Välkommen till Bastard Burgers! Hos oss får du möjlighet att arbeta i en mycket progressiv och ständigt utvecklande miljö. Tillsammans med andra kollegor är du med och skapar nästa generations streetfood. I din roll kan du forvanta dig mycket skratt, samarbeten, utmaningar och utveckling. Att vara en Leader of Bastard betyder att du ar flexibel, ser mojligheter och har stor forstaelse for hela restaurangen, sa val koket som kassan. Genom ett positivt mindset ar du hogst delaktig i att fa ditt team att arbeta tillsammans. En Leader of Bastard leder med gott exempel i enlighet med Bastard Burgers ledarskapsprinciper och varderingar Kultur, Kvalite och Manniskor. I rollen förväntas du ta ett högt ägandeskap för tilldelad enhet samt strävar efter att ge bästa kvalité och service till våra gäster. Genom att följa Bastard Burgers strukturer, rutiner samt använder vår sociala plattform för att interagera med dina kollegor, bidrar du till en ”vi-känsla” som kan ta oss hur långt som helst. Vi kommer göra vårt bästa för att du ska utvecklas men vi förväntar oss också ditt engagemang och nyfikenhet och på så sätt skapar vi kontinuerligt lärande. Skiftledare Om rollen Som skiftledare ar du ansvarig for ditt skift, det innebar att du hjalper restaurangchef och ass. restaurangchef i dess dagliga sysslor samt att enheten drivs enligt foretagets riktlinjer och varderingar. Du ar samtidigt ansvarig for att arbeta, utvardera och aktivt hitta nya forbattringar inom ditt ansvarsomrade. Detta rapporteras till RC och ASS. Är ej Restaurangchef eller assisterande restaurangchef på plats så är du högst ansvarig. Arbetet har ett driftsfokus, där du förväntas arbeta i både kök och kassa (antingen 75/25 eller vice versa) samt upprätthålla Bastard Burgers standard avseende renlighet, snabbhet, service och kvalitet. Kravspecifikation: Utbildningskrav: inget Krav på erfarenhet: ingen, men meriterande med tidigare erfarenhet av serviceyrken, gärna i resturangbranchen med viss erfarenhet av personalledning Språkkrav: talar engelska eller svenska. Meriterande om du behärskar båda språken. Önskvärda egenskaper och beteenden: vi ser gärna att du är ansvarstagande & stresstålig, har en positiv attityd, har ett engagemang för Bastard Burgers och har gärna koll på oss sedan tidigare! Möjlighet att arbeta flexibla timmar, inklusive kväller och helger Vi ser även gärna att du bor i närområdet av enheten Vi erbjuder dig Bastard Burgers värdeord är kvalité, kultur och människor, där dessa ligger till grund för gemensamma mål. En tjänst hos oss innebär en möjlighet att få vara delaktig i ett innovativt och snabbt växande företag, där vi är stolta över vår kultur och familjära känsla! Perks: • Föräldraförmån – vi toppar upp föräldrapenningen!* (upp till ett visst belopp). • Kollektivavtal (tjänstepension, förmåner etc.) • Veckovis pulsmätning • Friskvårdsbidrag • Betald startavgift för lopp och tävlingar • Personalrabatt på alla Bastard Burgers i Sverige, Norge, Finland Om Bastard Burgers Bastard Burgers är ett ungt och snabbt växande företag som värnar om människorna. Vi grundades i Luleå, Sverige, år 2016, och idag finns det fler än 70 Bastard Burgers-restauranger runt om i hela Sverige och ytterligare restauranger i Finland, Norge och New York. Vi är stora och vi växer snabbt, men vägrar tappa personlighet eller bli basic. Kom hit för att du gillar musik, graffiti, streetwear, riktigt bra streetfood, klistermärken på borden – allt det där som gör Bastard Burgers till Bastard Burgers. Kärlek till mat och människor har skapat en stark kultur runt Bastard Burgers, där såväl klimatsmarta initiativ som högljudd hiphop ryms. Mångfald och inkludering Bastard Burgers värdesätter de kvaliteter som jämn könsfördelning och mångfald tillför verksamheten. Vi ser därför gärna sökande av alla kön och med olika födelsebakgrund, funktionalitet och livserfarenhet, vår ambition är att rekrytera medarbetare från olika bakgrunder. Välkommen med din ansökan!
