Lediga jobb i Vallentuna
Sök totalt 128 lediga jobb i Vallentuna
Nordbergs Tekniska AB är sedan starten 1970 verksamt som distributör av tekniska konstruktionsplaster. Vi finns i Vallentuna utanför Stockholm. Vår primära marknad är svensk och nordisk industri, men vi exporterar även till kunder runt om i världen. Viktiga områden är till exempel medicinsk teknik, telekom och mekatronik, men även forskning och utveckling vid företag och högskolor. Se mer på: www.nordbergstekniska.se Företaget expanderar och vi söker nu en ADMINISTRATÖR Arbetsuppgifter Vi söker nu en administratör till vårt försäljningskontor i Vallentuna. Arbetsuppgifterna är varierande med stort fokus på, utleveranser, fraktbokningar, administration av inköp, inleveranser och ordermottagning/ orderregistrering. I arbetsuppgifterna ingår även att vara ansvarig för företagets gemensamhetslokaler, telefonväxel och ta emot besökare. Vi arbetar i affärssystemet Pyramid. Kompetens Du har erfarenhet av affärssystem och MS Office. Har du erfarenhet av affärssystemet Pyramid, databaser, hårdvara eller systemadministration samt erfarenhet av kvalitetsarbete inom IS 9001/14001 är det meriterande. Du behöver behärska utmärkt svenska och bra engelska i både tal och skrift. Personliga egenskaper Du är noggrann, strukturerad och självgående, är bra på att räkna och lösa problem, gillar att ha många bollar i luften samtidigt. Stor vikt läggs vid att du är noggrann, kvalitetsmedveten och mån om att utföra ett bra jobb. Du har en positiv och energisk inställning för att ge bästa möjliga service både internt och externt mot företagets kunder. Vi ser gärna att du har lätt att ta till dig nya arbetsmetoder och dataprogram. Du har hög social kompetens med god förmåga att lyssna och är inte rädd för att jobba hårt för att uppnå dina och företagets mål. Övrigt För rätt person är detta ett mycket spännande och utvecklande arbete. Det är en trevlig och inspirerande arbetsmiljö i ett personligt företag med stora tillväxtmöjligheter. Arbetsplatsen är rökfri. Arbetstiden är dagtid. Företagets moderna lokaler finns i Vallentuna i Norra Stockholm. Du kan behöva egen bil och körkort om du inte bor i närheten. Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Karisma Rekrytering AB. Kontaktperson på Karisma är Agneta Ståhl som du når på telefon 0706-501940. Vi kommer att göra intervjuer fortlöpande så skicka in din ansökan snarast möjligt. Ansökan gör du enkelt direkt på hemsidan www.karisma.se dock senast den 30 juli.
Vittraskolorna, ett av Sveriges ledande friskoleföretag med 24 för- och grundskolor runt om i landet. Tillsammans ansvarar vi för cirka 8000 barn och elever och har cirka 1000 medarbetare. Vi startade vår första skola 1993 och ingår sedan 2008 i AcadeMedia, Nordens största utbildningsföretag. Vittra är en samhällsengagerad för- och grundskola där barn och elever lär sig om sig själva och världen. Hos oss formas medvetna barn och elever som får rätt verktyg och kunskap för att skapa ett bättre och mer hållbart samhälle. Det gör vi med vår unika pedagogiska riktning som baseras på tre delar: medvetet lärande, modig kultur och tydlig struktur. Lärare i matematik och teknik åk 7-9 till Vittra Vallentuna Ditt uppdrag Vill du vara med och forma framtidens undervisning tillsammans med engagerade kollegor och nyfikna elever? Vi på Vittra Vallentuna söker nu en legitimerad lärare i matematik och teknik för högstadiet till en deltidstjänst på 60%. I denna roll är du ansvarig för matematikundervisningen i årskurs 7 samt teknikundervisningen i årskurs 7–9. Du planerar, genomför och följer upp undervisningen i enlighet med läroplanen, med fokus på att skapa en tillgänglig, varierad och motiverande undervisning för alla elever. Du arbetar tätt tillsammans med kollegor i ämnes- och arbetslag där delat ansvar och samarbete är en naturlig del av vardagen. Tjänsten inkluderar även mentorskap för en grupp elever, vilket du delar med en annan lärare. Som mentor har du ett helhetsperspektiv