Sjuksköterska för vaccination - Växjö
Vaccinova AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Vi på Vaccinova söker nu engagerade och utåtriktade sjuksköterskor för arbete med vaccination på timmar till vår mottagning i Växjö. Tjänsten omfattar från 4 timmars arbete en dag i veckan på ett kontinuerligt schema. Vaccinova är en vaccinatör med stort fokus på trygghet och hälsa. Vi är specialister på apoteksvaccination och finns idag på över 172 platser i Sverige – både på våra egna vaccinationsmottagningar samt hos våra samarbetspartners; Kronans Apotek, Apoteksgruppen och DOZ Apotek. Vi samarbetar även med bland annat ICA och Coop. Vi söker nu efter nästa medlem i vårt team! Arbetet hos oss är självständigt och innefattar bland annat: -Vaccination -Omsorgsrådgivning -Journalföring -Hantering av betalning -Enklare inventering För att trivas hos oss bör du vara självgående och utåtriktad samt bekväm med datorer. Arbete med vaccination sedan innan är meriterande men inget krav. Vi erbjuder alla nyanställda en utbildning inom vaccination samt i de system som används på arbetsplatsen. Tjänsten ämnas tillsättas så fort som möjligt.

37 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Mekanikkonstruktörer till Sigma i Växjö
Sigma Industry South AB
Civilingenjörsyrken inom maskinteknik

Jobbeskrivning Sigma Industry South är i en expansiv fas och vi söker just nu dig som erfaren mekanikkonstruktör med minst 2 års arbetslivserfarenhet. Vi söker dig som är framåt och har enkelt att arbeta både självständigt och i grupp. Du skall gärna brinna för teknik och utveckling. Vi ser gärna att du är en kreativ problemlösare med fokus på att leverera ett jobb som överträffar kundens förväntan. Du får möjlighet att arbeta som konstruktör i spännande projekt samt i många olika branscher. Tycker du dessutom det är spännande att ha en varierad vardag med högt tempo och utmanande arbetsuppgifter är du den vi söker. Då vi har ett löpande urval till tjänsten, är det viktigt att du skickar din ansökan så fort som möjligt för att öka dina chanser att komma med i urvalsprocessen. Välkommen med din ansökan! Baskunskaper Teknisk utbildning på högskole- eller civilingenjörsnivå inom produktutveckling och maskinteknik. B-körkort. Goda kunskaper i både svenska och engelska är ett måste, i så väl tal som skrift. Vi söker dig med minst 2 års erfarenhet inom mekanikkonstruktion som vill ta nästa steg i karriären. Personliga färdigheter, egenskaper, erfarenhet För att lyckas i rollen ser vi att du behärskar minst ett av de vanligaste ledande CAD-systemen, Inventor, SolidWorks, Catia mfl. Vi erbjuder Hos oss står alltid konsulten i centrum, vår affär är uppbyggd kring vår förmåga att anställa och utveckla de bästa förmågorna inom våra områden. Som privatägt bolag tittar vi inte på börskursen eller förbereder inför nästa kvartalsrapport, vi fokuserar istället på stabil och långsiktig utveckling, vilket bidrar med det samma för våra konsulter. Utöver detta erbjuder vi: Distanskostnadsersättning vid arbete utanför kontoret Förmånsprogram via vår partner Benify Flexibla arbetstider Betald övertid enligt kollektivavtal Friskvårdsbidrag Bonus vid tips om rekrytering eller uppdrag Kollektivavtal via Almega För att våra konsulter ska trivas så bra som möjligt och känna sig som en del av Sigma, även när man är placerad i kundens organisation, anordnar vi: Återkommande avdelningsmöten och aktiviteter Kompetensutveckling på konferenser och bolagsträffar Tillställningar och fester vid olika tillfällen under året Som konsult hos oss får du arbeta tillsammans med de främsta utvecklingsintensiva företagen inom svensk industri. Uppdragen anpassas alltid i möjligaste mån, för att nivån ska bli så utvecklande och stimulerande som möjligt. Omkring dig kommer du ha många duktiga kollegor och ett aktivt erfarenhetsutbyte. Vår företagskultur präglas av entreprenörskap och korta beslutsvägar. Gemenskap, engagemang och glädje är viktiga element som vi anser skapar trivsel. Sigma Industry South AB är ett dynamiskt teknikkonsultföretag inom produkt- och produktionsutveckling som utmanar de etablerade standarderna. Kombinationen av lång branscherfarenhet, stort engagemang, interna och externa uppdrag samt ett tätt samarbete mellan Sigmas olika verksamheter i regionen skapar ett unikt branschöverskridande växthus för ingenjörer. Med mångfald, delaktighet och entreprenörskap stärker och utvecklar vi vår verksamhet och våra medarbetare. Skulle du vilja utvecklas i denna miljö?

