Distriktsansvarig Säljare Trestad/Kungälv
HappyAid Sweden AB
Företagssäljare

Personen vi söker kommer ansvara för alla kunder på distriktet samt all nykundsbearbetning. Du kommer jobba med hela vårt breda sortiment av första hjälpen produkter, hjärtstartare, livräddande utbildningar, aktivitetsbaserad ergonomi och säkerhetsprodukter som förebygger arbetsskador. Du kommer i nära samarbet med din regionchef och övriga säljkollegor i landet få guidning så du snabbt kommer in i branschen. Vad erbjuder vi då? Fritt jobb där du tar ansvar och förtjänar frihet Produktsortiment av högsta kvalité Fast lön med bra provisioner och höga bonusar Fantastiska möjligheter att göra karriär inom försäljning Säljutbildning i toppklass Personliga utveckling med daglig coaching Säljtävlingar med spännande priser Grymma kollegor i hela landet Roliga konferenser Hälsoprofil med fokus på ditt välmående Och vad förväntar vi oss av dig? Självständig person med ett högt driv Stark vilja och motivation att tjäna pengar Brinnande intresse för att göra affärer Mycket energi och positiv inställning Egenskapen att alltid ta ansvar

51 dagar sedan
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Butikssäljare/slangmontör, Trollhättan
Hydroscand AB
Butikssäljare, fackhandel

Är du en teknisk problemlösare som vill utmanas i ditt arbete? Vill du arbeta med försäljning på ett växande familjeföretag och är redo att ge våra kunder förstklassig service? Hydroscand växer och söker nu en butikssäljare/slangmontör till vår kommande butik i Trollhättan! Arbetsuppgifter Hydroscand växer och öppnar snart en ny butik i Trollhättan, med planerad öppning under andra halvan av 2025. Som butikssäljare/slangmontör jobbar du med personlig försäljning över disk. Ditt jobb blir att på ett professionellt och ödmjukt sätt finna den bästa lösningen för varje enskild kund. Andra dagliga arbetsuppgifter är hantering av inkommande förfrågningar, materialanskaffning och orderhantering. Utöver detta ingår arbetsuppgifter som inventering, monterings- och produktionsarbete. Du arbetar i nära samarbete med platschef och har även mycket kontakt med övriga kollegor inom regionen. Upplärning kommer att ske i vår befintliga butik i Uddevalla. Vi erbjuder En rolig och varierande arbetsmiljö med en familjär känsla där vi hjälps åt. Vi på Hydroscand värnar om våra medarbetare och erbjuder både interna och externa utbildningar. Som ny medarbetare på Hydroscand får du alltid en tydlig introduktionsplan och blir tilldelad en mentor, allt för att säkerställa att du får en så bra upplärning som möjligt. Hos oss får du ett arbete med mycket kundkontakt och goda utvecklingsmöjligheter, på ett svenskt familjeföretag som är verksamt i 20 länder globalt. Din profil Du bör ha ett tekniskt intresse och gärna tidigare erfarenhet av försäljning. Utbildning eller arbetserfarenhet inom fordons-, pneumatik- eller hydraulikteknik är ett plus, men inget krav. Det är viktigt att du har ett stort engagemang, är nyfiken, noggrann och har en känsla för god service. B-körkort är ett krav. Dessutom vill vi att du har en god social kompetens samt en förmåga att skapa och vårda goda relationer till både kunder och medarbetare. Hydroscand arbetar aktivt för att främja mångfald i alla led och strävar efter en jämnare könsfördelning inom företaget. Därför uppmuntrar vi en mångfald av sökande till alla våra tjänster. Är du intresserad? För mer information om tjänsten, vänligen kontakta Torbjörn Wulcan (Regionchef) på telefon: 031-64 75 81 Sista ansökningsdag är den 26 maj 2025 men urval sker löpande, dröj därför inte med din ansökan. Ansökning sker via vår karriärsida (ansökning via e-post undanbedes). Vi avböjer, vänligt men bestämt, kontakt från rekryterings- och bemanningsföretag. För mer företagsinformation, vänligen besök hydroscand.se

51 dagar sedan
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Teknisk innesäljare

