Lediga sommarjobb i Mora

Här kan du söka totalt 23 lediga sommarjobb i Mora hitta ditt nästa feriejobb här

Personlig assistent - Vikarie med möjlighet till fast rad.

Azalea Care startade med intentionen att bli ett av de bästa assistansutförarna på marknaden direkt från start. Redan efter första året gav våra kunder oss betyget 4,7 av 5 vilket vi är otroligt stolta över! Vi är ett starkt team med lång erfarenhet från branschen som byggt upp företaget med all den erfarenhet som vi samlat genom åren. För oss är det självklart att assistansen alltid utgår från hur kunden vill att den utförs. Vi fokuserar också på våra medarbetare då de är det värdefullaste vi har. Vi har ett av branschens generösaste kollektivavtal samt ger våra personliga assistenter den kompetensutveckling som behövs för att känna sig trygga i sitt arbete. Detta för att kunna leverera en trygg assistans av hög kvalitet för våra kunder, av medarbetare som är stolta över sitt jobb och sin arbetsgivare. Våra värdeord är trygghet, stolthet, kvalitet och dessa jobbar vi utifrån. Varje dag. Vill du bli en av oss? Till vår personalgrupp i Mora behöver vi nu förstärkning i form av en personlig assistent! Kunden är en man som bor strax utanför Mora tillsammans med sin fru.                       Dagarna är varierande utifrån dagsform, och för att trivas på jobbet är du social, driven och initiativtagande. Du har ett gott hjärta och stor förstående för vad det innebär att arbeta i en annan människas hem. Arbetstiderna är varierade och du som söker ska kunna arbeta dag, kväll, natt och helg (jour under natten förekommer).   Anställningen inleds som vikarie med möjlighet att få en fast tjänst efter sommaren.   Vi ser gärna att du som söker är kvinna, mellan 30-50 år, och har erfarenhet av arbete inom personlig assistans sedan tidigare men störst vikt kommer att läggas på personlig lämplighet. Är du en glad, empatisk, social och engagerad person kommer du att trivas och passa för detta jobb! Intervjuer sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan idag! Att jobba som personlig assistent kan se väldigt olika ut beroende på vilken funktionsnedsättning kunden har, likväl för att vi alla är olika individer vare sig vi har en funktionsnedsättning eller inte. Som personlig assistent kompenserar du för det kunden inte klarar av att göra själv, så att denne kan leva som andra i så hög utsträckning som det är möjligt. Att jobba i en annan människas hem ställer stora krav på dig som assistent, det kan även finnas en familj att ta hänsyn till. Det gäller att ha fingertoppskänsla för att läsa av hur kunden vill ha det i olika situationer. Som personlig assistent hos oss får du: - God arbetsmiljö - Närhet kund – assistent - verksamhetschef - Fräscha arbetskläder - Kollektivavtal - Kompetensutveckling Välkommen med din ansökan! För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan via angiven länk (inte med e-post eller i pappersformat). Denna rekrytering sköts internt hos oss och vi avböjer alla förfrågningar från rekryterings- och bemanningsföretag.

12 april 2024
Sista ansökan:
11 maj 2024
Sommarvikariat som rehabassistent på Rehabenheten

