Lediga jobb i Tjörn
Sök totalt 50 lediga jobb i Tjörn
Om jobbet: Vi söker nu en städansvarig på två olika verksamheter i Tjörn området för att driva och utveckla en ny avdelning i en unik skärgårdsmiljö med start omgående. Vem är du? Har minst 1 års erfarenhet av rumsstädning och lokalvård på hotell/stugbyar i Sverige Är inspirerande, entusiastisk och kvalitetsinriktad Har ett öga för detaljer Har ett positivt ledarskap och ansvarskänsla Älskar att utveckla och coacha medarbetare Kan prata och skriva på svenska och engelska Vi erbjuder dig: Lön enligt kollektivavtal 100% anställning Arbetet är förlagt under vardagar men vissa helger kan förekomma Tillgång till boende Arbetsuppgifter: Planering och schemaläggning av personal Leda och utveckla städpersonal Upprätthålla en kvalitetsnivå som överensstämmer med verksamhetens riktlinjer Resultatansvar Rumskontroller Beställning av varor Kunna hoppa in och hjälpa till med städning om det krävs Varför ska du jobba på RA Hospitality? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RA Hospitality är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 25 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.
Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare i början av 1990-talet. Vi arbetar med utgångspunkt i en tydlig och uttalad värdegrund och vår främsta drivkraft är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans utifrån varje persons unika behov. Särnmark har idag över 3500 medarbetare och våra kunder och medarbetare finns över hela Sverige. Särnmarks huvudkontor ligger i Sundbyberg men vi har även kontor i Uppsala, Gävle, Malmö, Linköping, Kinna, Uddevalla, Göteborg, Karlstad och Visby. Särnmark assistans i Göteborg söker personliga assistenter till en fantastisk arbetsplats i Skärhamn. Vi söker personer för tjänster dag, kväll, natt, helg, vikarier. Anställningsgrad varierar beroende på tjänst. Vi söker personal till omgående tillträde För oss är du som söker en livsviktig person som i ditt dagliga arbete skall vara delaktig i vår kunds grundläggande behov och aktiva liv. Att arbeta som personlig assistent innebär att ge stöd och hjälp i kundens vardag. I ditt arbete skapar du trygghet, självständighet och livskvalitet utifrån kundens individuella behov. Arbetsuppgifterna varierar beroende på det behov kunden har, men det omfattar personlig hygien, matlagning, förflyttningar, medicinering; aktiviteter och inköp och social gemenskap. Du jobbar nära kund och du är lyhörd, respektfull och flexibel i ditt bemötande, Som personlig assistent behöver man vara ansvarstagande, tålmodig och ha god förmåga att samarbeta. Det är viktigt att ta egna initiativ samtidigt respektera kundens vilja och integritet. Tystnadsplikt och ett professionellt förhållningssätt är en självklarhet i ditt arbete. Kunden erbjuder en fantastisk arbetsplats i skärgårdsmiljö, där du som personlig assistent kan utveckla arbetet med varandra. Pedagogiska måltider, aktiviteter, stort sportintresse och trevliga samtal och möjligheter erbjuds på arbetsplatsen. Kund har egen bil som du som assistent kommer att köra när bil krävs. Vi kan erbjuda ett flexibelt arbetsschema och en trevlig och erfaren arbetsgrupp som kommer stötta dig som oerfaren eller erfaren personlig assistent i din introduktion och arbete. Individuell och obligatorisk utbildning ingår i tjänsten, företaget Särnmark har kollektivavtal erbjuder friskvård och arbetsledning till dig som är personlig assistent. Är du sugen på Salta bad, skärgårdsmiljö och ett av de finaste arbetens som finns välkommen att söka tjänsten, tjänsterna. Mejla din ansökan, cv och personligt brev till: [email protected] Kontakt: 073-843 2056 I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett permanent uppehållstillstånd i Sverige för att kunna få anställning i Särnmark. Om du söker arbete som personlig assistent hos ett barn som är under 18 år behöver du också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret innan du får börja arbeta. Du beställer registerutdraget via Polisens hemsida, här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/