Om tjänsten Som teknisk innesäljare hos oss får du en central roll i vår sälj- och kundprocess. Du fungerar som en länk mellan kund, produktion och beredning, där du ansvarar för offertarbete, orderhantering och teknisk rådgivning. Du kommer att arbeta nära våra kunder inom verkstadsindustrin och vara med och hitta lösningar på komplexa tekniska förfrågningar. Vi söker dig som har: Erfarenhet från verkstadsindustrin (krav) Goda kunskaper i ritningsläsning och förståelse för tillverkningsprocesser Vana att arbeta i affärssystemet Monitor Gärna erfarenhet som beredare eller motsvarande teknisk roll Teknisk förståelse och ett intresse för kundkontakt Förmåga att arbeta strukturerat och självständigt Vi erbjuder dig: Ett omväxlande arbete i ett stabilt företag med stark teknisk kompetens Möjlighet att påverka och utveckla vår försäljningsprocess Ett engagerat team och korta beslutsvägar Goda möjligheter till kompetensutveckling och karriär inom RZ Gruppen

51 dagar sedan
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Produktionstekniker Till GKN Aerospace
NearYou Sverige AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Om företaget Varje gång du flyger, nästan var som helst i världen, är det troligt att GKN Aerospace hjälper dig på vägen. Vår teknologi och våra komponenter används i 90% av världens flygplan, i allt från små och stora passagerarflygplan, affärsjets samt i världens mest avancerade stridsflygplan. Vi designar och tillverkar även innovativa komponenter till rymdsystem. Vi utvecklas ständigt, banar väg för ny teknik och utmanar oss själva för att bli bättre i allt vi gör. Vi söker drivna och passionerade medarbetare som vill göra en skillnad! Var med och påverka den hållbara omvandlingen av flygindustrin och hitta en plats där din karriär tar fart i en värld av enorma möjligheter att lära och utvecklas. Tjänstebeskrivning Nu finns en möjlighet att börja arbeta för oss på GKN Aerospace i Trollhättan. Vi vill utöka teamet och söker nu engagerade person som vill vara med och jobba tillsammans med oss på Verktygsavdelningen. Tjänsten innebär att Du är ett nav i företagets tillverkning av verktyg och fixturer – vilket kräver ett tätt samarbete med allt i från verktygskonstruktion och projektledning till produktion och översyner. I dina huvudsakliga arbetsuppgifter ingår beredning av produkter i affärssystemet (SAP), produktions- och beläggningsplanering samt bedömning av leveranstider och kostnadsuppskattningar. Arbetsuppgifterna innefattar även bland annat uppföljning och uppdatering av produktkalkyler, deltagande i ordergenomgångar och planeringsmöten samt inköpsarbete. Du kommer även att ha en roll i företagets arbete med produktionsförbättring- och effektivisering. Rollen är bred och präglas av variationsrikedom och högt tempo, varvid krav ställs på prioriteringsförmåga och förmåga att vara strukturerad under tidspress. Uppdraget - Att vi håller och levererar enligt löften - Komma med idéer och vara med och bidra till ständiga förbättringar - Arbeta enligt våra säkerhetsföreskrifter - Arbetstid: dagtid Kvalifikationer - Högskoleutbildning inom teknik eller ekonomi, eller annan relevant utbildning. Alternativt tidigare erfarenhet av kvalificerad planerings/-beredningsarbete. -Flerårig erfarenhet av produktionsteknik/-metodik. Du besitter god maskinteknisk allmänkunskap samt har erfarenhet av det. -Grundläggande språkkunskaper i engelska, tal och skrift. -Du har stor IT-vana, med kompetens i att arbeta i produktionsorienterade affärssystem. - Flytande språkkunskaper i svenska, tal och skrift Meriterande: - Tidigare kännedom om och erfarenhet i fixtur och verktygstillverkning. - Erfarenhet av SAP R3 – samt i MS Office-paketet Personliga egenskaper: Du behöver vara kommunikativ, serviceinriktad samt genom en öppen och positiv inställning bidra till att gruppen trivs. Som person är du nyfiken, ansvarstagande och engagerad - du är självgående, strukturerad och målinriktad med stark drivkraft och förmåga att se lösningar. Låter det intressant? Har du frågor, så tveka inte att ringa konsultchef Frida Sahlin tel 0707858645. Din ansökan skickar du in via NearYous hemsida, www.nearyou.se snarast. Vi jobbar med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag. Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV. Välkommen med din ansökan! Om NearYou NearYou är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kontor i 17 städer. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra i branschen till att också bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering. Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig, oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi. Läs gärna mer om oss på www.nearyou.se Att arbeta som konsult på NearYou Som konsult hos NearYou är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. För oss är det viktigt att erbjuda en trygg och hållbar anställning för alla våra anställda. Du har samma fördelar och trygghet som hos en traditionell arbetsgivare och du omfattas av kollektivavtalens villkor för till exempel lön, försäkringar, pension och semester. Som konsult hos oss får du en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig tips och råd hur du kan utvecklas i arbetslivet. Du får även möta olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher, vilket gör att du utvecklar din kompetens och ditt nätverk och gör dig till en mer attraktiv medarbetare.