NutraQ söker efter en norsktalande Customer Care Assistant till deras kontor i Trollhättan. Här blir du en del av ett härligt team på ett snabbväxande och innovativt företag inom skönhet och hälsa. NutraQ har flera år i rad fått utmärkelsen Great Place to Work, här hjälps man åt och har kul tillsammans. Deras nya fräscha kontor ligger på Innovatum i Trollhättan, hit tar du dig enkelt med tåg eller buss. På kontoret i Trollhättan kommer du att tillhöra det norska Customer Care-teamet och jobba tillsammans med en sammansvetsad grupp på 7 personer. Ni kommer även ha ett tätt samarbete med det svenska och danska teamet, tillika med övriga delar av organisationen. Detta är ett konsultuppdrag med önskat startdatum 1 maj och som sträcker sig till 31 aug, eller enligt överenskommelse. Om rollen som Customer Care Assistant på NutraQ Som Customer Care Assistant på NutraQ kan du förvänta dig en varierad arbetsdag, du kommer vara första kontaktpunkten mot kunder som behöver hjälp och rådgivning kring NutraQs olika produkter. NutraQ har flera olika varumärken som Olso Skin Lab, VitaeLab, Edge of Arctic och Vesterålens. Med god kommunikationsförmåga och en fingertoppskänsla för service kommer du se till att kunderna får bästa möjliga hjälp och rådgivning. Du kommer även få möjlighet att jobba med försäljningsaktiviteter och bidra med att engagera NutraQs norska målgrupp och stärka kundupplevelsen i flera delar av kundresan. Huvuduppdraget blir att ge kundservice i världsklass samt att minska kundbortfall. Dina arbetsuppgifter Ge rådgivning och support till NutraQs norska kunder via telefon och mejl på ett professionellt och vänligt sätt. Aktivt driva merförsäljning genom att identifiera och tillhandahålla relevanta produkter och tjänster. Ringa upp kunder för uppföljningssamtal och välkomstsamtal för att säkerställa en överlägsen kundupplevelse. Hantera administrativa uppgifter relaterade till kundserviceprocessen. Kvalifikationer & erfarenheter Mycket goda kunskaper i norska, både tal och skrift Goda kunskaper i engelska och svenska, både tal och skrift Erfarenhet inom service och sälj är meriterande NutraQ erbjuder För oss är det självklart att du ska må bra och trivas på jobbet och nedan är exempel på förmåner du får hos NutraQ: 37,5 timmars vecka. Arbetstiderna som gäller är 08.30-16.30 mån-fre. En arbetsplats med en fin arbetsmiljö och en ergonomisk arbetsplats med sitt/ståbord, ställbara stolar, balansbrädor m.m. Hybridlösning – två dagar hemma och tre på kontoret Massage en gång/vecka under arbetstid Personlig förbrukning av NutraQs produkter Fri tillgång till kaffe, te, kolsyrat vatten och frukt Gemensam frukost en dag/vecka Goda förbindelser med kollektivtrafiken. Vem vi tror att du är För att trivas och göra succé i rollen som Customer Care Assistant på NutraQ tror vi att du är en person som trivs med att arbeta i team. Du har god kommunikationsförmåga och är bekväm med att hjälpa kunde både i telefon och på mejl. Du tycker det är positivt med förändringar och är inte rädd att våga testa något nytt. Vidare tror vi att du är en serviceinriktad person som gärna lägger lite extra krut på att förhöja och överträffa kundupplevelsen. Om NutraQ The NutraQ group is a leading international company within health and beauty industry. We develop, produce and distribute a wide range of products directly to our customers through a digital subscription-based business model. Our company, which employs around 200 employees, is headquartered in Oslo, Norway, with branches in Sweden, Denmark, Finland, Netherlands, Belgium, the Czech Republic, Poland, Slovakia, France and Italy. We are a diverse team of commercial specialist, Customer care and loyalty specialist as well as Business development, IT Finance and HR people. Our values: Brave, Innovative, Responsible and Respectful are very much present in our culture and working environment. We are therefore proud of the Great place to work certification representing a healthy and engaging organisation and work environment. You can read more about our company and brands on our website www.nutraq.com The Place – Where happy work happens Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.
