Är du en dedikerad lagspelare som gillar fysiskt arbete och trivs med att jobba mot uppsatta mål? Då är det här jobbet för dig. Varmt välkommen med din ansökan! Om tjänsten Som lagerarbetare hos vår kund blir du en mycket viktig del av den dagliga verksamheten. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av att plocka, packa och utleverera beställningar, men även andra arbetsuppgifter som hör lager till; så som truckkörning, inleveranser och inventering, med hanskanner som redskap. Arbetsuppgifter Orderplock Sortering Om dig som söker Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och tror att man kommer långt med rätt inställning. Vi tror att du som söker är en driven, social och flexibel person, som förstår vikten av laganda och av att ha roligt på jobbet! Vidare utför du ditt arbete strukturerat, med noggrannhet och engagemang. Krav Obehindrad svenska i tal och skrift. Meriterande Truckkort A + B Körkort samt tillgång till bil Vad vi kan erbjuda dig Tranpenad hjälper dig forma din framtid! Som Tranpenadare är du en viktig del av vår bemanningsstyrka och får en anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Du får även ett förmånligt friskvårdsbidrag och en generös rabatt hos gymkedjorna Nordic Wellness, SATS och Fitness24Seven! Övriga villkorArbetstider: Dagtid/kvällstidOmfattning: HeltidLön: Enligt KollektivavtalStart: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid Om Tranpenad GroupSedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är vi en av Sveriges största aktörer inom vårt segment, med 2 500 medarbetare och kontor i Stockholm, Eskilstuna, Göteborg, Borås, Trollhättan, Jönköping och Helsingborg. Genom att vara personliga, kompetenta och ansvarstagande i allt vi gör – och ha roligt medan vi gör det – blir vi det personliga bemanningsföretaget som alla pratar om. Tranpenad är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och anslutet till Kompetensföretagen via Almega.Sedan 2022 är matchningsbolaget Eyes4work en del av Tranpenad Group. Eyes4work startades 2018 med målsättningen att tillsammans med lokalt förankrad personal och samarbetspartners skapa effektiva kedjor där utbildning och matchning är delar i den process som leder individen framåt, mot ett nytt jobb eller vidare mot nästa mål. Eyes4work finns idag på ett 60-tal orter i landet och varje dag går 8 deltagare vidare till ett nytt jobb eller en utbildning. Ansökan Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med Tranpenads värdegrund. För oss är det viktigt med en trygg arbetsmiljö och därför har vi nolltolerans mot alkohol och droger. För att säkerställa att våra policys efterlevs kan det förekomma alkohol- och drogtester, innan och under anställning.
Vill du vara med på en spännande tillväxtresa?Som en av Europas ledande aktörer inom mobilitetsbranschen brukar vi säga att vi har något för alla. Men det finns egentligen bara en sak som är viktig: vi har något för dig. Nu får du möjligheten att bli en del av vårt team i rollen som Reservdelsspecialist på vår anläggning i Uppsala. Med vår bredd, erfarenhet och marknadsledande position erbjuder vi dig något mer. Mer utmaningar. Mer ansvar. Mer trygghet. Mer samarbete. Mer utveckling. Mer möjligheter. Mer glädje. Mer för dig, helt enkelt. ArbetsuppgifterSom Reservdelsspecialist ansvarar du för försäljning, beställning och lagerhantering av reservdelar och tillbehör. Du har fokus på kundkontakt och service, och säkerställer hög kvalitet och effektiv kommunikation i ditt arbete. Som en nyckelperson i vårt team kommer du att underlätta för verkstäderna och bilförsäljningen genom att säkerställa att alla delar och tillbehör finns tillgängliga i rätt tid. Koordinera beställningar och leveranser av reservdelar Kund/intern kontakt och försäljning av bilreservdelar och tillbehör. Samarbeta med servicetekniker, kundmottagning och bilförsäljare för att effektivisera flöden av reservdelar och tillbehör/vinterhjul. Nyckelkompetenser/förmågor: Meriterande med fordonsteknisk utbildning och tidigare erfarenhet av reparations och servicearbete Data- och telefonvana, gärna med erfarenhet av affärssystemet Kobra Meriterande med truck kort Meriterande med B-körkort Goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift Personliga egenskaperDu är en person som trivs i ett högt tempo och hanterar stress med lätthet. Din noggrannhet och strukturerade arbetssätt gör att du har ett gott öga för detaljer och ordning. Samtidigt har du en stark social förmåga, vilket gör att du enkelt skapar goda relationer med både kollegor och kunder. Dessutom har du ett genuint intresse för bildelar och tillbehör, vilket ytterligare förstärker ditt engagemang i arbetet. Varför jobba med oss?Som arbetsgivare är vi bra på att ta tillvara på drivna och engagerade medarbetare. Hos oss finns det många karriärvägar att välja. Vi är ansvarstagande och säkerställer schyssta och rättvisa anställningsvillkor och samtliga verksamheter omfattas av kollektivavtal. Vi värnar om våra medarbetare och ser ett långsiktigt och hållbart arbetsliv som en stark konkurrenskraft. Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottsemester, extra föräldralön och ett generöst friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa. Läs mer på vår hemsida www.hedinautomotive.se Skicka din ansökan snarast då urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi på Norlandia Förskolor söker dig som vill jobba som barnskötare på vår förskola Bäcklösa i Uppsala. Genom våra koncept satsar vi på bra mat, hälsa och hållbarhet där vår målsättning är att skapa nya upptäckter - varje dag. Vill du bli en del av vårt team? Då är du varmt välkommen att skicka in din ansökan! Vad innebär jobbet som barnskötare på Norlandia Förskolor Bäcklösa? Hos oss får du möjligheten att följa med i samhällets utveckling kring förskola och skola. En god värdegrund innebär att ge barnen en inre kompass som de kan lita på och stärka dem genom livet. Vi anser att vi på förskolan har möjlighet att lägga grunden för barnen vidare i livet. På Norlandia Förskolor riktar vi blicken mot att bidra till en hållbar värld. Du som barnskötare är drivande i att jobba med hållbarhetsfrågor via våra koncept som är en del av läroplanen. För oss är daglig fysisk rörelse ett måste både för barnen men också för dig som vuxen där du aktivt tar del av och driver Norlandiaskuttet tillsammans med dina kollegor. Måltidspedagogik, ekologisk och kravmärkt mat är en självklarhet hos oss. Du har ett gott förhållningssätt till barn, föräldrar och kollegor som präglas av tron på att alla vill och kan. Vi vill vara en lärande organisation där du som barnskötare förväntas lära och utvecklas tillsammans med dina kollegor. Vi sätter stor vikt vid din samarbetsförmåga samt att du tar ansvar för att skapa en god arbetsmiljö genom en positiv inställning och energirik arbetsglädje. Läs mer om våra koncept här. Vem söker vi? Vi söker dig med stort hjärta och en vilja att göra skillnad i barns liv. Vi ser gärna att du har lätt att samarbeta med andra samt har en förmåga att vara flexibel och lyhörd för att anpassa efter barnens behov. Kvalifikationer: Vi ser gärna att du har utbildning eller pågående utbildning som barnskötare Det är starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete inom förskola Det är krav på goda kunskaper i svenska språket, i både tal och skrift. Du har goda kunskaper om läroplanens innehåll och känner att du kan bidra till verksamhetsutveckling tillsammans med kollegor i ett kollegialt lärande. Du har goda kunskaper i Office365 Om förskolan Bäcklösa Norlandia Förskolor Bäcklösa är en förskola med närhet till både natur och skog. Förskolan har en egen stor gård med utomhuskåta. Våra pedagoger är utbildade inom Skogsmulle och värnar om skogen som klassrum och lärmiljö. Hos oss får ditt barn en utvecklande miljö där omsorg, undervisning och hälsa bildar en helhet. Vi uppmuntrar till ett utforskande och tematiskt arbetssätt med leken i fokus för lärandet. Här på Norlandia Förskolor Bäcklösa prioriterar vi barns språkutveckling. Vi bjuder in familjer att delta i våra tvåspråkiga (engelska/svenska) avdelningar, där vi fokuserar på att främja båda språken samtidigt som vi väver samman svenska och engelsktalande kulturer. Våra avdelningar är utrustade med både engelska och svenska pedagoger samt tvåspråkigt läromaterial. Vårt mål är att bredda ordförrådet i båda språken och aktivt involvera barnen i denna berikande process. Barnen som går på vår förskola bor främst i Bäcklösa, Ultuna, Gottsunda, Sunnersta, Ulleråker, Rosendal och Valsätra. Vad erbjuder vi dig? Hos oss på Norlandia förskolor erbjuder vi dig kompetensutveckling varje termin utifrån förskolans prioriterade mål och satsningar. Du får ta del av våra unika koncept, kompetensutvecklingsdagar på förskolan, centrala insatser samt genom utbud i vår digitala lärplattform. Övrig information Anställningsform: Vikariat Omfattning: 100% Arbetstider:Dagtid Tillträde: 2025-04-01 Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Sista ansökningsdag: 2025-02-28 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Telefonnummer: 0107612452 E-postadress: [email protected] Vill du veta mer om Norlandia Förskolor? Besök vår hemsidahär. Varmt välkommen med din ansökan!
