Tar du studenten 2025 och vill kickstarta din karriär inom försäljning? Vi söker dig som är nyfiken, målmedveten och vill ha ett jobb där du kan utvecklas och tjäna pengar från dag ett – utan krav på tidigare erfarenhet Vad erbjuder vi ? Fast månadslön + marknadens bästa bonusar Unik karriärstege med goda chanser att klättra inom företaget Inspirerande kontorslokaler mitt i Centrala Göteborg (vid Liseberg) Prisbelönt utbildningsprogram inom försäljning, ledarskap och personlig utveckling. Konferensresor till t.ex. Barcelona, Mexiko och Sydafrika Hjälp med att ta körkort (möjlighet till tjänstebil finns) Vilka är Key Solutions? Key Solutions har sedan starten 2008 hjälpt några av världens bästa varumärken med sin kundtillväxt, såsom Google, Telia, Netflix m.fl. En av Sveriges bästa arbetsplatser: Vi har 13 år i rad blivit utsedda till en av Sveriges Bästa Arbetsplatser av Great Place to Work och blev nyligen utsedda till Sveriges 3:e bästa arbetsplats 2025. Årets #1 Partner: Vi har flera gånger blivit utsedda till Årets Säljpartner av marknadsledande varumärken som exempelvis Telia, Eon och Tele2. En plats att växa på: Hos oss på Key Solutions blir du en del av ett engagerat team med över 200 kollegor i Stockholm, Göteborg och Helsingfors. Här får du de rätta verktygen, de bästa förutsättningarna – och en unik möjlighet att utvecklas snabbt och bygga en framgångsrik karriär. Vi ser gärna att du som söker är... - En sann glädjespridare och har god social kompetens - Är en person som gillar att bidra med din positiva och glada personlighet - Tävlingsinriktad och har en stark vilja att ständigt bli bättre - Pratar och skriver obehindrat på svenska Tidigare erfarenhet inom service, restaurang eller arbete i butik är meriterande, dock inget krav. Låter detta intressant?Ansök via vår webbplats eller skicka ett kortfattat mejl till [email protected] Inget formellt CV behövs – berätta istället om dig själv. OBS! Spana in våra sociala medier. https://linktr.ee/keysolutionsse
Brinner du för försäljning och inspireras av bra kundsamarbeten? Är du dessutom affärsmässig, strukturerad och målmedveten i ditt arbete? Då kan det vara dig vi söker som säljare till affärsområdet dagligvaruhandeln och som vill vara med att driva försäljningsutvecklingen i linje med vårt syfte att sprida vår passion för mat och människor för att göra Sverige lite godare. Om tjänsten Huvuduppdraget i denna tjänst är att utifrån våra strategiska mål, driva och utveckla försäljningen inom ditt distrikt. I din roll verkar du för att, i dialog med kund, utveckla och optimera butikernas försäljning samt skapa gemensam tillväxt inom kategorin. Detta innebär bl.a. ansvar för att sälja in och följa upp nyheter, arbeta med olika former av kampanjer, rådgivning kring kategorin samt säkerställa att våra starka varumärken har bra tillgänglighet och synlighet i butikerna. För att lyckas i tjänsten krävs det att du brinner för försäljning och har hög social kompetens. Du har lätt för att skapa förtroende och goda relationer samt gärna gör det lilla extra både externt och internt. Att du är prestigelös och en naturlig lagspelare är en förutsättning för att du ska trivas hos oss. Denna roll kräver att du skapar en förståelse för kundens verksamhet och utmaningar. Till din hjälp har du våra starka varumärken samt en kreativ och kompetent organisation. Distriktet omfattar Göteborg och Bohuslän med omnejd. Vem är du? Har erfarenhet av försäljning inom dagligvaruhandeln, som säljare, merchandiser eller motsvarande. Är målfokuserad, engagerad, självgående och lösningsorienterad. Är analytisk, arbetar med god struktur och bra planeringsförmåga. Kan bygga och utveckla starka kundrelationer. Kan vara en god ambassadör för Foodmark och våra starka varumärken. Du har B-Körkort. Vi erbjuder Marknadsledande produkter som verkar inom kategorier som är viktiga för våra kunder. En nyckelroll inom ett bolag som har högt ställda tillväxtmål, med en väldigt stark ägare i ryggen. Möjligheten att vara med på en resa där du är med och påverkar framtidens FoodMark. En miljö som värnar om trivsel och uppmuntrar till lagarbete och utveckling. Glädjen att vara delaktig i ett ambitiöst och drivet team! Tjänstebil alternativt bilersättning vid användande av privat bil. Anställningsform Du kommer att vara anställd och uthyrd via Storesupport by Job&Talent, men arbeta direkt ute för Foodmark. Tjänsten är tidsbegränsad och tilltänkt start är i början av november 2025 och sträcker sig till juli/augusti 2026. AnsökanVi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du varmt välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare; Varmt välkommen med din ansökan!
