Lediga jobb i Trosa
Sök totalt 46 lediga jobb i Trosa
Hagastiftelsen bedriver verksamhet enligt LSS med ett antal gruppboende och daglig verksamhet i Järna, Gnesta och Trosa kommun. Verksamheten drivs utifrån en antroposofisk människosyn och socialterapeutiskt arbetssätt. Vi söker nu boendestödjare till vår gruppbostad i Vagnhärad. Arbetstiden är huvudsakligen förlagd till eftermiddagar, kvällar, nätter (sovande jour) och tidiga morgnar. Alla våra insatser utformas utifrån varje enskildes behov och utförs i dennes hemmiljö. Klient och boendestödjare planerar tillsammans, mål och delmål och klienten utför sedan uppgifterna med stöd av boendestöd. Arbetsuppgifterna kan vara stöd vid handling, tvättning, städning, kontakt med myndigheter eller stöd vid social träning. Att ta hand om våra gemensamma utrymmen ingår även det i tjänsten. God dokumentationskunskap krävs. Du ska ha erfarenhet av arbete med människor med särskilda behov. Svenska språket samt körkort är ett krav. Tjänsten är på ca. 70%.
Välkommen till vår värld! 👑 Vår vision är en värld som mår bra, och du kan hjälpa oss att göra den visionen verklig. Vi tror att meningsfulla arbetsuppgifter, starka teamrelationer och en generös dos skratt skapar en arbetsmiljö som inspirerar och stärker oss och alla våra kunder. Med fokus på både här och nu, samt på framtiden - bidrar vi tillsammans till en värld som mår bra! 🌍🧡🚀 Din roll som farmaceut för Kronans Apotek i TrosaVi söker en driven och engagerad farmaceut till vårt apotek i Trosa centrum. Centrumet är en välbesökt och dynamisk plats med ett brett utbud av butiker, en vårdcentral och utmärkt kommunikation via buss. Våra kunder är en varierad och härlig blandning av barnfamiljer, unga vuxna, och egenvårdskunder, men pensionärer är det mesta. Du kommer arbeta tillsammans med ett härligt team bestående av farmaceuter och apotekstekniker som gemensamt tar stort ansvar för apoteket och skapar kundupplevelser i världsklass. Det dagliga arbetet är omväxlande och innefattar allt ifrån rådgivning och försäljning av läkemedel och egenvårdsprodukter till att arbeta med lagerhållning, kampanjarbete, kvalité och utveckling. I rollen ingår även följande ansvarsområden och arbetsuppgifter: - Du ansvarar för att expediera ut rätt läkemedel till varje kund och erbjuda bästa möjliga kundrådgivning samt skapa kundupplevelse i världsklass. - Skapa delaktighet inom apoteket och verka för en god gruppdynamik genom bra samarbete med dina kollegor. Apoteket är öppet 09.00-18.00 på vardagar och 10.00-14.30 på lördagar och stängt på söndagar. Vi erbjuder en tillsvidareanställning på heltid och du välkomnas till apotekschef Uday Makadsi team. När du börjar, kommer vi överens om tillsammans. Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. För att trivas i rollen tror vi att du brinner för att hjälpa våra kunder till en god läkemedelsanvändning och hälsa. Vi tror också att du trivs allra bäst när du får vara en del av ett engagerat team som arbetar mot tydligt uppsatta mål. På apoteket hjälps vi alla åt med det dagliga arbetet och tillsammans skapar vi en trevlig, välmående och trygg arbetsmiljö där vi växer, har roligt och delar med oss av våra framgångar. Till vår hjälp finns en stark region och serviceorganisation samt kollegor över hela landet. Din ansökanOm detta låter som rätt utmaning för dig tveka inte att skicka din ansökan till oss. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. I din ansökan vill vi ha ditt CV eller din LinkedInprofil. Personligt brev? Det kan du skippa! Vi är intresserade av din kompetens, lära känna dig gör vi vid en eventuell intervju. I slutet av rekryteringsprocessen tillämpar vi en bakgrundskontroll på samtliga personer vi vill anställa, oavsett roll eller funktion. Då vi enbart tillämpar detta på slutkandidat informerar vi mer om det längre fram. Har du frågor om tjänsten går det bra att kontakta Apotekschef Uday Makadsi på tel. 0765647566, eller [email protected] Varmt välkommen med din ansökan! Kärnan inom Kronans Apotek handlar om att vi ska må bra tillsammans. När vi har meningsfulla uppgifter, omfamnar varandras olikheter och delar många skrattar kan vi göra stor skillnad tillsammans. Strävan om att må bra är något vi delar med våra fackliga parter och tillsammans arbetar vi för en värld som mår bra. För att komma i kontakt med facklig representant Gunilla Andersson, maila [email protected] alternativt Verdi Sawma, maila [email protected] samt facklig representant Aisha Karimi från Sveriges Farmaceuter, maila [email protected]. Så vilken väg vill du ta för att upptäcka din fulla potential? Leda, bredda eller djupa – valet är ditt! Vi tror på att varje medarbetare har sin egen unika resa att göra, och vi är här för att stötta dig på den resan. Genom Må-bra samtal och vår kompetenstidsplan skräddarsyr vi en utvecklingsväg som passar just dig. Kanske vill du bli apotekets stjärna i kundservice, eller kanske lockar det dig att dyka djupare in i vår digitala värld? Möjligheterna är oändliga! 🚀
