Har du erfarenhet inom service och vill utvecklas vidare inom området på ett av nordens ledande IT-företag? Motiveras du även utav att ha breda kontaktytor och att ge förstklassig service? Vi erbjuder dig ett spännande uppdrag med goda möjligheter till internutveckling. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid fram till hösten 2025. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget Företaget är ett en del av en större koncern som är marknadsledande i Norden och Baltikum inom IT-infrastruktur. Denna tjänst är placerad i fina lokaler i Växjö, där du arbetar i ett engagerat team som gemensamt brinner för att ge en god service. Kulturen präglas utav företagets värderingar, en kultur där framåtanda, humor, kamratskap och ett visst mått av galenskap är helt naturligt. Arbetsuppgifter I rollen som kundserviceagent ansvarar du för att ta emot, hantera och administrera inkommande ärenden via telefon och mail. Din arbetsuppgift är att hitta rätt lösning till kunden och att ge en förstklassig service. Frågorna du hanterar är av olika omfattning och svårighetsgrad och du ansvarar för att dina ärenden blir lösta samt att kunden är informerad under hela processen. Initialt erbjuds du en introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Du ingår i ett team där ni tillsammans arbetar för att skapa nöjda kunder och ett effektivt arbetssätt. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasieutbildning Tidigare arbetslivserfarenhet inom service och kundkontakt Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska För att trivas i rollen är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och du anstränger dig för att leverera lösningar. Med detta sagt har du även en utvecklad problemlösningsförmåga i kombination med en lösningsfokuserad inställning. Vidare trivs du med högt tempo i arbetet och du kan snabbt ändra ditt synsätt och förhållningssätt. Övrig information Start: Omgående Plats: Växjö Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, [email protected] eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Är du en AI/ML-utvecklare med bakgrund inom mjukvaruutveckling? Är du prestigelös och vill jobba med likasinnade kollegor som värdesätter kunskapsdelning och ha roligt på jobbet? Då hade du gillat oss på Softhouse! Vad vi kommer att göra tillsammans AI och Machine Learning blir allt viktigare i många av våra projekt. Som AI-utvecklare bidrar du samt är med och leder regionens arbete inom AI/ML-området och delar din tid i flera aktiviteter. Vi tror att dina arbetsuppgifter kan se ut såhär: I tidiga faser av projekt, som t.ex. införsäljning och förstudier, bidrar du med att se potential, affärsmöjligheter och hjälper kunden att förstå AI. Du tar fram Proof-of-Concepts och utvecklar lösningar, från datahantering till ML-träning och deploy. I utvecklingsfasen bidrar du hands-on och driver arbetet med att integrera AI samt stötta våra utvecklare och kunder. I projektens slutfas hjälper du till med lösningar och rutiner för att säkerställa långsiktig förvaltning av modeller och dataflöden. Då området är nytt för oss i regionen kommer du att vara först in på rollen lokalt, men ingår i koncernens AI-grupp med fler kollegor från olika kontor. Vi ser flera möjligheter där du också kommer kunna bidra lokalt genom att tillföra kunskap kring AI/Data engineering, och hämta inspiration och kunskap från t.ex. lokala nätverk, för att sedan sprida vidare på vårt kontor i form av workshops, föreläsningar samt i projekten. Om dig För oss handlar det inte bara om antal års erfarenhet - vi värdesätter vår konsultmässighet och hur vi agerar. Vi tror att du är kommunikativ och lyhörd, och agerar förtroendeingivande gentemot både kund och kollegor. Du har driv och förmåga att ta dig an varierande roller, vilja att söka förbättring, lyfta teamet runt dig och hjälpa kollegor att växa. För att