Mötesbokare | Vasastan

MÖTESBOKNING Som Mötesbokare är du ansvarig för att boka möten mellan Företagets försäljningsrepresentanter och potentiella kunder. Du representerar några av Sveriges största aktörer på marknaden och kommer spela en viktig roll i att skapa nya affärsmöjligheter och utveckla vårt kundnätverk. DIN ROLL INNEBÄR: Försäljning över telefon. Driva din försäljning mot budget. Jobba tätt ihop med drivna & engagerade kollegor. VI SÖKER DIG SOM: Ansvarsfull och karriärsdriven. Är utåtriktad, social och nyfiken. Flytande Svenska både i tal och skrift. Erfarenhet inom försäljning är meriterande, men inget krav. VI ERBJUDER DIG: Fastlön + Provision. Heltidstjänst: Mån - Fre kl. 08-17 Personlig och professionell utveckling genom olika utbildningar. Möjlighet till karriärsutveckling inom företaget. IMPRESSIVE RELATIONS Vi är ett etablerat Sälj- och Bemanningsföretag, grundat år 2012. Vi jobbar idag med flera stora aktörer över hela Norden, inom branscherna Bank & Finans, IT, Solenergi m.m. Impressive ser starkt på personlig utveckling och erbjuder kontinuerliga säljutbildningar. Vi ger våra medarbetare möjligheten oavsett tidigare erfarenhet att växa inom företaget. Här får du som medarbetare själv bestämma hur långt du vill nå. Vi jobbar alltid i starka team och skapar roliga arbetsdagar tillsammans. Impressive Relations utmärker sig på marknaden genom att göra ett bra jobb med goda resultat. Vi tror på att en stadig tillväxt och pålitliga relationer är nyckeln till framgång. De affärsområden vi jobbar inom: Event, Bemanning och Försäljning ger möjligheten till alla våra medarbetare att ha en trygg grund med olika valmöjligheter inom företaget. Välkommen med din ansökan! Vi genomför löpande urval och kan tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte, skicka in din ansökan redan idag!

5 april 2024
Sista ansökan:
22 september 2024
Vacant Sverige söker undersköterskor till uppdrag 2024!

Om jobbet Vill du jobba som konsult hos våra kunder under 2024? Vi söker nu utbildade och erfarna undersköterskor för både längre och kortare uppdrag inom hemtjänst, äldreboende och personlig assistans! Du blir anställd av oss i vårt svenska bolag, Vacant Vårdbemanning AB, och sedan uthyrd till våra kunder. Vid frågor - vänligen mejla Susanne Alexson: [email protected] Är du intresserad? Varmt välkommen att registrera dig hos oss! Klicka HÄR och fyll i dina uppgifter så kontaktar vi dig inom kort!  Kvalifikationer Vi söker dig som: - är utbildad undersköterska med minst två (2) års erfarenhet - är van vid självständigt arbete - är flexibel - har god kommunikativ förmåga, ett gott bemötande, en positiv grundinställning samt god samarbetsförmåga B-körkort är meriterande men inget krav Företagsbeskrivning Vacant Vårdbemanning AB är ett svenskt bemanningsföretag med huvudkontor i Stockholm. Vi levererar vårdpersonal till sjukhus, kommuner, regioner och privata vårdgivare i hela Sverige. Vi etablerades i Sverige 2019 och ingår i den norska koncernen Vacant Holdings AS som funnits i branschen i Norge sedan 2008. Företagets ledning har arbetat med bemanningslösningar till vårdbranschen sedan år 2000. Om företaget - Vi erbjuder dig spännande uppdrag över hela Sverige och vårt fokus ligger alltid på att matcha uppdrag med din kompetens. - Du har alltid en fast kontaktperson före, under och efter ditt uppdrag. Din kontaktperson har lång erfarenhet från bemanningsbranschen inom vård och omsorg och är själv vårdutbildad. - Vi erbjuder dig en marknadsmässig ersättning för din insats. - Vill du arbeta några enstaka pass, del- eller heltid? Du bestämmer!

