Projektledare Ombyggnad HSB Norra Götaland
HSB Riksförbund Ekonomisk Fören
Ingenjörer och tekniker inom bygg och anläggning

HSB är en medlemsägd bostadsorganisation. Vi är Sveriges ledande företag inom förvaltning och byggande av bostadsrätter. HSB Norra Götaland förvaltar cirka 18 000 bostadsrätter och 289 bostadsrättsföreningar. Utöver våra medlemsföreningar har vi även en rad privata bostadsrättsföreningar och fastighetsägare som nöjda kunder. Vi förvaltar också ett eget fastighetsbestånd på 1450 lägenheter samt kommersiella lokaler. I tjänsteutbudet ingår fastighetsservice, fastighetsekonomi, entreprenad och teknik. HSB Norra Götaland söker en erfaren byggprojektledare för omgående anställning. Vill du leda spännande ombyggnadsprojekt och bidra till hållbara bostäder? Då är detta rollen för dig! Dina arbetsuppgifter Som projektledare ansvarar du för att driva byggprojekt från start till mål. Du samordnar entreprenörer och konsulter, följer lagkrav och budget samt säkerställer kvalitet. Rollen innefattar även upphandling, besiktningar och fastighetsunderhåll. Kvalifikationer Erfarenhet av projektledning inom bygg- och fastighetsbranschen Högskole-/civilingenjörsexamen eller motsvarande God samarbetsförmåga och kundfokus Digital vana samt B-körkort och tillgång till bil Vi erbjuder En utvecklande roll i en medlemsägd organisation där du får stort ansvar och möjlighet att påverka. Konkurrenskraftig lön, förmåner och vidareutbildning ingår. Tjänsten är på heltid med placering i Uddevalla, Trollhättan, Lidköping eller Skövde. Resor inom verksamhetsområdet förekommer. Tillträde snarast. Ansök snarast – urval sker löpande! Kontakt: Per-Anders Håkansson, enhetschef: 010-442 44 09 Unionen: Annica Tigerberg, 010-442 44 74 Välkommen med din ansökan!

86 dagar sedan
Sista ansökan:
18 september 2025
Teknisk Säljare till Europaledande Solcellsbolag! - 1KOMMA5° Trollhättan
1KOMMA5 grader AB
Torg- och marknadsförsäljare m.fl.

Varmt välkommen till Europas marknadsledande leverantör av energilösningar till privatpersoner – 1KOMMA5. 1KOMMA5-gruppen driver visionen om en klimatneutral europeisk villamarknad enligt Parisavtalet 2030. 1KOMMA5 levererar och installerar energismarta lösningar såsom solceller, laddboxar och ellagring samt AI energistyrsystemet Heartbeat. Företaget grundades 2021 och har idag över 2 200 anställda på över 75 olika platser i Norden, Europa och Australien. Företaget värderades till Unicorn redan 2023, som det mest snabbväxande clean-techbolaget någonsin. Följ med på en imponerande resa genom att bli en del av 1KOMMA5 Sverige, och forma framtiden för kommande generationer – steg för steg, hus för hus. Om rollen Som säljare hos 1KOMMA5 kommer du att sälja solceller, laddboxar, och batterier till privatkunder. Du arbetar primärt med är redan inbokade möten, men du förväntas också skapa nya möjligheter. En affär kan ta allt från en dag upp till några veckor att stänga, och du ansvarar för kundkontakten från första mötet tills stängd affär. Efter det så lämnar du över till projektavdelningen som tar vid arbetet. Vi söker dig som Du arbetar tidseffektivt med dina arbetsuppgifter och visar stort driv i ditt arbete för att nå uppsatta mål. Samarbetsförmåga är en självklarhet för dig, och du motiveras av ett nära samarbete inom organisationen. Att arbeta strukturerat är något du är van vid, och du förblir lugn även när du har många uppgifter att hantera samtidigt. Stor vikt läggs vid övriga personliga egenskaper för att passa in i denna roll. Vi tror att du Du kan uttrycka dig i tal så väl som i skrift på både svenska och engelska B-körkort Tidigare erfarenhet av att arbeta med service eller liknande Är flexibel och har möjlighet att arbeta kvällstid Stort intresse för teknik Meriterande Arbetat med CRM-system Tidigare erfarenhet från att arbeta inom solcellsbranschen Tidigare säljerfarenhet (framförallt B2C) är meriterande START: Enligt överenskommelse PLATS: Trollhättan OMFATTNING: 100% ARBETSTIDER: Måndag till Fredag klockan 10-19 med flexibilitet. Du fördelar dina arbetstimmar då det passar bäst för att nå resultat. 1KOMMA5 strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. I vår personalsammansättning vill vi spegla samhället i övrigt och välkomnar både kvinnor och män i olika åldrar och med olika bakgrund till att bli vår kollega. För att säkerställa att våra medarbetares värdegrund stämmer överens med 1KOMMA5º tar vi en bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen. Vi tar endast emot och bearbetar ansökningar via annons och inte via mejl.

