
Sista ansökan:
31 mars 2024
Allmänspecialist? Låt oss hitta nästa möjlighet till dig!

Är du allmänspecialist och söker nya utmaningar? Sluta leta! Låt oss hitta jobbet till dig! Som allmänspecialist tillhör du en attraktiv yrkesgrupp där utmaningen sällan är att hitta arbete. Att hitta erbjudanden som passar just dig är därmed inte alltid så lätt. Processen att hitta nästa möjlighet i livet kan tyvärr bli en väldigt tidskrävande process. Mängder av annonser ska läsas och ansökningar ska skrivas. När du väl hittat något som verkar intressant så ska det sedan förhandlas och allt som oftast blir det inte riktigt som man vill eller önskar. Allt som oftast hamnar man i valet att tacka ja till något man inte är helt nöjd med, eller att behöva börja om samma krävande process. När du väl hittat något som verkar intressant så ska det sedan förhandlas och allt som oftast blir det inte riktigt som man önskar. Många hamnar i det tråkiga valet att antingen tacka ja till ett erbjudande de inte känner sig fullt nöjda med, eller att börja om samma krävande process igen. Låt istället oss på VårdMatch hjälpa dig att öppna dörrar till nya möjligheter som exakt matchar dina önskemål och behov.I vårt formulär anger du dina önskemål och preferenser. Du är kanske på jakt efter nya utvecklingsmöjligheter? Eller ett schema som passar bättre in i livet? Kanske är det bara en fråga om ersättning och förmåner? Oavsett vad du söker efter så är vi på VårdMatch alltid här för att lyssna. Sedan återkopplar vi med lämpliga matchningar som har potential att kunna erbjuda vad du söker. För oss på VårdMatch står du som kandidat i vårt absoluta centrum. Vi representerar dina intressen genom hela processen, även i förhandlingarna. Varmt välkommen till VårdMatch och berätta vad du söker i ditt yrkesliv. Låt livet vara mer än dåliga erbjudanden! Har du frågor angående VårdMatch och våra tjänster så är du alltid välkommen att höra av dig till ansvarig matchare. Filip Ohlin - Rekryterare & Matchare [email protected]

9 mars 2024
Sista ansökan:
8 april 2024
Lingon söker taggade eventsäljare! Garantilön + Provision

Lingon startades under 2017 och är i dagsläget Sveriges största virtuella mobiloperatör med över 20000st+ befintliga mobil kunder. Vi har under 2022 breddat vårt utbud med att utöver mobilabonnemang börja erbjuda våra kunder elavtal till förmånliga priser. Vi söker därför dig som har glimten i ögat och gillar att jobba i högt tempo. Jobbet passar dig som är tävlingsinriktad och drivs av att bli bäst och tjäna mycket pengar! Dina arbetsuppgifter går ut på att sälja Lingons abonnemang till konsumenter du träffar ute på torg , gator , festivaler och marknader runtom i Sverige. Arbetet är på resande fot och Lingon står för hotell och resekostnader under arbetsveckorna. Vad vi erbjuder dig: # Höga provisioner på egen försäljning # Heltidstjänst i ett snabbväxande företag med stora möjligheter att klättra # Garatilön Vad vi förväntar oss av dig: # Du är lösningsorienterad och har en positiv inställning # Du är taggad och är inte rädd för att prata med människor. # Du är ansvarsfull och sköter tider # Du kan jobba på resande fot måndag - fredag # Du har en vinnarskalle och vill bli bäst på det du gör! Om jobbet: Arbetsplatsen är events runtom i hela Sverige. Arbetstider: 09.30-19.00 Vi rekryterar löpande så tjänsten kan tillsättas omgående om du är rätt kandidat.

7 mars 2024
Sista ansökan:
6 april 2024
Erfarna svetsare sökes till högteknologisk kund