på elevernas skolgång och fungerar som en viktig kontaktperson för både elever och vårdnadshavare. Din profil Vi söker dig som är legitimerad lärare i matematik och teknik för årskurs 7–9. Du är trygg i din yrkesroll, har ett tydligt och inkluderande ledarskap i klassrummet och möter varje elev med höga förväntningar och ett positivt förhållningssätt. Du är relationsskapande, samarbetar gärna med kollegor och är engagerad i varje elevs utveckling – både kunskapsmässigt och socialt. Vi erbjuder Vittra Vallentuna är en F–9-skola med integrerad fritidsverksamhet som ligger centralt med närhet till både natur och kommunikationer. Vi arbetar utifrån Vittras pedagogiska idé där fokus ligger på varje elevs personliga och kunskapsmässiga utveckling, och vi har ett starkt elevhälsoarbete och ett tydligt värdegrundsarbete. Hos oss blir du en del av en engagerad personalgrupp med stort fokus på kvalitet, trygghet och utveckling. Som en skola inom AcadeMedia erbjuder vi våra medarbetare kontinuerlig kompetensutveckling genom Academedia Academy samt intern och extern professionsutveckling. Hos oss får du självklart kollektivavtalade förmåner och försäkringar men även friskvårdsbidrag, pensionsrådgivning och möjlighet till fördelaktiga köp genom netto- och bruttolöneväxling. Övrigt Tjänsten är en deltidstjänst på 60 % med ferietjänst och tillträde höstterminen 2025 eller enligt överenskommelse. Det är en tillsvidareanställning med inledande provanställning i sex månader, under förutsättning att du uppfyller Skollagens krav på behörighet. Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan via vårt rekryteringssystem. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor är du välkommen att kontakta rektor Kenny Kvarnström på mejl: [email protected]. Vi undanbeder oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Vi rekryterar nu en ny svarvare till teamet hos Nordbergs Tekniska Har du en positiv inställning och glädje i arbetet? Vi söker nu en händig person med stort fokus på kvalitet, som tycker det är roligt att leverera detaljer med hög finish. Om rollenVi tror att du idag arbetar som CNC-operatör och känner att du är redo för att ta nästa steg i din karriär. Vi ser att du är en erfaren svarvare/ CNC-operatör med god kunskap i CAM programmering och ritningsläsning. Jobbet är omväxlande, utmanade och kul. Vi söker dig som har det där lilla extra drivet och hoppas att du vill bli vår nästa medarbetare som tillsammans med våra kollegor och verkstadschef vill utveckla vår svarvavdelning. Vår bearbetande verkstad levererar svarvade, frästa, bockade och limmade detaljer allt efter våra kunders behov. Vi har både enstyckstillverkning och serieproduktion. Vi söker någon som har: stor erfarenhet av CNC svarvning energi och initiativförmåga positiv inställning till att jobba Vi söker någon som är: glad, proper och tycker att det är viktigt att hålla tider trevlig mot svarven, material och kollegor ansvarsfull och pigg Du har goda språkkunskaper i tal och skrift, både svenska och engelska. Körkort och egen bil är nödvändigt då kommunala kommunikationer är begränsade. Arbetstiden är dagtid. Om Nordbergs TekniskaNordbergs Tekniska AB är sedan starten 1970 verksamt som distributör av tekniska konstruktionsplaster. Vi finns i Vallentuna utanför Stockholm. Vår primära marknad är svensk och nordisk industri, men vi exporterar även till kunder runt om i världen. Viktiga områden är till exempel medicinsk teknik, telekom och mekatronik, men även forskning och utveckling vid företag och högskolor. AnsökanTjänsten är en heltid och arbetsplatsen är i Vallentuna Känner du igen dig i ovan beskrivning och vill bli en del av ett framgångsrikt team så tveka inte på att skicka in din ansökan idag. Intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så fort vi har rätt kandidat. Har du frågor kring tjänsten så hör av dig till [email protected]. Din ansökan sker via knappen "ansök" här nedan, ansökningar via mail hanteras ej. Välkommen med din ansökan!
