Mötesbokare B2C | Vasastan
IMPRESSIVE RELATIONS SWEDEN AB
Telefonförsäljare m.fl.

Mötesbokare B2C | Vasastan – Bli en nyckelspelare i vårt framgångsrika team! Vill du kickstarta din karriär inom försäljning och affärsutveckling? Hos oss får du chansen att arbeta i ett energifyllt team i hjärtat av Vasastan. Vi söker dig som brinner för kommunikation, drivs av mål och älskar att skapa affärsmöjligheter! Din roll som Mötesbokare: Som en del av vårt team spelar du en central roll i att skapa affärer och bygga relationer. Ditt uppdrag är att kontakta potentiella kunder och boka in kvalificerade möten för våra försäljningsrepresentanter. Du representerar några av marknadens mest framstående aktörer och blir en viktig länk mellan dem och deras framtida kunder. Vad du kommer att göra: Skapa affärsmöjligheter – Engagera dig i försäljning via telefon och öppna dörrar för våra samarbetspartners. Arbeta mål fokuserat – Sätt och uppnå dina egna mål i en miljö där prestation lönar sig. Växa och utvecklas – Få kontinuerlig coachning och utbildning för att bli ännu vassare. Jobba i ett sammansvetsat team – Arbeta med engagerade kollegor där vi pushar varandra mot framgång. Vi söker dig som: Är målmedveten och har en stark drivkraft att lyckas. Har en positiv inställning och trivs med att prata med människor. Har god kommunikativ förmåga och flytande svenska i tal och skrift. Vill utvecklas inom försäljning och affärsutveckling. Erfarenhet är ett plus, men inget krav – vi lär dig allt du behöver kunna! Vad vi erbjuder: Fast lön + Provision – Din insats ska löna sig! Heltidstjänst, Mån-fre 08–17 – Stabila arbetstider i en dynamisk miljö. Utbildning & coachning – Vi satsar på din utveckling. Karriärmöjligheter – Hos oss finns chansen att klättra internt! En grym arbetskultur – Inspirerande kollegor och en motiverande arbetsmiljö. Om oss på Impressive Relations Impressive Relations är ett etablerat sälj- och bemanningsföretag som grundades 2012. Vi samarbetar med några av Nordens största aktörer inom branscher som Bank & Finans, IT och Solenergi. För oss är personlig utveckling A och O – Vi erbjuder kontinuerliga utbildningar och ger våra medarbetare möjlighet att växa, oavsett erfarenhet. Hos oss har du friheten att bestämma hur långt du vill nå. Vi arbetar i starka team och skapar roliga arbetsdagar tillsammans! Vill du vara med på vår resa? Ansök idag och bli en del av vårt framgångsrika team! Ansök snabbt och enkelt - Utan CV eller personligt brev!  På Impressive Relations letar vi efter rätt person – inte det perfekta CV:t. Det viktigaste för oss är din vilja, inställning och ditt engagemang. Så även om du inte uppfyller alla kriterier, tveka inte att söka! För att göra rekryteringen så rättvis och träffsäker som möjligt har vi skippat CV och personligt brev. Istället använder vi oss av urvalsfrågor som hjälper oss att förstå vem du är och vad du kan bidra med. Vi tror att detta ger dig en bättre möjlighet att visa din potential och samtidigt skapar en mer objektiv och schyst process. Låter det som en spännande utmaning? Vänta inte – ansök redan idag, då vi gör urval löpande! Kontaktperson: Victoria Engström Recruitment Coordinator 079-075 53 90 [email protected]

17 april 2025
Sista ansökan:
2 oktober 2025
Tvättex Gävle söker ny säljare
Birklind Försäljning AB
Telefonförsäljare m.fl.

