Lediga deltidsjobb i Åmål
Det finns totalt 12 lediga deltidsjobb att söka i Åmål
Om företaget Produktionsenhet i Åmål söker personal som vill arbeta några extra timmar med tillverkning av träprodukter till byggbranschen. Din profil Vi söker dig som vill arbeta extra och som bor i Åmåls-området. Du är sugen på att prova på en helt ny verksamhet med väldigt stor potential. Arbetet är fysiskt krävande med många, men inte så tunga, manuella lyft. Som person är du därför stark och uthållig. Truckkort och bilkörkort är meriterande. Svenska i tal och skrift är ett krav. För att ha möjlighet att ta detta erbjudande måste du ha någon annan huvudsaklig sysselsättning vilket kan innebära studier, ett annat deltidsarbete, vara egen företagare eller pensionär. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. För att passa in hos oss ska du vara en lagspelare och gilla att ingå i och vara en tillgång för arbetslaget. Vi tillämpar löpande urval och tjänsterna kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Vänta inte med din ansökan, sök idag och bli en av våra nya poolmedarbetare i Åmål. Om Industrisupport Industrisupport är sedan 1999 ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag med kunder och kontor på flera orter. Vi rekryterar och bemannar inom olika yrkesområden och jobbar med långa kontrakt på både kollektiv- och tjänstemannasidan. Många gånger kan ett uppdrag leda till en tillsvidareanställning hos kunden. Vi har kollektivavtal, försäkringar, företagshälsovård och friskvårdsbidrag och vi ser till att människor får sin personliga utveckling i arbetslivet. Vi jobbar med löpande urval i rekryteringsprocessen så passa på att söka tjänsten redan idag. När du nu söker jobb hos oss är det viktigt att du i din CV bara tar med de referenser som du pratat med och som vet om att de finns med i din ansökan. Om du har frågor får du gärna ställa dem till ansvarig rekryterare på Industrisupport (se kontaktuppgifter nedan). Urvals- och drogtester kan förekomma i rekryteringens slutskede. Alla är välkomna att söka, men undvik information om etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexuella läggning i din ansökan. Varmt välkommen till oss på Industrisupport!
Om tjänsten Din roll på Storesupport by Job&Talent kommer vara ambulerande butikskonsult i Värmland. Du utgår från din bostadsort men kommer arbeta där behovet är störst. Vi erbjuder dig chansen att arbeta i flera olika butiker och kedjor som ger dig en bred och värdefull kompetens inom dagligvaruhandeln. Du får möjlighet att arbeta med varierande arbetsuppgifter som kassaarbete, varuplock och andra uppgifter inom dagligvaruhandeln, vilket ger dig bred erfarenhet. Vad vi sökerVi ser gärna att du har erfarenhet från butiksarbete, särskilt kassaarbete och varuplock, gärna på ICA, Coop, Willys eller City Gross. Du är serviceinriktad, positiv och effektiv i ditt arbete. Du har lätt för att anpassa dig och trivs med att möta kunder på ett professionellt och trevligt sätt. AnställningsformDetta är ett extrajobb som passar perfekt för dig som studerar eller har en annan sysselsättning på minst 50%. Du lägger dig tillgänglig vecka för vecka och vi söker dig som tycker det är kul att arbeta i butik. Resor upp till 7,5 mil förekommer. Krav Körkort och bil För att anställas och vara anställd i denna tjänst krävs det att du studerar eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten Du måste ha fyllt 18 år för att kunna anställas i denna tjänst Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. AnsökanVi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad?Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen!
