Lediga deltidsjobb i Ale

Det finns totalt 21 lediga deltidsjobb att söka i Ale

Förare för Matleverans (Malmö)/Riders for Food Deliveries (Malmö)
Hirelink AB
Bilrekonditionerare, fönsterputsare m.fl.

Har du egen bil och B-körkort och söker ett heltids-/deltidsjobb? Vi anställer chaufförer för matleveranser i Malmö stad. Om du är intresserad så skicka din ansökan redan idag. Som bud kommer du att ansvara för att leverera mat från restauranger till kunder. ------------------------ Do you have your own car and a B driver's license and are looking for a full time/part time job? We are hiring drivers for food deliveries in Malmö stad. If you are interested then send your application today. As a courier, you will be responsible for delivering food from restaurants to customers. Task: Must have a smartphone Accept maximum orders on the app, received from restaurants, and deliver to the customers. Cannot deny any order on the app if it is shown. Qualifications: Driver's license for a passenger car (minimum B driver's license). Good driving habits and the ability to drive vehicles in a safe and responsible manner. Ability to navigate and plan routes using Google Maps. If you are interested and want to be part of our team then please send your application at: Skicka ansökan till: [email protected]

10 september 2024
Sista ansökan:
10 oktober 2024
Förare för Matleverans (Stockholm)/Riders for Food Deliveries (Stockholm)
Hirelink AB
Bilrekonditionerare, fönsterputsare m.fl.

Har du egen bil och B-körkort och söker ett heltids-/deltidsjobb? Vi anställer chaufförer för matleveranser i Stockholm region. Om du är intresserad så skicka din ansökan redan idag. Som bud kommer du att ansvara för att leverera mat från restauranger till kunder. ------------------------ Do you have your own car and a B driver's license and are looking for a full time/part time job? We are hiring drivers for food deliveries in Stockholm region. If you are interested then send your application today. As a courier, you will be responsible for delivering food from restaurants to customers. Task: Must have a smartphone Accept maximum orders on the app, received from restaurants, and deliver to the customers. Cannot deny any order on the app if it is shown. Qualifications: Driver's license for a passenger car (minimum B driver's license). Good driving habits and the ability to drive vehicles in a safe and responsible manner. Ability to navigate and plan routes using Google Maps. If you are interested and want to be part of our team then please send your application at: Skicka ansökan till: [email protected]

10 september 2024
Sista ansökan:
30 september 2024
Allakando läxhjälp Ale kommun, privatlärare, Grundskola: Generell läxhjälp
Allakando AB
Arbetsförmedlare

Studiecoach – Flexibelt och meriterande extrajobb Undervisa i dina ämnen och utveckla eftertraktade färdigheter som ledarskap och pedagogik. Bli en förebild för dina elever, samtidigt som du har tid till egna studier och fritid! Flexibelt och enkelt att kombinera med studier och fritid Mycket utvecklande och en merit som imponerar Gör skillnad och bli en förebild för dina elever Ansök till jobbet här: https://www.allakando.se/laxhjalp-jobb/ Så fungerar jobbet som studiecoach Du väljer enkelt de uppdrag som passar dig och dina ämnen på vår lärarportal Ni träffas hemma hos din elev, på en plats centralt eller online Lektionerna är på 90-120 minuter, en eller två gånger i veckan Extrajobbet passar perfekt för dig som: Går på exempelvis gymnasiet eller universitet Vill göra skillnad för andra människor Är positiv och engagerande Har goda ämneskunskaper i dina ämnen Kan extrajobba minst 4 timmar i veckan Kommunicerar effektivt på svenska i tal och skrift Flexibelt extrajobb utan krav på förkunskaper: Undervisa i hemmet, på ett bibliotek eller online Välj själv ämnen och på vilken nivå du vill undervisa Jobba på de dagar och tider som passar dig Inga förkunskaper krävs, vi utbildar dig! Bonus! Du som jobbar hos oss en längre period får även kostnadsfri tillgång till exklusivt studiematerial som hjälper dig säkra försprånget inför exempelvis högskoleprovet! https://www.allakando.se/hogskoleprovet/ Ansök till jobbet på 3-4 minuter Du ansöker enkelt och smidigt på vår karriärsida: https://www.allakando.se/laxhjalp-jobb/ Ansökan tar endast några minuter – sedan blir du kallad till intervju för jobbet som studiecoach på Allakando! Läs mer om oss här: https://www.allakando.se En arbetsgivare – många möjligheter Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som: Studiecoach online: https://www.allakando.se/laxhjalp-online/ Studiecoach i matematik: https://www.allakando.se/mattehjalp/ Privatlärare i matematik: https://smartstudies.se Personlig läxhjälpare: https://läxhjälp.nu Personlig nanny: https://nannypoppins.se/ Privat barnvakt: https://barnvakt.se/ Au pair i USA: https://my-nanny.se/au-pair/ Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter: Personlig studiecoach i Stockholm: https://www.allakando.se/laxhjalp-stockholm/ Personlig studiecoach i Göteborg: https://www.allakando.se/laxhjalp-goteborg/ Barnvakt i Stockholm: https://my-nanny.se/stader/barnvakt-stockholm/

