Lediga deltidsjobb i Burlöv
Det finns totalt 20 lediga deltidsjobb att söka i Burlöv
Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad
Gillar du att köra bil, har erfarenhet av fysiskt arbete och vill jobba extra vad sidan av studierna? Då har vi tjänsten för dig! I denna tjänst kommer du att få vara mycket självständig, där du kommer att åka ut till olika kunder och leverera mattor runt om i Malmö. Du kommer att hämta upp mattor som behövs tvättas och byta ut mot en som är nytvättad. I arbetsuppgiften kan det ingå att först lasta bilen med mattorna innan du kör iväg. Därför söker vi dig som kan ta egna initiativ och är ute efter ett fysiskt arbete. Du kommer att jobba en dag i veckan och dagen kommer att bli mellan Måndag till Fredag. Arbetstiden kommer att bli cirka 15:30 - 20:30. Du kommer att få en kortare upplärning där du får åka med och se hur arbetet går till och hur en rutt kan se ut. Du kommer att bli anställd hos StudentConsulting men bli uthyrd till vår kund Elis Textil Service AB. De ligger ute i Arlöv och under mer än 70 år har de arbetat efter en cirkulär affärsmodell, där de erbjuder textil- och hygienlösningar åt hotell, restauranger, vårdgivare, industrier och fastighetsägare. De hyr ut, hämtar, tvättar och lagar – om och om igen. Tjänsten ska tillsättas omgående och kommer att fortgå till Mars nästa år, kanske även längre. Men vi ser att du kan arbeta hela denna period och är öppen för längre. Om du har truckkort får du chans till utökade arbetsuppgifter. Din profil Krav: - För att du ska vara aktuell för tjänsten krävs det att du är studerande på minst 50% och att dina studier är CSN- berättigade. - Du behöver ha B - körkort, automatiskt eller manuellt. - Du trivs i högt tempo. Meriterande: - Truckkort. - Erfarenhet av Service. - Erfarenhet av Fysiskt arbete. Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Att utbilda barn och ungdomar kan vara samhällets viktigaste uppgift. Vill du vara med och utveckla dig själv och andra i rollen som vikarie? Nu söker vi för kunds räkning lärarvikarier för arbete på deltid. Det ställer höga krav på din kunskap och pedagogiska/sociala förmåga, du ska vara lösningsorienterad som person och kunna kombinera läraryrket med en god förmåga att skapa relationer till elever och kollegor. Vi vill att du: Är kommunikativ, van att ta egna initiativ och har hög social kompetens Är engagerad och är ansvarstagande i ditt arbete Är lösningsorienterad och är pedagogisk i din utlärning Krav: Gymnasieexamen eller motsvarande Behärskar god svenska i tal och skrift Meriterande är om du har relevant utbildning och/eller tidigare arbetat med barn Kan visa utdrag från belastningsregistret (enligt lag för att arbeta med barn) Är du rätt person? Ansök redan idag! Om oss: Miljonbemanning är en organisation som kännetecknas av mångfald och en inställning av lönsamhet. Vi är specialiserade på att se till att kompetens och trivsamhet går hand i hand. Hos Miljonbemanning växer individer. Här finns kvalitet och kompetens. Vi vet att olikheter berikar och välkomnar alla att söka jobb hos oss.