Är du en teknikentusiast med erfarenhet av el och ett genuint intresse för fritidsfordon? Då kan du vara precis den vi söker! Vi på Fritidscenter letar efter en engagerad och skicklig tekniker som vill bli en del av vårt härliga gäng. Vi är specialister på fritidsfordon – husvagnar och husbilar – och vi brinner för att ge våra kunder den bästa möjliga upplevelsen med kvalitet och service i världsklass. Arbetsuppgifter: - Felsökning och reparation av elsystem i husvagnar och husbilar. - Installation av solceller, lithium batterier, invertrar och andra elektriska komponenter. - Reparation av skador på husvagnar och husbilar. - Utföra leveransservice och underhållsarbete på fritidsfordon. - Bromsjusteringar på husvagnar. - God kunskap om el och elsystem, särskilt inom 12-voltsystem, med utbildning som elektriker eller motsvarande erfarenhet. - Erfarenhet av felsökning och reparation av elektronik i fordon, gärna med bakgrund inom personbilar, husvagnar, husbilar, båtar eller entreprenadfordon. - Grundläggande kunskap om fordonsmekanik och enklare bilunderhåll - Erfarenhet från arbete med husvagnar eller husbilar är meriterande men inget krav - B-körkort Övrig information: - Arbetsplatsen är belägen i Trollhättan, men arbete vid våra andra anläggningar kan förekomma. - Vi är i dagsläget ett sammansvetsat gäng på fem tekniker och söker dig som kan bidra med din tekniska kompetens och positiva inställning. Om du är en noggrann och plikttrogen person som tar stolthet i ett väl utfört arbete och har passion för fritidsfordon, vill vi gärna höra från dig! Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team! Personlighet är viktigt för oss! Därför ber vi alla som söker jobb hos oss att svara på ett kort personlighetstest. Det ger oss möjlighet att få en mer objektiv bild av dig som person och kommer att användas som en del av beslutsunderlaget i urvalet. Länken till testet skickas ut i ett separat mail dagen efter att du skickat in din ansökan och vi vill be dig svara på testet så snart du kan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomförs även en bakgrundskontroll innan anställning kan bli aktuell. Detta innefattar belastningsregisterutdrag och ev. ekonomisk kontroll (UC). Personuppgiftshantering Mekonomen Company org. nr. 556724–9254 är personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina personuppgifter i samband med denna rekrytering. Läs vår policy om hur vi behandlar dina personuppgifter: https://www.mekonomencompany.se/wp-content/uploads/2024/01/Integritetspolicy-rekrytering_version-2401.pdf Mekonomen gör billivet enklare genom att erbjuda ett brett och lättillgängligt utbud av prisvärda, innovativa lösningar och produkter för konsumenter och företag. Vi är Nordens ledande bildelskedja med egen grossistverksamhet, butiker och verkstäder. Genom rikstäckande butiks- och verkstadsnät har Mekonomen den bästa tillgängligheten i branschen under varumärkena Mekonomen Bilverkstad och MekoPartner. Vårt kundlöfte är Ett enkare billiv som grundar sig i våra värderingar; kundorientering, flexibilitet, kompetens, ansvar och affärsmässighet.