10 september 2024
Sista ansökan:
24 september 2024
Jouransvarig
Raekmackan Livs AB
Företagssäljare

Vi är en ICA Kvantumbutik fylld med matglädje, inspiration och trevlig miljö, vi som jobbar här gillar mat, personlig försäljning och kundrelationer! 75 st fokuserade lagspelare som gillar att gå till jobbet och som vill bli lite bättre varje dag och vi välkomnar dig till vårt glada Kvantumgäng. Din drivkraft är servicekänsla och struktur, ordning & viljan att hjälpa kunden är ett måste. Att du är snabb och brinner för att hyllorna ska vara välfyllda och fräscha är en självklarhet. Lojalitet och respekt för kunder och arbetskamrater finns i din personlighet. Att du har erfarenhet från dagligvaruhandeln är ett krav. Vi söker vi dig som gillar mat, personlig försäljning och kundrelationer! Dessutom är det viktigt att du är en lagspelare och hjälper till att skapa ett arbetsklimat där vi alla trivs och tycker det är roligt att gå till jobbet. Vi ser gärna att du som söker är en servicemänniska med civilkurage och klipp i stegen. Du är också en ledare då du under kvälls och helgtid är ansvarig för butikens drift. Som jouransvarig är det du som är chef under butikens jourtid. Du bör ha erfarenhet av dagligvaruhandeln då arbetsuppgifterna sträcker sig över alla avdelningar. Det innebär att allt från varumottagning och varuplock till kassaarbete, alltid med mycket kundfokus, förekommer under ett arbetspass. TJÄNSTEN ÄR PÅ 27h/VECKA, tillsvidare, BETALD TID 45 h/v. Passen är fördelade både dag och kväll. Tillträde enligt överenskommelse.

9 september 2024
Sista ansökan:
9 oktober 2024
Söker kvinnlig nattassistent till glad 6-årig flicka i Kode

GIL står för Göteborgskooperativet för Independent Living. GIL samordnar personlig assistans sedan 1989. GIL har inget vinstintresse. Vi arbetar efter Independent Living-filosofin med personligt anpassad assistans där individens behov och vilja sätts i första hand.Vi söker kvinnliga assistenter till arbete vaken natt med vår 6-åriga dotter. Vi bor i Kode och det är nödvändigt att du har körkort och tillgång till egen bil för att kunna ta dig till arbetsplatsen, men det är en relativt kort biltur från norra Hisingen och Angered. Du som söker har ett intresse för att vara med och arbeta för att ge bästa möjligheter till ett barn och arbeta för hennes självständighet och välmående. Vi tror att du som söker är en påhittig person med barnasinnet kvar. Du är omtänksam, lyhörd och trygg i dig själv och vågar ta eget initiativ. Du behöver vara ansvarstagande, kunna läsa av olika situationer och kunna agera i när något händer då en stor del av ditt arbete är att ha koll på hennes andning. Erfarenhet av personlig assistans är inget krav, det viktigaste är att man är villig att lära sig och har personkemi. Vi ser gärna att du: - Har körkort och tillgång till egen bil, då det går dåligt med kollektivt. - Jobbat som personlig assistent eller annan erfarenhet med barn sedan tidigare. - Har goda kunskaper i svenska, både tal och skrift. - Om du har erfarenhet av andningproblematik, epilepsi, sondmatning, hostmaskin, slemsug är det ett plus, men inget krav. - God fysik då lyft förekommer. - Då arbetet sker i hennes hem är det viktigt att ha förmåga att smälta in i övriga familjen då det finns syskon i familjen. - Kan arbeta flexibla arbetstider - dag, kväll, natt och helg. - Är lyhörd och uppmärksam då ni högst troligt inte har samma tal, utan flickan har sitt alldeles egna språk.   Om jobbet: - Vi söker både natt- och dagassistenter. Nattassistenterna kan i bästa fall arbeta enstaka dagpass för att hålla en stark relation till vår dotter. - Arbetspassen är i regel långa, ca 9-12h men exakta tider kan variera något. - Det förekommer att vi behöver assistenter på annan ort några veckor under året. Det utgår då milersättning/traktamente till dig som assistent och logi finns vid behov. Resorna planeras i god tid så att du har möjlighet att planera tillsammans med oss. - Du börjar hos oss på en timanställning som sedan går över till visstid så länge uppdraget varar om allting fungerar bra för dig och för oss. - Vi är i första hand intresserade av assistenter som vill arbeta på schema ca 70% eller högre tjänstgöringsgrad GIL har kollektivavtal med Fremia-kommunal. GIL tillämpar individuell lönesättning. Lön enligt överenskommelse. Välkommen med din ansökan!