Ansök idag. Kollegor imorgon. Beskrivning Rehabenhetens uppdrag är att utföra rehabiliterande åtgärder inom kommunens ansvarsområde till personer i ordinärt boende, i vård- och omsorgsboenden, gruppboenden inom LSS/socialpsykiatri samt växelvård/avlastningsboende. I vårat team arbetar sjukgymnaster, arbetsterapeuter och rehabassistenter. Vi söker en person för ett sommarvikariat som rehabassistent hos oss på Rehabenheten. Välkommen att skicka in din ansökan redan idag då vi intervjuar löpande.   Arbetsuppgifter Rehabassistenterna utför arbetsuppgifter på uppdrag av legitimerad arbetsterapeut och sjukgymnast/fysioterapeut. Arbetsuppgifter som ingår i uppdraget kan vara enklare hantering av hjälpmedel och stöttning vid utförande av träningsprogram samt utföra administrativa sysslor som stöd för verksamheten. Övriga uppgifter avgörs i samråd med arbetsterapeut/fysioterapeut/sjukgymnast beroende på ärendets art och kompetensen hos rehabassistenten.   Kvalifikationer Vi söker dig som är utbildad undersköterska och kan arbeta bra med andra människor. Det är viktigt att du har erfarenhet och kunskaper av verksamhetsområdet HSL/SoL/LSS. Som person bemöter du alla människor med respekt, är initiativtagande samt har mod att agera efter din egen övertygelse. Det är viktigt att du har förmågan att uttrycka dig i tal och skrift på svenska samt har datorkunskaper som är relevant för uppdraget. Vi ser gärna att du har erfarenhet av arbete inom vård och omsorg samt av att verka i en politiskt styrd organisation.   Övrigt Att du har körkort B för manuellt växlad bil är ett krav för tjänsten. Socialförvaltningen Med sina drygt 700 medarbetare bedriver socialförvaltningen en bred verksamhet för att se till att våra invånare får det stöd och den hjälp som de har rätt till. Förvaltningen verkar under socialnämnden och ansvarar för vård och omsorg om äldre och personer med fysisk och psykisk funktionsnedsättning samt stöd, rådgivning och övriga insatser till barn, ungdomar och vuxna. Socialförvaltningens arbete är reglerat av lagar och förordningar, då framför allt Socialtjänstlagen (SoL), Hälso- och sjukvårdslagen (HSL) samt Lagen om stöd och service till vissa funktionshindrade (LSS). Mora kommun Mora kommun är alla vi som jobbar här. För oss är det naturligt att ha medborgaren/kunden i fokus, vara serviceinriktade och bemöta alla med respekt. Vi tar gemensamt ansvar för verksamheten, vår egen och andras arbetssituation. När vi möter utmaningar och nya förutsättningar gör vi det med ett positivt förhållningssätt och tar tillsammans initiativ till utveckling. Var med oss när vi växer som människor och kommun. Idag och imorgon. Läs mer om oss här: https://morakommun.se/naringsliv-och-arbete/jobba-hos-oss/mora-kommun-som-arbetsgivare.html För dig som sökande har vi möjlighet att erbjuda medflyttarservice, se vidare http://www.rekryteringslots.se/ Om du är eller tidigare har varit anställd i Mora kommun kommer vi att ta interna referenser från din nuvarande eller tidigare chef, om du blir aktuell för anställning. Vi värnar om din integritet, läs mer om vår behandling av personuppgifter här: https://morakommun.se/kommun-och-politik/overklaga-beslut-rattssakerhet/behandling-av-personuppgifter-gdpr.html. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

9 april 2024
Sista ansökan:
23 april 2024
Butiksmedarbetare (sommarjobb), Willys Mora Noret

Vi är alla olika. Och det är härligt! Vi anställer inte människor efter en viss mall utan efter vem du är. För oss är driv och personlighet viktigare än erfarenhet och bakgrund. Det går bra för oss, och vi växer så det knakar. Nu söker vi fler glada medarbetare med rätt inställning och vilja att utvecklas! Om jobbet Tjänsten avser: Visstidsanställning på varierande antal timmar i veckan Tillträde: 2024-05-06 eller enligt överenskommelse Arbetstider: Du kommer att variera mellan att arbeta tidig morgon, dagtid, kvällar och helger Krav: Med anledning av Arbetsmiljölagen ska du ha fyllt 16 år och gått ut nian. Du behöver ha goda kunskaper i svenska (tal och skrift) Du kanske tror att det är tråkigt och enformigt att jobba i en matbutik? Då är det dags att tänka om! När du jobbar på Willys får du en fartfylld vardag. Du gör allt ifrån att packa upp varor, jobba i kassan, hjälpa våra kunder till rätta och hålla rent och fräscht i butiken. Som sommarjobbare på Willys får du snabbt ta eget ansvar och du blir en viktig del av butiksteamet som ska se till att ge våra kunder den bästa butiksupplevelsen, varje dag. I utbyte kan vi lova att du får erfarenheter – om till exempel försäljning och service – som du kommer att ha nytta av oavsett vad du väljer att göra längre fram. Kanske jobbar du kvar hos oss även efter sommaren? Nu söker vi dig som vill bli en del av vårt härliga gäng på Willys Mora Noret! Om oss Det är inte alla som passar att jobba hos oss. Men många tycker att det är kul! För oss är rätt inställning och vilja att utvecklas viktigare än erfarenhet och utbildning. Hos oss får du jobba ihop med ett helt team av sköna personligheter med olika bakgrunder, kunskaper och perspektiv. Lite mer om oss kommer här: Vi ser till att du får en bra introduktion när din anställning börjar. Vi är ett gott gäng som anstränger oss för att alla ska trivas och känna sig som en viktig del i teamet. Vi är ansluta till Handelsanställdas kollektivavtal där schyssta villkor som pension, försäkringar och bra OB-ersättning ingår. Hållbarhet är viktigt för oss och vi arbetar till exempel alltid med att minska matsvinn i och utanför våra butiker. Du får erfarenheter – om t ex försäljning, service och om att driva butik – som du kommer att ha nytta av oavsett vad du väljer att göra längre fram. Om dig Du gillar mat, människor och försäljning lika mycket som vi! För oss spelar det ingen roll om du är vegan eller köttfantast, äter tacos en fredag eller en tisdag. Det fina med dig är att du är du. Och det är just det vi letar efter. Du vill lära dig nya saker och utvecklas. Du har positiv inställning och vill ha roligt på jobbet. Du ser när något behöver göras, kavlar upp ärmarna och får det gjort. Du har lätt för att samarbeta med andra – hos oss jobbar vi tillsammans som ett lag! Det är en fördel om du har jobbat i butik eller med service, men tidigare arbetslivserfarenhet är inte ett krav. Du pratar, skriver och förstår svenska. Många av våra kunder talar fler språk än det, så om du gör detsamma är det toppen! Om du vill veta mer om vad tjänsten innebär, kontakta Linda Hedlund, [email protected]. Vi ser gärna att du vid intresse skickar din ansökan så snart som möjligt, då tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag den 2024-04-23. Vi tar endast emot ansökningar via våra jobbsidor. För att ta reda på om just du är den vi söker så innehåller vår rekryteringsprocess både tester och intervjuer. Vi gör även bakgrundskontroll vid samtliga rekryteringar. Läs mer: Så går det till när du söker jobb inom Axfood Observera att vi inte under denna process kommer be dig logga in med ditt Bank-id, uppge något lösenord eller scanna någon QR-kod. Vid frågor kontakta Medarbetarsupporten på [email protected].