86 dagar sedan
Sista ansökan:
18 september 2025
IT-tekniker med koll på drift och nätverk? Vi har jobbet för dig!
Studieinst Sverige AB
Drifttekniker, IT

Vill du använda dina IT-kunskaper i uppdrag som faktiskt gör skillnad – där du både får utvecklas och jobba med teknik på riktigt? Hos oss får du arbeta som IT-tekniker i den offentliga sektorn, där du blir en nyckelperson i organisationens dagliga IT-drift. Det här är en perfekt möjlighet för dig som arbetat några år inom IT och nu vill ta nästa steg. Du kommer in i en miljö där dina kunskaper tas på allvar, där du får ta ansvar – men också stöd i uppdragets alla delar. Vi ser till att du får en bra introduktion, smidig onboarding och stöd längs hela uppdraget. Ofta finns vi också nära till hands om du behöver praktisk hjälp eller har frågor under uppdragets gång. Om rollen I denna tjänst kan följande arbetsuppgifter förekomma, – ansvara för att den dagliga driften fungerar – arbete med felsökning och bedömningar hur fel bäst ska åtgärdas – utgöra en lokal IT-tekniker som främst arbetar med drift och utveckling av myndighetens lokala nätverksmiljö och kommunikationen mellan datorer i samma byggnad – ge stöd och support till användarna – sköta datakommunikation, drift och datasäkerhet i större nätverksmiljöer – ibland även globalt – testa nya produkter och informera användarna om nyheter – installera och anpassa datorer som sköter kommunikationen i nätverket, till exempel routrar, servrar och arbetsplatser – arbeta med att göra IT-driften säker (till exempel installera brandväggar) – installera program och anpassa dem till nätverket – ansvara tekniskt för IT-utrustning i konferensutrymmen, exempelvis videomötessystem – backuphantering – administrera standardsystem såsom mail och kalender – administrera backup-, storage- och applikationsservrar För att kunna bli aktuell för rollen krävs att du uppfyller något av nedanstående, – gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning samt fyra (4) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete, eller – högskoleutbildning inom IT (till exempel högskoleingenjör med datainriktning) eller annan likvärdig IT-utbildning samt minst två (2) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete. Utöver det krävs även, – mycket goda kunskaper om datorer, kringutrustning, operativsystem, nätverk, kommunikation och informationssäkerhet – grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt – kunskaper om ärendehanteringssystem (exempelvis Easit GO eller ServiceNow) – kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift Vad vi erbjuder – Konsultuppdrag inom offentlig sektor – där samhällsnytta möter teknik – Stabilitet och ordnade arbetsförhållanden – Smidig onboarding inför varje uppdrag – Praktiskt stöd under uppdragets gång – både med uppföljning och kommunikation med uppdragsgivaren Urval sker löpande. När du skickar in din ansökan, ange gärna vilken ort du bor på. Välkommen att växa tillsammans med oss!

