Customer success manager

Sök bland 4 lediga jobb som Customer success manager och börja ditt nya yrkesliv idag!

Kundansvarig

Vill du vara med och bidra till friska och hållbara arbetsplatser, där hälsa och arbetsmiljö är i fokus? Vlg Företagshälsa är en etablerad företagshälsovård som ingår i Doktor.se-koncernen. Vi tillhandahåller tjänster till företag inom alla sektorer, inriktade på att erbjuda stöd både förebyggande och efter behov samt främja hälsa på individ-, grupp- och organisationsnivå. Vårt team består av företagsläkare, sjuksköterskor, psykoterapeut, ergonom, hälsostrateg, arbetsmiljöingenjör, organisationskonsult, kundansvarig och administratör. Våra kärnvärden omtanke, engagemang och utveckling ligger till grund för vårt arbete, både internt och i de tjänster vi levererar. Vi strävar kontinuerligt efter att stötta nya kunder till att uppnå förbättrad hälsa, ökad effektivitet och lönsamhet. Om rollen I rollen som kundansvarig kommer du ha en central roll, där ditt huvudsyfte blir att bygga och underhålla relationer samt främja hälso- och arbetsmiljöinitiativ hos både befintliga och nya kunder. Ditt arbete kommer att bestå av: Kundbesök och dialog - lyssna in behov, inspirera och utforma förslag på insatser för hälsa och arbetsmiljö Göra återrapporter till kund av resultat från hälsoundersökningar, sjuk- och frisktjänst inklusive statistik, analys och åtgärdsförslag Utforma och följa upp offerter Samordna och projektleda utbildningar, event och marknadsföringsinsatser tillsammans med dina kollegor Ny- och merförsäljning Om dig Vi söker dig som är proaktiv, drivande och är en skicklig administratör. Du ska ha intresse för hälsa och arbetsmiljö, vara skicklig i att skapa och underhålla kundrelationer samt ha en kombination av affärssinne och stark serviceinställning. Formella kvalifikationer för rollen är: Relevant utbildning inom hälsa, sjukvård, arbetsmiljö alternativt inom försäljning Minst två års erfarenhet inom företagshälsa Haft direkt kundkontakt i tidigare roll Vi erbjuder dig En verksamhet med stark teamkänsla och sammanhållning Arbetsplats i Upplands Väsby med möjlighet till distansarbete En stimulerande och utvecklande arbetsmiljö där nya idéer och kreativitet uppskattas Möjlighet att forma ditt arbete och tillsammans med oss och fortsätta utveckla vår fina företagshälsa Mer praktiska detaljer Önskad start är så snart som möjligt, men självklart tar vi hänsyn till din uppsägningstid Tjänsten är en tillsvidareanställning på med inledande provanställning Omfattning är cirka 75%, men vi är öppna för att diskutera vidare om det finns annat önskemål Din placering kommer vara på Vlg Företagshälsa, Kanalvägen 1A, Upplands Väsby Känns det som något för dig? Kul, då ser vi fram emot din ansökan! Vi jobbar med löpande urval, så vänta inte med din ansökan utan skicka gärna in den redan idag – allt du behöver göra är att bifoga ditt CV och svara på några urvalsfrågor.

29 januari 2024
Sista ansökan:
29 mars 2024
Apple Business Expert

Sammanfattning Du ger Apple Stores företagskunder tillgång till allt de behöver för att kunna driftsätta Apples lösningar i sina verksamheter. Som Business Expert hjälper du dem att lära sig om Apples produkter och att utforska olika möjligheter. Du ingår i ett team som brinner för att hjälpa företag till nya framgångar. Du har god insikt i företagens behov, brinner för Apple och stimuleras av att kunna erbjuda kunderna kraftfulla och innovativa lösningar. Du samarbetar med andra för att främja en kultur där alla känner tillhörighet och inspireras att göra sitt allra bästa. Viktiga kvalifikationer God kännedom om vad olika företag använder sig av för slags teknik och vilka lösningar Apple kan erbjuda dem. Bekväm med att samtala med kunder på telefon och informera om olika företagslösningar. Förmåga att hålla i olika företagsaktiviteter, som presentationer, workshops och evenemang i butikerna. Bidrar till en inkluderande miljö genom att respektera allas olikheter och vara öppen för att lära av varandra. Förverkligar Apples värderingar om inkludering och mångfald i det dagliga arbetet. Beskrivning Som Business Expert presenterar du Apples lösningar, teknik och tjänster för företagskunder. Du tillbringar tid i butiken med nya och befintliga företagskunder och lär känna deras behov. Du skapar nya öppningar, bygger relationer och tar kontakt via telefon eller genom workshops och evenemang i butikerna. Du upptäcker vilka behov kunderna har genom presentationer och samarbetar med företagsteamet för att förbereda och presentera offerter. Du tar tillsammans med företagsteamet fram skräddarsydda lösningar för kunder med komplexa behov. Dessutom informerar du om och erbjuder kunderna vår kompletta uppsättning sälj- och supportlösningar. Du bidrar till såväl Apples som kundernas framgångar genom att väcka kundernas intresse för allt som Apples teknik har att erbjuda deras verksamhet. Ytterligare krav Du har erfarenhet av försäljning till företagskunder. Du känner dig bekväm med att ta kontakt per telefon. Du har stor social kompetens, är skicklig på att genomföra presentationer och uttrycker dig ledigt såväl i tal som i skrift. Du talar det lokala språket flytande. Du kan jobba med ett flexibelt schema. Dina arbetstider baseras på affärsbehoven. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

22 januari 2024
Sista ansökan:
29 februari 2024
Customer Support Associate - vill du leverera support i världsklass?

