myNanny barnvakt Vellinge, nanny / barnpassning dagtid

Få ett flexibelt och barnsligt roligt extrajobb På myNanny kan du göra skillnad för familjer samtidigt som du får ett barnsligt roligt och flexibelt extrajobb. Vi är ett av Sveriges ledande barnpassningsföretag, vilket innebär att du kan förvänta dig mycket av oss – allt från bra lönevillkor till professionellt bemötande, utbildning, försäkring och personlig support. Ansök till jobbet som barnvakt på myNanny här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Så funkar jobbet som barnvakt Att jobba som nanny är både roligt och flexibelt, du väljer själv vilka uppdrag du vill ha och när du ska jobba. Som barnvakt hjälper du en eller flera familjer i ditt område med att passa deras barn. Det kan innebära allt från hämtning på förskola/skola och en rolig stund i lekparken till att äta mellanmål eller nattning. Det viktigaste är att det är roligt och tryggt för både barnen, föräldrarna och dig! Mer om familjen Under din intervju kommer du får mer information om just denna familj, men här är några bra saker att veta: Antal barn: 1 Ålder: 2 år Dagar i veckan de önskar hjälp: 1-2 gånger i veckan Tider: Varierande tider mitt på dagen och ibland även på kvällar samt helger (varje pass är alltid minst 3 timmar) Extrajobbet passar perfekt för dig som: Är ansvarsfull och lekfull med ett genuint engagemang för barn Har erfarenhet av att ha passat ett eller flera barn (0 - 6 år) självständigt Kan arbeta flexibelt både vardagar och helger som nanny Detta erbjuder vi dig som barnvakt på myNanny: Konkurrenskraftig lön med tydlig lönetrappa Du är alltid försäkrad under barnpassningen Flexibelt extrajobb med en familj som passar just dig och din vardag Följa och vara delaktig i ett barns utveckling Utbildning i hjärt- och lungräddning samt första hjälpen Introduktionsutbildning av oss på myNanny Kontinuerligt stöd från din personliga kontaktperson på myNanny Viktiga och relevanta meriter till ditt CV Ansök till jobbet på 3-4 min Du ansöker till jobbet som barnvakt snabbt och enkelt här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Ansökan tar endast några minuter och du blir sedan kallad till intervju för jobbet som nanny på myNanny. Läs mer om hur det är att jobba som barnvakt på myNanny på vår hemsida: https://my-nanny.se/barnvakt En arbetsgivare – många möjligheter Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som: Nanny hos https://nannypoppins.se Barnvakt hos https://barnvakt.se Au pair i USA hos https://my-nanny.se/au-pair Personlig studiecoach hos https://www.allakando.se Privatlärare i matematik hos https://smartstudies.se Personlig läxhjälpare: https://läxhjälp.nu Studiecoach online inför högskoleprovet https://www.allakando.se/hogskoleprovet Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter: Barnvakt i Stockholm https://my-nanny.se/stader/barnvakt-stockholm Personlig studiecoach i Stockholm https://www.allakando.se/laxhjalp-stockholm Personlig studiecoach i Göteborg: https://www.allakando.se/laxhjalp-goteborg

10 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Försäljningschef Kolonial - ICA Supermarket Skanör

