Timvikarie & sommarvikarier v 28-31 till kvinna i Brännberg
Inre Kraft i Norr AB
Personliga assistenter

På Inre Kraft arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? OM TJÄNSTEN Vi på Inre Kraft söker dig som vill arbeta som personlig assistent hos vår kund i Brännberg, som ligger mellan Boden och Älvsbyn. Vi söker sommarvikarie för perioden v 28-31, samt timvikarier som kan jobba extra vid behov. Arbetstiderna är följande: Primärt vardagar dagtid kl 08.30-16.30 Kvällspass och helger kan förekomma vid behov. Tillträde sker enligt överenskommelse där vi gärna ser att du kan påbörja introduktion omgående. OM KUNDEN Kunden är en kvinna på 38 år som till vardags studerar på universitetet. Hon är en social och aktiv kvinna som på sin lediga tid gillar att gå på diverse evenemang så som bio, konserter, spela spel och umgås.  Arbetsuppgifterna inkluderar: Stöd vid dagliga rutiner, som förekommande hushållssysslor Hjälp med personlig hygien, av- och påklädning  Förflyttningar  ÄR DU DEN VI SÖKER? Vi söker dig som brinner för arbete med människor och kan analysera andra individers behov. Som person vill vi att du är pålitlig, engagerad, mogen och social! Du ska prata och förstå det svenska språket fullt ut, detta pga hörselnedsättning, så kunden läser på läpparna. Vidare är viktigt att du som söker är i god fysisk form och kan göra lyft på ca 20 kg. Kunden önskar kvinnliga assistenter mellan 20-50 år.  Om du känner att detta stämmer in på dig, kan du vara den vi söker! KRAV du talar och förstår svenska språket fullt ut kunden önskar enbart kvinnliga assistenter körkort och tillgång till bil (för att kunna ta dig till & från arbetet) du får ej ha egna pälsdjur då det finns allergi i kundens familj MERITER tidigare erfarenhet som personlig assistent/inom vården Sysselsättningsgrad: timvikarier. Lön:Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Din ansökan kommer att läsas av medarbetare på Inre Kraft, kund och anhörig. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan. För anställning hos oss på Inre Kraft behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ner på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera, Du beställer enkelt med BankID via denna länk:Länk till belastningsregister Jobba hos oss på Inre Kraft AB Inre Kraft är ett familjärt assistansbolag med huvudsaklig verksamhet i Norrbotten och Västerbotten. Vår målsättning är att tillgodose varje kunds individuella och unika behov av personlig assistans, där det är kunden som berättar hur verksamheten ska bedrivas. Våra ledord är trygghet, stabilitet och familjär känsla. Våra kundservicemedarbetare är tillgängliga över telefon årets alla dagar mellan kl 06.00-22.00. Vi har anordnar återkommande kostnadsfria aktiviteter för våra kunder och för dig som medarbetare. Vi är mån om dig som anställd och våra kunder, och strävar efter att skapa en arbetsplats där alla trivs och utvecklas. Förmåner för dig som anställd hos Inre Kraft Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal och avtalspension. Du är försäkrad under arbetstid och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till våra anställda. Delning av ansökningar inom Team Olivia För att ge dig bästa möjligheterna att hitta rätt tjänst kan din ansökan komma att delas med våra systerbolag inom Team Olivia, om din profil matchar en ledig tjänst där. Självklart sker detta endast med ditt godkännande, vilket du anger i samband med din ansökan. För dig med anställningsstöd Om du har rätt till anställningsstöd tar vi hänsyn till detta vid en eventuell anställning. Att ange denna information i din ansökan är helt frivilligt - alternativt kan du välja att informera oss vid en eventuell intervju. Vi ser detta som en möjlighet att tillsammans skapa en bra lösning för dig som medarbetare.