lyckas i rollen ser vi även gärna att du har: Ca. 5 års arbetslivserfarenhet från liknande roll och vana att arbeta med hantering och analys av data. Solida kunskaper inom tekniker för Deep learning, Neurala Nätverk och/eller optimering av modeller för effektiv hantering. God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska. Vad du får hos oss På Softhouse blir du en del av ett framåtsträvande bolag med korta beslutsvägar och högt i tak. Vi är prestigelösa teamspelare och drivs av att leverera produkter, tjänster och mjukvara av högsta kvalitet. Och, förutom kollegor i världsklass och garanterat roligt på jobbet erbjuder vi även: Möjlighet att vara med och forma strategi och lokalt erbjudande för hur vi arbetar med AI på Softhouse Småland. Möjlighet att utmanas tekniskt med kompetenta kollegor i en mix av kunduppdrag och leveransmodeller. Individuellt anpassad kompetensutveckling och aktiv kunskapsdelning med andra Softhouse-kollegor, både lokalt och över kontoren. En given plats i ett tight team som gillar att ha roligt tillsammans på jobbet, varje dag. Ett värderingsstyrt bolag där vi alla känner igen oss i våra värdeord:Team, Enkelhet, Mod och Passion. Om Softhouse På Softhouse är vi ca. 300 medarbetare fördelade på 10 kontor. Vi har kodat mjukvara sedan 1996, och tillsammans ser vi till att skapa lösningar som motsvarar våra kunders behov - vi levererar tjänster och mjukvara i världsklass. I Småland hittar du våra konsulter på våra kontor i Växjö, Jönköping och Kalmar. Läs gärna mer om oss här. Låter det intressant? Då ser vi fram emot att ta del av din ansökan och lära känna dig bättre!
Drivs du av att erbjuda vassa mjukvarulösningar? Gillar du att ha kul på jobbet med motiverade och härliga kollegor? Då hoppas vi att du är vår nästa kollega! Passar du i rollen? Vi söker dig som har flera års erfarenhet av mjukvaruutveckling och som trivs med att arbeta hands-on för att skapa lösningar som möter kunders behov. Du har en stark teknisk grund, är kommunikativ och lyhörd, samt har en god förståelse för affärsnytta och kundvärde. Utöver det, för att lyckas i rollen tror vi att du: Har långtgående kunskap inom system- och mjukvaruutveckling, du behärskar flera programmeringsspråk och är van att navigera inom flertalet teknikstackar. Är van att arbeta ur ett livscykelperspektiv med t.ex. kravställning, arkitektur, design, test och integration. Har ett intresse att ta dig an angränsande roller, så som Lösningsarkitekt eller Tech Lead, när det behövs. Har en högskole-/universitetsexamen inom relevant område. Kan uttrycka dig obehindrat på svenska och engelska. Vad du får hos oss Här får du möjlighet att bli del av ett framåtsträvande bolag där du och din work-life-balance är i fokus. Utöver vårt generösa förmånspaket får du också: Möjlighet att påverka och bidra till företagets framgång, i en inspirerande arbetsmiljö med engagerade kollegor. En mix av spännande och utmanande uppdrag med allt från nyutveckling och förvaltning till vidareutveckling. Individuellt anpassad kompetensutveckling och aktiv kunskapsdelning med andra duktiga Softhouse-kollegor. Stämningen är öppen och prestigelös där vi delar med oss av kunskap och erfarenheter. Ett team som gillar att göra saker tillsammans för att förhöja vardagen - allt från hälsofrämjande aktiviteter som padel, tennis och löpning till gemensamma frukostar och aw’s. Ett värderingsstyrt bolag där vi alla känner igen oss i våra värdeord: Team, Enkelhet, Mod och Passion. Om Softhouse På Softhouse är vi ca. 300 medarbetare fördelade på 10 kontor. Vi har kodat mjukvara sedan 1996, och tillsammans ser vi till att skapa lösningar som motsvarar våra kunders behov - vi levererar tjänster och mjukvara i världsklass. I Småland hittar du våra konsulter på våra kontor i Växjö, Jönköping och Kalmar. Läs gärna mer om oss här. Låter det intressant? Skicka in din ansökan!