🚧 Produktionspersonal sökes till Byggelement i Ucklum – var med och bygg framtiden! Skandinaviska Byggelement är en av Sveriges ledande leverantörer av prefabricerade betongstommar. Just nu satsas stort och sökes fler medarbetare till kundens nya fabrik i Ucklum – där vi arbetar med linjeproduktion av plattbärlag för bland annat bostäder, kontor och industribyggnader. 🔧 Om rollen Vi söker dig som är händig, gillar att jobba fysiskt och är nyfiken på byggbranschen. Har du tidigare erfarenhet av linjeproduktion, betongarbete eller armering? Perfekt! Om inte – men du är läraktig och motiverad – är du också varmt välkommen att söka. Hos oss får du möjlighet att växa inom en framtidsbransch med goda karriärmöjligheter – oavsett om du är intresserad av produktion, projektledning eller kvalitetsarbete. 🔍 Vi söker dig som: ✔ Har praktisk erfarenhet av fysiskt arbete ✔ Är noggrann och gillar att jobba i team ✔ Har förståelse för ritningar och grundläggande datorvana ✔ Har utbildning inom bygg/anläggning (meriterande) ✔ Travers- eller hjullastarkort? Det är ett plus! 💬 Vi erbjuder: 📍 Arbetsplats i Ucklum 🕒 Dag- / tvåskift eller natt kan förekomma – varierande arbetstider 💰 Lön enligt kollektivavtal (206,00 kr/h) 🚀 Start: Omgående 👷 Ett växande företag där du får vara med och bygga upp något från grunden Låter det här som något för dig? Tveka inte – skicka in din ansökan redan idag eller hör av dig om du har frågor. Vi ser fram emot att höra från dig! Om oss: Partner 2 Work har en stark grund att stå på! Med grundarnas tidigare erfarenheter inom Transport, lager & industri samt rekrytering och bemanning genom att ha arbetat på olika positioner inom dessa branscher har grundarna skaffat sig en god förståelse för vad som krävs för att utföra olika uppgifter på ett effektivt sätt. Vårt fokus är att jobba med människor, vilket är nödvändighet för att bygga upp en stark personalstyrka inom bemanningsbranschen. Våra medarbetare vet hur de ska utföra sina uppgifter för att optimera kundernas framgång och detta är en viktig del av Partner 2 Work företagskultur. Tack vare vårt engagemang och flexibilitet har vi på kort tid lyckats införa samarbeten med många nöjda kunder. Läs mer om oss på https://partner2work.se/ Välkommen med din ansökan!
Linjemontage är ett modernt företag inom elkraftbranschen som utför entreprenadarbeten inom området kraftförsörjningsanläggningar ifrån 0,4 kV till 400 kV. Det kan vara allt från komplexa leveranser av kompletta transformatorstationer, leveranser av kraftledningar till utbyte av delar av system som ex.v fjärrkontroll, reläskydd m.m. Våra kunder är bl.a elnätsägare, industrier, kommunala och statliga förvaltningar. Linjemontage har kontor och verksamhet över hela Sverige samt i Norge och en filial i Kroatien. Vi är drygt 350 anställda. Sedan 2019 är Linjemontage en del av Kalpataru Power Transmission Ltd Arbetsuppgifter Nu söker vi på Linjemontage en Projektledare till Grästorp/Trollhättan. Du kommer att arbeta inom affärsområde Transmission & Distribution där du bland annat får vara med att driva projekt och delta i anbudsarbeten med fokus på Region- och Distributionsnät. Beroende på din bakgrund kommer tjänsten inledningsvis bestå av att följa och bistå våra erfarna Projektledare för att på sikt kunna axla rollen självständigt. Som projektledare kommer du sedan att vara tekniskt och ekonomiskt ansvarig för de leveransprojekt du driver. Du arbetar bland annat med projektsamordning, styrning, planering, inköp och rapportering för att säkerställa projektens genomförande vad gäller kvalitet, tid och ekonomi. I tjänsten ingår även anbudsarbete där du tillsammans med anbudsansvarig kommer att driva och ta hand om kund- och leverantörskontakter samt kalkylering och anbudsinlämning. Kvalifikationer Vi söker dig som har några års yrkeserfarenhet av att arbeta med projektledning inom teknikområdena mark och anläggning och/eller elkraft. Du är tekniskt lagd och har ett starkt intresse för frågor rörande elinfrastruktur. För