Om rollen Vi söker nu för vår kunds räkning en erfaren CNC-operatör med god kunskap i CAM programmering och ritningsläsning. Vi ser att du drivs av att leverera hög kvalitet både som CNC-operatör och kollega. Arbetstiden är måndag-fredag dagtid. Körkort och bil är ett måste då kommunala kommunikationer är begränsade. Du som söker ska ha erfarenhet av: CAM programmering ritningsläsning Vi söker någon som har: stor erfarenhet av CNC svarvning energi och initiativförmåga positiv inställning till att jobba Vi söker någon som är: glad, proper och tycker att det är viktigt att hålla tider trevlig mot svarven, material och kollegor ansvarsfull och pigg Ansökan Tjänsten är en heltid och arbetsplatsen är norrort Stockholm. Känner du igen dig i ovan beskrivning och vill bli en del av ett framgångsrikt team så tveka inte på att skicka in din ansökan idag. Intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så fort vi har rätt kandidat. Har du frågor kring tjänsten så hör av dig till [email protected]. Din ansökan sker via knappen "ansök" här nedan, ansökningar via mail hanteras ej. Välkommen med din ansökan här nedan!
Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Vad innebär tjänsten? Jag är en man på 61 år som bor i Upplands-Väsby med min familj. Jag har en neurologisk sjukdom och söker en personlig assistent som kan hjälpa mig i min vardag. Jag sitter i rullstol och du behöver därför vara mina förlängda händer och ben. Arbetsuppgifterna är allt från hjälp vid måltider, hygien, klä av/på sig och sköta hemmet till att göra det möjligt för assistansanvändaren att vara förälder, make, arbeta, ägna sig åt fritidsintressen, umgås med vänner eller följa med på resor. Din arbetsplats blir alltså där jag befinner mig. Jag åker på rehabilitering utomlands varje år och det förväntas av assistenterna att följa med på resan. Jag rehabiliteringstränar flera gånger i veckan och då behöver jag dig som fysiskt stöd. Du behöver kunna simma (åka med mig på vattengympa) och kunna cykla med mig. Tjänsten är vid behov och ordinarie personals frånvaro, och arbetstiderna hos denna kund fördelas på morgon-, dag-, och kvällstid, mån-sön. Omfattning: Extra/vid behov. Antal tjänster: 1. Tillträde: Enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsterna tillsätts så snart som möjligt. Om dig - Egenskaper som jag efterfrågar hos dig som söker är att du är initiativrik, empatisk och ansvarstagande. Det är viktigt att du kan arbeta självständigt. Meriterande är även ifall du har tidigare erfarenhet av att arbeta som assistent och om du tycker om att (och kan eller är villig att lära dig) laga god mat. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Meriterande är om du har erfarenhet av arbete som personlig assistent eller inom vård och omsorg och att du har ett intresse för matlagning. Krav är att du kan simma, cykla och har möjlighet att följa med på eventuella resor i tjänsten. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se
Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Vill du hjälpa kunder till lönsamma investeringar och samtidigt kunna tjäna riktigt bra med pengar? Är du en driven och målinriktad vinnarskalle som älskar kundmöten? Ja, då har vi en plats för dig! Vi erbjuder våra kunder ved- och pelletskaminer av högsta kvalitet. Produkterna har en stor efterfrågan och ligger helt rätt i tiden. Vi hjälper kunden genom hela processen, från första möte med någon av våra duktiga säljare, till färdig installation. Vi utbildar alla våra säljare och har lång samlad erfarenhet av direktförsäljning så det enda du behöver ha är ett starkt driv och riktig vilja att lyckas i rollen. Våra säljare säljer i sitt närområde och ansvarar själva för att söka upp sina kunder genom att besöka privatpersoner i deras hem. AI svar på annonsen bortsorteras. Vi erbjuder - Grundutbildning och vidareutbildningar samt löpande coachning - Garantilön + provision - Möjlighet till ren provisionslön - Heltid med möjlighet att förlägga arbetstiden efter dina förutsättningar - Att få utvecklas inom företaget Dina kvalifikationer - Körkort är ett krav - Du trivs i ett högt tempo - Gillar att arbeta självständigt - Social och utåtriktad - Lösningsorienterad - Behärskar svenska flytande i tal och skrift - Grundläggande datorkunskaper (Email, Internet, appar) Välkommen in i värmen och häng med på en spännande och rolig resa tillsammans med oss på Kaminvärme Sverige AB. AI svar på annonsen bortsorteras.
