Doktorand i produktionsteknik
Högskolan Väst
Doktorander

Högskolan Väst drivs av att göra skillnad. Genom vår utbildning och forskning vill vi bidra till innovation, en positiv samhällsutveckling och en hållbar värld. Vi är en modern högskola under stark utveckling. Vår profil arbetsintegrerat lärande (AIL) är en del av allt vi gör och att samverka med omvärlden är prioriterat för oss. Högskolan Väst har ett av landets högsta söktryck och en hög andel av studenterna etablerar sig på arbetsmarknaden. Högskolan har 13 000 studenter och över 700 anställda. Vårt attraktiva campus ligger centralt i Trollhättan och är en plats där kunskaper, idéer, kulturer och människor möts. Vi jobbar aktivt för en inkluderande arbetsmiljö med jämställda förhållanden och sätter värde på de kvaliteter som mångfald tillför verksamheten. Vi som arbetar på Högskolan Väst gör skillnad varje dag. Vill du också det? Doktorand i produktionsteknik - AI och oförstörande provningsmetoder för kvalitetssäkring Institutionen för ingenjörsvetenskap vid Högskolan Väst erbjuder en doktorandtjänst i produktionsteknik – inriktning processövervakning med hjälp av ett dynamiskt uppbyggt kunskapssystem baserat på oförstörande provning och kontinuerlig kvalitetsövervakning. Doktorandens vetenskapliga arbete i projektet En utvecklad programvara (simSUNDT) möjliggör simulering av såväl konventionell som så kallad Immersion Phased Array-teknik (PAUT) i kombination med olika typer av tillverkningsdefekter (både volymetriska och sprickliknande) som potentiellt kan uppstå i komponenter byggda med additiv tillverkning. Modellen kommer att användas i utvecklingen av en oförstörande provningsmetod som inte bara möjliggör detektering av defekter utan även karakterisering av parametrar som är avgörande för livslängden i dessa utmattning utsatta komponenter. Det utvecklade systemet kommer att ingå i ett övergripande monitorerande system som också innehåller information från andra typer av oförstörande metoder med lägre grad av informationskvalitet och kommer att sammanföras till ett maskininlärningssystem. SimSUNDT kommer användas för att kunna identifiera vilken signalkarakteristik (t.ex. frekvensinnehåll) i mottagen signal som kan korreleras med defekt parametrar (dvs. storlek, djup och vinklar). Programvaran kommer också för att optimera det genererade ljudfältet med avseende på den valda detekteringsparametern från vald defekt. Kvantifiering av detektionskapacitet med hjälp av sannolikhet för detektion (POD) baserat på simulerade data och jämföra olika detektionskriterier. Identifiera ett förfarande (procedur) för att 1/upptäcka defekten och 2/karakterisera den med avseende på typ (volymetrisk eller spricka), storlek och orientering. Experimentell validering av slutsatser från ovanstående modellbaserade POD-studie innefattas också. Optimering av ultraljudsfält med hjälp av simuleringsteknik. Jämförande studier mellan olika detektionskriterier både för konventionella respektive immersions sökare. Vilka är möjligheterna och begränsningarna med att använda akustisk emission (AE) som ett verktyg för processövervakning och kvalitetsbedömning inom additiv tillverkning (AM)? Undersök hur övervakningsdata i processen kan korreleras med data efter inspektion och användas för effektivare kvalitetskontroll Ämnesområde: Produktionsteknik Forskningsmiljö: Doktorander i Produktionsteknik. Arbetsuppgifter och behörighetskrav: Läs om allmänna arbetsuppgifter och behörighetskrav på vår hemsida eller i Högskoleförordningen 5 kap 2§. För denna anställning krävs dessutom: Masterexamen i tillämpad fysik, maskinteknik, materialvetenskap, teknisk fysik eller motsvarande. Meriterande för anställningen är följande kvalifikationer: Erfarenhet av avancerad OFP, signalbehandlings- och mätsystem Dokumenterad erfarenhet/kurser i numerisk modellering med finita element eller avancerad programmering i t.ex. MATLAB, Fortran, C/C++/C#, Python eller motsvarande språk Dokumenterad erfarenhet av forskningsarbete och vetenskapligt skrivande (tidigare publiceringar i ämnet ses som meriterande) Förmåga att kommunicera muntligt och skriftligt engelska Förmåga att kommunicera på svenska. Bedömningsgrunder: Läs om bedömningsgrunderna på Allmän studieplan för utbildningen på forskarnivå i Produktionsteknik. Varaktighet och anställningsvillkor: En anställning som doktorand ska gälla tillsvidare, dock längst till en viss tidpunkt och aldrig längre tid än ett år efter avlagd doktorsexamen. Anställningen motsvarar fyra års heltidsstudier under maximalt åtta år (Högskoleförordningen 5 kap 7§). Ansökan Ansökan görs digitalt via Högskolan Västs rekryteringsverktyg Varbi via högskolans webbplats. Ansökan ska bestå av: CV/Meritförteckning Personligt brev innehållande: Intresse för forskningsämnet Tidigare erfarenhet av det föreslagna forskningsämnet och dess forskningsmetoder och vetenskapliga teorier Motiv till att bedriva forskarstudier Examensbevis för kandidat- och masternivå Examensarbete på avancerad nivå Diploma Supplement och kursförteckning/transcript över alla terminer för kandidat- och masterexamen på originalspråk samt i översättning Övriga handlingar som sökanden vill åberopa Godkända skrivspråk gällande uppsatser, examensbevis, betyg och andra relevanta dokument är skandinaviska språk och engelska, eller översättningar till dessa språk. Vid översättning bifogas även originaltext. Om du har pågående studier på avancerad nivå kan du ansöka och därefter komplettera din ansökan med godkänt examensarbete, giltigt examensbevis och andra behörighetsdokument för sista dagen för ansökan. Din ansökan ska vara Högskolan Väst tillhanda senast 2025-06-27. Institutionen för Ingenjörsvetenskap eftersträvar jämställdhet och mångfald inom samtliga yrkesgrupper. Vi välkomnar sökande med olika etniska och kulturella bakgrunder.  Välkommen med din ansökan! Vi undanber oss all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av rekryteringsannonser.