Tvättex Gävle söker nya stjärnsäljare! Vill du bli en del av ett familjärt team där vi har kul på jobbet och samtidigt gör resultat? Nu har du chansen – vi söker dig som vill växa med oss! Om oss: Vi på Tvättex Gävle jobbar med försäljning av välkända rengörings- och hushållsprodukter till både företag och privatpersoner. Våra produkter är uppskattade och håller hög kvalitet – vilket gör ditt jobb enklare! Vi säljer bland annat: • Tvättmedel (pulver, flytande, sporttvätt, tvättförstärkare) • Diskmedel (disktabletter, pulver, handdisk) • Rengöring (såpa, badrumsspray, köksspray, glasspray, disktrasa) • Papper & hygien (toapapper, hushållspapper, torkpapper, pappershandduk, allschampo) • Avfallspåsar & sopsäckar Om rollen: Ditt jobb blir att kontakta nya kunder över telefon och sälja våra produkter. Du kommer att få en ordentlig introduktion, utbildning i våra produkter och försäljningsteknik – vi ser till att du har alla verktyg du behöver för att lyckas. Vi söker dig som: • Gillar att prata med människor • Har en positiv attityd och drivs av att nå mål • Är tävlingsinriktad och gillar utmaningar • Har viljan att utvecklas och lära dig mer om försäljning Tidigare erfarenhet är meriterande – men absolut inget krav. Det viktigaste är din inställning! Vi erbjuder: • Fast lön + provision • Trygg anställning med goda utvecklingsmöjligheter • Stöttande kollegor och en rolig arbetsmiljö • Utbildning och coachning – vi vill att du ska lyckas Vill du bli vår nästa säljsuccé? Skicka in din ansökan redan idag – vi intervjuar löpande!

17 april 2025
Sista ansökan:
17 september 2025
Säljande lånehandläggare till Lendo - varma kunder
Sprio AB
Telefonförsäljare m.fl.

Lendo är ett innovativt fintech bolag i stark tillväxtfas. Vi söker nu dig som vill fortsätta utvecklas inom försäljning. Som med ditt engagemang och driv för affären erbjuder Lendos kunder bästa möjliga service. På uppdrag av Lendo söker vi nu en lånehandläggare. Du kommer att arbeta på Sveriges största jämförelsetjänst för privat- och företagslån. Lendo ingår i den globala mediekoncernen Schibsted och i rollen kommer din huvudsakliga arbetsuppgift vara att kontakta privatpersoner som valt att vända sig till Lendo.  Om tjänsten I rollen som lånehandläggare ingår du i ett dynamiskt team som tillsammans hjälper Lendos kunder med privatekonomiska frågor. Med telefonen som ditt främsta arbetsverktyg kommer du genom rådgivande försäljning att ringa kunder som ansökt om ett lån hos Lendo. Du går igenom kundernas lånebehov och vidare erbjuder låneskydd samt försäkringar. Du kommer förklara värdet och betydelsen av att använda Lendo som tjänst men också aktivt jobba med merförsäljning.  Din profil:   Har minst 1 års arbetslivserfarenhet inom försäljning, gärna över telefon  Är målmedveten och ansvarstagande som person  Meriterande med erfarenhet och/eller utbildning inom ekonomi, bank och finans  Har en förtroendeingivande approach och ett genuint intresse i affären Är flytande i tal och skrift på svenska och har goda kunskaper i engelska  Har godkänd gymnasieexamen  Du är lösningsorienterad, tävlingsinriktad och initiativtagande  Du erbjuds Regelbundna team-aktiviteter och resor varje år Tjänstepension  Friskvårdsbidrag på 4000 kr Två utvecklingsdagar per år och möjlighet till träning på arbetstid 25 dagars semester  Att ta del av de aktiviteter och förmåner som ingår i Schibsted-koncernen Interna och externa utbildningar inom lån och krediter  Lendo har funnits på den svenska lånemarknaden sedan 2007 och köptes kort därefter upp av den norska mediekoncernen Schibsted. Sedan lanseringen har dom arbetat hårt för att göra lånemarknaden transparent, fördelaktig för kund och användarvänlig. Du kommer anställas på ett företag som flera år i rad blivit certifierade som en mycket bra arbetsplats av Great Place To Work. Anställningen är en heltidsanställning och du utgår från Lendos huvudkontor centralt i Stockholm. Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och intervjuar löpande, inkom med din ansökan redan idag!  Inför en anställning genomförs en bakgrundskontroll.

17 april 2025
Sista ansökan:
4 oktober 2025
Säljande Handläggare till Team Retain på Lendo
Sprio AB
Telefonförsäljare m.fl.