24 juni 2025
Sista ansökan:
8 juli 2025
Sommarvikariat på 80% som personlig assistent till 35-årig man i Boden
Inre Kraft i Norr AB
Personliga assistenter

På Bättre Assistans arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? OM TJÄNSTEN Bättre Assistans är en del av Inre Kraft och vi söker nu en personlig assistent för ett sommarvikariat hos en av våra kunder i Boden. Tjänsten är på 80% och sträcker sig över veckorna 25-33 (16 juni - 17 augusti). Arbetstiderna är förlagda till dygnspass med start kl. 08.00 och avslut kl. 09.00 dagen efter, inklusive sovande jour under åtta timmar. Mellan kl. 08.00-09.00 har kunden dubbelassistans. Arbetet är schemalagt både på vardagar och helger. Tillträde sker enligt överenskommelse, men vi ser gärna att du har möjlighet att påbörja introduktion så snart som möjligt. OM KUNDEN Vår kund är en glad och trevlig man i 35-årsåldern med intressen som musik, seriefigurer, datorspel och att vara ute promenader. Han har autism, multipel skleros (MS) och en intellektuell funktionsnedsättning, och behöver stöd i sin vardag för att kunna leva ett meningsfullt liv utifrån sina egna behov och önskemål. Arbetsuppgifter: Stöd i vardagliga rutiner och hushållssysslor Hjälp med personlig hygien, av- och påklädning, måltider och träning Förflyttningar med hjälpmedel som taklyft, glidbräda, manuell rullstol och el-rullstol Användning av kommunikationshjälpmedel så som skrivet schema och sociala berättelser med mera ÄR DU DEN VI SÖKER? Vi söker dig som brinner för arbete med människor och har förmågan att förstå och analysera andras behov. Du behöver vara tydlig i din kommunikation och ha ett lågaffektivt bemötande i kontakten med kunden. Det är viktigt att du kan bidra till trygghet och struktur, då kunden behöver förutsägbarhet i vardagen och vill veta vad som ska hända.  Vi ser gärna att du har humor och en lekfull sida - att kunna skoja och busa tillsammans blir en värdefull del av relationen när ni lärt känna varandra. För att kunna ge rätt stöd i kundens fysiska behov krävs också att du har förmåga att skapa kontakt och nå fram på ett lyhört sätt. Om du känner att detta stämmer in på dig, kan du vara den vi söker! KRAV Vårderfarenhet MERITER Erfarenhet av arbete som personlig assistent Vårdutbildning eller motsvarande Erfarenhet av omvårdnad Vana vid förflyttningar samt användning av lyft- och förflyttningshjälpmedel Kunskap och erfarenhet av att arbeta med personer med autism, MS och intellektuell funktionsnedsättning Sysselsättningsgrad: 80% sommarvikariat. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Din ansökan kommer att läsas av medarbetare, kund och anhörig på Bättre Assistans. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningdag. Varmt välkommen med din ansökan! För anställning hos oss på Bättre Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ner på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: Länk till belastningsregister. Jobba hos oss på Bättre Assistans Bättre Assistans bedriver personlig assistans med spetskompetens inom autism. Vi har kontor i Boden och bedriver verksamhet i Boden, Luleå och övriga delar av Fyrkanten. För oss är det självklart att anpassa omsorgen utifrån varje individs unika förutsättningar. Vi skapar en tydlig struktur och hållbara rutiner som ger utrymme för utveckling genom hela livet. Vi är en verksamhet med korta informationsvägar - alltid nära till stöd, i både med- och motgång och vi är aldrig längre än ett samtal bort. Vi anser att alla som arbetar med eller vistas nära personer med autism bör ha minst grundläggande kompetens. Därför erbjuder vi handledning till alla som vill fördjupa sina kunskaper. Tillsammans skapar vi en trygg, meningsfull och glädjefylld vardag för både kunder och medarbetare. Förmåner för dig som anställd hos Bättre Assistans Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal och avtalspension. Du är försäkrad under arbetstid och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till våra anställda. Delning av ansökningar inom Team Olivia För att ge dig bästa möjligheterna att hitta rätt tjänst kan din ansökan komma att delas med våra systerbolag inom Team Olivia, om din profil matchar en ledig tjänst där. Självklart sker detta endast med ditt godkännande, vilket du anger i samband med din ansökan. För dig med anställningsstöd Om du har rätt till anställningsstöd tar vi hänsyn till detta vid en eventuell anställning. Att ange denna information i din ansökan är helt frivilligt - alternativt kan du välja att informera oss vid en eventuell intervju. Vi ser detta som en möjlighet att tillsammans skapa en bra lösning för dig som medarbetare.

