Sales Advisor 8h - Summer Substitute

As a Sales Advisor, you are responsible for always putting our customers first while creating an exceptional shopping experience in-store. Together with a great team, you contribute to the sales and profit in your store and share product and fashion knowledge. Key responsibilities: You are responsible for inspiring our customers by promoting campaigns, offers, and activities and delivering a great customer experience that contributes to the sales and profit goals of your store. You give and receive honest feedback to support not only your own development but also your colleague’s development. You follow health and safety routines to promote the safety and well-being of all our colleagues and customers. Qualifications If your personality and love for people & fashion match our beliefs and values, we appreciate this more than your experience & qualifications for our Sales Advisor positions. Additional information This is a temporary position offering 8 hours per week with start in April or by agreement. This position is based in Boden, Sweden and you should be able to work during store opening hours. Basic language skills in Swedish or English is needed. We have an ongoing selection, so the position may be filled before the application deadline, so send in your application today! The last application date is 28/4. Due to data policies, we only accept applications (CV and cover letter) through the career page. Benefits We offer all our employees at H&M Group attractive benefits with extensive development opportunities around the globe. All our employees receive a staff discount, usable on all our H&M Group brands in stores and online. Brands covered by the discount are H&M (Beauty and Move included), COS, Weekday, Monki, H&M HOME, & Other Stories, ARKET, Afound. In addition to our staff discount, all our employees are included in our H&M Incentive Program – HIP. You can read more about our H&M Incentive Program here. In addition to our global benefits, all our local markets offer different competitive perks and benefits. Please note that they may differ between employment type and countries. Inclusion & Diversity H&M is a part of H&M Group. At H&M Group, we’re determined to create and maintain inclusive, diverse and equitable workplaces throughout our organisation. Our teams should consist of a variety of people that share and combine their knowledge, experience and ideas. Having a diverse workforce leads to a positive impact on how we address challenges, on what we perceive possible and on how we choose to relate to our colleagues and customers all over the world. Hence all diversity dimensions are taken into consideration in our recruitment process. We strive to have a fair and equal process and therefore kindly ask you not to attach a cover letter in your application as they often contain information that easily can trigger unintentional biases. Company Description H&M Group is a family of brands; H&M, COS, Weekday, Monki, H&M HOME, & Other Stories, ARKET and Afound. At H&M Group, our people are the driving force behind our commitment to creating meaningful growth and more sustainable lifestyles. Help us re-imagine fashion and together we will reshape our industry. Learn more about H&M Group here. H&M is a fashion brand that offers the latest styles and inspiration, from fashion pieces and unique designer collaborations to affordable wardrobe-essentials. Our business idea is fashion & quality at the best price in a sustainable way. Learn more about H&M here.

