Undersköterska hemtjänst KVÄLL Vallentuna

Är du undersköterska och har erfarenhet från arbete i hemtjänst? Är du redo för nya utmaningar? Då har vi ett betydelsefullt och omväxlande arbete att erbjuda hos oss i vårt professionella team på dagen. Vi erbjuder ett självständigt arbete med många sociala kontakter. Du brinner för att ta hand om andra människor som behöver stöd och omsorg i sin vardag. Vi är ett glatt gäng som utgår från vårt kontor i Täby-Kyrkby. Vi fokuserar på kunden och bästa möjliga kvalitet i det arbete vi gör. För att kunna söka tjänsten hos oss måste du uppfylla följande krav: - Du behärskar svenska i tal och skrift - Du är stresstålig och van att ta ansvar - Du är van att arbeta självständigt Om dig: - Du är flexibel, noggrann, självständig och ansvarsfull. - Du är van att arbeta med mobil och digital plattform. - Du är social, utåtriktad, lyhörd och har positivt bemötande. - Du har lätt för att samarbeta och trivs i en flexibel miljö. - Du har ett professionellt förhållningssätt i dina kommunikationer. - Du behärskar svenska i tal och skrift och kan dokumentera i social journal. Du har ett genuint intresse att hjälpa personer med behov av stöd i sin vardag. En av dina styrkor är att kunna se deras individuella behov. Du har förmåga att hantera också de mer pressade situationerna. Det är meriterande om du har B-körkort. Dina arbetsuppgifter: I hemtjänsten jobbar du i våra kunders eget hem med att ge personen den omsorg och det stöd som hen har rätt till, enligt biståndsbeslutet och den individuella genomförandeplanen. Arbetsuppgifterna på kvällstid kan handla om hjälp med: - Måltider - Socialt stöd - Tillsyn - Omsorg och personlig hygien - Stöd med på- och avklädning Arbetsperiod och tider: Vi erbjuder kvällsschema + varannan helg med tjänstgöring på rad. Kvällsschema: kl 16:00 - ca 22:00. Det finns varianter på fasta scheman med olika tjänstgöringsgrad. Du utgår från vårt kontor i Täby-Kyrkby. Vi tror att du bor i närheten för att resor till och från arbetet inte blir belastande. Din ansökan: I ansökan vill vi att du anger vilken tjänstgöringsgrad du är intresserad av att arbeta. Vi tittar löpande på ansökningar så välkommen med din ansökan redan idag! Om oss: Vår vision är att vara Sveriges mest kundcentrerade vårdföretag. Arbeta för att människor ska leva ett självständigt liv utifrån sina behov och förutsättningar. Detta gör vi med Omsorg från hjärtat Aleo Omsorg är ett familjeägt företag grundat 2017 och som bedriver verksamheter i Täby-Vallentuna. I dagsläget driver vi verksamhet inom områdena Hemtjänst, boendestöd och hemservice. Vi arbetar för en så hög personalkontinuitet som möjligt i vår planering. På kontoret har vi administrativ personal som planerar medarbetare och kunder i flera olika geografiska områden i Täby och Vallentuna. Våra medarbetare är undersköterskor, vårdbiträden och servicepersonal. Vi har moderna miljövänliga el-hybridbilar, arbetskläder, friskvårdsbidrag och arbetar modernt med digitala system för arbetsscheman och kundinsatser. Vi har kollektivavtal via Fremia. Samtliga medarbetare är försäkrade under sin anställning och erbjuds tjänstepension. Vi är ett rekomenderat företag via Reco för åren 2021-2023. Läs mer om vad just våra kunder säger om oss på Aleo - klicka här. (https://www.reco.se/aleo-care-ab)

1 mars 2024
Sista ansökan:
18 augusti 2024
Taxi driver

Hi, we are looking for a fulltime taxi driver all over stockholm and Uppsala. very flexible job, there is no stress. job is based on both good percentage and fixed salary depend on drivers choice . Driver can keep the car.

27 februari 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Spontanansökan - ICA Kvantum Vallentuna

Är du vår nya stjärna? Vi letar efter en effektiv och ansvarstagande individ som trivs med att arbeta hårt och kan anpassa sig till varierande arbetstider mellan 06:00-22:00 veckans alla dagar. Om du är flexibel, effektiv och stark arbetsmoral, då är du den vi söker! Ansök nu och bli en viktig del av vårt framgångsrika team! För att vara aktuell för en anställning behöver du ha fyllt 18 år, och kunna arbeta under vardagar och helger från 06:00. Vi har varierande arbetstider mellan 6-22. Vi följer Handels kollektivavtal. Din spontanansökan sparas i tre månader. Vi kontaktar de som är aktuella för en intervju. Vi behandlar inte ansökningar som kommer per mail. Vid frågor är du välkommen att kontakta Inger Johnsson, HR chef: [email protected]

23 februari 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Förskola

Vi söker en glad och trevlig medarbetare som kan jobba med alla. Personen måste ha skinn på näsan, även kunna klara av utmaningar. Personen måste vara självgående och kunna ta egna initiativ. Den sökande måste vara social och klara av att kommunicera med föräldrar och personal. Den sökande kommer att jobba ihop med en Förskollärare i gruppen från 3-6 år. Arbetstiden kommer vara mellan 75-100% beroende på överenskommelse.