Är du redo för en nyckelroll i Burlövs kommuns spännande utveckling? Vi söker nu en erfaren och engagerad samhällsbyggnadschef för ett 8 månader långt interimsuppdrag med möjlighet till förlängning. Då tjänstgäringsgraden kan komma ett variera under uppdragets gång (mellan 70 - 100%) så tror vi att du kanske driver ett eget bolag och vill gå in som underkonsult via oss. Kommande behov/ arbetstiden stäms av veckovis med kommundirektören. Uppdragets varaktighet: 1 januari 2024 - 31 augusti 2024 med möjlighet till förlängning med upp till 9 månader. Plats: Burlövs kommun Dina ansvarsområden: I rollen som Samhällsbyggnadschef kommer du att leda och samordna samhällsbyggnadsarbetet i kommunen vilket bl. a. inkluderar; * Övergripande personal- och budgetansvar, exklusive miljö- och byggavdelningen * Forma och implementera den nya organisationen, aktivt delta i omorganisationsprocessen * Strategiskt ledarskap och nära samarbete med politiken för att driva verksamhetsutveckling * Processoptimering av samhällsbyggnadsprocesserna för ökad helhetssyn och effektivitet * Organisationsutveckling för att skapa ökad helhetsbild, koordinering, transparens och samarbetskultur * Implementering av ny organisation och tillhörande arbetssätt * Tydligt ledarskap med förmåga att växla mellan verksamhets- och kommunövergripande perspektiv Dina kvalifikationer: * Universitetsutbildning inom relevanta områden, stödd av flerårig arbetslivserfarenhet * Tidigare erfarenhet som samhällsbyggnadschef i kommunal verksamhet eller liknande befattning * Förmåga att företräda kommunen i va-frågor och bevisad förhandlingsförmåga * Strategisk förmåga och tydligt ledarskap med dokumenterade framgångar * Erfarenhet av aktivt deltagande i organisationsutveckling och genomförande av förändringsprocesser * Stark kommunikationsförmåga och förmåga att skapa samarbetskultur Ovan erfarenheter/ kvalifikationer måste kunna styrkas med 3 referenser (högst 10 år gamla) Låter det som om det är dig vi söker? Då ser vi fram emot din snara ansökan! Då vi arbetar med löpande urval kan tjänsten komma att tillsättas före ansökningstidens slut!
Arbetsbeskrivning Till vår kund söker vi nu en interimschef inom samhällsbyggnad för en kommunal verksamhet. Har du tidigare arbetat med en liknande roll och brinner för ett närvarande ledarskap då är du varmt välkommen med din ansökan senast den 6 december. Uppdraget startar 2024-01-01 och fortlöper till och med 2024-08-31 med chans till förlängning. Uppdragets omfattning kommer ligga mellan 70-100 %. Ansvarsområden Kommunen har idag tre avdelningar; tillväxtavdelningen, tekniska avdelningen och miljö- och byggavdelningen. Nu står de inför en omorganisation där de ska sammanställa de tre verksamhetsområden till ett inom samhällsbyggnad. Som interim samhällsbyggnadschef ansvarar du för att leda och samordna arbetet de avdelningar och ha personal- och budgetansvar. Du kommer ingå i kommunledningsgruppen och kommunledningsförvaltningens ledningsgrupp och leder samhällsbyggnadsverksamhetens ledningsgrupp. Utöver ovanstående så kommer även uppdraget att implementera den nya organisationen falla under dina ansvarsområden. Andra fokusområden är: Att fortsätta pågående kartläggnings- och utvecklingsarbete med samhällsbyggnadsprocesserna; samhällsbyggnadsprocessen som helhet men även lokalförsörjningsplan, investeringsbudget, driftsbudget, exploateringsbudget. Processerna syftar till att öka helhetssynen, tydliggöra rollerna och vilka arbetssätt krävs för ett effektivt arbete från ax till limpa (påbörjad verksamhetsbeskrivning med tillhörande HASKI behöver exempelvis utvecklas och fördjupas). Digitalisering har en naturlig del i detta arbete. Att se över behov av utveckling och samordning i verksamheten som helhet för att skapa ökad helhetsbild, koordinering, transparens och samarbetskultur med gemensamt ansvarstagande i verksamheten. Det är även viktigt att samhällbyggnadschefen arbetar aktivt och direkt för att säkra och förbättra tillgänglighet och svar från samtliga avdelningar inom verksamhetsområdet. Här behöver samarbetet med kommunens medborgarservice också utvecklas och fördjupas vad gäller hur och vem som ger svar. Kvalifikationer Universitetsutbildning inom relevant område Erfarenhet som samhällsbyggnadschef i kommunal verksamhet eller motsvarande position med erfarenhet av de områden som nämns ovan. Erfarenhet av att leda chefer samt att arbeta nära politiken Erfarenhet av att företräda en kommun i va-frågor och vara en skicklig förhandlare. Ha en strategisk förmåga och kunna utöva ett tydligt och närvarande ledarskap Flexibilitet och förmåga att kunna växla mellan ett verksamhetsperspektiv och ett kommunövergripande perspektiv. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Har du flerårig arbetslivserfarenhet inom chefskap och trivs med driva verksamheter framåt? Vi söker dig som är en god människokännare och som gillar att arbeta med människor. Sök tjänsten idag! Om uppdraget Vi söker nu en interimschef till en kommunal verksamhet som är verksamma inom samhällsbyggnad. I rollen kommer du att ha både personal- och budgetansvar där du blir en viktig del av att driva verksamheten framåt. Arbetet kommer att genomföras på plats hos vår kund med kontor i Arlöv. Uppdraget förväntas starta den 2 januari 2024 och sedan pågå till och med 30 augusti 2024, med chans till förlängning. Tjänsten kommer vara av varierande omfattning med 100% under första tiden och sedan 70-75% under större delen av uppdraget. Den berörda arbetsplatsen har under 2024 en utvecklingsplan att införa ett verksamhetsområde inom Samhällsbyggnad och till detta söker vi nu en driven och affärsmässig avdelningschef. Samhällsbyggnadschefen ingår i kommunledningsgruppen och kommunledningsförvaltningens ledningsgrupp samt leder samhällsbyggnadsverksamhetens ledningsgrupp. Dina arbetsuppgifter Under detta uppdrag kommer du att leda och samordna arbetet på tre olika avdelningar och ha personal- och budgetansvar. Du kommer i linje med detta implementera det nya verksamhetsområdet till organisationen. Bland annat kommer du att fortsätta pågående kartläggnings- och utvecklingsarbete med samhällsbyggnadsprocesserna. Exempelvis samhällsbyggnadsprocessen som helhet men även lokalförsörjningsplan, investeringsbudget, driftsbudget, exploateringsbudget. Detta syftar till att öka helhetssynen, tydliggöra rollerna och vilka arbetssätt krävs för ett effektivt arbete från ax till limpa. Digitalisering och utveckling har en naturlig del i detta arbete. Även andra parter, så som, avdelningar, förvaltningar, intressenter, samarbetspartners och medborgare utanför den egna verksamheten är naturliga aktörer i processerna. Exempel på fokusområden under uppdraget är: - Att se över behov av utveckling och samordning i verksamheten som helhet för att skapa ökad helhetsbild, koordinering, transparens och samarbetskultur med gemen-samt ansvarstagande i verksamheten. - Adressera punkter som kommit fram i rapport kring organisationsöversynen Vi söker dig som vill och kan arbeta aktivt och direkt för att säkra och förbättra tillgänglighet och svar från samtliga avdelningar inom verksamhetsområdet. Här behöver samarbetet med kommunens medborgarservice också utvecklas och fördjupas vad gäller hur och vem som ger svar. Dina kvalifikationer - Högskoleutbildning inom relevant område - Tidigare arbetslivserfarenhet som samhällsbyggnaschef inom en kommunal verksamhet, eller motsvarande erfarenhet. - Erfarenhet av att företräda en kommun i va-frågor samt vara en skicklig förhandlare Det är för denna roll viktigt att ha en strategisk förmåga och i sitt ledarskap vara tydlig och närvarande. Att vara flexibel och kunna prioritera och arbeta efter olika verksamhetsperspektiv även av stor vikt. Vad vi erbjuder dig Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta. Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2023-12-08 Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Jan Snellman, [email protected] För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 194 50 00 Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Gillar du mat & dryck? Vill du ha ett arbete där du verkligen gör skillnad? Till butiken i Arlöv söker vi nu en engagerad försäljare som vill ta kundmötet till högsta nivå. Tjänsten är ett vikariat under perioden 2024-02-01 - 2024-08-31. Omfattningen av tjänsten är 60%, arbetstiden per vecka kan variera. Om rollen Rollen som försäljare innebär att man är Systembolagets ansikte utåt. Med passion, högt driv, engagemang och ett personligt ansvar levererar du ett imponerande kundmöte tillsammans med dina kollegor. Det dagliga arbetet som försäljare i butik innebär att du växlar mellan att möta kunder, arbeta i kassa och på lager, upplockning av varor samt lokalvård. Om dig Som person är du noggrann och flexibel och delar generöst med dig av din kunskap. Du är serviceinriktad och kan se varje kunds unika behov. Du har ett öppet förhållningssätt till alla du