89 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Vill du växa i din IT-karriär? Bli helpdesk-konsult inom offentlig sektor
Studieinst Sverige AB
Supporttekniker, IT

Vill du växa i din IT-karriär? Bli helpdesk-konsult inom offentlig sektor Vill du jobba med IT på riktigt – där du varje dag gör skillnad för samhället, får ta ansvar och fortsätta utvecklas? Vi söker dig som har några års erfarenhet inom IT-support och som vill växla upp i en roll med mening, variation och tydlig framtid. Som helpdesk-konsult kommer du in i strukturerade miljöer där tekniken är avgörande – du hjälper användare, löser problem, förvaltar system och bygger förtroende. Vi erbjuder uppdrag inom offentlig sektor med stabilitet, professionell onboarding och stöd från erfarna kollegor under hela resan. 🛠 Om rollen I denna tjänst kan nedan arbetsuppgifter förekomma, se till att IT-utrustning fungerar, tillhandahålla servicestöd till användare via t.ex. telefon, e-post och chatt avseende hård- och mjukvara, administrera IT-miljöer (t.ex. användarkonton, behörigheter och utskriftsköer), instruera användare i hur de ska arbeta med olika program. ✅ Vad du behöver ha för att vara aktuell Du behöver uppfylla något av följande alternativ: Gymnasieutbildning (eller likvärdig kunskap) samt minst tre (3) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete, eller Relevant IT-utbildning (exempelvis högskoleingenjör, yrkeshögskola eller likvärdig) samt minst två (2) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete. Utöver detta behöver du också: goda kunskaper om datorer, kringutrustning, operativsystem, nätverk, kommunikation samt informationssäkerhet, grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt, goda kunskaper om ärendehanteringssystem (exempelvis Easit GO eller ServiceNow), goda kunskaper om Mobile Device Management (MDM), kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som i skrift. 🌱 Vad vi erbjuder Uppdrag inom offentlig sektor – där din insats gör samhällsnytta, En trygg och ordnad arbetsmiljö med professionell onboarding, Stöd från vårt team längs hela vägen – vi hjälper till med dialog, uppföljning och administration, Ett nätverk av kunniga kollegor och ett bolag som värnar om din utveckling. 📍Ansökan Urval sker löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Ange vilken ort du bor i när du ansöker. Vi ser fram emot att höra från dig!

89 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Lager- & driftledare till Åhléns Trollhättan
Åhléns AB
Arbetsledare inom lager och terminal

Även om vi har funnits i 125 år händer det mer än någonsin hos oss på Åhléns just nu! Vårt löfte är att bjuda våra kunder på den bästa tänkbara upplevelsen och vara platsen där livet blir enklare, bättre och härligare. Hos oss blir du en del av ett folkkärt varumärke och ett passionerat team. Utvecklas tillsammans med oss - sök tjänsten som Lager- & driftledare! Vi erbjuder dig Som Lager- & driftledare är du ansvarig för att optimera våra logistiska varuflöden till, från och i varuhuset. Du har ett ansvar att tillsammans med Varuhuschefen förenkla arbetsprocesser och skapa ordning och reda på lagret och i varuhusets varuflöde för att effektivisera arbetet och öka försäljning Exempel på arbetsuppgifter: - Proaktivt arbeta för och säkerställa en god arbetsmiljö - Optimera och säkerställa ett säljdrivet varuflöde i varuhusen från lager till samtliga affärsområden i varuhuset - Förmedla hur lager och varuflöde ska driftas - Leda och driva löpande inventeringar och bokslutsinventering tillsammans med varuhuschef - Vara kontaktperson mot interna och externa samarbetspartner, gällande logistik och lager Du kommer att arbeta nära och tillsammans med andra Lagermedarbetare, Visual Merchandisers, Säljare och Varuhuschef för att ge den bästa upplevelsen till alla våra kunder. Vi letar efter Vi ger dig förtroende och ansvar över ditt arbete med möjligheten att växa i en utvecklande miljö. Till oss tar du med dig: - Några års erfarenhet av lager och logistik inom detaljhandeln där du haft ansvar för att skapa rutiner och struktur - Erfarenhet av att inventering - Det är meriterande om du har truckkort med A-behörighet För att lyckas i rollen ser vi att du är strukturerad och lösningsorienterad då din vardag kan bestå av oväntade utmaningar. Du skapar förtroende genom din affärsmässighet och kommunikativa förmåga. Du är serviceinriktad och uppskattar att jobba i team. Vidare har du en förmåga att leda andra människor genom att inspirera till samarbete och framgång vilket är avgörande för att vi ska nå våra gemensamma mål. Om rekryteringen Tjänsten är en tillsvidareanställning på 28 h/v och arbetstiderna kan variera mellan kl 7-19. Vi ser gärna att du kan börja hos oss i slutet på juli. Urval och intervjuer kan komma att ske löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag! Som Lager- & driftledare på Åhléns blir du en del av ett passionerat team som drivs av affärsmannaskap och entreprenörskap. Vi ger dig förtroende och möjligheten att växa i en utvecklande miljö. Med det hälsar vi dig varmt välkommen till Åhléns! Familjeföretaget Åhléns grundades 1899 i Insjön och är idag ett av Sveriges starkaste varumärken, med snart 50 varuhus i Sverige och e-handel via åhlens.se. Åhléns är den naturliga mötesplatsen, som ger kunden mervärde och inspirerar till nya upptäckter och möten samt erbjuder en engagerande mix av kvalitetsvarumärken inom kläder, inredning, barnartiklar och skönhet. Åhléns omsätter 4,6 miljarder och varje år tar våra ca 3 000 skickliga medarbetare emot 60 miljoner besökare. Åhléns Outlet och Designtorget är dotterbolag. www.ahlens.se

