Välkommen till Attendo där du kan göra skillnad Attendo Mejerigatan är ett äldreboende med egen trädgård centralt beläget i Vellinge. Det är ett modernt och trivsamt boende med ljusa lägenheter och rymligt badrum. I de trevliga gemensamma ytorna bjuds det in till social samvaro. Med Sport och Spa som inriktning har detta livsstilsboende fokus på välmående i både kropp och sinne. Attendo Mejerigatan är både demensboende och somatiskt äldreboende med totalt 54 lägenheter fördelat på tre våningsplan med nio lägenheter i varje enhet. Mejerigatan arbetar utifrån Attendos demenskompass vilket innefattar BPSD, ASCOT och närståendeombud. Vi är dessutom stjärnmärkta inom demens. Vi söker nu efter engagerade, kompetenta och trevliga nya kollegor. Känner du igen dig i beskrivningen och är sugen på ett nytt jobb så skicka in ditt personliga brev och CV. Om dig Du drivs av att arbeta med människor och göra verklig skillnad för kunderna varje dag. Du har en förmåga att stärka och stödja kunderna i alla delar av vardagen. Som person är du noggrann och engagerad i kunderna och deras närstående. Du har lätt för att samarbeta och bidrar till en god och trevlig stämning på vår arbetsplats. Du trivs med att ge god service, skapa fina relationer och vill ge livskvalité till våra kunder. Du är en självständig, ödmjuk och ansvarsfull person som brinner för vård av äldre och kan se individens behov. Beskrivning av tjänsten Deltidstjänst med möjlighet att arbeta upp till 100%. Kvalifikationer Undersköterskeutbildning om minst 1350p. Yrkesbevis från Socialstyrelsen eller intyg från nuvarande/tidigare arbetsgivare gällande tillsvidareanställning som undersköterska. Minst 1 års erfarenhet från omsorgsarbete i äldreomsorgen. Delegerad sedan tidigare. Tidigare erfarenhet av nattarbete. Goda kunskaper i svenska språket (tal och skrift). God datorvana. Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje Vad kan vi erbjuda dig? Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal Attendo+, via samarbete med Benify. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Sista ansökningsdag 2025-05-30 men urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med din ansökan. Vi tillämpar 6 månades provanställning. Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg
Nu söker vi nästa stjärnkock som vill jobba hos oss! Vi är en asian fusion restaurang men vi serverar även en hel del sushi.
Till vår kund i Vellinge rekryterar vi nu en engagerad och ansvarstagande lagermedarbetare. Om företaget; Företaget är en sourcing-partner vars affärsidé är att från lager i Vellinge försörja tillverkningsindustrin med komponent-, service och logistiklösningar på ett effektivt och konkurrenskraftigt vis. Företaget erbjuder idag ett sortiment av standardkomponenter samt kundunika detaljer framtagna mot kunds ritning. Idag består bolaget av åtta personer, två på lagret och sex på kontoret. Företaget lägger stor viktig i den familjära känslan och man har som vana att hjälpas åt för att nå uppsatta mål. Frihet under ansvar är något som ligger tungt rotat i organisationen och som är väl uppskattat av medarbetarna. Företaget befinner sig i en expansionsfas där de under de kommande åren ser sig utöka med fler medarbetare. Om tjänsten; Till lagret söker vi nu en medarbetare som trivs med att jobba på egen hand, vara självgående, ta egna initiativ och kan planera och strukturera upp sina arbetsveckor själv. Det är ett mindre lager där individerna är beroende av varandra så det är av stor vikt att man tar ansvar för sitt arbete, kan samarbeta och alltid vill leverera ett bra jobb. I arbetet tar du emot inkommande leveranser, kvalitetssäkrar och kontrollerar godset, lagerhåller och optimerar pallplatser och lagerutrymme. Utifrån orderstock och kundunika instruktioner packar du order, bokar frakt samt ser till att skicka avgående gods i tid. Godset är i mångt om mycket tungt och det förekommer en hel del tunga lyft, därför är det viktigt att du har god fysik. Då företaget i stort arbetar med kundspecifika komponenter säkerställer du även kundnöjdheten genom att vara behjälplig med bearbetning av dessa om det behövs. Om dig: För att passa i rollen ser vi dig som söker vara strukturerad, noggrann och flexibel, ha ett eget inre driv och viljan att ta ansvar. Du lägger till mångt och mycket upp din planering för veckan själv, men är flexibel och ser inga problem om planeringen behöver ändras då ett högre prioriterat ärende dyker upp. Som person är du stresstålig