En dag på Cramo På Cramo arbetar vi tillsammans och stöttar varandra. Alla är lika viktiga. Vi har en arbetsmiljö som uppmanar till samarbete, där vi stöttar och delar kunskap med varandra på alla nivåer av företaget. Det är vad som skapar vår sanna laganda! Cramo erbjuder dig en utvecklande arbetsplats med en positiv företagskultur fina anställningsvillkor och bra personalförmåner. Som Servicetekniker lastar och lossar produkter inom byggetablering, tar emot returer och genomför skadekontroller, rengör och funktionskontrollerar av våra produkter samt utför vissa reparationer. I rollen arbetar du med hela vårt sortiment inom byggetablering som består av bod, klimat och hiss. Du ansvarar själv för dokumentation och uppföljning av dina serviceärenden för att säkerställa att vi kan leverera högsta kvalitet på våra produkter. På Cramo strävar vi efter att alltid ligga i framkant med samhällsutvecklingen. Vi bidrar inte bara till våra kunders framgång utan till samhället i stort. Nyckeln till vår framgång är våra fantastiska medarbetare som har en positiv ”allt är möjligt”-attityd. För oss är det viktigt att arbeta för en mer inkluderande arbetsplats där alla våra medarbetare får möjlighet att uppnå sitt fulla potential. Cramo erbjuder goda utvecklingsmöjligheter och anställnings- och personalförmåner. Dessutom värnar vi om våra medarbetares hälsa och välmående, och erbjuder en arbetsmiljö, där alla ska trivas och känna sig uppskattade. Kollektivavtal: SVEMEK (IF Metall och Industriarbetsgivarna) B-körkort goda kunskaper i svenska och engelska god datorvana Vi ser gärna att du har erfarenhet av praktiskt arbete med inriktning på att ge service men det viktigaste är att du gillar att ge god service, är praktiskt lagd, nyfiken och har en vilja att lära sig nytt. Du tar ansvar och levererar hög kvalitet i ditt arbete. Vi vill att våra kunder pratar om dig som en person de känner förtroende för och som kommer att hantera alla situationer, även de stressiga, med självtillit och en vilja att kunden ska bli nöjd. Uppstår problem behöver du ta tag i det, berätta och söka information och stöttning i att hitta en lösning. Det ger nöjda och återkommande kunder. Produktutbildning kommer att tillhandahållas av oss vid anställning. Det är meriterande om du har truckkort. Ansökan: Urval och återkoppling sker huvudsakligen i augusti på grund av sommarsemester. Men tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag! Vi tillämpar alkohol- och drogtest för att säkra en trygg arbetsmiljö för alla. För att alla ska få samma chans till en rättvis process använder vi oss av en personlighetstest i rekryteringsprocessen. Vi arbetar med att öka vår mångfald och välkomna alla typer av ansökanden. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontaktar rekryterande chef Andreas Johnsson via mail: [email protected]
ADMINISTRATÖRER TILL UPPDRAG I HÖST Vi söker nu administrativa konsulter till ett kommande uppdrag i Växjöområdet. ARBETSUPPGIFTER Vi söker dig som vill jobba som konsult för oss på Eterni i Växjö, med fokus på planering, logistik, projektadministration eller inköpsarbete. PERSONLIGA EGENSKAPER & KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har en relevant utbildning samt god erfarenhet inom ekonomi, inköp, teknik eller logistik. Du är van att tala och skriva engelska och har god systemvana, SAP och Excel är meriterande. Tekniska kunskaper samt yrkeserfarenhet från tillverkningsindustrin är klart önskvärt. Som person är du ansvarsfull och noggrann, du är van att jobba självständigt och har förmågan att strukturera och planera ditt arbete. Vidare har du grundläggande tekniska färdigheter och kan snabbt sätta dig in i nya projekt och processer. Med fördel är du en tempostark och flexibel person som gillar att jobba i team men med ett starkt fokus på att driva dina egna uppgifter från start till mål. OM TJÄNSTEN Tjänsten som Administratör/Konsult är ett uppdrag på heltid. Du blir anställd av Eterni Sweden AB och arbetar som konsult hos vår kund i Växjö. ÖVRIG INFORMATION Ansökningar via mail behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!