Är du redo att ta nästa steg i din säljkarriär och vill arbeta med ett av Sveriges största varumärken? Nu söker vi nya säljare för ett spännande projekt där du kommer att arbeta med företagsförsäljning inom telekom, för Telenor. Vad vi erbjuder: Hög garantilön + generösa provisioner Bonusar och belöningar för uppnådda mål Företagskonferenser och events Interna och externa utbildningar för att utveckla din kompetens Moderna lokaler – centralt beläget kontor på Gärdet, Stockholm Stora möjligheter att växa inom företaget och bygga en långsiktig karriär Daglig coachning och stöd från erfarna och medvetna ledare Vad vi söker: Du har tidigare erfarenhet av försäljning via telefon Du brinner för försäljning och vill tjäna pengar utan tak Du har flytande svenska i både tal och skrift Du är målmedveten och motiveras av att sätta och nå höga mål Meriterande om du har erfarenhet av B2B-försäljning inom telekom eller liknande branscher Arbetsbeskrivning: Som säljare för Telenor får du chansen att arbeta med ett av de största och mest välkända varumärkena inom telekom. Du kommer att vara ansvarig för att förstå kundens behov och skräddarsy de bästa lösningarna för dem. Du kommer att arbeta i nära samarbete med vårt säljteam, där alla delar samma drivkraft och mål om att nå framgång tillsammans. Här handlar det om att kombinera individuell prestation med lagarbete för att maximera både personliga och gemensamma resultat. Arbetstider: Måndag-fredag, 8:30-17:30 (8:30-16:30 på fredagar) Omfattning: Endast heltidstjänst Vid frågor kontakta: Emma Andersson, [email protected] Är du redo att starta igång din karriär? Skicka in din ansökan så bokar vi in en intervju! https://www.innovativesales.se/ https://www.instagram.com/innovativesales/?hl=sv
Vill du skapa en framgångsrik karriär inom försäljning? Konnect söker nu drivna och passionerade säljare till vårt team i Stockholm. Här erbjuder vi en unik möjlighet att växa och utvecklas tillsammans med oss i en dynamisk arbetsmiljö. OM TJÄNSTENSom säljare hos oss kommer du att arbeta med några av marknadens mest respekterade varumärken. Du kommer att bygga långsiktiga relationer med kunder och aktivt bidra till våra försäljningsmål. Vi erbjuder en grundlig introduktion och löpande utbildningar, vilket ger dig de verktyg du behöver för att lyckas. DINA ARBETSUPPGIFTER INKLUDERAR: - Proaktiv kundkontakt via telefon för att förstå deras behov och erbjuda lösningar. - Att bygga och upprätthålla starka och långvariga kundrelationer. - Att arbeta mot uppsatta mål och bidra till teamets framgång. VI SÖKER DIG SOM: - Har tidigare erfarenhet av telefonförsäljning, butiksförsäljning eller kundservice (meriterande men inte ett krav). - Är resultatinriktad och har förmågan att arbeta mot uppsatta mål. - Är en lagspelare med en stark förmåga att kommunicera och samarbeta med andra. HOS OSS FÅR DU: - En konkurrenskraftig grundlön och provision utan tak. - Tillgång till skräddarsydda utbildningar och resurser för att utveckla dina säljkunskaper. - En arbetsmiljö som uppmuntrar innovation och ger utrymme för idéer och initiativ. ANSÖKAN:Är du redo att ta det första steget mot en spännande karriär inom försäljning? Skicka in din ansökan idag. Vi ser fram emot att höra från dig! Vi är stolta över att vara det föredragna valet för Sveriges mest framstående varumärken. Med över ett decennium av erfarenhet inom kundhantering har vi inte bara etablerat oss som branschledande utan även byggt upp pålitliga partnerskap vid vår sida. Vår arbetsplats präglas av prestigelöshet och högt i tak. Vi strävar ständigt efter att överträffa kundens förväntningar och skapar en miljö där varje interaktion ses som en möjlighet att leverera exceptionell service. Genom att vara flexibla och kontinuerligt anpassa oss till kundernas behov, fortsätter vi att skapa meningsfulla och långsiktiga relationer.