då arbetet ibland kan hopa sig men viktigt att känna till är att det också finns dalar där du kan arbeta i lugnare tempo för att skapa framförhållning och bra förutsättningar framöver. Har du ett tekniskt – mekaniskt intresse är detta meriterande då viss ritningsläsning kan förekomma. Kundfokus och service är det viktigaste hos Liljenberg vilket medför att dagliga förändringar i planeringen kan förekomma, som person måste du ha samma synsätt på kundfokus och inte ha problem med att din personliga plan behövts reviderats efter nya direktiv. Då det förekommer truckkörning för tjänsten är det meriterande om du har truckkort med behörighet för ledstaplare samt motviktstruck. Vid rätt person kan detta bekostas av företaget. Du behöver vara i god fysisk form då det förekommer en del manuella lyft som är tunga. Företaget är i expansionsfas och har som strategi att framhäva personal med ambition så för rätt person finns det goda möjlighet att på sikt ta ett kliv in i en annan roll i organisationen, till exempel inom sälj. Övrigt: Uppdragsform: Rekrytering i samarbete med PIKE Personal. Alla frågor hänvisas direkt till PIKE Personal. Start: Snarast möjligt Omfattning: Heltid Arbetstid: 07.00-16.00 Plats: Vellinge Lön: Enligt överenskommelse Välkommen med din ansökan! PIKE Personal verkar som en extern HR-partner där vi bistår våra kunder med personallösningar. Vi arbetar med rekrytering och personaluthyrning för såväl tjänstemän som kollektivpersonal- från kontor till produktion.
Om butiken Vi är din butik på hemmaplan där kärleken till maten, trakten och alla som bor här alltid står i centrum. Vi gör det enkelt för dig att handla alla dagar i veckan. Upptäck vårt breda och prisvärda sortiment som sätter god smak på både vardag och helg. Vi är 30 medarbetare som söker dig som vill vara en del av vårt gäng! Nu söker nu vi dig som ser din framtid inom ICA! Om tjänsten Vi behöver anställa 2 medarbetare till vår fruktavdelning, den ena tjänsten är på 35 h/v (kolonial och jour ingår) och den andra tjänsten är på heltid. Vi söker även en bröd 2:a på ca 25-27 h/v. Viktigt att du enkelt kan pendla till Skanör då våra öppettider är 07:00-23:00 alla dagar i veckan. I dina dagliga arbetsuppgifter ingår varuplock, sortiment, lönsamhet, svinn och kampanjplanering samt ansvar för att den dagliga driften rullar. Du ser till att butikens gavlar och kampanjer är välfyllda samt att butiken alltid är snygg och attraktiv för kund. Du kommer ständigt arbeta med att utveckla avdelningarna tillsammans med ditt team för att skapa attraktiva och säljande ytor. För att passa i denna tjänsten behöver du gilla att arbeta i ett högt tempo, du arbetar bra både ensam och i grupp. ICA Supermarket Skanör är även en attraktiv butik på sommaren med mycket turister, så vi ser att du är flexibel och kan växla upp lite extra när det behövs. Egenskaper och kvalifikationer Vi söker dig som är intresserad av nya utmaningar och trivs att arbeta i team och har ett bra och positivt kundbemötande. Du är stresstålig och ser alltid till att butikens gäster lämnar avdelningen och butiken nöjd. Du ser en framtid i dagligvaruhandeln och drivs av nya utmaningar. Som person är du organiserad och effektiv, en positiv lagspelare vilket är viktigt då vi arbetar med ett bra samarbete mellan avdelningarna. Du är bra på att arbeta effektivt och personligt. Du är trygg i dig själv och är en god kommunikatör. Du har tidigare dokumenterad erfarenhet från ICA eller annan butik i dagligvaruhandeln. Du ser din närmsta framtid i butik. Du är noggrann och pålitlig. Du har god fysik och drivs av försäljning och kundnöjdhet. Meriterande Tidigare arbetat med frukt, bröd, kolonial eller liknande Tidigare erfarenhet från dagligvaruhandeln Anställning Du kan ansöka till 3 olika tjänster, Heltid Frukt & grönt, 35 h/v Frukt, kolonial och jour, 25-27 h/v brödavdelningen, skriv i ansökan vilken/vilka tjänster du är intresserad av.Tjänsterna har varierande arbetstid, varannan helg. Butikens öppettider är kl 07:00-23:00 alla dagar Provanställning Lön enligt avtal Vårt urval sker löpande, skicka gärna in din ansökan snarast! Rekrytering Tjänsten avser en anställning direkt hos vår kund där Rosénssons Bemanning AB ansvarar för rekryteringen. Rosénssons är företaget som värnar om våra kunder och aldrig tummar på kvaliteten, det lokala företaget med service utan gränser! EJ ansökningar via mail eller samtal, endast via länken. Vid frågor kontakta [email protected] Vi ser framemot din ansökan!
