Nu söker vi servicetekniker till området södra Bohuslän / västra Västergötland med omnejd som vill ha ett omväxlande och flexibelt arbete i nära kontakt med kunder. Du erbjuds ett självständigt arbete inom svensk mjölkproduktion med möjlighet att utvecklas inom den senaste robot- och datatekniken. Låter det intressant? Ansök idag! Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, ansök därför redan idag! Om DeLaval DeLaval är världsledande inom mjölkningsutrustning. De har 4 300 anställda på över 100 marknader. I snart 130 år har lösningar och service för effektiv mjölkproduktion utvecklats. Forskningen och utvecklingen syftar till att ge lantbrukare tillgång till pålitliga och hållbara system som främjar djurhälsa och produktion av kvalitetsmjölk. DeLaval är ett företag i Tetra Laval-gruppen. DeLaval Sales AB ingår i Region Norra Europa och tar hand om försäljningen på den svenska marknaden. Företaget har ca 180 anställda. Huvudkontoret finns i Tumba söder om Stockholm, intill forsknings- och utvecklingsgården Hamra. Här ligger även koncernens huvudkontor och fabrik för mjölkningsrobotar. Om rollen I rollen som servicetekniker arbetar du främst med att utföra service, felsökning och reparationer på DeLavals olika produkter som exempelvis mjölkningsanläggningar och mjölkningsrobotar. Du har en egen kundstock och arbetar självgående i DeLavals säljverktyg där du kontaktar dina kunder för att boka in ett möte för att exempelvis genomföra service eller ett enklare montage. En del av tjänsten handlar också om försäljning där du genom att analysera kundens behov säljer tillbehör, reservdelar och förbrukningsartiklar. Du utgår hemifrån och arbetar i södra Bohuslän och västra Västergötland med omnejd. Beredskapsarbete i ett större geografiskt område samt resor och övernattningar förekommer i tjänsten och vid behov kan du behöva arbeta på kringliggande orter. Dina dagar består av att besöka kunder i möten som du själv bokar in. Vi ser gärna att du också tar eget initiativ och besöker dina kunder spontant för att ytterligare förstärka kundrelationer och kanske även skapa relation med nya kunder. För att lyckas i tjänsten och bli långsiktig hos DeLaval får du en omfattande grundutbildning vid Hamra gård i Tumba, samresor med erfarna kollegor samt kontinuerlig vidareutbildning. Din profil Det här är tjänsten för dig som trivs med ett flexibelt arbete där du har stor frihet att lägga upp och planera dina egna dagar. Du har en stor portion av driv och arbetar målinriktat och självgående med alla uppgifter. Tjänsten som servicetekniker innebär en stor del administrativt arbete till exempel gällande fakturahantering men också i säljverktyget där du planerar och bokar dina egna kundbesök, så det är viktigt att du har goda datakunskaper. För att lyckas i rollen tror vi att du är praktiskt lagd med arbetslivserfarenhet som elektriker, mekaniker eller från liknande tekniska roller. Du har ett gediget tekniskt intresse som exempelvis visar sig i ditt stora intresse för fordon, fordonsmekanik och datorer. Vidare har du hög social kompetens, älskar det personliga mötet där du säljer in dig själv som kundens personliga servicetekniker och du värdesätter att ge god service enligt högsta standard. Krav för tjänsten Gymnasieutbildning, gärna el- / teknikprogram eller arbetslivserfarenhet inom relevant område för tjänsten Ett stort tekniskt intresse och att du brinner för att ge kunder god service God datorvana B-körkort Flytande svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska Meriterande för tjänsten Erfarenhet av lantbruk, djurhållning och/eller mjölkproduktion Övrigt Startdatum: Så snart som möjligt eller enligt överenskommelse. Omfattning: Heltid. Ort: Du utgår hemifrån i tjänsten och jobbar i området södra Bohuslän / västra Västergötland. Urval sker löpande, ansök därför redan idag. Du söker tjänsten genom att besvara några frågor och bifoga ditt CV eller länka din Linkedin-profil. De kandidater som uppfyller grundkraven kommer att få en länk till ett personlighetstest och ett logiskt tänkande test. Läs mer om varför vi använder tester i våra rekryteringar här. De som går vidare därefter bjuder vi in till digital intervju. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela rekryteringsprocessen. Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Lina Södergren via 076-020 25 14 och [email protected]. Stegra hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra.