Är du redo att ta nästa steg i din säljkarriär och vill arbeta med ett av Sveriges största varumärken? Nu söker vi nya säljare för ett spännande projekt där du kommer att arbeta med företagsförsäljning inom telekom, för Telenor. Vad vi erbjuder: Hög garantilön + generösa provisioner Bonusar och belöningar för uppnådda mål Företagskonferenser och events Interna och externa utbildningar för att utveckla din kompetens Moderna lokaler – centralt beläget kontor på Gärdet, Stockholm Stora möjligheter att växa inom företaget och bygga en långsiktig karriär Daglig coachning och stöd från erfarna och medvetna ledare Vad vi söker: Du har tidigare erfarenhet av försäljning via telefon Du brinner för försäljning och vill tjäna pengar utan tak Du har flytande svenska i både tal och skrift Du är målmedveten och motiveras av att sätta och nå höga mål Meriterande om du har erfarenhet av B2B-försäljning inom telekom eller liknande branscher Arbetsbeskrivning: Som säljare för Telenor får du chansen att arbeta med ett av de största och mest välkända varumärkena inom telekom. Du kommer att vara ansvarig för att förstå kundens behov och skräddarsy de bästa lösningarna för dem. Du kommer att arbeta i nära samarbete med vårt säljteam, där alla delar samma drivkraft och mål om att nå framgång tillsammans. Här handlar det om att kombinera individuell prestation med lagarbete för att maximera både personliga och gemensamma resultat. Arbetstider: Måndag-fredag, 8:30-17:30 (8:30-16:30 på fredagar) Omfattning: Endast heltidstjänst Vid frågor kontakta: Emma Andersson, [email protected] Är du redo att starta igång din karriär? Skicka in din ansökan så bokar vi in en intervju! https://www.innovativesales.se/ https://www.instagram.com/innovativesales/?hl=sv
Vi söker nu nyblivna studenter som är redo att kickstarta sin karriär inom försäljning! Drömmer du om ett självständigt arbete där din utveckling, lön och karriärmöjligheter baseras efter din egen prestation? Bra! då är du precis den vi söker! Som säljare hos oss behöver du inga tidigare erfarenheter då vi utbildar dig både inom säljteknik och produktkunskap. Du kommer få alla verktyg och hjälpmedel du kan tänkas behöva för att bli en riktigt grym säljare! Du kommer genom hela din anställning hos oss jobba tätt inpå erfarna säljare och coacher vars uppgift är att utveckla och utbilda! Utöver att omges av ett härligt team erbjuder vi även, Garantilön varje månad - För att du alltid ska ha något att luta dig tillbaka mot Generösa provisionsmodeller och bonusar! Möjligheter till att växa inom bolaget - Skapa en karriär internt inom bolaget! Tillgång till Gym på kontoret Tävlingar där du kan vinna allt från presentkort, middagar, prylar och körkortspaket! Resetävlingar - Varje KVARTAL! Endast heltid - Månad-Fredag 09:00-18:00 (Fredagar 17:00 därefter AW) Aktieskola och andra vidare utbildningar Kort om oss Vi består idag av 180 glada medarbetare Samarbeten med Telia, Telenor och Halebop Specialiserade inom fält-, event- och telefonförsäljning Är du redo att starta igång din karriär? Skicka in din ansökan så bokar vi in en intervju! https://www.innovativesales.se/ https://www.instagram.com/innovativesales/?hl=sv