Drivs du av att ge service i världsklass och ser dig själv som en glad och positiv person som alltid vill ge det där lilla extra? Är du lyhörd och har ett positivt bemötande gentemot dina kollegor och kunder och har lätt att samarbeta? Då har vi en spännande tjänst för dig på Visma Draftit! Just nu söker vi en Customer Support Associate till vårt kontor i Malmö. Vi erbjuder en spännande arbetsplats med goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Vi har korta beslutsvägar och du har stora möjligheter till inflytande över din egen och företagets framtida utveckling. Du kan förvänta dig ett företag med starka ambitioner för ytterligare tillväxt. Vi erbjuder dig: Ett litet och familjärt bolag med den stora koncernens resurser. Flexibla arbetstider & Work-life balance. Friskvård, Pingis, Playstation, frukostar och AW. Personalrabatt på resor, hotell, elektronik m.m. Kollektivavtal med tjänstepension, försäkringar, förskottssemester m.m. Umgås med likasinnade inom Visma Goda utvecklingsmöjligheter inom Visma Group. Ditt team och arbetsplats Customer Success består av totalt 8 medarbetare fördelade på våra kontor i Malmö och Karlstad. Avdelningen ansvarar för att säkerställa att våra kunder lyckas med sina verktyg och tjänster som de har från oss på Visma Draftit. Som Customer Support Associate är du vår “first line” vilket innebär att du ansvarar för alla inkommande ärenden till supporten oavsett regelområde. Du har bred kunskap om våra olika verktyg, regelområden och system för att du ska kunna hjälpa våra kunder via chatt, mail och telefon. Detta är något du kommer att skaffa dig under din onboarding samt kontinuerlig internutbildning. Rollen kräver ett mycket nära samarbete med både kollegor inom avdelning men även mot Development, Product, Consultant och Sales. Vem är du? För att fungera och trivas bra i rollen som Customer Support Associate har du en god känsla för service, motiveras av att arbeta lösningsorienterat och har ett analytiskt tankesätt. Du är nyfiken och har ett stort intresse för teknik och system. Vidare behöver du vara självgående och strukturerad i ditt arbetssätt. Du planerar, organiserar och prioriterar arbetet på ett effektivt sätt samt sätter upp och håller tidsramar. Du har förmåga att hantera många olika arbetsuppgifter parallellt, är noggrann, ansvarsfull och trivs med att arbeta tätt tillsammans med dina kollegor. Du ska helt enkelt trivas i en social roll med varierande arbetsuppgifter och med ett varierat arbetstempo! För att ha förutsättningar för att lyckas i tjänsten tror vi att du har: Minst avslutad gymnasieutbildning 2 års arbetslivserfarenhet inom support eller motsvarande utbildning Totalt 5 års generell arbetslivserfarenhet eller eftergymnasial utbildning Erfarenhet av att arbeta i tekniska system Talar och skriver svenska och engelska flytande För att passa in i gruppen behöver du kunna ta egna initiativ och visa en vilja att bidra och förbättra för våra kunder, våra produkter och vår organisation. Vi arbetar prestigelöst, ambitiöst och gränsöverskridande. Även om varje roll har tydliga egna ansvarsområden så ser vi samarbete som en framgångsfaktor och vi välkomnar medarbetare som kan tillföra något nytt till organisationen. Om verksamheten Vi på Visma Draftit tror att alla verksamheter kan arbeta professionellt och proaktivt med regelefterlevnad. Därför utvecklar vi produkter och tjänster som inte bara tar juridiken till praktiken, utan som också sparar våra kunder tid. Vi har gjort detta framgångsrikt i över tio år och har utvecklats till ett av Nordens ledande företag inom legal tech. Vi är ett bolag inom Visma, som är ett av Europas ledande mjukvaruföretag. Sök! Sista ansökningsdagen är 2024-03-22. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag då vi hanterar ansökningarna löpande. Därför rekommenderar vi att du söker så snart som möjligt. Tillträde enligt överenskommelse. Du ansöker enkelt via vårt webbformulär och vi går löpande igenom ansökningarna. När du skickat in din ansökan kommer du att få en bekräftelse via mejl. Ibland fastnar våra utskick i skräpposten så håll koll där eller hör av dig om du inte hör av oss inom två veckor. Genom att skicka in din ansökan till oss godkänner och samtycker du till att Visma Draftit AB behandlar dina personuppgifter. Vi ser fram emot din ansökan!

22 januari 2024
Sista ansökan:
22 mars 2024
Adrecord söker Customer success manager

Som Customer success manager är du en viktig del i att utveckla och skapa värdefulla samarbeten mellan våra kunder och våra partners. Du jobbar nära ditt team bestående av kollegor från både teknikavdelningen och säljavdelningen med teamets kunder. I din roll så jobbar du med att utveckla befintliga kunders affär inom vårt område samt onboarding av nya kunder där din uppgift är att identifiera och skapa möjligheter till lyckade samarbeten. Vi stävar efter att vara det transparenta och ärliga nätverket inom partner marketing med den absolut bästa servicen i branschen. Vi har sedan starten 2010 etablerat oss om ett av de mest uppskattade nätverket på den nordiska marknaden. Vi hjälper e-handlare att öka deras försäljning genom vårt helt och hållet prestationsbaserade upplägg. Vill du vara med på vår fortsatta tillväxtresa så ser vi fram emot din ansökan! Läs mer om tjänsten och Adrecord på https://www.adrecord.com/sv/career-customer-success-manager

9 januari 2024
Sista ansökan:
31 mars 2024