att lyckas i rollen behöver du ha förståelse för affären samt god planerings- och beslutsförmåga. Som person tar du arbete och prestation på allvar. Du sätter högsta prioritet på att uppnå mål och få arbete slutfört på ett strukturerat sätt. Du har även lätt för att samarbeta och kan förmedla information tydligt och enkelt, både skriftligt och muntligt. • Du har en teknisk högskoleutbildning och/eller annan relevant utbildning och erfarenhet enligt arbetsgivarens bedömning. • Du besitter goda kunskaper inom Office 365. • Du har kunskap om AB04 och ABT06. • Meriterande med kunskaper inom ESA, EBR och AMA. • Erfarenhet av entreprenadverksamhet och att leda projekt med ansvar för resultat och budget. • Du har kompetensen att planera, organisera och utvärdera samt att fördela arbetsuppgifter tryggt. • Du har ett tydligt ansvarstagande och ett entreprenöriellt engagemang, och du kommunicerar effektivt både muntligt och skriftligt på såväl svenska som engelska • B-körkort. Eftersom Linjemontage är verksamt i hela Sverige ser vi att du trivs med att resa i tjänsten. Under upplärningsperioden är placeringen i Grästorp men därefter kan placering ske i Trollhättan om så önskas. Vi lägger stor vikt vid din personliga lämplighet. Funderingar? Du är varmt välkommen att kontakta rekryterande chef Joakim Anderberg, [email protected] , Tel: 076-798 79 00 om du vill veta mer om tjänsten eller helt enkelt bara vill ha en öppen dialog kring en gemensam framtid. Och du! Följ oss gärna på Linkedin Vi sköter rekryteringen själva Vi uppskattar alla erbjudanden om hjälp med rekrytering, men vi har valt att hantera denna process internt. Vi ber därför vänligen att inga externa rekryteringsföretag kontaktar oss angående denna annons. Tack för förståelsen!
🚧 Produktionspersonal till Betongfabrik – var med och bygg framtiden! Vår kund är en av Sveriges ledande leverantörer av prefabricerade betongstommar. Just nu satsas stort och söker fler medarbetare till kundens nya fabrik i Stenungsund trakter – där vi arbetar med linjeproduktion av plattbärlag för bland annat bostäder, kontor och industribyggnader. 🔧 Om rollen Vi söker dig som är händig, gillar att jobba fysiskt och är nyfiken på byggbranschen. Har du tidigare erfarenhet av linjeproduktion, betongarbete eller armering? Perfekt! Om inte – men du är läraktig och motiverad – är du också varmt välkommen att söka. Hos oss får du möjlighet att växa inom en framtidsbransch med goda karriärmöjligheter – oavsett om du är intresserad av produktion, projektledning eller kvalitetsarbete. 🔍 Vi söker dig som: ✔ Har praktisk erfarenhet av fysiskt arbete ✔ Är noggrann och gillar att jobba i team ✔ Har förståelse för ritningar och grundläggande datorvana ✔ Har utbildning inom bygg/anläggning (meriterande) ✔ Travers- eller hjullastarkort? Det är ett plus! 💬 Vi erbjuder: 📍 Arbetsplats i Stenungsund området 🕒 Dag- / tvåskift kan förekomma – varierande arbetstider 💰 Lön enligt kollektivavtal 🚀 Start: Omgående 👷 Ett växande företag där du får vara med och bygga upp något från grunden Låter det här som något för dig? Tveka inte – skicka in din ansökan redan idag eller hör av dig om du har frågor. Vi ser fram emot att höra från dig! Om oss: Partner 2 Work har en stark grund att stå på! Med grundarnas tidigare erfarenheter inom Transport, lager & industri samt rekrytering och bemanning genom att ha arbetat på olika positioner inom dessa branscher har grundarna skaffat sig en god förståelse för vad som krävs för att utföra olika uppgifter på ett effektivt sätt. Vårt fokus är att jobba med människor, vilket är nödvändighet för att bygga upp en stark personalstyrka inom bemanningsbranschen. Våra medarbetare vet hur de ska utföra sina uppgifter för att optimera kundernas framgång och detta är en viktig del av Partner 2 Work företagskultur. Tack vare vårt engagemang och flexibilitet har vi på kort tid lyckats införa samarbeten med många nöjda kunder. Läs mer om oss på https://partner2work.se/ Välkommen med din ansökan!
