SJR in Sweden AB jobb

Lediga jobb hos SJR in Sweden AB

Supply Planner till föräldravikariat

Med start omgående söker vi nu en Supply Planner till vår kund placerad i Kista. I den här rollen har du ett operativt ansvar för påfyllnad av varor och du kommer att tillhöra ett större team bestående av 15 personer. Du har möjlighet att arbeta hemifrån två dagar i veckan. Uppdraget förväntas pågå till årsskiftet. Om tjänsten Bolaget befinner sig i en spännande utvecklingsfas och här blir du en nyckelspelare som förväntas bidra med dina erfarenheter och drivkraft att vidareutveckla och genomföra en logistiktjänst i världsklass. Huvudsakliga arbetsuppgifter Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara orderläggning, leveransbevakning, säkerställande av beställningsparametrar, artikelvård och optimering av lagernivåer med fokus på att hålla god produkttillgänglighet med hänsyn till variation och efterfrågan och säsongsvariation. Vidare kommer du att rapportera nyckeltal inom ditt kategoriområde och ge god support och service till säljpersonal. Lämplig bakgrund För att lyckas i rollen har du relevant utbildning inom logistik eller arbetslivserfarenhet inom operativt inköp och inköpsnära arbetsuppgifter. Du behöver ha mycket goda kunskaper inom MS Officepaketet, främst Excel och det är meriterande om du har arbetat i Relex och SAP tidigare. Personliga egenskaper Som person har du hög ansvarskänsla och självdriv samtidigt som du har en analytisk förmåga och har lätt för att kommunicera. Vi ser gärna att du är en person som gillar utveckling och du får gärna komma med egna initiativ och idéer. Ansökan För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Malin Lindqvist. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2024-05-26. Varmt välkommen med din ansökan! Konsult hos SJR Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg. Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling.

26 april 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
Senior Ekonomiassistent - omgående Ängelholm

Om tjänsten Vår kund i Ängelholm söker nu en erfaren ekonomiassistent för konsultuppdrag under några månader (eventuellt längre). De erbjuder en dynamisk arbetsmiljö med utmärkta möjligheter till utveckling. Arbetet innebär snabba puckar och man kommer få ta ett stort eget ansvar. Tillsammans med 2st kollegor kommer man att bilda ett engagerat ekonomiteam med laganda. Är du en erfaren ekonomiassistent som är självgående, kan börja omgående och sprider glädje på jobbet? Då kan det vara dig vi söker! Huvudsakliga arbetsuppgifter *Momshantering *Kund- och leverantörsreskontra *Lägga in betalningar *Bankavstämningar *Fakturering *Behjälplig vid månadsbokslut Lämplig bakgrund För att bli lyckosam i rollen som ekonomiassistent hos vår kund i Ängelholm är ett krav att du har minst 2 års erfarenhet och gärna en eftergymnasial utbildning inom ekonomi. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift och är kunnig inom system. Personliga egenskaper Vi ser att du är driven, engagerad, och tänker på teamets bästa. Du är snabblärd, har en positiv inställning. och ser lösningar istället för problem. Nogrannhet är en självklarhet för dig, likaså att leverea med hög kvalité. Om företaget Kunden vill att man ska kunna börja omgående. De arbetar hybrid, vilket innebär 2-3 dagar i veckan hemifrån och öppnar upp även för dig om har en liten bit att pendla. Ansökan För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Jennie Olsson på [email protected]. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2024-05-25. Varmt välkommen med din ansökan! Konsult hos SJR Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg. Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling.

26 april 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
SJR välkomnar nya konsulter inom ekonomi