Restaurangbiträde hos O’Learys Växjö Om tjänsten: Vi söker nu en glad och utåtriktad person som är redo att ta sig an olika uppgifter och bidra till en trivsam och professionell atmosfär på O’Learys Växjö. Som restaurangbiträde agera man flera olika roller, som Runner, Disk, Servis, Garderob eller Köksbiträde med olika arbetsuppgifter för att säkerställa en smidig drift av restaurangen och leverera enastående service till våra gäster. Om dig: Vi letar efter dig som värderar likabehandling och respekt gentemot både kollegor och gäster. Din passion för mat, service och att skapa minnesvärda gästupplevelser kommer att vara avgörande för din roll hos oss. Vi söker dig som kommer vara stolt medlem i O’Learys-familjen och som strävar efter att upprätthålla en hög standard och kvalitet i allt du gör, både individuellt och som en del av vårt team. I arbetsuppgifterna ingår att: Ansvara för att utföra noggrann städning och underhåll av lokalerna enligt givna rutiner och checklistor Stöttning vid disk och bar genom att plocka disk och fylla på förbrukningsmaterial Sortering och diskning av all inkommande disk Ansvara för att hålla diskrummet rent och organiserat Tömning av sopor och hålla rent i avlopp Välkomna och bemöta gäster, tar beställning och servera mat och dryck Ansvara för att inte servera alkohol till minderåriga eller överförfriskade gäster Ansvara för att hålla ordning och reda i garderoben och hantering av betalningar Återlämna gästernas kläder vid slutet av kvällen Förberedning av råvaror samt städa i köket Stöttning vid inventering samt ta emot varuleveranser Önskad erfarenhet och egenskaper: Minst ett års arbetslivserfarenhet som servispersonal i restaurang/bar samt god kassavana Flytande tal och skrift i svenska samt har goda kunskaper i engelska Minst gymnasieutbildning Relationsskapande, stresstålig och gillar att arbeta som en del av ett team Förmåga att kunna hantera många arbetsuppgifter samtidigt Problemlösare med fokus att skapa en bra upplevelse för gästen Ha en passion för mat, dryck, sport och människor Låter det här som något för dig? Tveka inte att söka tjänsten redan idag, intervjuer sker löpande. Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig! Vad erbjuder vi dig? Resultatdrivet bonussystem Personlig utveckling Möjlig karriärstege Kollektivavtal Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Extra vid behov Arbetstider: Enligt överenskommelse Plats: Växjö Om O’Learys O’Learys är mer än bara en restaurang. Det är ett nöjescentrum som utöver kärleken till sport, mat, dryck och god stämning är en mötesplats fylld av aktiviteter och nöjen alla dagar i veckan. Utöver vårt stora aktivitetsutbud med allt för både stora och små, erbjuder vi även live evenemang och konserter med några av Sveriges största DJ’s, band och artister. Vi tror på forskningsbaserade och objektiva utvärderingsmetoder som stöd i arbetet att hitta rätt person till rätt roll. Av den anledningen använder vi Alva Labs assessmentmetoder i våra rekryteringsprocesser för att hjälpa oss identifiera kandidater med störst sannolikhet att trivas och passa rollen.