We’re looking for a Quality Process Engineer to join our Global Quality & Product Care team at our Techcenter in Trosa, Sweden. What you’ll do As our Quality Process Engineer, you will: Standardize and harmonize production and operational processes across our international sites, ensuring consistent, efficient, and high-quality outcomes. Analyze, design, document, and optimize end-to-end processes to align with global best practices. Conduct process capability studies, root cause analyses, and gap assessments to drive improvements and compliance. Develop and roll out global Standard Operating Procedures (SOPs) and visual work instructions. Collaborate closely with quality teams to identify process gaps, implement corrective and preventive actions (CAPA), and support internal and external audits. Contribute to Lean manufacturing projects to reduce waste, enhance productivity, and improve product quality. Use data and KPIs to measure progress and share best practices across teams. What you bring A Bachelor’s degree in Engineering (Mechanical, Industrial, or related). 2+ years of experience in process or manufacturing engineering. Solid knowledge of quality tools and methods (FMEA, SPC, MSA, Control Plans, DOE). Experience with process simulation tools is a plus. Strong analytical and problem-solving mindset, with the ability to drive projects independently. Excellent communication skills to work effectively across cultures and functions. Fluency in English; additional languages are a plus. Willingness to travel internationally. Why join us? At Camfil, you’ll be part of a collaborative global team committed to excellence, innovation, and continuous improvement. Your expertise will help us deliver products that meet the highest standards—everywhere we operate. The selection process is ongoing—apply as soon as possible, no later than Aug 7. The position may be filled before the final application date.
Trosa Kulturskola vill ge alla barn och unga chansen att uppleva glädjen i att ägna sig åt kultur. Utifrån varje elevs lust och kreativitet ger vi en gedigen grund som vi hoppas ska ge mycket glädje och gemenskap. Välkommen till Trosa Kulturskola, här arbetar kreativa och engagerade lärare som brinner för att inspirera och utveckla barn och ungas förmåga till kreativa uttryckssätt! På Trosa Kulturskola värdesätter vi olika former av samarbete, gärna mellan olika ämnen samt inom olika enheter. Du blir en del av ett kollegium med engagerade lärare som är lyhörda för varje elevs unika förmåga och intresse. Trosa kulturskola har 10 lärare och ca 400 elever i den frivilliga undervisningen i instrument, dans, teater, film och konst. Vi har även flera åldersindelade blåsorkestrar. Utöver det har vi orkesterundervisning på kommunens grundskolor för alla kommunens elever i åk 3, ca 200 st. Den frivilliga undervisningen sker i Trosa kulturskolas lokaler som ligger vid Tomtaklintskolan i Trosa men kan även vara förlagd inom Vagnhärad och Västerljung. Kulturskolan satsar på att främja hälsa och välmående bland barn och unga och erbjuder friskvårdsplatser för barn och unga i samarbete med elevhälsan. Genom projektet "Kultur för hälsan" vill vi bidra till flera friskfaktorer i form av en meningsfull fritid, gemenskap och trygga relationer till andra vuxna. Helt enkelt en plats att stärkas, få utlopp för sina känslor och väcka nya intressen till liv. VAD INNEBÄR DITT UPPDRAG Nu har du möjlighet att söka ett uppdrag som pianolärare. Du kommer att undervisa elever i piano, på olika nivåer från nybörjare till gymnasieelever. Du ansvarar för att självständigt organisera och leda undervisningen inom dina områden och tillsammans med kollegor planera och genomföra konserter och projekt. I