17 april 2024
Sista ansökan:
28 april 2024
Bistropersonal till First Camp

Bistropersonal till First Camp  Vill du vara med och bidra till att ingen går hangry på semestern? Vi tror på att en nöjd mage är nyckeln till ett glatt hjärta. Genom din passion för mat kan du därför se till att göra gästernas semester ännu mer minnesvärd!  Vilka är First Camp? Vårt mål är tydligt - att bli världens ledande campingkedja.  En viktig del av upplevelsen för våra gäster är såklart att de får god och lättillgänglig mat. Vi vill skapa luncher med det lilla extra och kvällar med guldkant – kanske är det du som vill vara med och bidra genom att möta gästerna i våra bistros? Vad innebär rollen? Som bistropersonal kommer du att arbeta i vår bistro på destinationen. Du kommer tillaga mat enligt vårt smidiga koncept, servera och hantera dryck, samt ta hand om disk och städning. Du kan även delta i stämningshöjande shower och quiz i bistron på vissa destinationer.  Utöver ditt huvudansvar inom bistron förväntas du vara flexibel och kunna hoppa in och stötta andra områden vid behov. Vi arbetar alltid efter principen att gästernas behov sätts främst och vi hjälps åt att lösa eventuella utmaningar.  Vem Söker vi?  Vi ser gärna att du har erfarenhet av arbete inom café, restaurang eller snabbmatsställen. Har du en utbildning inom hotell- och restaurang är ett plus, men inte ett krav.  Personlighet är nyckeln för oss. Vi söker kollegor som kan sprida glädje för både gäster och medarbetare. Rollen kräver att du är positiv även under stressiga situationer, snabbt kan anpassa dig till förändringar och uppskattar tydliga koncept och rutiner.  Vi förväntar oss att du kan kommunicera obehindrat på svenska eller engelska för att ta emot instruktioner och interagera med våra gäster.  Vad Erbjuder Vi?  På First Camp har många börjat i din position och sedan klättrat inom företaget. Du kommer att få möjlighet att utvecklas, lära dig nya saker och träffa människor från hela världen. Våra gemensamma värderingar styr våra dagliga handlingar:  We Care: Vi bryr oss om varandra, våra gäster och naturen.  We Have Fun: Vi har kul på jobbet och har ett glatt sinne både internt och när vi möter våra gäster.  We Simplify: Vi strävar alltid efter att göra vårt arbete enklare.  We Deliver Results: Allt vi gör ska ge resultat för oss, våra ägare och våra gäster.  Vi erbjuder en arbetsplats med goda möjligheter till utveckling och med kollegor som arbetar och har roligt tillsammans, lär av varandra. Tillsammans vill vi fortsätta att utvecklas och växa med fler stjärnor som vill vara med och bygga vår framtid. Villkor  Vi söker medarbetare till sommarsäsongen med varierande omfattning (20-40 h/vecka). Arbetstiderna kan inkludera tidiga morgnar, kvällar och helger i enlighet med hotell- och restaurangfackets kollektivavtal.  Ansökan  Vi genomför urval och intervjuer löpande.  Detta kan vara början på något fantastiskt. Välkommen med din ansökan redan idag!  ? First Camp är Skandinaviens ledande campingkoncern med totalt 70 destinationer i Sverige, Danmark och Norge. Vi är inne i en spännande tillväxtfas och har genom organisk tillväxt och ett stort antal förvärv gått från drygt 100 MSEK i omsättning 2016 till nu över 1 000 MSEK ett normalår. Vi är ett stort team med över 1500 medarbetare som brinner för våra gästers upplevelser och som strävar mot att bygga världens ledande campingkedja.

16 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Matinspiratör

Om oss Brand Impact har sedan 1988 hjälpt varumärken inom detalj-och dagligvaru-handeln med att synliggöra sina produkter ute i butikerna antingen genom att bjuda kunder på ett smakprov/pratstund eller att helt enkelt jobba med att exponera och framhäva produkterna genom det visuella. Just nu söker vi dig som vill jobba i livsmedelsbutiker med att bjuda på smakprover av olika varumärkens produkter. Det här jobbet passar dig som vill ha ett socialt jobb och även har ett stort matintresse. Vi söker dig som Är över 18 år Kommunicerar väl på svenska Är en glädjespridare Har ett intresse för mat & dryck Är serviceminded Kan jobba vid behov framför alltpå To-Fre mellan kl 11-19 Varför ska du jobba med oss? Förutom ett roligt extrajobb så erbjuder vi dig en bra lön & ett kunnigt supportteam som alltid finns till din hjälp. Har du egen bil betalar vi ut milersättning. I vår grundutbildning ingår bl.a fördjupade kunskaper inom livsmedelshygien, marknadsföring och försäljning. För oss är din personlighet och passion viktigare än utbildning Vi ser fram emot din ansökan!