För vår kund, ICA Supermarket Skanör, söker vi en passionerad och driven Försäljningschef för kolonialavdelningen. Arbetsbeskrivning: Vi letar efter en entusiastisk person som vill vara med och utveckla ICA Supermarket Skanörs största avdelning - kolonial. Som Försäljningschef för kolonialavdelningen kommer du och ditt team att sträva efter att skapa en avdelning som överträffar kundernas förväntningar. Din roll innebär att vara en ledare som alltid sätter kunden i fokus och driver butikens mål framåt. Du kommer att ha ansvar för att upprätthålla butikens nyckeltal såsom försäljning, marginal och svinn. Vidare kommer du att ha personalansvar och vara ansvarig för att fördela arbetsuppgifter samt coacha ditt team för att nå avdelningens mål. Vi erbjuder: En spännande och utvecklande roll med möjlighet att påverka och forma kolonialavdelningens framtid. Ett positivt och stöttande arbetsklimat där dina idéer och initiativ välkomnas. Möjligheten att arbeta i en av Sveriges mest kända och väletablerade matvarukedjor. Krav: Erfarenhet av ICAs butikssystem (AoB, SO) eller liknande. Utbildning inom butiksekonomi och ledarskap. B-körkort. Arbetsuppgifter: Inköp. Säljplanering. Analys och uppföljning av nyckeltal. Varuplock. Hyllvård. Personalansvar. Leverera kundbemötande med stor passion. Är du den vi söker? Vi söker dig som är ambitiös och noggrann i ditt arbete med god kunskap och erfarenhet från livsmedelsbranschen. Du trivs i team miljöer och ser samarbete som en nyckel till framgång. Att arbeta i ett högt tempo är något du är van vid, och ditt personliga kundbemötande överträffar alltid förväntningarna. Övrig information: Tjänsten är på heltid med varierande arbetstider. Lönen är enligt överenskommelse och baseras på din erfarenhet och kompetens. Månadslön. Ansökan: Tjänsten är en direktanställning hos ICA Supermarket Skanör, där MRC Bemanning ansvarar för rekryteringsprocessen. För frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Gunilla Hägerklint på [email protected]. Observera att vi endast tar emot ansökningar via länken nedan. Vi ser fram emot din ansökan och uppmuntrar dig att ansöka så snart som möjligt då urvalet sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan!

9 april 2024
Sista ansökan:
26 september 2024
Personlig assistent sökes i Höllviken

Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser.Vad innebär tjänsten? Vi söker nu en personlig assistent till en ung kvinna som är bosatt i Höllviken. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat att vara behjälplig med dagliga rutiner och kommunikation.Kunden har ett intresse för musik, kultur, teater och att gå på restaurang, så delar du dessa intressen är det ett stort plus! Du kommer att följa med kunden på daglig verksamhet.Arbetstider är 8.00-15.00 och fördelat på fyra dagar i veckan. Omfattning:75 %Arbetstider: Fyra dagar i veckan mån, tis, tors, fre), 8.00-15.00, ev mer vissa veckor Schemat kan vara förhandlingsbart efter överenskommelse med kund. Om dig - Vi söker dig som är samarbetsvillig, lyhörd, ansvarstagande, flexibel och en bra lagspelare. Viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Vilket kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Krav för tjänsten är körkort och tillgång till bil. Meriterande ärerfarenhet av arbete som personlig assistent eller inom vård och omsorg. Samt meriterande om du kan teckenspråk. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare.Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia.Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid anställning kan ett utdrag ur belastningsregistret behöva uppvisas. Det beställs på polisens hemsida - BelastningsregistretFör dig med anställningsstödNordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström AssistansVi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Ersättning utbetalas i form av timlön. Om inget annat avtalas tillkommer 12% semesterersättning och OB-ersättning. Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information påhttps://www.nordstromassistans.se

9 april 2024
Sista ansökan:
26 september 2024
Analytisk Kemist / QC till Chemotechnique MB Diagnostics AB

Om Bravura: Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad. Om tjänsten: Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Chemotechnique. Om företaget: Chemotechnique MB Diagnostics AB är ett familjeägt läkemedelsföretag som grundades 1981. Chemotechnique har en världsledande position inom tillverkning och försäljning av produkter för diagnostik av kontaktallergi. Chemotechnique’s produkter säljs i runt 100 länder och riktar sig till hudläkare och allergologer. Arbetsuppgifter: I rollen som analytisk kemist arbetar du på QC/QA-avdelningen med haptener och patch testing. Avdelningen består av 17 personer som arbetar med råvarukontroll, analys av slutprodukter och stabilitetsstudier. Arbetet utförs enligt GMP och exempel på analysmetoder som används är HPLC, FT-IR, XRF, TLC, refraktionsindex och mikroskopi. Du kommer framför allt att arbeta med utveckling och validering av nya analysmetoder, främst HPLC. Att författa och granska SOPar, analysmetoder, valideringsprotokoll och valideringsrapporter är exempel på övriga arbetsuppgifter. På Chemotechnique har samtliga anställda varierande arbetsuppgifter och som anställd får du möjlighet att driva din egen utveckling. Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper: • Akademisk utbildning inom kemi, kemiteknik, biomedicin, bioteknik eller motsvarande • Erfarenhet av att arbeta med HPLC och metodutveckling • Erfarenhet av GMP är meriterande • Erfarenhet av att arbeta med gaskromatografi och UV-Vis är meriterande • Goda kunskaper i svenska och engelska, muntligt som skriftligt Vi söker dig som har förmågan att utföra dina arbetsuppgifter noggrant och strukturerat. Därtill ser vi gärna att du är lösningsinriktad, flexibel och trivs med att dokumentera. Du är utöver det en ödmjuk och social person som gärna hjälper till där det behövs. Vidare ska du även ha ett prestigelöst förhållningssätt och trivs med att självständigt driva dina arbetsuppgifter framåt. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Övrig information: Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid Plats: Vellinge (utanför Malmö) Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, [email protected] eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