Uddevalla – en plats för hela livet Välkommen att bli en del av vår växande kommun - och att tillsammans med oss arbeta för att ge våra kommuninvånare ännu bättre service. Vi erbjuder en attraktiv arbetsplats som ger dig stora möjligheter att utvecklas i din yrkesroll. Vårt mål är att alla ska kunna trivas och växa - under ett helt yrkesliv. Vi vill också utvecklas som arbetsgivare och arbetar aktivt för att på bästa sätt ta till vara på din kunskap och ditt engagemang. Vi uppskattar och uppmuntrar till medskapande från alla. Uddevalla kommun är en vacker plats vid havet i hjärtat av Bohuslän. Vi tror på ett öppet och positivt samspel mellan kommun, utbildning, näringsliv och kultur. Vi hoppas att du kommer att trivas hos oss! Om jobbet I rollen som stödpedagog har du ett förhållningssätt och bemötande som ger individuellt anpassat stöd. Det innebär att insatser ska tillgodose den enskildes psykiska, fysiska och sociala behov för att på så sätt minska individens funktionsnedsättning i förhållande till miljö, hinder eller bemötande. Vårt mål är att brukarna utifrån sina individuella förutsättningar och förmågor ska ska få en trygg och meningsfull tillvaro. Arbetsuppgifter - Som stödpedagog ska du kunna stötta och vägleda dina kollegor. Du kommer också att vara ansvarig för att hålla i verksamhetsmöten. Vi har en verksamhetspedagog som är knuten till boendet, vilken du kan få stöttning och handledning av i ditt dagliga arbete. - Arbetet innebär att ge individuellt anpassat stöd i en trygg och stimulerande miljö utifrån varje persons enskilda behov. - Arbetet innefattar stöd vid kontakter med daglig verksamhet, familj, vänner samt att uppmuntra till och stödja i fritidsaktiviteter. - Arbetsuppgifter kan vara omsorg, ADL och delegerade uppgifter från legitimerad personal. Du samarbetar med arbetsterapeut, fysioterapeut och sjuksköterska och ansvarar för utförande och uppföljning av hjälpmedel mm. - Utförande av social och HSL-dokumentation enligt gällande dokumentationsföreskrifter. Utöver detta har du även ansvar för att genomförandeplan upprättas och kvalitetssäkras. Du ska vara en förebild och kunna vägleda i det dagliga arbetet. Vi söker dig som - Är trygg, stabil och har självinsikt. Du ser relationer i sitt rätta perspektiv, skiljer på det personliga och professionella. Förhåller dig på ett sätt som är anpassat till situationen. - Har lätt att anpassa dig till ändrade omständigheter. Kan snabbt ändra ditt synssätt och förhållningssätt. Ser möjligheter i förändringar - Arbetar bra med andra människor. Relaterar till dem på ett lyhört och smidigt sätt. Lyssnar, kommunicerar och löser konflikter på ett konstruktivt sätt. - Har förmåga att sätta sig in i någon annans perspektiv eller situation utan att ta över personens känslor - Kommunicerar på ett tydligt sätt. Säkerställer att budskap når fram och att förväntningarna är klara för alla berörda parter. Påminner och följer upp. - Arbetar bra med komplexa frågor. Analyserar och bryter ner problem i sina beståndsdelar och löser komplicerade problem. Kvalifikationer - Eftergymnasial utbildning inom området funktionsnedsättning. Minst 200 YH-poäng eller 60 högskolepoäng - Du behärskar svenska i både tal och i skrift - I en av verksamheterna använder vi teckenspråk och meriterande är om du är fullt teckenspråkig. I den här rekryteringen lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Övrigt Vi är två enhetschefer som söker var sin stödpedagog. Provanställning i sex månader kan komma att tillämpas. Intervjuer kommer att ske löpande och påbörjas innan annonstiden löper ut. __________________________ För tjänster där legitimation/giltigt bevis från Socialstyrelsen på skyddad yrkestitel krävs ska detta lämnas in före anställning. Språkbedömning genomförs för vissa yrkesgrupper innan anställning kan bli aktuell.