31 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juni 2025
Skadetekniker till BMW Trollhättan (Plåtslagare)
BILIA AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Vill du arbeta på ett företag som ger dig möjligheter att utvecklas? Har du dessutom erfarenhet som skadetekniker eller motsvarande och redo för nästa steg? Då kan du vara den vi söker på Bilia BMW & Mini i Trollhättan. Varför välja Bilia Bilia är inte bara en arbetsplats, det är en möjlighet för dig att forma din framtid. Vi är en inkluderande organisation som värdesätter dina kompetenser och ger dig plats att växa genom spännande utbildningar, stöttning, samarbete och bra utvecklingsmöjligheter. Här blir du en nyckelspelare i att skapa hållbara och innovativa lösningar. Vi vill att våra medarbetare ska må bra, både på och utanför jobbet. Därför har Bilia medarbetarnas framtid, hälsa och privatliv i åtanke och arbetar aktivt för att främja välmående och trygghet. Vi erbjuder bra personalrabatter och förmåner. Huvudsakliga arbetsuppgifter Som skadetekniker arbetar du med att reparera krockskadade bilar genom att byta och rikta karossdetaljer, göra svets- och limarbeten i plåt, plast och glas samt demontera och montera teknisk och mekanisk utrustning. Du kommer att ingå i ett målinriktat team och arbetet innebär att självständigt kunna utföra arbete och hantera större likväl som mindre plåtarbeten. Vad vi önskar av dig Du har fordonsteknisk utbildning med inriktning mot skadereparation alternativt plåtslagarutbildning eller motsvarande. Vi ser gärna att du har erfarenhet inom skadereparation och är kunnig inom yrket för att kunna erbjuda våra kunder den bästa reparationslösningen. B-körkort är ett krav. Övrigt Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med sex månaders inledande provanställning och placering på Bilia BMW & Mini i Trollhättan. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef. Urvalsarbetet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, så skicka därför in din ansökan redan idag. Då vi arbetar för en jämnare könsfördelning ser vi gärna kvinnliga sökande till den här tjänsten. Vi ser fram emot din ansökan!

31 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Sjuksköterskor till kommunal primärvård
Trollhättans kommun
Grundutbildade sjuksköterskor

