Om företaget Företaget är en världsledande aktör inom energiteknik som utvecklar och tillverkar avancerade gasturbiner för en global marknad. Med över 2600 medarbetare levererar de innovativa och hållbara lösningar för elproduktion, ånga och värme. Företaget spelar också en viktig roll inom olje- och gasindustrin med sina högpresterande turbiner för kompressorer och pumpar. Dina arbetsuppgifter Vi söker en engagerad och erfaren Projektledare som att ha en nyckelroll i planering, genomförande och uppföljning av våra projekt. Du kommer att arbeta nära interna team och externa intressenter för att säkerställa att projekten levereras i tid, inom budget och med hög kvalitet. Projekten kommer att inkludera en mix av digitaliseringsprojekt, produktutvecklingsprojekt och maskininköp. Som Projektledare kommer du att: Leda projekt från start till mål – Du ansvarar för planering, genomförande och uppföljning av projekt, alltid med fokus på att leverera i tid, inom budget och med hög kvalitet. Utveckla och implementera projektplaner – Tidslinjer, budgetar och resursfördelning blir din vardag. Samarbeta och kommunicera – Du är länken mellan interna team och externa intressenter, och du ser till att alla är informerade och engagerade. Hantera risker och utmaningar – Du identifierar potentiella hinder i tid och hittar lösningar för att säkerställa projektets framgång. Följa upp och rapportera – Regelbundna statusmöten och tydlig rapportering till ledningen är en självklar del av ditt arbete. Din profil Vi tror att du som söker har: En relevant utbildning inom projektledning, teknik, ekonomi eller liknande. Dokumenterad erfarenhet av att framgångsrikt leda och leverera projekt. En naturlig förmåga att kommunicera och leda, både inom team och mot externa parter. Ett strukturerat arbetssätt med ett öga för detaljer. Goda kunskaper i både svenska ochengelska, både i tal och skrift. Det är en fördel om du även har: Erfarenhet av att arbeta med SAP och Teamcenter. Tidigare erfarenhet inom svetsindustrin eller komponenttillverkning för flyg- och gasturbiner. Utbildning eller erfarenhet inom Lean, Six Sigma eller flödesoptimering. Ansökningsförfarande Om du känner att tjänsten är rätt för dig är du varmt välkommen att skicka in din ansökan! Urvalet kommer att behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vänta därför inte med din ansökan. Vid eventuella frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Ben Saeang, på [email protected]. eller på 031-3803324 Vi ser fram emot din ansökan!
Om företaget Företaget är en världsledande aktör inom energiteknik som utvecklar och tillverkar avancerade gasturbiner för en global marknad. Med över 2600 medarbetare levererar de innovativa och hållbara lösningar för elproduktion, ånga och värme. Företaget spelar också en viktig roll inom olje- och gasindustrin med sina högpresterande turbiner för kompressorer och pumpar. Dina arbetsuppgifter Vi söker nu en Kvalitetsledare som vill ta en central roll ivår kundskvalitetsarbete. I den härrollen blir du en nyckelperson i att säkerställa högsta möjliga kvalitet i företagets produkter och processer. Som Kvalitetsledare kommer du att: Hantera avvikelser i SAP: Registrera, följa upp och avsluta avvikelser samt säkerställa dokumentation och åtgärder. Utföra rotorsaksanalyser: Identifiera grundorsaker till avvikelser och föreslå effektiva korrigerande och förebyggande åtgärder. Analysera kvalitetsdata: Sammanställa och analysera statistik samt nyckeltal för att identifiera trender och förbättringsområden. Rapportera och presentera: Förbereda kvalitetsrapporter och rekommendationer till ledningen. Samarbeta tvärfunktionellt: Arbeta nära andra avdelningar för att säkerställa att kvalitetsstandarder efterlevs och processer förbättras. Bidra till revisioner och förbättringsinitiativ: Delta i både interna och externa