Om butiken Vi är din butik på hemmaplan där kärleken till maten, trakten och alla som bor här alltid står i centrum. Vi gör det enkelt för dig att handla alla dagar i veckan. Upptäck vårt breda och prisvärda sortiment som sätter god smak på både vardag och helg. Vi är 30 medarbetare som söker dig som vill vara en del av vårt gäng! Nu söker nu vi dig som ser din framtid inom ICA! Om tjänsten Vi behöver anställa 2 medarbetare till vår fruktavdelning, den ena tjänsten är på 35 h/v (kolonial och jour ingår) och den andra tjänsten är på heltid. Vi söker även en bröd 2:a på ca 25-27 h/v. Viktigt att du enkelt kan pendla till Skanör då våra öppettider är 07:00-23:00 alla dagar i veckan. I dina dagliga arbetsuppgifter ingår varuplock, sortiment, lönsamhet, svinn och kampanjplanering samt ansvar för att den dagliga driften rullar. Du ser till att butikens gavlar och kampanjer är välfyllda samt att butiken alltid är snygg och attraktiv för kund. Du kommer ständigt arbeta med att utveckla avdelningarna tillsammans med ditt team för att skapa attraktiva och säljande ytor. För att passa i denna tjänsten behöver du gilla att arbeta i ett högt tempo, du arbetar bra både ensam och i grupp. ICA Supermarket Skanör är även en attraktiv butik på sommaren med mycket turister, så vi ser att du är flexibel och kan växla upp lite extra när det behövs. Egenskaper och kvalifikationer Vi söker dig som är intresserad av nya utmaningar och trivs att arbeta i team och har ett bra och positivt kundbemötande. Du är stresstålig och ser alltid till att butikens gäster lämnar avdelningen och butiken nöjd. Du ser en framtid i dagligvaruhandeln och drivs av nya utmaningar. Som person är du organiserad och effektiv, en positiv lagspelare vilket är viktigt då vi arbetar med ett bra samarbete mellan avdelningarna. Du är bra på att arbeta effektivt och personligt. Du är trygg i dig själv och är en god kommunikatör. Du har tidigare dokumenterad erfarenhet från ICA eller annan butik i dagligvaruhandeln. Du ser din närmsta framtid i butik. Du är noggrann och pålitlig. Du har god fysik och drivs av försäljning och kundnöjdhet. Meriterande Tidigare arbetat med frukt, bröd, kolonial eller liknande Tidigare erfarenhet från dagligvaruhandeln Anställning Du kan ansöka till 3 olika tjänster, Heltid Frukt & grönt, 35 h/v Frukt, kolonial och jour, 25-27 h/v brödavdelningen, skriv i ansökan vilken/vilka tjänster du är intresserad av.Tjänsterna har varierande arbetstid, varannan helg. Butikens öppettider är kl 07:00-23:00 alla dagar Provanställning Lön enligt avtal Vårt urval sker löpande, skicka gärna in din ansökan snarast! Rekrytering Tjänsten avser en anställning direkt hos vår kund där Rosénssons Bemanning AB ansvarar för rekryteringen. Rosénssons är företaget som värnar om våra kunder och aldrig tummar på kvaliteten, det lokala företaget med service utan gränser! EJ ansökningar via mail eller samtal, endast via länken. Vid frågor kontakta [email protected] Vi ser framemot din ansökan!