Välkommen till Linnéuniversitetet! Här möter du 2 200 medarbetare och 40 000 studenter som tillsammans följer visionen att sätta kunskap i rörelse för en hållbar samhällsutveckling. Hos oss bedrivs forskning och utbildning med blicken mot framtiden. Vår närhet till näringsliv, både lokalt och globalt, ger oss lång räckvidd och möjlighet till förändring som skapar avtryck. Allt som behövs är en plats där idéer får utrymme att mötas och växa. Det är det vi skapat – och du är inbjuden. Change starts here! Anställningen som universitetslektor i engelska med språkdidaktisk inriktning är placerad vid fakulteten för konst och humaniora och institutionen för språk. Institutionens utbildningar omfattar fem språk, och ämnet engelska ges på grund- och avancerad nivå med utbildning i både språk- och litteraturvetenskapliga moment. Institutionen har en framskjuten plats i ämneslärarutbildningen och finns inom ytterligare utbildningsprogram med yrkesinriktningar såsom Språk och politik (SPIK) och Språk, kultur och kommunikation (SKK). På avancerad nivå ingår engelska inom programmet Nordiskt Masterprogram för språklärare, Masterprogrammet Engelsk språk- och litteraturvetenskap, Magisterprogrammet för facköversättning, samt flera fristående kurser på magisternivå. Vid fakulteten finns ett antal dynamiska tvärvetenskapliga forskningsmiljöer, och Linnéuniversitetet satsar även på fakultetsövergripande kunskapsmiljöer. All verksamhet vid Linnéuniversitetet präglas av visionen att sätta kunskap i rörelse för en hållbar samhällsutveckling, och på institutionen för språk vill vi framhålla att utbildning och forskning i språk, litteratur och ämnesdidaktik är en grundpelare i en hållbar demokrati. Ämnesområde för befattningen: Engelska med språkdidaktisk inriktning. Placeringsort: Växjö. Anställningens omfattning: 100% av heltid. Tidsbegränsad anställning i max. 12 månader. Tillträde: 15 september 2025, eller enligt överenskommelse. Arbetsbeskrivning I anställningen som universitetslektor i engelska med språkdidaktisk inriktning vid Linnéuniversitetet ingår framför allt undervisning och administrativt arbete. I anställningen ingår även kompetensutveckling som ska inriktas företrädesvis mot områden som är relevanta för undervisning och forskning i ämnet. Arbetsuppgifterna är huvudsakligen inriktade mot undervisning och handledning av studenter i engelska med språkdidaktisk inriktning på grundnivå på campus och på distans, särskilt inom ämneslärarutbildningen men även inom andra kurser och program på såväl grundnivå som avancerad nivå. Handledning av självständiga arbeten på grund- och avancerad nivå i ämneslärarutbildningen ingår. Tjänsteinnehavaren förväntas aktivt bidra till att utveckla forskningsmiljön i språkdidaktik vid Linnéuniversitetet, företrädesvis på områden som är relevanta för undervisningen. Forskningen kan med fördel knytas till befintliga miljöer såsom Centrum för Educational Linguistics (EdLing) och Centrum för ämnesdidaktisk forskning inom konst och humaniora vid Linnéuniversitetet (CÄHL). En annan viktig uppgift är samverkan med skolor inom ramen för språklärarnätverket och att arbeta med och utveckla olika samverkansprojekt med exempelvis Skolverket. Lektorn ska kunna verka som projektledare, föreläsare, och handledare beroende på uppdragets art. För att se annonsen i sin helhet gå till nedan sida på Linnéuniversitetet: https://lnu.se/mot-linneuniversitetet/jobba-hos-oss/lediga-jobb/?rmpage=job&rmjob=8681&rmlang=SE Linnéuniversitetet har ambitionen att tillvarata de kvaliteter som en jämn könsfördelning och mångfald tillför organisationen. Registrera din ansökan via knappen "Ansök" längst ned i annonsen. Din ansökan ska utformas enligt Mall för ansökan som du hittar i Kompletterande riktlinjer - Anställningsordning under rubriken "viktiga dokument" längst ned under annonsen. De meriter Du åberopar ska Du styrka med intyg och de ska bifogas digitalt i din ansökan. Övriga handlingar, t ex olika typer av vetenskapliga arbeten, ska skickas in digitalt tillsammans med ansökan. Ansökan och övriga handlingar ska märkas med anställningens diarienummer. Alla handlingar som åberopas ska vara inkomna till universitetet senast kl. 23.59 sista ansökningsdagen. Vi undanber oss telefonsamtal från försäljare av jobbannonser. Linnéuniversitetet är en arbetsgivare som uppfyller kraven i den Europeiska stadgan för forskare och följer riktlinjerna för rekrytering. Därför har universitetet fått HR Excellence in Research-certifieringen. Vänligen notera att legitimation ska uppvisas vid intervjutillfället.