Lendo är ett snabbt växande fintech-företag. Nu letar vi efter dig som vill fortsätta utvecklas inom försäljning, med särskild inriktning på tidigare kunder. Med ditt engagemang och affärsdriv kommer du att hjälpa Lendos kunder att få bästa möjliga service. På uppdrag av Lendo söker vi nu en handläggare till Team Retain. Lendo är en del av den globala mediekoncernen Schibsted, och i denna roll kommer du främst att kontakta tidigare kunder hos Lendo. Du kommer att arbeta hos Sveriges största jämförelsetjänst för bo, privat- och företagslån. Om tjänsten I rollen som handläggare hos Lendo kommer du att tillhöra ett team på 4 personer och rapportera till avdelningens teamleader.  Dina primära arbetsuppgifter kommer innefatta att kontakta kunder som tidigare varit i kontakt med Lendo i syfte att hjälpa dem hitta det bästa privatlånet baserat på deras individuella situation. Telefonen är ditt främsta arbetsverktyg där du i samverkan med kunden gör en behovsanalys för att därefter hjälpa till med ansökan och uppföljning av inkomna bud Din profil:   För att passa in i rollen som handläggare ser vi att du är en målmedveten och noggrann person som brinner för sälj. Du gillar att arbeta mot tydliga mål och du är driven och initiativtagande för att nå de målen. I rollen kommer du att ha mycket kundkontakt vilket innebär att du måste vara relationsskapande och uthållig för att kunna leverera på rätt nivå. Vidare kommer du tillhöra ett team vilket ställer krav på att du är en kommunikativ lagspelare, vi vill att du bidrar med din härliga energi.  Gymnasieexamen  Är målmedveten och ansvarstagande som person  Erfarenhet av arbete via telefon  God dator- och systemvana  Har en förtroendeingivande approach och ett genuint intresse i affären Är flytande i tal och skrift på svenska och har goda kunskaper i engelska  Har godkänd gymnasieexamen  Du är lösningsorienterad, tävlingsinriktad och initiativtagande  Du erbjuds Regelbundna team-aktiviteter Tjänstepension  Friskvårdsbidrag på 4000 kr 25 dagars semester  Att ta del av de aktiviteter och förmåner som ingår i Schibsted-koncernen Utökad erfarenhet inom bank och finans  Hybridarbete  Lendo har funnits på den svenska lånemarknaden sedan 2007 och köptes kort därefter upp av den norska mediekoncernen Schibsted. Sedan lanseringen har dom arbetat hårt för att göra lånemarknaden transparent, fördelaktig för kund och användarvänlig. Du kommer anställas på ett företag som flera år i rad blivit certifierade som en mycket bra arbetsplats av Great Place To Work. Anställningen är en heltidsanställning och du utgår från Lendos huvudkontor centralt i Stockholm med möjlighet till hybrid-arbete 2-3 dagar i veckan. Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och intervjuar löpande, inkom med din ansökan redan idag!  Inför en anställning genomförs en bakgrundskontroll.

17 april 2025
Sista ansökan:
4 oktober 2025
Mötesbokare sökes i Stockholm
FB Supportteam AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vi söker dig som är en målmedveten person som letar efter nya utmaningar och spännande utvecklingsmöjligheter!  Om tjänsten Jobbet innebär att du ringer som mötesbokare till företagskunder från vårt 900 kvm nyrenoverade kontor högst upp på plan 9 i Kista, mitt i Nordic Forum. Vi ser gärna att du vill arbeta långsiktigt och utvecklas tillsammans med vårt team av duktiga säljare och ledare. Vi arbetar aktivt för att utveckla nya talanger inom försäljning och ledarskap med målet att skapa en av Sveriges bästa arbetsplatser.  Förmåner Obegränsad tillgång till vårt toppmoderna gym, både före och efter arbetstid. Njut av dagliga lunchalternativ där vi står för halva kostnaden av din lunch. Möjlighet att gå utbildningar genom Framgångsakademin kostnadsfritt. Interna utbildningar och daglig coaching. Vi söker dig som Är tävlingsinriktad och målmedveten. Är stresstålig och kan jobba med högt tempo. Behärskar svenska både i tal och skrift. Har rätt inställning och höga ambitioner. Älskar utmaningar. Tidigare erfarenhet av mötesbokning är meriterande men inte ett krav. Vi erbjuder dig En trygg och stabil arbetsplats med stora utvecklingsmöjligheter Fasta löner och generösa provisioner. Personlig daglig coachning så att du utvecklas på bästa möjliga sätt. Möjligheter att jobba långsiktigt och klättra inom bolaget. Teamaktiviteter och säljtävlingar med fina priser månadsvis. Heltidstjänster (Arbetstid 8.30-17.00). Möjligheten att jobba långsiktigt och klättra inom bolaget Om företaget Västkustbolaget har över 120 anställda och 10 dotterbolag, vilket ger oss en stark och stabil grund att stå på. Vi som arbetar i koncernen har ett enormt framgångstänk och kontoret präglas av härliga individer som alla vill utvecklas. För oss är det viktigt att du ska trivas och verkligen vilja gå till jobbet varje morgon, just därför gör vi allt för att ge dig rätt förutsättningar och utvecklingsmöjligheter. Det finns goda möjligheter att avancera inom företaget och axla nya roller som leder till större ansvarsområden med bättre förmåner. Intervjuer sker löpande, så ansök nu så bokar vi in en arbetsintervju tidigast möjligt! Lär känna oss ännu bättre via våra sociala medier: Instagram Vendosales

