Lediga deltidsjobb i Eksjö
Det finns totalt 16 lediga deltidsjobb att söka i Eksjö
Eksjö kommun är en trygg och levande kommun som välkomnar alla. Här finns stad och landsbygd med både historia och framåtanda. Här verkar den lilla entreprenören och de stora företagarna. Här finns en närhet som ger möjlighet till en meningsfull fritid. Kommunen är en av de största arbetsgivarna och med din hjälp vill vi att våra invånare ska kunna leva ett gott liv. Det når vi genom att samarbeta, arbeta hållbart och ta vara på din kompetens och ditt engagemang. ARBETSUPPGIFTER 14-årig musikälskande ungdom söker 2 stycken ukrainsktalande personliga assistenter till fast anställning 75-100%. Vid en anställning hos oss kommer du att delta i personens vardag och bidra med din hjälp och det stöd som behövs för att personen ska kunna leva ett liv som andra. KVALIFIKATIONER Du måste kunna tala och förstå ukrainska. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av yrket personlig assistent, är undersköterska, eller medicinskt utbildad. Du får gärna ha kunskap kring pedagogik och arbete med barn. Du behöver vara samarbetsorienterad och kunna arbeta tillsammans med föräldrar. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Har du frågor om tjänsten är du välkommen kontakta enhetschef Karin Ekdahl v28-29 på telefon 0381-36760, enhetschef Sara Mannerback v32 och framåt, 0381-36791. Provanställning tillämpas. Intervjuer kommer ske löpande. Om du är den vi söker och du tycker att tjänsten är intressant, så ser vi fram emot din ansökan. Du ansöker lättast via länken i annonsen. Före erbjudande om anställning ska ett godtagbart utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas. Blir du kallad till intervju behöver du kunna styrka din identitet på något av följande tre sätt: - Pass - Nationellt ID-kort som visar medborgarskap - ID-kort kombinerat med personbevis där medborgarskapet framgår. Är du medborgare i land utanför EU/EES behöver du även visa upp ett giltigt uppehållstillstånd och/eller arbetstillstånd i Sverige Eksjö kommun har före annonsering redan gjort val av annonseringskanaler och undanber oss därför kontakt från rekryteringsfirmor och annonsförsäljare.
Arbetsbeskrivning Vill du arbeta i en miljö där din kompetens verkligen gör skillnad? Vi söker en engagerad och lyhörd skolsköterska till en fin resursskola i Eksjö åk 4-9. Tjänsten är på 15% med start höstterminen 2025. Vi söker dig som: Har legitimation som sjuksköterska med vidareutbildning inom barn och ungdom, distrikt eller skolsköterska. Har erfarenhet av eller särskilt intresse för att arbeta med barn och unga med neuropsykiatriska funktionsnedsättningar (NPF) Är tydlig, lyhörd och trygg i din yrkesroll. Arbetar lågaffektivt och ser relationer som grund för gott bemötande. Trivs i team, men är också självgående. Förmåner Klara Elevhälsa erbjuder marknadsmässig lön, friskvård, försäkringar och pension enligt kollektivavtal samt stor möjlighet att påverka din egen arbetstid. Introduktion, uppföljning och rådgivning fås från Klaras MLA som också finns som stöd för dig på telefon. Vi erbjuder dessutom betald kompetensutveckling i form av utbildningstillfällen, grupphandledning med psykolog samt nätverksträffar där du ges tillfälle att resonera och diskutera aktuella ämnen med andra konsulter. Din bakgrund Du ska vara legitimerad sjuksköterska med vidareutbildning inom öppen hälso- och sjukvård, hälso- och sjukvård för barn och ungdom eller skolhälsovård. För dig som är lite nyare i rollen erbjuder vi stöd och extra handledning. När du arbetar på våra vårdgivarskolor är du en del i våra team. Tillsammans med dina kollegor skapar ni en tryggare vardag med kompetens- och erfarenhetsutbyte. Inom vår vårdgivarorganisation har vi en tydlig struktur med ett väluppbyggt metodstöd och ledningssystem. Inom Klara SkolPool har vi alltid korta kontaktvägar och du har alltid nära till din medicinskt regionansvariga och medicinska verksamhetschef. Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper och vill att du känner igen dig i följande: - Självgående - Social och utåtriktad - Flexibel - Brinner för elevhälsa och våra barn och ungdomar - Ett genuint intresse för förebyggande elevhälsa Om oss Med personlig service och lång erfarenheten i branschen hjälper vi såväl offentliga som privata uppdragsgivare med både det medicinska vårdgivaransvaret och bemanningslösningar för all personal inom elevhälsa. Att satsa på elevhälsan är att investera långsiktigt i elevernas välmående, hälsa, studieresultat och framtid och det är vi glada för att denna skola gör. Ambeas verksamhetsområde Klara är en av Sveriges ledande aktörer för bemanning inom vård, omsorg och skola. Klara arbetar enligt ett kvalificerat ledningssystem, Socialstyrelsens riktlinjer för medicinsk elevhälsa och GDPR. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och är ISO-certifierade. Klara ska vara kvalitetsledande i allt som görs och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Läs gärna mer på www.klarakompetens.se
Eksjö kommun är en trygg och levande kommun som välkomnar alla. Här finns stad och landsbygd med både historia och framåtanda. Här verkar den lilla entreprenören och de stora företagarna. Här finns en närhet som ger möjlighet till en meningsfull fritid. Kommunen är en av de största arbetsgivarna och med din hjälp vill vi att våra invånare ska kunna leva ett gott liv. Det når vi genom att samarbeta, arbeta hållbart och ta vara på din kompetens och ditt engagemang. ARBETSUPPGIFTER Är du studerande på socionomprogrammets sista år eller en glad pensionär som vill och kan arbeta extra i höst så är detta för dig! Vi söker nu en timvikarie till enheten för ekonomiskt bistånd. Att arbeta med ekonomiskt bistånd innebär att du kommer utreda och bedöma rätten till ekonomiskt bistånd samt aktivt stödja människor att stå på egna ben och nå självständighet såväl socialt som ekonomiskt. Du arbetar kartläggande och motiverande gentemot de du möter och samverkar med andra aktörer, både internt och externt. På enheten ekonomiskt bistånd arbetar 8 socialsekreterare, en 1:e socialsekreterare och en enhetschef. Enheten ansvarar för arbetet med ekonomiskt bistånd, dödsbohandläggning, övergångsbostäder och felaktiga utbetalningar. Hos oss får du kompetenta och erfarna kollegor och nära arbetsledning som stöttar dig i arbetet. Allt arbete inom enheten innebär ett kvalificerat socialt arbete där man utreder, bedömer och fattar beslut utifrån gällande lagar, rättspraxis och delegation. Är du studerande, eller har arbetat med ekonomiskt bistånd utan socionomexamen, vill vi att du har betyg i kursen socialrätt. Vi ser det som meriterande om du har arbetat med eller haft praktik inom ekonomiskt bistånd tidigare eller har erfarenhet av myndighetsarbete. Kunskaper om MIX och verksamhetssystemet Combine är det meriterande. Körkort B-behörighet erfordras då resor i tjänsten förekommer. Vi söker dig som är strukturerad, har lätt för att samarbeta och skapa relationer samt har en förståelse för människor och deras ibland komplexa livssituationer. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Tjänsten är ett timvikariat med tillträde enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande under ansökningsperioden så tveka inte att söka idag om detta låter intressant! Vid rekrytering ska du uppvisa utdrag från polisens belastningsregister (Kontroll av egna uppgifter) samt uppvisande av slutförd kurs i socialrätt om du går socionomprogrammet. Om du tidigare arbetat inom ekonomiskt bistånd men ej har socionomexamen ska ett tjänstgöringsintyg uppvisas. Du ska även styrka din identitet med id-kort. KVALIFIKATIONER • Betyg i kursen Socialrätt • Tidigare arbetat med ekonomiskt bistånd • Erfarenhet av myndighetsarbete • Combine ÖVRIGT Om du är den vi söker och du tycker att tjänsten är intressant, så ser vi fram emot din ansökan. Du ansöker lättast via länken i annonsen. Blir du kallad till intervju behöver du kunna styrka din identitet på något av följande tre sätt: - Pass - Nationellt ID-kort som visar medborgarskap - ID-kort kombinerat med personbevis där medborgarskapet framgår. Är du medborgare i land utanför EU/EES behöver du även visa upp ett giltigt uppehållstillstånd och/eller arbetstillstånd i Sverige Eksjö kommun har före annonsering redan gjort val av annonseringskanaler och undanber oss därför kontakt från rekryteringsfirmor och annonsförsäljare.
