Socialarbetare

Dags att upptäcka ”Viken” orten som är i framkant i samverkan. Här finns det verkligen möjlighet till en ny erfarenhet av socialsekreterare yrket. Är du en av de som vill vara med och skapa framtidens socialtjänst? Tror du också på förändring och att socialtjänsten måste ut på nya arenor för att möta tidens behov och utmaningar. Då är Valdemarsvik rätt plats för dig. Vi är den lilla kommunen med möjligheter till förändrat tankesätt och ”att vara där det händer”. Vi söker nu två socialsekreterare till vårt team i barn och unga. Har du idéer sök! Fundera på vad som får dej att trivas och få engagemang i ditt arbete, vi försöker alltid möta dina behov. Engagemanget är det avgörande för en socialtjänst och arbetsplats i framkant. Vi jobbar som ett team och samarbete, flexibilitet och ge och ta är viktigt i vår grupp. Vi är lösningsfokuserade och mår gott på arbetet. Vi ska vara sex personer i vårt gäng men en har bytt till annan tjänst i organisationen och en testar sina vingar med helt andra uppdrag. Vi-känslan är vår största stycka och hög trivsel och hjälpsamhet är vårt signum. Ingen av oss är rädd att kavla upp ärmarna och jobba på. För oss är det viktigt att du passar in, gärna nya tankesätt men en teamspelare! Fördelen med den mindre kommunen är att det är närmare mellan aktörerna som möter individer som arbetar med, med fokus på samverkan och lösningar kommer vi långt. Vi testar nya idéer och skapar tillsammans de mötesforum och former som maximerar vårt arbete och kommer medborgarna bäst till gagn. Vad brinner du extra för, utveckla föräldraskapet tillsammans med förskolan? Möta ungdomar på EPAparkeringen en fredagkväll? Eller var tänker du att framtidens socialsekreterare bör vara? Här har vi chansen att utveckla. I arbetet på en liten enhet krävs att du är flexibel, välstrukturerad samt kan arbeta självständigt. Utöver god samarbetsförmåga har du även lätt för att uttrycka dig i tal och skrift. I den lilla kommunen är relationerna viktiga och stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. ARBETSUPPGIFTER I rollen som socialsekreterare i Valdemarsviks jobbar du med att nå de barn och ungdomar som är mest utsatt i samhället. Du är en myndighetsperson som utreder barnets behov enligt BBIC. Vi arbetar aktivt för barnens delaktighet med fokus på barnens bästa och med en målsättning att varje enskilt barn ska växa upp under trygga förhållanden. Samtidigt som vi skapar framtidens socialtjänst. Vi söker dig som är utbildad socionom och med erfarenhet av myndighetsutövning inom socialtjänsten. För detta arbete bör du ha erfarenhet av att jobba med utsatta barn och deras familjer. Du har erfarenhet av utredningsarbete enligt SoL och LVU och känner dig bekväm i att uttrycka dig i såväl tal som skrift. Arbetet kräver att du har erfarenhet av myndighetsutövning inom SoL och LVU. Du har lätt för att möta och prata med barn och tonåringar. Utbildning i barnsamtal är meriterande. KVALIFIKATIONER Socionomexamen eller utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. B-körkort är ett krav. Du har socionomexamen eller motsvarande utbildning som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. Erfarenhet av myndighetsutövning gällande barn- och ungdom och erfarenhet av arbete inom övriga arbetsområden som inryms under enhetens ansvarsområde är meriterande, såväl som erfarenhet av att arbeta enligt BBiC. Vi söker dig som är engagerad och lösningsfokuserad med förmåga till nytänkande. I arbetet på en liten enhet krävs att du är flexibel, välstrukturerad samt kan arbeta självständigt. Utöver god samarbetsförmåga har du även lätt för att uttrycka dig i tal och skrift. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Är du en person som har mod och vilja att jobba i ett av de mest spännande yrken som finns så kan du vara personen vi söker. OBS! Ansökningarna kommer att behandlas löpande, så vänta inte med din ansökan. Har du frågor kontakta IFO-chef Sandra Gullberg via kommunens växel på tel. 0123-191 00. Övrigt Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Anställningen är heltid och tillsvidare. Tjänsten tillsätts under förutsättning av erforderliga beslut tas. Vi har flexibel arbetstid. Vi har friskvårdspeng.. Inför rekryteringsarbetet ha vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