4 september 2024
Sista ansökan:
3 oktober 2024
Erfaren hotellreceptionist
Hotel Surte AB
Hotellreceptionister m.fl.

Hotel Surte AB Tjänst: Hotellreceptionist Tillträde: Oktober/November 2024 Lön: Avtal enligt överenskommelse Denna kombinationstjänst innefattar bland annat öppnandet av frukost, finnas tillgänglig för gäster, förbereda samt ansvara för vår frukostbuffé. Städning av ytor och städning av rum är också tillhörande i arbetsuppgifter i denna tjänst. Tjänstens arbetstider avser dagtid samt två helger (också dagtid) i månaden. Tempot är varierande och som person krävs det att du är noggrann, har ett öga för detaljer och är ansvarstagande. Att du är självgående och har förmågan att kunna kommunicera med gäster och personal ser vi som en självklarhet. Du skall besitta goda IT-kunskaper och du har förmågan att lära dig nya saker snabbt. Som person motiveras du av att hålla ordning och reda samt att jobba självständigt. Flytande svenska och engelska är ett måste, såväl i tal som i skrift. Behärskar du fler språk är detta ett stort plus. För att söka denna tjänst gäller endast följande: Ett personlig presentation ihop med CV och tidigare referenser skickas till [email protected]. Kontakt från oss sker via mail/telefon för bokning av tid för ett möte. Ansökningar via telefon eller vid besök kommer ej att behandlas/besvaras.

3 september 2024
Sista ansökan:
31 oktober 2024
SÄLJARE TILL JYSK ÄLVÄNGEN, DELTID
Jysk AB
Butikssäljare, fackhandel