38 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Orderadministratör/kundservice till Nordens ledande IT-företag
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Har du erfarenhet inom administration eller service och vill utvecklas vidare i karriären? Vi erbjuder dig ett spännande vikariat på ett av Nordens ledande IT-företag. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag som är ett vikariat med start omgående, och som sträcker sig fram till slutet av mars 2026. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget Företaget är en del av en större koncern som är marknadsledande i Norden och Baltikum inom IT-infrastruktur. Denna tjänst är placerad i fina lokaler i Växjö, där du arbetar i ett engagerat team som gemensamt brinner för att ge en god service. Kulturen präglas utav företagets värderingar, en kultur där framåtanda, humor, kamratskap och ett visst mått av galenskap är helt naturligt. Vi berättar mer om företaget vid en intervju. Arbetsuppgifter Som orderadministratör har du en koordinerande roll där du ansvarar för uppgifter av olika komplexitet och omfattning. Din arbetsdag är varierande då du arbetar med de administrativa uppgifter som är mest prioriterade för stunden. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av orderläggning utifrån olika typer av underlag och administration av inkommande ärenden. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Erfarenhet av administrativa uppgifter och/eller inom service • God systemvana • Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska För att trivas i rollen är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och du anstränger dig för att leverera lösningar. Med detta sagt har du även en utvecklad problemlösningsförmåga i kombination med en lösningsfokuserad inställning. Vidare trivs du med högt tempo i arbetet och du kan snabbt ändra ditt synsätt och förhållningssätt. Övrig information Start: Omgående Plats: Växjö Lön: Enligt överenskommelse  Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

38 dagar sedan
Sista ansökan:
6 november 2025
Senior rådgivare ekonomi / Redovisningskonsult, Växjö
Ludvig & Co AB
Redovisningsekonomer

Ludvig & Co erbjuder spetskompetens inom ekonomi, juridik, och fastigheter till landets företagare. Med 1300 medarbetare på närmare 100 orter över hela landet har vi en oslagbar kompetensbredd. Vill du hänga med på vår resa? Vi ger dig kraft att växa! Om rollen I nära samarbete med våra kunder kommer du arbeta med proaktiv och kvalificerad rådgivning, inom ekonomi och redovisning, för att hjälpa våra kunder utveckla deras verksamheter. Dina uppgifter består bl.a. av: Uppdragsansvar och kundansvar för större kunder. Bokslut och deklarationer för kvalificerade uppdrag. Att aktivt ta initiativ till merförsäljning av Ludvigs ekonomitjänster till befintliga kunder och vara en ambassadör för hela Ludvigs tjänsteutbud. Handledare för nya kollegor och att bidra till rekrytering till teamet. Tillsammans med Affärschef ansvara för att effektivisera arbetsfördelningen. På Växjökontoret blir du en del av ett team med ekonomer, jurister och fastighetsmäklare som strävar efter att vara småföretagarnas förstahandsval. Vår ambition är att göra våra kunder mer framgångsrika än sina konkurrenter. Med din erfarenhet kommer du vara avgörande i kontorets fortsatta framgång och utveckling. Möjlighet att utvecklas inom ledarskap kan också finnas för dig med ambitionen att bli en duktig ledare, men ledarambitioner är inget krav för att söka rollen.  Vi erbjuder Vi ger dig verktyg och stöd för att växa i din roll och hos oss finns det inga gränser för vad du kan utvecklas inom. Vi har ett stort utbud av lärande och tror att det mesta du lär dig sker i vardagen. Därför har du en chef som kan ditt kompetensområde och massor av kollegor med spetskompetens att dela kunskaper med. Du har flexibla arbetsvillkor och bra förmåner så att hela livet kan gå ihop, exempelvis: Flextid & möjlighet till distansarbete. Förkortad arbetstid del av sommarhalvåret. Friskvårdsbidrag 5000 kr. Utfyllnad av föräldralön. Nyfiken på att veta mer om våra förmåner? Läs här Vi söker dig För att passa i rollen hos oss: Erfarenhet som redovisningskonsult med flera år i branschen och ett stort yrkesmässigt engagemang för ekonomi, digitalisering, rådgivning och kund. Du trivs med ett helhetsansvar för dina kunder och att arbeta med ledarskap i uppdrag samt mentorskap för kollegor. Är du auktoriserad redovisningskonsult så är det särskilt meriterande. Om du har god samarbetsförmåga med vilja att bidra till utveckling och vill göra skillnad för Sveriges företagare kan du passa i vårt team. Vill du bli vår nästa kollega? Då ser vi fram emot din ansökan!