17 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
LÖN 27004kr Taxichaufför Färdtjänst Valdemarsvik

Vikbolands Taxi 160000 AB heltid/deltids chaufförer i Valdemarsvik! jobbet gäller färdtjänst. Vi söker dig som uppskattar att vara ute på vägarna, ser till människors behov och har glimten i ögat Krav: Taxikörkort Meriterande, x antal år i branschen. Såhär kan ditt schema se ut: alt.1 Arbetet rullar på mån-fre alt. 4 veckors system. alt.2 mån-fre 10 timmar 3veckor + 16 timmar på en helg sedan frivecka. alt.3 måndag - söndag, därpå frivecka. Alla scheman innefattar 166 timmar om 4 veckor. Jobbet innefattar länsfärdtjänst dvs. du får se Östergötlands alla hörn. Vi erbjuder kollektivavtal, 27004 kr i månadslön. Vi erbjuder även, bra och robusta fordon och det viktigaste av allt! Trevliga Kollegor!! anställningar sker löpande. Kontakta mig gärna via www.jobbamedtaxi.se [email protected] MVH Alexander Aronsson Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

17 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Manlig Boendestödjare sökes!

Vi är i behov av nya medarbetare till vår verksamhet i Bresätter, Söderköping och i Hannäs, Valdemarsvik, kanske är du den vi söker? Vilka är vi? Vår verksamhet består av boende och daglig verksamhet enligt LSS (Lagen om stöd och service till vissa funktionshindrade). Vi erbjuder individuellt anpassat stöd till våra boenden, som har olika typer av psykiska funktionshinder. Verksamheten har sin grund i en antroposofisk människosyn och en anställning hos oss förutsätter en öppenhet i relation till dessa idéer. Vi värnar särskilt om en trivsam boendemiljö och att skapa tydliga och förutsägbara rytmer både till vardags och för att uppmärksamma årstidernas skiftningar och för att fira högtider. Du kan läsa mer om våra kärnvärden på Fargbron.se (se nedan) Vem är du? Som medarbetare i vår verksamhet förväntas du planera och utföra ditt arbete på ett sätt som är i linje med de grundläggande principerna i LSS. Centrala värden är den enskildes rätt till integritet och självbestämmande. Vi ska verka för att de boende i så hög grad som möjligt ska kunna leva som andra och uppleva tillvaron som meningsfull. Utifrån detta bör du som person vara inkännande, flexibel och reflekterande. Inkännande för att kunna ta den boendes perspektiv och ge honom eller henne ett adekvat stöd. Flexibel för att kunna anpassa ditt arbetssätt utifrån den boendes dagsform och förmåga. Reflekterande för att kunna distansera dig från dina egna övertygelser om vad som är rätt och fel samt för att ge dig själv förutsättningar för att kontinuerligt utvecklas i din yrkesroll. Förekommande arbetsuppgifter innefattar bland annat hjälp och stöd med personlig ADL, hushåll/trädgårdssysslor och att erbjuda våra boende meningsfulla aktiviteter i såväl daglig verksamhet som på den boendes fritid (Exempel på aktiviteter kan vara odling, gestaltning, målning, musik, bad och djurskötsel) Som medarbetare är du också behjälplig vid exempelvis kontakter med myndigheter samt hälso- och sjukvården. Du utför social dokumentation enligt gällande lag samt verksamhetens rutiner. Verksamheten är bemannad dygnet runt, vilket innebär att jourtjänstgöring på plats (nattetid) ingår i tjänsten. Vi söker dig som är lugn och trygg i dig själv men som också är Initiativtagande och gillar att utveckla och kultivera. Vi ser det som meriterande om du som sökande är utbildad inom någon av områdena omvårdnad (undersköterska eller motsvarande), socialt arbete eller pedagogik. Givetvis beaktas även personlig lämplighet samt yrkesmässig erfarenhet. Vi erbjuder tillsvidareanställda att gå baskursen i Omsorg och bemötande, Järna Akademin. Självklart har vi även kollektivavtal, tjänstepension, friskvård osv. Låter det som att du har kommit rätt? Då välkomnar vi dig att söka dig till oss! #jobbjustnu