16 april 2025
Sista ansökan:
28 september 2025
Innesäljare Hemlarm – Förebygg
FB Supportteam AB
Telefonförsäljare m.fl.

Denna annons är publicerad under Västkustbolaget ABs koncern av Förebygg. Vill du vara med i etableringen av framtidens hemlarm? Förebygg söker nu en driven och självgående innesäljare som vill hjälpa våra kunder att skapa trygghet i sina hem med marknadens mest transparanta och kundvänliga larmlösning.  Om tjänsten  Hos oss arbetar du med ett helt nylanserat och unikt fullskaligt hemlarm där kunden äger sin data, har full kontroll över sitt system och kan även hantera smarta funktioner i vår mobilapp. Våra priser är till skillnad från många konkurrenter både fasta och transparanta, våra kunder kan dessutom utöka och uppgradera sina hemlarm utan att påverka månadsavgiften.  Som innesäljare på Förebygg kommer du:  Boka och genomföra möten med kunder från vår befintliga kundstock, bestående av Sveriges nöjdaste kunder inom säkerhet*.  Bygga anpassade paket tillsammans med kunden för att möta deras behov.  Använda flexibla kampanjverktyg för att skräddarsy erbjudanden.  Arbeta långsiktigt genom uppföljning och bearbetning av kundrelationer.   *Enligt Reco.se är Förebygg rankat nr 1 av alla säkerhetsföretag.  Vi söker dig som:  Vill växa tillsammans med ett snabbväxande företag och koncern med likasinnade.  Har erfarenhet inom försäljning via telefon och/eller face2face, hemlarmsförsäljning specifikt är meriterande men inte ett krav.  Är lyhörd och bra på att identifiera kundens behov.  Har god organisationsförmåga och är noggrann med uppföljning, då försäljningen ofta kräver flera kontakter med kunden och internt med kollegor.  Är självgående och målmedveten, med ambition att ta ansvar för din egen försäljning och nå dina mål.  Har ett intresse för att utvecklas och lära dig allt om produkten och branschen, med möjligheter att avancera inom koncernen.  Talar och skriver flytande svenska och har god datorvana.  Vi erbjuder:  Möjligheten att påverka din egen lön med höga provisioner och bonusar.  En arbetsplats med kunniga kollegor som gärna delar med sig av sin erfarenhet och hjälper dig att lyckas.  Utvecklingsmöjligheter genom utbildningar inom struktur, ledarskap, service och försäljning.  Rabatterad lunch med flera matalternativ och salladsbuffé.  Tillgång till gym på arbetsplatsen för att främja hälsa och välmående.  Placering:  Arbetet utförs från vårt kontor i Kista, där du blir en del av ett engagerat team som brinner för trygghet och säkerhet.  Vill du vara med och förändra framtidens säkerhetsmarknad? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av Förebyggs framgångsresa!

16 april 2025
Sista ansökan:
3 oktober 2025
Privatlånehandläggare till Ordna Bolån
Svensk Fastighetsförmedling AB
Telefonförsäljare m.fl.

