Konferenschef
Sök bland 2 lediga jobb som Konferenschef och börja ditt nya yrkesliv idag!
Sabis öppnade i oktober 2019 en ny verksamhet i det nybyggda huset Solna United nära Mall of Scandinavia. Vi driver en restaurang och ett café samt sköter många av husets servicetjänster; såsom reception, städ, posttjänst och konferens. Vi handhar även servicetjänsterna hos flera hyresgäster i huset såsom Arla, Fortum, Knightec, Ranstad mfl. Sabis levererar också all catering till konferensanläggningen på Solna United men även till många av hyresgästerna. På taket finns en VIP-våning som Sabis sköter och det kommer även att byggas en takterrass under 2025.Om rollenVi söker en engagerad och driven Facility Manager till vår enhet Solna United! I denna roll blir du en nyckelperson i vår ledningsgrupp, tillsammans med Platschefen och Köksmästaren. Du kommer att ha ett övergripande ansvar för receptionen och fungera som en central kontaktpunkt för våra kunder. Rollen innebär också personalansvar, inklusive schemaläggning, samt ett ansvar för att driva både operativa och strategiska initiativ som utvecklar och förbättrar våra tjänster.I rollen ingår också att aktivt sälja in våra mertjänster och event, både inom och utanför huset. Din profilVi söker dig som är flexibel, social och har en stark förmåga att bygga relationer och hantera olika kontakter på ett professionellt sätt. Du är självgående och initiativtagande, vilket innebär att du snabbt identifierar vad som behöver göras och tar ansvar för att få det gjort. Erfarenhet av försäljning är ett plus, eftersom du kommer att arbeta med att sälja in våra mertjänster och arrangera event. Det är också meriterande om du har erfarenhet från servicetjänster eller Facility Management och känner dig trygg i både operativa och strategiska arbetsuppgifter. Vi söker dig som vill växa med oss och bidra med energi och engagemang i vårt team! Vi erbjuder dig · En arbetsplats med flexibla arbetstider och ett gott samarbete · Ett värderingsstyrt företag där vi aktivt arbetar med ledarskap på alla nivåer · Möjlighet till personlig utveckling genom utbildningar och möjlighet att byta tjänst inom företaget · En trygg arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner för alla anställda · Vi erbjuder våra tillsvidareanställda subventionerad massage på arbetsplatsen varannan vecka och förmånliga rabatter på våra hotelldestinationer. Ansökan Tjänsten är på heltid (40 timmar/vecka) och är en tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse. Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Platschef Stina Råstenpå[email protected] Välkommen med din ansökan! Besök gärna vår hemsida www.sabis.se för att läsa mer om oss!
OM FÖRETAGET Västerås Kongress är en del av den prestigefyllda Elite Hotels of Sweden-familjen. Här erbjuder vi en unik och minnesvärd mötesplats mitt i hjärtat av Västerås. Vår verksamhet är en del av ett större nätverk, där vi tillsammans med vår systeranläggning Conventum i Örebro, strävar efter att skapa oförglömliga upplevelser som lämnar djupa intryck och bygger långvariga relationer. Med våra stolta medarbetare och stora kapacitet är vi alltid beredda att göra det som krävs för att varje evenemang ska bli en succé. Vi är stolta över att vara hela Sveriges mötesplats! OM ROLLEN Är du redo att ta steget in i en roll där ingen dag är den andra lik? Som driftchef hos oss är det inte din tidigare erfarenhet som avgör, utan din vilja och hunger att göra något riktigt stort tillsammans med oss! Vi söker dig som älskar att ha många bollar i luften och trivs med att vara den som ser till att allt flyter på – oavsett om det handlar om att leda F&B, samordna konferenser eller säkerställa att städningen är fläckfri. Här får du chansen att verkligen lära känna verksamheten från grunden och utveckla den tillsammans med ett team som delar din energi och ditt engagemang. Som driftchef rapporterar du direkt till platschefen för Västerås Kongress och Conventum i Örebro. Din vardag kommer att vara varierad och dynamisk, med uppgifter som att: - Leda och inspirera våra avdelningschefer - Planera strategiskt för att utveckla både verksamheten och vårt fantastiska team - Koordinera och genomföra allt från intima möten till storslagna konferenser - Säkerställa att varje planering och genomförande är perfekt - Driva verksamheten så att den alltid går som på räls VEM ÄR DU? Vi tror att du är en person som brinner för ledarskap och samordning. Du kanske har några års erfarenhet från en ledande roll inom F&B eller restaurang, men det viktigaste är att du har rätt inställning och en stark vilja att växa och utvecklas med oss. Flexibilitet, struktur och en samarbetsvillig attityd är dina ledord, och du har förmågan att motivera och inspirera ditt team på ett sätt som får alla att nå sina fulla potential. Du är självgående, noggrann och har en god systemförståelse. Svenska och engelska behärskar du flytande, och du är van att fatta beslut och lösa problem på stående fot. VI ERBJUDER Hos Västerås Kongress får du chansen att vara en del av ett engagerat och professionellt team som varje dag arbetar för att skapa magiska upplevelser för våra besökare. Vi erbjuder en utmanande och dynamisk arbetsmiljö där du får möjlighet att vara med och påverka på riktigt! ÖVRIGT Upplägg: Heltid Placering:Västerås Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att du kommer blir anställd direkt hos Västerås Kongress. vid frågor om processen vänligen kontakta Emma Vestlund [email protected]
Visar 1 till 2 av 2 jobb