Vi söker ekonomer som vill utvecklas och arbeta som konsult i Värnamo/Gislaved med omnejd! Om tjänsten SJR arbetar utifrån visionen Professionals Choice Through Life, vilket innebär en ständig strävan efter att skapa långsiktiga relationer med människor och organisationer i vårt nätverk och att vara det självklara valet under yrkeslivet. Med över 30 års erfarenhet har vi nu siktet inställt på att fortsätta växa och skapa än fler fantastiska kund- och kandidatupplevelser. Till vår dynamiska och utvecklande konsultverksamhet söker vi dig som vill arbeta och utvecklas inom ekonomiområdet i roller som bland annat Redovisningsekonom, Controller, Ekonomiansvarig etc. Hos oss erbjuds du ett brett spektrum av roller hos ett stort urval av bolag i varierande storlek och inom olika branscher. Vi matchar dig mot rätt uppdrag utifrån din kompetens och dina erfarenheter och följer dig sedan längs hela vägen och säkerställer att du trivs och utvecklas. Lämplig bakgrund Vi tror att du har ett par års erfarenhet av ekonomiarbete och vill fortsätta utvecklas i liknande roller. Du har god systemvana och lätt för att sätta dig in i nya ekonomisystem samt är van att arbeta i Excel och behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Som person ser vi att du har ett flexibelt och öppet förhållningssätt, är kommunikativ och har lätt för att samarbeta med andra. Vidare är du nyfiken att lära nytt, är strukturerad och har en god förmåga att prioritera samt hålla deadlines. Har du svårt att komma i gång med jobbsökandet eller vet du precis vad du vill men har svårt att hitta rätt i jobbdjungeln? Oavsett kan vi hitta en tid för ett förutsättningslöst möte för att ha varandra i åtanke framåt! Vi ser ett stort behov av kompetenta och engagerade ekonomer hos våra kunder och vi träffar gärna just dig för att kunna bemöta såväl dina önskemål som våra kunders behov i framtida processer. Ansökan För mer information är du välkommen att kontakta Rebecka Persson på: [email protected] Varmt välkommen med din ansökan! Konsult hos SJR Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg. Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

25 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
SJR välkomnar nya konsulter inom ekonomi

Vi söker ekonomer som vill utvecklas och arbeta som konsult i Sala med omnejd! Om tjänsten SJR arbetar utifrån visionen Professionals Choice Through Life, vilket innebär en ständig strävan efter att skapa långsiktiga relationer med människor och organisationer i vårt nätverk och att vara det självklara valet under yrkeslivet. Med över 30 års erfarenhet har vi nu siktet inställt på att fortsätta växa och skapa än fler fantastiska kund- och kandidatupplevelser. Till vår dynamiska och utvecklande konsultverksamhet söker vi dig som vill arbeta och utvecklas inom ekonomiområdet i roller som bland annat Redovisningsekonom, Controller, Ekonomiansvarig etc. Hos oss erbjuds du ett brett spektrum av roller hos ett stort urval av bolag i varierande storlek och inom olika branscher. Vi matchar dig mot rätt uppdrag utifrån din kompetens och dina erfarenheter och följer dig sedan längs hela vägen och säkerställer att du trivs och utvecklas. Lämplig bakgrund Vi tror att du har ett par års erfarenhet av ekonomiarbete och vill fortsätta utvecklas i liknande roller. Du har god systemvana och lätt för att sätta dig in i nya ekonomisystem samt är van att arbeta i Excel och behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Som person ser vi att du har ett flexibelt och öppet förhållningssätt, är kommunikativ och har lätt för att samarbeta med andra. Vidare är du nyfiken att lära nytt, är strukturerad och har en god förmåga att prioritera samt hålla deadlines. Har du svårt att komma i gång med jobbsökandet eller vet du precis vad du vill men har svårt att hitta rätt i jobbdjungeln? Oavsett kan vi hitta en tid för ett förutsättningslöst möte för att ha varandra i åtanke framåt! Vi ser ett stort behov av kompetenta och engagerade ekonomer hos våra kunder och vi träffar gärna just dig för att kunna bemöta såväl dina önskemål som våra kunders behov i framtida processer. Ansökan För mer information är du välkommen att kontakta Rebecka Persson på: [email protected] Varmt välkommen med din ansökan! Konsult hos SJR Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg. Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

25 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
HR ansvarig AF Bostäder i Lund