Vi söker efter dig som är intresserad av ett spännande konsultuppdrag på minst 1 år. I denna roll kommer du att hamånga bollar i luften samtidigt och du kommer attvara en viktigt nyckelperson i bolaget.I rollen som Ledningsassistent/Administratörkommer du att driva projekt och arbeta med flera administrativa processer. Du kommer att arbeta nära ledningen ochhantera uppgifter som att samla in data, boka möten, stötta ledningsgruppen och arrangera resor. Kvalifikationer: Flera års erfarenhet av administrativa rutiner där du stöttar ledningsgrupper. Flytande i svenska och engelska. Goda kunskaper i Microsoft Office och andra IT-verktyg (Teams, Outlook, Excel, PowerPoint m.m.). Erfarenhet av budgetarbete, inköp, arkivering och kostnadsredovisning. Meriterande: Erfarenhet av att arbeta inom globala företag och/eller inom industri. Vem är du? Vi söker dig som är strukturerad, driven och trivs med att ta ett stort ansvar. Du är en person som har förmågan att organisera och koordinera arbetsflöden effektivt. Du trivs i en internationell miljö där du hanterar olika administrativa uppgifter och projekt samtidigt. Som ledningsassistent/administratör är du en viktig del av teamet, och du har lätt för att anpassa dig till förändringar och nya utmaningar. Din kommunikativa förmåga gör att du effektivt kan samarbeta med olika avdelningar och personer, både internt och externt. Mer om tjänsten: Detta är en heltidstjänst på 1 år, där du blir anställd som konsult via The Place. Kontoret är placerati Uppsala. Start omgående! Intresserad av tjänsten? Skicka in din ansökan eller tipsa en vän redan i dag då urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. The Place – Where happy work happens Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.
Beskrivning av verksamheten. Förenade Care, Björklinge och Hagunda hemvård, hjälper personer i ordinärt boende utifrån Socialtjänstlagen och hälso- och sjukvårdslagen. Vi arbetar i team mellan hemtjänstmedarbetare, distriktssköterskor, arbetsterapeut, sjukgymnast/fysioterapeut, planerare och enhetschef. Hemvården utgår från Vänge/ Björklinge och ansvarar för ett vidsträckt och vackert landsbygdsdistrikt med omnejd. Vi erbjuder äldre och funktionshindrade, vård, omsorg och service av hög kvalitet genom personlig, kundanpassad samt professionell organisation. För att lyckas med detta är några av nycklarna motiverade, engagerade och nöjda medarbetare. Vår målsättning är att rekrytera de bästa medarbetarna och ge möjlighet till utveckling och inspiration i arbetet. Vi arbetar utifrån vårt motto: Ansvar – Engagemang- Omtanke Arbetsuppgifter Som planerare har du en viktig central roll där du sköter den dagliga driften av verksamheten tillsammans med enhetschef och ledningsgrupp. Du arbetar i samverkan med personal, vårdtagare, anhöriga, sjukhus och myndighet. Du planerare insatser och schema för våra vårdtagare utifrån myndighetsbeslut. Du följer upp utförda insatser och säkerställer att allt arbete kring våra vårdtagare utförs. Du arbetar dagligen i alla system och sköter den dagliga bemanningen för verksamheten. Ex på arbetsuppgifter: Samverkan Planering av insatser Kortidsbemanning Uppföljning av insatser/beslut/ utförda besök Social dokumentation/ genomförandeplaner Nyckelhantering Kvalifikationer. Vi söker dig som har erfarenhet av administrativt arbete och god datorvana. Vi ser gärna att du har erfarenhet inom vård och omsorg och gärna hemvården. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Du har lätt för att anpassa dig till nya situationer och personer samt har ett gott bemötande och bra samarbetsförmåga. Som medarbetare är du glad, positiv och sätter våra vårdtagaren i centrum. Du tycker om att arbeta med människor och behandlar alla med respekt, omtanke och arbetar med ansvarskänsla och engagemang. Arbetet kräver också att du har en god social förmåga, ser till den enskildes behov, är noggrann och ansvarstagande. Du har goda kunskaper i svenska språket, både tal och skrift. Meriterande Arbete i olika system så som: Planeringsverktyg för hemvård Lifecare Cosmic Krav: B-körkort . Arbetstid/varaktighet Dag tid/ Tillsvidare anställning, provanställning 6 månader tillämpas. Tillträde Enligt överenskommelse. Lön Enligt överenskommelse. Kollektivavtal finns. Kontaktperson Enhetschef Hagunda hemvård Anna Blom [email protected] Enhetschef Björklinge hemvård: Sarai Brännkä[email protected]