möter. Du har lätt för att samarbeta och bidrar till ett gott arbetsklimat. Du har fyllt 20 år när anställningen påbörjas och arbetet ställer krav på en god fysik eftersom tunga lyft förekommer. Om din utveckling hos oss Systembolaget är i ständig utveckling och det kommer du också att vara om du arbetar hos oss. Alla nyanställda genomgår ett introduktionsprogram där du får lära dig mer om Systembolagets uppdrag och våra produkter. Du kommer framför allt att utveckla dina kunskaper i vardagen tillsammans med dina kollegor men vi har även utbildningar på vår kursgård. Du har en egen kompetensutvecklingsplan och medarbetarsamtal genomförs löpande under året. Du tar själv ett stort ansvar för ditt lärande. Kontakt Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Jens Thögersen, butikschef, på telefonnummer: 073-415 12 57. Ansökan Vid intresse är du välkommen att registrera din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 2023-12-08. Vi behandlar ansökningar löpande, och butiken kan komma att avsluta sin annonsering tidigare. Vi tar inte emot ansökningar via mejl eller brev. ------- Systembolagets uppdrag baserar sig på omsorgen om folkhälsan. Visionen är att skapa ett samhälle där alkoholdrycker njuts med omsorg om hälsan så att ingen tar skada. Systembolaget bidrar med kunskap, både när det gäller mat och dryck och alkoholens påverkan på hälsan. På så vis vill vi inspirera till medvetna dryckesval och ett hälsosammare förhållningssätt till alkohol. För mer information se omsystembolaget.se.
Välkommen till en värderingsstyrd organisation Attendo Arwidius väg består av två gruppbostäder för personkrets 1 enligt LSS, som ligger i Burlöv med vacker grönskande omgivning och hästar som närmsta granne. Vi söker dig som har ett intresse för att arbeta med människor och lockas av möjligheten att få vara med och göra skillnad. Beskrivning av tjänsten Arbetsuppgifterna innefattar pedagogiskt och praktiskt stöd i den dagliga livsföringen, omvårdnad, läkemedelshantering efter delegering och social dokumentation. Du ska i samarbete med den enskilde och/eller dennes nätverk upprätta, driva och följa upp genomförandeplanens mål och förverkliga största möjliga kvalitet och delaktighet i vardagen. Svara för den enskildes omvårdnad och tillsammans med den enskilde träna självständighet. Det är viktigt att kunna skapa, bibehålla och utveckla en god kontakt med anhöriga, sjukvård och andra viktiga kontakter för den enskilde. Du är lugn, stabil och kan hålla ett realistiskt perspektiv på situationer som uppkommer i det dagliga arbetet. Du har en problemlösande analysförmåga, du arbetar bra med komplexa frågor och kan snabbt analysera situationer och fatta beslut. Du har en god samarbetsförmåga och relaterar till andra på ett lyhört sätt samt trivs med att samverka med andra professioner, ständigt med individen i fokus. Du bör vara lyhörd och engagerad på ett sätt som skapar möjligheter och förutsättningar för den boende i dess vardagliga liv. Du behöver vara en god och tydlig kommunikatör i samspel med den boende och ha ett gott bemötande. Du bör besitta en god förmåga att se helhet och sammanhang och samtidigt kunna ta hänsyn till enskilda personer behov. Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter ser arbetsgivaren som meriterande. Kvalifikationer - Du har god kunskap i tydliggörande pedagogik och i lågaffektivt bemötande. - Du har avslutat vård o omsorgsprogrammet eller barn och fritidsprogrammet med inriktning funktionshinder/LSS - Du har erfarenhet av målgruppen. Meriterande om du har erfarenhet av utmanande beteende och autism. - Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. - Arbetstiderna är förlagda till dag, kväll, natt, helg och sovande jour - Provanställning tillämpas med 6 mån - Tjänsten är deltidstjänst, omfattande ca 80 % Vi går igenom ansökningar löpande Tillträde 1/1-2024 Om Attendo Attendo är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag med 24 000 medarbetare. Mångfald värderas högt, vårt arbete ska stärka individen och vi arbetar för att ge utmärkt service både till våra kunder och kollegor. Attendo verkar i en platt organisation och är en trygg arbetsgivare, med kollektivavtal, avtalsförsäkringar och det finns stora möjligheter att utvecklas. Vi går igenom ansökningarna löpande. Före erbjudande om anställning ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas tillsammans med giltig fotolegitimation. Låt oss tillsammans utveckla framtidens viktigaste bransch!
Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad
Om jobbet Brinner du för kundbemötande, älskar sälj och har ett stort intresse för inredning och design? Vi söker dig som trivs i ett serviceyrke med mycket kundkontakt. Som säljare hos oss är kunden din högsta prioritet. Dina främsta arbetsuppgifter är försäljning av sängar och bäddtillbehör. Du kommer arbeta utifrån satta personliga mål. Ditt arbete kantas av en nära kundkontakt och du får möjligheten att guida varje kund genom viktiga köp som ska ge glädje i många år. Om KungSängen KungSängen är en ledande detaljhandelskedja som sedan 1998 tillverkar sängar för hand i Enköping. Vi har 50 butiker runt om i Sverige, från Trelleborg i söder till Luleå i norr. Vår affärsidé är svensktillverkade kvalitetssängar med högsta standard för komfort och hållbarhet, och vi äger själva hela processen - från försäljning i butik eller online till produktion efter beställning och leverans till kunden. Utöver sängar formger och säljer KungSängen även sängtillbehör och sängkläder. KungSängens mål är att på två olika sätt öka människors livskvalitet: genom att skapa bättre sängar på ett bättre sätt än konkurrenten och genom att vara en bättre arbetsplats för sina anställda. För att uppnå dessa fokuserar vi på design, kvalitet, hantverk och personlig service, samt på att skapa en arbetsmiljö som präglas av samarbete, engagemang och balans i livet. Att jobba hos oss KungSängen är en slimmad organisation trots att vi finns i nästan hela landet. Här är varje individ en oerhört viktig kugge i maskineriet där alla har ett gemensamt mål – att överträffa kundens förväntan. På KungSängen är vi personliga, ärliga och jordnära och arbetsmiljön präglas av arbetsglädje, samarbete och utvecklingsvilja. Kostnadsmedvetenhet, kvalitetsmedvetenhet och miljömedvetenhet är viktiga ledord för oss. Vi strävar efter en mångfaldig och inkluderande arbetsmiljö där varje individ känner sig uppskattad. Läs mer om KungSängen som arbetsplats på www.kungsangen.com/jobba-hos-oss. Du som söker Även du som söker till oss behöver förstås dela våra värdegrunder. Du som älskar att möta dina kunder varje dag, du som tycker om utmaningar och att ta personligt ansvar. Du som ser att alla människor har lika värde och som möter alla med respekt. Du som vill vara en del av ett sammansvetsat team och som på alla sätt känner igen dig i texten ovan. Dig vill vi gärna träffa. Som säljare söker vi dig som är driven, social och alltid sätter kunden i fokus. Du ska vara positiv, lojal och hjälpsam, såväl mot kunder som mot medarbetare. Det är viktigt att du är både kund- och säljorienterad, och att du har ett stort intresse för försäljning och kundbemötande. Vi ser att du är ansvarstagande, lösningsorienterad och har ett intresse för inredning och design. Lön enligt kollektivavtal Handels Arbete 2 helger per månad Skicka in din ansökan genom att klicka på "Sök detta jobb" Rekryteringen sker löpande så välkommen med din ansökan så snart som möjligt! Frågor om tjänsten besvaras av Butikschef Catharina Nilsson [email protected]
Visar 1 till 10 av 20 jobb