We're looking for new cleaners to join our team in Vellinge! About you At Hemfrid, we’re passionate about making everyday life easier for our customers – and we hope you are too! We’re looking for someone who enjoys working independently, values quality, and takes pride in great service. You are reliable, detail-oriented, and have a positive attitude toward both clients and colleagues. We’re looking for someone who: Has previous experience in a service-related job. Understands and speaks basic Swedish or English. Can work flexible hours, Monday to Friday, between 7 AM and 5 PM. Holds a valid driver’s license (B) and has access to a car. Previous experience as a cleaner, housekeeper, or similar role is highly valued. What we offer At Hemfrid, our goal is to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company and work hard to ensure you thrive in your role. We offer: Permanent employment with 50–75% employment rate. Secure terms of employment with a collective agreement. Insurance coverage – liability, health, and pension. Wellness allowance. Professional training in cleaning with a focus on your development. Great opportunities to grow within the company. Free mobile phone plan. A fantastic, diverse team from all over the world. About the role as a cleaner As a cleaner at Hemfrid, you’ll be responsible for maintaining a high standard of cleanliness in our customers' homes. You’ll work independently and ensure each client receives top-quality service. Your tasks will include: Vacuuming and dusting. Mopping and cleaning surfaces. Washing, ironing, and folding clothes. Changing bed linens and making beds. Creating a pleasant and tidy home environment. About Hemfrid Hemfrid is Sweden’s leading provider of home services. We help our clients with cleaning, laundry, moving services, gardening, and more. By working as a team and offering top-class service, we improve our clients’ quality of life. Our recruitment process After you’ve submitted your application, our HR team will contact you with information about the next steps. Please note that we conduct background checks and you must have a Swedish personal identity number or coordination number to be eligible for this position. Ready to make a difference in people’s everyday lives? We’re excited to hear from you. Welcome to Hemfrid! Vi söker nya städare till vårt team i Vellinge! Om dig Vi på Hemfrid brinner för att förenkla vardagen för våra kunder – det hoppas vi att du också gör! Nu söker vi dig som är självgående, kvalitetsmedveten och har ett genuint intresse för service. Du är pålitlig, har sinne för detaljer och bemöter både kunder och kollegor med en positiv attityd. Vi söker dig som: Innehar tidigare erfarenhet av ett yrke inom service. Förstår och pratar grundläggande svenska eller engelska. Kan arbeta flexibla tider, måndag till fredag mellan 07.00 och 17.00. Har B-körkort och tillgång till egen bil. Har du tidigare arbetat som städare, hushållerska eller liknande är det ett stort plus! Det här erbjuder vi Hos Hemfrid satsar vi på att vara den bästa arbetsplatsen i vår bransch. Vi vet att våra medarbetare är vår viktigaste resurs och gör vårt yttersta för att du ska trivas. Vi erbjuder bland annat: Tillsvidareanställning med en sysselsättningsgrad på 50-75%. Trygga anställningsvillkor med kollektivavtal. Försäkringar inom ansvar, sjukdom och pension. Friskvårdsbidrag. Utbildning inom professionell städning. Möjligheter att växa och utvecklas inom företaget. Mobilabonnemang utan kostnad. Ett fantastiskt team med kollegor från hela världen. Om rollen som städare Som städare hos Hemfrid ansvarar du för att ge våra kunder ett skinande rent hem och en förstklassig upplevelse. Du arbetar självständigt och tar ansvar för att varje uppdrag utförs med kvalitet och omtanke. I arbetsuppgifterna ingår bland annat: Dammsugning och dammtorkning. Moppning och rengöring av olika ytor. Tvätt, strykning och vikning av kläder. Byte av sängkläder och bäddning. Att skapa en trivsam miljö för våra kunder. Om Hemfrid Vi är Sveriges ledande företag inom hushållsnära tjänster. Våra tjänster omfattar bland annat städning, tvätt, flytt och trädgårdsarbete. Genom samarbete och hög servicekvalitet hjälper vi våra kunder till en enklare och mer harmonisk vardag. Rekryteringsprocessen Efter att du har skickat in din ansökan kommer vår HR-avdelning att kontakta dig med mer information om nästa steg. Observera att vi genomför bakgrundskontroller och att du behöver ha ett svenskt personnummer eller samordningsnummer för att kunna anställas. Vill du vara med och göra skillnad i människors liv? Vi ser fram emot att höra från dig. Välkommen till Hemfrid!
Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Vad innebär tjänsten? Vi söker nu personliga assistenter till en glad 20-årig tjej med autism, diabetes typ 1 och även utåtagerande. Du som assistent behöver arbeta med ett lågaffektivt bemötande. Hon är en aktivt tjej som behöver stöttning med bland annat personlig hygien, påklädning och att hantera sin diabetes. Dagarna är fyllda med fart och fläkt, som assistent hos denna tjej bör du ha gott tålamod och jobba mycket med motivationsarbete för att kunna stötta henne i vardagen. I arbetet ingår det att följa med på aktiviteter eftersom hon är en aktiv tjej som gillar att hitta på saker. Hon har även ett intresse för mode och smink så delar du detta är det ett plus! Hon bor hemma med sina föräldrar och syskon i Vellinge så att arbeta hemma hos kund där familjen är nära, bör du inte se som något bekymmer utan trivs med rörelse runt omkring. Det finns även hund i hushållet. Arbetstiderna är förlagda enligt följande: 15:00 - 22:00, 22:00 - 09:00 ( mån,tis,tor,fre ) 09:00 - 22:00, 22:00 - 09:00 ( onsdagar & helger ) Det förekommer både sovande jour och vaken natt och kunden har assistans dygnets alla timmar. Det förekommer dubbelassistans så du kommer alltid arbeta tillsammans med någon, det är därför viktigt att du som söker tjänsten kan arbeta i team och trivs med detta. Om dig - Som personlig assistent ser vi gärna att du är samarbetsvillig, lyhörd, ansvarstagande och flexibel. Du bör vara en lugn och trygg person som gärna har erfarenhet av lågaffektivt bemötande. Viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Vilket kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är krav på att du Har körkort Är rökfri Inte är pälsdjurallergiker Det är meriterande om du Tillgång till bil Erfarenhet som personlig assistent eller inom vård och omsorg Erfarenhet av autism och diabetes Omfattning: 1 på 75% samt 2 timvikarier Tillträde: Enligt överenskommelse. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Låter detta som något för dig? Ansök direkt! Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se
Vi söker vi dig som ser dig som Säljledare Frukt & Grönt, friskvårdavdelingen på ICA Kvantum Toppen i Höllviken! Vi hälsar dig välkommen till en riktig mataffär med toppenbra varor och serviceinriktad personal. Vi erbjuder mat för alla tillfälle, både till vardags och till fest. Samtidigt sätter vi den personliga servicen framför allt och hjälper dig att hitta hälsosamma val för att äta rätt och må väl. Vi har ett starkt fokus på hållbarhet och hälsa, vår Friskvårdsavdelning när en nyckelspelare i detta arbete. Hos oss hittar du många prisvärda alternativ men även ett fantastiskt utbud av mat med kvalité i en inspirerande miljö. Som gäst möts du av en fantastiskt fin och välfylld Friskvårdsavdelning! Här handlar du färsk frukt och grönt smidigt utan att kompromissa med utbud och kvalitet. Vill du vara en nyckelspelare i vårt fantastiska gäng? Vi söker en driven Säljledare som vill ta vår friskvårdsavdelning till nästa nivå och leda vårt engagerande team in i framtiden. Hos oss är gemenskap och trivsel avgörande, det är en av de viktigast anledningarna till att våra medarbetare trivs och stannar hos oss. Vi söker dig som vill arbeta i ett tajt team och i en aktiv fruktavdelning och hoppas du blir en av oss! Vi arbetar ständigt för att överträffa våra gäster med en spännande och inspirerande friskvårdsavdelning. Vi är bra idag och strävar ständigt att bli ännu bättre! Som ansvarig för avdelningen har du en viktig roll i att säkerställa en säljande och fräsch avdelning med mycket nytänk. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att arbeta aktivt med och vara ansvarig för sortiment, inköp och volymer. Du har stort intresse av att följa säsonger och trender. Du och ditt team säkerställer att hela avdelningen är välfylld och att det är rent och snyggt i vår butik. Tillsammans med dina kollegor ska du ha fokus på positivt gästbemötande, försäljning och att se till att vi håller högsta kvalitet. Du är intresserad av kost, frisk- och kundvård. Du brinner för av när- och härodlat och av vad som säljer. Du blir en viktig del i kedjan mot en inspirerande butiksupplevelse, med extra fokus på frukt och grönt och friskvård som är en viktig avdelning för butiken. Som ansvarig har du huvudansvaret över din egna avdelning. Du ansvarar för sortiment, hållbarhet, lönsamhet, kampanjplanering och orderläggning samt den dagliga driften. Du ser även till att vi har välfyllda diskar och drivande kampanjer. Som ansvarig är ditt huvudansvar att se till att butiken är snygg och attraktiv för gästerna. För att passa i denna tjänsten behöver du gilla att arbeta i ett högt tempo, och kunna leda ditt team. Du drivs av att köpa och sälja varor för att inspirera och överträffa våra gästers förväntningar. Personliga egenskaper Du är estetiskt lagd och gillar färg och form. Du är organiserad och effektiv, en positiv lagspelare och förmåga att motivera, engagera och involvera medarbetare. Som person är du glad och positiv och gillar människor. Du ser till att gästen alltid lämnar butiken nöjd! Du är bra på att arbeta effektivt och personligt. Du är trygg i dig själv och är en god kommunikatör och ledare. Du brinner för service och är redo för nya utmaningar. Du har tidigare erfarenhet från dagligvaruhandeln och vill ta nästa steg i din karriär. Du har god fysik och klarar tunga lyft. Kvalifikationer Du har tidigare dokumenterad erfarenhet från ICA eller annan butik i dagligvaruhandeln. Du hanterar AOB, Storeoffice, Min Butik eller liknande system. Du ser din närmsta framtid i butik. Du har tidigare erfarenhet som teamledare, kanske varit frukt 1:a eller 2:a i annan butik. Du är en inspirerande ledare med passion för friskvård och kundupplevelse. Låter detta som din nästa utmaning? Anställningsform Heltid. Lön enligt överenskommelse. Start snarast, dag, kväll samt helg förekommer. Vårt urval sker löpande, skicka gärna in din ansökan redan idag! Rekrytering Tjänsten avser en anställning hos vår kund där Rosénssons Bemanning AB ansvarar för rekryteringen. Rosénssons är företaget som värnar om våra kunder och aldrig tummar på kvaliteten, det lokala företaget med service utan gränser! EJ ansökningar via mail eller samtal, endast via länken. Vid frågor, kontakta [email protected] Vi ser framemot din ansökan!
Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Om tjänsten - Vi söker nu personliga assistenter som kan arbeta extra vid behov och är tillgänliga under sommaren. Arbetstiderna är förlagda enligt följande: 08:00 - 16:00, 16:00 - 22:00 (mån-sön) 22:00 - 08:00 (vaken natt kan förekomma) Om kunden - Jag är en 60 årig man som bor i en villa i Gessie utanför Vellinge med min fru. Jag sitter i rullstol och behöver hjälp med det mesta men jag berättar för dig om det är något jag vill. Då det sker en del förflyttningar så är det bra ifall du klarar av detta. Jag har trach vilket är en fördel om du har arbetat med det tidigare, men du kommer att få upplärning och utbildning. Jag älskar att titta på sport, och fotboll är något som ligger mig särskilt varmt om hjärtat. I arbetet kommer du spendera mycket tid i mitt hem, där jag känner mig som mest bekväm. Det är viktigt att vi har en bra personkemi och någon som förstår vad assistansyrket innebär, eftersom jag har stora omvårdnadsbehov. Om du tycker om sport och har erfarenhet inom assistans, ser jag