Drivs du av att arbeta hos ett snabbt växande företag, med en tydlig vision och riktning, där kulturen präglas av glädje, engagemang och utveckling? Brinner du för relationer och möjligheterna av att vara i mitten av en resa med otrolig potential? Då kan rollen som privatlånehandläggare på Ordna Bolån vara rätt för dig! Om rollen I rollen som privatlånehandläggare ansvarar du för att proaktivt kontakta kunder som redan har visat intresse och gjort en ansökan för privatlån. Din huvudsakliga uppgift är att följa upp med dessa kunder och omvandla deras intresse till avslut. Du guidar dem genom hela processen, från att hjälpa dem välja det bästa erbjudandet till att förstå lånevillkor och säkerställa en smidig signeringsprocess med bankerna. Din roll är avgörande för att skapa en trygg och effektiv kundupplevelse. Om dig Om du är en person med erfarenhet av att ha jobbat med låneförmedling och känner dig redo för ett nästa steg, kan Ordna Bolån vara det perfekta företaget för dig. Vi letar efter teammedlemmar som är engagerade i att bidra till företagets tillväxt och ta det till nya höjder. I rollen som privatlånehandläggare är det fördelaktigt att vara både social och driven, med en hög ambitionsnivå och en vilja att fortsätta kämpa tills målet är nått! För att lyckas i rollen ser vi gärna att du har ett starkt säljorienterat tänk och är van vid att jobba mot mål. Du har en förmåga att förenkla komplexa processer för kunden och har lätt för att skapa förtroende. Utöver det ser vi gärna att du: Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift Har erfarenhet från bank- eller låneförmedling Du trivs med att arbeta med telefonen som ditt främsta verktyg och är bekväm i att driva dialoger med kunder Vad Ordna Bolån erbjuder: På Ordna blir du sedd och hörd. Här är det högt i tak, alla kommer till tals och vi stöttar och lär oss av varandra. Du kommer in i en expansiv fas vilket innebär att du kommer att ha möjlighet att påverka utvecklingen av din egen roll, privatlåneteamet och bolaget i stort. Vi är ett gäng energiska och professionella personer med höga ambitioner och en vilja att förändra. Hos oss känns det när man jobbar. Vi skrattar, kämpar för kunderna, vi är engagerade, vi lär oss och utvecklas, vi låter oss inspireras och vi är passionerade i arbetet. Varje dag. Låter det här som ett ställe där du skulle trivas? Då vill vi höra ifrån dig idag! Tillsammans med Svensk Fastighetsförmedling sitter Ordna Bolån centralt i fina lokaler på Vasagatan 28. Tjänsten är heltid och en tillsvidareanställning som inleds med sex månaders provanställning. Tillträde sker enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande. Om Ordna Bolån Ordna Bolån är den naturliga mötesplatsen för bolån. Vi vill förändra bolånemarknaden genom att förenkla bolåneprocessen för låntagare och långivare. Sedan Ordna Bolån lanserades i mitten av 2021 har vi redan hanterat bolåneansökningar värda många miljarder och vi växer så att det knakar. Vi har skapat en teknisk plattform som ligger i framkant. Genom denna plattform sparar våra kunder massor med tid och med våra kompetenta medarbetare, som kan allt om bolån, har vi skapat en tjänst vi är stolta över. Ordna Bolån är ett systerbolag till Svensk Fastighetsförmedling som är Sveriges största oberoende fastighetsmäklare med 1250 anställda i ett rikstäckande nätverk av 230 Bobutiker.

16 april 2025
Sista ansökan:
3 oktober 2025
Försäljare inom telemarketing
Tryggsam i Sverige AB
Telefonförsäljare m.fl.

Söker du en start i karriären inom försäljning? Hos Tryggsam får du möjligheten att sälja vår egna tjänst inom ID-skydd & kreditbevakning. Du får lära dig grunderna inom försäljning och hur du agera profesionellt inom kundbemötande. Hos Tryggsam har du även möjlighet att växa inom bolaget.  Vi söker dig som: Talar & skriver svenska flytande.  Är lyhörd & resultatfokuserad. Vill lära dig mer om försäljning. Vi erbjuder: Garanterad lön + höga provisioner utan lönetak Friskvård, massage på jobbet, tjänstepension Events & kickoffs Säljutbildning  Roliga tävlingar Om oss Tryggsam grundades 2013 och genomsyrar en företagskultur med entreprenörsanda, ständig utveckling och att hylla framgång. Vi kompletterar försäkringar med säkerhetstjänster. Tryggsam är certifierade fyra år i rad utav Great Place To Work.