På Tjörn får medarbetarna ta plats! Inom Tjörns kommunkoncern står arbetsklimat och omsorg om varandra högt i kurs. Beslutsvägarna är korta, arbetsverktygen effektiva och kollegorna hjälpsamma. Du har stor frihet inom ditt yrkesfält och är med och påverkar utvecklingen. Det är enkelt att umgås och skapa kontakter med kollegor, chefer och politiker. Så börja jobba inom Tjörns kommunkoncern du också – här finns gott om plats att ta! Tjörn - möjligheternas ö hela året och för hela livet är Tjörns vision. Vi letar efter dig som vill ta ansvar och bidra med din kompetens inom ekonomiadministration och delta i vår resa till att bli ett ännu bättre ekonomistöd. Ekonomiavdelningen på Tjörns kommun är centralt organiserad och vi stödjer samtliga av kommunens förvaltningar i deras ekonomiarbete. Denna tjänst är nyinrättad och innebär att du är ett ekonomiadministrativt stöd till kommunstyrelsens avdelningar. ARBETSUPPGIFTER Som ekonomiadministratör har du ett brett uppdrag där du arbetar med löpande ekonomiadministration i nära samarbete med både ekonomer och verksamheten. Du hanterar kund- och leverantörsfakturor, ger stöd i budgetarbete och ekonomisk uppföljning, samt deltar i internkontroll och avtalsuppföljning. Rollen innefattar även rapportering och dokumentation enligt våra rutiner, liksom ett aktivt samarbete med såväl kollegor som externa kontakter. Vi vill skapa utrymme för att ge bättre service till dem vi finns till för, därför är en viktig del i uppdraget att du aktivt bidrar till att utveckla arbetssätt och processer. Tjänsten är nyinrättad och vi söker dig som inte bara trivs med förändring, utan ser det som en möjlighet att påverka och förbättra både din egen roll och vår gemensamma verksamhet. KVALIFIKATIONER Vi söker dig med fullgjord gymnasieutbildning samt goda kunskaper i Officepaketet. Du är en van systemanvändare, gärna med vana att arbeta i ekonomisystem. Har du erfarenhet av att hantera kund- och leverantörsfakturor är det meriterande. För att lyckas i rollen ser vi att du har erfarenhet av att arbeta med ekonomiadministration, gärna inom offentlig förvaltning. Du behöver vara noggrann och ta eget ansvar, samtidigt som du kommunicerar tydligt och trivs med att skapa och vårda goda relationer. Vi värdesätter ett gott bemötande både internt och externt. Därför söker vi dig som har en naturlig förmåga att möta andra med respekt, lyhördhet och ett positivt förhållningssätt. Känner du att beskrivningen stämmer in på dig så vill vi gärna att du söker. Vi kommer att lägga stor vikt på personlig lämplighet och kommer att arbeta med ett löpande urval under annonseringstiden. ÖVRIGT Urval kommer att ske löpande under annonseringstiden, så sök redan idag! Medarbetarna i kommunkoncernen ska ha en bra arbetsmiljö och arbete i balans med familj, vänner och fritid. Vi tillämpar en rökfri arbetstid och arbetsgivaren erbjuder bl a förmåner som friskvårdsbidrag. När du har varit anställd mer än tre månader blir du automatiskt medlem i vår fritidsförening, TKFF, som både anordnar och sponsrar olika aktiviteter. Du får ett årskort till Nordiska akvarellmuseet. Alla nya månadsanställda erbjuds en heldags kommunövergripande introduktionsdag. Är du tillsvidareanställd har du möjlighet att leasa en miljöbil som personalbil. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Vi har upphandlat med bemannings- och rekryteringsföretag. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem Visma Recruit/Offentliga jobb i enlighet med GDPR.