23 februari 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Kundansvarig Redovisningskonsult

Omfattning: Deltid/heltid 50 -100% Start: enligt överenskommelse Vi söker efter nya talanger! Vill du frigöra din potential och inte räds förändringar och att anta utmaningar för att växa tillsammans med oss, kan detta jobb vara ett för dig! Är du rätt person för jobbet: Det här jobbet passar dig som fokuserar på positiv energi och personlig utveckling. Du har passion för siffror och att skapa något extraordinärt för andra människor och vill utveckla din yrkeskompetens i en entreprenöriell miljö. Du vill jobba på bredden, med skatt och momsdeklarationer, månadsavstämningar, lön, bokslut, årsredovisning, deklarationer, privatdeklarationer och rapportering, samt proaktiv affärsrådgivning. Om Wiveko Redovisning Vi omfamnar utmaningar och förändringar och flyttar nu våra gränser för att ligga i framkant i utvecklingen med digitala processer, jobba smartare, och att ställa om till att utveckla och bli ännu bättre på proaktiv affärsrådgivning, skapa mer tid för våra kunder och att ägare och teamet ska kunna upprätthålla en livsstil som balanserar arbete med rekreation och familj. För närvarande är vi en liten Auktoriserad Redovisningsbyrå på sex personer, med kontor i centrala Vallentuna, som funnits sedan 2008. Vi kommer lägga stor vikt på din personlighet men för att lyckas i rollen behöver du: redan har visat prov på att du är en effektiv Redovisningskonsult ha konsekvent bevisat din förmåga att uppfylla de krav som krävs för att dina klienter ska vara helt tillfredsställda. om du inte redan är Auktoriserad Redovisningskonsult vill vi att du har det som mål vara obehindrad i svenska språket skriftligt och muntligt, då det används i dagligt arbete både internt och externt Meriterande för tjänsten är om du: innehar gedigen erfarenhet från likvärdig tjänst med helhetsansvar för kunder och att du har hanterat hela redovisningsprocessen, från början till slut, inklusive bokslut och skattedeklarationer för ett antal företag. är Auktoriserad Redovisningskonsult har analytisk kompetens har pedagogisk kompetens har kunskap och erfarenheter av att arbeta med proaktiv affärsrådgivning har kunskap och erfarenheter av arbete med löner har erfarenhet av entreprenörsverksamhet Du erbjuds: en arbetsplats med en hybrid arbetspolicy en tjänst i ett företag som är på en spännande tillväxtresa en personlig utvecklingsplan utifrån dina styrkor, talanger, företagets växande behov och vad du vill förbättras inom. Din roll anpassas till din erfarenhet och förmåga så det är du som sätter gränserna en tjänst på ett stabilt företag, i trevliga lokaler, supportande - och familjär organisationskultur utbildning utanför arbetsplatsen en arbetsplats som stödjer och uppmuntrar att man avsätter tid för familjen fri parkering fri frukost i samband med våra teamsmöten en gång i veckan fri frukt, kaffe, te och snacks på kontoret pensionsavsättningar friskvårdsbidrag redskap så som hantlar, yogamattor mm för stretch breaks mm Urval och intervjuer sker löpande Varmt välkommen med din ansökan! Yvonne Hägglund, VD, Wiveko Redovisning AB [email protected] eller ring 070-520 94 13

19 februari 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Mötesbokare/SDR mot företag