samråd med chef ansvarar du för schemaläggning och uppföljning av schema samt viss administration. Tillsammans med chef, kollegor och elever planera och aktivt delta i aktiviteter utifrån Kulturskolans mål och åtaganden så som utåtriktad verksamhet och konserter. Delta aktivt i möten och fortbildningar. Du kan även komma att stundtals behöva vikariera med dina kollegor från kulturskolan i grundskolans orkesterundervisning. Parallellt med denna tjänst söker vi även en musiklärare i träblås och klassorkester på 70% tjänstgöring. Har du kompetens även för detta så kan det gå att utöka sysselsättningsgrad. Skriv i ansökan om du ser att det kan vara aktuellt. VEM SÖKER VI? Du har: • Erfarenhet av att undervisa på musik-/kulturskola • Musikpedagogisk högskoleutbildning eller motsvarande kompetens förvärvad på annat sätt Det är meriterande om du har: • Kunskap om och gärna erfarenhet av gruppundervisning. Dvs uttalad gruppmetodik som bygger på den enskilda elevens såväl gruppens utveckling B-körkort och tillgång till bil är en fördel för att enklare kunna transportera dig mellan våra olika skolor. Våra förväntningar på dig som arbetstagare är att du har god samarbetsförmåga, du arbetar strukturerat och är inkännande och samarbetsinriktad. Du har god förmåga att självständigt organisera, planera och genomföra ditt uppdrag. Din entusiasm och glädje för musik smittar av sig, och du har en förmåga att få dina elever att växa. Du är lyhörd inför dina elevers önskemål samtidigt som du är trygg i ditt pedagogiska ledarskap. Du är van vid att själv lägga upp ditt arbete och fatta beslut självständigt. Du har en självklar trygghet som gör att folk får förtroende för dig. Du har en god förmåga att etablera och bevara goda relationer med såväl kollegor som kulturskolans elever och vårdnadshavare. VAD ERBJUDER VI? • Introduktionsdag för alla nyanställda • Friskvårdsbidrag • Ett stort utbud av aktiviteter via SuntLiv • Goda pendlingsmöjligheter och gratis parkering INFORMATION OM ANSTÄLLNINGEN Anställningsform: Tillsvidare Omfattning: 20-40%. Tjänsten kan eventuellt kombineras med uppdrag som musiklärare i träblås och klassorkester, se ovan. Tillträde: Snarast eller enligt överenskommelse ÖVRIGT Vi arbetar med löpande urval vilket innebär att vi kan komma att kalla till intervju redan innan sista ansökningsdatum gått ut. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Varmt välkommen med din ansökan till Trosa kommun!
Trosa Kulturskola vill ge alla barn och unga chansen att uppleva glädjen i att ägna sig åt kultur. Utifrån varje elevs lust och kreativitet ger vi en gedigen grund som vi hoppas ska ge mycket glädje och gemenskap. Välkommen till Trosa Kulturskola, här arbetar kreativa och engagerade lärare som brinner för att inspirera och utveckla barn och ungas förmåga till kreativa uttryckssätt! På Trosa Kulturskola värdesätter vi olika former av samarbete, gärna mellan olika ämnen samt inom olika enheter. Du blir en del av ett kollegium med engagerade lärare som är lyhörda för varje elevs unika förmåga och intresse. Trosa kulturskola har 10 lärare och ca 400 elever i den frivilliga undervisningen i instrument, dans, teater, film och konst. Vi har även flera åldersindelade blåsorkestrar. Utöver det har vi orkesterundervisning på kommunens grundskolor för alla kommunens elever i åk 3, ca 200 st. Den frivilliga undervisningen sker i Trosa kulturskolas lokaler som ligger vid Tomtaklintskolan i Trosa men kan även vara förlagd inom Vagnhärad och Västerljung. Kulturskolan satsar på att främja hälsa och välmående bland barn och unga och erbjuder friskvårdsplatser för barn och unga i samarbete med elevhälsan. Genom projektet "Kultur för hälsan" vill vi bidra till flera friskfaktorer i form av en meningsfull fritid, gemenskap och trygga relationer till andra vuxna. Helt enkelt en plats att stärkas, få utlopp för sina känslor och väcka nya intressen till liv. VAD INNEBÄR DITT UPPDRAG Nu har du möjlighet att söka ett varierande och spännande uppdrag som lärare i träblås (klarinett/saxofon) och i klassorkester för årskurs 3. Du kommer att undervisa elever i klarinett och saxofon, både enskilt och i grupp, på olika nivåer från nybörjare till gymnasieelever. Du ansvarar för att självständigt organisera och leda undervisningen inom dina områden och tillsammans med kollegor planera och genomföra konserter och projekt. I