Om jobbet: Vi söker nu en städansvarig på två olika verksamheter i Tjörn området för att driva och utveckla en ny avdelning i en unik skärgårdsmiljö med start omgående. Vem är du? Har minst 1 års erfarenhet av rumsstädning och lokalvård på hotell/stugbyar i Sverige Är inspirerande, entusiastisk och kvalitetsinriktad Har ett öga för detaljer Har ett positivt ledarskap och ansvarskänsla Älskar att utveckla och coacha medarbetare Kan prata och skriva på svenska och engelska Vi erbjuder dig: Lön enligt kollektivavtal 100% anställning Arbetet är förlagt under vardagar men vissa helger kan förekomma Tillgång till boende Arbetsuppgifter: Planering och schemaläggning av personal Leda och utveckla städpersonal Upprätthålla en kvalitetsnivå som överensstämmer med verksamhetens riktlinjer Resultatansvar Rumskontroller Beställning av varor Kunna hoppa in och hjälpa till med städning om det krävs Varför ska du jobba på RA Hospitality? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RA Hospitality är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 25 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.
Har du tidigare erfarenhet av städning på hotell/stugor och vill få möjlighet att jobba på ett spännande projekt i Tjörn området? Vi på RA Hospitality söker nu duktiga och ambitiösa medarbetare inom städ inför högsäsongen i sommar. Om tjänsten städning av hotellrum/stugor du kommer att arbeta på flera olika sorters boenden i Tjörn med omnejd. vi erbjuder en visstidsanställning på deltid under högsäsong med möjlighet till förlängning tjänsten beräknas tillträdas snarast. Tillgång till boende finns Vi söker dig som: har erfarenhet av någon form av städning i Sverige, meriterande om du tidigare jobbat inom hotell/stugverksamhet. är flexibel är positiv, driftig, lojal och inte rädd för hårt jobb kan kommunicera på svenska eller engelska är noggrann och har ett sinne för detaljer trivs att jobba i ett högt tempo tycker att det är spännande att få arbeta på ett ställe med flera olika verksamheter och som kan hålla flera bollar i luften samtidigt. Varför ska du jobba på RA Hospitality? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RA Hospitality är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke. Mer om oss RA Hospitality är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 25 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.
🩺 Vi söker legitimerade sjuksköterskor! Är du legitimerad sjuksköterska och söker nya utmaningar i en flexibel och meningsfull roll? Vi söker nu engagerade sjuksköterskor för uppdrag inom olika kommuner, regioner och privata vårdgivare runt om i landet. Du får möjlighet att arbeta i varierande miljöer med trygga villkor och stor frihet att påverka ditt eget schema. Välkommen att skicka in din ansökan redan idag! ------------------------------------ KVALIFIKATIONER Leg. sjuksköterska Om oss Health Connect är ett bemanningsföretag med säte i Göteborg. Vi erbjuder en stor bredd av uppdrag över hela landet. När du arbetar genom Health Connect kan du förvänta dig: Konkurrenskraftig lön ISO-certfierade Resor och boende ( i de fall du önskar arbeta på annan ort är vi behjälpliga med att ordna resa och boende) Tjänstepension enligt ITP, Försäkringar Hög servicenivå av erfarna konsultchefer Konsultträffar
Om oss Vill du arbeta i en personlig vårdmiljö där du får tid för patienterna och möjlighet att påverka din arbetsvardag? Hos oss på Capio vårdcentral Almö kombinerar vi det bästa av två världar - det lilla teamets samhörighet och flexibilitet, med den breda kompetens och trygghet som finns i vår erfarna personalgrupp. Vi finns på Almö center på den vackra ön Tjörn på västkusten alldeles i närheten av Tjörnbron. Du kommer lätt till oss med bil eller buss. Vi har ca 5600 listade patienter och vi som tar hand om dem är drygt 25 engagerade och lösningsfokuserade personer som arbetar under ett och samma tak – vårdcentral, BVC och rehab. För oss är det viktigt med ett flexibelt och nära samarbete mellan alla yrkesgrupper, liksom hög tillgänglighet till psykolog – för att på bästa sätt hjälpa patienterna. Vi