2 april 2024
Sista ansökan:
25 juli 2024
Personlig assistent sökes till Isabelle

Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare i början av 1990-talet. Vi arbetar med utgångspunkt i en tydlig och uttalad värdegrund och vår främsta drivkraft är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans utifrån varje persons unika behov. Särnmark har idag över 3500 medarbetare och våra kunder och medarbetare finns över hela Sverige. Särnmarks huvudkontor ligger i Sundbyberg men vi har även kontor i Uppsala, Gävle, Malmö, Linköping, Kinna, Uddevalla, Göteborg, Karlstad och Visby. Vi söker en  semestervikarie för större delen av juli samt extra vid behov. Nu söker vi dig som är omhändertagande, ödmjuk och harmonisk.  Du som söker ska vara social och en aktiv person som tycker om att röra på dig och att hitta på roliga aktiviteter.    Att vara personlig assistent innebär att man hjälper Isabelle med det hon inte klarar av att göra själv i vardagen. Isabelle jobbar på en fantastisk daglig verksamhet som heter Nytida Globen Nord. Där är det fullt upp varje dag med träning, musik, dans, kurser, bakning och skapande. Isabelle är väldigt empatisk, kärleksfull, smart och rolig! För att passa in i rollen som personlig assistent och förstå Isabelle ska du vara i åldern 20-45år, harmonisk med sig själv, svensktalande och rökfri. Vänligen skicka med foto i din ansökan.  Mån – fre. 09.00 – 15.00 Välkommen med din ansökan. I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du också kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Särnmark Assistans är en servicepartner inom personlig assistans. Verksamheten startades 1992 av Mikael Särnmark och Cecilia Ekholm. Vi tror på individuella lösningar och på människans förmåga att göra egna prioriteringar. Vår ambition är att göra det möjligt för människor att bestämma över sina liv.

28 mars 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Redovisningsansvarig till LL Bolagen

LL Bolagen söker en redovisningsansvarig till en bred roll. Företagsgruppen är på en spännande tillväxtresa och du kommer att vara delaktig i att utveckla nya rutiner och arbetssätt. Du kommer att arbeta i en fantastisk miljö i Tyresö hos ett familjärt företag med trevliga kollegor. Om tjänsten Som Redovisningsansvarig kommer du att ingå i ett ekonomiteam av fyra som består utav Ekonomichef, Redovisningsansvarig och två ekonomiassistenter. I arbetet ingår ansvar för att det finns en korrekt redovisning av organisations ekonomiska resultat. Redovisningsansvarige skall speciellt ansvara för: • Löpande redovisning- och bokföringsarbete. • Drivande i bokslutsprocess och stängningen av månadsresultatet för koncernens samtliga bolag. • Behjälplig i avstämning av kund- och leverantörsreskontra • Månatlig konsolidering av interna mellanhavanden. • Delaktig i årsbokslutsarbetet samt upprättande av årsdokument såsom årsredovisningar och inkomstdeklarationer. • Delaktig i process- och rutinutveckling av det löpande arbetet. • Deklarationer på månadsbasis mot Skatteverket (arbetsgivardeklarationer samt moms). • Delaktig i lönsamhetsanalys/kostnadsuppföljningar och andra interna utredningar och rapportering. • Vara verksamheten behjälplig med andra administrativa uppgifter som beslutas vid olika tillfällen • Att utföra sina arbetsuppgifter enligt gällande lagar och förordningar Lämplig bakgrund Du har flerårig erfarenhet som redovisningsekonom och goda kunskaper i Excel. Det är meriterande om du är självständig i årsbokslut men inget krav. Vidare är det även meriterande om du har erfarenhet av årsredovisning. Vi lägger stor vikt vid din personlighet där vi ser att du är driven och framåt. Du är självgående och tycker om att ta på dig ansvar. Vidare är du prestigelös och motiveras av utveckling. Vi är i en fas där vi moderniserar våra system för redovisning och rapportering såväl avseende ekonomi och administration som i den operativa driften. För närvarande arbetar vi i Fortnox, Oxceed och Fetchplanner. Verksamheten är entreprenöriell med korta beslutsvägar och en platt projektdriven organisation där verksamheten hela tiden är under utveckling. Du rapporterar till CFO. Om företaget LL-Bolagen är en företagsgrupp som erbjuder sina kunder miljö- och kostnadseffektiva lösningar inom huvudområdena avfallshantering och återvinning, drift och underhåll av markanläggningar, vinterunderhåll, lättare anläggningsarbeten, fastighetsunderhåll samt sanering. Koncernen befinner sig i ett intressant skede med offensiva ambitioner för en fortsatt tillväxt och utveckling. Ansökan I denna rekrytering samarbetar LL Bolagen med SJR. För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Sebastian Ragnarsson på [email protected]. Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med din ansökan. Alla ansökningar och kontakter hanteras konfidentiellt. Varmt välkommen med din ansökan!