Vi söker dig som vill bidra till att hushåll på västkusten får sina paket, tidningar och post i tid, året runt. Är du intresserad av att arbeta som distributör på vår filial i (plats) och vara en del av en dynamisk verksamhet? Läs vidare! Om jobbet som distributör Som distributör på VTD behöver du vara anpassningsbar, där ditt fokus kan behöva skifta snabbt mellan olika produkter, olika leveransalternativ. Det är ett jobb som kräver både problemlösningsförmåga, lokalsinne och en god fysik då det är ett högt tempo med mycket spring i trappor. Arbetet är utomhus vilket innebär att vädret är en betydande del av din arbetsmiljö. Som distributör börjar du ditt arbetspass på en filial eller avhämtningsplats. På filialen räknar och packar du dina produkter innan du ger dig iväg på en tilldelad runda. Under natten levererar du paket, tidningar och post till kunderna fram till tidig morgon. Våra produkter distribueras via bil, eldriven fyrhjuling, elmoped eller elcykel. Alla fordon tillhandahålls av VTD. Detta är våra skallkrav för tjänsten som distributör Ett giltigt arbetstillstånd. Ditt arbetstillstånd måste vara beviljat, det vill säga ej pågående hos Migrationsverket. Du måste vara minst 18 år för att arbeta hos oss Du kan läsa, förstå och skriva längre texter på svenska eller engelska. Vi ser det även som meriterande om du har B-körkort eller tidigare erfarenhet av att jobba som distributör. Arbetstid och schema Detta är en intresseannons Denna annons gäller tjänster med placering vid vår filial i Trollhättan eller vid vår satellitfilial i Vänersborg. Schema: Måndag -lördag Observera att du har arbetsplikt till 07:30 om det skulle bli förseningar. Vår rekryteringsprocess och Alva Labs Vi vill att du ska känna dig trygg med att du bedöms rättvist och objektivt. Därför använder vi utvärderingar via Alva Labs. Om du uppfyller skallkraven kommer du få genomföra en logiskt utvärdering och en utvärdering av personlighet. Utvärderingarna bygger på vetenskaplig forskning och ger oss möjlighet att objektivt bedöma dina styrkor och eventuella utmaningar i relation till rollen. Du kommer själv få ta del av resultatet. Om du inte slutför Alva Labs-utvärderingarna så går vi inte vidare med din ansökan. Lön Lönen är eftersläpande vilket innebär att den betalas ut månaden efter. Lönen är förhandlad enligt kollektivavtalet med Transportarbetareförbundet och motsvarar 157,17 kr/h och OB mellan 10-32 kr/h. En genomsnittlig tjänst hos oss är ca 70%, det innebär en lön på ca 19 000 kr exklusive OB-tillägg. Email: [email protected] Sociala medier: @vtd.se Karriärsidan: https://jobb.vtd.se/
Våra assistansanvändare i Trollhättan söker nu efter årets sommarvikarier! Att arbeta som personlig assistent kräver personlig mognad, lyhördhet och respekt för en annan människas sätt att leva sitt liv. Du kommer jobba i olika miljöer; i personens hem och arbetsplats, på resa, på stranden eller kanske på lantstället. Assistansanvändarna i JAG har olika önskemål kring sina assistenter så vi ställer inga specifika krav på utbildning eller erfarenhet utan vi vill veta vem just DU är och vad du tror att du kan bidra med. I din ansökan får du därför möjlighet att berätta om dig själv och svara på olika frågor för att kunna matcha dig med rätt uppdrag. Vi ser fram emot din ansökan! Fyll i formuläret och skicka in redan idag! Om rekryteringsprocessen: Din ansökan blir synlig för våra assistansanvändare och deras personliga arbetsledare. Blir du utvald kontaktar arbetsledaren dig för en intervju. Innan du börjar arbeta får du en betald introduktion så du kan känna dig trygg i ditt uppdrag. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden en tjänst hos en minderårig Uppdragsgivare behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Om JAG som arbetsgivare: JAG Personlig assistans var med och drev fram assistansreformen genom en pilotverksamhet som startade redan 1992 och har idag över 4 000 anställda personliga assistenter. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!