samråd med chef ansvarar du för schemaläggning och uppföljning av schema samt viss administration. Tillsammans med chef, kollegor och elever planera och aktivt delta i aktiviteter utifrån Kulturskolans mål och åtaganden så som utåtriktad verksamhet och konserter. Delta aktivt i möten och fortbildningar. Du kan även komma att stundtals behöva vikariera med dina kollegor från kulturskolan i grundskolans orkesterundervisning. Parallellt med denna tjänst söker vi även en pianolärare på ca 20-40% tjänstgöring. Har du kompetens även för detta så kan det gå att utöka sysselsättningsgrad. Skriv i ansökan om du ser att det kan vara aktuellt. VEM SÖKER VI? Du har: • Erfarenhet av att undervisa på musik-/kulturskola • Musikpedagogisk högskoleutbildning eller motsvarande kompetens förvärvad på annat sätt • Bred genrekunskap samt god förmåga av träblåsinstrument (särskilt saxofon och klarinett) Det är meriterande om du har: • Kunskap om och gärna erfarenhet av gruppundervisning. Dvs uttalad gruppmetodik som bygger på den enskilda elevens såväl gruppens utveckling • Kompetens och erfarenhet av att leda orkester B-körkort och tillgång till bil är en fördel för att enklare kunna transportera dig mellan våra olika skolor. Våra förväntningar på dig som arbetstagare är att du har god samarbetsförmåga, du arbetar strukturerat och är inkännande och samarbetsinriktad. Du har god förmåga att självständigt organisera, planera och genomföra ditt uppdrag. Din entusiasm och glädje för musik smittar av sig, och du har en förmåga att få dina elever att växa. Du är lyhörd inför dina elevers önskemål samtidigt som du är trygg i ditt pedagogiska ledarskap. Du är van vid att själv lägga upp ditt arbete och fatta beslut självständigt. Du har en självklar trygghet som gör att folk får förtroende för dig. Du har en god förmåga att etablera och bevara goda relationer med såväl kollegor som kulturskolans elever och vårdnadshavare. VAD ERBJUDER VI? • Introduktionsdag för alla nyanställda • Friskvårdsbidrag • Ett stort utbud av aktiviteter via SuntLiv • Goda pendlingsmöjligheter och gratis parkering INFORMATION OM ANSTÄLLNINGEN Anställningsform: Vikariat fram till juni 2026 Omfattning: 70%. Tjänsten kan eventuellt kombineras med uppdrag som pianolärare, se ovan. Tillträde: Snarast eller enligt överenskommelse ÖVRIGT Vi arbetar med löpande urval vilket innebär att vi kan komma att kalla till intervju redan innan sista ansökningsdatum gått ut. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Varmt välkommen med din ansökan till Trosa kommun!
Säljare med eget driv! Grundlön + provision Har du någonsin drömt om att driva ett eget företag och jobba efter dina egna villkor och bestämma ditt eget schema varje vecka? Är dina svar ”ja” så har du hittat helt rätt! Att jobba som säljare hos oss på Power Of Nature AB innebär att du själv bestämmer ditt schema efter hur du kan jobba i relation till ditt liv. Känslan av att vara självständig och driva eget företag fast med en trygghet som anställd. Vi har inga krav på tidigare arbetslivserfarenheter inom yrket. Detta då vi intern utbildar all vår personal från grunden så du blir den bästa versionen av dig själv inom yrket. I detta jobb besöker vi privatpersoner i deras hem och säljer vår produkt Roboclean. Hos oss får man alltid betalt för bägge delar så man jobbar aldrig gratis. Det man får betalt för är alla demonstrationer man gör men även en grundlön på 27.450:- vid heltidsjobb samt provision för allt man säljer! Vem söker vi? · Du är drivande i ditt arbete · Du har social kompetens · Du är öppen för nya möjligheter Vad erbjuder vi? · Kontinuerlig utbildning av våra försäljningschefer samt kontorschefer · Grundlön på 27.450:- vid heltidsjobb på 45 demonstrationer per kalendermånad + provision · Du jobbar på egen ort där du alltid utgår från ditt eget hem · Du bestämmer själv hur stort område du vill arbeta i · En bokningsavdelning som bokar dina besök åt dig vilket innebär att du jobbar på förbokade kundbesök De krav vi har är: · Att du har B-körkort · Att du har tillgång till bil att använda i arbetet · Att du kan det svenska språket flytande i tal och skrift Hos oss finns goda möjligheter till att klättra i karriärstegen och ta nästa steg som säljare. Kanske vill du driva ett eget kontor och ha ditt eget företag? Alla möjligheter finns hos oss! Välkommen med din ansökan idag!
