Lediga sommarjobb i Solna
Här kan du söka totalt 14 lediga sommarjobb i Solna hitta ditt nästa feriejobb här
Vill du jobba med praktiska lösningar, vara en nyckelperson för fastighetsunderhåll och samtidigt ha en rolig och varierande sommar? Då har vi jobbet för dig! Vi söker nu en Fastighetstekniker som vill göra skillnad och hjälpa till att hålla vår kunds butiker i toppskick under sommaren. Du kommer att vara självgående i ditt arbete och hantera enklare byggservice och underhåll i olika butiker. Om du är händig och har ett praktiskt sinne för problemlösning, kan detta vara rätt jobb för dig! Dina arbetsuppgifter: • Utföra snickarjobb och fastighetstekniska arbeten såsom målning, montering, byta lampor och fix i butiker. • Ta ansvar för att kontakta entreprenörer vid större arbetsuppgifter. • Arbeta självständigt och vara flexibel och lösa problem som dyker upp. Tjänsten är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av oss på StudentConsulting. Du kommer utgå från kunden kontor och arbeta ute på fält i södra Stockholm. Tjänsten är på heltid från början av juni till sista september, arbetstider är måndag till torsdag kl 08:00–18:00 och fredag kl 08:00–15:30. DETTA SÖKER VI • Du som är självgående och ansvarstagande och ser till att färdigställa arbetsuppgifter. • Du som har goda kunskaper inom byggservice, snickeri och enklare tekniska arbetsuppgifter. • Du är händig och har erfarenhet av att arbeta med praktiska uppgifter. • Du har ett praktiskt sinne och vana vid liknande arbetsuppgifter är en fördel. • Du som har B-körkort för manuell bil samt är flytande i svenska. Låter det som en tjänst för dig! Skicka in din ansöka idag då urval och intervjuer sker löpande! OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Vill du göra skillnad på riktigt och skapa patientmåltider utöver det vanliga? Välkommen till oss - på Coor är du skillnaden! Vilka är vi? Coor är stabil arbetsgivare en varm och inkluderande kultur där du får möjligheter att utvecklas under dagtid och schysta arbetsvillkor. Vi driver måltidsverksamheten Signatur by Coor på Karolinska Universitetssjukhuset i Solna. Vi är inspirerade av restaurangvärlden och strävar efter att lämna ett positivt avtryck hos patienter, vårdpersonal och anhöriga. Hos oss får patienterna själva möjlighet att påverka sina måltider genom vårt stora urval i menyn, läs mer här Vad kommer du att få arbeta med? Som måltidsvärd har du en viktig roll i att förbereda måltider på det sätt som patienterna önskar. Du ansvarar för måltiderna från leverans till servering och säkerställer att patienterna får rätt mat i rätt tid på respektive vårdenhet. I dina arbetsuppgifter ingår huvudsakligen: - Lägga upp och servera mat till patienter på avdelningen - Bidra med service och ha löpande kontakt till patienter, anhöriga och vårdpersonal. - Beställa dagligvaror till vårdenheten utifrån behov - Lägga upp mat till lunch och middag - Förbereda frukost, mellanmål och kvällsmat till patienter - Ta emot leveranser, samt sköta disk och avfallshantering Vem är du? Du brinner för att ge service i stjärnklass och har ett stort intresse för mat. Som person är du ödmjuk, trygg och vill göra skillnad för patienter, vårdpersonal och besökare. Din flexibilitet hjälper dig att hantera varierande uppgifter och högt tempo. Med en positiv och lyhörd inställning trivs du med att arbeta självständigt och ta ansvar. Vi söker dig: - Tidigare utbildning inom hotell och restaurang - Erfarenhet från restaurang, café och/eller arbete inom vården - Som med enkelhet kan arbeta i olika system och program i datorn - God nivå på svenska språket i både tal och skrift, eftersom kommunikation är en viktig del i arbetet Vi erbjuder trygga och säkra arbetsvillkor - En varm och välkomnade arbetskultur - Lön enligt kollektivavtal - Introduktion till alla nyanställda för att ge dig en bra start i arbetet - Möjlighet att utvecklas inom ett stort och växande företag Om tjänsten - Anställningsform: Sommarjobb - Sysselsättningsgrad: Heltid 100% under sommarperioden, juni till och med augusti - Arbetstid: Främst dagtid mellan kl. 07:00-19:00 där visst helgarbete kan