Varje år fattar Försäkringskassan 24 miljoner beslut som påverkar människors liv och hela samhället. Vi betalar ut cirka 250 miljarder kronor varje år. Det är allas skattepengar vi har hand om. Det är ett stort ansvar. Därför sätter vi oss in i varje ärende, följer lagar och regler, informerar och vägleder, bryr oss och visar omtanke. Det är ett jobb för dig som vill vara med och ta ansvar. Välkommen till Försäkringskassan. Försäkringskassan ansvarar för utbetalningar av det Statliga tandvårdsstödet. Administrationen av dessa är till största delen automatiserade och kompletteras med manuell verksamhet i form av kontroller. De syftar till att förhindra, identifiera och korrigera felaktiga utbetalningar. Vi befinner oss i en utvecklingsfas av våra arbetsformer, handläggningsrutiner och processer för uppföljning av utbetalningarna. Ansvar och arbetsuppgifter Som försäkringsodontologisk rådgivare fungerar du som sakkunnig i odontologiska frågeställningar i handläggningen. Du bistår våra utredare i att förstå och analysera odontologisk information. I din roll medverkar du till att stärka utredarnas kunskaper i odontologiska frågor vid team/gruppdiskussioner, enskilda konsultationer samt genom skriftliga yttranden. I uppdraget ingår det även att utbilda verksamhetens försäkringsutredare samt medverka vid externa informationsmöten i försäkringsodontologi. Du stödjer Försäkringskassans ledning i odontologiska frågor på lokal nivå internt. I ditt arbete är du också med och bidrar till utveckling av arbetsprocesser, rutiner, framtagande av utbildningsmaterial, vägledning m.m. där odontologisk kompetens behövs. Arbetet som försäkringsodontologisk rådgivare är varierat och ständigt utmanande. Du kommer även bidra till att identifiera överutnyttjande i försäkringen samt uppmärksamma vård som inte är baserad på vetenskap och beprövad erfarenhet. I arbetet är du också med och aktivt bidrar till att etablera och bibehålla välfungerande samverkansformer med samverkanspartners och vårdgivare. Tjänsten innebär att du hanterar sekretessbelagda uppgifter vilket ställer höga krav på rätt hantering. Därför är det viktigt att du som ska arbeta hos oss har högt säkerhetsmedvetande. Det är ett jobb för dig som vill vara med och ta ansvar Vi söker dig som • är legitimerad tandläkare med bred odontologisk kompetens • har god förmåga att analysera och bedöma odontologiska underlag • har god förmåga att ge råd och stöd i odontologiska frågeställningar baserat på vetenskap och beprövad erfarenhet • har erfarenhetsmässig och organisatorisk anknytning till klinisk verksamhet • samarbetar effektivt med andra för att nå gemensamma mål • har god pedagogisk förmåga • har god kommunikativ förmåga, i både tal och skrift. Det är meriterande om du • har lång bred klinisk erfarenhet. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Övrigt En tjänst, tillsvidare, deltid, med tillträde enligt överenskommelse. Provanställning kan bli aktuellt. I enlighet med Försäkringskassans riktlinje för säkerhet genomförs bakgrundskontroller i denna rekrytering. I den här rekryteringen kan arbetspsykologiska test användas som en del i urvalsarbetet. Placeringsort: Åmål, Malmö och Umeå. Vill du veta mer om Försäkringskassan som arbetsgivare? Besök fk.se/jobbahososs Kontaktpersoner Chef: Tarek Hassanin, 010-116 53 09 (för frågor om tjänsten). HR-specialist: Jenny Fredriksson, 010-113 71 07 (för frågor om rekryteringsprocessen). ST: Annica Borg, 010-117 61 32, Saco-S: Peter Moberg, 010-111 79 29, Seko: Eliza Grundström, 010-115 34 02. Ansökan Välkommen med din ansökan senast den 7 april 2025. Ladda gärna upp dina examensbevis, betyg och intyg i samband med din ansökan. Har du skyddade personuppgifter eller ingen tillgång till bank-id kontaktar du den HR-specialist som finns namngiven i annonsen via telefon så får du hjälp med att skicka in din ansökan.