kvalitetsrevisioner samt driva förbättringsprojekt. Din profil Vi tror att du som söker har: En relevant utbildning inom kvalitet, teknik, produktion eller liknande område. Erfarenhet av avvikelsehantering och rotorsaksanalyser. God kunskaper inom SAP eller liknande ERP-system. Starka analytiska färdigheter och erfarenhet av att arbeta med statistik. Utmärkta kommunikations- och presentationsfärdigheter. Förmåga att arbeta självständigt och driva projekt framåt.Det är en fördelom du dessutom har: Erfarenhet av kvalitetsstandarder som ISO 9001 eller liknande. Kunskap om kvalitetverktyg och metoder som t.ex. Six Sigma, FMEA. Tidigare erfarenhet från svets- eller tungindustrin. Ansökningsförfarande Tjänsten inleds som ett konsultuppdrag via oss och planeras starta så snart som möjligt med hänsyn till eventuell uppsägningstid. För rätt person finns goda möjligheter till anställning direkt hos kund efter konsultperioden. Om du känner att tjänsten är rätt för dig är du varmt välkommen att skicka in din ansökan! Urvalet kommer att behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vänta därför inte med din ansökan. Vid eventuella frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Ben Saeang, på [email protected]. eller på 031-3803324 Vi ser fram emot din ansökan!
Vill du vara med och forma framtiden? Innovatum Science Center är en plats där experiment, innovation och lärande står i fokus. Med 4200 m² fyllda av interaktiva stationer och spännande utställningar är vi en plats för både nyfikenhet och kunskap. Nu är vi på jakt efter en projektansvarig/projektledare redo att inspirera och utveckla vår verksamhet. Är du den vi söker? Om rollen Som projektansvarig/projektledare hos oss är du motorn som driver projekt framåt – från idé till verklighet. Du ansvarar för att skapa struktur och se till att projekten når sina mål, samtidigt som du är öppen för att de ibland tar en ny och oväntad riktning. Rollen innebär bland annat att: Driva och koordinera flera parallella projekt, från upplevelsenäring till framtidstro för unga, samt interna projekt. Söka projektfinansiering, inklusive EU-ansökningar, och ansvara för rapportering. Bygga nätverk och samarbeta med partners för att dela kunskap och resurser. Vara en del av verksamhetsutvecklingen Vi söker dig som... … inte lämnar något åt slumpen och din fiende är "det löser sig nog". Du älskar att göra skillnad och ser glädje i att skapa något större än dig själv. Du är trygg, flexibel och har erfarenhet av att hantera förändringar utan att tappa fokus. Du har en förmåga att få andra att känna sig delaktiga och engagerade. Dessutom har du: Eftergymnasial utbildning, allt från ingenjör till besöksnäring. Erfarenhet av att leda projekt med flera parter, gärna från offentlig eller ideell sektor. Erfarenhet att leda individer och grupper. Förmåga att hålla projekt på rätt spår, även när riktningen ändras. Körkort. Varför Innovatum Science Center? Välkommen till en arbetsplats fylld av energi, kreativitet och glädje! På Innovatum Science Center i Trollhättan arbetar passionerade kollegor med att inspirera och utbilda människor i alla åldrar – från nyfikna barn till kluriga vuxna. Här förverkligas idéer, drömmar tar form och innovation möter lärande. Hos oss hjälps vi åt med allt – från att styra stora projekt till att plocka undan i vår klimatbutik, sortera legobitar eller till och med agera taxi för en kollega som behöver skjuts. Vi är som kuggar i ett maskineri – alltid redo att hålla varandra i rullning, oavsett om det gäller stora beslut eller små vardagsutmaningar. Vi värnar om våra medarbetare och en stark gemenskap där vi har kul tillsammans.Är du redo att hjälpa oss forma framtiden? Varmt välkommen till Innovatum Science Center! START: Enligt överenskommelse PLATS: Trollhättan OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.