Redo att kliva in i en roll där du får vara ansiktet utåt för ett av branschens mest innovativa bolag? Vi på Another Snus Factory letar efter en driven säljare som vill ta våra produkter till nya höjder! Om rollen Det här är ingen vanlig säljtjänst – det är din chans att skapa relationer, driva affärer och vara en central del i vår tillväxtresa. Du besöker kunder och driver försäljningen av våra produkter i butik, samtidigt som du arbetar för att stärka och expandera vår närvaro i deras utbud. Du säkerställer att våra produkter är synliga och tillgängliga, erbjuder rådgivning och hjälper butiker att maximera försäljningen. På så sätt bidrar du till långsiktig tillväxt och bygger starka kundrelationer. Med ett öga för detaljer och en känsla för attraktiv exponering ser du till att våra varumärken lyfts fram på bästa möjliga sätt. Rollen kräver att du arbetar självständigt med stort eget ansvar, men alltid med ett stöttande team bakom dig. Vi söker dig som… …är en social stjärna med ett oslagbart driv. Att bygga relationer är din grej, och du vet att en bra affär handlar lika mycket om förtroende som om siffror. Dessutom är du en doer – du väntar inte på att saker ska hända, du ser till att de gör det. Vi ser gärna att du har: Minst tre års erfarenhet av fältsälj eller uppsökande försäljning. Körkort (det är en fältroll och du behöver kunna ta dig runt). Förståelse för Excel och digitala verktyg. Flytande svenska i tal och skrift. Meriterande är om du har tidigare erfarenhet från en säljande roll inom svensk dagligvaruhandel Varför Another Snus Factory? Another Snus Factory grundades 2019 med ambitionen att göra saker på ett annat sätt. Vi skapar fantastiska produkter och inspirerande varumärken med tre vägledande principer: att göra saker vi känner oss stolta över, alltid försöka göra det vi tycker är rätt och inte minst att ha kul medan vi gör det. Vi befinner oss i en stor tillväxt där vårt varumärke LOOP etablerades på marknaden våren 2020 och har sedan dess blivit ett av Skandinaviens ledande bolag inom snusproduktion. Nyligen lanserade vi vårt andra varumärke, LYNX, vilket hjälper oss att ta ytterligare kliv på den svenska marknaden. Som en del av vårt säljteam får du en stimulerande arbetsmiljö med stort eget ansvar. Vi värdesätter samarbete och arbetar Framåt Tillsammans. Vår kultur präglas av engagemang, glädje och en arbetsmiljö där du kan vara dig själv och utvecklas både professionellt och personligt. START: Enligt överenskommelse PLATS: Uppland, Västerås och Sala OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Carolina Elofsson, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in i Oddworks värld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.
Scandic Upplands Väsby är det hemtrevliga hotellet och ligger beläget jämte motorvägen mellan centrala Stockholm och Arlanda flygplats. Våra gäster är allt ifrån klassiska affärsresenärer, till fyrbenta vänner och sportande ungdomar. Ingen dag är den andra lik och vi har oftast fullt hus! Även om hotellet är litet till storleken har vi mycket att erbjuda både våra gäster och medarbetare. Vi som arbetar här är en stor familj som månar om varandras utveckling. Hos oss finns det, förutom de bästa kollegorna, även många kurser och utvecklingsmöjligheter för våra anställda. Värnar du lika mycket om dina kollegor som vi gör? Då är du den vi söker! Nu söker vi en Receptionist till hotellet Scandic Upplands Väsby. Oavsett varför gästen kommer till oss är det få saker som är så uppskattade som ett vänligt ansikte som hälsar välkommen. Som receptionist agerar du värd tillsammans med övriga teamet på hotellet och skapar en gästupplevelse i världsklass. I rollen som receptionist arbetar du inom ett eller flera ansvarsområden som alla bidrar till gästens helhetsupplevelse. Under din tid hos oss kan dessa områden variera i takt med att du och affären utvecklas. Hos oss får du ta ett stort eget ansvar för att ta de beslut som krävs för att göra gästen nöjd och teamen utvecklar och förbättrar arbetssätt och service i takt med att omvärlden förändras. Vi är nämligen övertygade om att det är när du får utvecklas och bidra med all din kompetens och erfarenhet som vi överträffar gästens förväntningar. På köpet får vi kul på jobbet! Så ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss – och bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic! Vad är innebär rollen som receptionist? Du som arbetar inom ansvarsområdet Front of House är ansvarig för att våra gäster får service i världsklass. Du är spindeln i nätet som ser till att gästen alltid är i fokus. Du är den som går igenom ankomstlistan och lägger tid på detaljerna. Ser till att gästens önskemål uppfylls. Du har alltid ett leende på läpparna och en kreativ lösning i backfikan. Du löser det mesta och är en stjärna på att vända en missnöjd gäst till en nöjd gäst. Din arbetsplats är vår lobby. För det är där du möter flest gäster. I ansvarsområdet ingår även administrativt arbete, säkerhetsarbete och arbete med försäljning. Arbetet i Front of House innebär att checka in och ut hotellets gäster, hälsa välkommen och ge gästen den information den behöver om sin vistelse. Du hanterar bokningar i systemet Scorpio och hanterar administrativa uppgifter runt gäster och säkerhet. Allt arbete sker med gästnöjdhet och försäljning i fokus. Hotellet har öppet dygnet runt och det är därför viktigt att du trivs med att arbeta i skift (förmiddagar, eftermiddagar och helger). Vem är du? För att passa i rollen tror vi att du har en väl utvecklad social förmåga och är kapabel att hantera att det händer många olika saker samtidigt. Det är mycket viktigt att du kan förmedla ett gott värdskap till hotellets gäster. Du har också vana och kunskap i att arbeta med dator som arbetsredskap. Eftersom arbetet till stor del består av att kommunicera med gäster är goda kunskaper i svenska och engelska en förutsättning. Talar du ytterligare ett språk är det meriterande. Allra viktigast är dock dina personliga egenskaper och din inställning. För att passa i rollen behöver du vara en lyhörd och prestigelös lagspelare som tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter och helhetsresultatet. Information om tjänsten Tjänsten är ett tillsvidare på 20% på varannan helg tjänsten innefattar helger både dagtid och kvällstid Vi tar enbart emot ansökningar via vår hemsida. Alla ansökningar kommer att behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, varför vi ber dig att ansöka så snart som möjligt. I denna rekrytering använder vi oss av ett enklare test om service vid urvalet. Vi ser fram emot att välkomna dig till oss på Scandic! Ps. på vår hemsida kan du läsa mer om vår kultur, vad tjänsten innebär och om våra förmåner! Vi når längre när olikheter bejakas. Hos oss får du utrymme att vara dig själv och utvecklas i den riktning du vill, med trygga villkor och schyssta avtal som grund. Ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss - bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic. Delar du våra värderingar? BE A PRO BE YOU BE CARING BE BOLD
Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Vill du hjälpa kunder till lönsamma investeringar och samtidigt kunna tjäna riktigt bra med pengar? Är du en driven och målinriktad vinnarskalle som älskar kundmöten? Ja, då har vi en plats för dig! Vi erbjuder våra kunder ved- och pelletskaminer av högsta kvalitet. Produkterna har en stor efterfrågan och ligger helt rätt i tiden. Vi hjälper kunden genom hela processen, från första möte med någon av våra duktiga säljare, till färdig installation. Vi utbildar alla våra säljare och har lång samlad erfarenhet av direktförsäljning så det enda du behöver ha är ett starkt driv och riktig vilja att lyckas i rollen. Våra säljare säljer i sitt närområde och ansvarar själva för att söka upp sina kunder genom att besöka privatpersoner i deras hem. AI svar på annonsen bortsorteras. Vi erbjuder - Grundutbildning och vidareutbildningar samt löpande coachning - Garantilön + provision - Möjlighet till ren provisionslön - Heltid med möjlighet att förlägga arbetstiden efter dina förutsättningar - Att få utvecklas inom företaget Dina kvalifikationer - Körkort är ett krav - Du trivs i ett högt tempo - Gillar att arbeta självständigt - Social och utåtriktad - Lösningsorienterad - Behärskar svenska flytande i tal och skrift - Grundläggande datorkunskaper (Email, Internet, appar) Välkommen in i värmen och häng med på en spännande och rolig resa tillsammans med oss på Kaminvärme Sverige AB. AI svar på annonsen bortsorteras.