har ett nära och naturligt samarbete med kommunens socialtjänst, skola m fl. Din roll Som psykolog har du högsta kompetens inom bedömning och behandling av våra patienter med psykisk sökorsak. Vi önskar därför hitta dig som vill vara drivande i att utveckla ett arbetssätt som säkerställer att våra patienter får vård i enlighet med primärvårdens uppdrag. Du kommer att få möjlighet att använda hela bredden i din kompetens, och i hög grad styra hur din arbetsdag ser ut. I tjänsten ingår: - att bedöma och behandla lindrig och medelsvår psykisk ohälsa - att möta patienter från 6 år och uppåt - att utifrån din bedömning av vårdnivå remittera/ hänvisa till annan instans - att för en patient med behov av samordnade rehabiliteringsinsatser verka för att rehabiliteringsprocessen sker samordnat med patientens övriga behandlingar - att utveckla arbetssätt där hög tillgänglighet och kvalitetssäker vård prioriteras - att utveckla och ge patientutbildningar utifrån patienters behov, tex Stress, Sömn, Ångest - att vara vårdcentralens kompetens inom det psykologiska fältet, genom rådgivning/ konsultation/ handledning till övrig personal Vi erbjuder dig En trivsam och välstrukturerad vårdcentral med korta beslutsvägar där vi ställer oss positiva till förbättringsförslag och förändringsarbete. . Vi erbjuder även bla: • Kollektivavtal • Närvarande chef • Kompetensutveckling, både internt och externt • Friskvårdsbidrag Om dig Du som söker skall ha psykologexamen och legitimation som psykolog. Erfarenhet av arbete som primärvårdspsykolog och/eller utvecklingsarbete är meriterande. Stor vikt kommer läggas på personlig lämplighet. Tycker du att det är värdefullt med en omväxlande arbetsdag, där du själv i hög utsträckning kan påverka dina arbetsuppgifter? Ser du det som givande att träffa människor med en bred variation av sökorsaker, där psykologisk behandling i korttidsformat kan vara av stor betydelse för individen? Är du en person som uppskattar att ta dig an utmaningar i form av en primärvård under utveckling? Är kompetensutveckling viktigt för dig? Känner du dig trygg i rollen som psykolog i mötet med såväl vuxna som barn/unga och deras familjer? Då är detta arbetet för dig! Publicerat: 2025-06-13 Sista ansökningsdag: 2025-08-31
På Tjörn får medarbetarna ta plats! Inom Tjörns kommunkoncern står arbetsklimat och omsorg om varandra högt i kurs. Beslutsvägarna är korta, arbetsverktygen effektiva och kollegorna hjälpsamma. Du har stor frihet inom ditt yrkesfält och är med och påverkar utvecklingen. Det är enkelt att umgås och skapa kontakter med kollegor, chefer och politiker. Så börja jobba inom Tjörns kommunkoncern du också – här finns gott om plats att ta! Tjörn - möjligheternas ö hela året och för hela livet är Tjörns vision. En spännande tjänst som passar dig med flera års erfarenhet av mark – och exploateringsprojekt. För att klara av uppdraget krävs att du har relevant högskoleutbildning och erfarenhet från liknande uppdrag. Tjörn är en expansiv och spännande kommun som de närmaste åren har flera intressanta och utmanande exploateringsprojekt på gång. I rollen som mark- och exploateringsingenjör behöver du ha ett gediget intresse för exploateringsfrågor och ha förmågan att på egen hand driva projekt och självständigt fatta beslut. Du behöver vara kommunikativ, tydlig och ha förmågan att bygga goda relationer både internt och externt. ARBETSUPPGIFTER I rollen som mark- och exploateringsingenjör kommer du att ansvara för såväl små som stora exploateringsprojekt. Ditt arbetsområde är brett och innebär allt från genomförandefrågor i samband med detaljplanering till upplåtelser av kommunal mark. Du kommer att arbeta med exploateringsekonomi samt kalkyler i tidiga skeden, markanvisning, markanvisningsavtal och exploateringsavtal. Du ska kunna leda, planera och följa upp projekt så att myndighetskrav, ekonomi, kvalitets- och miljökrav uppfylls. Du kommer att vara ansvarig för upphandlingsfrågor, uppföljning av tidplaner och kalkyler, rapportering samt ansvarig för slutresultatet. Inom ramen för projektet ska du kunna ge förslag på handlingsalternativ, besluta om åtgärder samt på ett tydligt sätt kunna delge andra information om dina projekt. Projekten ska du kunna driva självständigt samt i nära samverkan med både interna kollegor och externa parter. Du kommer att jobba nära våra planarkitekter, planprojektledare, VA-ingenjörer, bygglovshandläggare som övriga mark- och exploateringsingenjörer. För att klara uppdraget behöver du vara driven och självgående samt har lätt för att arbeta systematiskt och ha lätt för att samarbeta såväl intern som externt. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har civil- eller högskoleingenjörs examen inom mark- och exploatering, lantmäteri eller motsvarande, alternativt annan utbildningsbakgrund som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. Krav: • Flerårig, dokumenterad erfarenhet av arbete inom exploateringsprojekt Meriterande: Vi ser även gärna att du har erfarenhet av: • rollen som offentlig beställare, LOU och entreprenadupphandling • att arbeta i en politisk styrd organisation Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Medarbetarna i kommunkoncernen ska ha en bra arbetsmiljö och arbete i balans med familj, vänner och fritid. Vi tillämpar en rökfri arbetstid och arbetsgivaren erbjuder bl a förmåner som friskvårdsbidrag. När du har varit anställd mer än tre månader blir du automatiskt medlem i vår fritidsförening, TKFF, som både anordnar och sponsrar olika aktiviteter. Du får ett årskort till Nordiska akvarellmuseet. Alla nya månadsanställda erbjuds en heldags kommunövergripande introduktionsdag. Är du tillsvidareanställd har du möjlighet att leasa en miljöbil som personalbil. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Vi har upphandlat med bemannings- och rekryteringsföretag. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem Visma Recruit/Offentliga jobb i enlighet med GDPR.
På Tjörn får medarbetarna ta plats! Inom Tjörns kommunkoncern står arbetsklimat och omsorg om varandra högt i kurs. Beslutsvägarna är korta, arbetsverktygen effektiva och kollegorna hjälpsamma. Du har stor frihet inom ditt yrkesfält och är med och påverkar utvecklingen. Det är enkelt att umgås och skapa kontakter med kollegor, chefer och politiker. Så börja jobba inom Tjörns kommunkoncern du också – här finns gott om plats att ta! Tjörn - möjligheternas ö hela året och för hela livet är Tjörns vision. ARBETSUPPGIFTER • Du är med och driver arbetet med att utveckla undervisningen så att den gynnar alla elever. • Du ingår i ett arbetslag som arbetar tillsammans mot samma mål. • Vi strävar efter en differentierad undervisning, som låter alla elever lyckas i sitt lärande. • Du prövar och omprövar ständigt dina metoder, men håller fast vid det som ger framgång i lärandet. • Du kommer att ha samplanering och ett nära samarbete tillsammans med läraren i parallellklassen. KVALIFIKATIONER • Vi utgår från att du som söker är legitimerad lärare. • Du har god insikt i skolans styrdokument och tillämpar dessa i det dagliga arbetet. • Du är en skicklig pedagog med en förmåga att möta varje elevs behov och är bra på att samarbeta med dina kollegor. • Din förmåga att kommunicera och skapa relationer är god. • Dessutom visar du en tydlig vilja till pedagogisk utveckling. • Du delar med dig av din kunskap och bidrar till ett kollegialt lärande inom skolan. ÖVRIGT Medarbetarna i kommunkoncernen ska ha en bra arbetsmiljö och arbete i balans med familj, vänner och fritid. Vi tillämpar en rökfri arbetstid och arbetsgivaren erbjuder bl a förmåner som friskvårdsbidrag. När du har varit anställd mer än tre månader blir du automatiskt medlem i vår fritidsförening, TKFF, som både anordnar och sponsrar olika aktiviteter. Du får ett årskort till Nordiska akvarellmuseet. Alla nya månadsanställda erbjuds en heldags kommunövergripande introduktionsdag. Är du tillsvidareanställd har du möjlighet att leasa en miljöbil som personalbil. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Vi har upphandlat med bemannings- och rekryteringsföretag. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem Visma Recruit/Offentliga jobb i enlighet med GDPR.