Vi på Vivant assistanserbjuder personlig assistans till människor med funktionsvariation enligt lagen om stöd och service. Vår vision är att, i samarbete med den personliga assistenten, värna om kundenss självbestämmande, goda levnadsvillkor och möjlighet till frihet i det vardagliga livet. Till grunden av vårt arbete på Vivant ligger en gedigen värdegrund och vår ambition är att anpassa det praktiska utförandet av vårt arbete för att det ska passa den enskilda individens behov. Vi söker dig som har ett genuint intresse för att arbeta med människor. Vidare ser vi att du är positiv, har en god kommunikativ förmåga, är stresstålig och har lätt för att komma in i en ny arbetsrutin. Att ditt arbete präglas av ett gott omdöme och integritet är en självklarhet för dig.Vi sätter stort värde i att du värnar om andra människors välmående, drivs starkt av att skapa positiva relationer och har ett prestigelöst förhållningssätt till ditt arbete. Tidigare erfarenhet av liknande arbete eller adekvat utbildning är meriterande men störst vikt kommer att läggas på personlig lämplighet då tjänsten innebär ett mycket nära samarbete med kunden. OM TJÄNSTEN Vi söker nu personliga assistenter till våran kund i Uppsala Du ska ha erfarenhet utav autism och låg affektivt bemötande.Det är viktigt att du kan arbeta pedagogisk och motiverande då våran kund är beroende av sina rutiner och korrekt bemötande utav sin personal. Du som assistent ska kunna ha förståelse och vara kreativ i ditt tänkande då du snabbt måste hantera oförutsägbara situationer. Kunden har ett utåtagerande beteende och därmed måste man arbetalåg affektivt. Du kommer arbeta i ett team där vi har en arbetsledare så god samarbetsförmåga är viktigt för denna arbetsplats. Då kunden körs iverksamhetens bil måste du därmed ha körkort B manuellt. Kunden bor 40 minutanför centrala Uppsala men god bussförbindelse går ditt från central stationen.Det är mycket viktigt att du är flexibel, snabbtänkt och lyhörd till hur du bäst kan hjälpa kundens utefter deras behov. Du kommer stundtals att ingå i ett arbetsteam och bör därför även ha en god samarbetsförmåga. Kunden har dubbel assistans dygnet runt med vaken natt. Vi söker enbart vikarie idag lägetmen det finns möjlighet till fast schema rad längre fram. För denna tjänst krävs det att du: - har goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift - Körkort B manuellt - Låg affektivt bemötande ( utbildning eller dokumenterad erfarenhet)Arbetstid och tjänstgöringsgrad: tim anställning Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse. Övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Omgående Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. RekryteringsprocessenVivants's Rekryterare kommer att läsa igenom din ansökan och sedan återkomma ifall du blir aktuell för en intervju. Inför anställning hos Vivant Assistans För anställning hos Vivant Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Vivant Assistans är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Vi kommer begära utdrag ur belastningsregistret därmed är det bra att du redan nu beställer den via länken nedan: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/ Vill du veta mera om oss eller tjänsten så är du varmt välkommen att kontakta oss! Hälsningar Vivant Assistans https://www.vivant.se/