Teamleader till nordiskt kundcenter hos KOKI Vill du leda och utveckla kundservice för hela Norden? Vi söker nu en Teamleader till vårt nordiska kundcenter i Sverige – en nyckelroll för dig som trivs i en operativ och koordinerande position där du får möjlighet att påverka och förbättra kundupplevelsen varje dag. Om HiKOKI HiKOKI Power Tools Sweden är en ledande leverantör av elverktyg, spikverktyg, klipp-/bockmaskiner, infästning och tillhörande kringprodukter till den svenska proffsmarknaden. Huvudsakliga distributionskanaler är återförsäljande fackhandel och kedjor inom bygg och industri. Produktportföljen innefattar i huvudsak varumärken som HiKOKI, Bendof, Basso och MFT. Om rollen Som Teamleader för vårt nordiska kundcenter ansvarar du för att säkerställa en högkvalitativ och effektiv kundservice för Sverige, Danmark, Norge och Island. Du har ett funktionellt ansvar för teamet där du leder det dagliga arbetet, driver förbättringsprojekt och samarbetar nära logistikpartner (3PL) och interna avdelningar. Rollen är både operativ och strategisk – här får du kombinera din erfarenhet av kundservice med din förmåga att optimera processer och arbetsflöden. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Säkerställa att inkommande ärenden hanteras snabbt och professionellt Fördela och prioritera arbetsuppgifter för optimal service Stötta teamet med kunskap i komplexa ärenden och processer Samarbeta med logistikpartner för att hantera orderflöden och reklamationer Analysera KPI:er och kundserviceärenden samt föreslå förbättringar Koordinera med logistik, försäljning och IT för smidiga processer Onboarda och utbilda nya medarbetare Identifiera och implementera förbättringsåtgärder för ökad effektivitet och kundnöjdhet Vi söker dig som har: Minst 3 års erfarenhet av kundservice, orderhantering eller logistik Erfarenhet av att leda och koordinera arbete utan direkt personalansvar Goda kunskaper i ERP-system, orderhantering och CRM Flytande svenska och engelska i tal och skrift (kunskaper i danska eller norska är meriterande) Förmåga att analysera och driva processförbättringar Erfarenhet av att arbeta i en snabbrörlig, kundfokuserad miljö Teknisk kompetens – meriterande system: Affärssystem: Navision Orderhantering: Nexmart, Nexmart Sales App (iPad), MAP Portal CRM & Kommunikation: Microsoft Dynamics CRM, Lime CRM, Teams Övrigt: Office 365, Intune Company Portal Vem är du? Vi tror att du är en person som gillar att ta initiativ och som drivs av att förbättra både processer och kundupplevelser. Du är kommunikativ och har lätt för att förmedla komplex information på ett tydligt och pedagogiskt sätt. Din flexibilitet gör att du trivs i en dynamisk miljö, och du har en naturlig förmåga att stötta och engagera ditt team. Om tjänsten: Placering: Bredden, Upplands-Väsby Anställningsform: Heltid Ansök idag! Vi gör urval löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Har du frågor om tjänsten? Kontakta oss på Vi Rekryterar .nu om du har några frågor om rollen – Mona Wågberg, [email protected] eller ring 073 9500773 Vi ser fram emot att höra från dig!
Om rollen Vi söker nu för vår kunds räkning en erfaren CNC-operatör med god kunskap i CAM programmering och ritningsläsning. Vi ser att du drivs av att leverera hög kvalitet både som CNC-operatör och kollega. Arbetstiden är måndag-fredag dagtid. Körkort och bil är ett måste då kommunala kommunikationer är begränsade. Du som söker ska ha erfarenhet av: CAM programmering ritningsläsning Vi söker någon som har: stor erfarenhet av CNC svarvning energi och initiativförmåga positiv inställning till att jobba Vi söker någon som är: glad, proper och tycker att det är viktigt att hålla tider trevlig mot svarven, material och kollegor ansvarsfull och pigg Ansökan Tjänsten är en heltid och arbetsplatsen är norrort Stockholm. Känner du igen dig i ovan beskrivning och vill bli en del av ett framgångsrikt team så tveka inte på att skicka in din ansökan idag. Intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så fort vi har rätt kandidat. Har du frågor kring tjänsten så hör av dig till [email protected]. Din ansökan sker via knappen "ansök" här nedan, ansökningar via mail hanteras ej. Välkommen med din ansökan här nedan!