Vi är ett IT-konsultbolag som vill utöka vårt team av IT-tekniker med fler sköna personer. Vi letar just nu efter dig med huvudet på skaft och stenkoll på ny teknik. Arbetsuppgifter: Tillsammans med teamet hamnar du i en miljö med stora utvecklingsmöjligheter och med arbetsuppgifter som är varierande. De kan innefatta tekniker som: Azure Microsoft 365 Microsoft Intune Virtualisering i VMWare och Hyper-V Windows server Linux server Hosting Nätverk Krav: Gillar ny teknik och problemlösning Behärskar svenska i tal och skrift Serviceinriktad och gillar att jobba i team B-körkort Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av dessa områden, men störst vikt lägger vi vid hur du är som person och tjänsten som IT-tekniker kommer därför kunna anpassas beroende på din kunskap. Genom intresset för ny teknik och kundservice kommer du kunna utföra de arbetsuppgifter som du ställs inför. Har du tidigare kunskaper inom Molntjänster, Microsoft Azure och Microsoft 365-Administration är detta också meriterande. Du kommer få arbeta i en miljö som består av ny teknik, kundservice och härliga kollegor, där samarbete och att få jobba med ditt intresse blir en del av vardagen. Anställningsort: Tanumshede eller Uddevalla. Stora delar av den initiala onboardingen och utbildningar kommer ske på vårt huvudkontor i Tanumshede, även om du väljer Uddevalla som primär anställningsort. Vi erbjuder: För att du ska känna dig uppdaterad i denna ständigt växande och snabbt utvecklade bransch har vi avsatt tid varje månad för kompetensutveckling. Vi vill ge alla på företaget möjlighet till att själva avgöra vad som är viktigt att lägga tid på för att utvecklas i sina roller här. Det är viktigt att trivas och må bra på jobbet. För att uppnå detta erbjuder vi alla som jobbar här: Flexibla arbetstider Friskvårdsbidrag Kompetensutveckling Många fler förmåner. Här får du även möjligheten att utanför jobbet, eller kanske på lunchtid, hitta vänner att utöva andra intressen med. Några av oss spelar till exempel brädspel, padel och tränar tillsammans. Ett par gånger om året åker vi även på kickoffer och hittar på något kul ihop. Om oss: Vi utgår både från Tanumshede och Uddevalla och du kommer få jobba tillsammans med kollegor som arbetar med systemutveckling, drift & IT-support, projektledning, administration samt UX-design. Vi är ett gäng som tycker det är kul med teknik och utveckling, om det passar in även på dig så tycker vi att du ska höra av dig till oss! Rekrytering sker löpande.
Är du student och söker efter ett aktivt extraarbete? Är du en fena på kundkontakt och bilkörning? Om så är fallet, då kan vi ha tjänsten för dig! Vi söker nu för kunds räkning efter en budbilschaufför på deltid med omgående start. Dina arbetsuppgifter kommer huvudsakligen bestå av att lasta bilen med paketen inför din rutt, för att sedan påbörja utkörningen i ditt tilldelade område. Du utgår från vår kunds terminal i Uddevalla men är till stor del ute på vägarna under ditt arbetspass och möter många av företagets kunder vid utdelning av paketen, vilket gör att vi söker dig som är en trygg förare, service-minded och trivs i ett fysiskt arbete. Anställningen är på deltid och vi ser gärna att du är tillgänglig för att arbeta minst 2-3 tillfällen i veckan. Arbetstiderna varierar men är främst förlagda på kvällstid (ca 16-22). Du behöver kunna arbeta minst 2 av 4 fredagar i månaden. Uppdraget inleds med upplärning där du kommer arbeta bredvid ordinarie personal, för att sedan övergå till ensamarbete. För uppdraget kommer du att vara anställd via Student Consulting men uthyrd som konsult till vår kund. DETTA SÖKER VI Vi söker dig som är en van bilförare och trivs med kundkontakt. Som person är du positiv och är inte rädd för att hugga i, du är arbetsvillig och flexibel. Du kommer lyfta och bära flera paket under ditt arbetspass och det är därför viktigt att du trivs med ett aktivt jobb och har god fysik för att klara jobbet på allra bästa sätt. Krav för tjänsten: - Du är studerande eller har en annan huvudsaklig sysselsättning om minst 50%, t.ex. deltidsarbete. - För våra kunders bilar krävs B-körkort och du ska besitta en god körvana. - Du ska vara ostraffad och ha gymnasiekompetens. - Du behärskar svenska flytande i tal och skrift. Det är meriterade om du har tidigare erfarenhet av att ha kört budbil men det är inte ett krav. Låter jobbet som något för dig? Sök redan idag då urval och intervjuer sker löpande! OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Är du legitimerad farmaceut och är redo för din nästa utmaning? Vill du vara en del av en organisation där du kommer att ha ett nära samarbete med ditt team och stora möjligheter att utvecklas i olika roller? Välkommen till Apotek Hjärtat! Om jobbet som farmaceut på