28 mars 2024
Sista ansökan:
31 juli 2024
Vacant Sverige söker undersköterskor till uppdrag 2024!

Om jobbet Vill du jobba som konsult hos våra kunder under 2024? Vi söker nu utbildade och erfarna undersköterskor för både längre och kortare uppdrag inom hemtjänst, äldreboende och personlig assistans! Du blir anställd av oss i vårt svenska bolag, Vacant Vårdbemanning AB, och sedan uthyrd till våra kunder. Vid frågor - vänligen mejla Susanne Alexson: [email protected] Är du intresserad? Varmt välkommen att registrera dig hos oss! Klicka HÄR och fyll i dina uppgifter så kontaktar vi dig inom kort!  Kvalifikationer Vi söker dig som: - är utbildad undersköterska med minst två (2) års erfarenhet - är van vid självständigt arbete - är flexibel - har god kommunikativ förmåga, ett gott bemötande, en positiv grundinställning samt god samarbetsförmåga B-körkort är meriterande men inget krav Företagsbeskrivning Vacant Vårdbemanning AB är ett svenskt bemanningsföretag med huvudkontor i Stockholm. Vi levererar vårdpersonal till sjukhus, kommuner, regioner och privata vårdgivare i hela Sverige. Vi etablerades i Sverige 2019 och ingår i den norska koncernen Vacant Holdings AS som funnits i branschen i Norge sedan 2008. Företagets ledning har arbetat med bemanningslösningar till vårdbranschen sedan år 2000. Om företaget - Vi erbjuder dig spännande uppdrag över hela Sverige och vårt fokus ligger alltid på att matcha uppdrag med din kompetens. - Du har alltid en fast kontaktperson före, under och efter ditt uppdrag. Din kontaktperson har lång erfarenhet från bemanningsbranschen inom vård och omsorg och är själv vårdutbildad. - Vi erbjuder dig en marknadsmässig ersättning för din insats. - Vill du arbeta några enstaka pass, del- eller heltid? Du bestämmer!

27 mars 2024
Sista ansökan:
25 juli 2024
Mötesbokare B2B | Vasastan

MÖTESBOKNING B2B Drivs du av att bygga relationer och skapa affärschanser? Som Mötesbokare får du möjligheten att påverka företagets tillväxt genom att öppna dörrar till värdefulla affärsmöten. Ta chansen att utveckla din försäljningskompetens, påverka din inkomst och vara en nyckelspelare i affärsutveckling - allt genom konsten att boka möten. DIN ROLL INNEBÄR: Prospektering & behandling av kundbas Driva din försäljning mot din & teamets budget. Jobba tätt ihop med drivna & engagerade kollegor. VI SÖKER DIG SOM: Har 1-3 års erfarenhet inom Försäljning. Vill påverka din egen framtid och ta ansvar för din lön. Besitter god social kompetens och kan hantera invändningar. Är ansvarstagande och karriärsdriven. VI ERBJUDER DIG: Generös Fastlön + Provision. Heltid: Mån - Fre kl. 08-17 Personlig och professionell utveckling genom olika utbildningar. Karriärsmöjligheter inom bolaget. IMPRESSIVE RELATIONS Vi är ett etablerat Sälj- och Bemanningsföretag, grundat år 2012. Vi jobbar idag med flera stora aktörer över hela Norden, inom branscherna Bank & Finans, IT, Solenergi m.m. Impressive ser starkt på personlig utveckling och erbjuder kontinuerliga säljutbildningar. Vi ger våra medarbetare möjligheten oavsett tidigare erfarenhet att växa inom företaget. Här får du som medarbetare själv bestämma hur långt du vill nå. Vi jobbar alltid i starka team och skapar roliga arbetsdagar tillsammans. Impressive Relations utmärker sig på marknaden genom att göra ett bra jobb med goda resultat. Vi tror på att en stadig tillväxt och pålitliga relationer är nyckeln till framgång. De affärsområden vi jobbar inom: Event, Bemanning och Försäljning ger möjligheten till alla våra medarbetare att ha en trygg grund med olika valmöjligheter inom företaget. Välkommen med din ansökan! Vi genomför löpande urval och kan tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte, skicka in din ansökan redan idag!