Är du bilintresserad och sugen på att kickstarta din karriär i ett snabbt växande techbolag inom bilbranschen? Vill du vara med och driva Sveriges satsning för Europas ledande digitala bilplattform? Då kan detta vara rollen för dig! Om oss AUTO1 Group är Europas största och snabbast växande digitala plattform för bilbranschen. Med vår varumärke AUTO1.com erbjuder vi bilåterförsäljare över 30 marknader en smidig och effektiv digital marknadsplats för att köpa och sälja bilar. Under 2024 omsatte vi över 6,3 miljarder euro – och nu vill vi bli ännu starkare i Sverige. Din roll som Sales Development Representative (SDR) Som SDR är du spindeln i nätet när det gäller att hitta nya affärsmöjligheter och skapa kontakt med potentiella kunder över telefon och digitala kanaler. Här gäller det att tänka kreativt för att nå ut till bilhandlare – både stora och små – runt om i landet. Du kommer arbeta i ett energiskt team på 18 personer, rapportera till Head of Sales & Remarketing och få stöd av våra Team Leads Sales. Det blir mycket kallringning till nya, potentiella kunder. Vi ser även gärna att du vågar testa nya metoder för att aktivera och engagera vilande kunder som tidigare samarbetat med oss. Fysiska möten är ovanliga då vi satsar på digitala samarbeten, men möjligheten finns. Vi söker dig som: Har erfarenhet av nykundsbearbetning, gärna telefonförsäljning, men även door2door eller annan uppsökande kundkontakt är ett plus Har ett bilintresse - eller är nyfiken på att lära dig mer om branschen Är målinriktad, driven och trivs i ett högt tempo med fokus på resultat Är bekväm med att ta kontakt via telefon och skapa nya affärsmöjligheter Vill bygga en karriär inom försäljning, med tydlig utvecklingsmöjlighet inom vår säljorganisatoin Vad vi erbjuder dig: Från en unicorn till ett börsnoterat bolag, bli en del av vår framgångssaga En trygg grundlön i nivå med våra säljare – och provision utöver detta En tydlig karriärväg med möjligheter att växa inom företaget Chansen att jobba i ett marknadsledande, snabbväxande techbolag i bilbranschen Internationella projekt och en arbetsplats med fokus på innovation och utveckling En öppen och positiv kultur med platta hierarkier och korta beslutsvägar Modernt kontor i Alvik Strand, Stockholm, med sjöutsikt och en härlig social miljö – pingis, FIFA och kaffe väntar! Förmåner som friskvårdsbidrag och företagsrabatter hos gym, hotell och mer Ansökan Är du redo för din nästa utmaning? Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan (CV samt personligt brev) via ansökningsknappen nedan. Vi tar inte emot ansökningar via mejl eller telefon med hänsyn till dataskyddsförordningen (GDPR). Vid frågor vänligen kontakta oss på [email protected]. Vi sköter urval och intervjuer löpande tills vi har hittat rätt personer för rollen. AUTO1 GROUP AUTO1 Group har en intern värdegrund som bygger på alla människors lika värde. Alla ansökningar kommer därför att hanteras på ett likvärdigt sätt oavsett kön, könsöverskridande identitet eller uttryck, sexuell läggning, etnisk tillhörighet, religion eller annan trosuppfattning, funktionsvariant och ålder. Are we a match? If you see challenges as opportunities, this is the place for you. We challenge the highly fragmented market of used cars in Europe and push ourselves to master the daily challenge of offering our customers the best way to sell and buy cars online. Tackling real challenges is our sustainable way to personal development. Moreover, we are a fast paced environment. We ensure fast processes towards our customers, while internally the dynamic spirit from early start-up days lives on. We never settle, we challenge and question everything, constantly looking for improvement and new opportunities. As an international team, flat hierarchies and fast decisions are our key ingredients. Last but not least, something that our employees at AUTO1 know very well is that growth brings constant change - which means that new challenges arise. From starting in 2012 to today, AUTO1 Group is a rare success story of tremendous growth and we don’t plan on stopping anytime soon. You will experience a steep learning curve by working on projects at scale and thus having real impact, all while benefiting from the stability of our proven business model.
