Lediga deltidsjobb i Ekerö
Det finns totalt 20 lediga deltidsjobb att söka i Ekerö
Är du legitimerad lärare och söker ett flexibelt extrajobb? Då har vi uppdraget för dig i vår vikariepool på Ekerö! Om uppdraget Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag med 35 års erfarenhet av bemanning och rekrytering. Vi har i nuläget avtal med Ekerö kommun för att stötta upp med engagerade vikarier till deras kommunala grundskolor. Dina arbetsuppgifter Som lärarvikarie ersätter du skolans ordinarie personal vid frånvaro, oftast av akut karaktär samt kortare vakanser. Du behöver vara förberedd på att bokas på arbete med kort varsel, oftast samma morgon. Du ansvarar för- och leder undervisningen i enlighet med den planering som ordinarie lärare överlämnar. Om skolan inte tillhandahåller med planering i förväg kan du behöva tillhandahålla en sådan själv. Dina kvalifikationer Erlagd lärarexamen samt uttagen legitimation från Skolverket. Du ska kunna arbeta minst två vardagar per vecka och vara bekväm med att bokas till pass samma morgon. God datorvana För att passa i rollen som lärarvikarie är du en tydlig ledare men också en god lagspelare och en bra förebild.Du har ävenett brinnande engagemang för arbete med barn och unga. Vad vi erbjuder dig Som konsult på Bemannia ser vi till att du blir matchad med rätt uppdrag enligt dina önskemål och behörighet. Som anställd hos oss genomgår du en introduktionsutbildning där du får verktyg för att leda och lära andra. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta där den verkligen behövs. Om ansökanSök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Vi tar inte emot ansökningar via mejl, har du däremot frågor går det bra att vända sig till [email protected] alternativt 08-122 00 450 under kontorstid. Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Är du legitimerad förskollärare och söker ett spännande och flexibelt extrajobb där du får inblick i många olika verksamheter? Sök tjänsten som vikarie hos oss! Om uppdraget Som vikarierande legitimerad förskollärarearbetar du ambulerande på olika förskolor på Ekerö. Du ersätter förskolans ordinarie personal vid främst akuta behov och blir bokad med kort varsel. Vikariatens längd varierar från enstaka dagar till längre vikariat. Du väljer själv vilka dagar i veckan du vill arbeta och vi matchar dig med uppdrag som passar din tillgänglighet. Dina arbetsuppgifter Arbetet innebär sedvanliga arbetsuppgifter på förskola såsom; Stötta ordinarie personal i den pedagogiska verksamheten Utföra aktiviteter med barnen enligt en planering Som vikarierande förskollärare gör du ingen planering utan planeringen görs av ordinarie personal. Arbetet innebär ingen övrigt dokumentation eller föräldrakontakt. Dina kvalifikationer Förskollärarexamen och legitimation från Skolverket Tillgänglig för arbete minst 2 vardagar per vecka Kunna bli bokad på uppdrag samma morgon Bekväm med en resväg upp emot en timme till arbetet Vad vi erbjuder dig Som konsult på Bemannia ser vi till att du blir matchad med rätt uppdrag. Som anställd hos oss genomgår du en introduktionsutbildning där du får verktyg för att leda och lära andra. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta. Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via mejl, har du däremot frågor går det bra att vända sig [email protected] 08-122 00 450 under kontorstid. Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Vi söker nu engagerade vikarier till ett flexibelt extrajobb på förskolor runt om på Ekerö. Om uppdraget Som vikarierande barnskötare arbetar du ambulerande på olika förskolor. Du ersätter förskolans ordinarie personal vid främst akuta behov och blir bokad med kort varsel. Vikariatens längd varierar från enstaka dagar till längre vikariat. Du väljer själv vilka dagar i veckan du vill arbeta och vi matchar dig med uppdrag som passar din tillgänglighet och kvalifikationer. Dina arbetsuppgifter Som vikarie på förskolaär arbetetvarierande och innebär sedvanliga arbetsuppgifter för barnskötare såsom; Stötta ordinarie personal i den pedagogiska verksamheten Utföra aktiviteter med barnen enligt en planering Vara behjälplig vid måltider Dina kvalifikationer Avslutad barnskötarutbildning alternativt minst 6 månaderserfarenhet av arbete i förskola. Tillgänglig för arbete minst 2 vardagar per vecka Kunna bli bokad på uppdrag samma morgon Bekväm med en resväg upp emot en timme till arbetet För att passa i rollen som vikarie är du en god lagspelare och en bra förebild. Du har även ett brinnande engagemang för arbete med barn. Vad vi erbjuder dig Som konsult på Bemannia ser vi till att du blir matchad med rätt uppdrag. Som anställd hos oss genomgår du en introduktionsutbildning där du får verktyg för att leda och lära andra. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta. Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via mejl, har du däremot frågor går det bra att vända sig till [email protected] alternativt 08-122 00 450 under kontorstid. Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Om jobbet – English version below: En aktiv familj på Ekerö med tre barn i åldrarna 4, 5 och 7 år söker en nanny som kan hjälpa till att få vardagen att gå ihop. Vi söker dig som kan arbeta cirka kl 13-19 två dagar i veckan. Arbetsuppgifter: Hålla ordning och plocka i hemmet Barnpassning, Lämna och hämta i skolan Ärenden och matlagning Det vi söker hos dig: Tidigare erfarenhet av att arbeta med barn Körkort (för att hämta barnen) Ansvarsfull, omtänksam och pålitlig Är du intresserad av tjänsten, välkommen med din ansökan idag! In English An active family in Ekerö with three children aged 4, 5, and 7 is looking for a nanny to help manage their daily life. We are looking for someone who can work from around 1 PM to 7 PM two days a week. Responsibilities: Keeping the house tidy and organized Taking care of the childrne, dropping off and picking up from school Running errands and cooking Who we are looking for: Previous experience working with children Driver’s license (to pick up the children) Responsible, caring, and reliable If you’re interested in the position, please submit your application today!
Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Vad innebär tjänsten? Vi söker nu en personlig assistent till en 16-årig kille som är bosatt på Ekerö. Han är rullstolsburen och för sin egen talan. Kunden behöver hjälp med alla moment i hans vardag. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat följande, förflyttningar av olika slag, tyngre lyft, samt personlig hygien. Denna kund har ett stort intresse för mat, datorspel och Youtube, och vi ser positivt på om du som sökande delar dessa intressen med honom. Tjänsten är på mellan 50-100 % och fördelas främst på eftermiddags-, kvälls- och nattid, både på vardagar och helger. Arbetspass på dagtid kan förekomma. Arbetstiderna ser ut som följande: 16:00-08:00, med väntetid mellan 21:30-08:00.Omfattning:Deltid.Antal tjänster:1.Tillträde: Enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så snart som möjligt. Om dig - Som personlig assistent ser vi gärna att du ärsamarbetsvillig, lyhörd, ansvarstagande, flexibel och en bra lagspelare. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är meriterande om du: Har erfarenhet inom vård och omsorg eller personlig assistans, Delar kundens intressen. Det är krav på att du: Är rökfri, Inte är allergisk mot pälsdjur, Har flytande kunskaper i det svenska språket, såväl ital som skrift. RekryteringsprocessenDin ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare.Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia.Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuellanställningFöranställning hos oss på Nordström Assistansbehöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/För dig med anställningsstödNordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström AssistansVi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information påhttps://www.nordstromassistans.se
Vi på AdeoCare brinner för vår uppgift och vi vill vara den mest glädjande hemtjänsten. Vi har varierande och meningsfulla arbetsuppgifter, roliga kollegor och kompetenta chefer. Vi erbjuder också goda utbildnings- och utvecklingsmöjligheter. Vi behöver just nu fylla på med kompetenta och engagerade timvikarier till vår enhet på Ekerö. Vi är ca. 45 medarbetare samt en enhetschef och enbiträdande enhetschef. Vi sitter i fräscha lokaler vid goda kommunikationer på Ekerö och i Stenhamra. Vi använder oss av moderna arbetsverktyg, till exempel mobilt ledningssystem. Som vikarie får du en introduktion till dina arbetsuppgifter och du kommer att jobba tillsammans med mer erfarna kollegor som du kan vända dig till med dina frågor. AdeoCare har en unik kompetens inom demens och kognitiva sjukdomar och du erbjuds utbildning som du kommer att ha nytta av i din fortsatta karriär. Studenter som jobbar hos oss värdesätter erfarenheten de får genom att jobba med de äldre och bemöta så många olika människor. Arbetsuppgifter Du går hem till våra kunder och erbjuder stöd i deras vardag. Till dina arbetsuppgifter hör att hjälpa bland annat med: omvårdnad och hygien städning inköp tvätt måltider promenader Till arbetsuppgifterna hör också att dokumentera enligt lagkraven. Kvalifikationer och personliga egenskaper Vi söker dig som är utbildad undersköterska och/eller har arbetserfarenhet inom vård och omsorg, speciellt inom äldreomsorgen.B-körkort är ett krav.Du behöver kunna dokumentera på telefonen och dina kunskaper i svenska är bra. Du brinner för att ge god service till dina kunder och en av dina styrkor är att kunna se deras individuella behov. Du gillar att jobba både självständigt och i team och tar gärna egna initiativ. Du har förmåga att hantera också de mer pressade situationerna. Omfattning och arbetstid Timanställning,dagar och/eller kvällar och/eller helger. Vi gör löpande urval så skicka gärna din ansökan så fort som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan! Om oss AdeoCare är ett privatägt omsorgsföretag grundat 2011. Vi erbjuder hemtjänst, personlig assistans och boendestöd. Vår verksamhet är demensinriktad och vi verkar utifrån Silviasystrarnas palliativa vårdfilosofi. I dag är vi cirka 500 medarbetare på Kungsholmen, Östermalm, Bromma, Hässelby/Vällingby, Ekerö, Lidingö, Sigtuna och i Norrköping.