Bartender hos O’Learys Växjl Om tjänsten: Som bartender hos oss på O’Learys Växjö är du huvudsakligt ansvarig för servering till gästerna i våra barer. Du ansvarar för att skapa och servera dryck till våra gäster utifrån önskemål och ge gästerna en härlig upplevelse genom trevligt bemötande och hundraprocentig service. Som bartender är du även behjälplig till flera delar som berör restaurangen såsom servis, aktiviteter, disk etc vid behov. Tillsammans med baransvarig ansvarar ni för att skapa en trivsam och rolig miljö i barerna samt driva och utveckla barerna framåt för att våra barer ska fungera så optimalt som möjligt! Om dig: Vi letar efter dig som värderar likabehandling och respekt gentemot både kollegor och gäster. Vi söker dig som är flexibel, har ett öppet sinne, är lyhörd och uppmärksam mot vad som händer runtomkring dig, är bra på att skapa goda relationer och gillar att jobba som en del av ett team. Din passion för mat, service och att skapa minnesvärda gästupplevelser kommer att vara avgörande för din roll hos oss. Vi söker dig som kommer vara stolt medlem i O’Learys-familjen och som strävar efter att upprätthålla en hög standard och kvalitet i allt du gör, både individuellt och som en del av vårt team. I arbetsuppgifterna ingår att: Motta och kvalitetssäkra de varor som levereras till baren Ansvara för att göra drycker som beställs till baren och följa recept Servera bargäster med passande drycker och leverera trevligt bemötande till gästerna Aktivt arbeta med merförsäljning till gästerna Använda mätglas till den sprit som hälls upp Följa rutiner, checklistor och manualer för baren Hålla rent och snyggt i barområdet, inklusive ytor och utrustning Ansvara för att inte servera minderåriga eller gäster som är för berusade enligt alkohollagen Rapportera överservering till ansvarig eller vakt Ansvara för att hålla sig uppdaterade kring nya recept och trender inom bar samt att implementera och efterleva dessa tillsammans med baransvarig Assistera i andra delar av verksamheten, såsom disk, servis och vid spelreception/bowlingdator Önskad erfarenhet och egenskaper: Erfarenhet från ett serviceyrke, meriterande från restaurang/bar samt kassavana Relationsskapande och gillar att arbeta som en del av ett team Flytande tal och skrift i svenska samt har goda kunskaper i engelska Flexibel, serviceminded och lyhörd Låter det här som något för dig? Tveka inte att söka tjänsten redan idag, intervjuer sker löpande. Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig! Vad erbjuder vi dig? Personlig utveckling Möjlig karriärstege Kollektivavtal Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Extra vid behov Arbetstider: Enligt överenskommelse. Plats: Växjö Om O’Learys O’Learys är mer än bara en restaurang. Det är ett nöjescentrum som utöver kärleken till sport, mat, dryck och god stämning är en mötesplats fylld av aktiviteter och nöjen alla dagar i veckan. Utöver vårt stora aktivitetsutbud med allt för både stora och små, erbjuder vi även live evenemang och konserter med några av Sveriges största DJ’s, band och artister. Vi tror på forskningsbaserade och objektiva utvärderingsmetoder som stöd i arbetet att hitta rätt person till rätt roll. Av den anledningen använder vi Alva Labs assessmentmetoder i våra rekryteringsprocesser för att hjälpa oss identifiera kandidater med störst sannolikhet att trivas och passa rollen.
Servis hos O’Learys Växjö Om tjänsten: Din yttersta roll som servitris på O’Learys Växjö är att se till att våra gäster får en fantastisk upplevelse när de besöker oss. Detta innebär att ständigt ha full fokus på gästerna, välkomna och uppmärksamma varje gäst, vara lyhörd och hjälpsam samt på ett professionellt sätt bemöta gästens önskemål! Du hjälper gästerna till bords, presenterar menyn och tar beställningar, serverar mat och dryck samt ger gästerna bra service under hela sitt besök hos oss. Om dig: Vi letar efter dig som värderar likabehandling och respekt gentemot både kollegor och gäster. Din passion för mat, service och att skapa minnesvärda gästupplevelser kommer att vara avgörande för din roll hos oss. Vi söker dig som kommer vara stolt medlem i O’Learys-familjen och som strävar efter att upprätthålla en hög standard och kvalitet i allt du