Om butiken Vi är din butik på hemmaplan där kärleken till maten, trakten och alla som bor här alltid står i centrum. Vi gör det enkelt för dig att handla alla dagar i veckan. Upptäck vårt breda och prisvärda sortiment som sätter god smak på både vardag och helg. Vi är 30 medarbetare som söker dig som vill vara en del av vårt gäng! Nu söker nu vi dig som ser din framtid inom ICA! Om tjänsten Vi behöver anställa 2 medarbetare till vår fruktavdelning, den ena tjänsten är på 35 h/v (kolonial och jour ingår) och den andra tjänsten är på heltid. Vi söker även en bröd 2:a på ca 25-27 h/v. Viktigt att du enkelt kan pendla till Skanör då våra öppettider är 07:00-23:00 alla dagar i veckan. I dina dagliga arbetsuppgifter ingår varuplock, sortiment, lönsamhet, svinn och kampanjplanering samt ansvar för att den dagliga driften rullar. Du ser till att butikens gavlar och kampanjer är välfyllda samt att butiken alltid är snygg och attraktiv för kund. Du kommer ständigt arbeta med att utveckla avdelningarna tillsammans med ditt team för att skapa attraktiva och säljande ytor. För att passa i denna tjänsten behöver du gilla att arbeta i ett högt tempo, du arbetar bra både ensam och i grupp. ICA Supermarket Skanör är även en attraktiv butik på sommaren med mycket turister, så vi ser att du är flexibel och kan växla upp lite extra när det behövs. Egenskaper och kvalifikationer Vi söker dig som är intresserad av nya utmaningar och trivs att arbeta i team och har ett bra och positivt kundbemötande. Du är stresstålig och ser alltid till att butikens gäster lämnar avdelningen och butiken nöjd. Du ser en framtid i dagligvaruhandeln och drivs av nya utmaningar. Som person är du organiserad och effektiv, en positiv lagspelare vilket är viktigt då vi arbetar med ett bra samarbete mellan avdelningarna. Du är bra på att arbeta effektivt och personligt. Du är trygg i dig själv och är en god kommunikatör. Du har tidigare dokumenterad erfarenhet från ICA eller annan butik i dagligvaruhandeln. Du ser din närmsta framtid i butik. Du är noggrann och pålitlig. Du har god fysik och drivs av försäljning och kundnöjdhet. Meriterande Tidigare arbetat med frukt, bröd, kolonial eller liknande Tidigare erfarenhet från dagligvaruhandeln Anställning Du kan ansöka till 3 olika tjänster, Heltid Frukt & grönt, 35 h/v Frukt, kolonial och jour, 25-27 h/v brödavdelningen, skriv i ansökan vilken/vilka tjänster du är intresserad av.Tjänsterna har varierande arbetstid, varannan helg. Butikens öppettider är kl 07:00-23:00 alla dagar Provanställning Lön enligt avtal Vårt urval sker löpande, skicka gärna in din ansökan snarast! Rekrytering Tjänsten avser en anställning direkt hos vår kund där Rosénssons Bemanning AB ansvarar för rekryteringen. Rosénssons är företaget som värnar om våra kunder och aldrig tummar på kvaliteten, det lokala företaget med service utan gränser! EJ ansökningar via mail eller samtal, endast via länken. Vid frågor kontakta [email protected] Vi ser framemot din ansökan!
Sök världens viktigaste jobb! Vi söker en personlig assistent till en aktiv och kulturintresserad kvinna i 45 års åldern. Kunden bor i Vellinge kommun tillsammans med sin tonårsson. Ett stort intresse hos kunden är trädgård och odling, fördel om du delar detta intresse. Krav är att du har körkort då man kör i tjänsten med kundens bil. Tågstation finns i närheten till arbetsplatsen. Arbetstiderna är lagda dagpass 09-20.00 samt natt pass 20.00-09.00 (sovande jour). Kunden har assistans dygnet runt och söker kvinnliga assistenter. Varmt välkommen med din ansökan! Löpande rekrytering sker. Inför anställning kan arbetsgivaren komma att göra bakgrundskontroll. Företagsinformation Ekens Assistans är en assistansanordnare med fokus på kvalité. Närhet, Medbestämmande och Integritet är nyckelord i vår verksamhet. Vår utgångspunkt är att alla människor har rätt att leva ett självständigt liv utifrån sina förutsättningar för att få största möjliga frihet och glädje i livet. Som anställd hos Ekens Assistans omfattas du av Almega/Vårdföretagarnas kollektivavtal med avtalad tjänstepension, utbildning och friskvård.