16 april 2025
Sista ansökan:
3 oktober 2025
Jobba som säljare
Tryggsam i Sverige AB
Telefonförsäljare m.fl.

Söker du en utmanande och inspirerande karriär inom försäljning? Hos Tryggsam erbjuder vi en möjlighet att bli del av vårt dynamiska team och arbeta med våra ledande säkerhetstjänster. Din roll inom företaget Som säljare hos oss kommer du att ha en central roll i vår fortsatta framgång. Din uppgift är att bygga starka relationer med både nya och befintliga kunder samt att presentera våra innovativa säkerhetslösningar på ett övertygande sätt.  Arbetsuppgifter: Kontakta både nya och befintliga kunder Arbeta med individuella mål och teammål Analysera kundbehov  Vi söker dig som Är du en driven och engagerad individ med ett starkt affärssinne? Vi söker dig som har passion för försäljning och är villig att lära och utvecklas i en resultatorienterad miljö. Du bör vara självgående, strukturerad och ha en utmärkt kommunikationsförmåga. Krav: Erfarenhet inom försäljning är meriterande, men inte ett krav. Flytande svenska i tal och skrift. Förmåga att arbeta effektivt mot uppsatta mål. Vad vi erbjuder dig Konkurrenskraftig lön: Garantilön och generös provision utan tak. Kompetensutveckling: Kontinuerliga utbildningar och möjlighet till karriärutveckling. Enastående arbetsmiljö: Ett inkluderande och stödjande arbetsklimat där din utveckling står i fokus. Om Tryggsam Tryggsam har sedan 2013 varit en föregångare inom säkerhetstjänster, där vi hjälper privatpersoner att skydda det som betyder mest. Med vår entreprenörsanda och certifiering från Great Place to Work erbjuder vi en unik arbetsplats där du kan trivas och växa. Redo för nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan idag och bli en del av vårt framgångsrika team!

16 april 2025
Sista ansökan:
3 oktober 2025
Innesäljare av Kreditbevakning till Tryggsam!
Tryggsam i Sverige AB
Telefonförsäljare m.fl.

Som en del av vårt team, kommer du att hjälpa människor att skydda sig mot ekonomiska risker och förmedla vår tjänst Kreditbevakning med ID-skydd. Du behöver inte ha arbetat med försäljning tidigare, vi tror att alla människor kan utvecklas så länge viljan finns där!  Om rollen som Innesäljare Vi söker en engagerad individ som vill arbeta med att erbjuda våra kreditbevakningstjänster. Du kommer att ansvara för att kontakta potentiella kunder per telefon, förstå deras behov och presentera våra lösningar som skyddar deras ekonomi och identitet. Du kommer att ha stöd av ett starkt team och delta i löpande utbildningar & coachning för att säkerställa din framgång. Vi erbjuder dig Konkurrenskraftig lön: Garantilön varje månad tillsammans med en generös provisionsmodell. Personlig utveckling: Tillgång till utbildning och möjligheter att avancera inom företaget. Inspirerande arbetsmiljö: En positiv och stödjande kultur med regelbundna teamaktiviteter. Balans i arbetslivet: Arbetstider måndag till fredag för att säkerställa en sund balans mellan arbete och fritid. Tävlingar: Deltagande i roliga tävlingar och events som främjar laganda och motivation. Vi söker dig som Har en stark kommunikationsförmåga och är duktig på att skapa och underhålla kundrelationer. Är målinriktad och drivs av att uppnå både personliga och gemensamma mål. Talar och skriver svenska flytande. Tidigare erfarenhet av försäljning är meriterande, men inte strikt nödvändigt. Om Tryggsam Sedan 2013 har Tryggsam varit en ledande aktör inom säkerhetstjänster. Vi arbetar för att skydda det som betyder mest för våra kunder genom att erbjuda innovativa lösningar inom ID-skydd och kreditbevakning. Tack vare vår engagerande företagskultur och fokus på medarbetarnas utveckling, har vi blivit certifierade av Great Place to Work flera år i rad. Är du redo att utvecklas i en dynamisk och givande karriär? Ansök idag och bli en del av vårt framgångsrika team!

16 april 2025
Sista ansökan:
3 oktober 2025