Grafisk operatör

Sök bland 3 lediga jobb som Grafisk operatör och börja ditt nya yrkesliv idag!

Grafisk Operatör
Need Visuals AB
Prepresstekniker

Noggrann & ansvarstagande maskinoperatör som kan jobba under högt tryck med korta deadlines sökes! Välkommen till Need Visuals Med Sveriges bredaste inhouse-produktion förser vi event, mässor, restauranger, studios & kontor med allt ifrån tryckta produkter & storformat från vår ateljé till produkter från vårt snickeri samt metall- & plastbearbetning. Allt produceras i våra lokaler i Järfälla, Stockholm, och skickas eller monteras i hela världen. Vi producerar dekor, snickerier, skyltar, mm till välkända varumärken som vill sticka ut. Vi söker en noggrann & ansvarstagande maskinoperatör som kan jobba under högt tryck då stor del av vår produktion ska produceras och levereras med korta deadlines. Du ska ha god materialkännedom och helst kunna köra fler maskiner. Arbete i Epson Surecolor, Summa skärbord, Vanguard planprinter, tygsublimering och skärning på vårt stora ZUND-bord kommer att vara de huvudsakliga arbetsuppgifterna. Då all produktion sker inhouse krävs god kommunikation, öppenhet & tydlighet med dina medarbetare för att garantera kvalitet och leveranssäkerhet. Du blir en del av en kreativ miljö som alltid har hög ambitionsnivå och arbetskapacitet. Vi tänker att: Du har minst 2 års erfarenhet från liknande produktion. Du gillar att arbeta i högt tempo. Du är lösningsorienterad & ser möjligheter där andra ser svårigheter. Du är händig & praktiskt lagd. Du är noggrann, följer dina tidsplaner & lämnar inget åt slumpen. Du är en teamplayer som gärna hjälper dina kollegor. Du är självgående. Välkommen med din ansökan!

3 juni 2025
Sista ansökan:
3 juli 2025
Social Media Specialist till Elgigantens huvudkontor
Elgiganten AB
Prepresstekniker

Elgiganten är Sveriges ledande återförsäljare av hemelektronik, vitvaror och kök. Vi har i dag närmare 3 400 anställda och totalt 170 Phonehouse-butiker och varuhus över hela landet. Som anställd på Elgiganten är du en del av något mycket större och verksamheten utgörs av flera viktiga funktioner såsom varuhus, butiker, e-handel, nordiskt centrallager och kundtjänst.  Bli en del av oss och var med på vår framgång! 🎯 Vi söker en Social Media Superstar! 🚀  Är du en fena på content, älskar att scrolla - men ännu mer att skapa?  Har du en känsla för vad som flyger i flödet och älskar att driva så väl engagemang som försäljning? Då kanske du är vår nya Social Media Specialist!  På Elgiganten satsar vi stort på sociala medier – och nu letar vi efter dig som vill vara en viktig spelare i vårt framtida arbete. Har du tidigare erfarenhet av att jobba med sociala medier både operativt och strategiskt? Gillar du högt tempo, variation och ett gäng härliga kollegor att bolla idéer med? Är du dessutom intresserad av teknik? Då tror vi att du kommer trivas riktigt bra hos oss!  📱 Vad du kommer göra: • Skapa engagerande innehåll för våra kanaler (Instagram, LinkedIn, TikTok – you name it!)  • Planera och schemalägga inlägg som folk faktiskt vill stanna upp för  • Hålla koll på trender och memes (ja, det är faktiskt jobb!)  • Ansvara för all planering och inspelning av de större försäljningsdrivande kampanjerna som Black Week och mellandagsrea, med syfte att driva den kommersiella affären  • Koordinera inspelningar och administrera arbetet med våra el-fluencers (våra härliga interna stjärnor som ibland syns framför kameran)  • Bygga community och snacka med våra följare – vi gillar äkta engagemang  • Analysera vad som funkar, vad som inte gör det, och justera smart  • Samarbeta tätt med vårt nordiska team   🌍 En extra bonus! Du jobbar i ett nordiskt sammanhang! Det betyder både teamwork över gränserna och stöd i form av färdigt content och kampanjmaterial – men också möjligheten att sätta en lokal twist och göra det relevant för våra följare här i Sverige.  🌟 Vem vi tror att du är:  • Kreativ, snabb i fingrarna och har koll på tone of voice  • Älskar att stå framför (och bakom) kameran  • Producerar material på löpande band – memes, stillbilder, video – du behärskar allt   • Du kan skriva vassa texter, skapa snygga visuals och har ett öga för detaljer  • Du vet vad som funkar i sociala medier och gillar att testa nytt  • Gillar förbättring och förändring, följa upp, justera, testa igen – det är din melodi  • Trivs i ett högt tempo och gillar en hög förändringstakt    • Och såklart, du gillar att ha kul på jobbet – det gör vi!  🖋️ Vilken erfarenhet vi ser att du har: • Relevant eftergymnasial utbildning inom digitala medier  • Minst 2 års erfarenhet från liknande specialistroll och av strategiskt och operativt arbete inom sociala medier - till exempel på en marknadsavdelning eller som konsult  • Erfarenhet av grafiska verktyg som Indesign, Photoshop, Adobe Suite och rörliga verktyg som t.ex. Premiere eller After effects  • Trygg i köp och hantering av annonser i Meta Business Manager och andra annonsplattformar  (Ja, det är klart vi ska sponsra delar av det grymma materialet du skapar!)  • Flytande svenska och engelska i tal och skrift   🎉 Vad du får hos oss:  • Jobba hos en av Sveriges största retailers  • Ett team som hejar på dig  • Frihet att testa nya idéer (vi gillar när det händer grejer)  • Flexibelt jobbupplägg och skön stämning  • Ett nordiskt nätverk av kollegor att bolla med  • Interna utbildningar och stor möjlighet till utveckling  📩 Låter det kul?  Sök, sök, sök! Vi har en ambition om att ha rekryteringsprocessen klar före vecka 29, så sista ansökningsdag är redan 15:e juni. Urval sker löpande så det finns alltså inget att vänta på. 😊   Övrigt:  Du är en del av marketingteamet med uppdrag att säkra kundresan i det digitala medielandskapet och driva varumärkeskännedom, engagemang, trafik och försäljning. Tillsammans ansvarar vi för att skapa en 360-graders kundresa i samtliga kanaler. Du jobbar nära övriga kollegor inom Marketing & E-commerce- teamet samt andra avdelningar inom Elgiganten Sverige och Elkjøp Nordic. Du rapporterar till Marketing Operation Manager i Sverige.  Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid och utgår från vårt fina kontor i Stadshagen, Kungsholmen. På Elgiganten värdesätter vi vår gemenskap och har stående frukostar, möten och aktiviteter för hela kontoret. Är du lika taggad som vi? Då ser vi fram emot att få ta del av din ansökan!   På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökande, oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Observera att vi använder tester och bakgrundskontroll som en del i rekryteringsprocessen. Vi ser fram emot din ansökan! Registerna ditt CV och sök tjänsten genom att klicka på länken.