Vi söker erfarna och kvalificerade svetsare till vår kund. Om du har rätt kompetens, är självgående och trivs i en stimulerande arbetsmiljö, då är du precis den vi letar efter! ARBETSUPPGIFTER Självständigt utföra svets- och sliparbete i stål, rostfritt och aluminium. Svetsprocesser inkluderar MIG, MAG, TIG, MMA, lödning, punktsvetsning och induktionssvetsning. Arbete med svetsning i löpande produktion, prototyptillverkning samt fixturtillverkning. PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER Erfarenhet av MAG och TIG-svetsning i material som är 1,5 - 20 mm tjockt. Förmåga att arbeta självständigt, noggrant och ha god samarbetsförmåga. Kunskaper i ritningsläsning och mätteknik är viktiga förutsättningar. Kunna läsa och förstå svenska. Uppnå kvalitetsnivå B enligt ISO 5817. Godkänd enligt företagets interna svetsarprövning i enlighet med ISO 9606-1 eller ISO 9606-2. Utbildning: Verkstads- eller industriteknisk utbildning med inriktning på plåt och svets eller motsvarande. Meriterande: Traverskort och certifikat från svetsarprövningar. OM TJÄNSTEN Tjänsten som svetsare är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Eterni Sweden AB och arbetar som konsult hos vår kund. Efter en tids anställning hos Eterni övergår anställningen till vårt kundföretag.   ÖVRIG INFORMATION Ansökningar via mail behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!

7 mars 2024
Sista ansökan:
10 april 2024
Erfaren maskinoperatör till kund i Urshult

Till vår kund i Urshult söker vi två erfarna maskinoperatörer. Nu söker vi två seniora maskinoperatörer som har erfarenhet av att köra ett flertal olika maskintyper. Du som söker har mångårig erfarenhet av verkstadsarbete och är en allmänt händig person. Uppdraget är en rekrytering där du blir anställd direkt hos vår kund.  ARBETSUPPGIFTER Vår kund är ett tillverkande bolag som har en god orderingång och behöver förstärkning. Tjänsten som maskinoperatör innefattar främst: • Kapning • Kantpress • Svarv/fräs • Stansning • CNC-bearbetning • Kvalitetskontroller • Allmänt verkstadsarbete   PERSONLIGA EGENSKAPER KVALIFIKATIONER Vi söker dig med mångårig erfarenhet av verkstadsarbete. Med fördel har du industritekniskutbildning i grunden och därefter har du arbetat som maskinoperatör. Du är van vid att läsa ritningar, kontrollmäta och har ett högt kvalitetstänk. Som person är du en god lagspelare som gärna delar med dig av din kunskap till dina kollegor. Du lägger ett stort engagemang i det du tar dig an och kommer gärna med förslag som kan utveckla verksamheten. Du är social och bidrar med en positiv inställning bland dina kollegor. Du talar och skriver flytande svenska. Truck- och traverskort är meriterande. OM TJÄNSTEN Uppdraget är en direktrekrytering där du får anställning hos vår kund i Urshult. Arbetstiderna är 7-16 måndag till fredag. Vi rekryterar löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag!  ÖVRIG INFORMATION Ansökningar via e-post behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. Varmt välkommen med din ansökan!

7 mars 2024
Sista ansökan:
4 april 2024
Truckförare

Jitech är en offensiv legotillverkare av produkter i stål, rostfritt och aluminium. Våra tjänster sträcker sig genom hela värdekedjan. Från produktutveckling och komponenttillverkning till svetsning, ytbehandling och montering. Med hög kompetens, lång erfarenhet och en produktionsanläggning i världsklass skapar vi kostnadseffektiva produktionslösningar till kunder över hela världen. Våra flexibla produktionsanpassningar och avancerade styrsystem garanterar högsta kvalitet och effektivitet. Från start till mål! Sökes: Truckförare Har du kompetensen har vi arbetstillfället! Vi kan erbjuda anställning på en arbetsplats med högteknologiska maskiner, stark sammanhållning och utvecklande arbetsuppgifter. Hos oss får du trygghet i din anställning genom kunniga arbetsledare och välutvecklade säkerhetsrutiner. Vi är måna om att våra medarbetare ska trivas hos oss och känna att de växer genom sitt arbete. Huvudsakliga arbetsuppgifter Som truckförare på Jitech AB arbetar du främst med att serva produktionsavdelningarna med material och utrustning. Du jobbar självständigt och bitvis i högt tempo, då vi är ett företag inom lågserietillverkning. För att trivas i rollen som truckförare på Jitech AB behöver du vara positiv och ha lätt för att samarbeta. Du är bra på att kommunicera och du pratar och skriver flytande svenska. Kvalifikationer Självklart har du godkänt truckkort, lägst B3. Vi ser också gärna att du har truckvana och erfarenhet från verkstadsindustrin, samt datorvana. Flytande svenska i tal och skrift är ett krav. Kunskaper i engelska är meriterande, liksom traverskort. Vi är en arbetsplats med medarbetare från olika delar av världen, om du talar något ytterligare språk är även det meriterande. Övrigt Tjänsten är en 3 månaders visstidsanställning, för rätt person finns det goda möjligheter till tillsvidareanställning Tillsättning av tjänsten är omgående eller efter överenskommelse. Sista ansökningsdag är 4/4. Då ansökningarna kommer att behandlas löpande kan tjänsten tillsättas före sista ansökningsdag. Skicka din ansökan innehållande cv och personligt brev till [email protected] Märk din ansökan med ”truckförare”.