Är du peppad på försäljning? Och vill du erbjuda JYSK Sveriges bästa kundservice tillsammans med ditt team? Gillar du variation och en fartfylld miljö? 💪 Då kan du vara den säljare vi söker! 🙋 VAD VI ERBJUDER DIG Du får chansen att bli en del av ett företag som vill vara kandidaternas förstahandsval när de väljer arbetsgivare. Vi är dynamiska och hos oss blir din röst hörd, du blir involverad och din utveckling är viktig. Dessutom får du som JYSK-ambassadör följande: En tillsvidareanställning på deltid, 25-50% Möjligheter till egen utveckling och ansvar ‎– vår ambition är att rekrytera 80% av våra framtida ledare internt. Ditt nästa steg i karriären kan vara Talent Academy. Läs mer här. Del av konkurrenskraftig säljbonus på 6% av omsättningsökning i butik Förmåner, t.ex. friskvårdsbidrag, årlig JYSK-gala och andra sociala aktiviteter 25 dagars semester Avtalspension ‎20% rabatt hos JYSK och företag inom Lars Larsen Group Interna tävlingar mellan butiker med attraktiva priser Sociala aktiviteter och en rolig arbetsplats ‎ Ett flexibelt arbetsschema VAD DITT NÄSTA JOBB KOMMER INNEBÄRA Du ansvarar för försäljning i butiken: du erbjuder våra kunder toppservice med ett leende! Säkerställa en butik som är 100% välfylld med våra produkter Du kavlar gärna upp ärmarna och hjälper till med att ta emot, packa upp och leverera in varorna, både på lagret och i butiken Ha den spännande möjligheten att få ditt eget ansvarsområde i butiken Möt en av våra säljare och lär dig mer om hur JYSK är som arbetsgivare här. VAD DU SKA BIDRA MED Du är utåtriktad, tar initiativ och ger våra kunder den bästa kundupplevelsen de kan tänka sig Du har en smittande entusiasm och tycker om att prata med kunder Du är en bra kollega för ditt team – tillsammans gör ni det lilla extra för att uppnå fantastiska resultat Du älskar variationen och är flexibel: både vad gäller arbetsuppgifter och arbetstider Du jobbar gärna någon helg i månaden så att du får vara på plats när vi har störst kundtillströmning. Då är du i stället ledig en dag mitt i veckan. REKRYTERINGSPROCESSEN Vi behandlar ansökningar löpande och slutför rekryteringen när vi har hittat rätt kandidat. ‎ Rekryteringsprocessen innehåller alltid intervjuer. I nästa steg kommer du få ett mail från oss och vår samarbetspartner HireVue där vi ber dig att genomföra en videointervju genom att svara på fyra frågor. Efter det kommer du att få genomföra två tester som du gör genom att spela två olika spel. Vi ser fram emot att höra varför du passar bra för jobbet! OM OSS Vi tror på att våra anställda är nyckeln till vår framgång, från en butik 1979 till mer än 3 000 butiker över hela världen idag. Det är därför vi strävar efter att erbjuda utveckling och möjligheter att växa inom JYSK, och vi är även stolta över att belöna engagemang och en bra insats bland våra medarbetare. Våra tre grundläggande JYSK-värderingar – Köpman, ‎Kollega och Kåranda – beskriver det beteende och den attityd som vi kan förvänta oss av varandra. Vi litar på varandra och vi tror på delegering och frihet under ansvar. På JYSK vill vi inkludera alla oavsett ålder, könsidentitet, sexuell läggning, etnicitet och erfarenhet. Tillsammans jobbar vi hårt för att säkra vår inkluderande kultur, som uppmuntrar, stödjer och hyllar våra medarbetares olika röster. Vi tror att en stor blandning av kompetenser, talanger och unika personligheter gör oss till ett starkare team. För mer information, besök vår karriärsida.

2 september 2024
Sista ansökan:
20 september 2024
Vi söker timvikarier inom vård och omsorg till Ale kommun!
Ale kommun
Vårdbiträden