About Wehype: Wehype is on a mission to unite creators and games for seamless and effortless collaboration. We're reshaping influencer marketing by connecting creators and games from around the world through a rich product experience that supports paid sponsorships, rewards, exclusive content and giveaways. Who you are: You are a social and bubbly person with a strong interest in service. In this role, you’ll support the entire office with daily office management tasks and help ensure our staff and externals have the best experience possible at our office. Location: Uppsala Employment Type:Part-time (approx. 1-2 hours per day) What you will do: Make sure the office lives up to the Wehype standard at all times by making it look clean and organized. Organize our daily breakfast Help us organise company events like seasonal kickoffs, gaming nights, keynotes and partner meet-ups. Coordinate purchases, mail and deliveries for the office. Who you are: A doer. You can handle multiple tasks and requests at the same time, prioritizing your own pipeline effectively. A social and bubbly person who really enjoys being around people A creative problem solver, unfazed by new challenges even if it will be your first time on the task. You’re approachable and strive to contribute positively to the office’s energy. Fluency in English (our working language) is required. Basic Swedish (to communicate with vendors) is preferable. What’s in it for you? Learn as part of a collaborative team and grow in a fast-expanding company Premium work gear to get the job done Breakfast every day at the Office Gaming stations at work
Vi söker nu en Strategisk inköpare inom mekanik till en av våra fina kunder i Uppsala. I rollen kommer du att tillhöra inköpsteamet på företaget och arbeta med strategiskt inköp inom området mekanik. Du kommer att ha täta dialoger med både kollegor, leverantörer och intressenter. Företaget exportera mycket utomlands och därför ingår en del resor i tjänsten både inom Sverige och till andra länder. Du ansvarar för leverantörer och produktbasen inom kategorin mekanik. Vi letar efter dig som har god erfarenhet inom området och som vill arbeta i en teknisk organisation med högt i tak och trevliga kollegor. Detta är en form av rekrytering där du först är anställd som konsult via oss på The Place och jobbar ute på kundföretaget för att sedan om båda parter är nöjda kunna bli överanställd av kundföretaget. Arbetsuppgifter I rollen som Strategisk inköpare hos vår kund i Uppsala kommer du att: Arbeta med strategiskt inköp inom mekanik. Ansvara för leverantörer och produktbasen inom området mekanik. Ha tät kontakt med intressenter, leverantörer och kollegor. Tolka och förstå olika tekniska underlag. Förhandla avtal. Kvalifikationer Utbildning inom inköp, teknik, ekonom eller relevant område. Flera års erfarenhet av strategiskt inköp inom mekanik eller liknande. God systemvana. Vana att förhandla och förstå avtal. Har flytande kunskaper i tal och skrift i svenska och engelska. Personligt Som person tror vi att du är en social och kommunikativ person som har en god erfarenhet av inköp. Du är van att samarbeta med både interna och externa parter och ser vikten av att bygga goda relationer. Vidare har du en god teknisk kunskap och ett bra affärssinne och är bekväm men flera olika kontaktytor. Du är strukturerad, analytiskt och är duktig på att prioritera. Du arbetar ansvarsfullt och har ett bra helhetstänk. Mer om tjänsten: En hyrrekrytering där du först är anställd som konsult i ca 6 månader hos The Place för att sedan ha möjlighet till överanställning hos kundföretaget. Start: Så snart som möjligt enligt överenskommelse. Arbetstider: Kontorstider, 40 tim/veckan Med möjlighet till flex och att arbeta hemifrån ett par dagar i veckan. Resor inom och utanför Sverige kan förekomma i tjänsten. Låter det intressant? Tveka inte, vi ser fram emot din ansökan!