8 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Lantarbetare

Lantarbetare 2024 Arbetet startar runt den 20 juni, och håller på i cirka 6 månader Thaipower.se hanterar arbetstillstånds ansökningarna mot MIG Personalen kommer att anställas av: Agro Service i Vellinge AB Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till annonskanaler och rekryteringshjälp och vi avböjer vänligen men bestämt någon kontakt från annonsförsäljare, rekryteringsföretag och liknande.

7 april 2024
Sista ansökan:
7 maj 2024
Driven säljare inom solcellsbranschen sökes - Vellinge kommun

Allt fler vill leva mer klimatvänligt och intresset för att investera i solenergi växer i Sverige. Det gör att vi på Solsystem Sverige nu söker fler säljare (som egen-företagare) till vårt team! Driver du, eller är du redo att starta, ett eget bolag inom försäljning? Brinner du för försäljning, är du intresserad av ny teknik och föredrar att arbeta självständigt mot högt uppsatta mål? Då ska du läsa vidare! Denna annons avser 1 st säljare för följande distrikt: Vellinge kommun. Lönen är 100% provisionsbaserad. ”Du gör det du är bäst på – försäljning.” Solsystem finns i dag i stora delar av södra Sverige och hjälper både privatpersoner och företag att investera i solenergi. Oavsett om det handlar om villor, gårdar, sommarstugor eller större projekt jobbar vi efter samma modell: att erbjuda kundanpassade lösningar där vi tar ansvar för allt från uppstart till målgång. Du gör det du är bäst på – försäljning! För att skapa en så sanningsenlig offert som möjligt sköter du även en enklare uppmätning av kundens tak som sker vid första kundbesöket. Det är denna uppmätning som ligger som grund för din offertpresentation. Vid en order laddar du upp ordern i vårt projektsystem inkl. alla väsentliga data. Monteringen och installationen av solcellsanläggningen sköter Solsystem centralt men du som säljare förväntas finnas vid kundens sida genom hela processen. Som säljare hos oss är du egen företagare samtidigt som du representerar Solsystem, med stöd och support från Solsystems ledning. Försäljning kräver förberedelse och din uppgift är att attrahera nya kunder och bearbeta inkommande förfrågningar. Du arbetar mot en provisionsbaserad lön och representerar ett eget distrikt där du finner kunder, utför hembesök, skapar intresse för att sedan leda affären i mål. Du har också möjlighet att tillsammans med våra andra säljare från omkringliggande distrikt delta på mässor och hålla informationsmöten om solenergi. Vem är du? Vi söker dig som driver, eller är redo att starta, ett eget bolag inom försäljning, som är mål- och resultatinriktad och som alltid strävar efter att utvecklas i din roll som säljare. Du trivs med att arbeta självständigt mot högt uppsatta mål och har ett intresse för miljö och ny teknik. Tidigare erfarenhet som utesäljare är meriterande. Har du drivit, eller driver, ett eget företag är detta också meriterande. Krav: · Obehindrad svenska i tal och skrift · Innehar B-körkort · God datorvana Det finns en enorm nyfikenhet på klimatsmarta alternativ och solenergi har en oerhört stark utvecklingskurva. Vill du bli en del av vår framgångsresa? Skicka ditt CV och personliga brev (gärna med ett foto på dig själv!) till oss så hör vi av oss!