gör, både individuellt och som en del av vårt team. I arbetsuppgifterna ingår att: Servera mat och dryck enligt service sequence Välkomna och bemöta gäster med ett leende, visa de till bord eller aktiviteter i frånvaro av hovmästare Ansvara för presentation av meny och erbjudanden till gästerna Ansvara för att ge gästerna den bästa möjliga service och helhetsupplevelsen Ansvara för att ta beställning via Ipad och leverera korrekta bongar till köket Ansvara för att följa alkohollagen och kontrollera legitimation för personer under 25 år Ta betalt av gästerna och levererar kvitto vid avslutad försäljning Uppmärksamma ansvarig eller säkerhetspersonal om en gäst har intagit för mycket alkohol eller skapar olämplig stämning Aktivt driva försäljning av add-ons och merförsäljning såsom dippsåser, förrätter, drycker och efterrätter Informera våra gäster om våra aktiviteter och andra erbjudanden på ett vänligt och välkomnande sätt Ansvara för att ställa i ordning och förbereda lokalen innan öppning/stängning samt följer rutinlistor och manualer för servis noggrant Servera bord, tömmer, städar och samlar in disk och sopor och placerar det i avsedda områden Se till att servicestationer är välorganiserade och påfyllda Stötta inom alla delar av restaurangen såsom disk, greeter, aktivitet, kök, bar och nattklubb Lämna Ipads, kassor och kortterminaler i gott skick samt säkerställa att kassor stämmer Önskad erfarenhet och egenskaper: Minst ett års arbetslivserfarenhet som servispersonal i restaurang/bar samt har god kassavana Flytande tal och skrift i svenska samt har goda kunskaper i engelska Minst gymnasieutbildning Relationsskapande, stresstålig och gillar att arbeta som en del av ett team Förmåga att kunna hantera många arbetsuppgifter samtidigt Problemlösare med fokus att skapa en bra upplevelse för gästen Ha en passion för mat, dryck, sport och människor Låter det här som något för dig? Tveka inte att söka tjänsten redan idag, intervjuer sker löpande. Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig! Vad erbjuder vi dig? Personlig utveckling Möjlig karriärstege Kollektivavtal Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Extra vid behov Arbetstider: Enligt överenskommelse. Plats: Växjö Om O’Learys O’Learys är mer än bara en restaurang. Det är ett nöjescentrum som utöver kärleken till sport, mat, dryck och god stämning är en mötesplats fylld av aktiviteter och nöjen alla dagar i veckan. Utöver vårt stora aktivitetsutbud med allt för både stora och små, erbjuder vi även live evenemang och konserter med några av Sveriges största DJ’s, band och artister. Vi tror på forskningsbaserade och objektiva utvärderingsmetoder som stöd i arbetet att hitta rätt person till rätt roll. Av den anledningen använder vi Alva Labs assessmentmetoder i våra rekryteringsprocesser för att hjälpa oss identifiera kandidater med störst sannolikhet att trivas och passa rollen.
Utveckla din karriär som farmaceut hos oss! Letar du efter en givande möjlighet där du kan tillämpa din farmaceutiska expertis och göra en skillnad i människors liv? På apoteket Storgatan i Växjö välkomnar vi just nu en engagerad farmaceut att ansluta till vårt team. Om rollenVi söker en farmaceutstjärna som vill vara med och utveckla vårt fina mitt i Växjö city! Hos oss får du ett varierat arbete där du skapar engagerade, trovärdiga och omtänksamma kundmöten. Vill du ta nästa steg? Vi erbjuder möjligheter att axla roller som farmaciledare, LMA eller studenthandledare. Du blir en viktig del av vårt team och samarbetar även med vår sjuksköterska från DR24, som två dagar i veckan vaccinerar och mäter blodtryck hos oss. Dessutom erbjuder vi hemleverans – unikt för Växjö! Vi värdesätter flexibilitet och samarbete, och vi ser gärna att du ibland även jobbar på våra närliggande apotek för att stärka gemenskapen. Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård Bidra med idéer och initiativ för att utveckla vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder Dina kompetenserFör den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsanvändning. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdaterad på omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: vardagar 10-18, lördagar 10-14. Välkommen till Apoteket!