51 dagar sedan
Sista ansökan:
30 september 2025
Lager- & driftledare till Åhléns Trollhättan
Åhléns AB
Arbetsledare inom lager och terminal

Även om vi har funnits i 125 år händer det mer än någonsin hos oss på Åhléns just nu! Vårt löfte är att bjuda våra kunder på den bästa tänkbara upplevelsen och vara platsen där livet blir enklare, bättre och härligare. Hos oss blir du en del av ett folkkärt varumärke och ett passionerat team. Utvecklas tillsammans med oss - sök tjänsten som Lager- & driftledare! Vi erbjuder dig Som Lager- & driftledare är du ansvarig för att optimera våra logistiska varuflöden till, från och i varuhuset. Du har ett ansvar att tillsammans med Varuhuschefen förenkla arbetsprocesser och skapa ordning och reda på lagret och i varuhusets varuflöde för att effektivisera arbetet och öka försäljning Exempel på arbetsuppgifter: - Proaktivt arbeta för och säkerställa en god arbetsmiljö - Optimera och säkerställa ett säljdrivet varuflöde i varuhusen från lager till samtliga affärsområden i varuhuset - Förmedla hur lager och varuflöde ska driftas - Leda och driva löpande inventeringar och bokslutsinventering tillsammans med varuhuschef - Vara kontaktperson mot interna och externa samarbetspartner, gällande logistik och lager Du kommer att arbeta nära och tillsammans med andra Lagermedarbetare, Visual Merchandisers, Säljare och Varuhuschef för att ge den bästa upplevelsen till alla våra kunder. Vi letar efter Vi ger dig förtroende och ansvar över ditt arbete med möjligheten att växa i en utvecklande miljö. Till oss tar du med dig: - Några års erfarenhet av lager och logistik inom detaljhandeln där du haft ansvar för att skapa rutiner och struktur - Erfarenhet av att inventering - Det är meriterande om du har truckkort med A-behörighet För att lyckas i rollen ser vi att du är strukturerad och lösningsorienterad då din vardag kan bestå av oväntade utmaningar. Du skapar förtroende genom din affärsmässighet och kommunikativa förmåga. Du är serviceinriktad och uppskattar att jobba i team. Vidare har du en förmåga att leda andra människor genom att inspirera till samarbete och framgång vilket är avgörande för att vi ska nå våra gemensamma mål. Om rekryteringen Tjänsten är en tillsvidareanställning på 28 h/v och arbetstiderna kan variera mellan kl 7-19. Vi ser gärna att du kan börja hos oss i slutet på juli. Urval och intervjuer kan komma att ske löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag! Som Lager- & driftledare på Åhléns blir du en del av ett passionerat team som drivs av affärsmannaskap och entreprenörskap. Vi ger dig förtroende och möjligheten att växa i en utvecklande miljö. Med det hälsar vi dig varmt välkommen till Åhléns! Familjeföretaget Åhléns grundades 1899 i Insjön och är idag ett av Sveriges starkaste varumärken, med snart 50 varuhus i Sverige och e-handel via åhlens.se. Åhléns är den naturliga mötesplatsen, som ger kunden mervärde och inspirerar till nya upptäckter och möten samt erbjuder en engagerande mix av kvalitetsvarumärken inom kläder, inredning, barnartiklar och skönhet. Åhléns omsätter 4,6 miljarder och varje år tar våra ca 3 000 skickliga medarbetare emot 60 miljoner besökare. Åhléns Outlet och Designtorget är dotterbolag. www.ahlens.se

