Är du redo att kickstarta din karriär inom försäljning? Hos oss på Tryggsam får du chansen att utvecklas och tjäna bra, även om du saknar tidigare erfarenhet! Vi söker dig som är engagerad, social och vill arbeta heltid i ett energiskt team där utbildning ingår. Starta en säljkarriär utan erfarenhet – Utbildning ingårHos Tryggsam får du en unik möjlighet att börja din resa inom försäljning. Vi utbildar dig från grunden och ger dig alla verktyg du behöver för att bli riktigt duktig på sälj. Ingen tidigare erfarenhet krävs – bara viljan att lära och lyckas! Vad innebär rollen som säljare på heltid? Bygga och vårda kundrelationer via telefon – med både nya och befintliga kunder. Sälja vår populära tjänst inom kreditbevakning och ID-skydd, som ökar tryggheten för våra kunder. Arbeta mot uppsatta mål, individuellt och tillsammans med ett engagerat team. Delta i roliga tävlingar, kickoffs, afterworks och andra gemensamma aktiviteter. Varför bli säljare hos Tryggsam? Ingen erfarenhet krävs Gemensamma frukostar, AWs, kickoffs, tävlingar Trygg fast lön + generös provision Utvecklingsmöjligheter Fräscht nyrenoverat kontor Vem är du? Du är positiv, nyfiken och gillar att prata med människor. Du gillar mål och att utmana dig själv och dina resultat. Du är öppen för nya utmaningar och har viljan att lära dig försäljning. Praktisk information – Säljare heltid utbildning Start: Omgående eller enligt överenskommelse Arbetstid: Heltid, mån-fre 09.00-18.00 Plats: Hästholmsvägen 28, Nacka/Stockholm Lön: Garantilön + höga provisioner Om Tryggsam – ledande inom trygghetslösningar och sälj Tryggsam är en framstående aktör inom trygghetssektorn som hjälper privatpersoner att öka sin säkerhet i vardagen. Vi är kända för vår teamkänsla, våra innovativa lösningar och en arbetsplats med mycket energi och gemenskap. Vi tror på inkludering, mångfald och stöttar alla medarbetare till att utvecklas och nå sina mål – oavsett bakgrund. Intresserad? Ansök redan idag! Bli en del av ett framgångsrikt och växande företag. Få utbildning, fast lön, provision och möjlighet att göra skillnad – utan tidigare erfarenhet! Välkommen till Tryggsam!
Vi söker dig som är grym på att snacka – och redo för nästa steg! Letar du efter ett jobb där det händer saker, där du får utvecklas, ha kul på jobbet och faktiskt göra skillnad? Då kan det här vara helt rätt för dig. Just nu letar vi på Impressive Relations efter vår nästa stjärna – en person som gillar att prata med människor och som kan hjälpa oss boka in möten mellan våra kunder och deras framtida kunder. Det är telefon, energi och teamwork som gäller. Och nej – du behöver inte ha erfarenhet. Vi lär dig! Vad handlar jobbet om?Vi samarbetar med stora företag inom bl.a. finans, IT och grön energi. Din roll är att kontakta privatpersoner (B2C) och boka in möten åt våra uppdragsgivare. Du är alltså den som får saker att börja hända – ett första viktigt steg i varje kundresa! Detta är en heltidstjänst (mån–fre 08:00–17:00) med placering på vårt kontor i Vasastan, Stockholm. Vad du får hos oss:Fast lön + provision – för att bra jobb ska synas i plånboken. Tydliga arbetstider – kvällar och helger är dina egna. Utbildning och stöd från dag 1 – vi backar dig hela vägen. Roligt team med skön energi – vi gillar att jobba hårt, men har kul medan vi gör det. Karriärmöjligheter – hos oss kan du klättra. Vem vi tror att du är: En social person som gillar att kommunicera. Någon som drivs av att sätta upp mål och nå dem. Positiv, lösningsorienterad och redo att ta för dig. Flytande på svenska i tal och skrift. Tidigare erfarenhet är inget måste – vi lägger mer vikt vid attityd än CV. Om Impressive RelationsVi är ett sälj- och rekryteringsbolag som funnits sedan 2012. Hos oss får du möjligheten att jobba med välkända varumärken och samtidigt växa som individ. Vi är ett bolag som fokuserar på personlig utveckling, teamkänsla och att varje arbetsdag ska vara något du faktiskt ser fram emot. Enkel ansökan – inga dokument krävs!Vi vill lära känna dig, inte läsa ett perfekt CV. Därför har vi tagit bort både CV och personligt brev från ansökan. Du svarar bara på några enkla frågor – that’s it! Ansök nu direkt – vi gör intervjuer löpande! Kontaktperson: Victoria Engström Recruitment Coordinator 079-075 53 90 [email protected]