HSB är en medlemsägd bostadsorganisation. Vi är Sveriges ledande företag inom förvaltning och byggande av bostadsrätter. HSB Norra Götaland förvaltar cirka 18 000 bostadsrätter och 280 bostadsrättsföreningar. Utöver våra medlemsföreningar har vi även en rad privata bostadsrättsföreningar och fastighetsägare som nöjda kunder.Vi förvaltar också ett eget fastighetsbestånd på 1100 lägenheter samt kommersiella lokaler. I tjänsteutbudet ingår fastighetsservice, fastighetsekonomi, entreprenad ochteknik. Är du en positiv, driven och engagerad person, brinner för att leverera en hög servicenivå med kunden i fokus? Då ska du söka dig till HSB. Dina arbetsuppgifter:Som ekonom kommer du vara delaktig i många olika arbetsuppgifter inom ekonomisk och administrativ förvaltning för huvudsakligen bostadsrättsföreningar. Dina arbetsuppgifter består bl.a. av löpande redovisning, bokslut, budget, moms, skatt- och deklarationsarbete samt ekonomisk uppföljning. I tjänsten ingår också ekonomisk planering och rådgivning. Du har kundansvar för dina kunder och är en viktig länk i arbetet och kontakten med olika intressenter. Tjänsten innebär ett nära samarbete med kollegor och kunder där du på ett engagerat och effektivt sätt utför dina arbetsuppgifter. Du förväntas också aktivt bidra i det utvecklingsarbete som dagligen genomförs inom utvalda delar inom ditt verksamhetsområde och med ett konstruktivt förhållningsätt identifiera lämpliga förbättringsmöjligheter. Kvalifikationer:Förmågan att samordna och samarbeta är viktiga egenskaper. Du är duktig på att hantera komplexa arbetsuppgifter och sätta dig in i olika frågeställningar samt definiera behov av åtgärder för att nå uppsatta resultat. Du är strukturerad och flexibel och kan ta tag i flera olika uppgifter samtidigt. Du är bra på att uttrycka dig i både tal och skrift och kan hantera såväl snabba beställningar som återkommande arbetsuppgifter. Du har lätt för att se helheten och arbetar på ett kund- och uppdragsorienterat sätt. Meriterande om du har några års arbetslivserfarenhet inom ekonomi och redovisning. Mötet med både interna och externa intressenter är naturligt för dig och du gillar att samverka med många olika individer för att lösa tilldelade ansvarsområden på bästa sätt. Du har en eftergymnasial utbildning med inriktning av företagsekonomi och redovisning eller motsvarande. Att du har praktisk erfarenhet av arbete med liknande arbetsuppgifter och kunskaper inom ekonomi och förvaltning är meriterande. Körkort är ett krav. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.Övrigt: Tjänsten är på 100%, vikarierat 12 månader med eventuell förlängning. Tillträde enligt överenskommelse. Placeringsort Trollhättan. Vi intervjuar kandidater löpande och tillsätter tjänsten så snart möjlighet. Varmt välkommen med din ansökan senast den 14 februari. För mer information gällande tjänsten kontakta: Jim Josefsson, Affärsområdeschef administration och ekonomi, tel. 010- 442 44 10. Facklig representant, Unionen, Annica Tigerberg, tel. 010-442 44 74. Varmt välkommen med din ansökan!
Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Kaminvärme AB hjälper privatpersoner att spara pengar samtidigt som kunderna ökar värdet på sin fastighet med hjälp av energibesparande produkter med fokus på kaminer. Vårt utbud består av kvalitetsprodukter som alla inkluderar installation.Nu söker vi fler fältsäljare som bearbetar distrikt och bokar in sina egna besök genom att vara ute och kontakta kunderna genom dörrförsäljning.Vår framgång bygger på direktförsäljning med tydliga strukturer och bra tekniska verktyg.Tjänsten kräver inga tekniska förkunskaper om kaminer eller installationer utan det som är avgörande för att lyckas i rollen är att du har rätt inställning, tålamod och gillar frihet under ansvar.På Kaminvärme värdesätter vi dina personliga egenskaper framför ett välfyllt CV.Vi erbjuder- Grundutbildning och löpande vidareutbildning/coachning- Generöst lönesystem- Goda möjligheter att växa inom bolaget- Tävlingar om fantastiska priser som utlandsresor, datorer, extra provision!Vi söker dig som- Har B-körkort- Är flexibel och kan arbeta eftermiddagar och kvällar- Trivs med att jobba självständigt- Är arbetsvillig och har en hög ambitionsnivå- Är positiv och ser lösningar hellre än problem- Alltid strävar efter att prestera och nå dina mål- Behärskar svenska flytande i tal och skriftSök enkelt utan CV, redan idag. Vi hanterar inkommande ansökningar löpande.