7 mars 2024
Sista ansökan:
4 april 2024
Timvikarier till skolverksamheterna i Ryd

I Tingsryds kommun vill vi att du känner dig välkommen och delaktig. Vi alla tar ansvar, är engagerade och visar respekt Vi är den lilla kommunen med de stora möjligheterna. Där vi genom våra 1200 medarbetare ständigt utvecklas och trivs. Vi som arbetar inom kommunen gör skillnad och påverkar människors vardag. Vi ansvarar för att barn lär sig läsa och skriva och att människor får en god och trygg omsorg. Vi arbetar också med att skapa förutsättningar för att det byggs hus, att vi har bra vägar, rent vatten och en fin miljö. Hos oss får du Sveriges viktigaste jobb! Vill du ha ett jobb där du är med och utvecklar vår kommun tillsammans med oss? Välkommen till Tingsryds kommun! ARBETSUPPGIFTER Vi söker timvikarier till våra skolverksamheter anpassad grundskola, Trojaskolan och Juvelens förskola i Ryd. Inom våra verksamheter bedrivs även fritidshem. Vi söker dig vars elevsyn präglas av att varje elev ska lyckas utefter sina förutsättningar och behov i en skola för alla. Vi värdesätter det relationspedagogiska arbetet och ser trygga relationer på skolan som en grund för elevernas lärande och utveckling. Vår målsättning är att arbeta aktivt med våra lärmiljöer, både i klassrummen och på skolgården, så att de blir utvecklande, tillgängliga och strukturerade. Då du kommer att möta elever med olika bakgrunder och behov, bör ditt förhållningssätt i arbetet präglas av differentierade och språkutvecklande arbetssätt, det ställer krav på flexibilitet och anpassningsförmåga. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har erfarenhet, gärna såväl teoretiskt som praktiskt, av pedagogiskt arbete. Erfarenhet av arbete med barn med särskilda behov är meriterande, särskilt NPF-diagnoser. Vi lägger också stor vikt vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Tingsryds kommun arbetar aktivt för en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald i verksamheten. Ett hållbart arbetsliv är viktigt för oss och därför har vi rökfri arbetstid på alla våra arbetsplatser. Välkommen med din ansökan!

7 mars 2024
Sista ansökan:
31 mars 2024
Vi söker drivna Processoperatörer till kund i Tingsryd

Har du arbetat som maskinoperatör tidigare och vill jobba på ett spännande företag som processoperatör? Perfekt! För just nu är det dig vi söker till vår kund i Tingsryd! Om tjänsten Anställningsformen är en visstid hos Uniflex med chans till förlängning hos kunden. Arbetstiderna är inledningsvis förlagda på 2-skift. 3- /eller 5-skift kan senare bli aktuellt. Du som sökande har möjlighet att arbeta både 3- samt 5-skift. Dina arbetsuppgifter i huvudsak Som processoperatör är dina huvudsakliga arbetsuppgifter: • Daglig drift av produktionen • Övervakning och packning • Rengöring av produktionsutrustning och lokaler • Felsökning och enklare maskinunderhåll • Truckkörning Nogrannhet både inom dokumentation och hygien är superviktigt eftersom produkterna som tillverkas ska vara sterila. Det är meriterande om du har truckkort, dessutom blir du mer behjälplig för dina blivande kollegor i produktionen. Vem är du? Som person är du lyhörd, kommunikativ och noggrann. Vi ser att du är driven, ansvarsfull och flexibel. Intervjuer sker löpande och tjänsterna tillsätts så fort vi hittat rätt kandidater för uppdraget. Så låter detta som ett jobb för dig? Tveka inte utan ansök redan idag! Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar. Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001. På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande: • Kollektivavtal • Tjänstepension • Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner • Försäkringar • Marknadsmässig lön • Karriär och utveckling Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar passion & execution.