Mötesbokare B2C | Vasastan – Bli en nyckelspelare i vårt framgångsrika team! Vill du kickstarta din karriär inom försäljning och affärsutveckling? Hos oss får du chansen att arbeta i ett energifyllt team i hjärtat av Vasastan. Vi söker dig som brinner för kommunikation, drivs av mål och älskar att skapa affärsmöjligheter! Din roll som Mötesbokare: Som en del av vårt team spelar du en central roll i att skapa affärer och bygga relationer. Ditt uppdrag är att kontakta potentiella kunder och boka in kvalificerade möten för våra försäljningsrepresentanter. Du representerar några av marknadens mest framstående aktörer och blir en viktig länk mellan dem och deras framtida kunder. Vad du kommer att göra: Skapa affärsmöjligheter – Engagera dig i försäljning via telefon och öppna dörrar för våra samarbetspartners. Arbeta mål fokuserat – Sätt och uppnå dina egna mål i en miljö där prestation lönar sig. Växa och utvecklas – Få kontinuerlig coachning och utbildning för att bli ännu vassare. Jobba i ett sammansvetsat team – Arbeta med engagerade kollegor där vi pushar varandra mot framgång. Vi söker dig som: Är målmedveten och har en stark drivkraft att lyckas. Har en positiv inställning och trivs med att prata med människor. Har god kommunikativ förmåga och flytande svenska i tal och skrift. Vill utvecklas inom försäljning och affärsutveckling. Erfarenhet är ett plus, men inget krav – vi lär dig allt du behöver kunna! Vad vi erbjuder: Fast lön + Provision – Din insats ska löna sig! Heltidstjänst, Mån-fre 08–17 – Stabila arbetstider i en dynamisk miljö. Utbildning & coachning – Vi satsar på din utveckling. Karriärmöjligheter – Hos oss finns chansen att klättra internt! En grym arbetskultur – Inspirerande kollegor och en motiverande arbetsmiljö. Om oss på Impressive Relations Impressive Relations är ett etablerat sälj- och bemanningsföretag som grundades 2012. Vi samarbetar med några av Nordens största aktörer inom branscher som Bank & Finans, IT och Solenergi. För oss är personlig utveckling A och O – Vi erbjuder kontinuerliga utbildningar och ger våra medarbetare möjlighet att växa, oavsett erfarenhet. Hos oss har du friheten att bestämma hur långt du vill nå. Vi arbetar i starka team och skapar roliga arbetsdagar tillsammans! Vill du vara med på vår resa? Ansök idag och bli en del av vårt framgångsrika team! Ansök snabbt och enkelt - Utan CV eller personligt brev! På Impressive Relations letar vi efter rätt person – inte det perfekta CV:t. Det viktigaste för oss är din vilja, inställning och ditt engagemang. Så även om du inte uppfyller alla kriterier, tveka inte att söka! För att göra rekryteringen så rättvis och träffsäker som möjligt har vi skippat CV och personligt brev. Istället använder vi oss av urvalsfrågor som hjälper oss att förstå vem du är och vad du kan bidra med. Vi tror att detta ger dig en bättre möjlighet att visa din potential och samtidigt skapar en mer objektiv och schyst process. Låter det som en spännande utmaning? Vänta inte – ansök redan idag, då vi gör urval löpande! Kontaktperson: Victoria Engström Recruitment Coordinator 079-075 53 90 [email protected]
Vill du att din prestation verkligen ska synas i din lön? Hos oss belönas engagemang och framgång genom marknadens mest förmånliga provisioner. Vårt moderna kontor i hjärtat av Stockholm blir din bas för att utvecklas och ta nästa steg i karriären. Vi söker dig som älskar att överträffa mål, är beredd att ge fullt fokus måndag till fredag, och som behärskar svenska flytande både i tal och skrift. Vi erbjuder: Friskvårdstimmar, friskvårdsbidrag Gemensamma frukostar, tävlingar, kickoffs, aw:s Ett komplett utbildningsprogram inom försäljning Konkurrenskraftiga provisioner och garantilön Daglig coaching och vägledning Vi söker dig som: Kan arbeta heltid, måndag till fredag Är målinriktad och resultatorienterad Har höga ambitioner och en stark drivkraft Du kommer att: Bygga och vårda kundrelationer via telefon – med både nya och befintliga kunder. Sälja vår populära tjänst inom kreditbevakning och ID-skydd, som ökar tryggheten för våra kunder. Arbeta mot uppsatta mål, individuellt och tillsammans med ett engagerat team. Känner du igen dig? Skicka in din ansökan redan idag – vi rekryterar löpande. Har du frågor om tjänsten? Hör av dig, vi berättar gärna mer!