förekomma. - Startdatum: Enligt överenskommelse För att säkerställa en rättvis och träffsäker rekryteringsprocess använder vi personlighetstester samt vid anställning utför även bakgrundskontroller på all vår personal. Övrig information Vid frågor kontakta: Karolin Larsson, [email protected] Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. För att följa GDPR tar vi endast emot ansökningar via vår annons. Vi ser fram emot din ansökan! All försäljning från annonssäljare och rekryteringsföretag i samband med denna rekryteringsprocess undanbedes vänligen. På Coor möter vi varandra med nyfikenhet och värme. Hos oss arbetar människor med olika personligheter, bakgrunder och talanger. Coor är service; vi tar hand om våra kunders fastigheter, lagar mat, städar, välkomnar gäster, levererar post och sköter alla de hundratals Facility Management-tjänster som krävs för att en arbetsplats eller fastighet ska fungera på bästa sätt. Vårt gemensamma uppdrag är att skapa de bästa arbetsmiljöerna i Norden – smarta, hållbara och fyllda med glädje, för både våra kunder och oss själva. Tillsammans skapar vi värde genom att utföra, leda och effektivisera våra kunders serviceverksamheter så att de kan fokusera på vad de gör bäst. Resten tar vi hand om. Genom vår varma kultur och vårt starka samarbete har vi roligare och skapar mer värde för våra kunder. Det ser vi varje dag. Det är därför vi är ett av Nordens ledande företag inom Facility Management.
Folkhälsomyndigheten är en nationell kunskapsmyndighet som arbetar för bättre folkhälsa. Det gör myndigheten genom att utveckla och stödja samhällets arbete med att främja hälsa, förebygga ohälsa och skydda mot hälsohot. Vår vision är en folkhälsa som stärker samhällets utveckling. Vi söker dig som är biomedicinsk analytiker, laboratorieingenjör eller har annan naturvetenskaplig utbildning. Har du erfarenhet av laborativt arbete på ackrediterat kliniskt mikrobiologiskt laboratorium? Då har vi ett sommaruppdrag som väntar på dig! Vad ska du jobba med? Som handläggare kommer du att: • Utföra laborativa analyser inom diagnostik och övervakning. • Vara delaktig i avdelningens gemensamma provmottagning med uppackning och sortering av inkommande prover. • Utöver ovanstående arbetsuppgifter så kan det även blir aktuellt med andra arbetsuppgifter inom avdelningen. Vem söker vi? Krav för anställningen: • Du ska vara biomedicinsk analytiker, laboratorieingenjör eller ha annan naturvetenskaplig utbildning som myndigheten bedömer vara relevant. Utöver det ser vi dessa kompetenser, förmågor och erfarenheter som viktiga för att du ska trivas hos oss: Mycket stor vikt läggs vid: • Personliga egenskaper så som samarbetsförmåga, ansvarstagande, noggrann, flexibel och kommunikativ med en stor vilja att lära sig samt metodiken inom vår verksamhet. • Erfarenhet av laborativt arbete på ackrediterat kliniskt mikrobiologiskt laboratorium. • Erfarenhet från arbete med laboratoriedatasystem. • Goda kunskaper i svenska tal och skrift. Stor vikt läggs vid: • Erfarenhet av att extrahera DNA från bakterier. • Erfarenhet av laborativt arbete med bakterier. Vikt läggs vid: • Erfarenhet av laborativt arbete med Mycobacterium tuberculosis. • God vana av användning av digitala verktyg, exempelvis Excel, Powerpoint. • Erfarenhet av arbete på myndighet. Vad gör enheten? Enheten för laborativ bakterieövervakning ansvarar för nationell mikrobiell övervakning av antibiotikaresistenta, vårdrelaterade, luftvägs- och livsmedelsassocierade smittämnen, till exempel ESBL-CARBA, VRE, MRSA, pneumokocker, tuberkulos, ehec, salmonella och shigella. Enheten utgör också ett expertstöd i mikrobiologiska frågeställningar vid konstaterade eller misstänkta utbrott av dessa smittämnen. Hur är det att jobba på Folkhälsomyndigheten? Vi erbjuder utvecklande arbetsuppgifter där du kan påverka och göra skillnad. Oavsett vad du jobbar med är du med och bidrar till samhällsnytta. Det gör du tillsammans med engagerade och kompetenta kollegor i stimulerande samarbeten. Folkhälsomyndigheten är en arbetsplats som strävar efter att ge lika möjligheter till alla och att vara fri från diskriminering. Myndigheten