26 mars 2024
Sista ansökan:
12 september 2024
Arabisktalande boendestödjare sökes till Tyresö

Om jobbet Funkisgruppen strävar efter att skapa en ny dimension i vardagen för personer med funktionsnedsättning genom att vi fokuserar på de mjuka mervärdena. Funkisgruppen AB erbjuder insatser enligt SoL och LSS, placering i skyddat boende, personlig assistans sam arbetsmarknadsinsatser. De olika pusselbitarna i vår verksamhet bidrar till att skapa en helhet för individen - Vi löser livspusslet! Vårt styrdokument är lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade (LSS), socialtjänstlagen (SoL) samt hälso- och sjukvårdslagen (HSL). Om tjänsten Vi söker just nu en dedikerad arabisktalande boendestödjare till kunder i Tyresö Ett boendestöd är en social och praktisk stödinsats som syftar till att stärka den enskildes förmåga att så självständigt som möjligt hantera sitt vardagsliv, både inom och utanför hemmet. För arbetsuppgifter tillämpas kollektivavtalet för bransch Vård och behandlingsverksamhet sam omsorgsverksamhet (E) mellan Vårdföretagarna och Kommunal. Vad vi söker hos dig: - Du är utbildad undersköterska eller relevant utbildning inom vård och omsorg - Du har ett flexibelt och kreativt tankesätt - Du har en förmåga att se möjligheter och är pedagogisk - Du har god datavana / applikationer - Du behärskar svenska i tal och skrift då social dokumentation sker kontinuerligt kring kund och genomförandeplan - Meriterande om du har erfarenhet inom LSS och SoL Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet så tveka inte med att lämna in din ansökan till oss. Registerutdrag Vid en anställning kommer vi att begära ett registerutdrag innan du får börja arbeta. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från Polisen. Arbetstid: Deltid. Dagtid, kväll och helger förekommer. Tillträde: Enligt överenskommelse Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Har du ytterligare frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta: Linn Ristborg 072-994 97 02 Välkommen med Din ansökan! Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

25 mars 2024
Sista ansökan:
11 september 2024
Roligt helg och kvällsjobb i Tyresö

Är du min nästa assistent och vår nästa kollega? Vill du tillhöra en assistentgrupp som tillsammans arbetar för att sätta guldkant på vår kunds tillvaro? Vi på Vår Omtanke söker nu flera personliga assistenter som vill arbeta med vår kund i Tyresö! I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision - Alla har rätt till ett bra liv. Om tjänsten Jag är en ung tjej på 20 år som bor tillsammans med min mamma i Tyresö. Jag har en CP-skada vilket gör att du kommer vara mina armar och ben, men också mitt kommunikationshjälpmedel. I uppdraget förekommer lyft, både med hjälpmedel och manuellt så det är viktigt att du har god fysik. Jag är en glad och utåtriktad tjej med många intressen, bland annat tycker jag om att vara med mina kompisar, lyssna på musik, hänga på fritidsgården och fika. Jag ser gärna att du som söker har god energi, mycket tålamod och en god initiativförmåga. Du får gärna ha arbetat som assistent innan men det är ej ett krav då det viktigaste är att vi passar ihop och där du hjälper mig och också ser mig som en tjej som vill utforska livet. Vem är du? Du är en ärlig och pålitlig person som genuint tycker om att arbeta och du äger förmågan att kunna skapa en harmonisk atmosfär omkring dig. Du bör ha stor empati, ha tålamod samt kunna sätta dig in i en annan människas situation och vara mycket lyhörd. Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta som personlig assistent eller har annan erfarenhet som kan vara likvärdig. Som person har du en god social förmåga, ser till hela kundens behov, är noggrann och ansvarstagande samt har ett gott bemötande. Endast kvinnliga sökande efter önskemål från kund. Du får gärna vara i åldern mellan 20-35, men är du ung i sinnet så kvittar åldern! Vad får du? Friskvård, utbildning och väl introduktion. Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Vi söker personer som kan arbeta kvällar och helger. Arbetet är främst förlagt på vardagar men även helgpass kommer att förekomma. Arbetstiderna är vardagar 16:00-21:30 alt. 16:00-20.00 Helgpassen är förlagda 08:45-18:00 alt. 11:00-21.30. Du behöver vara tillgänglig för dessa typer av pass för att bli aktuell för någon av tjänsterna. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse, övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Omgående, enligt överenskommelse Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Din ansökan läses av personal på Vår Omtanke men även av kundens anhöriga. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan!