11 april 2024
Sista ansökan:
9 maj 2024
Färgbron söker timvikarier

Vi är i behov av timvikarier till vår verksamhet i Bresätter, Söderköping och i Hannäs, kanske är du den vi söker? Vi kommer att kunna erbjuda arbete på timmar under hela året. Vilka är vi? Vår verksamhet består av boende och daglig verksamhet enligt LSS (Lagen om stöd och service till vissa funktionshindrade). Vi erbjuder individuellt anpassat stöd till våra boenden, som har olika typer av psykiska funktionshinder. Verksamheten har sin grund i en antroposofisk människosyn och en anställning hos oss förutsätter en öppenhet i relation till dessa idéer. Vi värnar särskilt om en trivsam boendemiljö och att skapa tydliga och förutsägbara rytmer både till vardags och för att uppmärksamma årstidernas skiftningar och för att fira högtider. Du kan läsa mer om våra kärnvärden på Fargbron.se (se nedan) Vem är du? Som medarbetare i vår verksamhet förväntas du planera och utföra ditt arbete på ett sätt som är i linje med de grundläggande principerna i LSS. Centrala värden är den enskildes rätt till integritet och självbestämmande. Vi ska verka för att de boende i så hög grad som möjligt ska kunna leva som andra och uppleva tillvaron som meningsfull. Utifrån detta bör du som person vara inkännande, flexibel och reflekterande. Inkännande för att kunna ta den boendes perspektiv och ge honom eller henne ett adekvat stöd. Flexibel för att kunna anpassa ditt arbetssätt utifrån den boendes dagsform och förmåga. Reflekterande för att kunna distansera dig från dina egna övertygelser om vad som är rätt och fel samt för att ge dig själv förutsättningar för att kontinuerligt utvecklas i din yrkesroll. Förekommande arbetsuppgifter innefattar bland annat hjälp och stöd med personlig ADL, hushåll/trädgårdssysslor och att erbjuda våra boende meningsfulla aktiviteter i såväl daglig verksamhet som på den boendes fritid (Exempel på aktiviteter kan vara odling, gestaltning, målning, musik, bad och djurskötsel) Som medarbetare är du också behjälplig vid exempelvis kontakter med myndigheter samt hälso- och sjukvården. Du utför social dokumentation enligt gällande lag samt verksamhetens rutiner. Verksamheten är bemannad dygnet runt, vilket innebär att jourtjänstgöring på plats (nattetid) ingår i tjänsten. Vi söker dig som är lugn och trygg i dig själv men som också är Initiativtagande och gillar att utveckla och kultivera. Vi ser det som meriterande om du som sökande är utbildad inom någon av områdena omvårdnad (undersköterska eller motsvarande), socialt arbete eller pedagogik. Givetvis beaktas även personlig lämplighet samt yrkesmässig erfarenhet. Vår verksamhet följer gällande kollektivavtal. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till alla medarbetare! Låter det som att du har kommit rätt? Då välkomnar vi dig att söka dig till oss! #jobbjustnu

11 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

9 april 2024
Sista ansökan:
9 maj 2024
Platschef till Gryts Restaurang, hotell och konferens