16 april 2024
Sista ansökan:
3 maj 2024
Markarbetare för start omgående

Om kundföretaget Är du intresserad av ett omväxlande jobb som markarbetare? Har du en annan sysselsättning på minst 50% och söker något extra för att fylla ut din tid? Då är du varmt välkommen med din ansökan! Vi söker nu markarbetare till vår kund som jobbar med bergförstärkning inom anläggning och gruvnäringen. Den här tjänsten innebär att du blir behovsanställd av Konsultia men tillbringar dina bokade arbetsdagar ute hos vår kund. Dina arbetsuppgifter Arbetet involverar all typ av bergarbete både ovan och under jord. Bland annat skrotning, bergrensning, bultning, nätning, och betongsprutning. Mer information om kundföretaget ges vid eventuell intervju. Din profil Din personlighet viktig för oss. Vi söker dig som är van att jobba med kroppen, har ett eget driv och är positiv och ansvarstagande. Du ska kunna jobba självständigt men även arbeta bra i team tillsammans med andra. Att du är noggrann och säkerhetsmedveten är av yttersta vikt. Meriterande om du har erfarenhet eller utbildning som markarbetare eller inom gruvnäringen sen innan, dock inget krav. Önskvärt att vara flexibel med arbetstider då man jobbar som behovsanställd och kan få jobba med kort varsel. Övrig information För eventuella frågor om tjänsten kontakta ansvarig konsultchef Maria Berggren på 072-5172604 eller [email protected] Vi läser ansökningar och intervjuar löpande, tjänsten kan tillsättas innan ansökningstidens utgång så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Observera att vi inte tar emot ansökningar via mejl utan man söker med ett bifogat CV i ansökan här. VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN! Om oss FÖR SVENSK INDUSTRI FRAMÅT En stor del av framgångssagan Sverige möjliggjordes av industriföretagens framfart under 1900-talet. Arbetstillfällen skapades, skatteintäkter genererades och många bolag tog sig ut på en global marknad. Det vill vi ska fortsätta. Idag är industrin mer konkurrensutsatt än någonsin och förändringstakten ställer allt högre krav på kompetensförsörjning och produktion i balans. Genom våra bemanningslösningar hjälper vi våra kunder att navigera och stärka sin konkurrenskraft. Vi vilar på övertygelsen att engagerade människor gör skillnad. Vårt värderingsdrivna förhållningssätt och våra schyssta villkor attraherar de bästa medarbetarna. Konsultia är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag och har kollektivavtal. Du har marknadsmässig lön, reglerad semester, rätt till sjuklön, pension och försäkringar. Vi erbjuder också friskvårdsbidrag och tillgång till företagshälsovård. Företaget är kvalitéts- miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt OHSAS 18001. Konsultia har kontor i Piteå, Skellefteå, Umeå, Örnsköldsvik, Sundsvall, Bollnäs och Borlänge. Läs gärna mer om oss på vår hemsida www.konsultia.se

16 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Lärare Bleckblås till Kulturskolan