fram emot att höra från dig! Om dig - Du som söker bör vara lyhörd, ha en stor social förmåga och nära till skratt. Du är även ansvarstagande, flexibel och empatisk då du kommer att fungera som ett stöd för kunden i sin vardag. Arbetet består av allt från personlig hygien, påklädning, till hjälp att utföra fritidsaktiviteter. Du är en person som är lugn och trygg i dig själv. Krav att du är Rökfri Har erfarenhet av arbete som personlig assistent eller inom vård och omsorg Meriterande om du har Körkort och tillgång till bil ( Det går bussar dit men det är en fördel om man har körkort och bil ) Omfattning: Timvikariat, extra under sommaren Antal tjänster: 2 Tillträde: Enligt överenskommelse. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se
Välkommen till en värderingsstyrd organisation Attendo Mejerigatan är ett äldreboende med egen trädgård centralt beläget i Vellinge. Det är ett modernt och trivsamt boende med ljusa lägenheter. I de trevliga gemensamma ytorna bjuds det in till social samvaro. Med Sport och Spa som inriktning har detta livsstilsboende fokus på välmående i både kropp och sinne. Attendo Mejerigatan är både demensboende och somatiskt äldreboende med totalt 54 lägenheter fördelat på tre våningsplan med nio lägenheter i varje enhet. Mejerigatan arbetar utifrån Attendos demenskompass vilket innefattar BPSD, ASCOT och närståendeombud. Vi är dessutom stjärnmärkta inom demens. Vår ena sjuksköterska har bestämt sig för att flytta tillbaka till Filippinerna och vi söker därför efter hennes efterträdare. Beskrivning av tjänsten På Mejerigatan har vi två heltidsanställda sjuksköterskor som vardera har huvudansvar för tre avdelningar med totalt 27 patienter. Sjuksköterskorna delar kontor och har ett nära samarbete med varandra. Som sjuksköterska kommer du att ingå i vår lokala ledningsgrupp tillsammans med verksamhetschef, gruppchefer och kost- och aktivitetsansvarig. Erfarenhet av arbete inom äldreomsorg är meriterande. Tillsvidaretjänst 100% Arbetstider dagtid inklusive röda vardagar Tillträdesdatum enligt överenskommelse Stämmer denna beskrivning in på dig? Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska, har yrkeserfarenhet och ett intresse för äldreomsorgen. Som person är du ansvarstagande, självständig och ödmjuk med förmågan att prioritera. Du trivs med att handleda och delegera omvårdnadsmedarbetare i hälso- och sjukvårdsuppgifter och motiveras av att tillsammans med dina kollegor skapa en högkvalitativ vård för dem som bor hos oss. På våra boenden får du ett omväxlande arbete där du dels arbetar långsiktigt med hälsoplaner för att öka livskvaliteten för de boende men där det är också du som gör bedömningar och fattar beslut om åtgärder i akuta situationer. I ditt ansvar ingår också att erbjuda en god palliativ omvårdnad. Omställningen till Nära vård gör att allt fler sjukvårdsinsatser på specialiserad nivå sker på boendet. Det ger dig en mångfald av stimulerande och utvecklande arbetsuppgifter. Arbetet är självständigt samtidigt som du har tillgång till många kompetenta kollegor i våra sjuksköterskenätverk. Som sjuksköterska i Attendo är du betydelsefull och din kompetens värdesätts högt. Du är en del av laget som arbetar för att stärka individen. Du har en arbetsledande roll med stora möjligheter att påverka verksamheten. Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Vad kan vi erbjuda dig? Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal Attendo+, via samarbete med Benify. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Sista ansökningsdag 2025-06-30 men urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med din ansökan. Vi tillämpar 6 månades provanställning Varmt välkommen med din ansökan!