Är du en omsorgsfull och erfaren undersköterska som vill vara en del av ett stöttande och professionellt team? Brinner du för att hjälpa människor som behöver stöd i sin vardag? På Aleo erbjuder vi ett meningsfullt arbete i hemtjänst där din insats gör skillnad – både för våra kunder och för dig själv som professionell. Vem är du? För att passa hos oss ser vi att du har följande egenskaper och kvalifikationer: Undersköterskeutbildning – Du är utbildad och erfaren inom ditt område. Flytande i svenska – Du behärskar svenska både i tal och skrift och har förmågan att dokumentera på ett professionellt sätt. B-körkort – Du är en van bilförare och kan orientera dig på att bra sätt i trafiken för att kunna besöka våra kunder i deras hem. Stresstålig och ansvarstagande – Du hanterar pressade situationer med lugn och beslutsamhet. Självständig – Du trivs med att arbeta självständigt men är också en lagspelare när det behövs. Empatisk och lyhörd – Du har en genuin vilja att hjälpa och förstår att varje kund har sina egna behov och önskemål. Kommunikativ – Du har lätt för att kommunicera och samarbeta med både kunder och kollegor. Flexibel och lösningsorienterad – Du är van vid att arbeta i en miljö där ingen dag är det andra lik och har förmågan att anpassa dig efter kundernas behov. Noggrann och ansvarsfull – Du har ett högt kvalitetsmedvetande och tar ansvar för ditt arbete och resultat. Arbetsuppgifter – Vad kommer du att göra? Som undersköterska i hemtjänsten kommer du att ha en central roll i våra kunders liv, och dina arbetsuppgifter kommer att variera beroende på varje individs behov. Här är exempel på vad du kan förvänta dig att arbeta med: Personlig omvårdnad: Hjälpa till med personlig hygien samt på- och avklädning. Socialt stöd och samtal: Ge sällskap, skapa trygghet och ge kunderna känslan av att inte vara ensamma. Tillsyn och hjälp vid behov: Vara ett stöd i att hantera olika situationer, exempelvis vid förflyttningar. Praktiska uppgifter: Hjälpa till med inköp, måltider och annat som kan underlätta kundens vardag. Dokumentation: Noggrant dokumentera det stöd och den omsorg du ger, i enlighet med biståndsbeslut och genomförandeplaner. Tjänstgöring och arbetsperioder Tjänstgöring: måndag – fredag. Arbetstid: 16:00 - 22:00. Arbetsplats: Du utgår från vårt kontor i Täby Kyrkby, och vi tror att du bor i närheten för att underlätta din pendling. Flexibilitet: Vi erbjuder fasta scheman med olika tjänstgöringsgrader och möjlighet till variation. Vad vi erbjuder dig: Hos Aleo får du mer än bara ett jobb – vi erbjuder en möjlighet att arbeta med människor i en arbetsmiljö där empati, omtanke och kvalitet är i fokus. Här är några av fördelarna du får genom att arbeta med oss: Meningsfullt arbete – Du får hjälpa människor i deras eget hem, där din insats gör skillnad i deras vardag. Självständigt ansvar – Du får ta ansvar för dina arbetsuppgifter. Personlig utveckling – Hos oss får du stöd i din professionella utveckling och möjlighet att vidareutvecklas inom omsorgen. Om oss: Vår vision är att vara Sveriges mest kundcentrerade vårdföretag. Arbeta för att människor ska leva ett självständigt liv utifrån sina behov och förutsättningar. Detta gör vi med Omsorg från hjärtat! Aleo Omsorg är ett familjeägt företag grundat 2017 och som bedriver verksamheter i Täby, Vallentuna, Österåker, Vaxholm och Oxelösund. I dagsläget driver vi verksamhet inom områdena Hemtjänst, boendestöd och hemservice. Vi arbetar för en så hög personalkontinuitet som möjligt i vår planering. På kontoret har vi administrativ personal som planerar medarbetare och kunder i flera olika geografiska områden. Våra medarbetare är undersköterskor, vårdbiträden och servicepersonal. Vi har moderna miljövänliga el-hybridbilar, arbetskläder, friskvårdsbidrag och arbetar modernt med digitala system för arbetsscheman och kundinsatser. Vi har kollektivavtal via Fremia. Samtliga medarbetare är försäkrade under sin anställning och erbjuds tjänstepension. Vi är ett rekommenderat företag via Reco för åren 2021-2024. Läs mer om vad just våra kunder säger om oss på Aleo - klicka här.