Platsannons: Hotell- och Restaurangchef till Gryts Hotell & Konferens Om Oss: Gryts Restaurang är en väletablerad verksamhet, belägen i hjärtat av Gryts skärgård, här erbjuds en unik kombination av avkopplande hotellvistelser, inspirerande konferensmöjligheter, och minnesvärda matupplevelser vid vår populära sjökrog. Med vår gästhamn, hotellverksamhet och charmiga uthyrningsstugor är vi en destination som lockar besökare året runt. Nu söker vi en erfaren Hotell- och Restaurangchef som delar vår passion för gästfrihet och strävar efter att leverera exceptionella upplevelser till våra gäster. Ditt Uppdrag: Som Hotell- och Restaurangchef på Gryts Restaurang kommer du att spela en central roll i den dagliga driften och den långsiktiga utvecklingen av vår verksamhet. Du kommer att ha en unik möjlighet att på ett entreprenöriellt sätt bygga och leda ditt team, samt att forma framtidens gästupplevelser hos oss. Huvudsakliga Arbetsuppgifter: Ansvara för den operativa ledningen av hotell, restaurang, gästhamn, konferens och uthyrningsstugor. Rekrytera, utbilda och coacha ett högpresterande team. Utveckla och genomföra strategier för att öka gästnöjdhet och optimera driftseffektivitet. Samarbete med lokala leverantörer och partners för att berika vårt erbjudande. Budgetansvar och uppföljning av ekonomiska mål. Aktivt bidra till marknadsförings- och försäljningsinsatser. Kvalifikationer: Minst fem års erfarenhet i ledande roller inom hotell och/eller restaurangbranschen. Starkt ledarskap och beprövad förmåga att bygga och motivera team. Erfarenhet av budgetarbete och ekonomisk rapportering. Utmärkt kommunikationsförmåga på svenska och engelska. Förmåga att arbeta självständigt och entreprenöriellt med en stark drivkraft att utveckla verksamheten. Relevant utbildning inom hotell- och restaurangmanagement är meriterande. Vi Erbjuder: Möjligheten att vara en del av och utveckla en av regionens mest spännande destinationer. Stora utvecklingsmöjligheter i en entreprenöriell miljö. En dynamisk och varierande arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik. Konkurrenskraftig lön och förmåner. Övernattningsmöjligheter erbjuds. Är du den drivna och erfarna Hotell- och Restaurangchef vi söker? Skicka din ansökan bestående av CV och personligt brev där du berättar varför just du är rätt person för denna roll. Vi ser fram emot att höra från dig och välkomna dig till vårt team på Gryts Hotell & Konferens!

9 april 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
Handledare/jobbcoach till Rusta och Matcha 2