Varmt välkommen till Europas marknadsledande leverantör av energilösningar till privatpersoner – 1KOMMA5. 1KOMMA5-gruppen driver visionen om en klimatneutral europeisk villamarknad enligt Parisavtalet 2030. 1KOMMA5 levererar och installerar energismarta lösningar såsom solceller, laddboxar och ellagring samt AI energistyrsystemet Heartbeat. Företaget grundades 2021 och har idag över 2 200 anställda på över 75 olika platser i Norden, Europa och Australien. Företaget värderades till Unicorn redan 2023, som det mest snabbväxande clean-techbolaget någonsin. Följ med på en imponerande resa genom att bli en del av 1KOMMA5 Sverige, och forma framtiden för kommande generationer – steg för steg, hus för hus. Om rollen Som säljare hos 1KOMMA5 kommer du att sälja solceller, laddboxar, och batterier till privatkunder. Du arbetar primärt med är redan inbokade möten, men du förväntas också skapa nya möjligheter. En affär kan ta allt från en dag upp till några veckor att stänga, och du ansvarar för kundkontakten från första mötet tills stängd affär. Efter det så lämnar du över till projektavdelningen som tar vid arbetet. Vi söker dig som Du arbetar tidseffektivt med dina arbetsuppgifter och visar stort driv i ditt arbete för att nå uppsatta mål. Samarbetsförmåga är en självklarhet för dig, och du motiveras av ett nära samarbete inom organisationen. Att arbeta strukturerat är något du är van vid, och du förblir lugn även när du har många uppgifter att hantera samtidigt. Stor vikt läggs vid övriga personliga egenskaper för att passa in i denna roll. Vi tror att du Du kan uttrycka dig i tal så väl som i skrift på både svenska och engelska B-körkort Tidigare erfarenhet av att arbeta med service eller liknande Är flexibel och har möjlighet att arbeta kvällstid Stort intresse för teknik Meriterande Arbetat med CRM-system Tidigare erfarenhet från att arbeta inom solcellsbranschen Tidigare säljerfarenhet (framförallt B2C) är meriterande START: Enligt överenskommelse PLATS: Vellinge OMFATTNING: 100% ARBETSTIDER: Måndag till Fredag klockan 10-19 med flexibilitet. Du fördelar dina arbetstimmar då det passar bäst för att nå resultat. 1KOMMA5 strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. I vår personalsammansättning vill vi spegla samhället i övrigt och välkomnar både kvinnor och män i olika åldrar och med olika bakgrund till att bli vår kollega. För att säkerställa att våra medarbetares värdegrund stämmer överens med 1KOMMA5º tar vi en bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen. Vi tar endast emot och bearbetar ansökningar via annons och inte via mejl.
We are looking for new home cleaners to join our team in Vellinge. Are you our next star? Your profile We love making our customers’ everyday lives easier – and so should you. We are looking for someone who likes to work independently and is driven by quality and customer service. You are punctual and responsible, with an eye for details and a positive attitude. You should: Have previous experience from a service profession. Speak and understand basic Swedish or English. Be able to work flexible hours, Monday – Friday, between 7 – 17. Have a valid B driving license and access to own car. It is a strong merit if you have worked as a home cleaner, housekeeper, or equivalent before. We offer Our goal is clear – we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions. Among others, we offer: A permanent position with a 50-75 % employment rate. Collective agreement and favorable terms of employment. Liability insurance, health insurance, and pension insurance. Wellness allowance. Training in home cleaning, with a focus on your development. Great career opportunities and growth within Hemfrid. Free mobile subscription. One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world. About the role As a home cleaner at Hemfrid, you are responsible for cleaning our customers’ homes to the highest quality. Your mission is always to provide the best service possible. You work independently and are responsible for your clients’ satisfaction. Your work tasks include, among others: Vacuuming and dusting. Mopping floors and cleaning surfaces. Strengthening, folding, and washing clothes. Changing bedsheets and making the bed. Give the customer’s home that little extra touch. About Hemfrid Hemfrid is Sweden's leading provider of home services. We help our customers with cleaning, laundry, ironing, moving, gardening, and more. By working as a team and providing easy access to first-class home services, we unlock people's quality of life. Our process After completing the application, you will be contacted by the HR department regarding the recruitment process for your application. As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position. Are you ready to unlock people's quality of life? Great! So are we. We look forward to your application. Welcome to Hemfrid! Vi letar efter nya hemstädare till vårt team i Vellinge. Är du vår nästa stjärna? Din profil Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare – det borde du också göra. Vi söker efter någon som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning. Du bör: Ha tidigare erfarenhet från ett serviceyrke. Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska. Kunna arbeta flexibla timmar, måndag – fredag, mellan 7 – 17. Ha ett giltigt B-körkort och tillgång till egen bil. Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska eller motsvarande. Vi erbjuder Vårt mål är tydligt – vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden. Bland annat erbjuder vi: En tillsvidareanställning med 50- 75 % sysselsättningsgrad. Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring. Friskvårdsbidrag. Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling. Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid. Gratis mobilabonnemang. Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen. Om rollen Som hemstädare på Hemfrid ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Ditt uppdrag är att alltid erbjuda bästa möjliga service. Du arbetar självständigt och är ansvarig för att säkerställa att dina kunder är nöjda. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: Dammsugning och dammtorkning. Moppning och rengöring av ytor. Strykning, vikning och tvätta kläder. Byta lakan och bädda. Ge det där lilla extra till kundens hem. Om Hemfrid Hemfrid är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Vi hjälper våra kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet. Vår process Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer. Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan. Välkommen till Hemfrid!