Har du ett brinnande intresse för språk, pedagogik och integration? Då vill vi komma i kontakt med dig! Vi på SpeakCharlie har siktet inställt på att förbättra integrationen för internationella talanger i Sverige. Det här gör vi genom att erbjuda skräddarsydda kurser i det svenska språket och svensk kultur. Just nu förstärker vi utbildningsteamet i Växjö och söker dig som vill använda och utveckla dina kunskaper inom pedagogik, retorik och ledarskap. Om rollen Som språkcoach hos oss får du utbilda och coacha internationell talang i det svenska språket och samtidigt guida dem genom vardags- och arbetslivet i Sverige på ett engagerat och kreativt sätt. Vi erbjuder både grupp- och privatkurser genom klassrumsbaserad undervisning. En eller flera gånger i veckan träffar du dina deltagare på våra kunders kontor och hjälper dem att lära sig svenska med hjälp av vårt skräddarsydda material. En standardkurs hos oss är 16 lektioner à 90 minuter. Förfrågan för nya kurser förmedlas smidigt via vår kursportal där du enkelt anmäler intresse på de kurser som passar dig och som du har möjlighet att fullfölja från start till slut. Arbetet är flexibelt och på timbasis, och passar därför utmärkt för dig som har någon annan huvudsaklig sysselsättning. För att förtydliga är detta således ett extrajobb där arbetstiderna oftast ligger måndag-fredag inom kl. 8-17. Som start brukar vi rekommendera att börja med två kurser för att komma in i rollen på ett bra sätt, vilket innebär 2-4 lektioner i veckan. Vem är du? Vi söker dig som har passion för att lära ut och ett nyfiket förhållningssätt. Du har god problemlösningsförmåga och gillar att vara kreativ i ditt arbete. Vi ser att du har svenska som modersmål, och mycket goda kunskaper i engelska. Meriterande är avslutad eller pågående utbildning inom exempelvis lingvistik, språk, pedagogik, eller retorik. Har du erfarenhet av att bo och/eller resa i olika länder samt erfarenhet av att själv ha studerat flera språk kommer det att vara till din fördel i tjänsten. Skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt då vi just nu söker språkcoacher till alla kommande spännande uppdrag. Varmt välkommen med din ansökan!
Trivs du i roller där du får träffa nya människor och presentera nya produkter? Har du en känsla för försäljning och att hitta kundanpassade lösningar? Vill du vara med och skapa en rökfri framtid? Då kan rollen som IQOS Field Representative vara rätt för dig! Vi söker engagerade säljare som vill jobba med Swedish Match och bolagets omställning mot en rökfri framtid. Om Swedish Match Med en portfölj som består av både moderna varumärken och varumärken med lång tradition erbjuder Swedish Match produkter med och utan tobak. Att erbjuda tobakkonsumenter alternativ till cigaretter är kärnan i vårt arbete. Alltid med vår vision i åtanke: En värld utan cigaretter. Läs mer om Swedish Match på www.swedishmatch.com Läs mer om produktkategorin IQOS www.iqos.com Dina arbetsuppgifter Din arbetsdag spenderas hos olika återförsäljare och du kommer dagligen att ha en aktiv dialog med intresserade vuxna tobaksanvändare för att presentera produkterna, berätta hur dem fungerar och svara på frågor. Vi har fält representanter över hela Sverige och du kommer att samarbeta nära dem men även med kollegor inom Swedish Match. Rollen är självständig och du kommer dagligen att följa upp och utvärdera dina resultat. Vi erbjuder dig Produktutbildning och produktkännedom Säljträning Möjligheten att ingå i ett fantastiskt team av härliga medarbetare Personliga egenskaper Du tycker om mötet med människor och det ska kännas och synas när man pratar med dig. Du är mål -och resultatinriktad och vågar att sälja och ta för dig. Du har hög moral, är lösningsorienterad, nyfiken och ansvarstagande. Du tycker om att jobba och du trivs i team även på distans och ser hellre lösningarna än problemen. Kvalifikationer och erfarenhet Du har minst 1 år tidigare erfarenhet av försäljning (i butik är meriterande) Du har jobbat mot säljmål och vet vad som krävs för att uppnå dem. Körkort och tillgång till egen bil är ett krav då du kommer att arbeta på olika orter mellan Växjö och Kalmar. Du har tidigare erfarenhet av att arbeta självständigt. Övrigt Anställningsform: I detta uppdrag kommer du bli anställd i NRG Sweden men utföra arbetet åt kunden, Swedish Match i din ort/distrikt. Förväntad start är början av mars. Tjänsten är schemalagd på vardagar. Det är en heltidsanställning med 6 månaders provanställning. Frågor (ej ansökan) skickas till Ella Seger på: [email protected] Om Nordic Retail Group Nordic Retail Group är en fullservice retail byrå, som grundades 1997 och finns idag lokalt representerade i alla fyra nordiska länder och Benelux. Vi fokuserar på att hjälpa våra kunder att bygga sina varumärken och nå sina mål genom att erbjuda bemanning, rekrytering, creative studio, och andra innovativa uppfinningar för våra kunder. Vi har byggt ett starkt team och vi vet vad som krävs för ett varumärke att lyckas inom retail och hur man ökar försäljning både lokalt och globalt. Vi värdesätter högt att ha ett mångsidigt team med olika typer av erfarenheter och bakgrunder som ingår i gruppen. Det är viktigt för oss att alla känner sig värderade, uppskattade och som en viktig del av vårt team. Det viktigaste är att vi vill att vår personal ska älska att komma till jobbet. Som våra grundare alltid säger: “Du ska inte bara vissla på väg hem från kontoret – utan också på väg till kontoret”. Besök vår hemsida www.nordicretailgroup.com för mer information.