Har erfarenhet ifrån arbete i hemtjänst? Eller du kanske har erfarenhet av att jobba inom hemsjukvård, akutvård eller mottagnings arbete. Är du redo för nya utmaningar? Då har vi ett betydelsefullt och omväxlande arbete att erbjuda hos oss i vårt professionella team. Vi erbjuder ett självständigt arbete med många sociala kontakter. Du brinner för att ta hand om andra människor som behöver stöd och omsorg i sin vardag. Vi är ett glatt gäng som utgår från vårt kontor i Täby Kyrkby. Vi fokuserar på kunden och bästa möjliga kvalitet i det arbete vi gör. Vi jobbar på uppdrag i från Vallentuna kommun och inom detta uppdrag så ingår det att utföra sedvanliga undersköterska uppgifter inom hemtjänst. Utöver detta så har vi ansvar för att hantera trygghetslarm mellan 07:00 - 22:00. Därför vore det mycket fördelaktigt om du har erfarenhet utav att jobba inom akuta verksamheter eller hemsjukvård. För att kunna söka tjänsten hos oss måste du uppfylla följande krav: Du behärskar svenska i tal och skrift mycket bra Du är stresstålig och van att ta ansvar Du är van att arbeta ensamt och självständigt Du har B-körkort och kan ta ansvar i din körning Om dig: Du är flexibel, noggrann, självständig och ansvarsfull. Du är van att arbeta med mobil och digital plattform. Du är social, utåtriktad, lyhörd och har positivt bemötande gentemot kunder såväl som kollegor. Du har lätt för att samarbeta och trivs i en flexibel miljö. Du har ett professionellt förhållningssätt i dina kommunikationer. Du bör ha vana av att dokumentera i social journal. Du har ett genuint intresse att hjälpa personer med behov av stöd i sin vardag. En av dina styrkor är att kunna se deras individuella behov. Du har förmåga att hantera också de mer pressade situationerna. Det är meriterande om du är utbildad undersköterska. Dina arbetsuppgifter: I hemtjänsten jobbar du i våra kunders eget hem med att ge personen den omsorg och det stöd som hen har rätt till, enligt biståndsbeslutet och den individuella genomförandeplanen. Arbetsuppgifterna på dagtid kan handla om hjälp med: Måltider Socialt stöd Tillsyn Omsorg och personlig hygien Stöd med på- och avklädning Och mycket annat Arbetsperiod och tider: Vi erbjuder olika varianter på scheman, just nu söker vi dig som vill ha en timanställning. Din ansökan: I ansökan vill vi att du anger vilken tjänstgöringsgrad du är intresserad av att arbeta. Vi tittar löpande på ansökningar så välkommen med din ansökan redan idag! Om du inte bifogar CV och Personligt brev så kommer inte din ansökan att tas i beaktning. Förbered gärna referenser och belastningsregister redan innan eventuell intervju! Om oss: Aleo Omsorg är ett familjeägt företag grundat 2017 och som bedriver hemtjänst i Täby, Vallentuna, Österåker och Vaxholm. I dagsläget driver vi verksamhet inom områdena hemtjänst, boendestöd och hemservice. Vi arbetar för en så hög personalkontinuitet som möjligt i vår planering. På kontoret har vi administrativ personal som planerar medarbetare och kunder i flera olika geografiska områden. Våra medarbetare är undersköterskor och vårdbiträden. Vi har moderna miljövänliga el-hybridbilar, arbetskläder, friskvårdsbidrag och arbetar modernt med digitala system för arbetsscheman och kundinsatser. Vi har kollektivavtal med Fremia. Samtliga medarbetare är försäkrade under sin anställning och erbjuds tjänstepension. Vi är ett rekommenderat företag via Reco för åren 2021-2024. Läs mer om vad just våra kunder säger om oss på Aleo- klicka här.