52 dagar sedan
Sista ansökan:
1 november 2025
Erfaren logistiker - Trollhättan
VIPAS AB
Arbetsledare inom tillverkning

Har du vad som krävs för att lyckas i IT-konsultvärlden? VIPAS AB söker nya talanger för spännande projekt inom telekom, automotive, retail och bank! Om VIPAS: Föreställ dig en värld där din affärsteknik är sömlöst anpassad till dina mål – effektiv, skalbar och innovativ. På VIPAS AB är detta vår vision och drivkraft. Vi är mer än ett IT-konsultföretag – vi är din strategiska partner för att utveckla skräddarsydda lösningar med den senaste tekniken, såsom Java och Python. Med djup expertis inom mjukvaruutveckling, DevOps och ingenjörskonst säkerställer vårt erfarna team att du navigerar den moderna teknikens landskap med trygghet, innovation och långsiktig framgång. Jobbeskrivning: Är du en skicklig logistiker med helhetsperspektiv och erfarenhet från tillverkande industri? Vill du vara med och forma framtidens materialflöden hos ett ledande företag i Trollhättan? Du blir en del av ett engagerat team med andra logistiker och lean-experter, där det finns gott om möjlighet att utvecklas i en verksamhet med stort fokus på kvalitet, effektivitet och hållbarhet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: I rollen får du ett brett ansvar för att utveckla och driva arbetet med planering, samordning och optimering av materialflöden i nära samarbete med andra funktioner som produktion, inköp och lager. Uppdraget sker på plats i Trollhättan Säkerställa rätt material på rätt plats i rätt tid – från inköp till produktion Skapa och följa upp produktionsplaner och kapacitetsutnyttjande Optimera lagerhållning och kassaflöde utifrån rådande affärsvillkor Planera och följa upp transporter och distribution Utföra dataanalyser och förbättringsarbete inom hela logistikkedjan Säkerställa rätt inställningar och användning av SAP/ERP-system Delta i och driva förändringsarbete med hållbarhet och kostnadsfokus Kravprofil: Minst 5 års erfarenhet från tillverkande industri, gärna inom logistik, produktion eller supply chain God förmåga att se helheten och förstå logistikens påverkan på kostnad, intäkt och kapital Tidigare erfarenhet av att driva förändringsarbete i praktiken Stark kommunikativ förmåga och vana att samarbeta med olika delar av organisationen God vana av SAP eller liknande ERP-system Ett prestigelöst förhållningssätt och ett stort engagemang Varför jobba hos oss? VIPAS AB erbjuder attraktiva anställningspaket för IT-konsulter, i enlighet med Teknikföretagens (Almega) kollektivavtal. Att arbeta med oss innebär möjligheter inom olika branscher, vilket ger dig flexibilitet och möjligheter till utveckling. Om du är drivande och redo att anta nya utmaningar, är VIPAS familjen för dig! Du kommer att vara en del av ett innovativt team som driver framtiden inom telekom, fordon, detaljhandel och bank. Om du är redo att ta dig an utmanande projekt och växa i en banbrytande miljö, är detta möjligheten för dig! Ansök nu Tveka inte att kontakta oss på [email protected]. Observera: Ansök gärna om du har permanent uppehållstillstånd, svenskt medborgarskap eller ett giltigt arbetstillstånd för Sverige. Hur ansöker du: Intresserade kandidater uppmanas att skicka in sitt CV och personliga brev. Gå med oss och driv innovation på VIPAS AB! Observera att vi rekryterar löpande, vilket innebär att uppdraget kan stängas innan sista ansökningsdatum. Om du är intresserad rekommenderar vi att du ansöker omedelbart!