Vill du vara med och bidra till satsningarna kring vår tids största utmaningar, och kunna påverka och lämna över något för framtida generationer att vidareutveckla? Då är Bodens Kommun en arbetsgivare för dig! Boden ligger i Norrbottens kustland, endast 3 mil från havet mellan två älvdalar. Här bor cirka 28 000 personer. Boden är en modern småstad med närhet till det mesta vilket skapar ett givande arbets- och fritidsliv, det vi kallar närhetsliv. Boden ligger i hjärtat av en etableringsintensiv region och är en viktig del av den gröna globala samhällsomställningen. Här skapas ett samhälle i tillväxt, rustat för att möta den gröna ny industrialiseringen, med smarta och hållbara lösningar för samverkan, boende, transporter, vardagen och ett modernt företagande. Med ett starkt stöd från kompetenta kollegor och chefer, får du mod att våga prova. Hos oss får du stort förtroende i en fantastisk miljö, där det finns möjlighet att utveckla dig själv och andra. Vill du veta mer om hur det är att jobba i Bodens kommun? Då kan du läsa mer här: www.boden.se/jobbaiboden Välkommen till Arbetsmarknad- och utbildningsförvaltningen i Bodens kommun! I Bodens förskolor och skolor ges barn och unga mod och kompetens att möta framtidens utmaningar – den visionen arbetar vår förvaltning för. Kunskap, trygghet och goda lärmiljöer är utmärkande i våra verksamheter. Som medarbetare i vår förvaltning kommer Du ha kompetenta kollegor som visar respekt och tolerans och vars stora engagemang skapar arbetsglädje och stolthet. Tillsammans fokuserar vi på att ständigt förbättra verksamheten. Inom Kulturskolan i Boden finns förutom musiklärare även dans- och dramapedagoger. Vi jobbar tillsammans med olika projekt, det innebär att du som lärare inte bara är begränsad till att jobba med eleverna i klassrummet utan också kan komma att delta i konserter, spelningar, avslutningar och examensfirande, vilka kan äga rum i olika lokaler runt om i vårt samhälle. Vi samarbetar regelbundet med organisationer som Röda Korset, Världens Barn, Svenska kyrkan m,m. El Sistema är en del av vår verksamhet. Som lärare vid Kulturskolan tillhör du ett glatt och positivt arbetslag på 16 personer som tillsammans jobbar för att ge barnen och ungdomarna i Boden möjlighet att få ett extra språk, ett kulturellt uttryckssätt. Vi är en kulturskola i ständig utveckling och söker dig som är kunnig, flexibel och gillar att jobba med barn och unga. Med det sagt vill vi välkomna dig till vårt gäng! För visst vill Du också ha ett av världens viktigaste jobb? ARBETSUPPGIFTER Som lärare hos oss på Kulturskolan ingår att bedriva bleckblåsundervisning för barn och unga, enskilt och i grupp, att leda undervisning på olika nivåer och i olika genrer, att aktivt delta i elevrekrytering för att bygga upp och behålla ett stabilt elevunderlag samt att medverka i vår orkesterverksamhet, som kan ske både dagtid och kvällstid. KVALIFIKATIONER Det är önskvärt att du har musiklärarexamen eller annan utbildning/erfarenhet som bedöms vara likvärdig. Du har dokumenterad erfarenhet av att undervisa barn och unga. Du har en gedigen musikbakgrund och är väl bevandrad i olika genrer och stilar. Du har goda IT-kunskaper. Vi söker Dig som har B-körkort och egen bil eftersom undervisningen sker ute på skolorna i Bodens kommun. Tjänstens omfattning är 80% ÖVRIGT Vänlig bifoga lärarlegitimation eller examensbevis. Utdrag ur belastningsregistret måstes uppvisas före anställning i förskola och grundskola. Vi värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning samt mångfald inom alla yrkesområden. Vi har rökfri arbetstid och vi erbjuder en friskvårdstimme i veckan och ett friskvårdsbidrag. Via vår hälsoportal kan du som medarbetare boka in dig på olika friskvårdsaktiviteter ex massage, prova-på-träning, föreläsningar mm. När du söker jobb hos oss vill vi att du använder vårt e-rekryteringssystem. På så sätt blir hanteringen av din ansökan effektiv, snabb och säker. Inför rekryteringsarbetet har Bodens kommun tagit ställning till rekryteringskanaler. Vi tackar vänligt men bestämt nej till all kontakt med mediasäljare, rekryteringssajter eller liknande i denna rekrytering.

16 april 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024
Personliga assistenter, timvikarier till man

Vill du vara med och bidra till satsningarna kring vår tids största utmaningar, och kunna påverka och lämna över något för framtida generationer att vidareutveckla? Då är Bodens Kommun en arbetsgivare för dig! Boden ligger i Norrbottens kustland, endast 3 mil från havet mellan två älvdalar. Här bor cirka 28 000 personer. Boden är en modern småstad med närhet till det mesta vilket skapar ett givande arbets- och fritidsliv, det vi kallar närhetsliv. Boden ligger i hjärtat av en etableringsintensiv region och är en viktig del av den gröna globala samhällsomställningen. Här skapas ett samhälle i tillväxt, rustat för att möta den gröna ny industrialiseringen, med smarta och hållbara lösningar för samverkan, boende, transporter, vardagen och ett modernt företagande. Med ett starkt stöd från kompetenta kollegor och chefer, får du mod att våga prova. Hos oss får du stort förtroende i en fantastisk miljö, där det finns möjlighet att utveckla dig själv och andra. Vill du veta mer om hur det är att jobba i Bodens kommun? Då kan du läsa mer här: www.boden.se/jobbaiboden Vi söker dig som vill arbeta som timvikarie inom personlig assistans för arbete hos en man i 60-årsåldern med ALS. ARBETSUPPGIFTER Brukaren behöver stöd och hjälp med det mesta för att klara sin vardag. I arbetet ingår att bistå honom i hans behov av stöd och hjälp med måltid, personlig omvårdnad, förflyttning. Det är schemalagd arbetstid, dag, kväll, helg och natt. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har en väl utvecklad empati, en god förståelse och respekt för den funktionshindrades svårigheter och möjligheter samt respekt för den enskildes integritet och självbestämmande. Då brukaren har svårigheter att kommunicera är det viktigt att du inte stressar, är lugn och lyhörd. Vi söker dig som kan kommunicera med personer som förlorat förmågan att kommunicera via sitt tal. Brukaren kommunicerar delvis via ett hjälpmedel. Därför söker vi dig som läser, skriver och talar svenska flytande. Meriterande är om du har läst Omvårdnadsprogrammet eller har utbildning som personlig assistent och/eller erfarenhet från yrket. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Vi värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning samt mångfald inom alla yrkesområden. Vi har rökfri arbetstid. Vi erbjuder en friskvårdstimme i veckan och ett friskvårdsbidrag. Via vår hälsoportal kan du som medarbetare boka in dig på olika friskvårdsaktiviteter ex massage, prova-på-träning, föreläsningar mm. Följ oss gärna på Facebook och Instagram När du söker jobb hos oss vill vi att du använder vårt e-rekryteringssystem. Support i e-rekryteringssystemet kan du få via 0771-693 693 Frågor om tjänsten besvaras av kontaktpersonerna i annonsen. Vid alla nyanställningar måste ett utdrag ur Rikspolisstyrelsens belastningsregister lämnas in. Observera att kuvertet inte får vara öppnat när vi tar emot det. För att underlätta hanteringen av din ansökan kan du själv i förväg begära ett utdrag, se länk via hemsida: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsregistret/ Vi tackar vänligt men bestämt nej till all kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