Vi är stolta över Trollhättans Stads över 5 000 medarbetare, som varje dag gör en positiv skillnad i våra invånares liv och är med och utvecklar stadens hållbarhet och livskraft. Vi drivs och motiveras av ledorden Mod, Delaktighet, Nytänkande och Handlingskraft. Här finns en spännande utveckling där du kan vara med och göra vår stad ännu bättre. Vi söker engagerade sjuksköterskor som vill vara en del av vårt team där omtanke, kvalitet och utveckling står i centrum. Hoppas att just du vill växa och utvecklas tillsammans med oss! Verksamhetsbeskrivning Den kommunala primärvården i Trollhättans stad är en sammanhållen verksamhet. Vårt arbetssätt bygger på teamarbete där vi samarbetar och delar kunskap – tillsammans skapar vi en trygg, god och nära vård. Tjänsterna innebär att du främst kommer vara kopplad mot ett utav verksamhetsområdena, SÄBO eller hemsjukvård. Men vi arbetar aktivt med att hjälpas åt över gränserna – ett arbetssätt som ger både variation och möjlighet till utveckling i din yrkesroll. Även om du arbetar mot SÄBO eller hemsjukvård är vår verksamhet samlad till ett ställe och vi utgår från Lextorpsvägen. Hos oss får du arbeta i en stimulerande miljö där din insats gör verklig skillnad i våra patienters livskvalitet och välbefinnande. Det finns goda möjligheter till utbildning och utveckling. Som medarbetare hos oss är vi måna om att du ska må bra och erbjuder friskvårdsbidrag och förmånliga träningskort på flera olika träningsanläggningar via personalföreningen Rabatten. Vi ser till att du via olika försäkringar, vid sjukdom och föräldraledighet, har en trygg anställning hos oss. Vi ser även positivt på intern rörlighet. Arbetsuppgifter Uppdraget som sjuksköterska i Trollhättans Stad syftar till att planera vården för våra patienter och du är ansvarig för att Hälso- och sjukvårdslagen (HSL) efterlevs på ett säkert sätt i våra verksamheter.  Du leder omvårdnaden utifrån ett personcentrerat perspektiv och förväntas utbilda och handleda omvårdnadspersonal i det patientnära arbetet. Då vi arbetar i team runt patienten, för att säkerställa en god och säker vård utifrån ett helhetsperspektiv, sker arbetet i nära samverkan med övriga professioner. Vi befinner oss i en spännande tid av utveckling och omställningsarbete för att ställa om till framtidens omsorg.  I vår utvecklingsresa blir du en viktig del i att nyfiket vilja testa nya metoder och arbetssätt. Vi arbetar även aktivt med införandet av digitala arbetssätt och trygghetsskapande välfärdsteknik. Några exempel på detta är läkemedelsautomater och hemsjukvård online.   Arbetstiden under vardagar är förlagd till dagtid. Du ingår i ett rullande schema där du arbetar var femte helg, med både dag- och kvällspass. Under kvälls- och helgarbete tjänstgör du i patrull tillsammans med kommunens övriga sjuksköterskor. Kvalifikationer Vi sätter stort värde på personliga egenskaper och ser att du som söker är en empatisk, trygg och lyhörd person. Du har förmågan att arbeta självständigt men trivs likväl med att samarbeta och strävar alltid efter att skapa förtroendefulla relationer– både med patienterna, deras anhöriga och dina kollegor. I ditt arbetssätt är du strukturerad, ansvarsfull och flexibel inför förändringar som kan uppstå under dagen. Du känner ett stort engagemang för ditt arbete, för att utveckla dig själv och verksamheten samt bidrar till ett positivt arbetsklimat.   För tjänsten som sjuksköterska krävs att du som söker är: - Legitimerad sjuksköterska. - Innehar körkort med behörighet B. Meriterande om du är utbildad distriktssjuksköterska. Anställningsinformation Rekrytering avser; Inriktning SÄBO 2 tillsvidaretjänster 1 vikariat med start omgående/enligt överenskommelse t.o.m. 2026.03 Inriktning hemsjukvård 1 tillsvidaretjänst 1 vikariat med start omgående/enligt överenskommelse t.o.m. 2026.03 För att kunna arbeta hos oss behöver du uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret. I samband med att du fyller i din ansökan, beställer du ett registerutdrag via polisens hemsida. Beställ gärna belastningsregister till din digitala brevlåda. https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/ Rekrytering kan komma att ske löpande under ansökningstiden – så välkommen med din ansökan redan idag! Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons! Trollhättan är en stark och attraktiv kommun som ska bli större. I dag har vi passerat 59 000 invånare och vi har siktet inställt på att växa till 70 000 trollhättebor. Inom Trollhättans Stad arbetar vi med att skapa förutsättningar för detta. Vi är över 5 000 medarbetare och våra 350 olika yrken bidrar på olika sätt med att ge service och underlätta en bra vardag för våra invånare - nu och i framtiden. Vi ser mångfald som en styrka som berikar vår verksamhet och välkomnar sökande med olika bakgrund. Trollhättans Stad tillämpar rökfri arbetstid.