Internationella Engelska Skolan (IES) is a leading independent school group with academic results far above average and a diverse and energetic staff. Teaching is in both Swedish and English, and the hallways are bilingual. The language of meetings and communication amongst the staff is English. IES is one of Sweden's largest school groups at compulsory school level with 48 schools and around 32,000 students across the country. IES has grown steadily and maintained quality since 1993. Vill du arbeta i en internationell miljö med en stödjande kultur är IES Växjö platsen för dig. Här värnar vi om våra elever genom hela skoldagen och vårt EHT-team finns på plats 100% alla dagar i veckan. Vi har en elevgrupp som talar omkring ett 30-tal olika modersmål samt med en rik internationell personalgrupp. Detta är vi! Internationella Engelska Skolan Växjö är en F-9-skola med tillhörande fritidshem. Vår skola växer och inför läsåret 25/26 har vi cirka 300 elever. Skolan öppnade augusti 2022. IES Växjö är en tvåspråkig skola. Du behöver därför kunna kommunicera med kollegor, elever och deras familjer på både svenska och engelska, även skriftligt. Som medarbetare hos oss ingår du i ett arbetslag där ni tillsammans arbetar för att driva och utveckla verksamheten. Vi arbetar för att varje elev ska känna trygghet och trivsel i en lärande miljö. Vi arbetar för att väcka elevernas lust, engagemang, nyfikenhet och kreativitet. Vi vill ge dem möjlighet att utvecklas utifrån sina förutsättningar och känna tilltro till sin egen förmåga. Internationella Engelska Skolan Växjö söker nu en engagerad behörig lärare i SVA 4-6 på 40%. Har du även möjlighet att undervisa i NO kan tjänsten bli på 80%. Även du som studerar till lärare kan bli aktuell för anställning. För tillsvidareanställning krävs lärarlegitimation med behörighet att undervisa. Detta är du! Du är behörig lärare för SVA i årskurs 4-6. Vi vill att du ser vikten av att skapa och behålla goda relationer med kollegor, elever och vårdnadshavare. Du motiveras av att ha regelbunden kontakt med vårdnadshavare, att leda mentortidsaktiviteter i linje med mentorprogrammet samt att samarbeta med kollegor i en stödjande miljö. Det finns inga krav på tidigare undervisningserfarenhet, men du ska vara trygg i ditt professionella ledarskap där du kan skapa en stabil miljö både i och utanför klassrummet. Du värdesätter och levererar ett personligt, tydligt och balanserat ledarskap med både kontroll och elevengagemang i fokus. Du som lärare är en tydlig och aktiv normsättare. Du har också: - en medveten tanke om din roll som pedagog och arbetar strukturerat utifrån gällande styrdokument. - ett genuint intresse för barns lärande och en passion för ditt yrke. - en positiv inställning och bidrar till utveckling av verksamheten. - ett professionellt förhållningssätt. - ett flexibelt arbetssätt och kan samarbeta i arbetslag och inom enheten. - en varm och öppen personlighet samt förmåga att sätta gränser. - initiativförmåga, och bedriver ett tydligt ledarskap i klassrummet. - en förmåga att systematiskt dokumentera, analysera, utvärdera och följa upp elevernas kunskapsutveckling. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper och samarbetsförmåga. Vi intervjuar fortlöpande för tjänsten och den kan komma att tillsättas före slutdatum för denna annons. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt - vi ser fram emot att få chansen att träffa dig! Tjänstgöringsgrad: SVA 40% (samt NO 40%). Välkommen med din ansökan! Vi undanber oss kontakt från rekryteringsföretag och annonssäljare.