90 dagar sedan
Sista ansökan:
23 september 2025
Säljledare till Åhléns Trollhättan
Åhléns AB
Företagssäljare

Vill du bli en del av ett vinnande team? Älskar du försäljning och brinner för att coacha andra? Då är kanske rollen som Säljledare hos oss rätt för dig! Åhléns varuhus är den plats där vi möter kunden och guidar till noga utvalda, prisvärda och hållbara produkter och lösningar för livets alla dagar. Vi vill att våra kunder alltid ska känna sig välkomna hos oss, känna att det är enkelt att handla, känna sig inspirerade och kunna lita på oss. Om din roll Som Säljledare hos oss på Åhléns är ditt ansvar att coacha och utveckla våra säljare att bli lite bättre varje dag. Du ansvarar för att varje kund som besöker Åhléns möts av säljare som kan sina produkter och ger ett bemötande i världsklass varje dag. Med din entusiasmerande ledarstil coachar, engagerar och inspirerar du medarbetarna. Som Säljledare är du en viktig förebild och en av nyckelpersonerna för den dagliga operativa driften i varuhuset. Du samarbetar med Varuhuschef, Säljare och Visual Merchandiser. Du är en del av varuhusets ledningsgrupp och rapporterar till Varuhuschefen. Då Varuhuschefen inte är på plats är du ytterst ansvarig i varuhuset. Vi letar efter Vi på Åhléns är övertygade om att när vi delar med oss av kunskaper och erfarenheter, framgång och entusiasm, gör vi varandra bättre. Tillsammans kan vi åstadkomma så mycket mer! Till oss tar du med dig: - Flerårig erfarenhet av försäljning, gärna inom detaljhandeln - Flerårig erfarenhet av att coacha andra i försäljning och kundmötet - Dokumenterad erfarenhet av att leda medarbetare och utveckla team med goda resultat För att lyckas i rollen hos oss krävs att du har ett stort intresse för detaljhandeln och brinner för människor, service och försäljning! Du har ett stort sälj- och resultatfokus och är en stjärna på försäljning. Att arbeta i ett högt tempo är du van vid och det kräver att du är tydlig i ditt sätt att kommunicera. Du är initiativtagande, lösningsorienterad och känner dig trygg i en ledande roll. Du har en motiverande ledarstil där du får andra att växa och har lätt för att ge feedback på ett sätt som inspirerar och engagerar andra. Om rekryteringen Tjänsten är en en tillsvidareanställning på 32 h/v och arbetstiderna kan komma att variera mellan kl 08-19. Vi ser gärna att du kan börja hos oss i slutet på juli. Urval och intervjuer kan komma att ske löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag! Som säljledare på Åhléns blir du en del av ett passionerat team som drivs av affärsmannaskap och entreprenörskap. Vi ger dig förtroende och möjligheten att växa i en utvecklande miljö. Med det hälsar vi dig varmt välkommen till Åhléns! För att jobba hos oss behöver du ha fyllt 18 år. Familjeföretaget Åhléns grundades 1899 i Insjön och är idag ett av Sveriges starkaste varumärken, med snart 51 varuhus i Sverige och e-handel via åhlens.se. Åhléns är den naturliga mötesplatsen, som ger kunden mervärde och inspirerar till nya upptäckter och möten samt erbjuder en engagerande mix av kvalitetsvarumärken inom kläder, inredning, barnartiklar och skönhet. Åhléns omsätter 4,6 miljarder och varje år tar våra ca 3 000 skickliga medarbetare emot 60 miljoner besökare. Åhléns Outlet och Designtorget är dotterbolag. www.ahlens.se