9 april 2024
Sista ansökan:
23 april 2024
Skogsarbetare sökes för säsong 2024

Mora Skogsvård bedriver skogsverksamhet och utför skogsröjning, underhåll av skogsgränser, naturvårdbränning och annat arbete inom skogsvård. Vi söker dig som är ansvarstagande och har en god samarbetsförmåga då man arbetar nära varandra i arbetslaget. Meriterande om du har en skoglig utbildning och/eller erfarenhet av linkande arbete men det är inget krav. Det är viktigt att du kan läsa kartor och har god fysik. Vi erbjuder ett varierande och stimulerande arbete för dig som trivs i naturen! Arbetsuppgifter: Skogsvård, såsom t.ex röjning av skog eller utmärkning och gränskontroller av områdesskydd (sätta stolpar och målning av gränser). Även andra förekommande arbetsuppgifter kan bli aktuellt. Du kommer få gå en mindre web-utbildning och vi står för utrustning, viss klädsel och arbetsbil under arbetspasset. Vi utgår från Mora. Det är meriterande om du talar Svenska/Ryska. Villkor: Fyra tjänster. Tillträde 1 maj eller tidigare, anställning till den 30 november med möjlighet till förlängning. Visstidsanställning. Lön enligt kollektivavtal. Vi ser fram emot din ansökan. Intervjuer sker löpande.

9 april 2024
Sista ansökan:
9 maj 2024
Säljare 50% (sommarjobb) till Synoptik Mora