6 mars 2024
Sista ansökan:
5 april 2024
Produktutvecklare till U-lift

Är du en kreativ produktutvecklare som gillar att jobba genom hela produktframtagningen från idé till slutleverans? Välkommen till ett bolag där du kommer vara med och skapa framtidens lyftar och ramper för olika typer av person- och godstransporter. Dina arbetsuppgifter Som Produktutvecklare på U-lift blir du en viktigt del av ett team där ni tillsammans förser dagens kunder med rätt anpassade produkter och morgondagens kunder med nya egenutvecklade produkter. På U-lift ges du möjlighet att: * Jobba i en mindre organisation där du snabbt ser resultat av ditt arbete * Få förståelse för hela företaget där samtliga funktioner samspelar med varandra * Utvecklas tillsammans med ett bolag med tydliga ambitioner på fortsatt tillväxt * Vara en del av framtagandet av produkter som ger alla individer oavsett fysisk begränsning möjlighet att komma ut och ta del av samhällets funktioner * Arbeta på ett företag som ser medarbetarna som sin största och viktigaste resurs. Självklart med kollektivavtal med rätt till friskvårdsbidrag, företagshälsovård, arbetstidsförkortning mm Arbetsuppgifter och ansvarsområden i din kommande vardag är: * Nyutveckling av nya produkter och uppgradering av befintliga produkter * Skapa ritningsunderlag till offertstadie/införsäljning * Efter kundorder utföra kundanpassningar, skapa konstruktions- och produktionsunderlag * Ständigt vara lyhörd för kundens behov och sätta dem i relation till föreskrifter och krav inom området * Skapa reservdelslistor, användaranvisningar och övrig dokumentation * Sambesök hos kund samt delta på mässor upp till 10 resdagar/år Din profil Vi söker antingen dig som är väl förtrogen med arbetsuppgifterna sedan tidigare med flera års erfarenhet eller dig som nyligen avslutat lämplig ingenjörsutbildning på högskola/universitet. Oavsett tar du med dig kunskaper i 3D-konstruktion (här kommer du jobba i Solid Works) och du behärskar både svenska och engelska eftersom du kommer ha kontakt med både svenska och europeiska kunder. Din personlighet är viktig för oss och vi önskar att du: * har en tydlig nyfikenhet på ny teknik och nya tekniska lösningar * är uppfinningsrik och kreativ och gillar att ta koncept till färdig konstruktion * är en god arbetskamrat mån om att bidra till det samarbete som råder på arbetsplatsen Övrig information * Placeringsort: Backaryd, med goda möjligheter till distansarbete * Resor: kundbesök tillsammans med säljare/VD samt deltagande på mässor, upp till 10 dgr/år * Start: Med hänsyn till uppsägningstid * Varaktighet: Tillsvidare * Lön: Individuell lönesättning I denna rekrytering samarbetar U-lift med Maxkompetens. Vid frågor kontakta gärna ansvarig Rekryteringskonsult Therese Hulte på 076-555 83 80 eller [email protected]. Ansökan tas emot via vår hemsida www.maxkompetens.se. med sista ansökningsdag den 7 april 2024. Ansökningar via epost mottages ej pga GDPR. Om Maxkompetens Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och har kontor på fem orter fördelade på Kristianstad, Växjö, Halmstad, Borås och Stockholm. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och varje dag har vi ca 280 konsulter ute på uppdrag. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri. Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Om kunden Vi har närmre 50 års erfarenhet av att utveckla och tillverka el-hydrauliska fordonsmonterade lyftar. Vår affärsidé är att utveckla och leverera produkter som underlättar för rörelsehindrade att resa med tåg och buss med visionen att vara världsledande på marknaden. Kundfokus, tillförlitlighet, kvalitet och hållbarhet är ledord för hur vi jobbar och våra produkter. Vi jobbar efter en prioritetsordning som är Säkerhet, Kvalitet, Leverans och Kostnad. Läs gärna mer om oss på www.u-lift.se