Vill du jobba i ett vinnande team där du kan utvecklas snabbt och tjäna riktigt bra? På Tryggsam söker vi nu fler drivna säljare som vill vara en del av vår framgångsresa! Här spelar din inställning större roll än ditt CV – vi tror på dig som vill lära dig och lyckas. Vad vi erbjuder:Garantilön + provisionsmodell utan tak Tydlig karriärstege Säljutbildning i världsklass och daglig coachning En positiv och energifylld arbetsmiljö där vi firar framgångar Tävlingar, kickoffs och roliga AW:s Vi söker dig som: Är målmedveten, driven och älskar utmaningar Trivs med att jobba mot tydliga mål Vill bygga en långsiktig karriär inom försäljning Sprider positiv energi och gillar att samarbeta Du kommer att: Bygga och vårda kundrelationer via telefon – med både nya och befintliga kunder. Sälja vår populära tjänst inom kreditbevakning och ID-skydd, som ökar tryggheten för våra kunder. Arbeta mot uppsatta mål, individuellt och tillsammans med ett engagerat team. Ingen tidigare erfarenhet? Inga problem! Vi ger dig rätt verktyg för att lyckas – din vilja är viktigast. Redo att ta nästa steg? Skicka in din ansökan redan idag – vi rekryterar löpande! Hos Tryggsam är det inte bara ett jobb – det är början på något stort.
Söker du en start i karriären inom försäljning? Hos Tryggsam får du möjligheten att sälja vår egna tjänst inom ID-skydd & kreditbevakning. Du får lära dig grunderna inom försäljning och hur du agera profesionellt inom kundbemötande. Hos Tryggsam har du även möjlighet att växa inom bolaget. Vi söker dig som: Talar & skriver svenska flytande. Är lyhörd & resultatfokuserad. Vill lära dig mer om försäljning. Vi erbjuder: Garanterad lön + höga provisioner utan lönetak Friskvård, massage på jobbet, tjänstepension Events & kickoffs Säljutbildning Roliga tävlingar Om oss Tryggsam grundades 2013 och genomsyrar en företagskultur med entreprenörsanda, ständig utveckling och att hylla framgång. Vi kompletterar försäkringar med säkerhetstjänster. Tryggsam är certifierade fyra år i rad utav Great Place To Work.
Se hit – din karriär börjar här! Vi på Balder har byggt vår framgång med affärsdriv, engagemang och kompetens. Vår resa, som började 2005 i Göteborg, har lett oss till att bli en betydande aktör inom bostäder, kommersiella lokaler och hotellfastigheter. Med över 120 kommersiella fastigheter i Stockholm fortsätter vi att växa och skapa långsiktiga relationer med våra kunder. Vill du vara med på vår fortsatta resa? Att arbeta med att hitta nya affärer är en av grundstenarna på Balder och det naturliga steget in. Vi söker nu försäljare till vårt kontor i Stockholm! Varje affär räknas Som försäljare ansvarar du för att skapa affärsmöjligheter och genom det bidra till vårt mål om nollvakans inom vårt kommersiella fastighetsbestånd. Du välkomnas in i ett mindre team där arbetsuppgifter innefattar bland annat att ta kontakt med potentiella kunder via telefon och mail samt arbeta med registervård. Vidare är det även inom ditt ansvarsområde att kontinuerligt utvärdera och finna nya arbetssätt för att utveckla rollen allt eftersom. Tjänsten är i nära samarbete med våra uthyrare inom bolagets kommersiella förvaltning och du kommer i viss mån få följa med dem på visningar som du själv genererar. För att spetsa din kompetens inom sälj kommer vi erbjuda dig utbildningar inom området. På sikt finns möjligheter att vidareutvecklas inom bolaget. Är det dig vi söker? Vi letar efter dig som är affärsdriven, engagerad och prestigelös. Om du studerar och drömmer om en karriär inom fastigheter eller om du har erfarenhet inom service och/eller försäljning och vill utvecklas inom fastighetsbranschen, då är detta en chans för dig. Dina erfarenheter och kunskaper är viktiga, men det är din vilja att skapa och underhålla goda relationer som kommer att göra dig framgångsrik hos oss. Tjänsten är timanställning på ca 50% där du själv har möjlighet att fördela dina arbetstimmar i viss mån. Läs gärna mer om vår avdelning inom försäljning HÄR och om vår avdelning inom kommersiell förvaltning HÄR. Låter det som en tjänst för dig? Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan redan idag. Om du vill veta mer om rollen eller rekryteringsprocessen är du välkommen att höra av dig till Filip Falfors via [email protected]. När du har skickat in din ansökan kommer du få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Hjärtligt välkommen att bli en del av oss på Balder – där vi förvaltar möjligheter och där resan är målet!
