Customer success manager

Sök bland 2 lediga jobb som Customer success manager och börja ditt nya yrkesliv idag!

Engagement Manager

We believe that everything starts with learning. And that by changing the way the world learns, we can change the world for the better. If that’s a mission that excites you, you’ll be in great company at Sana. Join our Stockholm team as an Engagement Manager and work alongside a team of highly motivated people from previous workplaces such as Google AI, Spotify, BCG, and McKinsey. Our Impact team is known for its adaptability, entrepreneurial spirit, and relentless pursuit of excellence, embodying our core belief that learning is the foundation of all meaningful change. In the Impact team, we work very closely with the companies who choose Sana. Together we problem solve, design solutions and implement them to drive change. Ultimately we measure ourselves through the impact we achieve through rolling out and adopting Sana. Our challenges are to continually learn and adapt to meet the unique needs of each company and team, and implement the creative solutions that make us proud of what we have achieved. While doing so we define what the future Sana's customer success, solution engineering and deployments teams will look like. By scaling this team, we create a significant impact on how people learn, across every industry, and across the globe. Preferably you… Are naturally curious, always seeking to learn, and view every challenge as a growth opportunity Possess grit and determination, allowing you to weather setbacks and persist towards your goals Are driven by excellence, striving for greatness in everything you do Embody humbleness, always ready to learn from others and unafraid to admit when you're wrong Are deeply committed to our mission of changing the way the world learns, and have a genuine passion for global business development Possess an entrepreneurial spirit, with the mindset of a founder and the readiness to build our customer success team Are impact-driven, motivated to make a difference and continuously push the limits of what's possible What we offer... The opportunity to make a significant impacton how people learn, across every industry, and across the globe. The unique experience of working closely with Sana's world-class product and engineering team to deliver an effective product experience to our partners. The chance to learn how to build and strengthen strategic relationships with key partners, aligning our Sana solutions to their business needs and ensuring customer satisfaction. The platform to develop your data-driven decision-making skills, using data analysis to understand product usage, identify opportunities, and drive product improvements. Fast career development opportunities in a rapidly evolving entrepreneurial environment. A centrally located office in Stockholm, designed as a space for you to do your life's work. A market-based salary complemented by a transparent and highly competitive option program.

18 april 2024
Sista ansökan:
18 maj 2024
Customer Support Agent

Oneflow är en snabbt växande tech scale-up som ligger i hjärtat av Stockholm. Vi har skapat en plattform som automatiserar hela kontraktsprocessen från början till slut, allt på ett ställe. Förvandla klumpiga, statiska kontrakt till kundorienterade, digitala kontrakt - just like magic! Vi söker en serviceinriktad Customer Support Agent (vikariat 1 år, med möjlighet till förlängning) som inte backar för att lösa problem, stora som små. Om du är en person som alltid sätter kunden i centrum, är detta rollen för dig! Vad kommer du att göra? På Oneflow får du jobba med fantastiska kollegor som alltid håller dig om ryggen och trivs tillsammans. I den här rollen kommer du ha en nyckelroll i vårt support-team samt representera vårt ansikte utåt. Du får en varierad arbetsdag där vi samarbetar med flera team för att driva produkten framåt och du har även möjlighet att ansvara för egna projekt. Vad vi söker hos dig Du är organiserad, empatisk, ansvarstagande, nyfiken och självklart väldigt serviceinriktad. Du ser både snabba och långvariga lösningar där andra ser problem, och du är mån om att alltid ge kunden den bästa tänkbara upplevelsen. Du lär dig snabbt, motiveras av ett högt tempo och fungerar lika bra i nära samarbete med teamet som i självständiga uppgifter. Dina uppgifter Som Customer Support Agent hos Oneflow är du första kontakten vid alla former av support och förfrågningar från våra kunder. Du arbetar proaktivt för att säkerställa att våra kunder har rätt kunskap för att lyckas med Oneflow. Du kommer också vara ansvarig för övriga administrativa uppgifter. Arbetsuppgifterna kommer bland annat att bestå av: Ta emot, hantera och samordna ärenden från våra befintliga och potentiella kunder Dokumentera funktionalitet och driva vårt Help Center framåt Analysera kundens interaktion med applikationen och arbeta fram förslag till förbättringar tillsammans med vårt Produktteam Hålla i kund-webbinarium Vårt mål är att ge våra kunder service i världsklass! Vi vill att våra kunder alltid ska tala gott om upplevelsen med Oneflow, och du bidrar till att göra det möjligt. Kvalifikationer Mycket god förmåga att formulera dig i både tal och skrift Strukturerad, självgående och ordningsam i ditt arbete Effektiv och tålmodig Pedagogisk och kan förklara tekniska detaljer på ett enkelt sätt Mycket serviceminded med en “kunden kommer först”-mentalitet Är flytande i svenska och engelska i både tal och skrift Det är ett stort plus om du Har teknisk förmåga och intresse för digitala applikationer och IT Har erfarenhet av kundnära arbeten Har en akademisk examen, men det är inget ett krav Start: Snarast, enligt överenskommelse. Omfattning: Heltid, vikariat på 1 år, med möjlighet till förlängning. Vad erbjuder vi dig? Som Customer Support Agent kommer du få internutbildning för att utvecklas i kundhantering och support. Vi investerar i våra anställda och sätter upp individuella mål och utvecklingsmöjligheter för alla medarbetare. Låter det här som du? Ansök genom att skicka in CV där du berättar mer om varför rollen är intressant och varför du skulle passa bra för den. För denna tjänst krävs både svenska och engelska, men vårt rekryteringsteam talar engelska. Vi återkommer till dig så snart som möjligt! Vi värdesätter jämställdhet och mångfald och strävar efter ett team som speglar dagens samhälle. På Oneflow uppmuntrar och välkomnar vi sökande med alla nationaliteter, LGBTQI, personer med funktionsvariation och en högskoleexamen är inget krav. Vi följer en kompetensbaserad rekryteringsprocess. Besök gärna vår hemsida för mer information om vår produkt. Besök vår blogg för mer information om vår kultur och dina framtida kollegor. 💜

7 mars 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024