Vilka är vi? Samtele Ab är en växande mobiloperatör på den svenska telekommarknaden och vi växer i rasande fart. Därav söker vi nu fler drivna och tävlingsinriktade medarbetare till vårt team. Allt arbete sker hemifrån och digitalt! Våra tjänster och produkter är av högsta kvalitet och riktar sig både mot privatpersoner såväl som företag. Med telefonen som verktyg kommer du att ta kontakt med både nya och befintliga kunder och sälja in våra telefonabonnemang till konkurrenskraftiga priser. Vi söker dig som: - Kan flytande svenska i tal och skrift. - Har en positiv inställning. - Har höga ambitioner. - Älskar utmaningar. - Brinner för att jobba med människor - Har egen dator och headset Hos oss får du vara med och skapa en inspirerande miljö där vi motiverar och pushar varandra till att uppnå goda resultat. Är du driven och hungrig? Vill du arbeta för ett dedikerat och professionellt företag med goda förutsättningar? Vi ger dig utveckling både på ett personligt plan och ute i arbetslivet. Det är meriterande om du har tidigare erfarenheter av försäljning men det är absolut inget krav. Oavsett så ger vi dig de verktygen som krävs för att du skall utvecklas som säljare samt uppnå dina personliga mål. Vi erbjuder: - Produkt- & säljutbildning (Via Skype) - Personlig coachning (Via Skype) - Start omgående - Tävlingar och roliga aktiviteter - Arbetstider 17.00-21.00 Mån-Fre - Hög ersättning
Höglandsförbundet – Samverkan är vår styrka! Höglandsförbundet är ett kommunalförbund bildat av Aneby, Eksjö, Nässjö, Sävsjö och Vetlanda. Dessa fem kommuner, på småländska höglandet, värdesätter samarbete och vet att vi blir starkare tillsammans. Genom att slå ihop våra styrkor och resurser kan vi öka kompetensen, bättre utnyttja resurser, höja kvaliteten och ge invånarna bättre service. Hos oss finns idag en rad olika verksamheter som arbetar för hela Höglandets bästa. En av verksamheterna inom Höglandsförbundet är Höglandsgymnasiet. Höglandsgymnasiet har skolor i Eksjö, Nässjö, Sävsjö och Vetlanda. Totalt är vi ca 550 medarbetare som arbetare för att våra ca. 3000 elever ska få en utbildning av hög kvalitet som rustar dem för framtiden i arbetslivet eller i fortsatta studier. Ditt nya jobb De kurser som är aktuella i vikariatet är Matematik 2b, Fysik 1a och fokustid matematik vilket innebär ma-stöd under ca 60 min/v. I tjänsten kan även rymmas möjlighet till allmänt vikariat på skolan. Tjänstens är på deltid, 40-50% fördelat på tre dagar (i nuläget må-on). Du kommer att tillhöra ämneslaget i matematik- och fysik och även ha din arbetsplats tillsammans med övriga lärare i ämneslaget. Om dig Vi ser att du gärna har en lärarlegitimation med behörighet att undervisa på gymnasienivå och en ämneslärarexamen i matematik och fysik. Det är meriterande om du tidigare undervisat på gymnasiet. Vi behöver dig som trivs med att arbeta med ungdomar, som vill vara en vuxen förebild och som lyssnar på dina elever och låter dem vara en del av undervisningen och dess upplägg. Du har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter, du gillar att samarbeta med kollegor inom ämnet eller skolan, du är självgående och tar initiativ till utveckling och förbättring. Du är duktig på att knyta kontakter och skapa goda relationer. Om vår skola Eksjö gymnasium är belägen i centrala Eksjö och har idag ca 580 elever fördelade på nio olika program och anpassad gymnasieskola. Vi ger våra studerande en trygg studietid, med goda förutsättningar för vidare högskole- eller universitetsstudier och möjligheter till meningsfullt arbete efter gymnasietiden. På skolan arbetar förutom pedagoger ett flertal nyckelpersoner, med det gemensamma målet att samtliga elever ska må bra, vara trygga och lyckas med skolarbetet. För våra elever som kommer från andra kommuner finns elevhem där vi har bemanning med personal. Bra att veta Tjänsten är ett vikariat från 2025-09-15. Sysselsättningsgraden är 40-50%. I enlighet med skollagen kommer du behöva visa ett utdrag ur belastningsregistret. Detta registerutdrag begär du på polisens hemsida. För att säkerställa att alla nya medarbetare inom våra lärartjänster har rätt behörighet, ber vi dig att bifoga en giltig lärarlegitimation som är hämtad från Skolverket och som inte är äldre än två månader. Vill du veta mer? Välkommen att kontakta rektor Maria Sparre. Har du frågor till Sveriges lärare kontaktar du Fredrik Lindemalm. Välkommen med din ansökan! Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Kom med i Sveriges bästa ledarteam inom idrott för barn! Vi söker alltid nya stjärnor till vårat team Världens roligaste extrajobb!Hos oss har du världens roligaste extrajobb som ger dig möjligheten att inspirera och motivera barn till idrottsaktiviteter samt ger erfarenheter och meriter att jobba med ledarskap och grupper. Leka, busa och sprida glädje till barnen. Det kan knappast bli roligare! Jobbet är dessutom perfekt att kombinera med studier eller andra jobb Djungelgympa – lekfull gymnastikträning för barn i åldern 2-6 år. Till vår verksamhet söker vi nu en inspirerande ledare som vill lära ut grunderna i gymnastik. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att: Arbeta som barngymnastiksledare. Alternativt har du själv sysslat med gymnastik och har ledarerfarenhet från annan barnverksamhet. Att du har ett brinnande intresse för barnidrott ser vi som en självklarhet. Dina arbetsuppgifter Att vara ledare för Djungelgympa består i huvudsak av att leda gymnastikpassen och på ett pedagogiskt sätt sprida glädje till barnen. Som ledare hos oss arbetar du utifrån vårt färdiga träningsupplägg. Upplägget som är framtaget av Active Academys idrottspedagoger. Du som ledare får då chansen att lägga allt ditt fokus på att sprida härlig rörelseglädje! Du förväntas visa stort engagemang för att skapa rörelseglädje för dem deltagande barnen. Det här får du som är ledare hos oss Inför terminen får du gå vår ledarutbildning. Du får även löpande coachning och stöttning från personalen på Active Academys kontor. Utöver ovan får du även världens roligaste extrajobb som ger dig erfarenheter och meriter med att jobba med barngrupper. Anställningsvillkor Timanställning med start vecka 35, 2025 Kurs 1 startar v.35-42 och pågår i 8 veckor. Kurs 2 startar v.45-50 och pågår i 6 veckor. Passen är förlagda på vardagar mellan 17-19 eller dagtid på helgerna. Mer info kommer vid en eventuell intervju. VARMT VÄLKOMMEN ATT SÖKA TILL ACTIVE ACADEMYS LEDARTEAM! Ansökan sker endast via vår ansökningssida, ej via mail!
Beskrivning Vi söker dig som vill arbeta med barn i församlingsarbetet i Svenska Kyrkan. I Hässleby-Kråkshult och Ingatorp-Bellö församlingar finns en god barn- och ungdomsverksamhet. I grupperna hittar vi på många roliga saker som att leka, pyssla, prata om det som står i Bibeln, sjunga, spela drama, baka och mycket mer. Södra Vedbo pastorat är stort till ytan men din placering blir i huvudsak i Mariannelund och Ingatorp. Du kommer att bli en del av enheten barn, ungdom och undervisning och en del av det lokala arbetslaget i Hässleby-Kåkshult och Ingatorp-Bellö församlingar. Tjänsten är ett vikariat under tiden 11 augusti – 31 december 2025 och på 50 % av heltid. Arbetsuppgifter - Leda och planera barngrupper i Hässleby-Kråkshult och Ingatorp-Bellö församlingar. tillsammans med pedagog som har övergripande ansvar för verksamheten. - Gudstjänstmedverkan en gång i månaden. - Samarbete med arbetslaget i Hässleby-Kråkshult och Ingatorp-Bellö församlingar. Kvalifikationer Vi söker dig som har en positiv inställning till barnverksamhet i Svenska Kyrkan. Erfarenhet från tidigare arbete som anställd eller frivillig är en merit. B körkort fordras för tjänsten. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vid anställning behöver du lämna ett utdrag ur belastningsregistret avsett för arbete med barn och unga. Vi är ett pastorat med sju församlingar i Eksjö kommun samt en liten del av Nässjö kommun. I våra församlingar finns det tolv kyrkor, tre kapell, tolv kyrkogårdar och två förskolor. Vi har cirka 12 300 kyrkotillhöriga och 80 anställda.
På INTERSPORT arbetar vi tillsammans som ett team där våra medarbetares engagemang och passion är avgörande för att vi ska nå hela vägen. Tillsammans skapar vi köpupplevelser i världsklass och inspirerar till ett hållbarare liv! Vi letar efter dig som tycker att kombinationen av att jobba med försäljning, sport och människor vore ditt drömjobb. Är du redo att ge dig in i matchen? Tjänsten är ett vikariat på 70% med startdatum senast 12/5, men kan komma att tillsättas tidigare och du förväntas kunna arbeta såväl dagtid som vissa kvällar och helger. Det här innebär rollen Rollen som Säljare på INTERSPORT är en varierande, spännande och framförallt helt avgörande roll för vår fortsatta framgång! Duktiga och engagerade Säljare är vad som gör att kunderna vill komma tillbaka till oss, om och om igen. Försäljning hos oss på INTERSPORT innebär lyhördhet, att vara aktiv i kundmötet, fokus på att skapa en inspirerande kundupplevelse och personlig helhetsförsäljning med de bästa lösningarna! Förutom kundmötet och försäljning finns det även andra arbetsuppgifter i butiken, som att beställa och packa upp varor samt se till att butiken alltid är ren och fräsch. Hos oss får du en varierad vardag med möjligheten att arbeta på flera av våra avdelningar. Vad vi förväntar oss av dig INTERSPORT andas sport och utmaningar, därför ser vi det som självklart att du som Säljare gör detsamma. Det viktigaste för oss är att du som söker har ett genuint intresse för försäljning och kundservice i kombination med en inre drivkraft och en vilja att fortsätta utvecklas. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av arbete i butik. Har du tidigare bakgrund inom sport/träning eller erfarenhet av arbete i sportbutik ser vi det som ett stort plus i kanten. Vi hoppas att du som söker är en gladlynt lagspelare, som är bra på att ta initiativ och som tycker om utmaningar. Du älskar kundmötet, lyfts av att tillhöra ett team som vill framåt samt uppmuntrar och lyfter dina kollegor. Vi ser gärna att du är en person som bidrar till ett öppet arbetsklimat där människor inspireras och vågar utmana. På INTERSPORT är personliga egenskaper och rätt inställning minst lika viktigt som erfarenhet och kunskap. Det här tror vi på Vi tycker det är viktigt att alla våra medarbetare utmanas och utvecklas. Vi har därför flera intressanta utbildningar gällande allt från försäljning och service till produktkunskap och ledarskap. Vi tycker att passion och inspiration inte bara är till för våra kunder, det är till för alla som arbetar hos oss. Din ansökan Vill du bli en av oss? I din ansökan ber vi dig inkludera CV och personligt brev. Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen. Ansök redan idag Välkommen med din ansökan!