28 maj 2025
Sista ansökan:
15 juni 2025
Digital Concept Experience Designer

Company Description H&M is a fashion brand that offers the latest styles and inspiration, from fashion pieces and unique designer collaborations to affordable wardrobe essentials. Our business idea is fashion & quality at the best price in a sustainable way. Job Description Are you an innovative creator with a passion for shaping unforgettable digital experiences? We are seeking a Digital Concept Experience Designer who believes in breaking down hierarchical barriers to foster a culture of trust and creativity. As a Digital Concept Experience Designer, you elevate the design craft to consistently and effectively work across all digital touch points of the customer journey. Do you thrive in a culture of collaboration, where every idea is valued? Are you ready to embark on a journey where innovation meets accountability and where your effort can transform the digital landscape? Role Overview: As a Digital Concept Experience Designer, you ensure that we meet all customers of H&M in the best possible way, across all digital channels. The Digital Concept Experience Designer believes in a non-hierarchical culture of transparency, collaboration and joint ownership – working with a focus on value creation, outcome over features and creating growth by meeting the needs of both business and customer and as such delivering exceptional business and customer value. Responsibilities As a Digital Concept Experience Designer you are overall responsible for the elevation of design across relevant H&M Group initiatives. values streams and units. Digital Concept Experience Designers are responsible for a set of activities including: ​ Engaging in initiative identification, definition and creation, with the relevant key stakeholders and across the H&M Group -with the purpose to ensure initiatives are researched, evaluated and mapped towards the customer journey and its key moments. Conducting research, mapping, maintenance and governance of the holistic, digital customer journey. ​ Defining and validating future customer experience visions based on customer insights, business goals & KPIs while taking into account technical possibilities. ​ Developing new value propositions and concepts and validating/iterating these with customers as well as with relevant stakeholders. Facilitating design sprints and workshops. Supporting the value stream experience directors to identify and set appropriate metrics. Tracking reports on the success of UX improvements, including analytics, and turning them into new ideas and improvements. ​ Giving input and ensuring continuous improvement of the Fabric Design System. Overall advocating Customer-centered design solutions. Qualifications Expertise in concept design, storytelling, design facilitation. Possessing knowledge of the retail industry, customer journey, and customer lifetime value. Proficiency in tools like Figma, Miro, and User Zoom for user testing. Familiarity with A/B testing, user research, user scenarios, interaction design, and accessibility standards. Understanding of brand and identity design, and touchpoints across various platforms (iOS, Android, Web, Digital screens in-store including Check-out). Ability to simplify complexity and facilitate collaborative workshops (e.g., Design Sprints) with stakeholders. Ability to utilize data for decision-making and collaborate with analytics and A/B testers. Being a team player, sharing insights, and understanding business and user needs to translate them into concepts. Collaborating within agile teams to ensure feasibility and its implementation across all value streams. Applying user-centered design principles, problem-solving, design thinking, and design strategy. Conducting trend analysis, benchmarking, and competitive analysis to inform design decisions. Ability in translating qualitative and quantitative customer data into actionable insights. Additional information Job Application Ready to make your mark in the world of tech and fashion? If your experience, skills, and ambitions align with our values, we encourage you to apply for this exciting full-time opportunity as soon as possible or latest by 30th of May, 2025. Simply attach your resume in ENGLISH – no need for a cover letter.  We're eagerly anticipating your application! Diversity, Inclusion, and Innovation At H&M Group, we're deeply committed to fostering a Diverse & Inclusive environment. We actively seek out qualified candidates regardless of race, gender, gender identity, sexual orientation, ethnicity, religion, national origin, disability, or age. Our commitment to an inclusive workplace drives our dynamic and forward-thinking culture. Regardless of your background, origin, or preferences, your application is warmly welcomed. We value diverse perspectives and skills, and every applicant contributes to our vibrant, creative community. Join us and be part of the future we're building.

20 maj 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025