38 dagar sedan
Sista ansökan:
6 november 2025
Ledare Djungelgympa - Sprid rörelseglädje för barn 2-6 år i Växjö HT25
Einar Sports AB
Fritidsledare m.fl.

Kom med i Sveriges bästa ledarteam inom idrott för barn! Vi söker alltid nya stjärnor till vårat team Världens roligaste extrajobb!Hos oss har du världens roligaste extrajobb som ger dig möjligheten att inspirera och motivera barn till idrottsaktiviteter samt ger erfarenheter och meriter att jobba med ledarskap och grupper. Leka, busa och sprida glädje till barnen. Det kan knappast bli roligare! Jobbet är dessutom perfekt att kombinera med studier eller andra jobb Djungelgympa – lekfull gymnastikträning för barn i åldern 2-6 år. Till vår verksamhet söker vi nu en inspirerande ledare som vill lära ut grunderna i gymnastik. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att: Arbeta som barngymnastiksledare. Alternativt har du själv sysslat med gymnastik och har ledarerfarenhet från annan barnverksamhet. Att du har ett brinnande intresse för barnidrott ser vi som en självklarhet.  Dina arbetsuppgifter Att vara ledare för Djungelgympa består i huvudsak av att leda gymnastikpassen och på ett pedagogiskt sätt sprida glädje till barnen. Som ledare hos oss arbetar du utifrån vårt färdiga träningsupplägg. Upplägget som är framtaget av Active Academys idrottspedagoger.  Du som ledare får då chansen att lägga allt ditt fokus på att sprida härlig rörelseglädje! Du förväntas visa stort engagemang för att skapa rörelseglädje för dem deltagande barnen.  Det här får du som är ledare hos oss Inför terminen får du gå vår ledarutbildning. Du får även löpande coachning och stöttning  från personalen på Active Academys kontor.  Utöver ovan får du även världens roligaste extrajobb som ger dig erfarenheter och meriter med att jobba med barngrupper.  Anställningsvillkor Timanställning med start vecka 35, 2025 Kurs 1 startar v.35-42 och pågår i 8 veckor. Kurs 2 startar v.45-50 och pågår i 6 veckor. Passen är förlagda på dagtid på helgerna.   Mer info kommer vid en eventuell intervju.  VARMT VÄLKOMMEN ATT SÖKA TILL ACTIVE ACADEMYS LEDARTEAM! Ansökan sker endast via vår ansökningssida, ej via mail!

38 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025
Sprudlande glatt cafébiträde till Kristinas bakficka med oslagbart kundf...
NR drift AB
Kafé- och konditoribiträden