32 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Arbetsledare sökes till vår Burger King-restaurang!
Nordic Service Partners AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Arbetsledare sökes till vår Burger King-restaurang! Vi söker efter en engagerad och motiverad person att fylla rollen som arbetsledare i vår restaurang. Som arbetsledare kommer du att spela en viktig roll i att se till att vår restaurang upprätthåller högsta standard och kundnöjdhet. Du kommer att leda, coacha och stödja vårt team av medarbetare genom att säkerställa att de har de resurser och verktyg de behöver för att utföra sina uppgifter på bästa sätt. Vi söker efter någon som har en stark arbetsmoral och en passion för servicebranschen. Du kommer att arbeta i ett högt tempo och krävs därför att kunna behålla lugnet och göra välgrundade beslut även i stressiga situationer. För att vara aktuell för rollen som arbetsledare bör du ha följande kvalifikationer: Tidigare erfarenhet av att arbeta inom snabbmatsbranschen eller liknande bransch. Erfarenhet av att arbeta i en ledarskapsroll eller liknande position. Kunskap om livsmedelssäkerhet och hygienstandarder. God kommunikationsförmåga och förmåga att motivera och coacha medarbetare. Förmåga att arbeta flexibla tider, inklusive kvällar och helger. Vi är stolta över att kunna erbjuda en dynamisk och inkluderande arbetsmiljö där du har möjlighet att utveckla din karriär inom företaget. Vi erbjuder även konkurrenskraftiga löner och förmåner. Om du tror att du har vad som krävs för att vara vår nästa arbetsledare, skicka in din ansökan nu! Det är enkelt att ansöka, det tar bara några minuter. Ansökan består av några urvalsfrågor och tre korta videofrågor som du kan besvara när som helst. Vi prioriterar attityd och inställning över tidigare erfarenheter, så vi lägger stor vikt vid dina videosvar. Lycka till!

34 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Universitetslektor i supply chain management
Högskolan Väst
Universitets- och högskolelektorer