På INTERSPORT arbetar vi tillsammans som ett team där våra medarbetares engagemang och passion är avgörande för att vi ska nå hela vägen. Tillsammans skapar vi köpupplevelser i världsklass och inspirerar till ett hållbarare liv! Vi letar efter dig som tycker att kombinationen av att jobba med försäljning, sport och människor vore ditt drömjobb. Är du redo att ge dig in i matchen? Tjänsten är ett vikariat på 70% med startdatum senast 12/5, men kan komma att tillsättas tidigare och du förväntas kunna arbeta såväl dagtid som vissa kvällar och helger. Det här innebär rollen Rollen som Säljare på INTERSPORT är en varierande, spännande och framförallt helt avgörande roll för vår fortsatta framgång! Duktiga och engagerade Säljare är vad som gör att kunderna vill komma tillbaka till oss, om och om igen. Försäljning hos oss på INTERSPORT innebär lyhördhet, att vara aktiv i kundmötet, fokus på att skapa en inspirerande kundupplevelse och personlig helhetsförsäljning med de bästa lösningarna! Förutom kundmötet och försäljning finns det även andra arbetsuppgifter i butiken, som att beställa och packa upp varor samt se till att butiken alltid är ren och fräsch. Hos oss får du en varierad vardag med möjligheten att arbeta på flera av våra avdelningar. Vad vi förväntar oss av dig INTERSPORT andas sport och utmaningar, därför ser vi det som självklart att du som Säljare gör detsamma. Det viktigaste för oss är att du som söker har ett genuint intresse för försäljning och kundservice i kombination med en inre drivkraft och en vilja att fortsätta utvecklas. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av arbete i butik. Har du tidigare bakgrund inom sport/träning eller erfarenhet av arbete i sportbutik ser vi det som ett stort plus i kanten. Vi hoppas att du som söker är en gladlynt lagspelare, som är bra på att ta initiativ och som tycker om utmaningar. Du älskar kundmötet, lyfts av att tillhöra ett team som vill framåt samt uppmuntrar och lyfter dina kollegor. Vi ser gärna att du är en person som bidrar till ett öppet arbetsklimat där människor inspireras och vågar utmana. På INTERSPORT är personliga egenskaper och rätt inställning minst lika viktigt som erfarenhet och kunskap. Det här tror vi på Vi tycker det är viktigt att alla våra medarbetare utmanas och utvecklas. Vi har därför flera intressanta utbildningar gällande allt från försäljning och service till produktkunskap och ledarskap. Vi tycker att passion och inspiration inte bara är till för våra kunder, det är till för alla som arbetar hos oss. Din ansökan Vill du bli en av oss? I din ansökan ber vi dig inkludera CV och personligt brev. Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen. Ansök redan idag Välkommen med din ansökan!
Rasta Eksjö är en anläggning som ingår i den välkända Rasta kedjan med 30 mötesplatser runt om i Sverige där vi driver Restaurang, butik & hotellverksamhet. Här på Rasta Eksjö har vi en restaurang med fokus på svensk husmanskost, ett hotell samt en välsorterad trafik butik som drivs under varumärket PREEM. ArbetsbeskrivningVi letar efter en stresstålig och engagerad kock som kan bidra till att göra vår verksamhet på Rasta till succé. Du kommer tillsammans med de övriga i teamet att ha nyckelrollen i att säkerställa att våra besökare får en smakfull och minnesvärd upplevelse genom kvalitativa måltider och utmärkt service. Arbetsuppgifter Planera och förbereda måltider med hög kvalitet och noggrannhet. Upprätthålla en ren och organiserad arbetsmiljö för effektiv och säker matlagning. Du förbereder och tillagar måltider av hög kvalitet. Arbetar tillsammans med övrig kökspersonal för att säkerställa en smidig och effektiv lunch-/middagsservering. Kvalifikationer och Erfarenhet Erfarenhet från professionellt kök – Tidigare arbete som kock, gärna inom svensk husmanskost. Stresstålig och effektiv – Van vid att hantera högt tempo och arbeta under tidspress. Kunskap om livsmedelshantering och hygien – God förståelse för säker matlagning och HACCP-rutiner. Självgående och ansvarsfull – Förmåga att arbeta självständigt och ta ansvar för ditt arbetsområde. Goda kunskaper inom köksekonomi – Förståelse för råvarukostnader, svinnhantering och effektiv köksdrift. Arbetstid och FörmånerAnställningsform: DELTID/ELLER EXTRA VID BEHOV Arbetstid: Varierande timmar, mestadels helger och kvällar. Lön: Enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse. AnsökningsprocessSök tjänsten redan idag! Vi behandlar ansökningar fortlöpande och ser fram emot att höra från dig. För frågor eller mer information om rollen, kontakta
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 16 jobb