Vill du göra skillnad på riktigt och bidra med din kompetens som undersköterska? Är du engagerad, flexibel och redo att ta nästa steg i en dynamisk och utvecklande verksamhet? Vi utgår från vårt kontor i Upplands Väsby och arbetstiden är förlagda till kvällar, helger och röda dagar - under tider när vårdcentralen är stängd. Vill du bli en del av vårt team? Vi ser fram emot din ansökan! Om oss Inom Basal hemsjukvård arbetar vi vanligtvis på uppdrag av vårdcentraler eller husläkarmottagningar när de har stängt – kvällar, nätter och helger. Våra team utgår från fem geografiska platser i Stockholms län. Aleris Basal hemsjukvård är en del av Aleris Närsjukvård, där också ASIH, två specialiserade palliativa vårdavdelningar, Rehab Station och Uppsala Närakut ingår. Rollen I rollen som undersköterska delegeras du av sjuksköterska och dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat läkemedelsadministrering, insulin, sond, stomi, inhalation och lättare sårvård. Vi dokumenterar i journalsystemet TakeCare och använder Epsilon som arbetsverktyg för att planera arbetspassen. Hos oss har du alltid ett administrativt team som hjälper till att planera och strukturera arbetet. Tillsammans arbetar vi för att skapa en trygg och kvalitativ vård för våra patienter. Vi utgår från kontoret i Upplands Väsby och patienterna finns inom ett avgränsat geografiskt område. För att ta dig mellan patientbesöken använder du våra miljöklassade bilar. Vårt erbjudande Som medarbetare på Aleris får du tillgång till en rad olika förmåner som stödjer dig både i ditt arbetsliv och privatliv. Vi strävar efter att skapa de bästa möjliga förutsättningarna för dig att trivas och utvecklas. Läs mer om våra förmåner här. Hos oss på hemsjukvården erbjuder vi även dig: En genomtänkt introduktion med uppföljning En kultur där medarbetarskap och nya idéer uppmuntras En god arbetsmiljö med korta beslutsvägar och ett närvarande ledarskap Om dig Vi söker dig som: Är utbildad undersköterska och innehar skyddad yrkestitel från Socialstyrelsen Har tidigare erfarenhet av delegerade arbetsuppgifter Har god datorvana och erfarenhet av journalsystemet Take Care Innehar B-körkort Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift Det är även mycket meriterande om du tidigare har arbetat inom hemsjukvård. Vi ser att du är självständig och ansvarstagande med en god förmåga att hantera föränderliga situationer med lugn och fokus. Samtidigt arbetar du strukturerat och metodiskt, även i ett högt tempo. För oss är det även viktigt att du har patienten i fokus. Anställningsvillkor Anställningsform: Tillsvidareanställning eller timanställning Omfattning: Deltid Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Individuell lönesättning Kollektivavtal finns Ansökan Vi hoppas att du tycker detta låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss! Eftersom vi gör löpande urval rekommenderar vi dig att ansöka redan nu. Vi använder specialanpassade tester i denna rekryteringsprocess för att objektivt bedöma relevant kompetens hos våra kandidater. Om du uppfyller våra grundläggande krav kommer de första testerna att skickas ut automatiskt. För att gå vidare i processen är det viktigt att du genomför testerna och uppnår godkänt resultat. Vi ser fram emot att höra från dig!
Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Vill du hjälpa kunder till lönsamma investeringar och samtidigt kunna tjäna riktigt bra med pengar? Är du en driven och målinriktad vinnarskalle som älskar kundmöten? Ja, då har vi en plats för dig! Vi erbjuder våra kunder ved- och pelletskaminer av högsta kvalitet. Produkterna har en stor efterfrågan och ligger helt rätt i tiden. Vi hjälper kunden genom hela processen, från första möte med någon av våra duktiga säljare, till färdig installation. Vi utbildar alla våra säljare och har lång samlad erfarenhet av direktförsäljning så det enda du behöver ha är ett starkt driv och riktig vilja att lyckas i rollen. Våra säljare säljer i sitt närområde och ansvarar själva för att söka upp sina kunder genom att besöka privatpersoner i deras hem. AI svar på annonsen bortsorteras. Vi erbjuder - Grundutbildning och vidareutbildningar samt löpande coachning - Garantilön + provision - Möjlighet till ren provisionslön - Heltid med möjlighet att förlägga arbetstiden efter dina förutsättningar - Att få utvecklas inom företaget Dina kvalifikationer - Körkort är ett krav - Du trivs i ett högt tempo - Gillar att arbeta självständigt - Social och utåtriktad - Lösningsorienterad - Behärskar svenska flytande i tal och skrift - Grundläggande datorkunskaper (Email, Internet, appar) Välkommen in i värmen och häng med på en spännande och rolig resa tillsammans med oss på Kaminvärme Sverige AB. AI svar på annonsen bortsorteras.
Välj ett jobb för att visa detaljer