har sin verksamhet i Solna och Östersund. Medarbetarskap och kultur på Folkhälsomyndigheten Om anställningen Du kommer att anställas som handläggare med placering på vårt kontor i Solna. Befattningen är ett vikariat på heltid till och med 2025-08-22. Tillträde sker snarast enligt överenskommelse. Som anställd vid Folkhälsomyndigheten kan du komma att bli krigsplacerad. Vissa tjänster är placerade i säkerhetsklass där svenskt medborgarskap kan vara ett krav. Säkerhetsprövning kommer då genomföras i enlighet med Säkerhetsskyddslagen (2018:585). Är du intresserad? Vill du veta mer om anställningen är du välkommen att kontakta enhetschef Petra Edquist, telefon 010- 205 20 20. Fackliga företrädare är för SACO Pi Zetterquist, telefon 010-205 22 95, och för OFR/S Jessika Spångberg, telefon 010-205 29 22. Läs mer om hur det är att jobba hos oss Ansökan Välkommen med din ansökan till befattningen som handläggare hos oss! Vi har valt att ta bort det personliga brevet ur rekryteringsprocessen. I stället ansöker du med ditt CV och genom att besvara urvalsfrågor. Målet är att skapa en mer inkluderande rekryteringsprocess. Arbetspsykologiska tester och arbetsprov kan komma att användas som en del i rekryteringsprocessen. Vänligen ladda upp relevanta examensbevis i samband med din ansökan. Läs i ansökningsformuläret hur du går tillväga om du har skyddade personuppgifter. Ansök senast 2025-05-11 via myndighetens webbplats. Arbetsgivarens diarienummer: 01968-2025-2.1.1
Vi söker dig som både har erfarenhet sedan tidigare eller är i början av din karriär, är du noggrann, självständig och vill vara med och göra samhället bättre? Då har du hamnat rätt. Om jobbet: Du kommer att arbeta med att samla in återvinningsmaterial i hela Stockholmsområdet. Som medåkare inom renhållning förekommer även mycket jobb utanför lastbilen där det kan tillkomma tunga lyft vilket kräver att du är fysiskt aktiv. Vi söker dig som är redo att arbeta som medåkare åt ett återvinningsföretag. I denna roll är det viktigt att du klarar av att arbeta fysiskt och med ett miljö och säkerhetstänk. Som medåkare arbetar du även med hantera GPS och nycklar till soprum. Dina primära arbetsuppgift är att dra kärl och kunna arbeta i ett högt tempo. Det kan även förekomma att man jobbar som chaufför inom återvinning med ett fordon där B-behörighet krävs på körkortet. Arbetsuppgifter: Dra sopkärl, hantera GPS och nycklar Lasta återvinningsmaterial med hjälp av baklastare Arbeta med ett miljö och säkerhetstänk Hantera hushållssopor Hantera glas, plast och metall återvinning Om dig: Denna roll passar dig som har en hög arbetsmoral och älskar att jobba i ett högt tempo. Du ska ha ett glatt kundbemötande och en bra inställning. Du ska vara noggrann, ansvarstagande och kunna arbeta självständigt. Är du van vid att ta egna initiativ och drivs av att ha många bollar i luften så ser vi det som extra meriterande. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Kvalifikationer: Ansvarstagande och prestigelös God fysisk förmåga Kunna tala och skriva svenska Kvalifikationer: B-körkort Tillgång till egen bil (adresserna kan vara svåra att ta sig till kommunalt) Erfarenhet från liknande arbetsuppgifter inom återvinning anses meriterande men är inget krav. Plats: Norra Stockholm Arbetstider: Mån-fre 06.00-15.00 Lön: Enligt kollektivavtal. Vi söker både till heltidstjänster och deltidstjänster. Om oss: Det är vi som är Simplex. Framtidens bemanningsföretag med siktet inställt på utveckling. För det är precis vad vi vill skapa, utveckling för företag och människor. Med rätt person, på rätt plats skapas nytta för alla parter. Idag ser ni våra konsulter köra truck på terminaler, leverera pallar med tunga fordon, leda logistiken på byggarbetsplatser eller packa orders på lager. Men det är bara en liten del av vad vi erbjuder. Hos oss arbetar människor som vill framåt och som driver på logistiken i hela Sverige. Svårare eller enklare behöver det inte vara. Är du redo för nästa steg i karriären, öppnar vi dörrar till nya möjligheter. Vårt mål är att ta vara på varje individs unika kompetens och förädla med erfarenheter. Välkommen till Simplex!