Högskolan Väst drivs av att göra skillnad. Genom vår utbildning och forskning vill vi bidra till innovation, en positiv samhällsutveckling och en hållbar värld. Vi är en modern högskola under stark utveckling. Vår profil arbetsintegrerat lärande (AIL) är en del av allt vi gör och att samverka med omvärlden är prioriterat för oss. Högskolan Väst har ett av landets högsta söktryck och en hög andel av studenterna etablerar sig på arbetsmarknaden. Högskolan har 13 000 studenter och över 700 anställda. Vårt attraktiva campus ligger centralt i Trollhättan och är en plats där kunskaper, idéer, kulturer och människor möts. Vi jobbar aktivt för en inkluderande arbetsmiljö med jämställda förhållanden och sätter värde på de kvaliteter som mångfald tillför verksamheten. Vi som arbetar på Högskolan Väst gör skillnad varje dag. Vill du också det? Högskolan Väst söker universitetslektor i supply chain management Vi söker nu en universitetslektor i Supply Chain Management och logistik med placering på avdelningen för Industriell Ekonomi vid institutionen för Ingenjörsvetenskap. Avdelningen ansvarar för två utbildningsprogram: det internationella masterprogrammet Operations and Supply Chain Management samt grundutbildningsprogrammet Högskoleingenjör i Industriell Ekonomi. Ett ytterligare internationellt program är under planering. Programmen befinner sig i en expansiv fas med högt söktryck och stor efterfrågan från både studenter och arbetsmarknad. Ämnet industriell ekonomi är forskningsmässigt under uppbyggnad på högskolan. Särskilt fokus ligger på områdena supply chain management och verksamhetsledning. Denna forskningsuppbyggnad präglas av tvärvetenskapliga angreppssätt och ett aktivt samarbete med andra ämnesmiljöer, såväl inom högskolan som med externa aktörer och lärosäten. Den aktuella tjänsten förväntas bidra till vidareutveckling av såväl forskning som utbildning och samverkan inom ämnet. Vi söker dig som har en forskningsprofil med inriktningen supply chain management och som vill vara med och forma samt utveckla området i samverkan med svenska företag och organisationer. Läs annonsen i sin helhet på: https://www.hv.se/om-oss/arbeta-hos-oss/ Om tjänsten Verksamhetsledning och logistik är ett av de tematiska områdena i Högskolan Västs satsning på en komplett akademisk miljö inom produktionsteknik. Här integreras utbildning, forskning, forskarutbildning och samverkan med näringsliv och samhälle. Som universitetslektor kommer du att spela en nyckelroll i utvecklingen av området med ett särskilt fokus på supply chain management och hållbarhet – i ekonomiska, ekologiska och sociala dimensioner. Du förväntas bidra aktivt till både undervisning och forskning samt till att vidareutveckla samverkan med externa aktörer. Du blir en del av forskargruppen verksamhetsledning och logistik och lärarlaget inom industriell ekonomi. Arbetsuppgifter Som universitetslektor inom Supply Chain Management och logistik kommer du att ha en central roll i utvecklingen av både forskning och utbildning vid Högskolan Väst. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: - Aktivt bidra till uppbyggnaden och utvecklingen av forskargruppen verksamhetsledning och logistik, med särskilt ansvar för tillämpad forskning i samverkan med industrin. Att etablera och underhålla företagsnätverk är en viktig del av uppdraget. - Initiera, planera och genomföra samproducerad forskning tillsammans med strategiska industripartners. - Aktivt arbeta med att skriva forskningsansökningar samt inhämta extern finansiering för forskningsverksamhet. - Medverka i utveckling, undervisning och kvalitetssäkring av avdelningens utbildningsprogram, med särskilt fokus på Master in Operations and Supply Chain Management. - Arbeta för att skapa synergier mellan företagsnätverk och Co-op-konceptet, där studenter kombinerar akademiska studier med betalda arbetsperioder i företag. Flera utbildningsprogram inom Institutionen för ingenjörsvetenskap bygger på detta samverkansformat. - Bidra till och genomföra kompetensutvecklingsinsatser riktade till yrkesverksamma inom området. - Delta i högskolans strategiska förändrings- och utvecklingsarbete, särskilt i frågor som rör samverkan med det omgivande samhället och näringslivet. Behörighetskrav för anställning som universitetslektor För beskrivning av behörighetskrav, se annonsen i sin helhet på: https://www.hv.se/om-oss/arbeta-hos-oss/ För denna anställning krävs dessutom: - Avlagd doktorsexamen inom supply chain management eller annat närliggande ämnesområde som arbetsgivaren bedömer som relevant i förhållande till anställningens inriktning - Dokumenterad kunskap inom supply chain management - Goda kunskaper i engelska i såväl tal som skrift - God samarbetsförmåga Meriterande för anställningen är: - Dokumenterad kunskap inom hållbarhet (ekonomisk, ekologisk och social) - Dokumenterad erfarenhet av program- och/eller kursutveckling - Erfarenhet av undervisning med digitala verktyg - Dokumenterad erfarenhet som projektledare för samverkansprojekt - Dokumenterad erfarenhet av att medverka i kompetensutvecklingsinsatser för yrkesverksamma Bedömningsgrunder För beskrivning av bedömningsgrunder, se annonsen i sin helhet på: https://www.hv.se/om-oss/arbeta-hos-oss/ Övrigt Tjänsten är en tillsvidareanställning och är inom ramen för KK-stiftelsens programrekrytering. För beskrivning kring ansökan, se annonsen i sin helhet på: https://www.hv.se/om-oss/arbeta-hos-oss/ Sista ansökningsdag är: 2025-06-29 Vi undanber oss all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av rekryteringsannonser.

35 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025
Lärare Idrott och Musik, åk 6-9