We are looking for new home cleaners to join our team in Vellinge. Are you our next star? Your profile We love making our customers’ everyday lives easier – and so should you. We are looking for someone who likes to work independently and is driven by quality and customer service. You are punctual and responsible, with an eye for details and a positive attitude. You should: Have previous experience from a service profession. Speak and understand basic Swedish or English. Be able to work flexible hours, Monday – Friday, between 7 – 17. Have a valid B driving license and access to own car. It is a strong merit if you have worked as a home cleaner, housekeeper, or equivalent before. We offer Our goal is clear – we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions. Among others, we offer: A permanent position with a 50-75 % employment rate. Collective agreement and favorable terms of employment. Liability insurance, health insurance, and pension insurance. Wellness allowance. Training in home cleaning, with a focus on your development. Great career opportunities and growth within Hemfrid. Free mobile subscription. One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world. About the role As a home cleaner at Hemfrid, you are responsible for cleaning our customers’ homes to the highest quality. Your mission is always to provide the best service possible. You work independently and are responsible for your clients’ satisfaction. Your work tasks include, among others: Vacuuming and dusting. Mopping floors and cleaning surfaces. Strengthening, folding, and washing clothes. Changing bedsheets and making the bed. Give the customer’s home that little extra touch. About Hemfrid Hemfrid is Sweden's leading provider of home services. We help our customers with cleaning, laundry, ironing, moving, gardening, and more. By working as a team and providing easy access to first-class home services, we unlock people's quality of life. Our process After completing the application, you will be contacted by the HR department regarding the recruitment process for your application. As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position. Are you ready to unlock people's quality of life? Great! So are we. We look forward to your application. Welcome to Hemfrid! Vi letar efter nya hemstädare till vårt team i Vellinge. Är du vår nästa stjärna? Din profil Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare – det borde du också göra. Vi söker efter någon som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning. Du bör: Ha tidigare erfarenhet från ett serviceyrke. Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska. Kunna arbeta flexibla timmar, måndag – fredag, mellan 7 – 17. Ha ett giltigt B-körkort och tillgång till egen bil. Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska eller motsvarande. Vi erbjuder Vårt mål är tydligt – vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden. Bland annat erbjuder vi: En tillsvidareanställning med 50- 75 % sysselsättningsgrad. Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring. Friskvårdsbidrag. Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling. Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid. Gratis mobilabonnemang. Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen. Om rollen Som hemstädare på Hemfrid ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Ditt uppdrag är att alltid erbjuda bästa möjliga service. Du arbetar självständigt och är ansvarig för att säkerställa att dina kunder är nöjda. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: Dammsugning och dammtorkning. Moppning och rengöring av ytor. Strykning, vikning och tvätta kläder. Byta lakan och bädda. Ge det där lilla extra till kundens hem. Om Hemfrid Hemfrid är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Vi hjälper våra kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet. Vår process Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer. Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan. Välkommen till Hemfrid!