Vi söker nu en Facility Manager till en av våra fina kunder i Uppsala. I rollen kommer du att vara övergripande ansvarig över underhållet och förvaltningen av vår kunds fastigheter och system. Du kommer att se till att riktlinjer och krav säkerställs när det gäller miljö och säkerhet i deras fastigheter. Samt arbeta med förbättringsåtgärder och se till att optimera underhåll och drift framåt. Du kommer att ha både interna och externa kontakter och arbeta tätt med flera avdelningar och leverantörer. Vi letar efter dig som har god erfarenhet inom området och som vill arbeta i en teknisk organisation med högt i tak och trevliga kollegor. Detta är en form av rekrytering där du först är anställd som konsult via oss på The Place och jobbar ute på kundföretaget för att sedan om båda parter är nöjda kunna bli överanställd av kundföretaget. Arbetsuppgifter I rollen som Facility Manager hos vår kund i Uppsala kommer du att: Ansvara för den dagliga driften när det gäller underhåll och reparationer av fastigheter och system. Arbeta med samt säkerställa riktlinjer gällande miljö och säkerhet i deras byggnader. Ta fram, förbättra och implementera olika underhållsplaner. Hantera kostnader och upphandlingar av tjänster inom området. Ha koll på och se över tekniska system. Tex Ventilation och nätverk. Kvalifikationer: Utbildning inom teknisk fastighetsförvaltning, byggteknik eller likande. Erfarenhet av fastighetsförvaltning och underhåll av tekniska system. Goda kunskaper i miljö- och säkerhetslagstiftning. God erfarenhet av att leda projekt och hantera ett budgetansvar. Har flytande kunskaper i tal och skrift i svenska och engelska. Meriterande om du har arbetat med drift och underhåll inom industri- eller företagsmiljö. Personligt Som person tror vi att du är en social och kommunikativ person som har en god erfarenhet av fastighetsförvaltning. Du är van att samarbeta med både interna och externa parter och ser vikten av att bygga goda relationer. Vidare är du ansvarsfull, noggrann och strukturerad och tycker om att se förbättringsmöjligheter. Du har ett stort tekniskt intresse och är duktig på problemlösning. Mer om tjänsten: En hyrrekrytering där du först är anställd som konsult i ca 6 månader hos The Place för att sedan ha möjlighet till överanställning hos kundföretaget. Start: Så snart som möjligt enligt överenskommelse. Arbetstider: Kontorstider, 40 tim/veckan Med möjlighet till flex och att arbeta hemifrån ett par dagar i veckan. Låter det intressant? Tveka inte, vi ser fram emot din ansökan!
Flyttfirman Östra Aros söker C-korts Chaufförmed utgångspunkt från kontoret i Uppsala.Tjänsten är en tillsvidare anställning med ProvanställningFlyttfirman Östra Aros är ett svenskägt aktiebolag med huvudkontor, lager, och magasin i Uppsala. Vår affärsidé är att erbjuda transport och flytt tjänster åt företag och privatpersoner. Vi strävar efter att leverera högkvalitativa tjänster till våra kunder och skapa en smidig och stressfri flytt upplevelse.Flyttfirma Östra Aros är ett väl etablerat familjeföretag som erbjuder professionella flytt tjänster sedan 2012. C.-korts Chaufförexpressarbetare till Flyttfirman Östra Aros ABÖstra Aros har en ökande efterfrågan ochsöker därför 1-2st C-korts Chaufförertill våra flytt tjänster. Vi är ett företag dedikerat till flytt och transport, och vi strävar efter att leverera högkvalitativa tjänster till våra kunder. Arbetsbeskrivning: I rollen som C-korts Chaufförkommer du att arbeta med allt inom flytt branschen förekommande uppgifter. Körning, packning, lastning, lossning, bärning samt demontering/montering. Tjänsten kräver god fysik och uthållighet. Du kommer att vara en del av vårt team och bidra till att säkerställa en effektiv och smidig flytt upplevelse för våra kunder.Jobbet innefattar mycket kundkontakt, därför söker vi dig som är social, samarbetsvillig och flexibel. Vi söker i första hand dig med C-körkort som innehar YKB men för för rätt person så kan vi även tänka oss att stötta med YKB utbildning om detta saknas. Krav: Minimiålder 22 år. God fysik Något några års erfarenhet Körkort med behörighet C Meriterande: Erfarenhet av arbete med flytt eller lager. YKB God svenska i tal och skift Arbetstider:Arbetstiderna kan varierar men förläggs i huvudsak under kontorstid.Det kan förekomma övertid vid behov Information om anställning:Vi erbjuder tillsvidare anställning med provanställning på 6 månader.Tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdag.Placering: UppsalaAnställningsform: Tillsvidareanställningar inleds ofta med en provanställning.Pga. teknikaliteter hos Arbetsförmedlingen står Forsgren/Lundkvist Consulting AB som arbetsgivare i annonsens faktatext längst ner på annonsen i platsbanken. Tjänsten som beskrivs ovan är hos den arbetsgivare som omnämns i ovanstående text och det är också de som blir din arbetsgivare om det blir du som får tjänsten. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Forsgren Lundkvist Consulting AB för att hitta just dig.
Välj ett jobb för att visa detaljer