Brinner du för service och vill arbeta i en spännande bransch där du arbetar med en mix av både mode och ögonhälsa? Är kundrelationer något du värderar samtidigt som du själv får personlig och professionell utveckling? Nu söker vi på Synoptik en säljare till vår butik i Mora! Vill du arbeta på hela Sveriges folkoptiker där vi varit experter på optik sedan 1931? Sök då tjänsten redan idag! På Synoptik brinner vi för att dela med oss av vårt kunnande och vår passion för optik. Vår mission är att alla ska ha råd med kvalitetsoptik. Vi är ett värderingsstyrt bolag som lever våra värderingar varje dag. För oss är det viktigt att du som medarbetare hos oss även känner igen dig i dom: ❤ Vi vinner tillsammans ⭐ Vi brinner för service ↗ Vi äger vår framgång ♻ Vi gör hållbara affärer Som säljare på Synoptik erbjuder vi dig: ➜ Utvecklingsmöjligheter inom en spännande bransch där du får en gedigen introduktion och personlig utvecklingsplan ➜ Möjligheten att arbeta med långsiktiga kundrelationer bl.a. genom vårt glasögonabonnemang ➜ Ett arbete i ett team som präglas av samarbete och försäljningsglädje ➜ Kunskap kring optik, ögonhälsa samt bågförsäljning ➜ Utbildningsmöjligheter genom Synoptik Akademin  Arbetet som säljare innefattar att ansvara för butikens dagliga drift, utföra vissa förmätningar som görs innan undersökningen samt utföra enklare justeringar av glasögon. En av dina primära arbetsuppgifter är självklart att hjälpa kunderna i butiken, bland annat vid val av båge. Sök tjänsten redan idag! Vi tror att du som söker är en driven säljare som brinner för service och mötet med kunden. Du har erfarenhet från serviceyrket, gärna från butik. Det är meriterande om du även har erfarenhet från optikbranschen, men det är inget krav. Precis som dina kollegor är du positiv, serviceinriktad och kvalitetsmedveten. För att ge kunden bästa möjliga service tror vi att du även är lyhörd för kundens önskemål samtidigt som du vågar ta egna initiativ. Vi tror också att du är engagerad, handlingskraftig och agerar affärsmässigt i alla lägen. Tjänsten är ett sommarvikariat under juli, juli och augusti på 50% där vi gärna ser att du påbörjar din introduktion och upplärning den 1 juni. Arbetstiden är förlagd under dagtid och helger. Urval och intervjuer sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag då tjänsten kan komma till att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Har du frågor kring tjänsten eller hur det är att arbeta på Synoptik är du välkommen att kontakta vår butikschef i Avesta som ansvarar för rekryteringen- Camilla Söderberg på 0226-570 45. Välkommen med din ansökan! ⭐ Följ oss gärna på sociala medier, vi finns på LinkedIn och Instagram

2 april 2024
Sista ansökan:
23 april 2024
Sommarvikarier till Ekbacken

Nu söker vi på Ekbacken sommarvikarier till sommaren 2024. Du får introduktionsutbildning med värdefull kunskap om omvårdnad och service. Inom Vardaga är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap.Nu söker vi dig som vill ha ett varierande och utvecklande sommarjobb, som rustar dig för framtiden – oavsett var den är. Självklart får du en introduktion som spänner över alla områden - från värdegrund, vår omsorgsfilosofi Den goda dagen, introduktion för hjälpmedel och förflyttning - till måltid, hygien och dokumentationsrutiner. Här är några av höjdpunkterna i vårt erbjudande till dig: • Introduktionsutbildning• Ledarskapsutbildade chefer och små arbetsgrupper• Karriär- och utvecklingsmöjligheter• Arbetskläder• KollektivavtalOm rollenDin uppgift är att ge livskvalitet. Du ser varje individ och har en förmåga att förstå vad varje person behöver. Tack vare dig kan den som bor hos oss behålla sitt levnadssätt och sina vanor. Samtidigt utvecklar du värdefull kunskap om omvårdnad, service och åldrande.Som undersköterska/vårdbiträde spelar du en nyckelroll i ett team med sjuksköterska, arbetsterapeut och fysioterapeut som arbetar tätt ihop. Ekbacken I det nya bostadsområdet Noret Norra, där Mora kommun kommer satsa på hållbara hus, ligger Ekbacken som är ett demensboende med 32 lägenheter. Lägenheterna är rymliga med pentry (kyl och frys) och badrum med tvättmaskin och torktumlare. Huset är ljust och alla lägenheter ligger i markplan, fördelat på fyra boendeenheter. Boendet gemensamhetsutrymmen för social samvaro. Runt huset finns gångstigar och en parkliknande trädgård är anlagd med planteringar och buskar. Alla enheter har egen uteplats med stora odlingslåda och på baksidan kan vi samlas på den gemensamma uteplatsen och njuta av såväl skog som vatten. Ekbacken har trådlöst internet och i varje lägenhet är det förberett för nätverk. Boendet är nyckelfritt genom ett modernt lås- och larmsystem. • Gruppchefer: Du har en chef nära dig som delar av sin tid arbetar i verksamheten. Det kan även vara en karriärmöjlighet för dig som undersköterska.Din erfarenhet och kunskapVi gissar att du som söker dig till oss:- lockas av ett arbete som är varierat och kräver stor kunskap om vård och omsorg men även en talang för att möta människor i olika situationer.- är en kreativ person som vågar tänka själv och ta ansvar.- trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor. Vi ser gärna att du är utbildad undersköterska/vårdbiträde eller har motsvarande erfarenhet av arbete inom äldreomsorgen.Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav, men i övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa.ÖvrigtLön: Vi tillämpar individuell lönesättningTillträdesdatum: enl ö.kSista ansökningsdag: 2024-05-31Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister skall uppvisas vid en eventuell anställningHar du frågor? Kontakta gärna: [email protected] Observera att det inte går att ansöka via E-post.Facklig kontakt: Kommunal, kommunal.se Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. AnsökanVälkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. På Vardagas drygt 100 boenden runt om i Sverige erbjuder vi en äldreomsorg där varje dag är lika viktig. Hos oss möter du expertis och trygghet på varje äldreboende, korttidsboende, i hemtjänst och dagverksamhet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje individs livskvalitet och trygghet i fokus. Vardaga ingår i företagsgruppen Ambea. www.vardaga.se