Om företaget Produktionsenhet i Åmål söker personal som vill arbeta några extra timmar med tillverkning av träprodukter till byggbranschen. Din profil Vi söker dig som vill arbeta extra och som bor i Åmåls-området. Du är sugen på att prova på en helt ny verksamhet med väldigt stor potential. Arbetet är fysiskt krävande med många, men inte så tunga, manuella lyft. Som person är du därför stark och uthållig. Truckkort och bilkörkort är meriterande. Svenska i tal och skrift är ett krav. För att ha möjlighet att ta detta erbjudande måste du ha någon annan huvudsaklig sysselsättning vilket kan innebära studier, ett annat deltidsarbete, vara egen företagare eller pensionär. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. För att passa in hos oss ska du vara en lagspelare och gilla att ingå i och vara en tillgång för arbetslaget. Vi tillämpar löpande urval och tjänsterna kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Vänta inte med din ansökan, sök idag och bli en av våra nya poolmedarbetare i Åmål. Om Industrisupport Industrisupport är sedan 1999 ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag med kunder och kontor på flera orter. Vi rekryterar och bemannar inom olika yrkesområden och jobbar med långa kontrakt på både kollektiv- och tjänstemannasidan. Många gånger kan ett uppdrag leda till en tillsvidareanställning hos kunden. Vi har kollektivavtal, försäkringar, företagshälsovård och friskvårdsbidrag och vi ser till att människor får sin personliga utveckling i arbetslivet. Vi jobbar med löpande urval i rekryteringsprocessen så passa på att söka tjänsten redan idag. När du nu söker jobb hos oss är det viktigt att du i din CV bara tar med de referenser som du pratat med och som vet om att de finns med i din ansökan. Om du har frågor får du gärna ställa dem till ansvarig rekryterare på Industrisupport (se kontaktuppgifter nedan). Urvals- och drogtester kan förekomma i rekryteringens slutskede. Alla är välkomna att söka, men undvik information om etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexuella läggning i din ansökan. Varmt välkommen till oss på Industrisupport!
Gillar du att möta människor i en roll där du verkligen gör skillnad? Jobba hos oss på Systembolaget i sommar! Till vår butik i Åmål söker vi nu dig som vill vara del av vårt unika uppdrag att bidra till bättre folkhälsa genom en ansvarsfull försäljning av alkohol. Hos oss står service och omtanke om människa och miljö alltid i fokus. Anställningen sträcker sig över sommarmånaderna och tjänsten är på ca 28 timmar i veckan. I din roll som försäljare hos oss Arbetet i butik är omväxlande och under en arbetsdag möter du kunder, sitter i kassan, arbetar på lagret och plockar upp varor på våra hyllor. Tillsammans håller vi våra lokaler rena och snygga. Som försäljare hos oss är du Systembolagets ansikte utåt. Stark teamkänsla, högt tempo och trevliga möten kännetecknar arbetet hos oss. Vi lär av varandra och genom utveckling skapar vi resultat tillsammans. Det är i mötet med kunden som vi blir Systembolaget. Vi söker dig som • Har åldern inne (fyllt 20 år) för att kunna möta kunderna som får handla hos oss. • Har god social förmåga och förstår hur du kan bidra till ett bra kundmöte. • Kan arbeta varierande arbetstider, tidigast från 06.00 och senast till 22.00 i juni, juli och augusti. • Gillar att samarbeta och vill bidra till att vi når våra gemensamma mål. • Har ett flexibelt förhållningsätt, en nyfiken inställning till att lära nytt och ett intresse av de möjligheter som moderna digitala verktyg skapar. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete i ett serviceyrke och/eller med mat och dryck. Vi möter många olika människor i våra butiker och vårt mål är att spegla samhället. Vi välkomnar medarbetare med olika erfarenheter, bakgrunder och kompetenser för att skapa en inkluderande arbetsplats där alla har möjlighet att utvecklas och bidra. Vad vi står för och hur vi arbetar I ditt arbete kommer du lära dig receptet på vårt imponerande kundmöte, mer om mat och dryck och hur du bidrar till kraften i 6000 medarbetare. Dina erfarenheter från att arbeta hos oss har du med dig hela livet, oavsett var du är i arbetslivet. Vi vill upplevas omtänksamma, kunniga och inspirerande i allt vi gör. Våra värderingar hjälper oss att lyckas med Systembolagets viktiga uppdrag. Här kan du läsa mer om hur det är att arbeta hos oss. Kontakt Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Anna Ceder, butikschef, på telefonnummer: 079-1433359. Känns rollen rätt för dig? Kul! Varmt välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt. För att kunna göra en rättvis och likvärdig bedömning av dig som sökande använder vi oss av urvalsfrågor. I ansökningsformuläret kommer du få svara på ett antal frågor om din kompetens och erfarenhet för rollen. Flitiga som vi är så jobbar vi löpande med vår rekryteringsprocess. Det betyder att tjänsten kan bli tillsatt redan imorgon, så tveka inte att söka redan idag! Välkommen att arbeta hos oss på Systembolaget, ett av Sveriges starkaste varumärken som med omtanke ger service i världsklass! ------- Systembolaget finns till för alla i Sverige för att bidra till bättre folkhälsa genom att begränsa alkoholens skador. Vi bidrar med kunskap och oberoende rådgivning om mat och dryck och hur alkohol påverkar hälsan. På så vis vill vi inspirera till medvetna dryckesval och ett hälsosammare förhållningssätt till alkohol där varken människor eller miljön tar skada. Läs mer om oss på omsystembolaget.se.
Om tjänsten Din roll på Storesupport by Job&Talent kommer vara ambulerande butikskonsult i Värmland. Du utgår från din bostadsort men kommer arbeta där behovet är störst. Vi erbjuder dig chansen att arbeta i flera olika butiker och kedjor som ger dig en bred och värdefull kompetens inom dagligvaruhandeln. Du får möjlighet att arbeta med varierande arbetsuppgifter som kassaarbete, varuplock och andra uppgifter inom dagligvaruhandeln, vilket ger dig bred erfarenhet. Vad vi sökerVi ser gärna att du har erfarenhet från butiksarbete, särskilt kassaarbete och varuplock, gärna på ICA, Coop, Willys eller City Gross. Du är serviceinriktad, positiv och effektiv i ditt arbete. Du har lätt för att anpassa dig och trivs med att möta kunder på ett professionellt och trevligt sätt. AnställningsformDetta är ett extrajobb som passar perfekt för dig som studerar eller har en annan sysselsättning på minst 50%. Du lägger dig tillgänglig vecka för vecka och vi söker dig som tycker det är kul att arbeta i butik. Resor upp till 7,5 mil förekommer. Krav Körkort och bil För att anställas och vara anställd i denna tjänst krävs det att du studerar eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten Du måste ha fyllt 18 år för att kunna anställas i denna tjänst Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. AnsökanVi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad?Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen!
Om företaget Produktionsenhet i Åmål söker personal som vill arbeta några extra timmar med tillverkning av träprodukter till byggbranschen. Din profil Vi söker dig som vill arbeta extra och som bor i Åmåls-området. Du är sugen på att prova på en helt ny verksamhet med väldigt stor potential. Arbetet är fysiskt krävande med många, men inte så tunga, manuella lyft. Som person är du därför stark och uthållig. Truckkort och bilkörkort är meriterande. Svenska i tal och skrift är ett krav. För att ha möjlighet att ta detta erbjudande måste du ha någon annan huvudsaklig sysselsättning vilket kan innebära studier, ett annat deltidsarbete, vara egen företagare eller pensionär. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. För att passa in hos oss ska du vara en lagspelare och gilla att ingå i och vara en tillgång för arbetslaget. Vi tillämpar löpande urval och tjänsterna kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Vänta inte med din ansökan, sök idag och bli en av våra nya poolmedarbetare i Åmål. Om Industrisupport Industrisupport är sedan 1999 ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag med kunder och kontor på flera orter. Vi rekryterar och bemannar inom olika yrkesområden och jobbar med långa kontrakt på både kollektiv- och tjänstemannasidan. Många gånger kan ett uppdrag leda till en tillsvidareanställning hos kunden. Vi har kollektivavtal, försäkringar, företagshälsovård och friskvårdsbidrag och vi ser till att människor får sin personliga utveckling i arbetslivet. Vi jobbar med löpande urval i rekryteringsprocessen så passa på att söka tjänsten redan idag. När du nu söker jobb hos oss är det viktigt att du i din CV bara tar med de referenser som du pratat med och som vet om att de finns med i din ansökan. Om du har frågor får du gärna ställa dem till ansvarig rekryterare på Industrisupport (se kontaktuppgifter nedan). Urvals- och drogtester kan förekomma i rekryteringens slutskede. Alla är välkomna att söka, men undvik information om etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexuella läggning i din ansökan. Varmt välkommen till oss på Industrisupport!