Vill du vara med och forma framtidens primärvårdsrehabilitering? Joylife är en väletablerad vårdgivare som driver hälso- och sjukvård med fokus på individanpassade insatser, hög kvalitet och tillgänglighet. Med 11 kliniker som bedriver både privat och offentlig vård. Vi har byggt upp ett unikt koncept där arbetsglädje, utveckling och patientnytta går hand i hand. Nu startar vi upp en ny rehabiliteringsverksamhet inom ramen för vårdval primärvårdsrehabilitering i Region Stockholm, och söker en legitimerad dietist som vill vara med från början – i en tvärprofessionell miljö tillsammans med fysioterapeuter och arbetsterapeuter. Om rollen Som dietist hos oss arbetar du med kostbehandling och livsstilsrådgivning för patienter med bland annat övervikt, diabetes, hjärt-kärlsjukdom, mag-tarmsjukdomar samt ätsvårigheter. Arbetet sker i nära samverkan med övriga yrkesgrupper inom teamet – i syfte att stötta varje patient i att återfå eller bibehålla sin funktions- och aktivitetsförmåga i vardagen. Du blir en viktig del i en verksamhet där kvalitet, personcentrering och innovation står i fokus. Vi söker dig som: Är legitimerad dietist Har minst 3–4 års erfarenhet av kliniskt arbete, gärna inom primärvårdsrehabilitering Har god kunskap om evidensbaserad nutrition, samt olika behandlingsmetoder och pedagogiska arbetssätt Trivs med självständigt arbete men ser också styrkan i ett nära samarbete inom team Har erfarenhet av att dokumentera digitalt enligt gällande lagstiftning Är nyfiken, lyhörd och vill vara en aktiv del i att bygga något nytt Vi erbjuder dig: En nybyggd, toppmodern mottagning – med utrustning, lokaler och teknik i framkant Ett tvärprofessionellt team med högt engagemang och mycket glädje Möjlighet att påverka arbetssätt, flöden och patientmöten En arbetsgivare med trygga anställningsvillkor Stöd och struktur från Joylifes centrala rehaborganisation Låter det här som något för dig? Vi ser fram emot din ansökan! Minst 4 års erfarenhet Meriterande kvalifikationer Primärvårdsrehabilitering Hemrehabilitering inom primärvården
Du bidrar till att en människa får möjlighet att leva efter sin vilja, att göra det den behöver, besöka de platser den önskar och vara med de människor den tycker om. Inom Hela Sveriges Assistans har vi en hög professionell nivå och stort personligt engagemang. Vi är måna om att du i din roll som personlig assistent ska trivas och kunna arbeta under trygga förhållanden med goda villkor. Rollen som personlig assistent Som personlig assistent företräder du Hela Sveriges Assistans. I rollen som personlig assistent kommer du att göra en webbutbildning om hur det är att arbeta som personlig assistent. Du ska tillsammans med kunden och dina kollegor verka för god kvalitet samt följa företagets värderingar och policys. Som personlig assistent ansvarar du för att ta del av information som huvudkontoret skickar ut, samt vid behov söka information som finns tillgänglig på hemsidan. I övriga frågor vänder du dig till din arbetsledare eller huvudkontoret. Om mig Jag är en glad och positiv man på 82 år som bor i Vallentuna. Jag tycker om att pyssla i trädgården och ibland åka på utflykter för att till exempel besöka kyrkogården. Efter en stroke behöver jag assistans och stöd i min vardag. Som assistent till mig kommer du att assistera mig i sådant som personlig hygien, av- och påklädning, hushållssysslor samt vid utflykter. I din roll som personlig assistent ingår att: alltid ha kunden i fokus. vara uppdaterad om genomförandeplanen som kan ges muntligen av kund, alternativt finnas nedskriven på plats eller i HSA tid. ta del av de arbetsbeskrivningar och rutiner som finns på plats och följa dessa. dokumentera och läsa dokumentation enligt rutinen i uppdraget. Vi utbildar våra medarbetare för att säkerställa kvaliteten i den personliga assistansen. Alla våra nyanställda genomför en webbaserad introduktionsutbildning för personliga assistenter innan första arbetstillfället, eller senast inom en månad efter påbörjad Som personlig assistent företräder du Hela Sveriges Assistans. I rollen som personlig assistent kommer du att göra en webbutbildning om hur det är att arbeta som personlig assistent. Du ska tillsammans med kunden och dina kollegor verka för god kvalitet samt följa företagets