Om butiken Vi är din butik på hemmaplan där kärleken till maten, trakten och alla som bor här alltid står i centrum. Vi gör det enkelt för dig att handla alla dagar i veckan. Upptäck vårt breda och prisvärda sortiment som sätter god smak på både vardag och helg. Vi är 30 medarbetare som söker dig som vill vara en del av vårt gäng! Nu söker nu vi dig som ser din framtid inom ICA! Om tjänsten Vi behöver anställa 2 medarbetare till vår fruktavdelning, den ena tjänsten är på 35 h/v (kolonial och jour ingår) och den andra tjänsten är på heltid. Vi söker även en bröd 2:a på ca 25-27 h/v. Viktigt att du enkelt kan pendla till Skanör då våra öppettider är 07:00-23:00 alla dagar i veckan. I dina dagliga arbetsuppgifter ingår varuplock, sortiment, lönsamhet, svinn och kampanjplanering samt ansvar för att den dagliga driften rullar. Du ser till att butikens gavlar och kampanjer är välfyllda samt att butiken alltid är snygg och attraktiv för kund. Du kommer ständigt arbeta med att utveckla avdelningarna tillsammans med ditt team för att skapa attraktiva och säljande ytor. För att passa i denna tjänsten behöver du gilla att arbeta i ett högt tempo, du arbetar bra både ensam och i grupp. ICA Supermarket Skanör är även en attraktiv butik på sommaren med mycket turister, så vi ser att du är flexibel och kan växla upp lite extra när det behövs. Egenskaper och kvalifikationer Vi söker dig som är intresserad av nya utmaningar och trivs att arbeta i team och har ett bra och positivt kundbemötande. Du är stresstålig och ser alltid till att butikens gäster lämnar avdelningen och butiken nöjd. Du ser en framtid i dagligvaruhandeln och drivs av nya utmaningar. Som person är du organiserad och effektiv, en positiv lagspelare vilket är viktigt då vi arbetar med ett bra samarbete mellan avdelningarna. Du är bra på att arbeta effektivt och personligt. Du är trygg i dig själv och är en god kommunikatör. Du har tidigare dokumenterad erfarenhet från ICA eller annan butik i dagligvaruhandeln. Du ser din närmsta framtid i butik. Du är noggrann och pålitlig. Du har god fysik och drivs av försäljning och kundnöjdhet. Meriterande Tidigare arbetat med frukt, bröd, kolonial eller liknande Tidigare erfarenhet från dagligvaruhandeln Anställning Du kan ansöka till 3 olika tjänster, Heltid Frukt & grönt, 35 h/v Frukt, kolonial och jour, 25-27 h/v brödavdelningen, skriv i ansökan vilken/vilka tjänster du är intresserad av.Tjänsterna har varierande arbetstid, varannan helg. Butikens öppettider är kl 07:00-23:00 alla dagar Provanställning Lön enligt avtal Vårt urval sker löpande, skicka gärna in din ansökan snarast! Rekrytering Tjänsten avser en anställning direkt hos vår kund där Rosénssons Bemanning AB ansvarar för rekryteringen. Rosénssons är företaget som värnar om våra kunder och aldrig tummar på kvaliteten, det lokala företaget med service utan gränser! EJ ansökningar via mail eller samtal, endast via länken. Vid frågor kontakta [email protected] Vi ser framemot din ansökan!
Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Vad innebär tjänsten? Vi söker nu personliga assistenter till en glad 20-årig tjej med autism, diabetes typ 1 och även utåtagerande. Du som assistent behöver arbeta med ett lågaffektivt bemötande. Hon är en aktivt tjej som behöver stöttning med bland annat personlig hygien, påklädning och att hantera sin diabetes. Dagarna är fyllda med fart och fläkt, som assistent hos denna tjej bör du ha gott tålamod och jobba mycket med motivationsarbete för att kunna stötta henne i vardagen. I arbetet ingår det att följa med på aktiviteter eftersom hon är en aktiv tjej som gillar att hitta på saker. Hon har även ett intresse för mode och smink så delar du detta är det ett plus! Hon bor hemma med sina föräldrar och syskon i Vellinge så att arbeta hemma hos kund där familjen är nära, bör du inte se som något bekymmer utan trivs med rörelse runt omkring. Det finns även hund i hushållet. Arbetstiderna är förlagda enligt följande: 15:00 - 22:00, 22:00 - 09:00 ( mån,tis,tor,fre ) 09:00 - 22:00, 22:00 - 09:00 ( onsdagar & helger ) Det förekommer både sovande jour och vaken natt och kunden har assistans dygnets alla timmar. Det förekommer dubbelassistans så du kommer alltid arbeta tillsammans med någon, det är därför viktigt att du som söker tjänsten kan arbeta i team och trivs med detta. Om dig - Som personlig assistent ser vi gärna att du är samarbetsvillig, lyhörd, ansvarstagande och flexibel. Du bör vara en lugn och trygg person som gärna har erfarenhet av lågaffektivt bemötande. Viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Vilket kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är krav på att du Har körkort Är rökfri Inte är pälsdjurallergiker Det är meriterande om du Tillgång till bil Erfarenhet som personlig assistent eller inom vård och omsorg Erfarenhet av autism och diabetes Omfattning: 1 på 75% samt 2 timvikarier Tillträde: Enligt överenskommelse. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Låter detta som något för dig? Ansök direkt! Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se