Gillar du att möta människor i en roll där du verkligen gör skillnad? Jobba hos oss på Systembolaget i sommar! Till vår butik i Solna söker vi nu dig som vill vara del av vårt unika uppdrag att bidra till bättre folkhälsa genom en ansvarsfull försäljning av alkohol. Hos oss står service och omtanke om människa och miljö alltid i fokus. Anställningen sträcker sig över sommarmånaderna och tjänsten är på ca 30 timmar i veckan. I din roll som försäljare hos oss Arbetet i butik är omväxlande och under en arbetsdag möter du kunder, sitter i kassan, arbetar på lagret och plockar upp varor på våra hyllor. Tillsammans håller vi våra lokaler rena och snygga. Som försäljare hos oss är du Systembolagets ansikte utåt. Stark teamkänsla, högt tempo och trevliga möten kännetecknar arbetet hos oss. Vi lär av varandra och genom utveckling skapar vi resultat tillsammans. Det är i mötet med kunden som vi blir Systembolaget. Vi söker dig som • Har åldern inne (fyllt 20 år) för att kunna möta kunderna som får handla hos oss. • Har god social förmåga och förstår hur du kan bidra till ett bra kundmöte. • Kan arbeta varierande arbetstider, tidigast från 06.00 och senast till 22.00 i juni, juli och augusti. • Gillar att samarbeta och vill bidra till att vi når våra gemensamma mål. • Har ett flexibelt förhållningsätt, en nyfiken inställning till att lära nytt och ett intresse av de möjligheter som moderna digitala verktyg skapar. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete i ett serviceyrke och/eller med mat och dryck. Vi möter många olika människor i våra butiker och vårt mål är att spegla samhället. Vi välkomnar medarbetare med olika erfarenheter, bakgrunder och kompetenser för att skapa en inkluderande arbetsplats där alla har möjlighet att utvecklas och bidra. Vad vi står för och hur vi arbetar I ditt arbete kommer du lära dig receptet på vårt imponerande kundmöte, mer om mat och dryck och hur du bidrar till kraften i 6000 medarbetare. Dina erfarenheter från att arbeta hos oss har du med dig hela livet, oavsett var du är i arbetslivet. Vi vill upplevas omtänksamma, kunniga och inspirerande i allt vi gör. Våra värderingar hjälper oss att lyckas med Systembolagets viktiga uppdrag. Här kan du läsa mer om hur det är att arbeta hos oss. Kontakt Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Elma Malmgren på telefonnummer: +46850332589. Känns rollen rätt för dig? Kul! Varmt välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt. För att kunna göra en rättvis och likvärdig bedömning av dig som sökande använder vi oss av urvalsfrågor. I ansökningsformuläret kommer du få svara på ett antal frågor om din kompetens och erfarenhet för rollen. Webbaserade tester från vår leverantör Cubiks Online är en del av rekryteringsprocessen i nästa steg, så håll utkik i din inkorg. Flitiga som vi är så jobbar vi löpande med vår rekryteringsprocess. Det betyder att tjänsten kan bli tillsatt redan imorgon, så tveka inte att söka redan idag! Välkommen att arbeta hos oss på Systembolaget, ett av Sveriges starkaste varumärken som med omtanke ger service i världsklass! ------- Systembolaget finns till för alla i Sverige för att bidra till bättre folkhälsa genom att begränsa alkoholens skador. Vi bidrar med kunskap och oberoende rådgivning om mat och dryck och hur alkohol påverkar hälsan. På så vis vill vi inspirera till medvetna dryckesval och ett hälsosammare förhållningssätt till alkohol där varken människor eller miljön tar skada. Läs mer om oss på omsystembolaget.se.