värderingar och policys. Som personlig assistent ansvarar du för att ta del av information som huvudkontoret skickar ut, samt vid behov söka information som finns tillgänglig på hemsidan. I övriga frågor vänder du dig till din arbetsledare eller huvudkontoret. Vem är du? Du som söker tjänsten som personlig assistent hos mig är ansvarfull, tålmodig, flexibel och kan ta egna initiativ. Jag vill att du har ett gott humör och en god arbetsförmåga. Du behöver kunna motivera och stötta mig i min vardag. Meriterande är om du har körkort men det är inget krav. Det är heller inget krav att du har arbetat som personlig assistent tidigare utan det viktigaste är att personkemin mellan oss stämmer. Jag ser fram emot din ansökan! Hur ser arbetstiden ut? Arbetstiderna innebär dag, kväll samt helger Vem är arbetsledare En av assistenterna i uppdraget är även arbetsledare. I det dagliga arbetet finns arbetsbeskrivningar och rutiner att följa och vad vi utöver det hittar på under dagen styr jag utifrån dagsform, önskemål och behov. Beskrivning av tjänsten Vi söker assistent med en särskild visstidsanställning så länge uppdraget varar på 70%” med startdatum 2025-09-01 Innan vi erbjuder anställning får du visa ett oöppnat utdrag/digital brevlåda ur polisens belastningsregister. Vi efterfrågar även ett giltigt svenskt arbetstillstånd, exempelvis ett pass eller godkänt arbetstillstånd från Migrationsverket. Vi utbildar våra medarbetare för att säkerställa kvaliteten i den personliga assistansen. Alla våra nyanställda genomför en webbaserad introduktionsutbildning för personliga assistenter innan första arbetstillfället, eller senast inom en månad efter påbörjad anställning. Som personlig assistent hos Hela Sveriges Assistans AB omfattas du av Almega/Vårdföretagarnas kollektivavtal med avtalad tjänstepension, utbildning och förmånlig friskvård Sista ansökningsdag 2025-07-13
Vill du kombinera rekrytering med affärsutveckling? Brinner du för att hitta rätt personer och öppna nya dörrar? Då har vi jobbet för dig! Om Kylslaget AB: Kylslaget AB är en ledande aktör inom kyl- och värmeteknik med lång erfarenhet av att leverera effektiva och hållbara lösningar för både privata och kommersiella kunder. Vi erbjuder allt från installation och service av kyl- och värmesystem till avancerad teknisk support och rådgivning. Vi är ett innovativt företag som strävar efter att ligga i framkant när det gäller teknik och kundservice. Våra medarbetare är vår största tillgång, och vi söker nu en Rekryteringskoordinator/kundtjänstmedarbetare med för att stärka vårt team i Vallentuna. Om rollen Som vår Talent & Growth Partner får du en nyckelroll i att driva både vår personalförsörjning och vår framtida tillväxt. Du kommer att ansvara för att söka och attrahera rätt personer till våra team – med fokus på search, rekrytering och employer branding – men också vara vårt sociala ansikte utåt för att skapa nya affärsmöjligheter. Du har talets gåva, älskar att nätverka, och får energi av att ringa samtal, boka möten och ta första kontakten – vare sig det handlar om en kandidat eller en potentiell samarbetspartner. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Rekrytering & HR (~50%) • Identifiera, searcha och attrahera nya tekniker, säljare och andra nyckelpersoner • Bygga och underhålla en pipeline av kandidater • Hantera enklare HR-frågor och onboarda nya medarbetare • Utveckla våra processer för employer branding och kandidatupplevelse Affärsutveckling & Sälj (~50%) • Initiera kontakt med potentiella samarbetspartners och nya kanaler • Boka och hålla inledande säljmöten tillsammans med vår ledning • Hålla koll på branschtrender och föreslå nya sätt att växa • Vara en kommunikativ bro mellan rekrytering och affärsutveckling Vi tror att du är: • Riktigt duktig på search – LinkedIn är din jaktmark • En naturlig relationsbyggare som gillar att prata med nya människor • Orädd, självgående och van att jobba mot mål • Driven av resultat – både när det gäller att fylla roller och öppna dörrar • Du har troligtvis jobbat med rekrytering eller sälj i 2–5 år Vad vi erbjuder: • En flexibel och rolig roll med stort eget ansvar • Möjlighet att vara med i en spännande tillväxtresa • Stöd från ett erfaret team – både inom rekrytering och affärsutveckling • Arbetsplats i Vallentuna, på Fågelsångsvägen 16. Anställningsform: Tjänsten är en heltidstjänst med en inledande provanställning på 6 månader. Ansökan och kontakt: Välkommen med din ansökan redan idag – vi arbetar med löpande urval och intervjuer. Detta är en direktrekrytering via Bee Bemanning AB, vilket innebär att du blir anställd direkt hos Kylslaget AB. Har du frågor om tjänsten? Kontakta gärna vår ansvariga rekryteringskonsult Philip Börjesson på [email protected]