6 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
EN/Fra - lärare VIKARIAT 24-25

Framtidskompassen är en fristående skola i Vellinge kommun som vill arbeta för att ge alla elever goda kunskaper och färdigheter så att de är väl rustade inför framtiden. Alla elever har framtidsdrömmar. Vi vill utveckla deras kvaliteter och talanger så att de kan bygga sig den framtid de önskar. Alla elever vill lyckas och vi ska ge dem rätt förutsättningar! Vårt mål är att kunna ge dem verktyg för det i en kreativ, glädjefylld och stimulerande miljö. Vi söker nu en behörig lärare som precis som vi brinner för kunskap och bildning och kan undervisa i årskurs 7-9. Vi vill anställa dig om: Din nyfikenhet på livet och lärande är så stor att du vågar prova nytt. Du älskar ditt yrke och känner stort engagemang för dina elever. Du har kort väg mellan god idé och att genomföra den. Konkret planering och samarbete tillsammans med andra pedagoger känns som en förutsättning för jobbet. Du tycker det är viktigt att koppla in omvärlden i lärandet och gör det. Ett fortsatt eget lärande och utveckling av din yrkesroll är viktigt för dig. Du är behörig och kunnig. Du är en självklar ledare i klassrummet. Devisen vi är varandras arbetsmiljö får dig att glädjas med och peppa dina kollegor. På Framtidskompassen älskar vi lärande som tar avstamp i elevens önskningar och det är du som hjälper eleverna att navigera så att de av egen kraft når sin bästa måluppfyllelse och utvecklar kompetenser som är viktiga för framtiden. Det innebär nästan alltid ett ämnesövergripande arbetssätt som främjar djupförståelse och helhetssyn på kunskap, i samarbete med kollegor. I tjänsten ingår därför att delta i och arrangera teman och olika event utifrån vår upprättade årsklocka. Elevernas drömmar är en viktig drivkraft. Ditt förhållningssätt ska främja deras drömmar och stärka deras tro på sig själva. Vi ska inte vara den begränsande kraften. Vi arbetar i arbetslag och Framtidskompassen uppnår goda kunskapsresultat. *Vi tillämpar löpande rekrytering

4 april 2024
Sista ansökan:
4 maj 2024
Hemstädare/ Home cleaner - Hemfrid Vellinge

We are looking for new home cleaners to join our team in Vellinge.Are you our next star? Your profile We love making our customers’ everyday lives easier – and so should you. We are looking for someone who likes to work independently and is driven by quality and customer service. You are punctual and responsible, with an eye for details and a positive attitude. You should: Have previous experience from a service profession. Speak and understand basic Swedish or English. Be able to work flexible hours, Monday – Friday, between 7 – 17. Have a valid B driving licenseand access to own car. It is a strong merit if you have worked as a home cleaner, housekeeper, or equivalent before. We offer Our goal is clear – we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions. Among others, we offer: A permanent position with a 50-75 % employment rate. Collective agreement and favorable terms of employment. Liability insurance, health insurance, and pension insurance. Wellness allowance. Training in home cleaning, with a focus on your development. Great career opportunities and growth within Hemfrid. Free mobile subscription. One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world. About the role As a home cleaner at Hemfrid, you are responsible for cleaning our customers’ homes to the highest quality. Your mission is always to provide the best service possible. You work independently and are responsible for your clients’ satisfaction. Your work tasks include, among others: Vacuuming and dusting. Mopping floors and cleaning surfaces. Strengthening, folding, and washing clothes. Changing bedsheets and making the bed. Give the customer’s home that little extra touch. About Hemfrid Hemfrid is Sweden's leading provider of home services. We help our customers with cleaning, laundry, ironing, moving, gardening, and more. By working as a team and providing easy access to first-class home services, we unlock people's quality of life. Our process After completing the application, you will be contacted by the HR department regarding the recruitment process for your application. As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position. Are you ready to unlock people's quality of life? Great! So are we. We look forward to your application. Welcome to Hemfrid! Vi letar efter nya hemstädare till vårt team i Vellinge.Är du vår nästa stjärna? Din profil Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare – det borde du också göra. Vi söker efter någon som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning. Du bör: Ha tidigare erfarenhet från ett serviceyrke. Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska. Kunna arbeta flexibla timmar, måndag – fredag, mellan 7 – 17. Ha ett giltigt B-körkort och tillgång till egen bil. Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska eller motsvarande. Vi erbjuder Vårt mål är tydligt – vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden. Bland annat erbjuder vi: En tillsvidareanställning med 50- 75 % sysselsättningsgrad. Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring. Friskvårdsbidrag. Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling. Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid. Gratis mobilabonnemang. Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen. Om rollen Som hemstädare på Hemfrid ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Ditt uppdrag är att alltid erbjuda bästa möjliga service. Du arbetar självständigt och är ansvarig för att säkerställa att dina kunder är nöjda. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: Dammsugning och dammtorkning. Moppning och rengöring av ytor. Strykning, vikning och tvätta kläder. Byta lakan och bädda. Ge det där lilla extra till kundens hem. Om Hemfrid Hemfrid är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Vi hjälper våra kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet. Vår process Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer. Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan. Välkommen till Hemfrid!