2 april 2024
Sista ansökan:
19 september 2024
Frukostvärd / Städerska till sommarsäsongen (juni-aug)

Vi söker en utåtriktad person med erfarenhet av hotellstäd och frukostarbete. I arbetsuppgifterna ingår: - House keeping, städning av pub, hotellrum och allmänna ytor. - Servering av frukost. - Förberedelser för incheckning. Du bör vara stresstålig och kunna hålla många bollar i luften. Behärska svenska i tal och skrift. Vi tillämpar kollektivavtal mellan Visita-HRF. Säsongsanställning (juni-aug)

27 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Sommarvikarier Undersköterskor/Vårdbiträden Ekbacken Mora

Vi söker nu sommarvikarier till vår verksamhet Ekbacken i Mora Ekbacken är ett äldre- och demensboende med 32 lägenheter i området Noret Norra. Huset byggdes 2017 och är naturskönt beläget i närhet till vattnet, strax norr om Mora lasarett. Huset är ljust och alla lägenheter ligger i markplan, fördelat på fyra boendeenheter. Två av boendeenheterna (16 lägenheter) är inriktade mot demensvård. Vissa av lägenheterna erbjuder möjligheten till parboende. Boendet har ett SPA och gemensamhetsutrymmen för social samvaro. Runt huset finns gångstigar och grunden till en parkliknande trädgård är anlagd med planteringar och buskar. Fina uteplatser med stora odlingslådor och på baksidan kan vi samlas på den gemensamma uteplatsen och njuta av såväl skog som vatten. Kvalifikationer: Som person är du självständig, ansvarsfull, god initiativförmåga, samarbetsvillig och har lätt för att kommunicera i tal och skrift. Du är flexibel och lösningsorienterad samt öppen för de senaste rönen inom demensvård/äldreomsorg. Du ska ha förmåga att skapa och upprätthålla goda relationer till alla boende, närstående samt medarbetare. Ett gott bemötande samt en god kvalité av den tjänst/insats som utförs dagligen är en självklarhet. Vi vill att våra medarbetare ska vara positiva, engagerade och vilja bidra till att utveckla verksamheten genom delaktighet och ansvar. Meriter: Erfarenhet av äldreomsorg är meriterande Övrigt: Arbetstid: Sommarvikariat med tjänstgöring dag/kväll och helg. Deltid/heltid. Sista ansökningsdatum 2024-05-31 Alla anställningar inom företaget omfattas av kollektivavtal. Intervjuer ske fortlöpande. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Välkommen med din ansökan Verksamhetschef, Anna-Lena Paulsen Mail: [email protected]