Se hit – din karriär börjar här! Vi på Balder har byggt vår framgång med affärsdriv, engagemang och kompetens. Vår resa, som började 2005 i Göteborg, har lett oss till att bli en betydande aktör inom bostäder, kommersiella lokaler och hotellfastigheter. Med över 850 kommersiella fastigheter i Sverige fortsätter vi att växa och skapa långsiktiga relationer med våra kunder. Vill du vara med på vår fortsatta resa? Att arbeta med att hitta nya affärer är en av grundstenarna på Balder och det naturliga steget in. Vi söker nu efter säljare och framtidens kollegor till vårt kontor i Göteborg! Varje affär räknas Som säljare ansvarar du för att skapa och underhålla relationen till potentiella hyresgäster och genom det bidra till vårt mål om nollvakans inom vårt kommersiella fastighetsbestånd. Du välkomnas in i ett öppet team där arbetsuppgifter innefattar bland annat att ta kontakt med potentiella kunder via telefon och mail samt arbeta med registervård. Vidare är det även inom ditt ansvarsområde att kontinuerligt utvärdera och finna nya arbetssätt för att utveckla rollen allt eftersom. Tjänsten är i nära samarbete med våra uthyrare inom bolagets kommersiella förvaltning och du kommer i viss mån få följa med dem på visningar och hela vägen fram till avtal med de kunder som du själv genererar. För att spetsa din kompetens inom sälj erbjuder vi dig kontinuerliga utbildningar inom försäljning, presentationsteknik och effektiv tidshantering. Alla våra investeringar görs med förhoppning av långsiktighet, därmed även investeringen i nya kollegor. Denna tjänst är ett bra steg in i fastighetsbranschen för att lära sig grunden med möjlighet att vidareutvecklas inom bolaget i framtiden. I dagsläget finns flera kollegor runt om i organisationen som började sin resa hos oss. Är det dig vi söker? Vi letar efter dig som är affärsdriven, engagerad och prestigelös. Om du studerar och drömmer om en karriär inom fastigheter eller om du har erfarenhet inom service och/eller försäljning och vill utvecklas inom fastighetsbranschen, då är detta en chans för dig. Dina erfarenheter och kunskaper är viktiga, men det är din vilja att skapa och underhålla goda relationer som kommer att göra dig framgångsrik hos oss. Tjänsten är timanställning på ca 50% där du själv har möjlighet att fördela dina arbetstimmar i viss mån. Läs gärna mer om vår avdelning inom försäljning HÄR och om vår avdelning inom kommersiell förvaltning HÄR. Låter det som en tjänst för dig? Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan redan idag. Om du vill veta mer om rollen är du varmt välkommen att höra av dig till Filip Falfors via [email protected]. När du har skickat in din ansökan kommer du få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Hjärtligt välkommen att bli en del av oss på Balder – där vi förvaltar möjligheter och där resan är målet!