Ditt uppdrag Vi söker engagerade och omsorgsfulla personer som vill jobba som timvikarie inom personlig assistans till pojke 7 år. Du arbetar i pojkens privata hem och hjälper till med allt han inte klarar själv från omsorgsarbete till meningsfulla aktiviteter. Uppdraget du utför hos pojken är individuella utifrån hans behov, planer och önskemål. Vi ser gärna att ditt uppdrag hos oss sträcker sig över en längre tid då introduktionen är gedigen och pojken fäster sig vid sin personal. Som personlig assistent är du flexibel och kan även arbeta hemma hos flera av våra brukare. Vem är du Du är en aktiv person som tycker om att leka och har fantasi. Du har tålamod, ett gott bemötande och behåller lugnet i stressande situationer. Du behöver vara trygg som person då ensamarbete förekommer och du själv kommer behöva ta mycket ansvar och fatta egna beslut. Formella kompetenskrav - Undersköterska alt. Barn och fritidsprogrammet eller annan utbildning som arbetsgivaren anser likvärdig. - Anställningen förutsätter att du har B-körkort - manuell växellåda. - Digital identifikation med Bank ID. - Goda kunskaper i svenska tal- och skrift samt vana av att dokumentera i digitala system. Meriterande - Erfarenhet av autism - Kunskap och erfarenhet av lågaffektivt bemötande. - Erfarenhet av AKK (bildstöd). - Erfarenhet av arbete som personlig assistent och arbete med målgruppen. Anställningen Timavlönad anställning med varierande sysselsättningsgrad. Arbetstid varierar mellan dag, kväll och helg. Personliga assistenter är för närvarande placerade vid Stöd och Funktion inom Välfärd- och arbetsmarknadsförvaltningen. Närmaste chef är enhetschef. Ansökan Vi vet att en inkluderande arbetsplats är en hållbar arbetsplats. Olika bakgrunder, erfarenheter och egenskaper gör oss sammantaget helt enkelt bättre. Så vem du än är - varmt välkommen med din ansökan i form av personligt brev och cv. Urval och intervjuarbete kommer att ske löpande under ansökningsperioden och vi kan kalla till intervju innan sista ansökningsdatum. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen, samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt via ansökningsknappen. Varmt välkommen med din ansökan! (Vi undanbeder oss kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande).