25 mars 2024
Sista ansökan:
4 september 2024
Sjuksköterskor för timanställning / sommarvikariat inom ASIH

Om Aleris Närsjukvård Aleris Närsjukvård AB bedriver ASIH, sluten palliativ vård, Rehab Station, närakuter och basal hemsjukvård. Ett tydligt vårdkoncept med god samverkan möjliggör säkra vårdövergångar för våra patienter. Våra medarbetare drivs av stort engagemang, hög delaktighet och delar våra värderingar ansvarsfullt, enkelt och innovativt. Vi är en del av Aleris Sverige AB som är ett av Skandinaviens ledande privata vårdföretag. Aleriskoncernen i Skandinavien har ca 5 400 medarbetare och omsätter 7 miljarder SEK. Vi använder oss av bakgrundskontroll vid anställning och uppmuntrar till att följa Folkhälsomyndighetens rekommendationer gällande vaccination av covid-19 vid anställning i vårdnära arbete. Läs mer på: www.aleris.se På Aleris känner vi ett stort engagemang för det samhälle vi lever i och vill medverka till ett bättre, tryggare och friskare liv. De förändringar vår bransch genomgår innebär möjligheter för oss att tänka om och tänka nytt. Det gillar vi och det är något som vi tycker utmärker oss. Snabba beslut, flexibilitet och möjligheten att påverka och tänka i nya banor värderar vi högt. Du också? Om Aleris ASIH Tyresö Vi söker nu en engagerad sjuksköterska som vill arbeta hos oss vid längre eller kortare tids frånvaro, semester eller annan ledighet. Vi söker dig som tycker om att arbeta självständigt, tar eget ansvar och kan samarbeta i vårt multiprofessionella team I ASIH Tyresö teamet är de högt i tak och vi stöttar varandra i det dagliga arbetet. Tillsammans utför vi specialiserad sjukvård i det egna hemmet, vi har gott stöd i våra övriga 8 ASIH enheter i närområden samt att vi har en specialiserad slutenvårdsavdelning på Handens Närsjukhus. Hos oss arbetar vi tillsammans, även över gränserna mellan våra ASIH enheter om behov av det uppstår. Vi har högt i tak för att vara varandra behjälpliga under arbetspassen. Vår enhet ligger centralt och nära bussar och Tyresö centrum, hit tar du dig enkelt med snabb bussar från Gullmarsplan men tar dig även smidigt till Tyresö från Nacka och Haninge Om arbetet och din utveckling På Aleris erbjuder vi ett stimulerande arbete i en verksamhet som är specialiserad och ligger i framkant inom området. Som sjuksköterska hos oss får du ta del av en arbetsplats med välplanerade och moderna lokaler med ett mycket gott arbetsklimat. Genom våra värderingar: omtänksamhet, professionalitet, engagemang och nytänkande skapar vi en trivsam arbetsmiljö med kompetenta och erfarna kollegor. Här finns möjligheten att växa och utvecklas tillsammans med oss när vi skapar den moderna vården. Arbetsuppgifterna som sjuksköterska är varierande och utmanande, vilket bidrar till en ständig utveckling. Du kommer bland annat att arbeta med digitala verktyg samt att vi alltid arbetar utifrån ett personcentrerat förhållningsätt. Inom ASIH tar vi hand om svårt sjuka patienter som vårdas i sitt eget hem och behöver avancerade sjukvårdsinsatser som annars ges inom slutenvården. Vårt mål är att skapa förutsättningar för en så god livskvalitet som möjligt, oavsett var patienten vårdas. Det omfattar bland annat att vi utifrån patientens egna önskemål och genom hög tillgänglighet dygnet runt, tillhandahåller bästa möjliga symptom kontroll och lindring. Om dig vi söker Som person Vi söker dig som värnar om att ge god omvårdnad, ett personligt bemötande och som genom din professionalitet upprätthåller hög kvalitet i patientarbetet. Som sjuksköterska är du van att arbeta självständig och anpassar dig lätt till de olika situationer du ställs inför. Vi ser gärna att du vill engagera dig i verksamhetens utveckling och i samarbete med dina kollegor verka för en modern och effektiv vård. Bakgrund Du är legitimerad sjuksköterska, gärna med specialist kompetens. Vi söker dig med stort intresse av palliativ vård och specialiserad vård i hemmet. Tidigare erfarenhet av att arbeta inom ASIH och/eller onkologisk vård, gärna hematologi liksom andra relevanta erfarenheter är meriterade för tjänsten Övrigt • Anställningsform: timanställning, vid behovsanställning • Tillträde: enligt överenskommelse • Varierad arbetstid; dag, kväll och helger • Individuell lönesättning • Kollektivavtal finns • B Körkort Ansökan och kontakt Vi hoppas att du tycker att det låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss. Ansöker gör du enklast genom att klicka på ”skicka ansökan” till höger och fylla i dina uppgifter. Sista ansökningsdag är 2024-05-31 men i och med att vi löpande gör urval rekommenderar vi dig att ansöka redan nu. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Enhetschef Suzanne Ridnert på tel. 076-1018762, eller 08-6064182. Hoppas att vi hörs! –-------------------------------------------------------- I denna rekrytering har vi gjort ett aktivt val av annonsering och rekryteringsstöd och undanber oss vänligt men bestämt kontakt från rekryterings- eller annonseringsbolag.