15 april 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Restaurang och baransvarig

Restaurang Färgaregatan är en a la carte restaurang och lunchrestaurang i Centrala Boden. Är du er serveringsstjärna som älskar kontakt med människor, tycker om att servera god mat och dryck? Vi söker dig som är ansvarstagande, glad, arbetsam och som vill att våra gäster ska älska att komma tillbaka till oss! Du har ansvar för restaurangen, baren, och du leder dina kollegor i restaurangen under dina arbetspass, ta ansvar för bokningar, planering av arbetet i restaurangen, när, var och hur, skötsel och inköp kopplade till Restaurangen och baren. Du tycker det är roligt att uppdatera våra sociala medier, och fixar bilder, filmer, erbjudanden. Du svarar sommartid för att uteserveringen alltid är i toppskikt. Du ansvarar för utskänkning under dina arbetstider, beställer alkohol, servar våra gäster och leder arbetet i restaurangen när Chefen ej är närvarande. Vi söker dig som älskar att serva i Restaurang. Du förstår självklart att vi jobbar mest kvällar och helger- då våra gäster vill komma och äta hos oss. Vi söker dig som har en hög arbetsmotor, som är en glad och omtänksam medarbetare, och som bemöter våra gäster med stort leende och proffessionalitet. Vi ser att de har erfarenhet av arbete i restaurang, har god kännedom om hur man kombinerar mat och dryck. Är du vår nya medarbetare? Vi ser gärna att du genomgått kurs i ansvarsfull alkoholservering. Att du har goda referenser från tidigare arbete i Restaurang. Vi vill även du har bra kunskaper i kombinationen av mat och dryck samt om allergener. Välkommen att söka jobbet som Restaurangansvarig hos oss på Restaurang Färgaregatan. Tjänsten är på 75 %. Arbetet kan leda till en tillsvidareanställning from september 2024.

15 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Serveringspersonal - sommarjobb 3 st.

Efter påsk påbörjar vi inskolningen av nya medarbetare som vill jobba här i sommar. Nu söker vi glada, hjälpsamma och ansvarstagande medarbetare . Restaurang Färgaregatan är en a la carte restaurang och lunchrestaurang i Centrala Boden. Vi har en stor solig uteservering- där vi vi ge våra gäster bästa mat och service upplevelse. Är du en servicestjärna, sök då jobb hos oss. Det finns även möjlighet att fortsätta jobba under hösten, varannan helg. Vi söker dig som älskar att serva i Restaurang. Du förstår självklart att vi jobbar mest kvällar och helger- då våra gäster vill komma och äta hos oss. Vi söker dig som har en hög arbetsmotor, som är en glad och omtänksam medarbetare, och som bemöter våra gäster med stort leende och proffessionalitet. Är du vår nya medarbetare? Välkomna att söka jobb hos oss.