6 mars 2024
Sista ansökan:
7 april 2024
Orthex söker IT-Chef

Orthex ser med stor optimism på framtiden och har en lång historia av tillväxt, med en tydlig strategi för fortsatt expansion. För att stödja denna tillväxt och möta de ökande kraven från kunder, söker vi nu en IT-chef som kan leda och utveckla IT-avdelningen inom Orthex. Orthex använder M3 som affärssystem med flera tillhörande applikationer, och nyligen har vi uppgraderat till Infor M3 Cloud Edition. Vi befinner oss i slutfasen av överföringen av on-premises-servrar till Azure. Vi har kommit långt i arbetet med IT-säkerhet och behöver fortsatt utveckling inom området Din roll kommer att innebära att leda och driva denna utveckling samt att skifta fokus mot att ytterligare förbättra IT för att bättre stödja vår verksamhet. Som IT-chef kommer du att rapportera till CFO på Orthex Group. Arbetsuppgifter • Leda det dagliga arbetet operativt, både i projekt och i övrig verksamhet. • Projektledning, koordinering internt/externt med samarbetspartners. • Utveckla IT inom Orthex, ta en aktiv roll i att vidareutveckla affärssystem samt börja nyttja AI. • Leda och utveckla din personal. Kvalifikationer För att passa in i rollen krävs det att du har genomfört lämpliga eftergymnasiala eller högskoleutbildningar och har tidigare haft en operativ position som IT-chef. Vi letar efter någon som är mer av en ledare än en specialist och som kan visa upp gedigna erfarenheter inom ledarskap. Det är en fördel om du har erfarenhet av att arbeta i en internationell organisation och har lett och koordinerat projekt med både interna och externa samarbetspartners. Dessutom är det viktigt att du tidigare har fokuserat på utveckling snarare än enbart förvaltning. Erfarenhet från tillverkningsindustrin är också en stor fördel. Det är också meriterande om du har erfarenhet av M3 och moderna IT-miljöer, såsom Microsoft Azure. Starka språkkunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift, är en förutsättning. Ett B-körkort är obligatoriskt. Om dig Du är en teamplayer som alltid strävar efter att nå bästa resultat och har ett stort engagemang. Som person är du nyfiken och brinner för att lösa problem och utveckla, både dig själv och andra. Du är en ledare som inte bara leder, utan också inspirerar och utvecklar. Vi erbjuder Hos oss har du möjligheter att vara med och påverka och utveckla IT koncernövergripande inom Orthex. IT chefen ingår i den lokala ledningsgruppen i Tingsryd. Vi har en spännande tillväxtresa där du kommer att vara en viktig kugge tillsammans med övriga medarbetare för att vi ska nå våra mål. Som en del av vårt internationella team kommer du att ha många möjligheter till samarbete både internt och externt, och det bästa av allt är att vi inte är konjunkturkänsliga. Vi erbjuder en varierande och spännande roll i ett framgångsrikt och växande företag med starka varumärken och egna produkter. Vi strävar efter en öppen och inkluderande arbetsmiljö där alla känner sig välkomna och där det är högt i tak. Hos oss är du en viktig del av en attraktiv arbetsgivare där din potential och passion för IT kommer att uppmuntras och utvecklas. Så om du vill vara med och forma framtiden inom IT, då är Orthex platsen för dig. Om oss Orthex Group är Nordens ledande tillverkare av hushållsprodukter som gör livet enklare för kunden. Idag har Orthex Group kunder i över 40 länder på fyra kontinenter. Gruppen äger tre egna fabriker och lanserar en mängd funktionella produkter varje år. Orthex Group har tilldelats den prestigefyllda internationella utmärkelsen Red Dot Design Award för sin harmoniska nordiska produktdesign. Gruppens varumärken inbegriper SmartStore (förvaringsboxar), GastroMax (köksprodukter) och Orthex (ett stort urval av produkter för hemmet och trädgården). För närvarande har Orthex Group cirka 300 medarbetare och en total omsättning på 85 miljoner euro. Läs mer: www.orthexgroup.com. I denna rekrytering har Orthex valt att samarbeta med Flodin. Flodin Rekrytering & Bemanning är ett erfaret rekryterings- och bemanningsföretag. Vi jobbar lokalt för att nå den bästa matchningen när företag har ett rekryteringsbehov. Vår flexibilitet och framåtanda leder oss starkt mot vårt mål, som är att bli det självklara valet för företag som behöver personalförstärkning – och för dig som vill gå vidare i din karriär. Läs mer på www.flodinab.se För mer information om denna tjänst kontakta Peter Flodin 073 325 52 33. Vi arbetar löpande med urvalsprocessen, så vänta inte med att ansöka då tjänsten kan bli tillsatt före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökan via mail. Välkommen med din ansökan!

6 mars 2024
Sista ansökan:
31 mars 2024