90 dagar sedan
Sista ansökan:
23 september 2025
Visual Merchandiser till Åhléns nyetablering i Trollhättan
Åhléns AB
Inredare, dekoratörer och scenografer m.fl.

Har du känsla för färg och form, stort intresse och kunskap om mode och trender samt älskar försäljning och service? Då kanske du är den Visual Merchandiser vi söker till vår nyetablering av Åhléns i Trollhättan. Åhléns varuhus är den plats där vi möter kunden och guidar till noga utvalda, prisvärda och hållbara produkter och lösningar för livets alla dagar. Vi vill att våra kunder alltid ska känna sig välkomna hos oss, känna att det är enkelt att handla, känna sig inspirerade och kunna lita på oss. Vi erbjuder dig Som Visual Merchandiser på Åhléns ansvarar du för varuhusets visuella säljmiljö och arbetar utifrån ett givet butikskoncept. Du skapar en atmosfär som är säljande, varierande och inspirerande för kunden. Ditt uppdrag är att leverera den bästa kundupplevelsen för alla – alltid. Du kommer bland annat att; - Planera, genomföra och följa upp kampanj- och aktivitetsexponeringar i samverkan med varuhusets Säljare - Medverka aktivt och påverka försäljningsarbetet i mötet med kunden - Genom din kunskap om produkter, material och trender vara en nyckelperson för varje besökare Du jobbar i team med Säljarna, vilka du utbildar och stöttar i det dagliga arbetet av varuexponering. Du rapporterar till Varuhuschef. Vi letar efter Vi på Åhléns är övertygade om att när vi delar med oss av kunskaper och erfarenheter, framgång och entusiasm, gör vi varandra bättre. Till oss tar du med dig: - Några års erfarenhet från försäljning och service, gärna inom detaljhandeln - Arbetslivserfarenhet av en liknande roll - En utbildning som Visual Merchandiser eller har genomfört likvärdiga studier - Ett stort intresse och känsla för mode, trender, färg och form För att lyckas i rollen brinner du för mode och trender och ser säljmöjligheter i allt du gör. Vidare är du kreativ och analytisk samt van att ta egna initiativ inom givna ramar. Du är duktig på att kommunicera och engagera andra. Du är positiv, målinriktad och flexibel. Du bör även trivas med att arbeta i högt tempo och kan prioritera ditt arbete på ett effektivt sätt. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 38,25h och arbetstiderna kan komma att variera mellan kl 08-19. Vi ser gärna att du kan börja hos oss i slutet på juli. Urval kan komma att ske löpande, skicka in din ansökan redan idag! Vi är engagerade, ger allt på jobbet och värdesätter att ha balans i livet. Med det hälsar vi dig välkommen till Åhléns! För att jobba hos oss behöver du ha fyllt 18 år. Familjeföretaget Åhléns grundades 1899 i Insjön och är idag ett av Sveriges starkaste varumärken, med snart 51 varuhus i Sverige och e-handel via åhlens.se. Åhléns är den naturliga mötesplatsen, som ger kunden mervärde och inspirerar till nya upptäckter och möten samt erbjuder en engagerande mix av kvalitetsvarumärken inom kläder, inredning, barnartiklar och skönhet. Åhléns omsätter 4,6 miljarder och varje år tar våra ca 3 000 skickliga medarbetare emot 60 miljoner besökare. Åhléns Outlet och Designtorget är dotterbolag. www.ahlens.se

90 dagar sedan
Sista ansökan:
23 september 2025
Säljare mode/hem/skönhet till Åhléns nyetablering i Trollhättan
Åhléns AB
Butikssäljare, dagligvaror