Vi söker vi dig som ser dig som Säljledare Frukt & Grönt, friskvårdavdelingen på ICA Kvantum Toppen i Höllviken! Vi hälsar dig välkommen till en riktig mataffär med toppenbra varor och serviceinriktad personal. Vi erbjuder mat för alla tillfälle, både till vardags och till fest. Samtidigt sätter vi den personliga servicen framför allt och hjälper dig att hitta hälsosamma val för att äta rätt och må väl. Vi har ett starkt fokus på hållbarhet och hälsa, vår Friskvårdsavdelning när en nyckelspelare i detta arbete. Hos oss hittar du många prisvärda alternativ men även ett fantastiskt utbud av mat med kvalité i en inspirerande miljö. Som gäst möts du av en fantastiskt fin och välfylld Friskvårdsavdelning! Här handlar du färsk frukt och grönt smidigt utan att kompromissa med utbud och kvalitet. Vill du vara en nyckelspelare i vårt fantastiska gäng? Vi söker en driven Säljledare som vill ta vår friskvårdsavdelning till nästa nivå och leda vårt engagerande team in i framtiden. Hos oss är gemenskap och trivsel avgörande, det är en av de viktigast anledningarna till att våra medarbetare trivs och stannar hos oss. Vi söker dig som vill arbeta i ett tajt team och i en aktiv fruktavdelning och hoppas du blir en av oss! Vi arbetar ständigt för att överträffa våra gäster med en spännande och inspirerande friskvårdsavdelning. Vi är bra idag och strävar ständigt att bli ännu bättre! Som ansvarig för avdelningen har du en viktig roll i att säkerställa en säljande och fräsch avdelning med mycket nytänk. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att arbeta aktivt med och vara ansvarig för sortiment, inköp och volymer. Du har stort intresse av att följa säsonger och trender. Du och ditt team säkerställer att hela avdelningen är välfylld och att det är rent och snyggt i vår butik. Tillsammans med dina kollegor ska du ha fokus på positivt gästbemötande, försäljning och att se till att vi håller högsta kvalitet. Du är intresserad av kost, frisk- och kundvård. Du brinner för av när- och härodlat och av vad som säljer. Du blir en viktig del i kedjan mot en inspirerande butiksupplevelse, med extra fokus på frukt och grönt och friskvård som är en viktig avdelning för butiken. Som ansvarig har du huvudansvaret över din egna avdelning. Du ansvarar för sortiment, hållbarhet, lönsamhet, kampanjplanering och orderläggning samt den dagliga driften. Du ser även till att vi har välfyllda diskar och drivande kampanjer. Som ansvarig är ditt huvudansvar att se till att butiken är snygg och attraktiv för gästerna. För att passa i denna tjänsten behöver du gilla att arbeta i ett högt tempo, och kunna leda ditt team. Du drivs av att köpa och sälja varor för att inspirera och överträffa våra gästers förväntningar. Personliga egenskaper Du är estetiskt lagd och gillar färg och form. Du är organiserad och effektiv, en positiv lagspelare och förmåga att motivera, engagera och involvera medarbetare. Som person är du glad och positiv och gillar människor. Du ser till att gästen alltid lämnar butiken nöjd! Du är bra på att arbeta effektivt och personligt. Du är trygg i dig själv och är en god kommunikatör och ledare. Du brinner för service och är redo för nya utmaningar. Du har tidigare erfarenhet från dagligvaruhandeln och vill ta nästa steg i din karriär. Du har god fysik och klarar tunga lyft. Kvalifikationer Du har tidigare dokumenterad erfarenhet från ICA eller annan butik i dagligvaruhandeln. Du hanterar AOB, Storeoffice, Min Butik eller liknande system. Du ser din närmsta framtid i butik. Du har tidigare erfarenhet som teamledare, kanske varit frukt 1:a eller 2:a i annan butik. Du är en inspirerande ledare med passion för friskvård och kundupplevelse. Låter detta som din nästa utmaning? Anställningsform Heltid. Lön enligt överenskommelse. Start snarast, dag, kväll samt helg förekommer. Vårt urval sker löpande, skicka gärna in din ansökan redan idag! Rekrytering Tjänsten avser en anställning hos vår kund där Rosénssons Bemanning AB ansvarar för rekryteringen. Rosénssons är företaget som värnar om våra kunder och aldrig tummar på kvaliteten, det lokala företaget med service utan gränser! EJ ansökningar via mail eller samtal, endast via länken. Vid frågor, kontakta [email protected] Vi ser framemot din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer