Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

9 april 2024
Sista ansökan:
9 maj 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

6 april 2024
Sista ansökan:
6 maj 2024
Restaurangbiträde Arboga

Är du sugen på nya utmaningar, en karriär inom restaurangbranschen och ett företag där det går snabbt att växa? Eller vill du bara ha ett extra jobb vid sidan? Vilka är Brödernas?Brödernas bedriver med framgång sin verksamhet i hela Sverige från Umeå i norr till Malmö i söder. Brödernas expanderar i en rasande takt med visionen att bli känt även utanför Sveriges gränser. Vår ambition är att Brödernas ska associeras med god kvalité och fantastisk service. Det viktiga för oss är att oavsett vilket mål du har för framtiden så har vi garanterat en plats för dig. Hos oss är det dina egna ambitioner och resultat som avgör hur långt du kan gå. Vad innebär jobbet som Reastaurangbiträdehos oss?Tjänsten innebär att dujobbar både i köket samt servisenoch roterar mellan stationerna. Du ser till att det är rent i köket, att matsäkerheten följs genom att se till attegenkontroller följs. Du jobbar för att varje gäst ska känna sig sedd och få sina behov uppfyllda vid deras besök. Gästupplevelsen är av största vikt och vi ser därför att du besitter stor förmåga och kunskap om gästbemötande och service.Vem är du?Vi söker dig som gillar ett högt arbetstempo, är serviceinriktad och älskar att jobba med människor. Du tycker om att jobba med andra och vill ha en karriär i restaurangbranschen. RekryteringsprocessenNär du har sökt tjänsten så kommer du att få tillgång till en länk för en digital intervju med roboten Hubert som tar ca 20 - 30 minuter. Syftet med att Hubert-intervjun är vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet. Vi ser gärna att du svarar på denna inom 48 - 72 timmar för att snabbt komma vidare i processen.Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare om du blir aktuell för en andra intervju. Vi ser fram emot att höra från dig! Intervjuer sker löpande så tveka inte! Sök! Are you eager for new challenges, a career in the restaurant industry and a company where you can grow fast? Or do you just want an extra job alongside your studies? Then you have come to the right place! Who are the Brödernas? Brödernas successfully conducts its operations throughout Sweden from Umeå in the north to Malmö in the south. Brödernas are expanding at a rapid pace with the vision of becoming known even outside Sweden's borders. Our ambition is for Brödernas to be associated with good quality and fantastic service. We currently have over 80 opened units in Sweden and we open new units every month. The important thing for us is that no matter what goal you have for the future, we have guaranteed a place for you. With us, it is your own ambitions and results that determine how far you can go. What does the job as a Kitchen staff with us mean? The service means that you work in the kitchen and rotate between stations such as frying tables, frying and salad. You make sure that the kitchen is clean and that self-checks are followed. As a kitchen staff at Brödernas, you work in teams and it is therefore important that you are a team player and understand the importance of communication and group collaboration. Who are you? We are looking for you who like a high work pace, are service-oriented and love working with people. You enjoy working with others and want a career in the restaurant industry. What do we offer? We offer a fast-paced workplace that is in the middle of a major expansion, which means very good opportunities to develop with the company. The recruitment process Once you have applied for the job, you will have access to a link for a digital interview with the robot Hubert, which takes about 20-30 minutes. The purpose of the Hubert interview is to give all candidates the opportunity to tell more about themselves and for us to ensure that all candidates are judged in the same way, regardless of gender, age and ethnicity. We are happy to see that you respond to this within 48 - 72 hours to quickly move forward in the process. You will then be contacted by one of our recruiters if you become relevant for a second interview. We look forward to hearing from you! Interviews are ongoing, so do not hesitate! Apply!

4 april 2024
Sista ansökan:
21 september 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

3 april 2024
Sista ansökan:
3 maj 2024
Timvikarier till vård och omsorg

Vi söker timvikarier som kan arbeta flexibelt och med kort varsel inom verksamheten för vård och omsorg. Arbetsuppgifter Utföra omvårdnadsuppgifter såsom personlig omvårdnad, hjälpa och stödja vid personlig hygien, hjälpa och stödja vid förflyttning, städning, och måltidshjälp. Utföra serviceinsatser så som städ, tvätt och inköp. Du förväntas utföra dokumentation i aktuellt datasystem, samt ta emot och ge rapport, både skriftligt och muntligt. Arbetet kan vara fysiskt krävande och det krävs en god fysik för att klara arbetet på ett bra sätt. Arbetet inom vård och omsorg innebär att vara ett stöd för vårdtagaren i sin dagliga livsföring. Stödet utformas tillsammans med vårdtagaren och utgår från dennes behov. Vårt förhållningssätt bygger på respekt för människans självbestämmande och integritet. Vi erbjuder den introduktion du behöver för att du ska känna dig trygg hos oss och med dina arbetsuppgifter. Kvalifikationer Du är lugn, trygg och har lätt för att samarbeta med andra. Du har ett professionellt bemötande till vårdtagare, kollegor och arbetsledning som präglas av respekt, ödmjukhet och empati. Du har ett flexibilitet arbetssätt som bidrar till ett gott arbetsklimat. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Goda språkkunskaper i svenska, både tal och skrift samt god datorvana. Ålder minst 18 år. Meriterande: - Erfarenhet av omsorgsarbete och relevant utbildning. - Genomförd webbutbildning https://demenscentrum.se/utbildning/webbutbildningar/15-utbildningar#sida-3098 (bifoga kursintyg). - Till vissa tjänster krävs B-körkort. Dokument du behöver  Utbildningsbevis Om du är utbildad undersköterska eller vårdbiträde önskar vi att du vid eventuellt intervjutillfälle tar med diplom/studiebevis. Alla som anställs av oss behöver kunna visa upp diplom från genomförd utbildning gällande "Basala hygienrutiner inom vård och omsorg". Du som inte genomgått webbutbildning hittar den på https://utbildning.socialstyrelsen.se/learn/course/external/view/elearning/263/basala-hygienrutiner-i-vard-och-omsorg.  Belastningsregister Alla som anställs av oss behöver kunna visa upp utdrag ur Polisens belastningsregister. Utdrag att beställa från https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsregistret/ Giltig id-handling Ta med giltig id-handling vid intervju (någon av nedanstående) : - Svenskt vanligt pass (provisoriskt pass är inte giltigt som legitimation) - Svenskt nationellt id-kort. - Svenskt körkort. - Svenskt SIS-märkt id-kort. - Identitetskort för folkbokförda i Sverige Arbetstillstånd För att få arbeta i våra verksamheter krävs att du har rätt att arbeta i Sverige, antingen genom ett svenskt medborgarskap eller genom ett medborgarskap i ett EU/EES-land eller Schweiz, alternativt att du har ett giltigt uppehållstillstånd och/eller arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Detta måste du kunna styrka genom giltiga handlingar. Arbetstid och omfattning Tjänsterna avser timavlönad visstidsanställning på varierande tider för att täcka vårt bemanningsbehov, dag, kväll, helg och till vissa tjänster även natt. Om du blir aktuell som vikarie kommer du att få lägga din tillgänglighet på din sida i vårt system Time Care Pool för viss tid framåt. Villkor Du förväntas kontinuerligt lägga tillgänglighet i systemet Time Care Pool för att visa när du kan arbeta. Du kommer att bokas på arbetspass via sms och ska kunna inställa dig på arbetsplatsen inom 60 minuter från det att du får en bokning, du bör därför ha ordnad barntillsyn. Du bör kunna arbeta minst tre arbetspass i veckan. Ansökan Bifoga personligt brev och CV/meritförteckning i Word- eller pdf-format (ej Pages) samt ange dina referenser. Urval Urvalsarbetet och intervjuer sker löpande under ansökningstiden. Urval sker utifrån din kompetens och erfarenhet men också utifrån dina svar på frågorna som ställs när du registrerar din ansökan. Om du blir aktuell för intervju så kommer du att bli kontaktad av verksamhetens bemanningsadministratörer. Rekrytering av timvikarier sker kontinuerligt utifrån verksamhetens behov och vi skickar därför inte ut något mejl om det inte är aktuellt med intervju för tillfället. Välkommen med din ansökan! Bara en halvtimme från Örebro, Västerås och Eskilstuna ligger Arboga. I Arboga finns småstadens charm i storstadens närhet. Natur, skolor och fritidsaktiviteter ligger endast en promenad eller cykeltur bort. Många människor hämtar sin inspiration i Arboga. Vi har 14 100 invånare och drygt 1000 anställda i kommunen.  Vår värdegrund skapar ett gemensamt förhållningssätt och genomsyrar kommunens alla verksamheter. Den är en kompass i det dagliga arbetet för alla medarbetare och politiker: "Med ett professionellt förhållningssätt och en uthållig organisation erbjuder vi service och tjänster av hög kvalitet. Genom ett modigt medarbetarskap och innovativt tänkande förverkligas visionen, Arboga − plats för inspiration." Välkommen du också!

2 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Lokalvårdare

Drift- och produktionsavdelningen söker timvikarier till lokalvården Arboga Kommunalteknik AB är ett helägt kommunalt bolag med drift- och produktionsavdelning som ansvarar för skötsel och underhåll inom kommunen och där lokalvård ingår. Vår enhet för lokalvård har 35 medarbetare som utför uppdrag i kommunala miljöer, skola, förskola, idrottsanläggningar mm.  Arbetsuppgifter Som lokalvårdare är du vårt ansikte utåt, du möter våra kunder dagligen och ansvarar för att vår leverans genomförs kvalitativt och professionellt. Städområdena omfattar skola, förskola, sporthallar, kontor, allmänna och offentliga miljöer inom Arboga kommun. Uppdragen innefattar alla förekommande arbetsuppgifter inom lokalvård såsom daglig eller periodisk städning, stor-, bygg-, flytt- och trappstädning med mera.  I arbetsuppgifterna ingår bland annat att hantera olika städmaskiner. Noggrannhet och självständighet är självklara delar och utgör en stor del i uppdraget. Arbetstiden är förlagd till dagtid med början klockan 06.00. Det kan ingå viss förflyttning till olika geografiska platser inom kommunen under en och samma arbetsdag. Kvalifikationer Vi söker dig som har erfarenhet av professionell lokalvård. Det är önskvärt att du har lokalvårdsutbildning SRY/PRYL eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Godkända betyg från gymnasiet eller motsvarande är meriterande. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper. Du är ansvarstagande, lösningsfokuserad och har en god samarbetsförmåga, du klarar att snabbt sätta dig in i nya rutiner och knyta kontakt med nya människor. Du vågar ta initiativ i de olika situationer som kan uppstå. Vi söker dig som är lyhörd, ansvarsfull, självgående, stresstålig och flexibel. Du har god fysik och grundläggande ergonomikunskaper. Du trivs med att hålla rent, älskar kundkontakter och att ge hög service. Ibland utförs arbetsuppgifterna på egen hand och för att kunna möta verksamheten på bästa sätt krävs det därför goda kunskaper i svenska (tal och skrift) samt grundläggande datavana. Vi uppskattar nytänkande och en positiv attityd och förväntar oss att du har ett stort intresse av att skapa arbetsglädje. Vi rekryterar medarbetare med olika bakgrund, kunskap och kompetens för att skapa mångfald. Övrigt Körkort B. Sökande som erbjuds anställning behöver innan tillträde uppvisa giltigt registerutdrag från belastningsregister för arbete inom skola och förskola. Utdrag beställs från https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/?mtm_campaign=utdrag&mtm_kwd=post0623. Anställningsform Tjänsterna avser timavlönad visstidsanställning. Ansökan Sista ansökningsdag 2024-04-30. Urval kan komma att ske löpande under ansökningstiden. Välkommen med dina ansökan! Bara en halvtimme från Örebro, Västerås och Eskilstuna ligger Arboga. I Arboga finns småstadens charm i storstadens närhet. Natur, skolor och fritidsaktiviteter ligger endast en promenad eller cykeltur bort. Många människor hämtar sin inspiration i Arboga. Vi har 14 100 invånare och drygt 1000 anställda i kommunen.  Vår värdegrund skapar ett gemensamt förhållningssätt och genomsyrar kommunens alla verksamheter. Den är en kompass i det dagliga arbetet för alla medarbetare och politiker: "Med ett professionellt förhållningssätt och en uthållig organisation erbjuder vi service och tjänster av hög kvalitet. Genom ett modigt medarbetarskap och innovativt tänkande förverkligas visionen, Arboga − plats för inspiration." Välkommen du också!

25 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Semestervikarier till verksamheten för funktionsstöd

Inom socialförvaltningen ansvarar verksamheten för funktionsstöd för att ge stöd och service enligt LSS (lagen om stöd och service till vissa funktionshindrade). LSS är en rättighetslag som ska garantera personer med omfattande och varaktiga funktionsnedsättningar goda levnadsvillkor, att de får den hjälp de behöver i det dagliga livet och att de kan påverka vilket stöd och vilken service de får. Vill du ha ett meningsfullt och utvecklande arbete i sommar? Då är du varmt välkommen att söka som semestervikarie till verksamheten för funktionsstöd inom Arboga kommuns socialförvaltning. Arbetsuppgifter Inom våra verksamheter arbetar vi för att vara ett stöd för våra brukare i sin dagliga livsföring. Brukarna ska ha inflytande, delaktighet och självbestämmande i sina liv. Detta tillgodoser vi genom att ge individuellt anpassat stöd, vara lyhörd, tolka och förtydliga kommunikation samt göra tillvaron förutsägbar genom ett medvetet förhållningssätt. Vi arbetar på schema med oregelbundna arbetstider med helgtjänstgöring och sovande jour eller vaken nattjänstgöring. Kvalifikationer Du ska ha fyllt 18 år. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Du är lugn, trygg och har lätt för att samarbeta med andra. Du ska vara ansvarstagande, flexibel och ha ett intresse för att ge människor stöd i deras dagliga livsföring. Goda språkkunskaper i svenska, både tal och skrift samt god datorvana. Till vissa tjänster krävs B-körkort. Meriterande: - Att kunna jobba hela semesterperioden juni-augusti. - Du är utbildad stödassistent, vilket innebär att du läst vård- och omsorgsprogrammet med inriktning på funktionsnedsättning eller barn- och fritidsprogrammet med inriktning pedagogiskt eller socialt arbete. - Du har erfarenhet av arbete med personer med funktionsvariationer. - Du som har planer på att utbilda dig inom ett vårdyrke. - Du som genomfört webbutbildningarna: https://utbildning.socialstyrelsen.se/learn/course/external/view/elearning/37/WebbintroduktionFunktionshinderomsorgen  https://www.autism.se/om-autism/webbkurs/ Villkor Tjänsterna avser timavlönad visstidsanställning på varierande tider för att täcka vårt bemanningsbehov, dag, kväll, helg och till vissa tjänster även natt eller sovande jour nattetid. Du har möjlighet att jobba extra utöver ditt semestervikariat på vardagar. Om du blir aktuell för arbete kommer vi att be dig uppvisa: - Utdrag ur Polisens belastningsregistret. Utdrag att beställa från https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ - Giltig id-handling. - Diplom från genomförd utbildning - https://utbildning.socialstyrelsen.se/learn/course/external/view/elearning/263/basala-hygienrutiner-i-vard-och-omsorg, Socialstyrelsen utbildning. - Diplom från genomförd webbutbildning -  https://demenscentrum.se/utbildning/webbutbildningar1/utb-lakemedel Demenscentrums utbildning. Arbetstillstånd För att få arbeta i våra verksamheter krävs att du har rätt att arbeta i Sverige, antingen genom ett svenskt medborgarskap eller genom ett medborgarskap i ett EU/EES-land eller Schweiz, alternativt att du har ett giltigt uppehållstillstånd och/eller arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Detta måste du kunna styrka genom giltiga handlingar. Giltig id-handling Ta med giltig id-handling vid intervju (någon av nedanstående) : - Svenskt vanligt pass (provisoriskt pass är inte giltigt som legitimation) - Svenskt nationellt id-kort. - Svenskt körkort. - Svenskt SIS-märkt id-kort. - Identitetskort för folkbokförda i Sverige. Ansökan Bifoga personligt brev och CV/meritförteckning i Word- eller PDF-format (ej Pages) samt ange dina referenser. Urval Vi rekryterar löpande under ansökningstiden men det huvudsakliga urvalet för anställning sker under januari-mars. Sista ansökningsdag 2024-03-01. Urval sker utifrån din kompetens och erfarenhet men också utifrån dina svar på frågorna som ställs när du registrerar din ansökan. Om du blir aktuell för intervju så kommer du att bli kontaktad av oss. Rekryteringen av semestervikarier sker kontinuerligt och vi skickar därför inte ut något mejl om det inte är aktuellt med intervju för tillfället. Välkommen med din ansökan! Vi undanber oss all kontakt från bemannings- och annonseringsföretag. Bara en halvtimme från Örebro, Västerås och Eskilstuna ligger Arboga. I Arboga finns småstadens charm i storstadens närhet. Natur, skolor och fritidsaktiviteter ligger endast en promenad eller cykeltur bort. Många människor hämtar sin inspiration i Arboga. Vi har 14 100 invånare och drygt 1000 anställda i kommunen.  Vår värdegrund skapar ett gemensamt förhållningssätt och genomsyrar kommunens alla verksamheter. Den är en kompass i det dagliga arbetet för alla medarbetare och politiker: "Med ett professionellt förhållningssätt och en uthållig organisation erbjuder vi service och tjänster av hög kvalitet. Genom ett modigt medarbetarskap och innovativt tänkande förverkligas visionen, Arboga − plats för inspiration." Välkommen du också!

23 februari 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Cloetta söker godisplockare som vikarie till sommaren i Arboga Mo!

Vad kan vi erbjuda dig? Vill du ha ett arbete med varierande arbetsdagar och positiva möten? Vill du ha ett fritt och självständigt arbete? Dina framtida arbetsuppgifter Du ser till att lösvikts- och naturgodis avdelningar är välfyllt och ser säljande ut i butik. Man utför löpande rengörings rutiner och att göra beställningar ingår också i arbetsuppgifterna. Det är ett aktivt arbete där dagarna går fort. Du kommer att arbeta med att fylla på produkter som du hämtar på butikens lager. Du representerar Cloetta när du är ute i butik både för butikens personal och deras kunder. Vem är du? Vi söker dig som har ett positivt, engagerande och trevligt bemötande och som förstår att goda relationer med butikerna är en förutsättning för ett framgångsrikt samarbete. Arbetet sker i butiksmiljö och är fysiskt. Det krävs effektivitet, ordningssinne, styrka och förmåga att planera, ta eget ansvar och att kunna arbeta självständigt. Samtidigt måste du vara flexibel och ha förmåga att lösa uppgifter med kort varsel. Hos oss får du utbildning och förutsättningar för att lyckas. Har du tidigare erfarenhet mot dagligvaruhandeln eller har jobbat i butik är detta ett plus. Körkort (B) och tillgång till egen bil är ett krav. Anställningsvillkor Vikariat över sommaren/ Vi har olika behov under perioden juni, juli och augusti- schemat kring veckor och timmar informeras vid anställning. Det planeras in utbildning innan man påbörjar vikariatet. Detaljhandelsavtalet mellan Svensk Handel och Handelsanställdas förbund tillämpas. Ansökan Vill du också jobba i ett företag med stolta medarbetare med lång erfarenhet? Skicka då in din ansökan senast den 29 april 2024. Vi jobbar med löpande urval så ansök gärna direkt. Frågor besvaras av våra Teamledare. Tillträde enligt överenskommelse. Välkommen med din ansökan! Cloetta har en stark position på den svenska konfektyrmarknaden. I Cloettas förvärv av Candyking 2017 ingick även Pickalot, ett plockbolag som sedan starten 2007 varit experter på pick & mix-hantering. Pickalot är idag Cloettas egna plockbolag som utför uppdrag för varumärkena CandyKing, Parrots samt Cloettas egna koncept inom pick & mix. Cloetta Sverige ingår i Cloetta-koncernen med verksamhet i flera länder. Cloettas B-aktie handlas på Nasdaq Stockholm. Välkommen att läsa mer på: http://www.cloetta.se och http://www.cloetta.com