Vi söker nu innesäljare i uppdrag av Telia! Fördelar med att arbeta hos oss Garantilön 15.000 kr varje månad Generösa provisionsmodeller och bonusar! Möjligheter till att växa inom bolaget Kostnadsfri säljutbildning Lyxfrukost varje Fredag Fantastiska kollegor! Kontorstider kl 9-18 (Inga sena kvällar!) Tävlingar där du kan vinna allt från presentkort, utlandsresor eller körkortspaket! Kort om oss Vi består idag av 180 glada medarbetare Bolaget grundades av säljare, för säljare Samarbeten med Telia, Telenor och Halebop Specialiserade inom fält-, event- och telefonförsäljning Vi söker dig som Besitter hög socialkompetens Har lätt för att bygga tillitsfulla relationer Trivs med att arbeta självständigt likväl som i grupp Är resultatorienterad Är målmedveten och tävlingsinriktad Meriterande för denna tjänst är tidigare erfarenhet inom service och försäljning. Om tjänsten Som innesäljare kommer du förmedla TV-utbud och streamingtjänster till befintliga kunder hos Telia. Du har möjlighet att erbjuda TV-paket samt streamingtjänster såsom Cmore och Viasat med förmånliga priser till dina kunder. All försäljning sker per telefon med kunden. Vi har vårt huvudkontor i Stockholm, Hangövägen 29, Gärdet. Arbetstider: Måndag - Fredag, kl 09.00 - 18.00 (Inga sena kvällar!) Omfattning: Heltidstjänst Vi utbildar dig! Vi anser att en god grund lägger spår för en fantastisk karriär och utvecklingskurva. Vi startar därav samtliga anställningar med en teoretisk samt praktisk utbildning inom produktkunskap och säljteknik. Du arbetar även tätt inpå erfarna säljare och coacher som alltid har fokus på att du och ditt team ska utvecklas och nå nya mål. Är du redo att starta igång din karriär? Skicka in din ansökan så bokar vi in en intervju! https://www.innovativesales.se/ https://www.instagram.com/innovativesales/?hl=sv
Vi söker säljare till Stockholm/mälardalsregionen – kom och väx med oss på Engelmanns! På Engelmanns älskar vi Delibrickan – med riktigt god ost, chark, marmelader, kex och alla dess tillbehör. Vi är en svensk grossist som har valt att specialisera oss helt på att hitta och leverera det bästa till Delibrickan från Europas bästa leverantörer och till butiker och kunder över hela Sverige. Vi väljer våra produkter med omsorg – smak, kvalitet och hantverk står alltid i fokus. Med bas i Kungsängen utanför Stockholm och ett härligt gäng på ca 50 personer, samarbetar vi tätt mellan sälj, lager och kontor. Trots att vi växer snabbt har vi kvar vår familjära känsla och starka teamkultur. Våra kunder är matbutiker och dess deliavdelning – där vi är en pålitlig och kunnig partner som verkligen brinner för det vi gör. Vi söker dig som är: • Ny i karriären och pepp på nästa steg • Har jobbat i matvarubutik i några år • Har ett extra gott öga till deli-/delibrickan och alla dess former • Vill vara ute och träffa våra kunder i butik i Stockholm med omnejd/mälardalsregionen – och som älskar försäljning i butiksmiljö Om rollen Som säljare på Engelmanns ansvarar du för våra butikskunder. Det innebär att du varje vecka är ute på butiksturné – träffar butiksanställda, bygger relationer, fyller på hyllor, gör säljdrivande exponeringar och tar order direkt i butik. Rollen kräver både energi och fingertoppskänsla – du är Engelmanns ansikte utåt och en nyckelspelare i att få våra produkter att synas och säljas. Dina huvudsakliga uppgifter: • Träffa kunder i butik – från livsmedelskedjor till enskilda handlare • Ta order på plats och säkerställa god produktplacering • Visual merchandising – skapa säljande och inspirerande exponeringar • Aktiv nykundsbearbetning – hitta och vinna nya butiker • Sälj och "klipp" – agera snabbt, ta tillfällen och driva resultat • Delta i interna utbildningar och inspirationsresor – du utvecklas med oss Vi tror att du: • Har jobbat några år en matbutik, gärna i deliavdelningen och är redo och pepp för nästa steg • Trivs i butiksmiljö och är inte rädd för att ta initiativ eller kavla upp ärmarna • Har ett intresse för mat – extra plus om du gillar ost och delibrickan • Har en positiv, självgående och resultatinriktad inställning • Innehar B-körkort och har grundläggande datorvana (Office) Vi erbjuder: • Ett fritt, rörligt och självständigt jobb där du utgår hemifrån • En tjänstebil och allt du behöver i form av telefon, dator och surfplatta • Ett starkt varumärke och riktigt bra produkter som är lätta att vara stolt öve • En varm arbetskultur, korta beslutsvägar och engagerade kollegor Redo att kliva in i osthyllan med oss? Skicka in din ansökan idag och bli en del av Engelmanns! Ansökningarna behandlas löpande. I samband med denna rekrytering samarbetar Engelmanns med Retail Staffing. För att uppfylla