Nya Skolan startade 2001 med en tydlig och uttalad vision. Vi ville ta ett nytt grepp, vara en ny sorts skola. Vi är vad vi heter och är stolta över vår verksamhet. Varje dag arbetar vi med vår vision tillsammans med våra elever i sann Nya Skolan-anda, vilken beskrivs nedan genom följande begrepp:  - Trygghet & tillhörighet - Självkänsla & självförtroende - Engagemang & bekräftelse - Samverkan & samarbete - Struktur & ordning - Ramar  & regler Nya Skolans grundskolor F-9 Nya Skolan Pettersberg är en grundskola för ca 300 elever i årskurserna Förskoleklass - Årskurs 9 samt fritidshem och är belägen i Eriksro i Trollhättan. Arbetet sker i arbetslag med nära samverkan med elevhälsoteam. Arbetet leds av vår rektor med flera års erfarenhet av pedagogiskt ledarskap på Nya Skolan. Tillsammans skapar vi en atmosfär där kunskap är kul och lärande ett spännande äventyr! Vi söker nu dig som är legitimerad musik - och idrottslärare för en tillsvidareanställning hos oss på Nya Skolan Pettersberg.  Kvalifikationer Vi ser att du är en öppen person som är lugn och trygg i dig själv och där samarbete ses som en självklarhet. Du är kreativ, initiativtagande och självgående samt positivt inställd till utveckling av verksamheten och den pedagogiska miljön. I vår undervisning använder vi oss av IKT-verktyg såsom Smartboards och Ipads och kommunicerar med vårdnadshavare via lärplattformen InfoMentor. Du ska ha insikt i skolans styrdokument och de lagar som styr skolans verksamhet samt erfarenhet av pedagogisk dokumentation. Holistisk syn Pedagogiskt arbetar vi med helheter. Vi lär eleverna att se sammanhang samt att utveckla ett medvetet och reflekterat tänkande. Vi arbetar ämnesövergripande och hittar gärna nya, kreativa vägar, för att stimulera elevernas sökande efter kunskap. Det handlar om att i alla lägen ta till vara på elevernas naturliga drivkraft - nyfikenheten. Elev och lärare sätter gemensamt upp mål för vad eleven ska göra varje vecka. Utgångspunkten är att eleven är delaktig i sitt eget lärande. Nya Skolans vision Nya Skolan Trollhättan AB startades 2001 med en tydlig och uttalad vision som grundas i att det ska kännas bra i magen för elever och medarbetare. Vi vet, genom erfarenhet, att elever lär bättre i en skola där det sociala klimatet präglas av respekt, trygghet och gemenskap. Ett klimat som bärs upp av engagerade och kreativa pedagoger. Vi vet att självkänsla och självförtroende är nyckeln till utveckling och att bekräftelse och utmaningar är de bästa verktygen.  Vi vet också att elever behöver ramar och regler att förhålla sig till och att goda studieresultat kräver struktur och ordning. När det känns bra i magen, då är skola kul och lärandet ett spännande äventyr…  Nya Skolan Sverige AB består idag av fyra förskolor samt tre grundskolor belägna i Trollhättan och Lilla Edets kommun.  Läs gärna mer om våra verksamheter på https://nyaskolan.se/ Om anställningen Det är meriterande om du har några års erfarenhet från läraryrket. I tjänsten kommer du att undervisa våra elever i årskurs 6-9 på Nya Skolan Pettersberg, Trollhättan. Tjänsten är en tillsvidareanställning med provanställning. Rekrytering sker löpande. Tjänsten omfattas av registerkontroll, sökande måste uppvisa utdrag från polisens belastningsregister innan anställning sker.

39 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025
Innesäljare

Sportservice Media AB ingår i CMG-koncernen med nära koppling till svensk idrott. Företaget finns i Uddevalla sedan 1997 och ansvarar för försäljning av marknadsföringstjänster till företag och andra organisationer runt om i Sverige. Vi söker nu ytterligare 4st innesäljare med start i augusti eller efter överenskommelse. Vi söker dig som är glad, positiv med ett starkt inre driv och som vill förstärka vårt team av underbara kollegor. Du behöver inte ha någon tidigare erfarenhet av försäljning då vi utbildar dig. Så är du en positiv och nyfiken människa med massor av energi så är detta en arbetsplats för dig! Som säljare arbetar du heltid, mån-fre 08,00-16,15 på vårt kontor i centrala Uddevalla där vi för närvarande är 25 st anställda. Du kommer att arbeta via telefon och mail med både nya och befintliga företagskunder. Vi arbetar i en positiv miljö med målmedvetna och ambitiösa medarbetare, korta beslutsvägar och högt i tak. På Sportservice Media AB får du de bästa förutsättningarna att utvecklas som säljare men även som människa. Vi har några av Sveriges absolut bästa säljare och coacher till förfogande samt erbjuder en intern säljutbildning, så tidigare erfarenhet av försäljning är alltså inte nödvändigt. Hos oss arbetar du vardagar mellan 08,00-16,15 med fast lön. Provision och bonus tillkommer. Vi erbjuder goda utvecklings- och karriärmöjligheter och har trygghet i en stark och framgångsrik organisation där alla har möjlighet att vara med och bidra, påverka och utveckla. Vi är även övertygade om att man som medarbetare växer, utvecklas och inspireras av en stark teamkänsla, därför tycker vi att det är viktigt att ha kul tillsammans - ibland även utanför arbetstid.