Hjärtat Som farmaceut på Hjärtat arbetar du omväxlande med rådgivning och försäljning inom recept och egenvård. I rollen bidrar du med din farmaceutiska kompetens, engagemang och erfarenhet, till en bättre hälsa för våra kunder och till apotekets framgång. På Hjärtat kan din karriär som farmaceut ta många spännande vägar. Du kan leda andra och specialisera dig inom till exempel farmaci, kvalitet eller kundmöte. Möjligheterna är många! Läs mer om våra karriärvägar här. Därför ska du jobba hos oss - apotekschefen berättar Välkommen till vårt fina apotek i centrala Ljungskile. Till Ljungskile pendlar du enkelt med tåg och buss och vårt apotek ligger i anslutning till tåg- och busstationen. Vårt apotek består av tre farmaceuter och en apoteksassistent. Grunden i vårt team bygger på samarbete och att vi har en arbetsmiljö som är inkluderande där alla trivs och mår bra. Apotek Hjärtat i Ljungskile har ett varierat kundunderlag med människor i alla åldrar och många stamkunder. För mig som chef är det viktigt att du har en bra samarbetsförmåga, ett stort kundfokus och bidrar till att skapa en bra stämning på arbetsplatsen. Tjänsten är en tillsvidareanställning. Hel- eller deltid kan diskuteras. Vi har öppet 09-18 på vardagar och 10-14 på lördagar. Är du den vi söker? Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. Du är antingen i början av din karriär eller erfaren farmaceut och känner igen dig i beskrivningen: Du visar intresse och engagemang i mötet med kunder och samarbetar väl med kollegor på ditt apotek och i hela regionen/ hela Apotek Hjärtat Du tar ansvar för att hantera de krav som ställs på dig som farmaceut och tar hjälp av ditt team vid behov Du bidrar med en god attityd och söker enkla lösningar i vardagen Nyfiken på mer? Lyssna på vårt podcastavsnitt om Apotek Hjärtat. Du hittar det här. På Hjärtat strävar vi efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar därför sökande med olika bakgrund! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen, skicka in din ansökan redan idag. Om roller kräver det så behöver du genomgå bakgrundskontroller innan anställning. All extern hjälp med rekrytering undanbedes. Sista ansökningsdag: 2025-06-30 Kontaktperson: Regionchef Öyvind Ruud, [email protected] Välkommen till oss - ett apotek med Hjärtat på rätt ställe!
Vill du göra skillnad?? Är du bra på och har god erfarenhet av att läsa av med dina händer? Då kanske vi har jobbet för dig! Tycker du om att lära dig nya sätt? Vi har ett program vi lär dig arbeta med! Är du bekväm med: Lugn miljö Arbete i någons hem Arbeta medvetet och fokuserat Bli instruerad Att vara professionell Kan du: Börja omgående Hoppa in med kort varsel Något annat? Är du: Över 30 (eller över 40, 50... erfarenhet meriteras!) Stabil, trygg, van vid att utveckla dig själv Hör då gärna av dig om du vill vara del i ett team som jobbar med en 18-årig tjej som har behov av assistans dygnet runt. Vi är inte armar och ben, vi ger kraft och funktion åt hennes.
Strukturerad och flexibel hushålls- & företagsassistent sökes Jag söker en pålitlig, självgående och kompetent person som kan hjälpa mig både i hemmet och i mitt företag. Rollen innebär att du håller ordning, struktur och flöde i vardagen med diverse husliga sysslor. Du är också den som stöttar vår dotters team av personliga assistenter och bistår med administrativa och organisatoriska uppgifter i teamet i enlighet med våra överenskommelser och i samråd med mig. Vem är du? Du har lång och gedigen erfarenhet av yrkeslivet och är van vid att arbeta självständigt. Du är effektiv, lösningsorienterad och proaktiv – du ser vad som behöver göras och tar initiativ. Du är strukturerad, flexibel och prestigelös, trivs med att hantera både praktiska och administrativa uppgifter. Du är trygg i dig själv, har hög arbetsmoral och tycker om att skapa ordning och flöde. Du är serviceinriktad, har en god anpassningsförmåga och uppskattar variation i arbetsdagen. Du är över 40 år och har en livserfarenhet som gör att du navigerar smidigt i olika situationer. Om du inte talar svenska flytande, behöver du vara mycket bra på engelska. Arbetsuppgifter kan inkludera: Organisering och strukturering i hemmet – skapa ordning, planera och optimera rutiner i vissa delar där alla är mycket och allt behöver flow och kontinuerligt underhåll. Husstädning – regelbunden rengöring och underhåll av hemmet. Diverse hållssysslor såsom tvätt och måltidsförberedelser m.m Längre fram eventuella fler uppgifter för den som har rätt kvalitéer Administrativ och organisatorisk hjälp i företaget – hantering av e-post, bokningar, planering och uppföljningar. Bistå vid events, möten och andra praktiska åtaganden. Hantering av personliga och professionella ärenden för att underlätta min vardag. Jag