Är du intresserad av att bli en del av ett folkkärt varumärke och ett passionerat team, då har du hamnat rätt! Vi söker nu flera Säljare till Åhléns nyetablering i Trollhättan. Att jobba hos oss innebär att du får ta del av vår spännande resa framåt och utvecklas tillsammans med oss! Om din roll Som Säljare på Åhléns i Trollhättan är du ansvarig för att bidra till vår försäljning genom att ta aktiva kundkontakter och erbjuda den bästa servicen som överträffar kundens förväntningar. Exempel på arbetsuppgifter: - Att sälja genom aktiv kundkontakt i enlighet med Åhléns servicekoncept - Att aktivt arbeta med merförsäljning och kampanjer - Säkerställa en inspirerande och säljande varuhusmiljö som skapar den bästa kundupplevelsen - Att arbeta med olika förekommande arbetsuppgifter i varuhuset Du kommer bli en del av ett team tillsammans med andra Säljare, Visual Merchandiser, Säljledare och Varuhuschef. Till oss tar du med dig: - Arbetslivserfarenhet från försäljning/service, gärna inom detaljhandeln - Ett stort intresse och erfarenhet av kundservice - Ett intresse för trender och vårt sortiment För att lyckas i rollen och trivas på Åhléns tror vi att du brinner för försäljning lika mycket som vi och har en hög servicekänsla. Du tycker om att arbeta i team och att uppnå resultat genom samarbete. Du är flexibel och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Du är nyfiken på kunden och delar med dig av dina kunskaper och idéer. Om rekryteringen Hos oss finns möjlighet att arbeta i olika omfattningar – från 30 till 20 timmar i veckan – och vi söker även dig som vill jobba extra på helger. Tjänsterna gäller tillsvidare och arbetstiderna kan variera mellan kl 08-19. Vi ser gärna att du kan börja hos oss i slutet på juli.Urval och intervjuer kan komma att ske löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag! Som säljare på Åhléns blir du en del av ett passionerat team som drivs av affärsmannaskap och entreprenörskap. Vi ger dig förtroende och möjligheten att växa i en utvecklande miljö. Med det hälsar vi dig varmt välkommen till Åhléns! För att jobba hos oss behöver du ha fyllt 18 år. Familjeföretaget Åhléns grundades 1899 i Insjön och är idag ett av Sveriges starkaste varumärken, med snart 51 varuhus i Sverige och e-handel via åhlens.se. Åhléns är den naturliga mötesplatsen, som ger kunden mervärde och inspirerar till nya upptäckter och möten samt erbjuder en engagerande mix av kvalitetsvarumärken inom kläder, inredning, barnartiklar och skönhet. Åhléns omsätter 4,6 miljarder och varje år tar våra ca 3 000 skickliga medarbetare emot 60 miljoner besökare. Åhléns Outlet och Designtorget är dotterbolag. www.ahlens.se

90 dagar sedan
Sista ansökan:
23 september 2025
Helpdesk-konsult till uppdrag inom offentlig sektor
Studieinst Sverige AB
Supporttekniker, IT

Helpdesk-konsult till uppdrag inom offentlig sektor Vill du ha en varierad vardag, trygga uppdrag och en arbetsplats där din kompetens gör verklig nytta? Nu söker vi dig som vill arbeta som helpdesk-konsult inom offentlig sektor – ett område som erbjuder både samhällsnytta och långsiktiga uppdrag. Vi samarbetar med väletablerade aktörer inom offentlig sektor, och våra kunder finns över hela landet. Som konsult har du chansen att vara en del av något större – där du gör skillnad i allt från kommunala verksamheter till statliga myndigheter. Det här är en perfekt möjlighet för dig som gillar problemlösning, systemförvaltning och att arbeta nära användare med både support och tekniskt stöd. Om rollen I denna tjänst kan nedan arbetsuppgifter förekomma, - se till att IT-utrustning fungerar - tillhandahålla servicestöd till användare via t.ex. telefon, e-post och chatt avseende hård- och mjukvara - administrera IT-miljöer (t.ex. användarkonton, behörigheter och utskriftsköer) - instruera användare i hur de ska arbeta med olika program Kompetenskrav För att bli aktuell måste du uppfylla nedanstående krav, - högskoleutbildning inom IT (till exempel högskoleingenjör med datainriktning) eller annan likvärdig IT-utbildning och minst två (2) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete - alternativt, gymnasium eller likvärdig kunskap samt tre (3) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete - goda kunskaper om datorer, kringutrustning, operativsystem, nätverk, kommunikation samt informationssäkerhet - grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt - goda kunskaper om ärendehanteringssystem (exempelvis Easit GO eller ServiceNow) - goda kunskaper om Mobile Device Management (MDM) - kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift Vad vi erbjuder - Möjlighet till arbete i flera delar av landet, på uppdrag hos välkända offentliga verksamheter - Trygghet i tydliga uppdrag med ordnade arbetsförhållanden - Professionell introduktion och stöd under hela uppdraget - Hjälp med administration, uppföljning och dialog med uppdragsgivare Ansökan Urval sker löpande. Ange vilken ort du bor i när du skickar in din ansökan. Välkommen att bli en del av vårt nätverk av kunniga IT-konsulter!