Internationella Engelska Skolan (IES) is a leading independent school group with academic results far above average and a diverse and energetic staff. Teaching is in both Swedish and English, and the hallways are bilingual. The language of meetings and communication amongst the staff is English. IES is one of Sweden's largest school groups at compulsory school level with 48 schools and around 32,000 students across the country. IES has grown steadily and maintained quality since 1993. Vill du arbeta i en internationell miljö med en stödjande kultur är IES Växjö platsen för dig. Här värnar vi om våra elever genom hela skoldagen och vårt EHT-team finns på plats 100% alla dagar i veckan. Vi har en elevgrupp som talar omkring ett 30-tal olika modersmål samt med en rik internationell personalgrupp. Detta är vi! Internationella Engelska Skolan Växjö är en F-9-skola med tillhörande fritidshem. Vår skola växer och inför läsåret 25/26 har vi cirka 300 elever. Skolan öppnade augusti 2022. IES Växjö är en tvåspråkig skola. Du behöver därför kunna kommunicera med kollegor, elever och deras familjer på både svenska och engelska, även skriftligt. Som medarbetare hos oss ingår du i ett arbetslag där ni tillsammans arbetar för att driva och utveckla verksamheten. Vi arbetar för att varje elev ska känna trygghet och trivsel i en lärande miljö. Vi arbetar för att väcka elevernas lust, engagemang, nyfikenhet och kreativitet. Vi vill ge dem möjlighet att utvecklas utifrån sina förutsättningar och känna tilltro till sin egen förmåga. Internationella Engelska Skolan Växjö söker nu en engagerad behörig lärare i NO 6-9 på 40%. Har du även möjlighet att undervisa i SVA kan tjänsten bli på 80%. Även du som studerar till lärare kan bli aktuell för anställning. För tillsvidareanställning krävs lärarlegitimation med behörighet att undervisa. Detta är du! Du är behörig lärare för NO i årskurs 6-9. Vi vill att du ser vikten av att skapa och behålla goda relationer med kollegor, elever och vårdnadshavare. Du motiveras av att ha regelbunden kontakt med vårdnadshavare, att leda mentortidsaktiviteter i linje med mentorprogrammet samt att samarbeta med kollegor i en stödjande miljö. Det finns inga krav på tidigare undervisningserfarenhet, men du ska vara trygg i ditt professionella ledarskap där du kan skapa en stabil miljö både i och utanför klassrummet. Du värdesätter och levererar ett personligt, tydligt och balanserat ledarskap med både kontroll och elevengagemang i fokus. Du som lärare är en tydlig och aktiv normsättare. Du har också: - en medveten tanke om din roll som pedagog och arbetar strukturerat utifrån gällande styrdokument. - ett genuint intresse för barns lärande och en passion för ditt yrke. - en positiv inställning och bidrar till utveckling av verksamheten. - ett professionellt förhållningssätt. - ett flexibelt arbetssätt och kan samarbeta i arbetslag och inom enheten. - en varm och öppen personlighet samt förmåga att sätta gränser. - initiativförmåga, och bedriver ett tydligt ledarskap i klassrummet. - en förmåga att systematiskt dokumentera, analysera, utvärdera och följa upp elevernas kunskapsutveckling. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper och samarbetsförmåga. Vi intervjuar fortlöpande för tjänsten och den kan komma att tillsättas före slutdatum för denna annons. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt - vi ser fram emot att få chansen att träffa dig! Tjänstgöringsgrad: NO 40% (samt SVA 40%). Välkommen med din ansökan! Vi undanber oss kontakt från rekryteringsföretag och annonssäljare.