Sjuksköterska sökes till Linné Hemvård – 70-100% Vill du ha ett meningsfullt arbete där du gör skillnad varje dag? Vi söker nu en sjuksköterska till vårt team i Växjö! Hos oss får du ett självständigt och varierat arbete där du ansvarar för medicinska insatser inom hemsjukvården. Du blir en viktig del av vårt team, där vi arbetar tillsammans för att skapa trygghet och livskvalitet för våra omsorgstagare. Tjänstgöringsgrad: 70-100% Arbetstider: Måndag–fredag, 07:00–16:30 Start: Enligt överenskommelse Om Linné Hemvård Våra medarbetare gör skillnad – varje dag. Linné Hemvård är en av Kronobergs största privata aktörer inom hemtjänst och hemsjukvård, med verksamheter i Växjö, Ljungby, Värnamo och Gislaved. Våra tre kärnvärden – enkel kommunikation, samhörighet och individens villkor – genomsyrar allt vi gör. Hos oss blir du en del av ett team som arbetar med omtanke och kvalitet för att skapa trygghet och livskvalitet för våra omsorgstagare. Om tjänsten Som sjuksköterska på Linné Hemvård blir du en viktig del av vårt medicinska team. Du kommer att arbeta tillsammans med våra två nuvarande sjuksköterskor, vilket ger dig stöd och möjlighet att utbyta kunskap och erfarenheter. Ditt arbete innebär att: Bedöma, planera och utföra medicinska behandlingar och sjukvårdsinsatser. Samarbeta i team både internt och externt för att möta omsorgstagarnas behov. Ge handledning och delegera uppgifter till omvårdnadspersonal. Arbeta med digital signering av läkemedel och följa gällande rutiner och riktlinjer. Detta är en roll för dig som trivs med ansvar, har förmåga att prioritera och uppskattar ett strukturerat arbetssätt. Vi söker dig som: Har legitimation som sjuksköterska. Har erfarenhet inom hemsjukvård/hemtjänst (meriterande). Är trygg i din roll, flexibel och lösningsorienterad. Har B-körkort och kan cykla. Har god svenska i både tal och skrift. Tar initiativ, samarbetar väl och skapar trygghet för både kollegor och omsorgstagare. Meriterande: Vidareutbildning som distriktssköterska. Erfarenhet av delegering och handledning av omvårdnadspersonal. Det här får du hos oss: Individuell lönesättning. Friskvårdsbidrag & träning på arbetstid med PT. Personalaktiviteter & gemenskap. Utvecklingsmöjligheter & utbildningar. Ett roligt, självständigt och varierande arbete i en trygg arbetsmiljö. Ett nära samarbete med våra två erfarna sjuksköterskor. Är du redo att bli en del av Linné Hemvård? Ansök redan idag via vår karriärsida – intervjuer sker löpande! Rekryteringsprocessen hanteras av Workforce, och du blir anställd av Linné Hemvård. Vi ser fram emot att höra från dig!
Välj ett jobb för att visa detaljer