Är du en engagerad handledare och entreprenör? Då är Ability redo att samarbeta med just dig för att skapa en bättre värld! Vi söker samarbetspartners för att stödja oss i att utföra tjänsten "Rusta och Matcha 2" på uppdrag av Arbetsförmedlingen. Vi är särskilt intresserade av individer som är villiga att verka på platser där Ability för närvarande inte är etablerade. För att se vart kontoren redan finns, besök gärna vår webbplats: https://www.ability.se/kontor-rustamatcha/ Som samarbetspartner kommer du att arbeta nära Abilitys erfarna ledare och kollegor för att skapa en trygg och stödjande arbetsmiljö. Du kommer även få stöd inom bland annat administration och ekonomi. I rollen kommer du att ansvara för att leda och driva verksamheten på ditt/dina kontor med stort självständigt handlingsutrymme. Du ges möjligheten att utvecklas och nå en hög kompetensnivå inom tjänsten, och du kommer att ingå i ett omfattande nätverk som sträcker sig över hela landet. Tillsammans strävar vi efter att bli Sveriges största och bästa leverantör inom tjänsten Rusta och Matcha. Vi är redan på rätt väg, och med din medverkan kommer Ability att nå sina ambitiösa mål. Ta chansen att bli en del av ett framgångsrikt team och bidra till att forma framtiden för arbetsmarknadsintegration! Personliga egenskaper • Målinriktad • Strukturerad • Kommunikativ • Driven Bakgrund Vi ser gärna att du har ett starkt lokalt nätverk med ingångar till såväl arbetsgivare som civilsamhället. Det är också positivt om du har erfarenhet av tidigare ledande roller eller av att driva eget företag. Stor vikt kommer dock att läggas vid personlig lämplighet, tidigare erfarenhet och goda referenser. Det är viktigt att du uppfyller kraven som Arbetsförmedlingens (AF) ställer för handledning/matchning i tjänsten Rusta och Matcha 2: Alternativ 1: Utbildning: Högskoleutbildning om minst 180 högskolepoäng (120 poäng enligt det tidigare systemet). Leverantören har befogenhet att själv bestämma den mest lämpliga studieinriktningen för att uppnå målet med tjänsten. Arbetslivserfarenhet: Minst två (2) års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid. Även deltid kan godkännas om den sammanräknade arbetstiden motsvarar heltid under två (2) år. Alternativ 2: Utbildning: Minst ett (1) års heltidsstudier på eftergymnasial nivå med minst godkänt resultat. Arbetslivserfarenhet: Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid inom något eller några av följande yrken eller arbetsuppgifter: Arbetsledning med personalansvar, rekrytering, omställningsarbete för arbetssökande, studie- och yrkesvägledning, handläggning i personalfrågor (ej enbart personaladministration), arbete med arbetslivs- och arbetsmarknadsfrågor, samt arbete med social och gruppsykologi, karriärvägledning. Även deltidsarbete kan godkännas om den ackumulerade arbetstiden motsvarar heltid under tre (3) år. Välkommen med din ansökan! Du ansöker genom att bifoga ditt uppdaterade CV och andra nödvändiga dokument samt besvara urvalsfrågorna. Har du frågor om tjänsten eller processen är du välkommen att kontakta Annika Anderstedt på Ability som hanterar denna rekrytering.

8 april 2024
Sista ansökan:
8 juni 2024
Servitris

Servitris med eller utan erfarenhet sökes för tidsbestämd säsonganställning i sommar ( 26/6-4/8) . Du behöver ha körkort då kollektivtrafik saknas till arbetsplatsen. Som person är du lyhörd, stresstålig, tar gärna egna initiativ, har lätt för att kommunicera med andra och tycker att det är kul att jobba i lag. Skicka din ansökan via mail!

8 april 2024
Sista ansökan:
8 maj 2024
Fartygstekniker

Arbetsbeskrivning Arbetet innefattar installationer, reparationer, underhåll och driftsättning av utrustning ombord på båtar och fartyg. Du arbetar primärt med fritidsbåtar mellan 6-10 meter men även med yrkesbåtar större fritidsbåtar. Kompetenskrav Minst 3 års erfarenhet alternativt utbildning inom yrket eller liknande arbete krävs för rollen. Vi söker dig som har erfarenhet av svets, blästring, ytbehandling och/eller installationer. Har du erfarenhet inom fartygs-el är det starkt meriterande. Det viktigaste för oss är att du är arbetsvillig, redo att hugga i där det behövs och är öppen för att lära dig och utvecklas. B-körkort är ett krav. Vårt erbjudande Vi erbjuder en plats i ett erfaret team av som arbetar med reparation, ombyggnader och underhåll av båtar och fartyg på anrika Gryts Varv. Du får stor potential att utvecklas under handledning av befintlig personal. Ansökan och övrig information Om dina kvalifikationer stämmer överens med beskrivningen ovan välkomnar vi din ansökan med eller utan CV.

2 april 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Sommarvikariat och timanställning på Grännäs Strand vårdboende i Valdema...