Är du en erfaren servicetekniker inom entreprenadbranschen som är ute efter nya möjligheter? Är du en serviceinriktad person med intresse för el och hydraulik? Vill du ha möjlighet att växa i en fri roll som servicetekniker i takt med att företaget växer? Då kan det vara dig vi söker! Hydrema söker just nu en servicetekniker till verksamheten i Växjö. Ansök här! Som servicetekniker hos Hydrema kommer du arbeta med service på entreprenadmaskiner. Du kommer hantera akuta problem på maskiner med el eller hydraulik. Rollen innebär stor frihet under ansvar. För att lyckas i denna roll har du: Minst två års erfarenhet som servicetekniker inom entreprenadbranschen God förståelse kring el och hydraulik samt god datakunskap B-körkort Grundläggande svenska i tal och skrift Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser därför att du är en strukturerad och stresstålig person. Utöver detta är du naturligt serviceinriktad och lösningsorienterad samt trivs med att hålla en nära dialog med både kunder och kollegor. Hydrema erbjuder dig: Varierande arbetsdagar med stor frihet En tjänst i ett stabilt team hos ett utvecklande företag En trygg anställning med goda anställningsvillkor Låter detta som rätt möjlighet för dig? Då ser vi gärna att du skickar din ansökan tillsammans med CV! I denna rekrytering samarbetar Hydrema med rekryteringsföretaget Jobway. Eventuella frågor besvaras av rekryterare David Nyrén, [email protected] / 070 290 51 16. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan därmed tillsättas innan sista ansökningsdag. Din ansökan behandlas konfidentiellt. Om Hydrema: Hydrema är en ledande tillverkare inom anläggningsmaskiner och har en rik historia som sträcker sig tillbaka till 1959. Med ursprung i Danmark har de expanderat sitt fotavtryck globalt och levererar toppmoderna maskiner som är kända för sin tillförlitlighet och innovation. I Sverige har företaget funnits sedan 1973. Produktsortiment omfattar dumprar, hjulgrävare, grävlastare och järnvägsmaskiner som är konstruerade för de tuffaste terrängerna och tillämpningarna.
Ditt uppdrag I arbetet som skolsköterska arbetar du främst hälsofrämjande och förebyggande. Du ingår i skolans elevhälsa som alla har ett nära samarbete för att stödja elevens utveckling mot utbildningens mål. Du skall även bidra till att utveckla skolans elevhälsoarbete tillsammans med övriga kollegor och med fokus på det främjande arbetet. Som skolsköterska kan de dagliga inplanerade arbetsuppgifterna hastigt förändras vilket gör att du behöver ha förmåga att snabbt kunna prioritera och samtidigt ha ett professionellt och bra bemötande. Du kommer att arbeta 40% på Nordic International School i Kalmar. För att ansöka vill vi att du har erfarenhet från arbete som skolsköterska. är legitimerad sjuksköterska med specialistutbildning till skolsköterska, barnsjuksköterska eller distriktssköterska. För att lyckas i rollen vet vi att du har lätt att skapa goda relationer med elever, vårdnadshavare och kollegor och att du på ett empatiskt och tryggt sätt kan kommunicera med dessa grupper. delar vår pedagogiska vision och har en god förmåga att samarbeta som en del av ett team. Villkor Tjänstgöringsgrad: 40%. Anställningsform: Tillsvidare, semestertjänst. Provanställning tillämpas. Tillträde: 18 augusti 2025 eller enligt överenskommelse. Vi strävar efter att erbjuda en fördomsfri och inkluderande rekryteringsprocess. Vi ser fram emot att ta del av din ansökan, där vi efterfrågar ditt CV men du behöver inte skicka med något personligt brev. För att få veta lite mer om dig vill vi istället att du besvarar ett antal frågor som du hittar om du klickar vidare till ansökan. Om du går vidare efter ansökan kan du komma att få en länk till ett arbetspsykologiskt test. Testerna vi använder tar utgångspunkt i aktuell forskning och fungerar som ett stöd i bedömningen. Våra rekryteringsprocesser består av flera steg, och ofta mer än en intervju. Vi tycker att det är ytterst viktigt att vi ger oss själva den tid som krävs för att få en god bild av varandra - du ska ju välja oss och vi ska välja dig! Emellanåt är det många som söker till en tjänst och då kan processen dra ut något på tiden av den anledningen. Du kan dock vara säker på att vi gör allt vi kan för att hålla dig uppdaterad och återkoppla längs vägen.