AF Bostäder är Sveriges roligaste bostadsföretag! Våra kunder är Lundastudenter – nyfikna, ambitiösa och optimistiska ungdomar på väg ut i livet. Vi finns till för studenterna, de är våra uppdragsgivare! Om tjänsten Som HR-ansvarig driver du och utvecklar HR processerna i linje med bolagets mål och strategi. En stor del av arbetet innebär att verka som både chefs- och medarbetarstöd, du utarbetar handlings- och utvecklingsplaner och har kontakt och förhandling med våra fackförbund (Unionen och Fastighetsägarna). Du kommer att ha ett nära samarbete med kollegor som arbetar med kommunikation- och hållbarhetsfrågor samt vara delaktig i de delar av ledningsgruppens arbete som rör HR området. Rollen rapporterar till VD och arbetsplats är på AF Bostäders huvudkontor på Tunavägen i Lund. Huvudsakliga arbetsuppgifter Du kommer bland annat att ansvara för: • arbetsmiljö • chefs- och medarbetarstöd • kompetensutveckling och utbildningsfrågor • rekrytering • friskvård och hälsofrämjande aktiviteter • policys och processbeskrivningar • arbetsrätt och avtalsfrågor Lämplig bakgrund Vi söker dig som har en akademisk bakgrund inom HR-området eller liknande. Du har minst 5 års erfarenhet av brett HR-arbete och är van att arbeta mot olika intressenter och att hålla kunden i centrum. Personliga egenskaper Rollen innehåller många kontaktytor och kräver att du har lätt att skapa nya relationer och trivs med att samarbeta för att nå resultat. Du är en lagspelare som har förmåga att skapa samsyn, se lösningar och arbeta mot gemensamma mål och strategier. Du är också tydlig i din kommunikation, där du säkerställer och följer upp att ditt budskap når fram och agerar på ett ansvarsfullt sätt. Du är ansvarstagande och har driv och vilja att genomföra förändringar. Du är analytisk, strukturerad och ordningsam. För att trivas hos oss är det viktigt att du är prestigelös och att har ett välkomnande sätt och att du värderar såväl nytänkande som olikheter. Vad erbjuder vi För AF Bostäder är det viktigt att vara en värdeskapande arbetsplats. Därför har vi ett strategiskt och kvalitetsmedvetet förhållningssätt till vår roll som arbetsgivare. Vi har en klar vision och tydliga mål. Vi bygger verksamheten kring en platt organisation med bra ledarskap och stort kundfokus. Vi utgår från ett helhetsperspektiv och tar ansvar för alltifrån medarbetarnas arbetsmiljö och säkerhet, till kompetensutveckling, delaktighet, värderingar, attityder, hälsa, gemenskap och trivsel. Om företaget AF Bostäder är ett av Sveriges största studentbostadsföretag med 6 000 bostäder i centrala Lund. Företaget äger, förvaltar och utvecklar bra och prisvärda bostäder åt aktiva Lundastudenter. Bostäderna ska vara trivsamma, långsiktigt hållbara och bidra såväl till Lunds utveckling som till en levande stadsbild. Läs gärna mer på http://www.afbostader.se/ Ansökan I denna rekrytering har AF Bostäder valt att samarbeta med SJR. För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Annie Höjman på [email protected]. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Notera att vi tyvärr inte tar emot ansökningshandlingar via e-post. Vi arbetar kompetensbaserat och använder oss av arbetspsykologiska tester som en del av urvalsprocessen. Allt för att säkerställa en fördomsfri och rättvis rekryteringsprocess Om tjänsten, utifrån behörighet, mandat och påverkanskraft, motiverar en bakgrundskontroll eller kreditupplysning kan sådan komma att genomföras under rekryteringsprocessen avseende slutkandidat.

25 april 2024
Sista ansökan:
31 juli 2024
Financial Accountant till nordiskt bolag

För kunds räkning söker vi nu en engagerad och tekniskt intresserad ekonom som gillar att arbeta proaktivt och med förbättringsarbete. Uppdraget är med start omgående och förväntas pågå i ca 6 månader, för rätt person finns möjlighet till direkt anställning hos kund. Kunden sitter i fina lokaler i centrala Stockholm. Om tjänsten I den här rollen kommer ditt huvudsakliga ansvar att innebära finansiellt stöd till funktionen, inklusive olika aspekter av bokföring och finansiell rapportering på daglig-, månatlig-, kvartalsvis och årlig basis. Du kommer att tillhöra ett team om fyra personer som har ett nära samarbete. Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat nordisk redovisning, bokningar, logistik, momsrapportering och kassaflöde. Huvudsakliga arbetsuppgifter Arbetsuppgifter inkluderar även: 1. Kvartalsvisa finansiella kontroller från huvudkontoret inklusive BS och olika systemkonsolideringar 2. Stödja revisionsprocessen. 3. Månadsvis uppföljning av olika GL-konton och kostnadscentra. 4. Kreditförluster. 5. Avskrivningar. 6. Månadsvis kassaflödesförberedelse. 7. Ad hoc-aktiviteter som normalt kan förekomma i en ekonomiavdelning. Lämplig bakgrund Vi tror att du har relevant utbildning och tidigare erfarenhet av en liknande roll samt har ett analytiskt tankesätt samtidigt som du har ett stort eget driv. Vi ser gärna att du har ett stort intresse och nyfikenhet för att förbättra och utveckla processer och rutiner. För att lyckas i rollen är det en förutsättning att du är flytande i både svenska och engelska, i både tal och skrift. Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat i SAP och mycket goda Excel-färdigheter är en förutsättning. Personliga egenskaper Rätt person för rollen har ett lösningsorienterat förhållningssätt, är en engagerad och initiativtagande person med en stark organisatorisk förmåga. Vidare är du en noggrann person och har en stark kommunikativ förmåga. Ansökan För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Malin Lidnqvist. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2024-05-24. Varmt välkommen med din ansökan! Konsult hos SJR Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg. Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling.