Sommarvikariat och timanställning, dag, kväll, helger samt natt. Välkommen till Grännäs Strand vårdboende i Valdemarsvik. Inom Nytida är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar - respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Det här får du hos oss: - Grundutbildning när du tillsvidareanställs inom Nytida samt kompetensutveckling via vår egen utbildningsorganisation Lära - Förmånsportal med rabatter och förmåner - Ledarskapsutbildade chefer nära dig - En gemensam pedagogik för att ge den bästa omsorgen och stödet till våra omsorgstagare - Karriär- och utvecklingsmöjligheter - Friskvårdsbidrag och skobidrag - Kollektivavtal Ditt uppdrag I rollen som undersköterska utgår du från de boendes individuella behov och önskemål och ger stöd i det dagliga livet utifrån ett pedagogiskt förhållningssätt. Tillsammans med övriga medarbetare arbetar du med målet att göra dagen meningsfull och innehållsrik. Du stödjer och vägleder med bland annat personlig omvårdnad, måltider, medicinhantering, städning, samhällskontakter och kommunikation. En viktig del i arbetet är att stimulera och motivera den boende till att utveckla sina förmågor och att skapa möjligheter till en aktiv och meningsfull fritid. I dina uppgifter ingår att dokumentera och planera utifrån genomförandeplaner. Under nattjänstgöring arbetar ni två undersköterskor med vaken natt med tillsyn och omvårdnadsarbete. Lokalvård, klädvård och andra arbetsuppgifter ingår i nattjänstgöring. Om Grännäs strand Grännäs strand vårdboende ligger med havsutsikt i Valdemarsvik. Boendet byggdes 2008 anpassat för vår målgrupp. Åker du med buss till Valdemarsvik tar det 15 minuter att gå ut till Grännäsområdet där Grännäs strand ligger. De boende bor i egna handikappanpassade lägenheter med badrum och trinettkök. På Grännäs strand arbetar idag ca 35 omvårdnadspersonal där många har lång erfarenhet och hög kompetens för vår målgrupp. Boendet är bemannat dygnet runt, året om, nattetid med vaken personal. Vi har egen kock och anpassad mat för vår målgrupp. Sjuksköterska finns tillgänglig dygnet runt och sjuksköterska arbetar dagtid i verksamheten. Vår läkare har rond en gång per månad och finns alltid att konsultera per telefon. Vi har tillgång till arbetsterapeut, sjukgymnast och logoped som följer upp behov av träning och hjälpmedel varannan vecka. Som undersköterska arbetar du dagtid, kvällar och helger enligt schema, tjänstgöringsgraden kan variera. Du har en chef nära dig som delar av sin tid arbetar i verksamheten. Det kan även vara en karriärmöjlighet för dig. Här arbetar vi med djur i vården och vi har regelbundna besök av terapihunden Bella. Din erfarenhet och kunskap Vi gissar att du som söker dig till oss: har en positiv grundsyn och ett starkt engagemang för människor är ansvarskännande och har en personlig mognad trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor Du har lägst gymnasieutbildning inom vård och omsorg eller annan likvärdig utbildning. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete med målgruppen. Du har körkort. Du har god datorvana samt erfarenhet av dokumentation. Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift är ett krav men i övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa. Övrigt Anställningsform: Allmän visstidsanställning, vikariat Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdag: Efter överenskommelse Sista ansökningsdag: 240531 För mer information kontakta: Gruppchef Anna Rolandson 073 525 41 34 eller Katarina Sjöberg 070 668 02 55. Facklig kontakt: Kommunal tfn 010-442 90 32 Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Vill du läsa mer om hur det är att jobba inom Nytida klicka här. (https://team.nytida.se/) Nytida ger stöd till barn, unga och vuxna för hela livets behov inom funktionsnedsättning och psykosocial problematik. Vi erbjuder boende, daglig verksamhet, stöd till individ och familj samt skola på cirka 400 enheter runt om i landet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje persons livskvalitet och trygghet i fokus. Nytida ingår i företagsgruppen Ambea. www.nytida.se (http://www.nytida.se)

17 januari 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024