Vi söker dig som vill vara med och forma morgondagens Ale. Hos oss är du med och levererar service och tjänster av bästa kvalitet till Aleborna. Tillsammans skapar 2 500 medarbetare ett Ale, kommunen som fokuserar på invånarna och deras behov. Bli en av oss! Om arbetsplatsen Bemanningsplaneringen förser verksamheterna inom socialförvaltningen med timvikarier. Vikarierna arbetar inom hemtjänst, äldreboende och funktionsstöd i hela Ale kommun. Tillsammans med andra medarbetare skapar du goda förutsättningar för våra medborgare som är i behov av stöd. Arbetsuppgifter Vi söker dig som vill arbeta som timvikarie inom äldreomsorg eller funktionsstöd!  Ska du arbeta som vikarie hos oss är det är viktigt att du brinner för att arbeta med människor som av olika skäl behöver stöd i sin vardag. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat praktisk hjälp med personlig omsorg, stöd vid måltider, inköp och att följa med på aktiviteter. I arbetet som vikarie ska du även dokumentera och utföra insatser utifrån delegation från sjuksköterska, till exempel att ge mediciner. För att skapa de bästa förutsättningarna för dig att komma in i arbetet får du även en gedigen introduktion samt att du får gå utbildningar anpassade till arbetet.  Som vikarie lägger du tillgänglighet i vårt vikariehanteringssystem Time Care Pool. Arbetsplatserna har varierande arbetstider och du tjänstgör på dagtid, kvällstid, nattetid och helger. Som vikarie är det bra att lägga mycket och bred tillgänglighet för att kunna bli bokad när verksamheterna har behov!  Kvalifikationer - Du som söker ska ha fyllt 18 år. - Du behöver kunna kommunicera och dokumentera på god svenska. - B-körkort är ett krav om du söker arbete inom vissa verksamhetsområden (hemtjänst och funktionsstöd bland annat) - Det är meriterande om du har en godkänd eller pågående utbildning från omvårdnadsprogrammet eller utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Har du tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är även detta en merit. - För dig som inte är medborgare inom EU/EES-området krävs arbetstillstånd. Detta gäller inte dig som har permanent uppehållstillstånd. Arbetstillståndet ska uppvisas vid intervjutillfället. Vi söker dig som har en stor personlig mognad, är engagerad och ansvarsfull samt har ett gott bemötande. Du ska tycka att det både är stimulerade och roligt att arbeta tillsammans med människor. Vi söker även dig som har god samarbetsförmåga och som har god förmåga att skapa relationer! Övrigt Vi rekryterar löpande till denna tjänst och skickar svar till dig så snart vi gått igenom ansökningarna!  Ansökan Vi hanterar inte ansökningar via pappersform eller e-post. I denna rekrytering har vi valt att använda oss av urvalsfrågor istället för personligt brev. Rekryteringsprocessen I rekryteringsprocessen kommer du få gedigen information gällande hur är det att arbeta hos oss, både genom vår portal och när du blivit inbjuden till intervju. Vi kommer under rekryteringsprocessen främst ha teamsintervjuer. Senare i processen kommer även referenser tas och utdrag ur belastningsregister efterfrågas. I slutfasen av rekryteringen ska du göra ett språktest och lämna utdraget från belastningsregistret fysiskt i handen till ansvarig rekryterare på kontoret. Det går också att få utdraget i din digitala brevlåda om du till exempel har Kivra. Utdraget ska vara giltigt (högst ett år gammalt). Ansök gärna redan nu för att kunna uppvisa det vid intervjun. Ansökningsblanketten hittar du via länken nedan: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Vi ser fram emot din ansökan!  Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv.  Dina personuppgifter behandlas i Varbi under rekryteringsprocessen och i den utsträckning detta är nödvändigt för att uppfylla lagstiftningen. Ansökan raderas 24 månader efter avslutande av rekrytering. Om du har ett Varbi-konto kan du använda redigeringen av din profil för att radera, ladda upp och redigera information. Kontakta annars Ale kommun. Vi vill upplysa om att din ansökan är en offentlig handling enligt offentlighetsprincipen.

1 september 2024
Sista ansökan:
31 oktober 2024
Personlig Assistent (vid behov) sökes hos kille i Ale
Olivia Personlig Assistans AB
Personliga assistenter

Om tjänsten Vi på Olivia Personlig Assistans söker dig som vill arbeta som personlig assistent som vikarie vid behovhos vår kund i Ale. Arbetstiderna är flexibla och planeras fram tillsammans med anhöriga, och förhålls huvudsakligen till kväll under vardagar, samt diverse tider under helger. Om kunden Kunden är en kille på 9år med med mycket energi och vilja till att hålla sig utomhus när man genomför aktiviteter tillsammans. Han behöver din hjälp som assistent i sin vardag då han har en utvecklingsstörning och inget tal i dagsläget samt så förstår han ej bilder och har autism. Arbetsuppgifterna hos denna kille innebär mycket fysisk aktivitet inomhus och utomhus. Är du den kunden söker? Vi söker dig som är lyhörd, initiativtagande, lösningsfokuserad samt engagerad, då stor vikt läggs vid personlig lämplighet. KRAV: Du som söker måste kunna simma och tåla klor, då bad förekommer Meriter: Erfarenhet som Personlig Assistent Annan vårderfarenhet Erfarenhet av utvecklingsstörning, autism eller inget tal Vårdutbildning eller motsvarande För att komma till anställning behöver du ha ett BankID. Du behöver även uppvisa ett utdrag ur belastningsregistret, vilket du kan beställavia följande länk: Arbete med barn med funktionsnedsättningar Sysselsättningsgrad:Vikarie vid behov. Tillträde: Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Introduktion ges innan man påbörjar eget arbete med kund. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. För dig med Anställningsstöd Om du som söker har rätt till någon form av anställningsstöd tar vi som arbetsgivare på Olivia Personlig Assistans även detta i beaktning vid en eventuell anställning. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Hantering av din ansökan Din ansökan kan komma att läsas av medarbetare inom Olivia Personlig Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan även komma att delas med systerbolag till Olivia Personlig Assistans, om din profil matchar en annan tjänst inom koncernen Team Olivia. Om kollektivavtal och förmåner hos Olivia Personlig Assistans Som medarbetare omfattas du av kollektivavtal och självklart är du försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Förutom friskvårdsbidrag och en rad andra förmåner anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Förmåner inkluderar bland annat tillgång till rabatterade produkter och tjänster hos ett antal samarbetsbolag.