24 juni 2025
Sista ansökan:
8 juli 2025
Lokalvårdare

Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad? ISS söker en engagerad och positiv lokalvårdare som brinner för service. Vill du vara med och leverera service i världsklass? Då tycker vi att du ska söka vår tjänst som Lokalvårdare på ISS! Om rollen Som Lokalvårdare har du och dina kollegor en viktig roll i att ansvara för helhetsupplevelsen i kundens lokaler. Tillsammans skapar ni en miljö som förmedlar en säker, attraktiv, modern och hållbar arbetsplats att vistas på för de anställda och alla besökare. Du arbetar främst med städning kundens lokaler, samt även andra arbetsuppgifter som kan förekomma såsom konferensservice, påfyllning av vatten/kaffemaskiner och skötsel av växter. Tjänsten är på deltid/dagtid 30 tim /vecka, tillsvidareanställning med en inledande provanställning i sex månader. Placeringsort är Boden. Vi erbjuder Du kommer att arbeta nära kompetenta medarbetare som du får stort utbyte av, då vi värnar om att hjälpa och utveckla varandra. ISS storlek och breda tjänsteutbud bidrar till att det finns goda utvecklingsmöjligheter såväl nationellt som globalt. Vårt fokus ligger i att ta hand om och utveckla våra medarbetare, för vi tror på att ”People make places”. ISS erbjuder bland annat utbildningar och utvecklingsmöjligheter – allt för att du ska engageras och växa med ISS på lång sikt. Vi värderar mångfald och inkludering högt. Hos ISS är alla människor lika mycket värda och har samma rättigheter och möjligheter. Våra medarbetare speglar samhällets mångfald, vilket både är en konkurrensfördel och en tillgång i vårt långsiktiga hållbara arbete. Vår inkluderande företagskultur stärker våra medarbetare, gör oss mer kreativa och produktiva samt skapar en attraktivare arbetsplats. ISS värderingar, som är fundamentala i hur vi arbetar, är kvalitet, ansvar, ärlighet, entreprenörskap och gemenskap. Därför är det viktigt att du känner att du står för ett arbetssätt och ett förhållningssätt som är i enlighet med dessa Vem söker vi? Vi söker dig som är serviceinriktad, lyhörd, ansvarsfull och initiativtagande. Du trivs i rollen som företagsrepresentant och delar ISS vilja att leverera service i världsklass. Det innebär att du ska ha en hög servicenivå, god överblick över ditt städområde och kan komma med förslag till förbättringar hos kunden. Det är viktigt att du är lyhörd för kundens behov. Du har lätt för att skapa goda relationer med såväl kunder som medarbetare. Därutöver har du en förmåga att samarbeta då arbetet kan vara både enskilt och i grupp. Vi ser gärna att du har erfarenhet från serviceyrken eller branscherfarenhet. Det är viktigt att du behärskar svenska språket. Gymnasieutbildning är ett krav. Din ansökan Vi hoppas att vi väckt ditt intresse! Vi ser fram emot din ansökan, dock senast 23 Juli-25. Vi har en pågående rekryteringsprocess och vill anställa så snart som möjligt, med hänsyn till eventuell uppsägningstid. I din ansökan bifogar du CV, vi önskar ej personliga brev. Pga. GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via mail. Vi rekryterar kompetensbaserat vilket innebär att processen innehåller tester, intervjuer och referenser. Bakgrundskontroller och säkerhetsprövningar kan komma att genomföras vid kundbehov. Vid eventuella frågor om processen, kontakta Driftchef Ida Gustavsson Nilsson på [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

24 juni 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Två personliga assistenter sökes till 8-årig tjej i Boden
Inre Kraft i Norr AB
Personliga assistenter

På Inre Kraft arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare två kollegor till vårt team, är det du? OM TJÄNSTEN Vi på Inre Kraft söker två engagerade personer som vill arbeta som personlig assistent hos vår barnkund, cirka 5 km utanför stadskärnan. Vi erbjuder följande tjänster: 2 st 50 % tillsvidareanställningar, arbetet är förlagt främst vardagar kvällstid kl 15.00-20.00. Men även varannan helg och skollov kl 07.00-20.00. Sommarvikarier under sommarlovet, perioden v 25-34, kl 07.00-20.00 vardagar och helger. Arbetstiderna är följande: Vardagar kl 15.10-20.00 Helg och lovdagar kl 07.00-20.00 Tillträde sker enligt överenskommelse där vi gärna ser att du kan påbörja introduktion omgående. OM KUNDEN Kunden är en tjej i 8-årsåldern som tycker om att hitta på roliga och givande aktiviteter tillsammans med sina assistenter, så som att bada, ta cykelturer, friluftsaktiviteter, ta en fika på stan etc. Vår kund behöver din hjälp som assistent i sin vardag då hon har en multifunktionsnedsättning. Arbetsuppgifterna inkluderar: Stöd vid dagliga rutiner, som förekommande hushållssysslor Förflyttningar Hjälp vid personlig hygien, av- och påklädning samt vid måltider Verbal träning samt stretchning Aktivering ÄR DU DEN VI SÖKER? Är du en aktiv kvinna som gillar att både planera och tillsammans med kunden genomföra friluftsaktiviteter, bowling, bad, cykelturer. Vidare att du tillsammans med kunden går på café och fika, besöka marknader eller se olika sportarrangemang. Kunden rider och det finns pälsdjur i hemmet, därav är det av största vikt att du som söker tål pälsdjur och häst. Din roll som personlig assistent hos kunden innebär att vara behjälplig i vardagen där funktionsnedsättningen begränsar henne. Det innebär att du ger stöd och hjälp vid träning, lek, aktiviteter, personlig omvårdnad, förflyttningar och måltider. Du behöver ha en vilja och förmåga att planera och deltaga i aktiviteter. Vi vill att du som söker är lyhörd, initiativtagande, engagerad och lösningsorienterad. Om du känner att detta stämmer in på dig, kan du vara den vi söker! KRAV Goda kunskaper i det svenska språket i både tal och skrift Körkort och tillgång till bil Tåla pälsdjur och häst MERITER Tidigare erfarenhet av arbete med barn Sysselsättningsgrad: tillsvidareanställning 50 %, samt sommarvikarier varierande omfattning enligt överenskommelse. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Din ansökan kommer att läsas av medarbetare på Inre Kraft, kund och anhörig. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan. För anställning hos oss på Inre Kraft behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ner på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera, Du beställer enkelt med BankID via denna länk:Länk till belastningsregister Jobba hos oss på Inre Kraft AB Inre Kraft är ett familjärt assistansbolag med huvudsaklig verksamhet i Norrbotten och Västerbotten. Vår målsättning är att tillgodose varje kunds individuella och unika behov av personlig assistans, där det är kunden som berättar hur verksamheten ska bedrivas. Våra ledord är trygghet, stabilitet och familjär känsla. Våra kundservicemedarbetare är tillgängliga över telefon årets alla dagar mellan kl 06.00-22.00. Vi har anordnar återkommande kostnadsfria aktiviteter för våra kunder och för dig som medarbetare. Vi är mån om dig som anställd och våra kunder, och strävar efter att skapa en arbetsplats där alla trivs och utvecklas. Förmåner för dig som anställd hos Inre Kraft Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal och avtalspension. Du är försäkrad under arbetstid och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till våra anställda. Delning av ansökningar inom Team Olivia För att ge dig bästa möjligheterna att hitta rätt tjänst kan din ansökan komma att delas med våra systerbolag inom Team Olivia, om din profil matchar en ledig tjänst där. Självklart sker detta endast med ditt godkännande, vilket du anger i samband med din ansökan. För dig med anställningsstöd Om du har rätt till anställningsstöd tar vi hänsyn till detta vid en eventuell anställning. Att ange denna information i din ansökan är helt frivilligt - alternativt kan du välja att informera oss vid en eventuell intervju. Vi ser detta som en möjlighet att tillsammans skapa en bra lösning för dig som medarbetare.

23 juni 2025
Sista ansökan:
7 juli 2025
Sommarvikarier till man i centrala Boden v 23-35
Inre Kraft i Norr AB
Personliga assistenter

På Inre Kraft arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? OM TJÄNSTEN Vi på Inre Kraft söker 2 st som vill arbeta som personlig assistent på sommarvikariat 70-100 % hos vår kund i centrala Boden under veckorna 23-35, juni-augusti. Du arbetar vardagar samt 1-2 helger/månad. Arbetstiderna är följande: Främst vardagar kl 07.45-21.00 På vardagar kan arbetspassen kan även vara uppdelade och förlagda 08.00-16.15 eller 16.30-21.00 Helger kl 08.30-21.00 Tillträde sker enligt överenskommelse där vi gärna ser att du kan påbörja introduktion omgående. OM KUNDEN Kunden är en glad och trevlig man i 60-årsåldern med stort sportintresse som gärna ser sport på tv. Han gillar att sitta och njuta utomhus i solen eller ta promenader när vädret tillåter det. Han har MS och ett omfattande vårdbehov, han behöver därför stöd i sin vardag för att kunna leva ett meningsfullt liv utifrån sina egna behov och önskemål. Arbetsuppgifter: Stöd vid dagliga rutiner, som förekommande hushållssysslor Hjälp vid personlig hygien, av- och påklädning samt vid måltider Förflyttningar med hjälpmedel som lyft och bröstsele. Kunden använder sig av el-rullstol som han för det mesta kör på egen hand. ÄR DU DEN VI SÖKER? Vi söker dig som brinner för arbete med människor och kan se andra individers behov. Vidare bör du vara lyhörd och engagerad. Vi ser gärna att du är omhändertagande och trygg som person, då stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Då vår kund uppskattar att vara utomhus och njuta av solen, även att ta sig ut på promenader och att följa sport på tv, så ser vi gärna att du som söker delar ett eller flera av dessa intressen. Om du känner att detta stämmer in på dig, kan du vara den vi söker! KRAV tidigare erfarenhet inom vård och omsorg goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift MERITER Vara i god fysisk form då en del lite tyngre förflyttningar förekommer Sysselsättningsgrad: 70-100 % Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Din ansökan kommer att läsas av medarbetare på Inre Kraft, kund och anhörig. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan. För anställning hos oss på Inre Kraft behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ner på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera, Du beställer enkelt med BankID via denna länk:Länk till belastningsregister Jobba hos oss på Inre Kraft AB Inre Kraft är ett familjärt assistansbolag med huvudsaklig verksamhet i Norrbotten och Västerbotten. Vår målsättning är att tillgodose varje kunds individuella och unika behov av personlig assistans, där det är kunden som berättar hur verksamheten ska bedrivas. Våra ledord är trygghet, stabilitet och familjär känsla. Våra kundservicemedarbetare är tillgängliga över telefon årets alla dagar mellan kl 06.00-22.00. Vi har anordnar återkommande kostnadsfria aktiviteter för våra kunder och för dig som medarbetare. Vi är mån om dig som anställd och våra kunder, och strävar efter att skapa en arbetsplats där alla trivs och utvecklas. Förmåner för dig som anställd hos Inre Kraft Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal och avtalspension. Du är försäkrad under arbetstid och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till våra anställda. Delning av ansökningar inom Team Olivia För att ge dig bästa möjligheterna att hitta rätt tjänst kan din ansökan komma att delas med våra systerbolag inom Team Olivia, om din profil matchar en ledig tjänst där. Självklart sker detta endast med ditt godkännande, vilket du anger i samband med din ansökan. För dig med anställningsstöd Om du har rätt till anställningsstöd tar vi hänsyn till detta vid en eventuell anställning. Att ange denna information i din ansökan är helt frivilligt - alternativt kan du välja att informera oss vid en eventuell intervju. Vi ser detta som en möjlighet att tillsammans skapa en bra lösning för dig som medarbetare.

23 juni 2025
Sista ansökan:
7 juli 2025
Köksbiträde till M/S Bränna
Brännastrand Fastigheter i Boden AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

M/S Bränna söker nu förstärkning till sitt köksteam under sommar säsongen, med ytterligare ett köksbiträde. Vi söker dig som går utbildning eller har tidigare erfarenhet av arbete inom kök. M/S Bränna är en A la carte restaurang som ligger i centrala Boden, där vi strävar efter att hålla en hög kvalitet och skapa restaurangupplevelser som våra gäster vill återuppleva flera gånger!

19 juni 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Vi söker en Hotellreceptionist med frukostansvar till Hotell Nivå
ByHart AB
Hotellreceptionister m.fl.

Om företaget Hotell Nivå ligger mitt i hjärtat av Boden och är ett personligt hotell med närhet till både stad och natur. Hos oss är det nära mellan kollegor, gäster och arbetsuppgifter – och varje dag bjuder på variation. Vi är stolta över att skapa en varm och välkomnande atmosfär där både gäster och medarbetare trivs. Nu söker vi en ny kollega som vill vara med och bidra till just det. ArbetsuppgifterSom Hotellreceptionist med frukostansvar är du en viktig del av vår dagliga drift. Du ansvarar för att välkomna gästerna, hantera bokningar via telefon och mail, checka in och ut, samt sköta kassahantering och fakturering. Utöver receptionsarbetet ingår även frukostservering, bar, disk, beställningar (tvätt och frukost) samt att leda och fördela städuppgifter. Då vi är ett mindre hotell kan du också behöva stötta upp inom konferensverksamhet, enklare servering och städning. Arbetet är schemalagt och innebär både vardagar och helger. Receptionens öppettider är vardagar 06:00–22:00 och helger 07:00–20:00. Vem är duVi söker dig som är glad, initiativrik och tycker om att ge service med ett leende. Du trivs med att ha många bollar i luften, gillar att ta ansvar och har en naturlig känsla för värdskap. Du är en doer som tar dig an dina uppgifter med energi och stolthet. Du behöver ha goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Finska är meriterande. Vi ser gärna att du har grundläggande datakunskaper och det är ett extra plus om du har arbetat i hotelldatasystem tidigare, men viktigast är att du har viljan att lära dig. Låter det intressant?Då har du chansen att bli en del av ett sammansvetsat team där din insats verkligen gör skillnad. Här får du ett flexibelt och varierat arbete i en miljö där du möter människor varje dag. Vi erbjuder en varm arbetsplats där vi hjälps åt och alltid har gästens bästa i fokus. AnsökanSysselsättningsgrad: 50–75 %. Anställningsform: Provanställning. Lönevillkor: Enligt överenskommelse. Tillträde: 2025-09-01 eller enligt överenskommelse. Har du frågor om oss, rollen och processen är du varmt välkommen att kontakta Hanna Müller, på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!

18 juni 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Receptionist | Coor | Boden
Lernia Bemanning AB
Kontorsreceptionister

På Coor möter vi varandra med nyfikenhet och är stöttande. Hos oss jobbar människor med olika personlighet, bakgrund och talang tillsammans. Vi blir starkare, har roligare och ger mer värde till våra kunder när vi blir inkluderade och litade på. Vi ser det varje dag. Vårt gemensamma uppdrag är att skapa de bästa arbetsmiljöerna i Norden – smarta, hållbara och fulla av glädje, för våra kunder och oss själva. Vårt sätt att lyckas med det och de komplexa utmaningar vi står inför varje dag är att ha ambition att se längre än våra konkreta arbetsuppgifter. Det är antagligen därför vi är ett av Nordens ledande företag inom Facility Management. Är du en serviceinriktad och organiserad person som brinner för att skapa ett välkomnande första intryck? Vår kund söker en receptionist till sitt team i Boden. Här får du chansen att vara ansiktet utåt, hantera administrativa uppgifter och bidra till en effektiv arbetsmiljö. Ta nästa steg i din karriär idag! Om tjänsten Som receptionist kommer du att vara ansvarig för att välkomna besökare och hantera inkommande samtal hos vår kund. Du kommer att koordinera mötesrum, administrera posthantering och bistå med allmän kontorsservice. I dina arbetsuppgifter ingår även att säkerställa att receptionen är representativ och att ge stöd vid interna och externa events. Du kommer att arbeta nära både interna team och externa leverantörer för att säkerställa en hög servicenivå och effektivitet i verksamheten. Anställningsform/tillträde Tillsvidareanställning som föregås av 6 månaders provanställning. Detta är en rekrytering vilket innebär att direkt anställning sker hos Coor i Boden. Tjänsten avser 80% Arbetstider: Rullande 5 veckors schema, vardagar 8.00-20.00, helg 12.00-20.00 Tillträde så snart som möjligt. Om dig Formell kompetens Vi söker dig som har avslutad gymnasieutbildning och gärna erfarenhet inom reception eller kundservice. Du bör ha en god kommunikationsförmåga i både svenska och engelska, samt vara bekväm med att hantera administrativa arbetsuppgifter. Erfarenhet av att arbeta med datorer och vanliga kontorsprogram är nödvändig, liksom en naturlig förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt i en dynamisk arbetsmiljö. Meriterande Det är meriterande om du tidigare har arbetat i en reception inom en större organisation, gärna med erfarenhet av bokningssystem och telefonväxlar. Utbildning inom service eller administration ses som ett plus. Kunskaper i ytterligare språk och erfarenhet av att hantera internationella kunder kan ge dig en fördel. Ett proaktivt arbetssätt och förmågan att snabbt anpassa sig till förändringar är också uppskattade egenskaper hos våra medarbetare. Om Lernia Lernia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag och finns över hela landet. Med vårt omfattande nätverk erbjuder vi spännande jobb hos attraktiva arbetsgivare och varumärken som hjälper dig att utveckla din kompetens och karriär, både på lång och kort sikt. Hur du söker tjänsten För att söka tjänsten, scrolla ner till ansökningsformuläret nedan. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag! Om du har några frågor är du välkommen att kontakta rekryterare Christina Rönnegard via e-post: [email protected]

17 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Demopersonal sökes till Petterssons Charkuteri för extrajobb!
Professionals Nord Luleå AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Prisbelönta Petterssons Charkuteri söker demopersonal på deltid! Är du social, utåtriktad och älskar god mat? Vill du representera ett anrikt charkuteri och ge kunder en smakupplevelse utöver det vanliga? Då har vi jobbet för dig! Information om företaget Petterssons Charkuteri är ett anrikt familjeföretag med en lång tradition av att tillverka högkvalitativa charkuteriprodukter. Med passion för hantverk och noggrant utvalda råvaror skapar de allt från klassisk falukorv och grillkorv till smörgåsmat. Deras produktion sker i Boden, där de med stor omsorg paketerar och distribuerar deras produkter till butiker, skolor och andra livsmedelsföretag. Hos Petterssons Charkuteri blir du en del av ett sammansvetsat team som brinner för god mat och genuint hantverk. De är stolta över deras arbete – och det har lönat sig! Vid senaste Chark-SM blev de utsedda till Svenska mästare i Falukorv! Information om tjänsten Professionals Nord söker för Petterssons Charkuteri räkning två demoarbetare. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Petterssons. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Petterssons Charkuteri önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected]. Du erbjuds: Ett roligt och omväxlande arbete där du får möta många människor  Möjlighet att utvecklas inom sälj och marknadsföring En flexibel deltidsanställning  Arbetsuppgifter Som demoarbetare hos Petterssons Charkuteri får du möjligheten att arbeta i butiksmiljö där du bjuder kunder på provsmakningar, informerar om deras produkter och skapar en positiv upplevelse kring deras varumärke. Ditt mål är att inspirera och engagera kunder att upptäcka deras högkvalitativa charkuteriprodukter. Tjänsten innebär resor till matbutiker i Norrbotten, främst längs kusten. I genomsnitt arbetar du varannan vecka på tisdagar och fredagar mellan kl. 10–17 eller 10–18. Vi söker dig som: I denna roll är dina personliga egenskaper det som väger tyngst. Du bör vara utåtriktad, serviceinriktad och trivs med kundkontakt. Du behöver också vara en självgående och ansvarsfull person som tar fullt ansvar för dina arbetsuppgifter och arbetar självständigt. Krav för tjänsten: Innehar B-körkort och bil då resor ingår i tjänsten Behärskar svenska i tal och skrift  START: Enligt överenskommelseOMFATTNING: DeltidSTAD: BodenURVAL: Sker löpandeKONTAKT: Lisa Bäckström ([email protected]) Sök tjänsten genom att klicka på ”sök jobbet” nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta [email protected]#Petterssons Charkuteri #Demopersonal #Extrajobb

17 juni 2025
Sista ansökan:
5 augusti 2025
MAX söker medarbetare över 18 år
Max Burgers AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Vem är du? Vill du ha roligt på jobbet? Är du sugen på en karriär inom snabbmatsbranschen eller ett extra jobb vid sidan av studierna? Oavsett vilket mål du har för framtiden så tror vi att du kommer att trivas hos oss!   Du är en riktig lagspelare och tycker om att jobba i team. Du ser dig själv som serviceinriktad och gillar ett högt arbetstempo. Du är noggrann men samtidigt effektiv och tummar aldrig på kvalitet. Att arbeta i team är något du trivs bra med, och du delar våra värderingar mod, passion och gemenskap. MAX utgångspunkt är alla människors lika värde. För oss betyder det lika möjligheter, rättigheter och skyldigheter oavsett vem du är. Det är dina egna ambitioner och resultat som avgör hur långt du kan gå. Vi hjälper dig på vägen med en tydlig plan, interna utbildningar och goda utvecklingsmöjligheter på Sveriges godaste burgarkedja. En dag på MAX Som restaurangbiträde är dina arbetsuppgifter varierande. Du serverar våra gäster och ser till så att det är fint och rent ute i restaurangen, jobbar i köket där du bland annat tillreder burgare, smoothies och friterar pommes. Du ansvarar för kassan där du tar emot beställningar och ser till så att gästerna får rätt varor, allt detta tillsammans med dina kollegor.  Arbetet innebär varierande arbetstider på dagar, kvällar, nätter och helger. Under handledning av restaurangchefen eller en erfaren kollega lär du dig jobbet steg för steg på de olika stationerna samt genom våra digitala utbildningar. Nästan alla våra chefer har börjat i den här rollen! Vad erbjuder vi? Vi erbjuder dig ett fartfyllt jobb i ett sammansvetsat team med väldigt goda möjligheter att växa och utvecklas. Vi erbjuder en rad olika internutbildningar för dig som är intresserad av att växa tillsammans med oss. Lön och villkor enligt kollektivavtal samt friskvårdsbidrag. MAX är Sveriges näst största burgarkedja och vi är i dagsläget strax över 7000 anställda. Vi befinner oss i en spännande expansion både i Sverige såväl som internationellt och vill ha med dig på resan. Smak, kvalitet och renlighet är värden vi aldrig tummar på. Vi är väldigt stolta över våra värderingar MOD, PASSION OCH GEMENSKAP. Vi lägger också mycket stor vikt och fokus på hälsa, miljö och socialt ansvar. Vi vill bli världens bästa burgarkedja och vägen dit är att göra världen lite godare, både genom att servera de godaste burgarna och genom att vara en god kraft i samhället.    Hur går processen till? Vi har valt att slopa CV och personligt brev till våra tjänster som restaurangmedarbetare. Istället för att skicka in ditt CV och personliga brev svarar du på ett antal urvalsfrågor och gör ett Servicetest. Vi ber dig att svara utförligt på urvalsfrågorna. Efter att du har skickat in din ansökan kommer du att få ett test skickat till din mail, detta är ett Servicetest och går ut på att du svarar hur du hade agerat i en situation som kan uppstå i det dagliga arbetet på MAX. Genom testet får du som kandidat ett smakprov på hur det är att arbeta på MAX. Testet tar max 15 minuter. Efter att du har gjort testet går vi igenom din ansökan och återkopplar till dig så snart vi kan. Går du vidare i processen får du en inbjudan till intervju, går du inte vidare återkopplar vi till dig via Mail. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Observera att Servicetestet är ett obligatoriskt steg i vår rekryteringsprocess, vi tar därför inte vidare kandidater som inte genomför Servicetestet. Varmt välkommen med din ansökan! Vill du läsa om hur vi hanterar dina personuppgifter? Gå in på www.max.se/dataskydd

16 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025