Är du en nyfiken konstruktör som brinner för produktutveckling och vill ha en fast-track till många olika tillverkningsprocesser? Då kan du vara den vi söker! AQ Engineering växer och vi behöver förstärka vårt team med en duktig konstruktör. Vi sätter stort värde på personliga egenskaper som driv och engagemang, och din inställning och attityd till arbetet. Vi förväntar oss att du har förmåga att själv söka den information som behövs för att lösa arbetsuppgiften. Positionen förutsätter många tvärfunktionella kontakter varför det är viktigt att kunna ta egna initiativ för att bygga ett nätverk och skapa goda relationer. Rollen kommer alltid innebära att du jobbar tvärfunktionellt med kollegor inom design, inköp m.fl. Vanligt att du också jobbar mot underleverantörerna för att säkerställa produktionsberedningen av konstruktionsarbetet. Du är med I projektens alla faser från första skiss och konceptutveckling till prototypframtagning och industrialisering. Arbetsuppgifter: Koncept-, produkt- och verktygsframtagning i Catia V5 och NX Genomföra projektleveranser Vara ansvarig för din del / område / system inklusive verifiering av funktionsuppfyllelse Samarbeta med design, R&D och tillverkningsenheter Vara ansvarig för att den tekniska dokumentationen är tillgänglig på rätt nivå och vid rätt tidpunkt Att säkerställa tid, kvalité och kostnader för system, delsystem och komponenter Skapa prototypmaterial för fysisk verifiering Virtuell verifiering av 2D och 3D modeller Följa standarder för specifika arbetsområden Säkerställa "best practice" I projekten Ansvara för att korrigera uppkomna avvikelser I projekten Din profil/kompetens: 1-5 års erfarenhet av produktutveckling inom konstruktion av interiöra & exteriöra system, Drivlina, BIW, mm. Erfarenhet av att bygga modeller i ett eller flera CAD-verktyg (Catia V5, CREO, Inventor, Solidworks) Ritningsteknik och toleranssättning. Erfarenhet av KDP, Teamcenter, Agilt arbetssätt och Volvo Management System är meriterande. Äger sina leveranser men lyfter laget. Lösningsorienterad inställning, systematisk och har stort fokus på leveranser. Civil- eller högskoleingenjör inom mekanik eller annat relevant område. Flytande engelska och svenska i tal & skrift. Vi erbjuder dig: På AQ Engineering har vi lyxen att få leva i det bästa av två världar. Vi jobbar ute hos våra kunder i enskilda uppdrag och vi arbetar med AQs alla tillverkande enheter med produktutveckling. Hos oss handlar det om att skapa rätt förutsättningar för varje individ att utvecklas på sitt sätt, inom just de områden som dem brinner för. Genom att vara lyhörda och flexibla så gör vi just detta – skapar rätt förutsättningar. Här får du möjligheten att bidra med dina kompetenser samtidigt som du ges möjligheten att utvecklas och växa i din roll. AQ:s värdegrund: Kunden i Fokus, Enkelhet, Entreprenörsanda, Kostnadseffektivitet, Mod & Respekt. Din ansökan: Urval sker löpande därför uppskattar vi om du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Frågor om tjänsten besvaras av David Breideby via e-post: [email protected] Vi ser fram emot din ansökan!