18 mars 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Kvinnlig assistent sökes till tjej i Tyresö

Är du min nästa assistent och vår nästa kollega? Vill du tillhöra en assistentgrupp som tillsammans arbetar för att sätta guldkant på vår kunds tillvaro? Vi på Vår Omtanke söker nu flera personliga assistenter som vill arbeta med vår kund i Tyresö! I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision - Alla har rätt till ett bra liv. Om tjänsten Jag är en ung tjej på 20 år som bor tillsammans med min mamma i Tyresö. Jag har en CP-skada vilket gör att du kommer vara mina armar och ben, men också mitt kommunikationshjälpmedel. I uppdraget förekommer lyft, både med hjälpmedel och manuellt så det är viktigt att du har god fysik. Jag är en glad och utåtriktad tjej med många intressen, bland annat tycker jag om att vara med mina kompisar, lyssna på musik, hänga på fritidsgården och fika. Jag ser gärna att du som söker har god energi, mycket tålamod och en god initiativförmåga. Du får gärna ha arbetat som assistent innan men det är ej ett krav då det viktigaste är att vi passar ihop och där du hjälper mig och också ser mig som en tjej som vill utforska livet. Vem är du? Du är en ärlig och pålitlig person som genuint tycker om att arbeta och du äger förmågan att kunna skapa en harmonisk atmosfär omkring dig. Du bör ha stor empati, ha tålamod samt kunna sätta dig in i en annan människas situation och vara mycket lyhörd. Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta som personlig assistent eller har annan erfarenhet som kan vara likvärdig. Som person har du en god social förmåga, ser till hela kundens behov, är noggrann och ansvarstagande samt har ett gott bemötande. Endast kvinnliga sökande efter önskemål från kund. Du får gärna vara i åldern mellan 20-35, men är du ung i sinnet så kvittar åldern! Vad får du? Friskvård, utbildning och väl introduktion. Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Vi söker personer som kan arbeta kvällar och helger. Arbetet är främst förlagt på vardagar men även helgpass kommer att förekomma. Arbetstiderna är vardagar 16:00-21:30 alt. 16:00-20.00 Helgpassen är förlagda 08:45-18:00 alt. 11:00-21.30. Du behöver vara tillgänglig för dessa typer av pass för att bli aktuell för någon av tjänsterna. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse, övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Omgående, enligt överenskommelse Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Din ansökan läses av personal på Vår Omtanke men även av kundens anhöriga. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan!

18 mars 2024
Sista ansökan:
4 september 2024