24 april 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Serverspecialist till Fresenius Kabi i Uppsala

Är du erfaren inom IT-infrastruktur och redo för nästa steg i din karriär? Nu finns chansen att arbeta i en organisation med ett meningsfullt syfte vars produkter och tjänster räddar och skyddar liv samt bidrar till att förbättra människors livskvalitet. Fresenius Kabi, ett globalt och marknadsledande företag specialiserat på klinisk nutrition, infusionsterapi och medicinisk klinik söker nu en serverspecialist till sitt team inom IT och Automation. Teamet består av ca 30 medarbetare som ansvarar för infrastruktur, systemförvaltning och automation - framförallt av system som stöttar produktionen i fabrikerna. Fresenius IT-avdelning strävar efter att vara en framåtriktad organisation med fokus på digitalisering och förändringsledning. Du kommer till ett självgående och välkomnande team där du både får möjlighet och förväntas vara med och påverka och förbättra avdelningens processer och arbetssätt. Om tjänsten Som serverspecialist kommer du att arbeta med utveckling, drift och förvaltning av Fresenius serverpark, både fysiska och virtuella samt datacenter såsom datorhallar, virtualiseringsmiljöer, ActiveDirectory och back-up system. Du kommer att samverka med interna, koncernövergripande samt externa parter. Du kommer att ansvara för drift och underhåll av ett eller flera system och arbeta tätt tillsammans med systemansvariga/förvaltare och vara en del av den etablerade leverans- & supportorganisationen för systemet/systemen. Huvudsakliga arbetsuppgifter • Att vara ämnesexpert inom ansvarsområdet, inneha djup kunskap om tekniken/handgrepp som tillämpas och den verksamhet som ska stödjas. Du kommer att arbeta i huvudsak med WMware och Windows server. • Bidra med specialistkompetens och fungera som samordnare och kontaktperson för frågor som berör området. • Driva och/eller utföra drift, underhåll och förvaltning för system inom området. • Driva och samordna tilldelade ändringsärenden. • Hantera ärenden som berör tilldelade ansvarsområden, men även generellt inom IT & Automation. Dessa ärenden administreras f.n. i ServiceNow, men andra system kan förekomma. Lämplig bakgrund • Eftergymnasial utbildning inom IT eller likvärdig kompetens förvärvad genom yrkeserfarenhet. • Flerårig yrkeserfarenhet i närtid med fokus på Windows serverdrift, fördelaktigt i en större organisation. • Erfarenhet av att ta fram och sammanställa dokumentation. • Har goda kunskaper i svenska och engelska då kommunikation och dokumentation förekommer på båda språken. Meriterande kvalifikationer är: • Erfarenhet av WMware, NetApp och Commvault. • Eventuella certifieringar inom WMware och Windows server. • Insikt och förståelse av GMP/Ledningssystem syfte och funktion. • Erfarenhet från läkemedelsindustrin eller motsvarande som lyder under regulatoriska krav/regelverk. Personliga egenskaper Utöver din erfarenhet lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper. Vi söker dig som är ansvarstagande och drivande, genomför arbetsuppgifter med noggrannhet och hög kvalitet och har en god förmåga att följa rutiner och direktiv. Du är teamorienterad, engagerad och målinriktad med fokus på affärsnytta, och du har en kommunikativ personlighet med förmåga att bygga relationer internt och externt. Vad erbjuder vi • En roll i ett företag vars produkter räddar liv. • Förmånlig friskvård, hälsovård och tandvård. • Arbetstidsförkortning. • Goda utvecklingsmöjligheter i en miljö med kompetenta och trevliga kollegor. • En flexibel arbetsplats med möjlighet att arbeta hemifrån ett par dagar i veckan. • Ett ledarskap som präglas av förtroende, där du ges stor frihet under ansvar. Om företaget Vi är ett växande företag med cirka 1000 anställda i Sverige, och över 40 000 anställda världen över. Vår stolthet för våra produkter genomsyrar hela företaget. I våra medarbetarundersökningar lyfts kollegorna, utvecklingsmöjligheterna och den familjära stämningen upp som några av de bästa sakerna med att arbeta på Fresenius Kabi. Att vara en del i Fresenius Kabi är synonymt med att vara en del i en miljö med framtidsutsikter. Vi tror på vår personal och är passionerad i vår utveckling av alla våra medarbetare. Hur den utvecklingen ser ut har du stora möjligheter att påverka själv. Fresenius Kabi har dessutom blivit utsedda till Karriärföretag 2023 och därmed en attraktiv arbetsgivare i Sverige tack vare våra unika karriärmöjligheter. Vår globala organisation medför att det finns en stor variation av vägar att välja som ett led i din framtida utveckling. Ansökan I denna rekrytering samarbetar Fresenius Kabi med SJR. För mer information är du välkommen att kontakta Christine Stamfeldt på 070 471 5916 alternativt Viola Hammar på 076 647 1658. Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med din ansökan, sista ansökningsdag 2024-05-15. Alla ansökningar och kontakter hanteras konfidentiellt. Varmt välkommen med din ansökan! About the company