Lendo är ett snabbt växande fintech-företag. Nu letar vi efter dig som vill fortsätta utvecklas inom försäljning, med särskild inriktning på tidigare kunder. Med ditt engagemang och affärsdriv kommer du att hjälpa Lendos kunder att få bästa möjliga service. På uppdrag av Lendo söker vi nu en handläggare till Team Retain. Lendo är en del av den globala mediekoncernen Schibsted, och i denna roll kommer du främst att kontakta tidigare kunder hos Lendo. Du kommer att arbeta hos Sveriges största jämförelsetjänst för bo, privat- och företagslån. Om tjänsten I rollen som handläggare hos Lendo kommer du att tillhöra ett team på 4 personer och rapportera till avdelningens teamleader. Dina primära arbetsuppgifter kommer innefatta att kontakta kunder som tidigare varit i kontakt med Lendo i syfte att hjälpa dem hitta det bästa privatlånet baserat på deras individuella situation. Telefonen är ditt främsta arbetsverktyg där du i samverkan med kunden gör en behovsanalys för att därefter hjälpa till med ansökan och uppföljning av inkomna bud Din profil: För att passa in i rollen som handläggare ser vi att du är en målmedveten och noggrann person som brinner för sälj. Du gillar att arbeta mot tydliga mål och du är driven och initiativtagande för att nå de målen. I rollen kommer du att ha mycket kundkontakt vilket innebär att du måste vara relationsskapande och uthållig för att kunna leverera på rätt nivå. Vidare kommer du tillhöra ett team vilket ställer krav på att du är en kommunikativ lagspelare, vi vill att du bidrar med din härliga energi. Gymnasieexamen Är målmedveten och ansvarstagande som person Erfarenhet av arbete via telefon God dator- och systemvana Har en förtroendeingivande approach och ett genuint intresse i affären Är flytande i tal och skrift på svenska och har goda kunskaper i engelska Har godkänd gymnasieexamen Du är lösningsorienterad, tävlingsinriktad och initiativtagande Du erbjuds Regelbundna team-aktiviteter Tjänstepension Friskvårdsbidrag på 4000 kr 25 dagars semester Att ta del av de aktiviteter och förmåner som ingår i Schibsted-koncernen Utökad erfarenhet inom bank och finans Hybridarbete Lendo har funnits på den svenska lånemarknaden sedan 2007 och köptes kort därefter upp av den norska mediekoncernen Schibsted. Sedan lanseringen har dom arbetat hårt för att göra lånemarknaden transparent, fördelaktig för kund och användarvänlig. Du kommer anställas på ett företag som flera år i rad blivit certifierade som en mycket bra arbetsplats av Great Place To Work. Anställningen är en heltidsanställning och du utgår från Lendos huvudkontor centralt i Stockholm med möjlighet till hybrid-arbete 2-3 dagar i veckan. Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och intervjuar löpande, inkom med din ansökan redan idag! Inför en anställning genomförs en bakgrundskontroll.
Lendo är ett innovativt fintech bolag i stark tillväxtfas. Vi söker nu dig som vill fortsätta utvecklas inom försäljning. Som med ditt engagemang och driv för affären erbjuder Lendos kunder bästa möjliga service. På uppdrag av Lendo söker vi nu dig som vill fortsätta jobba med försäljning och utvecklas inom försäkringar. Du kommer att arbeta på Sveriges största jämförelsetjänst för privat- och företagslån. Lendo ingår i den globala mediekoncernen Schibsted och i rollen kommer din huvudsakliga arbetsuppgift vara att genom utgående samtal kontakta befintliga kunder för att förmedla Lendos försäkringsprodukter. Om tjänsten I rollen som försäkringssäljare ingår du i ett dynamiskt team som tillsammans hjälper Lendos kunder med försäkringsskydd. Med telefonen som ditt främsta arbetsverktyg kommer du genom rådgivande försäljning att ringa kunder som ansökt om ett lån hos Lendo. Du behöver förstå varje kunds unika behov och lyfta fram försäkringarnas värde på ett tryggt och tydligt sätt. Optimera konverteringsgraden genom att matcha rätt produkt och rätt behov. Som försäkringssäljare kommer du driva utgående samtal för att identifiera och maximera affärsmöjligheter. Din profil: Har minst 1 års arbetslivserfarenhet inom försäljning, gärna över telefon Är målmedveten och ansvarstagande som person Meriterande med erfarenhet och/eller utbildning inom ekonomi, bank och finans Har en förtroendeingivande approach och ett genuint intresse i affären Är flytande i tal och skrift på svenska och har goda kunskaper i engelska Har godkänd gymnasieexamen Du är lösningsorienterad, tävlingsinriktad och initiativtagande Du erbjuds Regelbundna team-aktiviteter och resor varje år Tjänstepension Friskvårdsbidrag på 4000 kr 25 dagars semester Att ta del av de aktiviteter och förmåner som ingår i Schibsted-koncernen Interna och externa utbildningar inom lån och krediter Lendo har funnits på den svenska lånemarknaden sedan 2007 och köptes kort därefter upp av den norska mediekoncernen Schibsted. Sedan lanseringen har dom arbetat hårt för att göra lånemarknaden transparent, fördelaktig för kund och användarvänlig. Du kommer anställas på ett företag som flera år i rad blivit certifierade som en mycket bra arbetsplats av Great Place To Work. Anställningen är en heltidsanställning och du utgår från Lendos huvudkontor centralt i Stockholm. Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och intervjuar löpande, inkom med din ansökan redan idag! Inför en anställning genomförs en bakgrundskontroll.
Välj ett jobb för att visa detaljer