Är du en person med analytisk förmåga och har ett sinne för affärer? Vill du vara med och driva digitalisering? Just nu söker vi på Atea Logistics i Växjö dig som vill jobba som controller med fokus på verksamhets- och affärsstöd. Vi erbjuder dig en arbetsplats som präglas av medarbetare som brinner för att bygga Norden med it, medarbetare som tar personligt ansvar och sätter laget före jaget. Atea Logistics är ett av Nordens största och mest avancerade logistikcenter för IT-produkter. Vi är en del av Atea-koncernen som i Norden har runt 8000 medarbetare varav 300 finns inom Atea Logistics. Vår verksamhet i Växjö förser hela Norden och Baltikum med effektiv, hållbar och säker IT-logistik. Läs gärna mer om oss på www.atea.com Ditt uppdrag Vi är i ständig utveckling och i och med vårt skifte till SAP S4Hana som ERP system under inledningen av året är vi nu redo att stärka upp vår ekonomifunktion med ytterligare en controller. Den här rollen är en kombination av business och financial controlling, vilket innebär att du jobbar mot såväl finansiella funktioner som affärsfunktioner. Ditt uppdrag blir både att analysera helheten och förstå hur vår verksamhet och avdelningarna hänger ihop, samt att dyka ner i detaljerna när det behövs. Dina huvudsakliga ansvarsområden: Analysera och granska resultat Identifiera avvikelser i resultat och omkostnader, hitta mönster och förklara orsaker Säkerställa korrekt redovisning – ifrågasätta och följa upp Utmana verksamheten och vara ett stöd för våra chefer Delta i månadsbokslut, finansiell rapportering och uppföljning Stötta i budget- och prognosarbete Arbeta aktivt med KPI:er – från framtagning till analys och visualisering (övergång mot Power BI) Hålla dig uppdaterad inom redovisning- och moms/skatteregler samt regelverket runt Transfer Pricing – se till att dokumentation och processer är i linje med regelverk Bevaka och utveckla interna kontrollsystem Du kommer att arbeta nära vår nuvarande Business Controller. Tillsammans har ni ett gemensamt ansvar för vissa delar men även era egna specialistområden – med en god balans mellan självständighet och samarbete. Vem är du? Vi söker dig med några års arbetslivserfarenhet inom redovisning/revision eller controlling. Du kan ha arbetat som controller tidigare – eller komma direkt från revisionsbranschen och nu vilja ta steget in i en mer affärsnära roll. Har du en bakgrund inom revision, gärna från byrå, är det en stor fördel. Den typen av erfarenhet ger dig både goda kunskaper i redovisning, förmåga att hantera stora datamängder och en bra förståelse för ekonomiska flöden. Vi ser det även som meriterande om du har jobbat i producerande bolag. Oavsett bakgrund ser vi gärna att du: Har god förståelse för både finansiell redovisning och affärsanalys Är nyfiken på affären Har erfarenhet av eller förståelse för skattefrågor och moms Har kommit i kontakt med Transfer Pricing-regelverk och förstår begreppet Trivs med att sätta dig in i regelverk och detaljerade processer Är van att hantera stora datamängder och trivs i en datatät miljö Har förståelse för Power BI och gärna ett intresse för automation eller AI-stöd i ekonomiarbetet Det viktigaste för oss är att du är kommunikativ och inte rädd för att ifrågasätta och analysera på djupet i våra ekonomiska transaktioner. Då rollen är ny får du vara med och forma den, och du får ganska stor påverkan på vilka projekt man sätter upp utifrån vad verksamheten finner viktigt. Det är därför extra viktigt att du är självgående och att du har en god förmåga att organisera ditt arbete och ta tag i de frågor som dyker upp. Du är analytiskt lagd och drivs av att förstå – inte bara siffrorna, utan också varför siffrorna ser ut som de gör, men du har också förmåga att avgöra när ditt arbete är ”good enough”. Sist men inte minst kan du förmedla ekonomiska utfall på ett pedagogiskt och logiskt sätt för de personer och avdelningar internt som efterfrågar dina analyser. Varför Atea Logistics? Visste du att Atea är den ledande leverantören av IT-infrastruktur i Norden och Baltikum? I Norden är vi runt 8000 medarbetare varav 300 finns hos Atea Logistics. Vår styrka ligger i att vi har ett heltäckande utbud av tjänster i vårt erbjudande. Tillsammans med våra kunder och partners bygger vi Norden med IT och förbättra vardagen för bla skolbarn, lärare, äldre, sjukvård och näringslivet. Hos oss får du vara en del av världens mest hållbara IT-servicebolag, där vi är med och påskyndar omställningen mot en mer hållbar IT-värld. På Atea blir du en del av en vardag och en kultur som präglas av framåtanda, laganda och goda värderingar. Här finns stora möjligheter för dig till utveckling och vidareutbildning. Vi har en vision om att vara "The Place to Be" – en plats där alla växer och trivs, med kollegor som bryr sig om dig, om kunderna och om samhället. Låter det intressant? Detta är en direktanställning hos Atea Logistics som i denna rekrytering valt att samarbeta med OnePartnerGroup. Läs gärna mer och ansök via www.onepartnergroup.se.Annonsen kommer att ligga ute under semesterveckorna så besked om du går vidare i processen kan förväntas först i början av augusti. När du har visat ditt intresse matchar vi din ansökan med tjänsten och kontaktar dig via mejl eller telefon för återkoppling. I processen kommer sedan urval genom tester, intervjuer, referenstagning och bakgrundskontroll ingå för de kandidater som utifrån matchning med tjänstens kravprofil går vidare till kommande steg. För ytterligare frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Emma Hördegård på telefonnummer 0470-32 38 39 eller [email protected] ser fram emot att få veta mer om dig. Varmt välkommen med din ansökan!