39 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juni 2025
Copy of Skiftledare
Streetfood från Norrbotten AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Välkommen till Bastard Burgers! Hos oss får du möjlighet att arbeta i en mycket progressiv och ständigt utvecklande miljö. Tillsammans med andra kollegor är du med och skapar nästa generations streetfood. I din roll kan du forvanta dig mycket skratt, samarbeten, utmaningar och utveckling. Att vara en Leader of Bastard betyder att du ar flexibel, ser mojligheter och har stor forstaelse for hela restaurangen, sa val koket som kassan. Genom ett positivt mindset ar du hogst delaktig i att fa ditt team att arbeta tillsammans. En Leader of Bastard leder med gott exempel i enlighet med Bastard Burgers ledarskapsprinciper och varderingar Kultur, Kvalite och Manniskor. I rollen förväntas du ta ett högt ägandeskap för tilldelad enhet samt strävar efter att ge bästa kvalité och service till våra gäster. Genom att följa Bastard Burgers strukturer, rutiner samt använder vår sociala plattform för att interagera med dina kollegor, bidrar du till en ”vi-känsla” som kan ta oss hur långt som helst. Vi kommer göra vårt bästa för att du ska utvecklas men vi förväntar oss också ditt engagemang och nyfikenhet och på så sätt skapar vi kontinuerligt lärande. Skiftledare Om rollen Som skiftledare ar du ansvarig for ditt skift, det innebar att du hjalper restaurangchef och ass. restaurangchef i dess dagliga sysslor samt att enheten drivs enligt foretagets riktlinjer och varderingar. Du ar samtidigt ansvarig for att arbeta, utvardera och aktivt hitta nya forbattringar inom ditt ansvarsomrade. Detta rapporteras till RC och ASS. Är ej Restaurangchef eller assisterande restaurangchef på plats så är du högst ansvarig. Arbetet har ett driftsfokus, där du förväntas arbeta i både kök och kassa (antingen 75/25 eller vice versa) samt upprätthålla Bastard Burgers standard avseende renlighet, snabbhet, service och kvalitet. Kravspecifikation: Utbildningskrav: inget Krav på erfarenhet: ingen, men meriterande med tidigare erfarenhet av serviceyrken, gärna i resturangbranchen med viss erfarenhet av personalledning Språkkrav: talar engelska eller svenska. Meriterande om du behärskar båda språken. Önskvärda egenskaper och beteenden: vi ser gärna att du är ansvarstagande & stresstålig, har en positiv attityd, har ett engagemang för Bastard Burgers och har gärna koll på oss sedan tidigare! Möjlighet att arbeta flexibla timmar, inklusive kväller och helger Vi ser även gärna att du bor i närområdet av enheten Vi erbjuder dig Bastard Burgers värdeord är kvalité, kultur och människor, där dessa ligger till grund för gemensamma mål. En tjänst hos oss innebär en möjlighet att få vara delaktig i ett innovativt och snabbt växande företag, där vi är stolta över vår kultur och familjära känsla! Perks: • Föräldraförmån – vi toppar upp föräldrapenningen!* (upp till ett visst belopp). • Kollektivavtal (tjänstepension, förmåner etc.) • Veckovis pulsmätning • Friskvårdsbidrag • Betald startavgift för lopp och tävlingar • Personalrabatt på alla Bastard Burgers i Sverige, Norge, Finland Om Bastard Burgers Bastard Burgers är ett ungt och snabbt växande företag som värnar om människorna. Vi grundades i Luleå, Sverige, år 2016, och idag finns det fler än 70 Bastard Burgers-restauranger runt om i hela Sverige och ytterligare restauranger i Finland, Norge och New York. Vi är stora och vi växer snabbt, men vägrar tappa personlighet eller bli basic. Kom hit för att du gillar musik, graffiti, streetwear, riktigt bra streetfood, klistermärken på borden – allt det där som gör Bastard Burgers till Bastard Burgers. Kärlek till mat och människor har skapat en stark kultur runt Bastard Burgers, där såväl klimatsmarta initiativ som högljudd hiphop ryms.   Mångfald och inkludering Bastard Burgers värdesätter de kvaliteter som jämn könsfördelning och mångfald tillför verksamheten. Vi ser därför gärna sökande av alla kön och med olika födelsebakgrund, funktionalitet och livserfarenhet, vår ambition är att rekrytera medarbetare från olika bakgrunder. Välkommen med din ansökan!