91 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Gruppträningsinstruktör Trollhättan
Fitness 24Seven AB
Idrottstränare och instruktörer m.fl.

Är du redo att ta ditt träningsengagemang till nästa nivå? Fitness24Seven söker inte bara gruppträningsinstruktörer - vi letar efter energiska ledare som brinner för att inspirera andra till att nå sina träningsmål. Älskar du svett och träning till bra musik? Då har du kommit till rätt plats. Om rollen Du är rytmen, ledaren och hjärtslagen på våra gruppass. Som gruppträningsinstruktör är det din uppgift att leda såväl erfarna som oerfarna deltagare genom passet – i varje puls och varje rörelse. Vi tror på att träning ska vara rolig, inspirerande och tillgänglig för alla – och det är här du kommer in i bilden. I dagsläget erbjuder vi flera olika gruppträningspass – allt från styrkepass,ochh kondition till dans och Pilates. Alla våra gruppass kan anpassas efter deltagarens nivå och dagsform. Tjänsten innebär en timanställning på 1 till 5 timmar i veckan på Fitness24Seven Trollhättan. Har du ingen utbildning som instruktör? Ingen fara - är du rätt person för oss så ingår det i din anställning. Vi söker dig För att trivas och utvecklas i rollen som gruppträningsinstruktör söker vi dig som är engagerad, har lätt för att inspirera och med tydlighet kan vägleda andra genom sin träning. Vi ser gärna att du har gått på gruppass tidigare och innehar viss erfarenhet från det koncept/kategori av pass som du är intresserad av att bli instruktör i. Givetvis har du lätt för att leda andra och stå inför ett peppat gäng deltagare och prata. Ditt intresse för träning och hälsa ser vi som en självklarhet. Vad erbjuder vi? Som anställd på Fitness24Seven erbjuder vi en rad olika förmåner. Gratis gymkort som gäller på alla våra gym i 5 olika länder. Goda utvecklingsmöjligheter inom företaget genom såväl interna som externa utbildningar. Vara med och hjälpa andra till ett hälsosammare liv – tillsammans med andra entusiastiska kollegor. Vi verkar för en drogfri arbetsmiljö och genomför därför obligatoriskt drogtest och bakgrundskontroll vid nyanställning av personal. Om Fitness24Seven För oss är det enkelt - oavsett vem du är ska du ha möjlighet att träna. Därför är vi måna om att träning och välmående ska vara tillgängligt för alla. Vårt unika koncept gör det möjligt för alla medlemmar att träna när som helst på dygnet, och så nära hemmet eller arbetsplatsen som möjligt - till ett attraktivt pris. Dessutom ingår gruppträning och tjejgym i medlemskapet utan extra kostnad. Sedan 2003 har vi gått från att ha 1 gym i Malmö till att idag ha fler än 270 anläggningar i 5 länder – Sverige, Norge, Finland, Colombia och Thailand. Vi har ett stort fokus kring CSR och arbetar både med egna välgörenhetsprojekt och mot organisationer så som SOS-barnbyar. Välkommen till Fitness24Seven.

91 dagar sedan
Sista ansökan:
13 september 2025