Vad vi erbjuder 💼 Möjlighet att arbeta heltid (40h/vecka) på distans med flexibilitet i arbetstiderna. 💰 30 % provision på nyförsäljning – din prestation avgör din inkomst. 🎯 Gedigen introduktion i våra arbetssätt och försäljningssystem. 🌟 En väletablerad produkt och starkt varumärke i studentvärlden. Vill du arbeta med försäljning hemifrån och har erfarenhet av uppsökande B2B-försäljning sedan tidigare? Trivs du med att arbeta självständigt, driva hela säljprocessen från första kontakt till långsiktiga kundrelationer och med provisionsbaserad lön? Vem söker vi? Vi söker dig som vill jobba med uppsökande B2B försäljning där du självständigt söker upp företag som du sedan kontaktar över telefon i syfte att sälja annonsplatser på omslaget av Studieblocket, Sveriges mest använda kollegieblock. Vi söker dig som vill ha mer frihet i vardagen genom att bestämma dina arbetstimmar själv, samtidigt som din prestation är direkt kopplad till din lön. För att trivas i rollen behöver du vara disciplinerad, målmedveten och drivas av att tjäna pengar. Vi söker dig som: Har ungefär 1-5 års erfarenhet av uppsökande försäljning över telefon. Är van att arbeta med telefon och dator som verktyg, samt har en kontorsuppsättning hemma. Har erfarenhet av att arbeta på distans, därmed självdisciplin att arbeta strukturerat på egen hand. Trivs med att arbeta prestationsbaserad med tydliga målsättningar och därmed har ett inre driv att lyckas. Vi tillhandahåller dig mjukvaran som krävs, men du behöver ha en egen kontorsuppsättning hemma med fungerande dator och headset. Vi ser gärna att du har möjlighet att ta dig till vårt huvudkontor i Eskilstuna för upplärning och sedan besöka HK ungefär en gång i kvartalet för teamaktiviteter eller workshops, därmed är det ett krav att du är bosatt i Sverige. Om oss Universitetsmedia är en del av den nordiska mediekoncernen Lifestyle Mediapartner och ett av Sveriges största företag riktat mot högskole- och universitetsstudenter. Vi samarbetar med studentkårer i hela landet och erbjuder unika möjligheter för företag att nå studenter genom annonsplatser på Studieblocket – ett av Sveriges mest använda kollegieblock som sedan 2002 distribuerats på över 30 universitet och högskolor. Övrig information Arbetstid: 40h/vecka (heltid) fördelat enligt dina önskemål. Lön: Endast provisionsbaserad lön, 30% provision på nya kunder och 23% provision på befintliga kunder. Arbetsort: Distans, men inom Sveriges gränser. Välkommen med din ansökan!
Nu söker vi en ny kollega till vårt serviceteam för att arbeta med miljöservice och rörsaneringar i hela Sverige. I din roll kommer du att utföra inspektioner och funktionskontroller av tandläkarklinikers sugsystem, spolning av kontaminerade avloppsrör samt sköta kategorisering och sortering av farligt avfall som sedan transporteras som farligt avfall eller farligt gods. Arbetet i fält är självständigt men du ingår i ett team med erfarna kollegor. Våra kunder finns i hela Sverige varför övernattningar på annan ort sker regelbundet och kan bli upp till tre dagar per arbetsvecka. Hos oss arbetar du 40 timmar/vecka men lite längre dagar måndag till torsdag (kl. 07:00-18:00) vilket innebär att du är helt ledig på fredagar. Vi söker dig som gillar att ta det ansvar som en fri arbetsroll innebär. Tjänsten utgår från Växjö.
Välj ett jobb för att visa detaljer