Välkommen till Nordrest i Växjö! Vi har en varierande och unik verksamhet då vi driver både café, restaurang och en omfattande catering med olika typer av event på Linnéuniversitet i Växjö. Våra enheter Restaurang Kristina, Kristinas bakficka, Restaurang Rasken, Café Astrakan och Salladsbaren serverar dagligen runt 400 lunch. Vi lagar all mat med stort engagemang och från grunden. I vårt kallkök producerar vi smörgåsar, sallader och bakverk till vår café- och cateringverksamhet. Därutöver arbetar vi med konferenser, bufféer och middagsbeställningar. Vi söker ett cafébiträde/säljare till Kristina bakficka! Vi letar efter dig som är positiv, kreativ och affärsmässig i bemötande mot gäster och som vill vara med och driva och utveckla Kristinas bakficka som ligger i anslutning till Restaurang Kristina. Här säljer vi våra egna smörgåsar, sallader, kakor, konfektyr och lunch för take away. Arbetet är förlagt dagtid. Arbetsuppgifterna kommer i huvudsak bestå av att verka som säljare i butiken och vara ansikte utåt. Därutöver tillkommer sedvanliga arbetsuppgifter inom butik och restaurang som påfyllning av montrar, förberedelse inför lunch med packning av mat, tillbehör för take away. Dessutom kommer du att och hjälpa till som barista på vårt café Astrakan. Du behöver kunna arbeta självständigt och strukturerat men ändå var en del i ett större team. Vi vill också att du förstår vikten av att ha en helhetssyn på verksamheten och att du är bekväm med att vara behjälplig med alla förekommande arbetsuppgifter på enheten. Vi ser det som stor fördel om du har erfarenhet från restaurang och servicebranschen sen tidigare samt från nedan angivna arbetsuppgifter. Fler saker som gör livet extra trevligt på Nordrest Kollektivavtal med tjänstepension och avtalsförsäkringar samt friskvårdsbidrag Stor kick-off för alla varje år Möjlighet till kompetensutveckling Korta beslutsvägar och stora möjligheter till egna initiativ Vem är då vår nya drömkollega? Vi tror att du är en glad person som är en fena på att bemöta gäster. Samtidigt är du en som har den närmast magiska förmågan att bjuda på det där lilla extra som gör restaurangbesöket till en upplevelse i en klass för sig. Vi vill att du har: Intresse för mat och dryck Gärna jobbat som barista och erfarenhet av kaffe Tidigare erfarenheter från restaurang och café Kassa- och datavana Goda kunskaper i svenska både i tal och skrift Goda kunskaper i engelska Låter det som du? Bra! Uppfyller du även följande punkter måste vi verkligen ta en kaffe: Ett gediget intresse och gärna kunskap och erfarenhet av hållbarhetsarbete då restaurangen är/kommer att bli både kvalitet- och miljöcertifierad enligt ISO 9001 och ISO 14001 Om Nordrest Nordrest är Sveriges uppstickare inom restaurangbranschen, ett renodlat restaurangföretag som arbetar med restauranger, cateringuppdrag, på skolor och inom omsorgen. Låter det intressant? Då är du välkommen med din ansökan senast 15 juni. Anställningsform: Säsongsbunden anställning Omfattning: ca 75% med möjlighet till mer Tillträde: Augusti Lön: Enligt överenskommelse Nästa steg i rekryteringsprocessen När du sökt tjänsten så kommer du få tillgång till en länk för en digital intervju med chat-roboten Hubert som tar ca 20-30 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun inom 48 timmar för att snabbt komma vidare i processen. Syftet med Hubert-intervjun är att vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet. Du kommer därefter bli kontaktad av oss om du blir aktuell för en andra intervju.

39 dagar sedan
Sista ansökan:
5 november 2025
Personlig assistent i Horda Sommarjobb
Novum Assistans AB
Personliga assistenter