52 dagar sedan
Sista ansökan:
22 oktober 2025
Restaurangchef
Streetfood från Norrbotten AB
Restaurang- och kökschefer

Leader of Bastard Burgers Välkommen till Bastard Burgers! Hos oss får du möjlighet att arbeta i en mycket progressiv och ständigt utvecklande miljö. Tillsammans med andra kollegor är du med och skapar nästa generations streetfood. I din roll kan du förvänta dig mycket skratt, samarbeten, utmaningar och utveckling. Att vara en Leader of Bastard betyder att du är flexibel, ser möjligheter och har stor förståelse för hela restaurangen, så väl köket som kassan. Genom ett positivt mindset är du högst delaktig i att få ditt team att arbeta tillsammans. En Leader of Bastard leder med gott exempel i enlighet med Bastard Burgers ledarskapsprinciper och värderingar. I rollen förväntas du ta ett högt ägandeskap för tilldelad enhet samt strävar efter att ge bästa kvalité och service till våra gäster. Genom att följa Bastard Burgers strukturer, rutiner och använda att vår sociala plattform för att interagera med dina kollegor bidrar du till en ”vi-känsla” som kan ta oss hur långt som helst. Vi kommer göra vårt bästa för att du ska utvecklas men vi förväntar oss också ditt engagemang och nyfikenhet och på så sätt skapar vi kontinuerligt lärande. Restaurangchef Om rollen Vi vill jobba med dig som älskar människor och mat lika mycket som oss. Som restaurangchef på Bastard Burgers ansvarar du för att servicen håller en hög nivå och att såväl gäster som medarbetare är nöjda och glada. Du leder teamet med rätt inställning och bra energi. Du har erfarenhet från tidigare restaurang- eller serviceyrke och förstår att det blir stressiga stunder men att servicen/maten alltid måste vara utmärkt. Du får ett övergripande ansvar för schemaläggning, inköp, personalkostnader och i princip allt som händer i restaurangen. Arbetet innebär ett stort driftfokus, kök och kassa, med administrativa inslag där du förväntas ta ett högt ägandeskap. Operativt arbete i driften ca 80 % av arbetstiden. Övergripande ansvarsområden: Utbilda och rekrytera personal Ansvarig för att mäta, utvärdera samt utveckla och rapportera resultaten på sin enhet Systematiskt göra uppföljningar i interna system Upprätta säkra arbetsförhållanden och följa det interna systematiska arbetsmiljöarbetet Se till att livsmedelssäkerheten följs i enlighet med hygienbestämmelser Aktivt arbeta med och implementera Bastard Burgers likabehandlingsplan och värdeord på sin enhet Är vi en match? Vi söker dig som... Utbildningskrav: inget Har tidigare erfarenhet från restaurang- eller serviceyrke, gärna med personal och budgetansvar Du skall kunna svenska och/eller engelska, meriterande att behärska båda språken Möjlighet att arbeta flexibla timmar, inklusive kväller och helger Önskvärda beteenden och erfarenheter:  Har en utmärkt kommunikationsförmåga God organisations- och ledarskapsförmåga, där du är strukturerad och ansvarstagande Motiveras av och kan motivera medarbetare till att jobba efter uppsatta mål Har ett engagemang för Bastard Burgers och har gärna koll på oss sedan tidigare! Vi ser gärna att du bor i närområdet av enheten   Vi erbjuder dig Bastard Burgers värdeord är kvalité, kultur och människor, där dessa ligger till grund för gemensamma mål. En tjänst hos oss innebär en möjlighet att få vara delaktig i ett innovativt och snabbt växande företag, där vi är stolta över vår kultur och familjära känsla! Perks: • Föräldraförmån – vi toppar upp föräldrapenningen!* (upp till ett visst belopp). • Kollektivavtal (tjänstepension, förmåner etc.) • Veckovis pulsmätning • Friskvårdsbidrag • Betald startavgift för lopp och tävlingar • Personalrabatt på alla Bastard Burgers i Sverige, Norge, Finland Om Bastard Burgers Bastard Burgers är ett ungt och snabbt växande företag som grundades i Luleå, Sverige, år 2016. Idag finns det fler än 70 Bastard Burgers-restauranger runt om i hela Sverige och ytterligare restauranger i Finland, Norge och New York. Vi är stora och vi växer snabbt, men vägrar tappa personlighet eller bli basic. Kom hit för att du gillar musik, graffiti, streetwear, riktigt bra streetfood, klistermärken på borden, svengelska – allt det där som gör Bastard Burgers till Bastard Burgers. Kärlek till mat och människor har skapat en stark kultur runt Bastard Burgers, där såväl klimatsmarta initiativ som högljudd hiphop ryms. Mångfald och inkludering Bastard Burgers värdesätter de kvaliteter som jämn könsfördelning och mångfald tillför verksamheten. Vi ser därför gärna sökande av alla kön och med olika födelsebakgrund, funktionalitet och livserfarenhet, vår ambition är att rekrytera medarbetare från olika bakgrunder. Välkommen med din ansökan!