Vi söker vi dig som ser dig som Säljledare Frukt & Grönt, friskvårdavdelingen på ICA Kvantum Toppen i Höllviken! Vi hälsar dig välkommen till en riktig mataffär med toppenbra varor och serviceinriktad personal. Vi erbjuder mat för alla tillfälle, både till vardags och till fest. Samtidigt sätter vi den personliga servicen framför allt och hjälper dig att hitta hälsosamma val för att äta rätt och må väl. Vi har ett starkt fokus på hållbarhet och hälsa, vår Friskvårdsavdelning när en nyckelspelare i detta arbete. Hos oss hittar du många prisvärda alternativ men även ett fantastiskt utbud av mat med kvalité i en inspirerande miljö. Som gäst möts du av en fantastiskt fin och välfylld Friskvårdsavdelning! Här handlar du färsk frukt och grönt smidigt utan att kompromissa med utbud och kvalitet. Vill du vara en nyckelspelare i vårt fantastiska gäng? Vi söker en driven Säljledare som vill ta vår friskvårdsavdelning till nästa nivå och leda vårt engagerande team in i framtiden. Hos oss är gemenskap och trivsel avgörande, det är en av de viktigast anledningarna till att våra medarbetare trivs och stannar hos oss. Vi söker dig som vill arbeta i ett tajt team och i en aktiv fruktavdelning och hoppas du blir en av oss! Vi arbetar ständigt för att överträffa våra gäster med en spännande och inspirerande friskvårdsavdelning. Vi är bra idag och strävar ständigt att bli ännu bättre! Som ansvarig för avdelningen har du en viktig roll i att säkerställa en säljande och fräsch avdelning med mycket nytänk. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att arbeta aktivt med och vara ansvarig för sortiment, inköp och volymer. Du har stort intresse av att följa säsonger och trender. Du och ditt team säkerställer att hela avdelningen är välfylld och att det är rent och snyggt i vår butik. Tillsammans med dina kollegor ska du ha fokus på positivt gästbemötande, försäljning och att se till att vi håller högsta kvalitet. Du är intresserad av kost, frisk- och kundvård. Du brinner för av när- och härodlat och av vad som säljer. Du blir en viktig del i kedjan mot en inspirerande butiksupplevelse, med extra fokus på frukt och grönt och friskvård som är en viktig avdelning för butiken. Som ansvarig har du huvudansvaret över din egna avdelning. Du ansvarar för sortiment, hållbarhet, lönsamhet, kampanjplanering och orderläggning samt den dagliga driften. Du ser även till att vi har välfyllda diskar och drivande kampanjer. Som ansvarig är ditt huvudansvar att se till att butiken är snygg och attraktiv för gästerna. För att passa i denna tjänsten behöver du gilla att arbeta i ett högt tempo, och kunna leda ditt team. Du drivs av att köpa och sälja varor för att inspirera och överträffa våra gästers förväntningar. Personliga egenskaper Du är estetiskt lagd och gillar färg och form. Du är organiserad och effektiv, en positiv lagspelare och förmåga att motivera, engagera och involvera medarbetare. Som person är du glad och positiv och gillar människor. Du ser till att gästen alltid lämnar butiken nöjd! Du är bra på att arbeta effektivt och personligt. Du är trygg i dig själv och är en god kommunikatör och ledare. Du brinner för service och är redo för nya utmaningar. Du har tidigare erfarenhet från dagligvaruhandeln och vill ta nästa steg i din karriär. Du har god fysik och klarar tunga lyft. Kvalifikationer Du har tidigare dokumenterad erfarenhet från ICA eller annan butik i dagligvaruhandeln. Du hanterar AOB, Storeoffice, Min Butik eller liknande system. Du ser din närmsta framtid i butik. Du har tidigare erfarenhet som teamledare, kanske varit frukt 1:a eller 2:a i annan butik. Du är en inspirerande ledare med passion för friskvård och kundupplevelse. Låter detta som din nästa utmaning? Anställningsform Heltid. Lön enligt överenskommelse. Start snarast, dag, kväll samt helg förekommer. Vårt urval sker löpande, skicka gärna in din ansökan redan idag! Rekrytering Tjänsten avser en anställning hos vår kund där Rosénssons Bemanning AB ansvarar för rekryteringen. Rosénssons är företaget som värnar om våra kunder och aldrig tummar på kvaliteten, det lokala företaget med service utan gränser! EJ ansökningar via mail eller samtal, endast via länken. Vid frågor, kontakta [email protected] Vi ser framemot din ansökan!