Vi på AdeoCare brinner för vår uppgift och vi vill vara den mest glädjande hemtjänsten. Vi har varierande och meningsfulla arbetsuppgifter, roliga kollegor och kompetenta chefer. Vi erbjuder också goda utbildnings- och utvecklingsmöjligheter. Vi behöver just nu fylla på med kompetenta och engagerade timvikarier till vår enhet på Ekerö. Vi är ca. 45 medarbetare samt en enhetschef och enbiträdande enhetschef. Vi sitter i fräscha lokaler vid goda kommunikationer på Ekerö och i Stenhamra. Vi använder oss av moderna arbetsverktyg, till exempel mobilt ledningssystem. Som vikarie får du en introduktion till dina arbetsuppgifter och du kommer att jobba tillsammans med mer erfarna kollegor som du kan vända dig till med dina frågor. AdeoCare har en unik kompetens inom demens och kognitiva sjukdomar och du erbjuds utbildning som du kommer att ha nytta av i din fortsatta karriär. Studenter som jobbar hos oss värdesätter erfarenheten de får genom att jobba med de äldre och bemöta så många olika människor. Arbetsuppgifter Du går hem till våra kunder och erbjuder stöd i deras vardag. Till dina arbetsuppgifter hör att hjälpa bland annat med: omvårdnad och hygien städning inköp tvätt måltider promenader Till arbetsuppgifterna hör också att dokumentera enligt lagkraven. Kvalifikationer och personliga egenskaper Vi söker dig som är utbildad undersköterska och/eller har arbetserfarenhet inom vård och omsorg, speciellt inom äldreomsorgen.B-körkort är ett krav.Du behöver kunna dokumentera på telefonen och dina kunskaper i svenska är bra. Du brinner för att ge god service till dina kunder och en av dina styrkor är att kunna se deras individuella behov. Du gillar att jobba både självständigt och i team och tar gärna egna initiativ. Du har förmåga att hantera också de mer pressade situationerna. Omfattning och arbetstid Timanställning,dagar och/eller kvällar och/eller helger. Vi gör löpande urval så skicka gärna din ansökan så fort som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan! Om oss AdeoCare är ett privatägt omsorgsföretag grundat 2011. Vi erbjuder hemtjänst, personlig assistans och boendestöd. Vår verksamhet är demensinriktad och vi verkar utifrån Silviasystrarnas palliativa vårdfilosofi. I dag är vi cirka 500 medarbetare på Kungsholmen, Östermalm, Bromma, Hässelby/Vällingby, Ekerö, Lidingö, Sigtuna och i Norrköping.
Om företaget Viva veteran är ett bemannings- och rekryteringsföretag och leverantör av hushållsnära och företagstjänster. Vi är verksamma i Stockholm, Sundsvall, Enköping och Borås. Om oss Vårt fokus är på vår personal, vi vill vara Sveriges bästa arbetsgivare. Som rekryterings- och bemanningsföretag hyr vi ut veteraner till företag, föreningar och offentlig sektor. Vi utför även uppdrag inom hushållsnära tjänster till privatpersoner Vi tror på att mår vår personal bra gör vi skillnad för våra kunder. Det ska vara roligt att gå till jobbet och hos Viva veteran bestämmer du själv hur mycket du vill jobba. Om tjänsten Vi söker personer som är 55+ eller pensionerad med erfarenhet av flyttstädning. Vem är du? Du är en aktiv person som gillar att hålla igång. Du tycker om att möta kunder och kollegor med ett piggt och glatt humör. Du bemöter människor med respekt, är ansvarfull och kan lyssna på kunder och kollegor. Har du tidigare erfarenhet av serviceyrke, social som person så kommer du med lätthet komma in i rollen. Krav att du tidigare arbetat med flyttstädning. Ansökan Välkommen med din ansökan! Urval sker löpande så ansök idag.