Impressive Relations Vi är det bolag som värdesätter din utveckling, med hjälp av vårat etablerade och starka team ser vi till att du alltid har de förutsättningar du behöver för att utvecklas. Impressive Relations är en fullservice byrå som erbjuder en rad tjänster inom affärsområdena Sales, Retail och Staffing. Efter drygt 10 år i branschen ägnar vi nu våra försäljningsuppdrag över hela landet. Det ständiga drivet efter bättre prestationer ger oss en härlig sammanhållning och tillsammans står vi starka inför framtidens utmaningar. Tjänstebeskrivning Vi söker en engagerad och resultatorienterad mötesbokare som aktivt kommer att kontakta potentiella kunder för att boka möten åt vårt breda utbud av samarbetspartners. Du kommer att ha en nyckelroll i att skapa positiva kundrelationer genom professionell kommunikation och övertygande presentation av våra produkter eller tjänster. Du behöver vara självgående och ha förmågan att skapa förtroende genom att vara lyhörd för kundernas behov. Vi erbjuder utbildning och coachning för att hjälpa dig att nå framgång i rollen som mötesbokare och det finns möjligheter till karriärutveckling för de som visar en stark arbetsmoral och prestation. Om du brinner för att skapa affärsmöjligheter och vill vara en del av vårt framgångsrika försäljningsteam, ser vi fram emot att höra från dig! Egenskaper & Kompetenskrav: - Serviceminded - Positiv och energisk - Målmedveten och driven - Meriterande med telefonvana - Utåtriktad, hög social kompetens - Behärskar svenska och engelska på en professionell nivå Vi erbjuder dig: - Heltidsanställning - Kontor i Vasastan - Fast lön på 21 000 kr/mån + provision - Kontinuerliga AW’s, teamaktiviteter och priser - Mycket goda utvecklingsmöjligheter till ledarpositioner - Meriterande utbildningar inom försäljning och kommunikation På Impressive Relations får du som anställd en harmonisk arbetsplats även om tempot varierar varje dag. Som säljare i detta projekt kommer du kunna känna trygghet med en bra fast lön plus provisionen som du själv kommer kunna påverka. Sälj utbildning kommer ske löpande med hjälp av duktiga coacher på plats. Du som älskar att utvecklas och vill ta nya steg i karriären kommer kunna få möjlighet att växa och få stöttning för att nå nya höjder. Vi erbjuder dig en roll där du själv är med påverkar din egen verklighet och där beslutsvägarna är korta. En kultur som drivs av en stark teamkänsla, resultat och ett högt engagemang i allt vi gör. Vi ser fram emot din ansökan! Nadja Felin, Rekryterare 076 722 59 70 [email protected]

21 november 2023
Sista ansökan:
9 maj 2024
Sales Development Representative

Impressive Relations Vi är det bolag som värdesätter din utveckling, med hjälp av vårat etablerade och starka team ser vi till att du alltid har de förutsättningar du behöver för att utvecklas. Impressive Relations är en fullservice byrå som erbjuder en rad tjänster inom affärsområdena Sales, Retail och Staffing. Efter drygt 10 år i branschen ägnar vi nu våra försäljningsuppdrag över hela landet. Det ständiga drivet efter bättre prestationer ger oss en härlig sammanhållning och tillsammans står vi starka inför framtidens utmaningar. Tjänstebeskrivning: Vi söker en engagerad och driven person som kommer att vara ansvarig för att ta kontakt med nya kunder för våra samarbetspartners. Du kommer att bygga och upprätthålla positiva och långsiktiga relationer med kunder genom professionell kommunikation och kundservice, proaktivt kontakta potentiella kunder via telefon för att presentera våra tjänster inom solceller. Vi anser att kunskap är nyckeln för att lyckas i våran bransch, därav förser vi alla våra anställda med en meriterande utbildning inom försäljning och det område man arbetar inom. Parallellt kommer du få anpassad coachning för att hela tiden utvecklas i din roll. Vi söker dig som vill lyckas och har en vilja av stål. Du är driven och ser positivt på utmaningar. Du tycker om att prata och ta kontakt med människor. Du drivs av utveckling och vill nå långt i karriären. Vi vill att du ser möjligheter överallt. Egenskaper & Kompetenskrav: - Positiv och energisk - Serviceminded - Målmedveten och driven - Utåtriktad, hög social kompetens - Behärskar svenska och engelska på en professionell nivå Vi erbjuder dig: - Heltidsanställning - Fast lön + provision - Kontor i Vasastan - Kontinuerliga AW’s, teamaktiviteter och priser - Mycket goda utvecklingsmöjligheter till ledarpositioner - Meriterande utbildningar inom försäljning och kommunikation På Impressive Relations får du som anställd en harmonisk arbetsplats även om tempot varierar varje dag. Som säljare i detta projekt kommer du kunna känna trygghet med en bra fast lön plus provisionen som du själv kommer kunna påverka. Sälj utbildning kommer ske löpande med hjälp av duktiga coacher på plats. Du som älskar att utvecklas och vill ta nya steg i karriären kommer kunna få möjlighet att växa och få stöttning för att nå nya höjder. Vi erbjuder dig en roll där du själv är med påverkar din egen verklighet och där beslutsvägarna är korta. En kultur som drivs av en stark teamkänsla, resultat och ett högt engagemang i allt vi gör. Vi ser fram emot din ansökan! Nadja Felin, Rekryterare 076 722 59 70 [email protected]

21 november 2023
Sista ansökan:
9 maj 2024