Nu söker vi fler stjärnor till vårt team på Salt & Sill, Klädesholmen! Salt & Sill finner du på den gamla sillön Klädesholmen utanför Tjörn, mitt bland Bohusläns salta klippor och skär. Restaurangen har drivits i nuvarande regi sedan början av 2000-talet och drivkraften har alltid varit ett brinnande intresse för mat och människor. Anläggningen består idag av både hotell, konferens & restaurang. Under sommarsäsongen öppnar vi även upp andra delar av vår verksamhet så som vår gastropub Fru S, Holmens kiosk, terrassbar, samt arrangerar bröllop, event & fester i våra övriga lokaler. Salt & Sill är en levande anläggning med många inspirerande och utvecklande projekt framöver, så är du redo för en spännande och händelserik resa, välkommen till vårt team! Ansvarsområde Verksamheten är till stor del säsongsbetonad då sommarmånaderna (maj-sep) bjuder på högt tempo och ett myller av besökare. Under resterande del av året är fokuset till stor del riktat mot konferensgäster under veckodagar och privatpersoner under helger. Nu söker vi en restaurangchef som ansvarar för restaurang- och serveringsverksamheterna och som håller i trådarna för en del av de administrativa uppgifter som rör restaurangen till med stöd från vår Food & Beverage Manager. Ansvarsområde för restaurangchef för Salt & Sill: I denna tjänst ingår bl.a. arbetsuppgifter som rekrytering, bemanning och upplärning. Att se till att personalen är välinformerad, har de kunskaper och verktyg de behöver för att kunna genomföra sitt arbete samt skapa god stämning och gott samarbete bland personalen. Koordinering av våra olika serveringsområden efter säsong. Planering och strukturering vid speciella event & fester. Beställningar och inventering. Önskad utbildning Allt inom service, mat och dryck välkomnas. Kunskap och praktisk användning av Microsoft Officepaket. Hotell och restaurangutbildning och/eller sommelier är meriterande. Arbetslivserfarenhet Ett par års erfarenhet från branschen, gärna i liknande befattning. Gärna tidigare erfarenhet som ledare med administrativt- och/eller medarbetaransvar. Har du erfarenhet av bokningssystem för hotell och restaurangverksamhet, personaladministrativa verktyg och liknande är det ett plus. Personliga egenskaper Vi söker dig som är en go’ och glad person som älskar att ta hand om människor. Du brinner för att bygga ett starkt team där ni tillsammans arbetar mot våra gemensamma mål. Du har lätt för att kommunicera, är trygg i dig själv och ditt ledarskap och ser både personal och gäster. Du är lyhörd, tydlig och uppmuntrande. Du har stor passion för mat och dryck och ser fram emot att lyfta våra gästers restaurangupplevelse till det bästa.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 50 jobb