24 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Ekonomiassistent på deltid

Vi söker nu en ekonomiassistent till ett uppdrag med start i september och 6 månader framåt. Rollen är på 50% och baserad hos vår kund med kontor i Eskilstuna Om tjänsten Arbetsuppgifterna innefattar bland annat: - Löpande bokföring - Kund- och leverantörsreskontra - Kontakt med bank, skatteverket och redovisningsbyrån - Momsredovisning - Visst avstämningsarbete - Samt övriga administativa uppgifter på avdelningen. Lämplig bakgrund Till den här tjänsten söker vi dig som har någon erfarenhet av att arbeta med liknande arbetsuppgifter sedan tidigare. Du har förståelse för det ekonomiska flödet och erfarenhet av att arbeta i ekonomisystem. Som person ser vi att du är driven, nyfiken och intresserad av att lära dig. Du har en god förmåga att både arbeta självständigt och i grupp, du har en positiv inställning och har en god kommunikativ förmåga. Ansökan För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Talent Acqusition Manager Frida Dalevik, 0702-071131. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Varmt välkommen med din ansökan! Konsult hos SJR Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg. Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling.

23 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Ekonomiassistent på deltid

Vi söker nu en ekonomiassistent till ett uppdrag med start omgående och som sträcker sig fram till årsskiftet. Rollen är på deltid, ungefär 40-50% och baserad hos vår kund med kontor i Gamlestaden. Om tjänsten Du blir en del av ett team där du stöttar upp inom både kund- och leverantörsreskontra. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat: - Skicka ut fakturor - Kontrollera kontering - Hjälpa till med utbetalningar - Påminnelsehantering - Visst avstämningsarbete Lämplig bakgrund Till den här tjänsten söker vi dig som har någon erfarenhet av att arbeta med liknande arbetsuppgifter sedan tidigare. Du har förståelse för det ekonomiska flödet och erfarenhet av att arbeta i ekonomisystem. Som person ser vi att du är driven, nyfiken och intresserad av att lära dig. Du har en god förmåga att både arbeta självständigt och i grupp, du har en positiv inställning och har en god kommunikativ förmåga. Ansökan För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Sofia Erikson på 070-471 59 07. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Varmt välkommen med din ansökan! Konsult hos SJR Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg. Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling.

23 april 2024
Sista ansökan:
7 maj 2024
Ekonomiassistent till kundreskontrateam i Veddige

SJR söker för kunds räkning en ekonomiassistent till ett heltidsuppdrag med omgående start. Behovet löper tom 30 september och vår kund sitter i trevliga lokaler i Veddige. Om tjänsten Du kommer att ingå i ett glatt och positivt kundreskontrateam om 8 personer, där dina huvudsakligen kommer arbetsuppgifter kommer att innefatta: • hantering av förfallna kundfordringar • maila kunder och säljare om förfallna fakturor • kvittningar • utredning av oklara inbetalningar • fakturakopior till kund vid förfrågan • saldolistor till kund vid förfrågan • övrig administration kopplat till kundfakturor Lämplig bakgrund Vi söker dig med erfarenhet av kundreskontrahantering. Troligen har du varit på ett större bolag och är van vid stora flöden. Har du tidigare arbetat i IFS är det meriterande och för att axla rollen är goda kunskaper i svenska ett krav. Personliga egenskaper Teamet du kommer ingå i är en härlig och positiv grupp där samarbete och glädje går hand i hand, så för att trivas i rollen tror vi att du är en prestigelös, social och kommunikativ person som samarbetar väl med andra. Att ha ett öga för detaljer och vara noggrann och metodisk i ditt arbete är avgörande, samt att kunna hantera högt tempo och vara flexibel i olika situationer. Det är också viktigt att du är en person som snabbt kan sätta dig in i nya arbetsuppgifter och trivs med många kontaktytor, både internt och externt. Ansökan För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Talent Acquisition Manager Emelie Löfqvist på 076-647 16 30 . Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Varmt välkommen med din ansökan! Konsult hos SJR Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg. Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling.

23 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024