15 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Förare för Matleverans (Boden)/Riders for Food Deliveries (Boden)

Har du egen bil och B-körkort och söker ett heltids-/deltidsjobb? Vi anställer chaufförer för matleveranser i Boden. Om du är intresserad så skicka din ansökan redan idag. Som bud kommer du att ansvara för att leverera mat från restauranger till kunder och du får garanterad ersättning per timme. ------------------------ Do you have your own car and a B driver's license and are looking for a full time/part time job? We are hiring drivers for food deliveries in Boden. If you are interested then send your application today. As a courier, you will be responsible for delivering food from restaurants to customers and you will have guaranteed compensation per hour. Task: Must have a smartphone Accept maximum orders on the app, received from restaurants, and deliver to the customers. Cannot deny any order on the app if it is shown. Qualifications: Driver's license for a passenger car (minimum B driver's license). Good driving habits and the ability to drive vehicles in a safe and responsible manner. Ability to navigate and plan routes. If you are interested and want to be our team member then please send your application at: Skicka ansökan till: [email protected] Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

14 april 2024
Sista ansökan:
14 maj 2024
Parkeringsvakter i Boden/Luleå

Smart Parkering Sverige AB har idag hand om parkeringsövervakning, drift och förvaltning av garage och parkeringsanläggningar. Detta gör vi på uppdrag av fastighetsägare, bostadsrättsföreningar och förvaltningsföretag. Vi tillhandahåller smarta skräddarsydda digitala och miljövänliga lösningar samt marknadens kundvänligaste plattform. Vi är verksamma på flera orter runt om i landet med ett huvudkontor i Stockholm. Med miljö och teknik i fokus skapar vi framtidens parkering! Information om tjänsten: Smart Parkering Sverige AB växer och satsar på Norrland. Vi söker proaktivt efter kandidater inför framtida uppdrag i Luleå och dess omnejd med start enligt överenskommelse. Att arbeta som parkeringsvakt hos Smart Parkering innebär att du bevakar våra kunders anläggningar både utomhus och i parkeringshus med syfte att främja trafiksäkerheten, öka framkomligheten och förbättra trivseln i boendemiljöer. Vi söker dig som har erfarenhet som parkeringsvakt eller från bevaknings- och säkerhetsbranschen. Du har en positiv attityd, känsla för noggrannhet samt att du är duktig på att kommunicera med andra människor. Vidare ser vi att du har lätt för att upprätthålla god ordning och reda, själv kan planera och organisera ditt arbete och har en känsla för kvalitet. Smart Parkering Sverige AB är ett ungt bolag vilket innebär att du kommer jobba nära ledningen. Vi ser att du är självständig, driven och lojal. Tjänsten är en behovsanställning och arbetstidernas förläggning är på dagtid, kvällar och natt under årets samtliga dagar. Tjänsten inleds med en provanställning på 6 månader. Arbetet utgår från vårt kontor i Luleå och vid anställningens start erhåller du en intern utbildning på ca en till två veckor beroende på behov. I samband med anställning begärs utdrag från polisens belastningsregister. Lön utgår enligt kollektivavtal. Kvalifikationer: • Innehar B-körkort • Goda kunskaper i svenska och engelska • Erfarenhet som parkeringsvakt eller från bevaknings- och säkerhetsbranschen För att trivas tror vi att du är: • Serviceinriktad • Ansvarstagande • Lugn och saklig i ditt bemötande • Flexibel, arbetet innebär varierande arbetsdagar, arbetstider och mycket utomhusarbete I övrigt tror vi att du drivs av att göra ett gott arbete och av att vara en god representant för Smart Parkering Sverige AB. Urval: Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan! Frågor? Kontaktar ansvarig rekryterare, Victor Emanuelsson Van Eekelen via [email protected] Ansökningar tas enbart emot via formuläret. Övrigt: Vi väljer att självständigt tillhandahålla denna rekryteringsprocess, rekryterare och annons säljare undanbedes.

14 april 2024
Sista ansökan:
31 juli 2024