52 dagar sedan
Sista ansökan:
22 oktober 2025
Lindströms Bil i Trollhättan söker servicetekniker
Lindströms Bil AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Lindströms Bil är ett familjeföretag som finns på 8 orter. Vi värnar om att behålla den familjära känslan. Vi jobbar dagligen utifrån våra värderingar i Toyota Way och Lindström Way. Det är vad vi kallar BRiT - Best Retailer in Town! Vi är sedan mer än 50 år auktoriserade återförsäljare för Toyota och Lexus. Vi har fullserviceanläggningar med bilförsäljning, serviceverkstad och reservdelsförsäljning i Falköping, Skövde, Alingsås, Trollhättan, Borås, Jönköping, Värnamo och Partille. I Skövde och Trollhättan finns även auktoriserad serviceverkstad för Lexus. Lindströms Bil har vunnit "Ichiban 2021, 2023 och 2024 - Best Retailer in Town" i Sverige och “An employer of choice” 2024 som tilldelas den Toyota-återförsäljare som anses vara den bästa arbetsgivaren i Europa. Vi är på jakt efter en servicetekniker som vill ansluta sig till vårt serviceteam i Trollhättan. Hos oss på Lindströms Bil kommer du få arbeta med ett av bilbranschen främsta varumärken, Toyota/Lexus, och vår världsledande hybridteknik.  Om jobbet Som medarbetare hos oss är du en del av ett team som utför alla typer av förekommande arbeten på en serviceverkstad såsom service, reparationer och montering av tillbehör.  Tillsammans arbetar du och dina kollegor för att utveckla avdelningen till den främsta serviceverkstaden i Trollhättan och det självklara valet för verkstadskunden. Om dig Vi tänker att du har ett stort intresse för bilar och teknik. Du har fordonsteknisk utbildning i grunden alternativt har flera års dokumenterad erfarenhet som fordonstekniker. Har du även erfarenhet och kompetens inom diagnostik och felsökning är det mycket meriterande. Ett annat spår kan vara om du vill byta bransch från elektriker och har ett intresse för bilar. Då är vi även intresserad av dig. För att lyckas i den här rollen hos oss ser vi att du är ansvarsfull, noggrann och kvalitetsmedveten, du drivs av det som i Toyotavärlden kallas ”Kaizen” – ständig förbättring – och du är en prestigelös kollega som har förmågan att skapa god stämning och teamwork. B-körkort och goda kunskaper i svenska, både muntligt och skriftlig, är ett krav. Vi erbjuder dig En familjär arbetsplats med tydlig företagskultur - Lindströms Bil är ett familjeföretag och vi värnar om att behålla den familjära känslan. Trygghet - Bilbranschen befinner sig i ständig förändring och med Toyota och Lexus som varumärken ger det oss en stark position och trygg framtid. Utveckling - Genom Toyota & Lexus genomför vi löpande kompetenshöjande utbildningar som utvecklar oss både personligt och professionellt. Friskvårdsbidrag - Att du ska må bra är en självklarhet för oss, därför erbjuder vi bland annat friskvårdsbidrag. Din egna förmånsportal - Som anställd hos oss får du tillgång till ett generöst utbud av förmåner genom Benify - marknadens ledande plattform för förmåner och därigenom skapar du ditt alldeles egna förmånspaket utifrån vad som är viktigt för just dig. Försäkringar och pension - Vi är anslutna till kollektivavtal och du omfattas automatiskt av våra kollektivavtalade försäkringar och pension. Pensionsrådgivning - Att vara anställd hos oss ska vara en investering för framtiden. Alla våra anställda har möjlighet till personlig pensionsrådgivning.  Ett förmånligt bilägande - Som anställd erbjuder vi dig förmåner som innebär ett enkelt och prisvärt bilägande. Vad säger våra kollegor? ”Det bästa med Lindströms bil är den goda sammanhållningen mellan kollegorna! Dessutom är det en förmån att få jobba med Toyota – väldens främsta bilvarumärke!” Vi har R-licens R-licens är en etisk kvalitetsmärkning som identifierar företag vilka har ett rekommendabelt etiskt förhållningssätt. Företag som aktivt vill arbeta med och uppmärksamma etiken inom sin organisation. Licensmärkets R står för rekommenderat företag.