Are you passionate about making a difference in health and environmental sustainability? At Camfil, we believe clean air is a human right—and we’re looking for a skilled and enthusiastic Research Engineer to support our Material Research team. This is an exciting opportunity to contribute to impactful R&D projects at the heart of a global innovation hub for air filtration in Trosa, Sweden. What You’ll Do As a valued member of the team, you will: Lead and support research projects in filter media development Collaborate across functions with product developers, sourcing teams, and labs worldwide Coordinate internal and external testing, including with research institutes and universities Analyze cutting-edge technologies and contribute to Camfil’s filtration strategy Identify patentable innovations in partnership with our IP team Support material qualification processes Your Background MSc in Material Science, Chemical Engineering, or equivalent Knowledge of material/polymer/organic chemistry is a strong advantage Familiarity with analytical methods for filter materials Strong project coordination skills, preferably in an international context A collaborative, communicative mindset—and fluent English Why Join Camfil for this Project? A chance to work with an R&D team shaping the future of air filtration Exposure to global innovation partnerships and strategic initiatives A culture where curiosity, collaboration, and commitment are valued This is a 6-month temporary position. You’ll be based at Camfil’s TechCenter in Trosa, reporting to the VP of Material Research. The selection process is ongoing and the position may be filled before the final application date.
Är du en ansvarsfull och omtänksam person som söker ett meningsfullt och givande jobb? Då kan detta uppdrag vara rätt för dig! OM ROLLEN Vår kund är en glad kille med omfattande funktionsnedsättning som söker en personlig assistent. Kunden har cerebral pares (CP) och epilepsi. I denna killes vardag behöver han hjälp med omvårdnad, matning (sondmatas) och förflyttning. Även att skapa dagar fyllda av glädje, äventyr och nya erfarenheter. Det är även dubbelassistans vilket innebär att du som assistent kommer att arbeta tillsammans med en kollega. ÄR DU SOM SÖKER - En pålitlig person som har ett genuint intresse för att hjälpa andra. - En person med erfarenhet inom vård och omsorg (är meriterande) - Är du positiv och engagerad, och trivs med att arbeta nära andra människor. Då skulle denna roll kunna passa dig! VAD ERBJUDER VI? På VIVIDA Assistans AB värdesätter vi kvalitet och arbetar för att du som anställd ska må bra och känna stolthet i din yrkesroll. Som personlig assistent har du ett givande arbete där du är mycket viktig för en annan människa. Vi erbjuder: - Stöd och utveckling: Du får stöd av oss som arbetsgivare och möjlighet till personlig utveckling genom arbetsuppgifter och utbildning. - Trygghet: Vi erbjuder trygghet genom kollektivavtal, marknadsmässig lön, pension, försäkringsskydd, schyssta semestervillkor och friskvårdsbidrag. - En trivsam arbetsmiljö: Vi arbetar för att du som anställd ska må bra – våra medarbetare är det viktigaste vi har! ARBETSTID OCH LÖN Vi söker just nu assistenter till flera tjänster, du som söker bör ha möjlighet att jobba i sommar och för rätt person finns möjligheten att fortsätta på en rad till hösten. - Arbetstider: Varierande mellan dagtid, kvällar och nätter (vaken natt) samt helgarbete. - Lön: Fast grundlön per timme + semesterersättning samt eventuell OB-ersättning. Kollektivavtal finns. ARBETSTID OCH TJÄNSTGÖRINGSGRAD - Arbete i sommar med möjlighet att gå in på en fast schemarad. TILLTRÄDE Omgående eller enligt överenskommelse. ANSÖKAN Sista ansökningsdag är 2025-07-25. Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, så tveka inte att skicka in din ansökan! UTDRAG UR BELASTNINGSREGISTRET På Vivida har vi som policy att begära ett utdrag ur belastningsregistret för alla personer som arbetar hos våra minderåriga kunder och hos vissa vuxna kunder. Därför vill vi gärna att du som blir kallad på intervju tar med ett aktuellt belastningsregisterutdrag som inte är mer än ett år gammalt. Ansökan om registerutdrag får du via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Om Vivida Vivida Assistans är en assistansanordnare som funnits sedan 2004. Med gedigen erfarenhet och trygg arbetsledning erbjuder vi en komplett helhetslösning för våra kunders assistans. Vi finns i hela landet och är en arbetsgivare som värnar om våra medarbetare på riktigt. Våra kunder har även tillgång till kvalificerad juridisk kompetens. Vår verksamhet bygger på en stark värdegrund, för vilken vi tilldelats den högsta R-licensen i etiskt företagande. Vi har kollektivavtal och är medlem i Vårdföretagarna. Läs mer om oss: http://www.vivida.se https://www.youtube.com/channel/UC-iIgCvlt8r5VH5UcKmLD8w https://www.instagram.com/vivida.se/ https://www.facebook.com/vividaassistans/ https://www.linkedin.com/company/vivida-assistans-ab?original_referer=https%3A%2F%2Fvivida.se%2F https://www.tiktok.com/@vividaassistans
Jag är en 36-årig kille som bor tillsammans med min familj. Nu söker jag personliga assistenter som kan arbeta kvällar och helger. Tjänsten gäller både dig som vill gå på schema och dig som vill arbeta extra vid behov. Du kommer att assistera mig med mitt dagliga liv, inklusive påklädning, matsituationer och intim hygien. Jag gör gärna saker själv men behöver din hjälp. Jag har inget tal eller teckenspråk, men visar tydligt vad jag vill göra. När jag går vill jag gärna hålla dig i handen som stöd, och höga ljud är inte min grej. Jag har en egen bil som jag ibland vill åka i, och då är det du som kör. Du som söker är en lugn och lyhörd person som kan ge mig positiv energi. Det är viktigt för mig att du har god svenska för att kommunikationen mellan oss ska fungera. Har du erfarenhet av autism sen tidigare är det en merit, men viktigast är vår personkemi. Jag har katt i hemmet så du kan inte vara allergisk. Arbetsplatsen är där jag befinner mig. Om du känner att du är rätt person för jobbet och vill hjälpa mig att leva mitt liv på mina egna villkor, tveka inte att höra av dig! Eftersom det inte finns andra kommunikationsmedel där jag bor är det ett måste att du har körkort och tillgång till bil. Tjänst: Schema ca 30 timmar i veckan Tjänst: Extra vid behov Aktuellt schema: - Ojämna veckor mån, tis, ons - 15.30 - 21.00 tors 13.00-21.00 fre 15.30 - 21.00 Lör 11.00-21.00 - Jämna veckormån, tis, ons - 15.30 -21.00tors 13.00 -21.00 Om rekryteringsprocessen: Vi tar löpande kontakt med intressanta kandidater och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om JAG som arbetsgivare: Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!
Är du en nattuggla? Jag är förlamad i hela kroppen sedan 10 år tillbaka och har assistans dygnet runt. Jag har ett supergäng som sköter mig. Flera har jobbat många år. En av mina nattassistenter har nu bestämt sig för att göra andra saker, tråkigt tycker vi. Vi söker nu en ersättare för nattpasset, tjänsten är heltid, vaken natt och arbetstiden är 22-08. Jag behöver tillsyn på nätterna, då min andning inte är den bästa. Jag har hjälpmedel till detta som du får lära dig. Du kommer att ingå i en grupp med 5 assistenter som delar på dagtid och 3 assistenter som delar på natten. Det går alldeles utmärkt att kombinera tjänsten med studier eller liknande. Att du bor i närområdet är en fördel och att du har körkort och tillgång till bil är en förutsättning då kommunikationerna till Trosa inte är dom allra bästa.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 46 jobb