Om jobbet Vi söker dig som är intresserad av att arbeta som timvikarie. Vi ringer in dig när behov finns. Ibland kortare eller längre vikariat. Start av detta sker redan nu v. 26. Till senhösten -25 kommer vi även söka efter en vikarierande förskollärare till ett föräldraledigt vikariat. Vi ser också att du tidigare jobbat i barngrupp. Vi är ett trevligt arbetslag och behöver ibland förstärka vår arbetsgrupp ytterligare samt ringa in vikarie efter behov på längre och kortare perioder. Vi har 25 barn och är 4 pedagoger. Förskolan har aktiviteter på en 4H gård ca 1 gång i veckan. Musiken och rytmiken är en stor del av våra huvudmål Vi är också mycket utomhus, på vår gård eller i närliggande skog. Se mer info här: http://www.vallentunadjurnaturomusik.se Du jobbar tillsammans med erfarna och duktiga medarbetare. Du skapar förutsättningar för barnens lärande och utveckling genom att se till att stötta det enskilda barnet. Vi erbjuder alla barn en förskola som är trygg, lärorik och rolig. Detta gör vi genom att sätta barnens lek i centrum. På vår förskola ger vi barnen möjlighet att utveckla alla sina förmågor genom att stimulera deras naturliga nyfikenhet på världen. Förskolan ligger i ett samhälle med familjebostäder nära till skog och ängar som finns att tillgå. Vi ser att du har ett intresse av djur och musik.
Om Kylslaget AB: Kylslaget AB är en ledande aktör inom kyl- och värmeteknik med lång erfarenhet av att leverera effektiva och hållbara lösningar för både privata och kommersiella kunder. Vi erbjuder allt från installation och service av kyl- och värmesystem till avancerad teknisk support och rådgivning. Vi är ett innovativt företag som strävar efter att ligga i framkant när det gäller teknik och kundservice. Våra medarbetare är vår största tillgång, och vi söker nu en Rekryterare/kundtjänstmedarbetare med för att stärka vårt team i Vallentuna. Om tjänsten: Kylslaget AB söker nu en Rekryterare/kundtjänstmedarbetare för en varierad och spännande tjänst. I denna roll kommer du till en början ansvara för rekryteringen av personal till företaget, cirka 3 dagar i veckan. De resterande 2 dagarna i veckan kommer du att arbeta tillsammans med vårt kundtjänstteam för att säkerställa hög kvalitet och effektivitet i kundhanteringen. Det är en dynamisk arbetsmiljö med ett högt tempo, där beslut tas snabbt. Därför är det viktigt att du är van vid att arbeta i en verksamhet som kräver snabbhet och flexibilitet. Arbetsuppgifter: Ansvara för rekrytering av personal till Kylslaget AB, inklusive användning av rekryteringssystem, search och headhunting. Aktivt delta i kundtjänstteamet och hjälpa till att bemöta kunder professionellt och effektivt. Arbeta nära andra team och chefer för att säkerställa att rekryteringsbehovet matchas med företagets krav. Kvalifikationer: Van vid ett högt tempo och snabba beslut, och har förmåga att ta eget initiativ i arbetet. God kommunikationsförmåga på svenska och engelska, både i tal och skrift. Erfarenhet av rekrytering och användning av rekryteringssystem och search Tidigare erfarenhet av kundtjänstarbete och förmåga att möta kunder professionellt. Arbetstid och plats: Heltid, måndag till fredag mellan 07:00 och 16:00. Tjänsten är placerad i Vallentuna på Fågelsångsvägen 16. Anställningsform: Tjänsten är en heltidstjänst med en inledande provanställning på 6 månader. Ansökan och kontakt: Välkommen med din ansökan redan idag – vi arbetar med löpande urval och intervjuer. Detta är en direktrekrytering via Bee Bemanning AB, vilket innebär att du blir anställd direkt hos Kylslaget AB. Har du frågor om tjänsten? Kontakta gärna vår ansvariga rekryteringskonsult Philip Börjesson på [email protected] eller telefon: +46 73 734 93 88.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 128 jobb