53 dagar sedan
Sista ansökan:
22 oktober 2025
Automotive Lead/Senior Engineer
AtecS AB
Civilingenjörsyrken inom maskinteknik

AtecS AB is a Consulting and Service company, whose customers are primarily in the Automotive and Energy sector. Your profile: You have experience of at least 6 years within the area of Automotive Design & Development. You have experience from development projects in the automotive industry e.g. in BiW, Exterior, Interior, Lighting, Chassis or Powertrain. Experience from electrical vehicle design and development is meritorious. You have well documented knowledge of CAD Design especially in the Systems Catia, Creo or NX as well as a sound knowledge of the usage of the database Teamcenter or similar. You speak English fluently, knowledge in Swedish is a benefit. AtecS is involved in new and interesting projects. Therefore AtecS AB is looking for employees for the following positions mainly located in Western - Sweden (Västra Götaland): In case you have further questions about this position, don't hesitate to contact us at [email protected] Are you interested in one of these jobs? If so, please send your complete and expressive application including a personal letter and your updated CV to our e-mail address: [email protected]

56 dagar sedan
Sista ansökan:
28 oktober 2025
Fysioterapeut
Capio Sverige AB
Fysioterapeuter och sjukgymnaster

Om oss Capio Hjortmossen rehab och vårdcentral ligger i södra delen av Trollhättan, ca två kilometer till resecentrum där tåget tar dig till Göteborg på 37 minuter.  Vi är en relativt liten vårdcentral med dryga 4700 patienter listade hos oss. Rehab och vårdcentralen delar lokaler och inbjuder därmed till ett nära samarbete.  Arbetsplatsen är välstrukturerad och trivsam med ett tydligt patientfokus. Capio Närsjukvård är en decentraliserad organisation där besluten tas så nära patienten som möjligt. Vi har därför stora mandat att anpassa oss till våra lokala förutsättningar och våra patienters behov. Det innebär korta beslutsvägar där hela personalen är delaktiga i förändrings- och förbättringsarbeten. Samtidigt finns en större organisation i bakgrunden som ger stöd och möjlighet till utveckling och erfarenhetsutbyte. Rehabenheten består av två fysioterapeuter och en arbetsterapeut. Vi erbjuder träning på vårt gym, hembesök och teambesök med läkare och övriga personalkategorier för ett patientcentrerat arbetssätt.  Då en av våra fysioterapeuter valt att gå vidare söker vi nu en ersättare. Din roll Arbetet som fysioterapeut hos oss innebär självständiga bedömningar, undersökningar och behandlingar av patienter. Hembesök och teambesök är något som uppmuntras.  Vi lägger stort fokus på intern kompetensutveckling och uppmuntrar dig att gå kurser och utbildningar.  Du kommer att ingå i ett team bestående av positiva, sociala och omhändertagande kollegor. Hos oss är du aldrig ensam.  Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig ett härligt gäng, ljusa fina lokaler, kollektivavtal, närvarande chef, kompetensutveckling, fredagsfrukost, fri parkering, friskvårdsbidrag, friskvårdstid, anpassat schema, inflytande och delaktighet i verksamheten.  Om dig Vi söker dig som är legitimerad fysioterapeut, vi ser att du är trygg i dig själv som person och även i din profession. Har du primärvårdserfarenhet är det meriterande.  Som person är du trygg, positiv, empatisk och jobbar patientcentrerat. Du kan organisera ditt arbete på ett effektivt sätt. Du har lätt för att samarbeta och är en lagspelare.  B- körkort är ett krav.  Sista ansökningsdag: 2025-07-01

56 dagar sedan
Sista ansökan:
1 juli 2025