erbjuder: En omväxlande och meningsfull roll där du får arbeta nära mig i både privatliv och företagande. En trygg och flexibel arbetsmiljö där din kompetens och ditt driv uppskattas. Möjligheten att vara en viktig del av en inspirerande och dynamisk vardag. Ansökan ska innehålla: Ett aktuellt foto. En kort beskrivning av dig själv, din erfarenhet, kunskaper och specialiteter. Referenser från tidigare arbetsgivare eller uppdrag. Dina kontaktuppgifter (fullständigt namn, telefonnummer och e-postadress). Om du känner att denna roll passar dig, ser jag fram emot att höra från dig! English version: Organized and Flexible Household & Business Assistant Wanted I am looking for a reliable, self-motivated, and competent individual to assist me both in my home and in my business. This role involves creating structure, organization, and flow in daily life while also providing administrative and organizational support for my company. Who are you? You have extensive professional experience and are used to working independently. You are efficient, solution-oriented, and proactive – you see what needs to be done and take initiative. You are structured, flexible, and humble, comfortable handling both practical and administrative tasks. You are confident in yourself, have a strong work ethic, and enjoy bringing order and efficiency. You are service-minded, adaptable, and appreciate variety in your workday. You are over 40 years old and have life experience that allows you to navigate different situations smoothly. If you are not fluent in Swedish, you must be highly proficient in English. Responsibilities may include: Organizing and structuring the home – maintaining order, planning, and optimizing routines. House cleaning – regular cleaning and maintenance of the home as agreed Various household tasks such as laundry and meal preparation when needed. Administrative and organizational support in the business – managing emails, scheduling, planning, and follow-ups. Assisting with events, meetings, and other practical commitments. Handling personal and professional tasks to simplify my daily life. What I offer: A varied and meaningful role where you work closely with me in both private life and business. A secure and flexible work environment where your skills and initiative are appreciated. The opportunity to be a key part of an inspiring and dynamic daily life. Your application must include: A recent photo. A short introduction about yourself, your experience, skills, and areas of expertise. References from previous employers or assignments. Your contact details (full name, phone number, and email address). If you feel this role is right for you, I look forward to hearing from you!
Vi söker självgående CNC-operatör inom svarv – dagtid! Vi på TopWork söker dig som vill ta nästa steg i karriären som CNC-operatör hos ett väletablerat industriföretag i Uddevallaområdet. Här får du möjligheten att arbeta med tekniskt avancerad tillverkning i en modern och kvalitetsmedveten produktionsmiljö. Om tjänsten I rollen kommer du självständigt att programmera, ställa och köra CNC-svarvar. Du arbetar med korta till medellånga serier och har ett stort ansvar för att arbetet flyter på med hög precision och kvalitet. Arbetet sker på dagtid, måndag till fredag. Du blir en del av ett teknikdrivet företag med lång erfarenhet av avancerad mekanisk tillverkning. Här råder en kultur präglad av kvalitet, engagemang och laganda – där varje medarbetare är viktig för helheten. Vi söker dig som: Har erfarenhet av CNC-svarvning och kan programmera och ställa maskiner självständigt Har god förståelse för ritningsläsning och mätteknik Är noggrann, lösningsorienterad och van att arbeta strukturerat Trivs i en roll där du får ta eget ansvar och bidra till ständig förbättring Meriterande är erfarenhet av styrsystem som Fanuc, Siemens eller Mazatrol. Ansökan Vi värnar om din integritet och hanterar personuppgifter enligt gällande GDPR-lagstiftning. Därför tar vi inte emot ansökningar via e-post. Vänligen skicka in din ansökan via vår rekryteringsportal. Din karriär hos TopWork – Det här kan du förvänta dig: En trevlig och stöttande arbetsmiljö där teamwork står i fokus. Personligt stöd – Som anställd hos oss får du en personlig kontaktperson som hjälper dig genom hela din anställningstid. Kompetensutveckling – Möjlighet till utveckling inom ditt yrke, så att du kan växa tillsammans med oss. Är du den vi söker? Ansök redan idag och bli en del av vårt team! Tjänsten inleds hos TopWork med ett mål om att kandidaten senare ska övergå till en anställning hos kund. Som konsult hos TopWork får du en konsultchef som stöttar dig i ditt uppdrag hos kund. Vi ger dig råd och rekommendationer om hur du kan utvecklas i ditt arbete.