Birkaskolan ligger centralt i Ekerö kommun och det finns bra bussförbindelser från Brommaplan. Verksamheten har barn från förskola till årskurs 9 och i skolan går 320 elever. Vi är en montessoriskola som erbjuder god undervisning, kontinuitet och trygghet i en inspirerande och förberedd miljö. Vi vill att varje elev, utifrån sina förutsättningar, skall växa och utvecklas till en självständig individ i sin egen takt. Vi har en väl förankrad värdegrund som består av orden delaktighet, respekt, utveckling och trygghet. Dessa ord är i högsta grad levande och vi arbetar utifrån dessa värderingar i allt vi gör. Vi söker en lärare med legitimation och behörighet att undervisa i slöjd. Vi vill att du har god samarbetsförmåga, är flexibel och har ett positivt förhållningssätt. Det är viktigt att du tycker om utmaningar och är lösningsorienterad. Vi söker dig som: -är en erfaren och engagerad lärare för som delar vår värdegrund och är intresserad av Montessoripedagogik -är behörig lärare i slöjd -är trygg i din lärarroll, en tydlig ledare och väl förtrogen med skolans styrdokument -har förmågan att möta eleverna individuellt och sprida ett positivt klimat i din undervisning -kan skapa förtroendefulla relationer med elever, föräldrar och kollegor, arbeta självständigt och ha ett gott ledarskap -gillar utmaningar Du kommer att undervisa i slöjd (textilslöjd) från år 3 till 9 och anställningens omfattning är 50 %. Du kommer att ha nära samarbete med övriga lärare i arbetslagen f-5 och 6-9.
We are looking for new home cleaners to join our team in Ekerö. Are you our next star? Your profile We love making our customers’ everyday lives easier – and so should you. We are looking for someone who likes to work independently and is driven by quality and customer service. You are punctual and responsible, with an eye for details and a positive attitude. You should: Have previous experience from a service profession. Speak and understand basic Swedish or English. Be able to work flexible hours, Monday – Friday, between 8 – 17. Have a valid B driving license. It is a strong merit if you have worked as a home cleaner, housekeeper, or equivalent before. We offer Our goal is clear – we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions. Among others, we offer: A permanent position with a 50-75 % employment rate. Collective agreement and favorable terms of employment. Liability insurance, health insurance, and pension insurance. Wellness allowance. Training in home cleaning, with a focus on your development. Great career opportunities and growth within Hemfrid. Free mobile subscription. One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world. About the role As a home cleaner at Hemfrid, you are responsible for cleaning our customers’ homes to the highest quality. Your mission is always to provide the best service possible. You work independently and are responsible for your clients’ satisfaction. Your work tasks include, among others: Vacuuming and dusting. Mopping floors and cleaning surfaces. Strengthening, folding, and washing clothes. Changing bedsheets and making the bed. Give the customer’s home that little extra touch. About Hemfrid Hemfrid is Sweden's leading provider of home services. We help our customers with cleaning, laundry, ironing, moving, gardening, and more. By working as a team and providing easy access to first-class home services, we unlock people's quality of life. Our process After completing the application, you will be contacted by the HR department regarding the recruitment process for your application. As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position. Are you ready to unlock people's quality of life? Great! So are we. We look forward to your application. Welcome to Hemfrid! Vi letar efter nya hemstädare till vårt team i Ekerö.Är du vår nästa stjärna? Din profil Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare – det borde du också göra. Vi söker efter någon som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning. Du bör: Ha tidigare erfarenhet från ett serviceyrke. Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska. Kunna arbeta flexibla timmar, måndag – fredag, mellan 8 – 17. Ha ett giltigt B-körkort. Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska eller motsvarande. Vi erbjuder Vårt mål är tydligt – vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden. Bland annat erbjuder vi: En tillsvidareanställning med 50- 75 % sysselsättningsgrad. Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring. Friskvårdsbidrag. Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling. Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid. Gratis mobilabonnemang. Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen. Om rollen Som hemstädare på Hemfrid ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Ditt uppdrag är att alltid erbjuda bästa möjliga service. Du arbetar självständigt och är ansvarig för att säkerställa att dina kunder är nöjda. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: Dammsugning och dammtorkning. Moppning och rengöring av ytor. Strykning, vikning och tvätta kläder. Byta lakan och bädda. Ge det där lilla extra till kundens hem. Om Hemfrid Hemfrid är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Vi hjälper våra kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet. Vår process Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer. Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan. Välkommen till Hemfrid!
Visar 1 till 10 av 20 jobb