30 augusti 2024
Sista ansökan:
29 september 2024
Måltidsbiträde, timvikarie, till kostverksamheten
Ale kommun
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Vi söker dig som vill vara med och forma morgondagens Ale. Hos oss är du med och levererar service och tjänster av bästa kvalitet till Aleborna. Tillsammans skapar 2 500 medarbetare ett Ale, kommunen som fokuserar på invånarna och deras behov. Bli en av oss! Om arbetsplatsen Kostverksamheten är en del av sektor service i Ale kommun. Sektor service har uppdraget att ge kvalitativ service till Ale kommuns kärnverksamheter på ett professionellt och resurseffektivt sätt. Kostverksamhetens mål är att tillaga och servera välkomponerade, näringsriktiga, miljösmarta, ekonomiska och säkra måltider.    På verksamhet kost ser vi måltiderna som en viktig del av dagen. Genom vårt arbete ser vi till att kommunens särskilda boenden, skolor och förskolor får avnjuta god och näringsriktig mat. I Ale arbetar vi med ekologisk, ekonomisk och social hållbarhet. Sammanlagt består verksamhet kost av ett 90-tal medarbetare och cirka 40 kök.  Arbetsuppgifter Vi söker nu ett serviceinriktat måltidsbiträde till kostverksamheten. Arbetet innebär beredning och servering av frukost, lunch och mellanmål till barn och elever. Disk, rengöring, följa egenkontrollprogrammet, livsmedelshygienrutiner, utföra dokumentation, beställningar, specialkosthantering med mera ingår också i det dagliga arbetet. Vi arbetar efter Livsmedelsverkets rekommendationer.  Som timvikarie som måltidsbiträde kommer ditt huvudsakliga uppdrag vara att täcka upp vid ordinarie medarbetares frånvaro. God samarbetsförmåga, flexibilitet, serviceinriktat bemötande är viktiga egenskaper. Köken är belägna från Alvhem i norr till Surte i söder.  Kvalifikationer Har du god samarbetsförmåga, är du serviceinriktad, och flexibel samt brinner för goda, välkomponerade, näringsriktiga, säkra och hållbara måltider som tillagas och serveras med stolthet, omtanke och lust? Då är det dig vi söker!    Du har utbildning med inriktning måltidsbiträde eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Du har erfarenhet av att ha arbetat i förskolekök eller skolkök och tycker det är kul med barn och ungdomar som matgäster.    Vi söker dig som har ett stort intresse för mat, är självgående och strukturerad. Du ska ha goda kunskaper om specialkost och kan sköta den dagliga rengöringen och egenkontrollen väl.    Det krävs att du har grundläggande datakunskap och behärskar svenska väl i både tal och skrift.  Då arbetet innebär kontakt med barn krävs att du vid ett erbjudande om anställning kan uppvisa utdrag ur polisens belastningsregister. https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/ Övrigt B-körkort är önskvärt. Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv.  Dina personuppgifter behandlas i Varbi under rekryteringsprocessen och i den utsträckning detta är nödvändigt för att uppfylla lagstiftningen. Ansökan raderas 24 månader efter avslutande av rekrytering. Om du har ett Varbi-konto kan du använda redigeringen av din profil för att radera, ladda upp och redigera information. Kontakta annars Ale kommun. Vi vill upplysa om att din ansökan är en offentlig handling enligt offentlighetsprincipen.

29 augusti 2024
Sista ansökan:
22 september 2024