Nu söker vi fler Polare till vår olika butiker i området runt Trollhättan, Uddevalla och Vänersborg. Som Polare är du anställd av oss på Retail Staffing och arbetar på uppdrag för någon av våra kunders butikskedjor. Du blir kopplad till en butikskedja och ambulerar mellan kedjans olika butiker vid behov. Du bokar dig själv snabbt och enkelt via vår app på de arbetspass som passar dig och ditt schema. Vi arbetar med butiker så som MQ, Hemtex, Lindex mfl. Som säljare är du delaktig i butikens alla ordinarie arbetsuppgifter såsom försäljning i kassan och på golvet, kundservice, lager samt plock. Som säljare ger du alltid en god kundupplevelse. Du är utåtriktad och arbetar aktivt med kundmöten. Du tar personligt ansvar och arbetar i team med dina kollegor i butiken. Erfarenhet/kvalifikationer: • Det är ett KRAV att du har en annan huvudsaklig sysselsättning i minst ett år framöver. Detta i form av studier på minst 50%, deltidsjobb på minst 50% (behovs- eller timanställning räknas inte), alternativt är egen företagare med aktiv f-skatt • Du har en fullgjord gymnasieutbildning • Du har tidigare arbetat som butikssäljare med personlig försäljning inom detaljhandeln • Det är ett KRAV att du kan arbeta minst 2 pass på vardagar dagtid per vecka, utöver detta finns även möjlighet att jobba helg- och kväll • Du kan arbeta oregelbundna tider och kan hoppa in med kort varsel • Du har goda språkkunskaper i svenska och engelska Personliga egenskaper • Du är driven och motiveras av försäljning och kundmöten • Du tycker det är utvecklande att arbeta i olika butiker • Du är en lagspelare som trivs bra i nära samarbete med kollegor • Du är flexibel och trivs med att inte ha ett fast schema • Du trivs med att arbeta i högt tempo Ansökan: Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Vi vill förtydliga att det enligt vårt kollektivavtal är ett krav för tjänsten att du har en huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Beskriv din sysselsättning tydligt i din ansökan, tack! Pga GDPR kan vi endast ta emot ansökningar via denna annons eller vår hemsida retailstaffing.se. Ansökningar skickade via mail registreras inte. Vänta inte med din ansökan då vi intervjuar och anställer löpande. Varmt välkommen med din ansökan! Retail Staffing - "We love retail" Vi samarbetar med flera butikskedjor inom rekrytering och bemanning av butikssäljare och har idag pooler på olika orter i Sverige. Vi erbjuder våra kandidater att arbeta i världens bästa bransch som uthyrd via vår butikspool. Retail Staffing Sverige AB är medlem i kompetensföretagen Almega och följer alla gällande kollektivavtal. Retail Staffing - "We love retail"
Junora är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet, där verifierade säljare själva kan publicera sina auktioner vid behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och innovera vår verksamhet. Arbetsbeskrivning Som Distriktsansvarig Säljare är du företagets ansikte utåt i din region och ansvarar för att skapa och vårda befintliga relationer med kunder inom olika branscher. Du kommer delvis att få tillgång till förbokade möten, men också själv ansvara för att boka egna. I rollen ingår även att utbilda nya kunder i vår plattform och stötta dem i att publicera objekt till försäljning. Du arbetar självständigt inom din region men ingår i ett team som stöttar och samarbetar för att nå framgång. Ansvarsområden Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Boka och genomföra möten samt spontana kundbesök. Hantera hela försäljningsprocessen för kunder inom olika branscher. Utbilda nya kunder på vår plattform och hjälpa dem att publicera objekt. Rapportera sin aktivitet i CRM-system. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B, som trivs med att bearbeta kunder både via telefon och personliga besök. Du är självgående, ansvarstagande och har en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Ett stort driv, engagemang och disciplin gör att du når de mål som sätts upp. Kvalifikationer B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande datorkunskaper. Vi erbjuder Förmånsbil. Fast lön med provisionsmöjligheter. Mobiltelefon och arbetsdator. Tjänstepension och friskvårdsbidrag. En trygg arbetsplats där din utveckling står i fokus.
Välj ett jobb för att visa detaljer