Inför sommaren 2025 söker vi flera engagerade kollegor till våra lokalvårdsuppdrag på olika platser i Sverige. Vill du ha ett sommarjobb där du både kan utvecklas och ha roligt, är Coor den perfekta arbetsplatsen för dig! Vi söker dig som älskar att ge det lilla extra. Hos oss på Coor får du chansen att vara en del av ett dynamiskt företag och skapa fantastiska upplevelser för våra kunder. Vad kommer du få arbeta med? Som lokalvårdare hos oss på Coor kommer du ha en viktig roll i att säkerställa en ren och trivsam miljö för våra uppdragsgivare. Tillsammans med ditt team kommer du att ansvara för att planera, genomföra och säkerställa kvaliteten på den dagliga lokalvården. Exempel på arbetsuppgifter: Hantering av städvagnar och material - Städning av hygienutrymmen, allmänna ytor, kontor och trappor - Maskinkörning, golvvård och fönsterputs Vi söker dig som har ett starkt servicefokus och trivs med både självständigt arbete och teamwork. Du är noggrann, ansvarstagande och har förmågan att snabbt kunna prioritera och lösa problem. Du är flexibel, pålitlig och har en positiv attityd. Vi söker dig: - Har ett intresse för lokalvård och städ - Kan uttrycka dig väl på svenska, både muntligt och skriftligt - Erfarenhet av lokalvård är önskvärt - B-körkort är meriterande Ta chansen och bli en del av Coor! Här får du möjlighet att växa, skapa minnesvärda upplevelser och vara en del av ett team som stöttar och inspirerar varandra varje dag. Övrig information Anställningsform: Timanställning/visstidsanställning (vikariat sommaren 2025). Arbetstid: Främst dagtid under vardagar. Kvällar och helger kan förekomma. Du är tillgänglig för arbete mellan vecka 24 och 34 sommaren 2025. I vissa uppdrag kan introduktionen börja tidigare. Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. För att följa GDPR tar vi endast emot din ansökan via vår annons. Vi genomför bakgrundskontroller på all vår personal vid anställning. Vissa av våra tjänster är säkerhetsklassade och kräver svenskt medborgarskap. I dessa fall kommer en säkerhetsprövning med registerkontroll att genomföras innan anställning kan erbjudas. Vi använder oss av personlighetstest i rekryteringen. Läs mer om vår rekryteringsprocess här: https://www.coor.se/karriar/rekryteringsprocessen/ Vi ser fram emot din ansökan! På Coor möter vi varandra med nyfikenhet och är stöttande. Hos oss jobbar människor med olika personlighet, bakgrund och talang tillsammans. Vi blir starkare, har roligare och ger mer värde till våra kunder när vi blir inkluderade och litade på. Vi ser det varje dag. Vårt gemensamma uppdrag är att skapa de bästa arbetsmiljöerna i Norden – smarta, hållbara och fulla av glädje, för våra kunder och oss själva. Vårt sätt att lyckas med det och de komplexa utmaningar vi står inför varje dag är att ha ambition att se längre än våra konkreta arbetsuppgifter. Det är antagligen därför vi är ett av Nordens ledande företag inom Facility Management.
Är du tillgänglig på heltid från 16 juni – 15 augusti och har tidigare erfarenhet av levreskontra? Vill du arbeta på ett av Sveriges största träindustriföretag? Då kan detta vara något för dig! Vi söker en noggrann och engagerad Ekonomiassistent för ett sommarvikariat inom leverantörsreskontra till Setra. Setra Trävaror är ett ledande träindustriföretag som förädlar skogsråvara till klimatvänliga produkter för byggande och boende på en global marknad. De är cirka 800 medarbetare som tillsammans verkar för ett hållbart samhälle. Huvudkontoret ligger i Solna där stödfunktionerna sitter samlade. Som sommarvikarie hos Setra kommer du att arbeta självständigt med leverantörsreskontra och ha en viktig roll i att säkerställa ett korrekt och effektivt betalningsflöde. Hos Setra får du chansen att utvecklas i ett prestigelöst och hjälpsamt team där du får stort ansvar, men alltid har någon att bolla med. De huvudsakliga arbetsuppgifterna är: • Inläsning och tolkning av leverantörsfakturor (Readsoft Online). • Utskick av leverantörsfaktura i fakturahanteringssystem Visma DCE. • Kontroll av leverantörsfakturor i flödet innan fakturan går till betalning. • Skicka betalningsfil för leverantörsfakturor till bank. • Hantera eventuella påminnelser. • Stängning av leverantörsreskontra vid månadsskifte. Uppdraget är på heltid 16 juni – 15 augusti 2025 och sker måndag-fredag kl. 8–17, med flex. Arbetet utgår från kontoret i Solna med distansmöjlighet efter överenskommelse. Du blir anställd av StudentConsulting och arbetar som konsult på Setra. DETTA SÖKER VI • Tidigare