Du kommer att inga i en assistentgrupp som jobbar for att ge var uppdragsgivare basta mojliga assistans. Uppdragsgivaren ar en man i 25-årsåldern som bor i egen lagenhet och lever ett aktivt och socialt liv. Mannen jobbar som ungdomsledare inom kyrkan dar du som assistent kommer vara med under hans arbetstid och vi ser det som positivt om du delar mannens kristna livsaskadning. Mannen kommunicerar med hjalp av bildstod (Bliss) och det ar darfor viktigt att du beharskar det svenska spraket i tal och skrift, Utover det soker vi dig som ar en mogen, ansvarsfull, glad och positiv person. Du ar kreativ med en vilja att hitta pa aktiviteter samtidigt som du ar strukturerad da struktur ar viktigt i uppdraget. Vi söker dig som kan tänka dig att pendla mellan Växjö och Horda för att jobba dygnspass.  Novum ar en rikstackande assistansanordnare som arbetar utifran en kristen vardegrund vars ambition ar att gora skillnad for individen, branschen och i samhallet. Lopande urval gors, darfor kan tjansten komma att tillsattas innan sista ansokningsdatum. I detta uppdrag ser vi det som krav att du: Beharskar det svenska spraket flytande i tal och skrift Har korkort Om anstallningen Detta ar en tjänst är ett sommarvikariat där det finns möjlighet att fortsätta med behovsvikariat dar vi ser att du kan hoppa in och jobba vid behov under en längre tid. Det kan också bli möjligt att få vissa fasta tider. Arbetstiden ar forlagd till dygnspass Vi erbjuder fast timlon enligt overenskommelse. Ovriga ersattningar enligt kollektivavtal. Urvalsprocessen sker lopande och mer information om uppdraget fas vid en eventuell intervju. Tilltrade sker enligt overenskommelse. For anstallning hos Novum Assistans kravs att du har ett BankID och godkanner att anvanda ditt BankID i tjansten.

39 dagar sedan
Sista ansökan:
5 november 2025
Operatör till sågverk - dagtid
TopWork Sverige AB
Operatörer inom sågverk, hyvleri och plywood m.m.

Trivs du med ett praktiskt arbete där du får vara aktiv, jobba i ett högt tempo och se resultatet av ditt arbete direkt? Har du intresse för maskiner och gillar att jobba både självständigt och i team? Då kan det här vara rätt tjänst för dig! Om tjänsten Som operatör på sågverket kommer du att vara en viktig del av produktionen. Arbetet innebär att du övervakar maskiner och processer, hanterar material och ser till att allt flyter på som det ska. Det är ett jobb där noggrannhet, tempo och ett skarpt öga för detaljer är viktigt. Vissa arbetsmoment kan vara fysiska och upprepande, men du arbetar i en strukturerad miljö där säkerhet och samarbete alltid står i fokus. Du behöver kunna fatta snabba beslut och vara trygg i att växla mellan att jobba självständigt och i par med kollegor. Vi söker dig som: Är arbetsvillig, noggrann och ansvarstagande Trivs med ett högt arbetstempo och att ha tydliga rutiner Har lätt för att samarbeta och kommunicera Tycker om teknik, maskiner eller att meka på fritiden Ser möjligheter att utvecklas i en industriell miljö Arbetstid: Dagtid, måndag–fredag. Låter det här som något för dig? Tveka inte, skicka in din ansökan redan idag! Tjänsten inleds hos TopWork med ett mål om att kandidaten senare ska övergå till en anställning hos kund. Som konsult hos TopWork får du en konsultchef som stöttar dig i ditt uppdrag hos kund. Vi ger dig råd och rekommendationer om hur du kan utvecklas i ditt arbete.

39 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Montör med erfarenhet av lödning – kvällsskift
TopWork Sverige AB
Svetsare och gasskärare

Är du en noggrann och tekniskt intresserad person som gillar att arbeta med händerna? Har du erfarenhet av lödning och vill vara med och montera produkter som håller hög kvalitet? Då kan det här vara jobbet för dig! Om tjänsten I rollen som montör kommer du att arbeta med att montera ihop vår kunds produkter. Arbetet innefattar även en betydande del lödning, så det är viktigt att du har tidigare erfarenhet av detta. En del av arbetet består också av att genomföra slutkontroller, vilket kräver noggrannhet och ett öga för detaljer. Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet av lödning Är noggrann, ansvarstagande och ambitiös Har ett tekniskt intresse och vill lära dig mer Trivs med att arbeta i ett strukturerat och kvalitetsfokuserat team Är öppen för att utvecklas inom företaget – för rätt person finns goda möjligheter att växa in i andra roller över tid Arbetstider: Tjänsten är i första hand förlagd till ständig kväll. Låter det intressant? Tveka inte att skicka in din ansökan! Vi rekryterar löpande och ser fram emot att höra från dig. Tjänsten inleds hos TopWork med ett mål om att kandidaten senare ska övergå till en anställning hos kund. Som konsult hos TopWork får du en konsultchef som stöttar dig i ditt uppdrag hos kund. Vi ger dig råd och rekommendationer om hur du kan utvecklas i ditt arbete.