4 april 2024
Sista ansökan:
21 september 2024
Vikarierande lokalvårdare till Månstorps ängar i Vellinge

Vi på Forenede Care söker dig som vill jobba som lokalvårdare och vill jobba under hela eller storadelar av sommaren till vårt hemtrevliga äldreboende Månstorpsängar! Som vårdbiträde hos oss på Forenede Care arbetar du med att ge god omsorg, service och vård till våra boende. Varje dag på Forenede Care är du med och formar framtidens äldreomsorg tillsammans med kunniga och engagerade kollegor. Forenede Care driver Månstorps Ängar på uppdrag av Vellinge kommun. Vård- och omsorgsboendet har totalt 56 boendeplatser, fördelade på 4 enheter. Boendet erbjuder lägenheter till äldre personer med kognitiv svikt. Vi har på Månstorps Ängar stora trädgårdar för lätttillgänglig utevistelse samt bra utrymme för gemensamma aktiviteter eller samvaro. Vi har retrobutik, salong, sinnesrum m.m. Kvalifikationer Vi erbjuder hyresgästerna fräscha och rena lägenheter och allmänna lokaler. Det gör vi med städning och omsorg. Nu söker vi dig som är ansvarstagande, självgående och lösningsorienterad. Du tycker om att städa och ge hyresgästerna absolut bästa service. För oss är det en självklarhet att våra medarbetare ska trivas och må bra på jobbet. Vi söker dig som: Gärna har erfarenhet, dock inget krav Har rätt attityd och inställning till jobbet Kan arbeta självständigt och trivs med att ta ansvar Förstår värdet i att ge god service och gärna gör det lilla extra Tycker om variation i arbetet Arbetsuppgifter Städa i lägenheter och i allmänna utrymme. Innan vi erbjuder anställning ska du uppvisa oöppnat utdrag ur polisens belastningsregister. Vi efterfrågar även uppvisning av giltigt svenskt arbetstillstånd, exempelvis ett pass eller godkänt arbetstillstånd från Migrationsverket. Vad får du av oss? Påverkan. Vi jobbar ständigt för förbättring för att kunna erbjuda den mest högkvalitativa omsorgen och som vårdbiträde får du dagligen möjlighet att påverka hur vi arbetar. Personlig utveckling samt kompetensutveckling. Vi kompetensutvecklar oss tillsammans för att tillsammans växa och nå företagets mål. Trygghet och kollektivavtal. Du får en långsiktig och engagerad arbetsgivare som ser människor som sin viktigaste resurs. Om Forenede Care Forenede Care är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag med 7400 medarbetare. Vi har varit verksamma i Sverige sedan 1998. Hos oss kan du vara trygg som arbetstagare då vi ser våra medarbetare som vår viktigaste resurs. Med en kultur fylld av värme, glädje och stort engagemang arbetar vi kvalitativt med fokus på att alla vi arbetar för att alla ska få leva livet, hela livet. Utöver äldreboende har vi verksamheter som bedriver hemtjänst, ASiH, palliativ vård, personlig assistans och hemsjukvårdTjänstgöringsgrad/arbetstid/tillträde 50-100 %. Arbetstiden är förlagd till dagtid vardagar. Individuell lönesättning. Vikarierande tjänst under sommarperioden Utdrag ur belastningsregistret lämnas vid anställning. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tillträde enligt överenskommelse eller snarast. Kontaktperson Maria Lerjerud, Verksamhetschef [email protected] Sista ansökningsdag Ange 2024-04-30 Du är efterlängtad - välkommen till oss!