Vill du bli en del av ett vinnande team? Älskar du försäljning och brinner för att coacha andra? Då är kanske rollen som Säljledare hos oss rätt för dig! Åhléns varuhus är den plats där vi möter kunden och guidar till noga utvalda, prisvärda och hållbara produkter och lösningar för livets alla dagar. Vi vill att våra kunder alltid ska känna sig välkomna hos oss, känna att det är enkelt att handla, känna sig inspirerade och kunna lita på oss. Om din roll Som Säljledare hos oss på Åhléns är ditt ansvar att coacha och utveckla våra säljare att bli lite bättre varje dag. Du ansvarar för att varje kund som besöker Åhléns möts av säljare som kan sina produkter och ger ett bemötande i världsklass varje dag. Med din entusiasmerande ledarstil coachar, engagerar och inspirerar du medarbetarna. Som Säljledare är du en viktig förebild och en av nyckelpersonerna för den dagliga operativa driften i varuhuset. Du samarbetar med Varuhuschef, Säljare och Visual Merchandiser. Du är en del av varuhusets ledningsgrupp och rapporterar till Varuhuschefen. Då Varuhuschefen inte är på plats är du ytterst ansvarig i varuhuset. Vi letar efter Vi på Åhléns är övertygade om att när vi delar med oss av kunskaper och erfarenheter, framgång och entusiasm, gör vi varandra bättre. Tillsammans kan vi åstadkomma så mycket mer! Till oss tar du med dig: - Flerårig erfarenhet av försäljning, gärna inom detaljhandeln - Flerårig erfarenhet av att coacha andra i försäljning och kundmötet - Dokumenterad erfarenhet av att leda medarbetare och utveckla team med goda resultat För att lyckas i rollen hos oss krävs att du har ett stort intresse för detaljhandeln och brinner för människor, service och försäljning! Du har ett stort sälj- och resultatfokus och är en stjärna på försäljning. Att arbeta i ett högt tempo är du van vid och det kräver att du är tydlig i ditt sätt att kommunicera. Du är initiativtagande, lösningsorienterad och känner dig trygg i en ledande roll. Du har en motiverande ledarstil där du får andra att växa och har lätt för att ge feedback på ett sätt som inspirerar och engagerar andra. Om rekryteringen Tjänsten är en en tillsvidareanställning på 32 h/v och arbetstiderna kan komma att variera mellan kl 08-19. Vi ser gärna att du kan börja hos oss i slutet på juli. Urval och intervjuer kan komma att ske löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag! Som säljledare på Åhléns blir du en del av ett passionerat team som drivs av affärsmannaskap och entreprenörskap. Vi ger dig förtroende och möjligheten att växa i en utvecklande miljö. Med det hälsar vi dig varmt välkommen till Åhléns! För att jobba hos oss behöver du ha fyllt 18 år. Familjeföretaget Åhléns grundades 1899 i Insjön och är idag ett av Sveriges starkaste varumärken, med snart 51 varuhus i Sverige och e-handel via åhlens.se. Åhléns är den naturliga mötesplatsen, som ger kunden mervärde och inspirerar till nya upptäckter och möten samt erbjuder en engagerande mix av kvalitetsvarumärken inom kläder, inredning, barnartiklar och skönhet. Åhléns omsätter 4,6 miljarder och varje år tar våra ca 3 000 skickliga medarbetare emot 60 miljoner besökare. Åhléns Outlet och Designtorget är dotterbolag. www.ahlens.se
Välj ett jobb för att visa detaljer