kraven i GDPR samt kunna hålla en god kommunikation med våra sökande tar vi emot ansökningar digitalt via annonsen, inte via e-post. Allt gott från oss på Engelmanns! Sveriges delikatessleverantör med smaken i fokus! Engelmanns är ett svenskt familjestartat företag med över 40 års erfarenhet av delikatessbranschen. Hos oss står smaken i centrum. Vi är nyfikna och söker ständigt efter det absolut bästa. Med vår gedigna erfarenhet vill vi vara den självklara länken mellan Europas finaste delikatesser och våra kunder – så att fler får möjlighet att njuta av goda smaker. Vi vill inspirera dig med vårt fantastiska sortiment och erbjuda en helhetslösning för er delikatessavdelning. Vi är väldigt stolta över vårt breda urval av noga utvalda ostar, marmelader, chark, antipasti och kex. Välkommen att upptäcka en ny värld av fantastiska smaker tillsammans med oss! Krav: Körkort: * B (Personbil)
Vi söker säljare till Stockholm/mälardalsregionen – kom och väx med oss på Engelmanns! På Engelmanns älskar vi Delibrickan – med riktigt god ost, chark, marmelader, kex och alla dess tillbehör. Vi är en svensk grossist som har valt att specialisera oss helt på att hitta och leverera det bästa till Delibrickan från Europas bästa leverantörer och till butiker och kunder över hela Sverige. Vi väljer våra produkter med omsorg – smak, kvalitet och hantverk står alltid i fokus. Med bas i Kungsängen utanför Stockholm och ett härligt gäng på ca 50 personer, samarbetar vi tätt mellan sälj, lager och kontor. Trots att vi växer snabbt har vi kvar vår familjära känsla och starka teamkultur. Våra kunder är matbutiker och dess deliavdelning – där vi är en pålitlig och kunnig partner som verkligen brinner för det vi gör. Vi söker dig som är: • Ny i karriären och pepp på nästa steg • Har jobbat i matvarubutik i några år • Har ett extra gott öga till deli-/delibrickan och alla dess former • Vill vara ute och träffa våra kunder i butik i Stockholm med omnejd/mälardalsregionen – och som älskar försäljning i butiksmiljö Om rollen Som säljare på Engelmanns ansvarar du för våra butikskunder. Det innebär att du varje vecka är ute på butiksturné – träffar butiksanställda, bygger relationer, fyller på hyllor, gör säljdrivande exponeringar och tar order direkt i butik. Rollen kräver både energi och fingertoppskänsla – du är Engelmanns ansikte utåt och en nyckelspelare i att få våra produkter att synas och säljas. Dina huvudsakliga uppgifter: • Träffa kunder i butik – från livsmedelskedjor till enskilda handlare • Ta order på plats och säkerställa god produktplacering • Visual merchandising – skapa säljande och inspirerande exponeringar • Aktiv nykundsbearbetning – hitta och vinna nya butiker • Sälj och "klipp" – agera snabbt, ta tillfällen och driva resultat • Delta i interna utbildningar och inspirationsresor – du utvecklas med oss Vi tror att du: • Har jobbat några år en matbutik, gärna i deliavdelningen och är redo och pepp för nästa steg • Trivs i butiksmiljö och är inte rädd för att ta initiativ eller kavla upp ärmarna • Har ett intresse för mat – extra plus om du gillar ost och delibrickan • Har en positiv, självgående och resultatinriktad inställning • Innehar B-körkort och har grundläggande datorvana (Office) Vi erbjuder: • Ett fritt, rörligt och självständigt jobb där du utgår hemifrån • En tjänstebil och allt du behöver i form av telefon, dator och surfplatta • Ett starkt varumärke och riktigt bra produkter som är lätta att vara stolt öve • En varm arbetskultur, korta beslutsvägar och engagerade kollegor Redo att kliva in i osthyllan med oss? Skicka in din ansökan idag och bli en del av Engelmanns! Ansökningarna behandlas löpande. I samband med denna rekrytering samarbetar Engelmanns med Retail Staffing. För att uppfylla kraven i GDPR samt kunna hålla en god kommunikation med våra sökande tar vi emot ansökningar digitalt via annonsen, inte via e-post. Allt gott från oss på Engelmanns! Sveriges delikatessleverantör med smaken i fokus! Engelmanns är ett svenskt familjestartat företag med över 40 års erfarenhet av delikatessbranschen. Hos oss står smaken i centrum. Vi är nyfikna och söker ständigt efter det absolut bästa. Med vår gedigna erfarenhet vill vi vara den självklara länken mellan Europas finaste delikatesser och våra kunder – så att fler får möjlighet att njuta av goda smaker. Vi vill inspirera dig med vårt fantastiska sortiment och erbjuda en helhetslösning för er delikatessavdelning. Vi är väldigt stolta över vårt breda urval av noga utvalda ostar, marmelader, chark, antipasti och kex. Välkommen att upptäcka en ny värld av fantastiska smaker tillsammans med oss! Krav: Körkort: * B (Personbil)
Välj ett jobb för att visa detaljer