Pizzabagare sökes som stress tålig kan ta emot kunder svara beställningen via telefon eller via kassa RING 0762554249
Vi på Remarkable söker efter dig som vill genomföra Mystery Shopping-uppdrag i vår. Arbetet är enkelt, men kräver stor noggrannhet och seriositet. Du skall agera som en vanlig kund och observera bl.a. servicebemötandet och butiken som helhet. Att du har körkort och tillgång till bil är att rekommendera. Ett besök, inklusive rapportering, tar ca 30 minuter. Besöket är uppdelat i tre delar: Anonym del (Du går in i butiken och köper en specifik produkt) Presentation (Du presenterar dig som Mystery Shopper) Öppen del (Du observerar och rapporterar bl.a. kampanjer, exponering mm) Du får en skriftlig arbetsbeskrivning inför uppdraget. Ersättningen är 190kr/timme (gäller både resa till och från butik samt tiden som spenderas i butik) och milersättning. Alla ansökningar hanteras via hemsidan. Vill du få fler jobbtips? Connecta med oss: https://jobb.remarkable.se/
Tog du nyligen examen eller har ett par års erfarenhetoch vill arbeta i en roll där du fårvara med och påverka morgondagens klimatsmarta samhälle och skapa framtidens elnät? Vi söker nudig som är ingenjör och vill jobba i gränslandet mellan IT och elkraft/kontrollanläggning. Systemspecialist OT & Automation hos Vattenfall Automationsområdet växer snabbt, och Vattenfall Eldistribution satsar på att öka automationen i elnätet för att minska elavbrott och möjliggöra ytterligare digitalisering. Gruppen OT & Automation ansvarar för drift, förvaltning och teknisk kravställning av automationsutrustning som RTU:er, HMI:er och switchar genom hela deras livscykel. Som Systemspecialist i gruppen OT & Automation kommer du att jobba i gränslandet mellan IT och elkraft/kontrollanläggning. Du kommer att samverka med Vattenfalls investeringsprojekt för att styra utformningen av kommunikations- och fjärrkontrollösningar vid nybyggnation av transformatorstationer i Sverige. Du kommer även att delta i arbetet med förvaltning av automationsutrustning i Vattenfalls elnät. Rollen är placerad i Trollhättan. Exempel på arbetsuppgifter: Delta och representera gruppen i investeringsprojekt vid nybyggnation av transformatorstationer, genom att agera kravställare för kommunikations- och fjärrkontrollösning. Förvaltningsarbete och livscykelhantering för automationsutrustning. Test- och utvecklingsarbete av automationsfunktioner och tekniska lösningar. Kravställning och granskning av tekniska lösningar vid upphandlingar mot materialleverantörer. Samarbeta med utvecklingsavdelningar såväl internt som externt för att utveckla nya tekniska lösningar. Vidareutveckla vår förvaltningsprocess och samverka med andra avdelningar. Att vara konsult på Nexer Tech Talent Nexer Tech Talent är specialister på att ge unga techtalanger den ultimata starten på arbetslivet. För denna roll kommer du att bli anställd av Nexer Tech Talent men arbeta hos Vattenfall i Trollhättan,med start så snart som möjligt. Du kommer att coachas av en mentor hos Vattenfallsamt en konsultchef på Nexer Tech Talent. Efter framgångsrikt genomförande av konsultuppdraget är intentionen att du erbjuds en anställning hos Vattenfall. Vi söker dig som: Har eftergymnasial utbildning, gärna på högskoleingenjörsnivå med inriktning mot automation, el/tele, datakommunikation och nätverk, IT/OT. T ex Elektroingenjör, Automationsingenjör, Datateknik eller motsvarande kunskap genom tidigare erfarenhet. Behärskar svenska och engelska obehindrat både i tal och skrift. Har B-körkort. Det är meriterande om du har grundläggande kunskaper i ellära, elkraftssystem, processautomation, IEC 61850, IP-baserade kommunikationslösningar eller projektledning. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person tror vi att du är du har stor nyfikenhet för tekniska lösningar inom elnät och automation, är serviceinriktad och att du trivs med att ha en sammanhållande roll för olika teknikfrågor inom området. Då kontaktnätet i rollen är brett, både internt och externt, krävs en god samarbetsförmåga och förmågan att arbeta strukturerat. Vidare tror vi att du är prestigelös och ansvarstagande i ditt egna arbete. Ansökan Låter detta som något för dig? Vi arbetar löpande med rekryteringen, så skicka in din ansökan snarast möjligt. Om du har du frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta Tech Recruiter Molly Rytter på [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig! Om Nexer Tech Talent Nexer Tech Talent är en del av Nexer Group – ett techbolag med djupa rötter i svenskt entreprenörskap och innovation. Tillsammans är vi över 2500 medarbetare i 15 länder som i mer än 35 år hjälpt våra kunder att ligga steget före både strategiskt, teknologiskt och kommunikativt. Läs mer om Nexer Tech Talent här. Om kund Vattenfall är en av Europas största producenter och återförsäljare av el och värme. Vattenfalls huvudmarknader är Sverige, Tyskland, Nederländerna, Danmark och Storbritannien och inom Vattenfallkoncernen finns cirka 21000 anställda. Vattenfall har elektrifierat industrier, levererat energi till bostäder och förvandlat tillvaron genom innovation i över hundra års tid. Läs mer här!
Vill du vara med och forma framtiden? Innovatum Science Center är en plats där experiment, innovation och lärande står i fokus. Med 4200 m² fyllda av interaktiva stationer och spännande utställningar är vi en plats för både nyfikenhet och kunskap. Nu är vi på jakt efter en projektansvarig/projektledare redo att inspirera och utveckla vår verksamhet. Är du den vi söker? Om rollen Som projektansvarig/projektledare hos oss är du motorn som driver projekt framåt – från idé till verklighet. Du ansvarar för att skapa struktur och se till att projekten når sina mål, samtidigt som du är öppen för att de ibland tar en ny och oväntad riktning. Rollen innebär bland annat att: Driva och koordinera flera parallella projekt, från upplevelsenäring till framtidstro för unga, samt interna projekt. Söka projektfinansiering, inklusive EU-ansökningar, och ansvara för rapportering. Bygga nätverk och samarbeta med partners för att dela kunskap och resurser. Vara en del av verksamhetsutvecklingen Vi söker dig som... … inte lämnar något åt slumpen och din fiende är "det löser sig nog". Du älskar att göra skillnad och ser glädje i att skapa något större än dig själv. Du är trygg, flexibel och har erfarenhet av att hantera förändringar utan att tappa fokus. Du har en förmåga att få andra att känna sig delaktiga och engagerade. Dessutom har du: Eftergymnasial utbildning, allt från ingenjör till besöksnäring. Erfarenhet av att leda projekt med flera parter, gärna från offentlig eller ideell sektor. Erfarenhet att leda individer och grupper. Förmåga att hålla projekt på rätt spår, även när riktningen ändras. Körkort. Varför Innovatum Science Center? Välkommen till en arbetsplats fylld av energi, kreativitet och glädje! På Innovatum Science Center i Trollhättan arbetar passionerade kollegor med att inspirera och utbilda människor i alla åldrar – från nyfikna barn till kluriga vuxna. Här förverkligas idéer, drömmar tar form och innovation möter lärande. Hos oss hjälps vi åt med allt – från att styra stora projekt till att plocka undan i vår klimatbutik, sortera legobitar eller till och med agera taxi för en kollega som behöver skjuts. Vi är som kuggar i ett maskineri – alltid redo att hålla varandra i rullning, oavsett om det gäller stora beslut eller små vardagsutmaningar. Vi värnar om våra medarbetare och en stark gemenskap där vi har kul tillsammans.Är du redo att hjälpa oss forma framtiden? Varmt välkommen till Innovatum Science Center! START: Enligt överenskommelse PLATS: Trollhättan OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.