We are looking for new home cleaners to join our team in Vellinge. Are you our next star? Your profile We love making our customers’ everyday lives easier – and so should you. We are looking for someone who likes to work independently and is driven by quality and customer service. You are punctual and responsible, with an eye for details and a positive attitude. You should: Have previous experience from a service profession. Speak and understand basic Swedish or English. Be able to work flexible hours, Monday – Friday, between 7 – 17. Have a valid B driving license and access to own car. It is a strong merit if you have worked as a home cleaner, housekeeper, or equivalent before. We offer Our goal is clear – we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions. Among others, we offer: A permanent position with a 50-75 % employment rate. Collective agreement and favorable terms of employment. Liability insurance, health insurance, and pension insurance. Wellness allowance. Training in home cleaning, with a focus on your development. Great career opportunities and growth within Hemfrid. Free mobile subscription. One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world. About the role As a home cleaner at Hemfrid, you are responsible for cleaning our customers’ homes to the highest quality. Your mission is always to provide the best service possible. You work independently and are responsible for your clients’ satisfaction. Your work tasks include, among others: Vacuuming and dusting. Mopping floors and cleaning surfaces. Strengthening, folding, and washing clothes. Changing bedsheets and making the bed. Give the customer’s home that little extra touch. About Hemfrid Hemfrid is Sweden's leading provider of home services. We help our customers with cleaning, laundry, ironing, moving, gardening, and more. By working as a team and providing easy access to first-class home services, we unlock people's quality of life. Our process After completing the application, you will be contacted by the HR department regarding the recruitment process for your application. As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position. Are you ready to unlock people's quality of life? Great! So are we. We look forward to your application. Welcome to Hemfrid! Vi letar efter nya hemstädare till vårt team i Vellinge. Är du vår nästa stjärna? Din profil Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare – det borde du också göra. Vi söker efter någon som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning. Du bör: Ha tidigare erfarenhet från ett serviceyrke. Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska. Kunna arbeta flexibla timmar, måndag – fredag, mellan 7 – 17. Ha ett giltigt B-körkort och tillgång till egen bil. Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska eller motsvarande. Vi erbjuder Vårt mål är tydligt – vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden. Bland annat erbjuder vi: En tillsvidareanställning med 50- 75 % sysselsättningsgrad. Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring. Friskvårdsbidrag. Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling. Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid. Gratis mobilabonnemang. Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen. Om rollen Som hemstädare på Hemfrid ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Ditt uppdrag är att alltid erbjuda bästa möjliga service. Du arbetar självständigt och är ansvarig för att säkerställa att dina kunder är nöjda. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: Dammsugning och dammtorkning. Moppning och rengöring av ytor. Strykning, vikning och tvätta kläder. Byta lakan och bädda. Ge det där lilla extra till kundens hem. Om Hemfrid Hemfrid är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Vi hjälper våra kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet. Vår process Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer. Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan. Välkommen till Hemfrid!
Välj ett jobb för att visa detaljer