39 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Servicemedarbetare inom hemstädning - Hemfrid Växjö

Join our team – We're looking for new service workers in Växjö! Are you looking for a job where you make a real difference in people’s everyday lives? Do you enjoy working independently, delivering excellent service, and leaving a home sparkling clean? Then we’d love to meet you! Your profile At Hemfrid, we’re passionate about making everyday life easier for our customers – and we’re looking for someone who shares that passion. You are: Independent and responsible Detail-oriented and thourough Punctual, positive and service-minded A people person who enjoys helping others About the role As a service worker at Hemfrid, you are responsible for creating a clean and welcoming home environment for our customers. You work independently and take full responsibility for customer satisfaction. Your tasks include: Vacuuming and dusting. Mopping floors and cleaning surfaces. Strengthening, folding, and washing clothes. Changing bedsheets and making the bed. Give the customer’s home that little extra touch. We're looking for someone who: Have previous experience from a service profession. Speak and understand basic Swedish or English. Be able to work flexible hours, Monday – Friday, between 8 – 17. It is a strong merit if you have worked as a home cleaner, housekeeper, or equivalent before. It's also advantageous if you have a valid B driving license. What we offer Our goal is clear – we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions. We offer: Fixed salary every month A permanent position with a 50-75 % employment rate. Collective agreement and favorable terms of employment. Liability insurance, health insurance, and pension insurance. Wellness allowance. Training in home cleaning, with a focus on your development. Great career opportunities and growth within Hemfrid. Free mobile subscription. One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world. About Hemfrid We are Sweden’s leading provider of household services. Our mission is to simplify life for our customers – through cleaning, laundry, moving services, gardening, and more. At Hemfrid, we work as a team to offer top-quality services that truly improve quality of life. What happens next? Please note that a background check is part of the process. Curious about where we’re hiring? Discover all our locations here! Welcome to Hemfrid! Bli en del av vårt team – vi söker efter nya servicemedarbetare i Växjö! Vill du ha ett jobb där du gör skillnad i människors vardag? Tycker du om att arbeta självständigt, ge god service och lämna ett hem skinande rent? Då vill vi gärna träffa dig! Din profil Hos Hemfrid brinner vi för att förenkla vardagen för våra kunder – och vi söker dig som delar den passionen. Du är: Självständig och ansvarsfull Noggrann med ett öga för detaljer Punktlig, positiv oh serviceinriktad En person som gillar att arbeta med människor Om jobbet Som servicemedarbetare hos oss ansvarar du för att skapa trivsel i våra kunders hem genom noggrant utfört städarbete och hög servicenivå. Du arbetar självständigt och har ett eget ansvar för att dina kunder är nöjda. Dina arbetsuppgifter inkluderar Dammsugning och dammtorkning. Moppning och rengöring av ytor. Strykning, vikning och tvätta kläder. Byta lakan och bädda. Ge det där lilla extra till kundens hem. Vi ser gärna att du: Ha tidigare erfarenhet från ett serviceyrke. Talar och förstår grundläggande svenska eller engelska. Kunna arbeta flexibla timmar, måndag – fredag, mellan 8 – 17. Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska. Även meriterande om du har ett giltigt B-körkort. Det här får du hos oss Vi vill vara branschens bästa arbetsgivare – därför satsar vi stort på våra medarbetare. Hos oss får du trygghet, utveckling och en härlig gemenskap. Vi erbjuder dig bland annat: Samma fasta lön varje månad En tillsvidareanställning med 50- 75 % sysselsättningsgrad. Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring. Friskvårdsbidrag. Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling. Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid. Gratis mobilabonnemang. Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen. Om Hemfrid Vi är Sveriges ledande företag inom tjänster i hemmet. Vårt uppdrag är att göra vardagen enklare för våra kunder – genom allt från städning och tvätt till flytt, trädgårdsarbete och enklare hantverk. Hos oss jobbar människor som brinner för service och som tillsammans skapar livskvalitet. Så här går det till Vi genomför en bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen. Nyfiken på var vi söker personal? Upptäck alla områden här! Välkommen till Hemfrid!

39 dagar sedan
Sista ansökan:
30 september 2025