19 mars 2024
Sista ansökan:
5 september 2024
Receptionist till First Camp

Receptionist till First Camp  Vill du bidra till att skapa minnesvärda upplevelser för våra gäster på deras semester? Våra receptionister på First Camp har en ovärderlig roll, är ofta den första som gästen möter och som ger alla besökare ett varmt välkomnade och hjälper och guidar genom besöket hos oss. Vilka är First Camp?  Vi vill bli världens ledande campingkedja! För att uppnå detta behöver vi såklart världens bästa receptionister - professionella, vänliga och som skapar glädje i mötet med kollegor och våra gäster. Kanske är det du?  Vad innebär rollen?   Som receptionist representerar du First Camp och är vår frontfigur. Du hanterar allt från reception och butiksarbete till in- och utcheckningar, information och service till gäster, bokningshantering och försäljning av varor i butiken. Även om dina huvudsakliga uppgifter kretsar kring reception och butik bör du vara redo att hoppa in och stötta andra områden vid behov. First Camp utgår alltid från gästernas behov, och tillsammans tacklar vi de utmaningar som dyker upp.   Vem söker vi?    För att vara den perfekta matchen för rollen tror vi att du har erfarenhet av att arbeta inom service och kundbemötande, gärna inom reception. Relevant utbildning är en bonus.   Rollen kräver att du är strukturerad och organiserad samt har förståelse för våra gästers unika behov. Som receptionist trivs du i en dynamisk miljö och närmar dig alla med en välkomnande attityd, trots ibland hektisk arbetsbelastning. Du har nära till skratt, har humor och ser teamet före jaget. Du uppskattar att bjuda på dig själv.  Vi förväntar oss att du behärskar både svenska och engelska flytande för att göra kommunikationen smidig när du interagerar med våra internationella gäster.  Vad Erbjuder Vi?  På First Camp har många börjat i din position och sedan klättrat inom företaget. Du kommer att få möjlighet att utvecklas, lära dig nya saker och träffa människor från hela världen. Våra gemensamma värderingar styr våra dagliga handlingar:  We Care: Vi bryr oss om varandra, våra gäster och naturen.  We Have Fun: Vi har kul på jobbet och har ett glatt sinne både internt och när vi möter våra gäster.  We Simplify: Vi strävar alltid efter att göra vårt arbete enklare.  We Deliver Results: Allt vi gör ska ge resultat för oss, våra ägare och våra gäster.  Vi erbjuder en arbetsplats med goda möjligheter till utveckling och med kollegor som arbetar och har roligt tillsammans, lär av varandra Tillsammans vill vi fortsätta att utvecklas och växa med fler stjärnor som vill vara med och bygga vår framtid. Villkor:  Vi rekryterar medarbetare till vår sommarsäsong. Omfattningen av tjänsterna varierar, men du kommer att garanteras mellan 20-40 timmar per vecka. Arbetstiderna varierar, inklusive tidiga morgnar, kvällar och helger. Lönen följer hotell- och restaurangfackets kollektivavtal.  Ansökan  Vi genomför urval och intervjuer löpande.  Detta kan vara början på något fantastiskt. Välkommen med din ansökan redan idag! First Camp är Skandinaviens ledande campingkoncern med totalt 70 destinationer i Sverige, Danmark och Norge. Vi är inne i en spännande tillväxtfas och har genom organisk tillväxt och ett stort antal förvärv gått från drygt 100 MSEK i omsättning 2016 till nu över 1 000 MSEK ett normalår. Vi är ett stort team med över 1500 medarbetare som brinner för våra gästers upplevelser och som strävar mot att bygga världens ledande campingkedja.

13 mars 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Timvikarie/extraarbetare

Timvikarier/extraarbetare Siljans Chark erbjuder ett brett sortiment av kött- och charkprodukter tillverkade av kött av hög kvalitet från gårdar i Dalarna och kringliggande landskap. Vi värnar om en lokal och hållbar matproduktion och har alltid kvalitet i fokus. Tillverkningen sker i vår charkfabrik i Mora och slakt vid vårt eget, KRAV-godkända, slakteri på Ickholmens gård i Vikarbyn utanför Rättvik. Totalt har företaget ca 80 medarbetare. Vi söker nu timvikarier7behovsarbetare till vår charkuterifabrik. Arbetet innebär allt ifrån tillverkning av charkvaror till expediering av varor till transportör. Då arbetet innebär hantering av maskiner i fabriker så behöver du ha fyllt 18 år. Vi ser gärna att du som söker jobbet har viss datavana då arbetsorder skall rapporteras in i vårt produktionssystem. Vi ser att du är bekväm med det svenska språket i både tal och skrift. Anställningen innefattar att vid produktionstoppar och personalbortfall kommer du att ersätta/tillsätta arbetskraft. Intervju och provarbete sker löpande, så vi ser gärna att du kommer med din ansökan så snart som möjligt. Sista ansökningsdag 30/4 Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta oss via mail. [email protected] Som person är du pålitlig, lojal och samarbetsvillig. Vi har kollektivavtal med Livs. Lönen är enligt avtal. Om du är intresserad kontakta Dennis Björns via mail [email protected] Mora (i mitten av Sverige) Att bo och leva i Mora är enkelt och staden har en positiv inflyttningstrend. Närheten till naturen och ett aktivt liv lockar många, liksom det faktum att det mesta finns i Mora: handel, jobb, sjukvård och närhet till många olika typer av aktiviteter. Läs mer på: https://morakommun.se

11 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024