Är du intresserad av teknik och gillar att lösa problem? Vi söker engagerade medarbetare till vårt dynamiska team!Erfarenhet inom underhåll är meriterande men inte ett krav – vi värdesätter ditt intresse och vilja att lära dig! Om tjänsten Är du en teknisk problemlösare med en nyfikenhet för maskiner och teknisk utrustning? Vi söker drivna och engagerade underhållstekniker till vår underhållsavdelning. Som en del av vårt team kommer du att vara en nyckelspelare i att säkerställa en optimal drift av vår produktionsanläggning. Då vi söker flera nya medarbetare med olika kompetens kan just din profil vara intressant även om du inte har alla de kompetenser vi söker. Många kompetenser kan vi utveckla och utbilda internt. Tveka inte att ansöka redan idag! Arbetsuppgifter Utföra förebyggande och avhjälpande underhåll på ett brett spektrum av maskiner med hydrauliska, mekaniska, elektriska komponenter samt inom automation och robot Felsöka och åtgärda tekniska problem Dokumentera utfört arbete Delta i förbättringsprojekt Din profil Teknisk utbildning på gymnasienivå eller motsvarande arbetslivserfarenhet Erfarenhet eller intresseinom mekanik, hydraulik eller el/elektronik Erfarenhet eller intresse förfelsökning och problemlösning Noggrann och strukturerad Självständig och ansvarstagande Stor vilja att lära sig nya saker och utvecklas Meriterande Erfarenhet av arbete inom industriell produktion Kunskap inom automation och robotteknik Svetskunskaper Kunskap om PLC-programmering Vad vi kan erbjuda dig Ett omväxlande och utvecklande arbete i en modern och innovativ miljö Möjlighet att arbeta med avancerad teknik Ett gott samarbete med kompetenta kollegor Övriga villkor Arbetstider: Skiftarbete förekommerOmfattning: HeltidLön: Avtalsmässig lönStart: Omgående Om Tranpenad Group Sedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är vi en av Sveriges största aktörer inom vårt segment, med 2 500 medarbetare och kontor i Stockholm, Eskilstuna, Göteborg, Borås, Trollhättan, Jönköping och Helsingborg. Genom att vara personliga, kompetenta och ansvarstagande i allt vi gör – och ha roligt medan vi gör det – blir vi det personliga bemanningsföretaget som alla pratar om. Tranpenad är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och anslutet till Kompetensföretagen via Almega.Sedan 2022 är matchningsbolaget Eyes4work en del av Tranpenad Group. Eyes4work startades 2018 med målsättningen att tillsammans med lokalt förankrad personal och samarbetspartners skapa effektiva kedjor där utbildning och matchning är delar i den process som leder individen framåt, mot ett nytt jobb eller vidare mot nästa mål. Eyes4work finns idag på ett 60-tal orter i landet och varje dag går 8 deltagare vidare till ett nytt jobb eller en utbildning. Ansökan Skicka in din ansökan på www.tranpenad.se/ledigajobbredan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon. Vid frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare på TranpenadDaniel Lennartsson, 076/867 45 80. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med Tranpenads och kundensvärdegrund. För oss är det viktigt med en trygg arbetsmiljö och därför har vi nolltolerans mot alkohol och droger. För att säkerställa att våra policys efterlevs kan det förekomma alkohol- och drogtester, innan och under anställning.
Välj ett jobb för att visa detaljer