arbetslivserfarenhet av leverantörsreskontra • Goda datakunskaper i system och Excel, meriterande med erfarenhet av Visma Control, Visma DCE och Readsoft Online • Flytande svenska i tal och skrift • Är noggrann, strukturerad och nyfiken • Trivs i en prestigelös miljö och gillar att hjälpa andra med en positiv inställning • Trivs med att jobba både självständigt och i team Ansök redan idag då urval och intervjuer sker löpande! OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Vi söker nu en receptionist som kan ta rollen som vikarie under sommaren till vår kund i Solna. Är du den vi letar efter? Vikariatet gäller från mitten av vecka 27 till och med tisdagen i vecka 32. Under perioden kommer det finnas möjlighet till några dagars överlämning innan du arbetar självständigt under vecka 28–31. Arbetstiderna är 8-13 då det är receptionens öppettider under sommaren. Vi söker: En självgående och initiativrik person som inte tvekar att ta tag i uppgifter där det behövs. Vi ser gärna att du har erfarenhet inom service, reception eller administration. Arbetsuppgifter: Ta emot samtal och e-post, samt vidarebefordra dessa till rätt mottagare. Välkomna besökare och se till att de får rätt information. Hantera inkommande post, paket och gods samt stå för emballering och budhantering. Ansvara för att hålla kontoret i ordning, inklusive receptionen och gemensamma utrymmen som demoyta, konferensrum, pentry, kök och matsal. Det ingår även att se till att kaffemaskiner, kylskåp och frys hålls rena och att diskmaskinen töms och fylls på vid behov. Hålla arbetsplatser och gemensamma ytor i ordning vid dagens början och slut. Rapportera olyckor och skador till HR och/eller Facility. Stödja Financeavdelningen med arbetsuppgifter som att kuvertera och skicka ut fakturor. Ansvara för fredagsfika och frukost för kontorets medarbetare, samt vid behov för kundträffar eller utbildningar. Bidra till en positiv arbetsmiljö och ett inkluderande klimat. Följa och säkerställa kundens värderingar, policyer, regler och rutiner efterlevs. Ansvara för inköp av kontorsmaterial, förbrukningsmaterial, livsmedel och blommor till kontoret. I samarbete med Facility Manager ha kontakt med leverantörer och underhållsservice. Övriga arbetsuppgifter kan tillkomma. Vi ser fram emot din ansökan!
Älskar du jeans, och framförallt Levi´s som märke? Nu har du chansen att bli vår nya säljare och kollega! Som säljare hos oss på Levi´s Store tar du hand om våra kunder på bästa tänkbara sätt genom att lyssna, hjälpa, inspirera och sälja. Du är tillsammans med resten av teamet ansvarig för att butiken är inspirerande och inbjudande för våra kunder, och att ni stävar mot att nå butikens mål. För oss är det viktigt att alla våra kunder får en ovanlig köpupplevelse när de besöker våra butiker. Detta uppnår vi genom en inkluderande och positiv arbetsmiljö, där vi fokuserar på personlig utveckling och gott humör. Du har erfarenhet från servicebranschen, men din personlighet och ditt intresse för Levi's och människor är minst lika viktigt. Tjänsten är ett sommarvikariat och det kan finnas möjlighet att arbeta extra efter sommarperioden. För att bli vår nya kollega behöver du: - Vara engagerad och få en "kick" av att ge förstklassig service - Ha ett genuint intresse för jeans och mode - Gilla att jobba med människor och glädja andra - Trivas i en ung, social och dynamisk miljö - Vara flexibel på både arbetsuppgifter och arbetstider Vi kan erbjuda: - Värdefull erfarenhet av försäljning och service som du kan dra nytta av under hela ditt arbetsliv - En ung och inkluderande miljö - Bonusordning - Förmånlig personalrabatt i Varners butiker Arbetstiderna är varierande, dag-, kväll-, och helg. Är du den vi söker? Då hoppas vi att du skickar in din ansökan idag. Vi ser fram emot att höra ifrån dig! Sedan 1873 har Levi’s® varit den ledande experten inom denim och skapat några av världens mest ikoniska plagg. I våra Levi’s®-butiker kan kunderna hitta det största urvalet av Levi’s-produkter i Norden under ett och samma tak, allt från de ikoniska 501-jeansen, till tidlösa jackor och de senaste säsongsnyheterna. Vår personal erbjuder utmärkt produktkunskap och kundservice på hög nivå. Varner Brand Stores driver Levi’s®-butiker på franchisebasis i Norge, Sverige och Finland. Det är en del av modegruppen Varner som består av flera välkända detaljhandelskedjor – Dressmann, Cubus, Carlings, Bik Bok, Volt och Junkyard. Företaget driver för närvarande sex nätbutiker och över 1150 fysiska butiker i Norge, Sverige, Finland och Island.