26 januari 2024
Sista ansökan:
29 april 2024
Timvikarier till Verksamheten för funktionsstöd

Inom socialförvaltningen ansvarar verksamheten för funktionsstöd för att ge stöd och service enligt LSS (lagen om stöd och service till vissa funktionshindrade). LSS är en rättighetslag som ska garantera personer med omfattande och varaktiga funktionsnedsättningar goda levnadsvillkor, att de får den hjälp de behöver i det dagliga livet och att de kan påverka vilket stöd och vilken service de får. Vi söker nu timvikarier som kan arbeta flexibelt och med kort varsel inom Verksamheten för funktionsstöd Arbetsuppgifter Som timvikarie kommer du att arbeta på en eller flera enheter inom verksamhetsområdet och täcka upp för ordinarie personals frånvaro. Arbetet innebär att ge stöd och omsorg till brukare utifrån den enskildes behov. Du bör kunna arbeta minst tre dagar i veckan. Kvalifikationer Du ska ha fyllt 18 år. Det är meriterande om du är utbildad stödassistent, vilket innebär att du läst vård- och omsorgsprogrammet med inriktning på funktionsnedsättning eller barn- och fritidsprogrammet med inriktning pedagogiskt eller socialt arbete. Det är även meriterande om du har erfarenhet av arbete med personer med funktionsvariationer. Vi söker också dig som är oerfaren men som har planer på att utbilda dig inom ett vårdyrke. Du behöver kunna tala och förstå svenska bra och kunna uttrycka dig väl i skrift. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Du ska vara ansvarstagande, flexibel och ha ett intresse för att möta människor i deras vardag. Till vissa tjänster krävs B-körkort. Villkor Tjänsterna avser timavlönad visstidsanställning på varierande tider för att täcka vårt bemanningsbehov, dag, kväll, helg och till vissa tjänster även natt eller sovande jour nattetid. Du bör kunna inställa dig på arbetsplatsen inom en timma efter att vi ringt dig och du bör ha ordnad barntillsyn. Om du blir aktuell som vikarie kommer du att få lägga din tillgänglighet på din sida i vårt system Time Care Pool för fem veckor framåt. För att bli anställd inom verksamheten behöver du uppvisa utdrag ur belastningsregistret. blankett 442.3 Blanketter finns att hämta på www.polisen.se. Normal handläggningstid hos Polisen är cirka två veckor. Ansökan Bifoga personligt brev och CV/meritförteckning i Word- eller PDF-format (ej Pages) samt ange dina referenser. Urval Vi rekryterar löpande under ansökningstiden men det huvudsakliga urvalet för anställning sker under januari-mars. Sista ansökningsdag 2024-03-01. Urval sker utifrån din kompetens och erfarenhet men också utifrån dina svar på frågorna som ställs när du registrerar din ansökan. Om du blir aktuell för intervju så kommer du att bli kontaktad av oss. Rekryteringen av timvikarier sker kontinuerligt utifrån verksamhetens behov och vi skickar därför inte ut något mejl om det inte är aktuellt med intervju för tillfället. Välkommen med din ansökan!   Bara en halvtimme från Örebro, Västerås och Eskilstuna ligger Arboga. I Arboga finns småstadens charm i storstadens närhet. Natur, skolor och fritidsaktiviteter ligger endast en promenad eller cykeltur bort. Många människor hämtar sin inspiration i Arboga. Vi har 14 100 invånare och drygt 1000 anställda i kommunen.  Vår värdegrund skapar ett gemensamt förhållningssätt och genomsyrar kommunens alla verksamheter. Den är en kompass i det dagliga arbetet för alla medarbetare och politiker: "Med ett professionellt förhållningssätt och en uthållig organisation erbjuder vi service och tjänster av hög kvalitet. Genom ett modigt medarbetarskap och innovativt tänkande förverkligas visionen, Arboga − plats för inspiration." Välkommen du också!

7 december 2023
Sista ansökan:
31 maj 2024