3 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Allmänspecialist till Knodds vårdcentral i Malmö (timanställning/halvtid)

Är du redo för nästa steg inom digifysisk vård? Knodd hälsar dig varmt välkommen till vårt team! Vi är en privat vårdgivare som sedan starten har varit en pionjär inom digital sjukvård för barn. Genom att stödja, ge trygghet och stärka småbarnsföräldrar har vi gjort sjukvård till en mer personlig upplevelse. Vårt kompetenta team består av cirka 120 specialistsjuksköterskor och 20 barnläkare, alla med lång och gedigen erfarenhet från barnsjukvård och barnhälsovård. Vi har nu inlett en spännande utveckling där vi breddar vår verksamhet genom en fysisk vårdcentral i Malmö, där vi erbjuder en personcentrerad vård till patienter i alla åldrar. För detta söker vi en engagerad allmänspecialist som delar vår passion för att förbättra sjukvården och som tror på kraften i en kombination av digital och fysisk vård. Om rollen som allmänspecialist I rollen som allmänspecialist på Knodd kommer du att ha möjlighet att arbeta både på vår fysiska mottagning och i vår digitala plattform där du kan sköta arbetet hemifrån. Du kommer att ha en nyckelroll i utvecklingen av vår nya vårdcentral och får möjlighet att bidra till innovation och förbättring inom primärvården. Du kommer att få stöta på en mångfald av patienter och sjukdomsbilder, vilket gör ditt arbete varierande och spännande. Vem vi söker För denna roll söker vi dig som: Är specialistläkare i allmänmedicin. Är flytande i tal och skrift på svenska och engelska. Är en lagspelare med god förmåga att samarbeta och har en lyhörd inställning till både dina kollegor och patienter. Arbetar evidensbaserat och är professionell i ditt bemötande, alltid med patientens bästa i fokus. Det är meriterande om du: Har +5 års klinisk erfarenhet inom primärvården efter avslutad ST. Har varit med och startat en vårdcentral tidigare. Har erfarenhet av digitalt sjukvårdsarbete. Talar ytterligare språk utöver svenska och engelska. Om dig som person: Vi tänker oss att du är ödmjuk, samarbetsvillig, initiativtagande och har goda färdigheter i att bemöta patienter i alla åldrar och med olika bakgrund. Det är viktigt att du känner dig trygg i din yrkesroll för att bidra till en miljö där patienten känner sig sedd och hörd. Slutligen söker vi dig som är noggrann i ditt arbete och tar stort ansvar över dina arbetsuppgifter. Vi arbetar hårt för att skapa ett bra arbetsklimat på Knodd och lägger därför stor vikt vid personlig lämplighet. Vårt erbjudande till dig: En aktiv roll i det medicinska planeringsarbetet där du bidrar med din expertis till att utforma verktyg, processer, rutiner och riktlinjer för vår vårdcentral. En unik möjlighet att forma framtidens vård genom att bidra till kontinuerlig utveckling av både Knodds digitala och fysiska tjänster. Möjlighet att kombinera fysiskt arbete på vårdcentralen med digitalt distansarbete hemifrån. Praktiska detaljer Anställningsform: Timanställning eller tillsvidareanställning upp till en halvtid (6 mån provanställning). Startdatum: Enligt överenskommelse. Lön: Enligt överenskommelse. Vi är mycket entusiastiska över att ta nästa steg i vår utveckling och hoppas att du vill vara med på vår resa. Om du delar vår passion för att förbättra sjukvården och tror på kraften i en kombination av digital och fysisk vård, då vill vi gärna höra från dig. Låter det här som en möjlighet för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan!

3 april 2024
Sista ansökan:
3 maj 2024