Är du en toppsäljare med ambitioner? Bli en del av vårt vinnande team nu! Vi är en av Sveriges största sängkedjor och vi söker nu efter extremt drivna säljare som brinner för försäljning och att leverera exceptionella resultat. Hos oss strävar vi efter en värld där alla sover gott. Vi tror på människors lika värde och att möta alla med respekt, vilket är centralt i vår värdegrund. Vem är vi? KungSängen är Sveriges ledande sängkedja med en passion för att skapa den perfekta sängen för varje individ. Sedan 1998 har vi tillverkat våra egna sängar för hand, lokalt i Enköping. Vi värnar om vår natur och tar ansvar för vår miljöpåverkan genom att använda lokala råvaror och noggrant utvalda material. Vi tillverkar sängarna först efter beställning, vilket minimerar onödiga utsläpp och säkerställer högsta kvalitet på varje säng vi levererar. Vad vi erbjuder: Enastående karriärmöjligheter: Här får du chansen att avancera och utvecklas inom ett framgångsrikt företag. Motiverande arbetsmiljö: Du blir en del av ett dynamiskt team där vi stöttar och inspirerar varandra att nå nya höjder. Attraktiv ersättning: Vi belönar hårt arbete med en konkurrenskraftig lön och generösa bonusar baserade på prestation. En stark värdegrund: Vi tror på respekt, människors lika värde och att möta alla med förståelse och omtanke. Din profil: Kundfokuserad och resultatinriktad: Du sätter alltid kunden först och har en stark drivkraft att nå och överträffa försäljningsmål. Passionerad säljare: Du älskar utmaningar och ser varje kundmöte som en möjlighet att sluta en affär. Proaktiv och självmotiverad: Du tar initiativ och ansvar för att driva försäljningen framåt. Teamorienterad: Du trivs med att arbeta i team och delar vår värdegrund om respekt och människors lika värde. Intresse för inredning: Ett genuint intresse för inredning och design är ett stort plus. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Aktiv försäljning: Presentera och demonstrera våra produkter på ett engagerande sätt för att maximera försäljningen. Kundrådgivning: Ge professionell rådgivning och vägledning för att hjälpa kunderna att välja rätt säng och tillbehör för deras individuella behov. Fullständig försäljningsprocess: Hantera hela försäljningsprocessen från start till mål, inklusive kassahantering och administration. Vem är du? Du är en dynamisk och målmedveten person som älskar att interagera med människor. Du har en naturlig förmåga att skapa personliga kundupplevelser och ser varje kundmöte som en möjlighet att göra en positiv skillnad. Vårt löfte: Vi erbjuder en stimulerande och varierad arbetsdag med chansen att utveckla ditt affärsmannaskap. Hos oss får du möjligheten att guida varje kund genom viktiga köp som ska ge glädje i många år. Vi investerar i våra medarbetare och deras framtid, och vi tror på att belöna framgång. Övrig information Tjänsterna är två semestervikariat på ca 25% vardera i vår butik i Mall of Scandinavia Urval och intervjuer sker löpande, ansök därför gärna så snart som möjligt. För frågor rörande tjänsten kontakta Butikschef Liselotte Åkerlund, [email protected] Är du redo för att ta din säljkarriär till nästa nivå? Skicka in din ansökan idag och bli en del av vårt framgångsrika team! Välkommen till oss – där vi tillsammans strävar efter att alla ska sova gott!
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 14 jobb