Ägs av kommuner – drivs av engagemang! I över 20 år har Gryning erbjudit HVB- och öppenvård för barn, ungdomar och familjer, jour- och familjehem, beroendevård, lägenheter med stöd, insatser mot hedersrelaterat våld och förtryck samt LSS-boende. Vi erbjuder rådgivning och utbildning samt hjälper till med placeringar. Gryning ägs av kommunerna i Västra Götaland via de fyra kommunalförbunden. ARBETSUPPGIFTER Konsulentstödda jour- och familjehem Som konsulentstött jour- eller familjehem tar ni emot barn och ungdomar för en kortare eller längre tid. Ni får en ekonomisk ersättning som gör det möjligt för en vuxen att vara hemma på hel- eller deltid. Därutöver får ni kontinuerligt stöd av Grynings medarbetare och extern handledning, regelbunden fortbildning, tillhörighet i en grupp av andra jour- och familjehem och möjlighet till avlastning. Innan ni blir ett jour- eller familjehem inom Gryning genomgår ni en utredning. KVALIFIKATIONER Vem kan bli jour- eller familjehem? Ett jour- eller familjehem är en familj som vill öppna sin dörr och famn för någon annans barn. Familjesituationen är inte avgörande. Det som är viktigt är livserfarenhet, personlig mognad samt en trygg och stabil livssituation. Tidigare uppdrag eller erfarenhet av arbete med barn eller ungdomar är meriterande. Det är en fördel om ni är 30 år eller äldre. Ni kan inte förekomma i polisens brotts- och misstankeregister, försäkringskassans register avseende längre sjukperioder eller kronofogdens register och det ska finnas ett ledigt, möblerat sovrum till det placerade barnet. En viktig uppgift är att stödja barnets relationer till sin biologiska familj. ÖVRIGT Ersättning och stöd Våra familjer erhåller en ekonomisk ersättning för uppdraget. Ersättningen utgörs av omkostnad, som ska täcka de utgifter för barnet samt arvode som är en ersättning för utfört arbete. Låter detta intressant? Kontakta Sofia Eriksson, familjehemskonsulent, för mer information. Urval och intervjuande sker löpande så välkommen med din ansökan redan i dag. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Vi söker dig som vill göra skillnad under sommaren 2025! Ta chansen att prova på ett utvecklande arbete som Sveriges viktigaste vikarie genom att söka sommarjobb inom välfärds- och arbetsmarknadsförvaltningen i Åmåls Kommun Ditt uppdrag Arbeta för att varje brukare får stöd, omvårdnad och service utifrån sitt behov och beviljade insatser. Ditt arbete går ut på att möjliggöra för den enskilde att leva ett så gott och självständigt liv som möjligt. I rollen ingår att hjälpa till med personlig omvårnad, att stödja i vardagliga hushållssysslor, inköp, aktiviteter, medicinering samt administrativa uppgifter som att dokumentera i Lifecare. Du kan jobba inom följande områden: Vård och omsorg - hemvård, säskiltboende eller korttid. Stöd och funktion (LSS) - bostad med särskild service, personlig assistans. Korttidsvistelse för barn och unga. Socialpsykiatri - boendestöd För vidare information om våra verksamheter besök: https://www.amal.se/omsorg-och-stod/ Vem är du Genuin – Omtänksam – Aktiv -Modig För detta uppdrag ser vi att du ska kunna bemöta människor på ett bra sätt och tycka om att hjälpa och stödja andra. Som person är du lyhörd och ansvarstagande. Du gillar ett omväxlande arbete både självständigt och tillsammans med andra. Formella kompetenskrav - Du ska ha fyllt 18 år. - Goda kunskaper i svenska språket i så väl tal som i skrift. Språktest kan komma bli aktuellt. - Digital identifikation med Bank ID. - B-körkort är en fördel och inom vissa områden ett krav. - Utdrag ur polisens belastningsregister kan bli aktuellt. Meriterande - Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. - Vi ser gärna att du har godkänd eller påbörjad utbildning inom vård och omsorg, barn och fritid eller motsvarande utbildning. - Stor vikt läggs vid personliga egenskaper. Anställningen Tidsbegränsad anställning med varierande sysselsättningsgrad. Din arbetstid kan komma att variera mellan dag, kväll och helg. Även natt och dygnspass kan förekomma. Anställningen är för närvarande placerad vid Bemanningsenheten inom Välfärds- och arbetsmarknadsförvaltningen. Ansökan Vi vet att en inkluderande arbetsplats är en hållbar arbetsplats. Olika bakgrunder, erfarenheter och egenskaper gör oss sammantaget helt enkelt bättre. Så vem du än är - varmt välkommen med din ansökan i form av personligt brev och cv. Urval och intervjuarbete kommer att ske löpande under ansökningsperioden och vi kan kalla till intervju innan sista ansökningsdatum. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen, samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt via ansökningsknappen. Varmt välkommen med din ansökan! (Vi undanbeder oss kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande).
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 12 jobb