40 dagar sedan
Sista ansökan:
4 november 2025
Distriktsansvarig Säljare
Juneporten AB
Företagssäljare

Juneporten är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet, där verifierade säljare själva kan publicera sina auktioner vid behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och innovera vår verksamhet. Arbetsbeskrivning Som Distriktsansvarig Säljare är du företagets ansikte utåt i din region och ansvarar för att skapa och vårda befintliga relationer med kunder inom olika branscher. Du kommer delvis att få tillgång till förbokade möten, men också själv ansvara för att boka egna. I rollen ingår även att utbilda nya kunder i vår plattform och stötta dem i att publicera objekt till försäljning. Du arbetar självständigt inom din region men ingår i ett team som stöttar och samarbetar för att nå framgång. Ansvarsområden Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Boka och genomföra möten samt spontana kundbesök. Hantera hela försäljningsprocessen för kunder inom olika branscher. Utbilda nya kunder på vår plattform och hjälpa dem att publicera objekt. Rapportera sin aktivitet i CRM-system. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B, som trivs med att bearbeta kunder både via telefon och personliga besök. Du är självgående, ansvarstagande och har en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Ett stort driv, engagemang och disciplin gör att du når de mål som sätts upp. Kvalifikationer B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande datorkunskaper. Vi erbjuder Förmånsbil. Fast lön med provisionsmöjligheter. Mobiltelefon och arbetsdator. Tjänstepension och friskvårdsbidrag. En trygg arbetsplats där din utveckling står i fokus.

42 dagar sedan
Sista ansökan:
15 oktober 2025
Projektledare Till GKN Aerospace
NearYou Sverige AB
Ingenjörer och tekniker inom bygg och anläggning

Om företaget Varje gång du flyger, nästan var som helst i världen, är det troligt att GKN Aerospace hjälper dig på vägen. Vår teknologi och våra komponenter används i 90% av världens flygplan, i allt från små och stora passagerarflygplan, affärsjets samt i världens mest avancerade stridsflygplan. Vi designar och tillverkar även innovativa komponenter till rymdsystem. Vi utvecklas ständigt, banar väg för ny teknik och utmanar oss själva för att bli bättre i allt vi gör. Vi söker drivna och passionerade medarbetare som vill göra en skillnad! Var med och påverka den hållbara omvandlingen av flygindustrin och hitta en plats där din karriär tar fart i en värld av enorma möjligheter att lära och utvecklas. Tjänstebeskrivning Projekt FabEx har som uppdrag att bygga ett nytt värdeflöde på GKN Aerospace anläggning i Trollhättan. Projektet har tre delprojekt där ”Product Management”, ”Industriell Struktur” samt ”Organisations Design” ingår. Industriell Struktur står nu inför uppstart av två Arbetspaket som skall drivas som delprojekt: Automatiserad Materialhantering och Närförråd, där leveransen förväntas innehålla lösningar som förnärvarande inte finns på GKN i Trollhättan. En Projektledare/Delprojektledare till våra delprojekt Automatiserad Materialhantering och Närförråd. Rollen innebär drivning av projektgrupp och som direkt kollega kommer en intern GKN projektledare finnas. Uppdraget syftar till att guida och leda gruppen från konceptframtagning, kravspecifikation, layout till införande. Anskaffning och upphandling sker genom GKNs etablerade arbetssätt och funktioner. Förutsättningar: Ett projektteam om ca 5-8 personer per projekt kommer arbeta med ovan nämnda uppdrag. Förutsätter övervägande del av uppdraget på plats på GKN, Trollhättan. Uppdragsstart: Omgående Leverans: Driftsättning Q2 2027. Testpilot i begränsad skala under 2026. Kvalifikationer Ett bevisat CV och gedigen erfarenhet från tidigare implementeringsprojekt av AGV/AMR. Kunskap kring sambandet mellan hårdvara och mjukvara samt implementation mellan ”fleet manager” och affärssystem. Erfarenhet och vana att jobba med riskbedömning, projektplanering samt integratörer av AGV/AMR system. Om NearYou NearYou är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kontor i 17 städer. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra i branschen till att också bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering. Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig, oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi. Läs gärna mer om oss på www.nearyou.se Att arbeta som konsult på NearYou Som konsult hos NearYou är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. För oss är det viktigt att erbjuda en trygg och hållbar anställning för alla våra anställda. Du har samma fördelar och trygghet som hos en traditionell arbetsgivare och du omfattas av kollektivavtalens villkor för till exempel lön, försäkringar, pension och semester. Som konsult hos oss får du en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig tips och råd hur du kan utvecklas i arbetslivet. Du får även möta olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher, vilket gör att du utvecklar din kompetens och ditt nätverk och gör dig till en mer attraktiv medarbetare. Are you interested in this position? Har du frågor, så tveka inte att ringa konsultchef Frida Sahlin tel 0707858645. Din ansökan skickar du in via NearYous hemsida, www.nearyou.se snarast. Vi jobbar med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag. Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV. Välkommen med din ansökan!

44 dagar sedan
Sista ansökan:
1 september 2025