Lediga deltidsjobb i Eksjö
Det finns totalt 25 lediga deltidsjobb att söka i Eksjö
Vi är ett svenskt bolag i en stor, internationell familj. Med mer än 5 000 medarbetare över hela landet, försvinner du aldrig i mängden. Istället är du med och gör vår fantastiska resa möjlig. Övertygade om att god och hållbar mat, av hög kvalitet, inte ska behöva kosta skjortan, utmanar vi den svenska livsmedelsbranschen. Och vi gör det framgångsrikt, vi växer mer än dubbelt så snabbt som resten av branschen. Ta chansen att arbeta för en arbetsgivare som är certifierad som Top Employer och dessutom utsedd till Karriärföretag 2024! Sammanfattning av tjänsten Vill du arbeta för en dagligvarukedja som växer snabbare än branschen för sjunde året i rad som också är certifierad som Top Employer och dessutom utsedd till Karriärföretag 2024? Brinner du för försäljning, service och för att ge kunden en upplevelse i världsklass? Vi söker nu butiksäljare till ett sommarvikariat, deltid 20 h/vecka! Din roll Som butikssäljare på Lidl har du en nyckelroll! Du är ansiktet utåt mot våra kunder och för dig är kunden alltid nummer ett. Du brinner helt enkelt för att ge bra service varje dag. I rollen som butikssäljare får du arbeta varierat med alla olika arbetsuppgifter som är en del av den dagliga butiksdriften. Detta innefattar uppgifter som: • Packa upp alla varor och se till att hyllorna är välfyllda • Säkerställa färskhet och slutdatum på varor • Hålla rent och fräscht i butiken • Betjäna kunder i kassan • Och självklart bidrar du, tillsammans med dina kollegor, med det lilla extra för att ge våra kunder den bästa butiksupplevelsen! Din profil Vi söker dig som vill vara en del av ett team som arbetar tillsammans och vill framåt. Du har förmågan att identifiera arbetsuppgifter som behöver göras och du drivs av att arbeta resultatorienterat och bidra till butikens framgång. • Vi ser det som positivt om du har erfarenhet av att arbeta inom en serviceorienterad bransch • Du är flexibel med arbetstiderna och har en positiv inställning till förändringar Vi erbjuder Du får arbeta i en miljö som karaktäriseras av våra värdeord: prestation, respekt, tillit, jordnära attityd och gemenskap. Eftersom vi växer, kan du växa. Snabbt. Inom din roll, eller mot en annan. På samma plats, eller någon annanstans. Inom butik, lager, kontor. Lokalt, nationellt eller globalt. Vi stöttar dig på din resa mot mer ansvar och nya utmaningar. Du blir en del av ett stort team där alla kavlar upp ärmarna och hjälps åt. Tjänsten är ett sommarvikariat på 20 timmar i veckan mellan juni till augusti. Du får allt från friskvårdsbidrag, föräldrapenningtillägg och medarbetarrabatt i våra butiker till kostnadsfri rådgivning av psykolog, jurist och ekonom samt mängder av erbjudanden via vår förmånsportal. Självklart omfattas du också av kollektivavtal och tjänstepension. Då butiken är öppen alla veckans dagar kommer arbetet att ske enligt schema där tidiga morgonpass, dagspass, kvällspass och helgpass ingår. Vill du vara med på vår utmanarresa? Om svaret är JA, då söker du tjänsten såhär: o Klicka på “Sök nu” o Fyll i formuläret o Bifoga CV Rekryteringen sker med löpande urval, varför vi gärna ser att du skickar din ansökan snarast. Vår rekryteringsprocess består av tester, telefonintervju, personlig intervju och digital referenstagning. Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, vänligen kontakta Rekryteringsteamet på mail: [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!
Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov. Du värnar om kundens självbestämmande och integritet samt bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Vi söker nu dig som stämmer in på följande: vill arbeta hos en man i 20 års åldern bosatt i Hult har goda kunskaper i svenska, i både tal och skrift har B-körkort och tillgång till egen bil för att kunna ta dig till arbetsplatsen har god fysik och kan genomföra förflyttningar tål pälsdjur då det finns hundar i hemmet Det är även meriterande om du: har erfarenhet av liknande arbete har tidigare erfarenhet av sond och andningsmaskin delar kundens intressen för sport, motorsport och tv - och dataspel Stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet. Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: Aktuell anställningsform är "Så länge assistansuppdraget varar" och tjänsten är på ca 82,5%. Tjänsten innebär arbete under dagtid och kvällstid. Arbetspassen är förlagda på vardagar och varannan helg. Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde Omgående eller enligt överenskommelse. Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig: Katarina Roos [email protected]
Är du en passionerad kock som brinner för mat och service och vill jobba i ett glatt gäng på ett av Sveriges mest anrika stadshotell? Då är detta tjänsten för dig! Dina arbetsuppgifter Arbetet är varierande och innebär både lunch- och kvällsservering. Vi lägger stor vikt vid det personliga bemötandet mot våra gäster och kollegor, och vi önskar att varje dag är fylld med god stämning, glädje och skratt. Din roll innebär bland annat att: Förbereda och tillaga mat enligt meny Upprätthålla en hög kvalitet på maten som serveras Upprätthålla en ren och organiserad arbetsmiljö i köket Bidra till en härlig och effektiv arbetsmiljö Skötsel av livsmedelshantering, kökshygien och egenkontroller Din bakgrund/Dina egenskaper Kock, à la carte – 2-4 års erfarenhet Behärskar svensk husmanskost och klassiskt europeiskt kök Brinnande intresse för mat och god service Minst 3 års branscherfarenhet Serviceinriktad och klara av att behålla helhetsgreppet i ett högt arbetstempo Noggrann, driftig och kunna se lösningar istället för hinder Flytande svenska i tal och skrift är ett krav, och ytterligare språkkunskaper är meriterande Vad vi erbjuder En rolig och utmanande roll i ett dynamiskt team på ett av Sveriges mest traditionella stadshotell Lön enligt avtal (vi har kollektivavtal) Möjlighet till utveckling på arbetsplatsen God personalmat i generösa portioner Friskvårdsbidrag Vikariat fram till juni 2026 med möjlighet till förlängning Vi kan komma att anställa före sista ansökningsdag så skicka in din ansökan redan idag!
Alma Assistans är det engagerade företaget som i samarbete med kunden skapar den personliga assistansen. Vi jobbar nära kunden och vet att goda relationer är nyckeln till en väl fungerande assistans. Vi är verksamma i hela Sverige med huvudkontor i Uppsala och lokala kontor i Gävle, Stockholm, Göteborg, Helsingborg, Jönköping och Växjö. Vi söker personlig assistent som vill jobba hos en man i Eksjö. Vi ser gärna kvinnliga sökanden. Arbetspassen är förlagda, dag, kväll och helger, Mesta dels dagtid. Anställningen kan påbörjas omgående om intresse finns. Vi söker dig som vill arbeta dag och kväll. Du som söker passar in på följande beskrivning: * är en lugn och trygg person med ett eget driv. * ser och kan ta ansvar för vad som behöver göras. * har en stor förmåga att sätta dig in i någon annans situation och perspektiv. Vår kund behöver hjälp med allt, så som hygien, träning, matlagning, städning m.m. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete inom vården, men inget krav. Vi ser gärna att du har körkort. Du kommer få arbeta i en härlig ansvarstagande arbetsgrupp. Att personkemin mellan dig och vår kund stämmer är det viktigaste. För att kunna arbeta hos kunden krävs det att du behärskar och förstår svenska språket både i tal och skrift. Intro kan erbjudas snabbt till rätt person. Arbetstider 07:30-12 eller 14-21:30 Meriterande: Körkort, Vårderfarenhet
Psykiatriska kliniken, avdelning A, Höglandssjukshuset, Eksjö Är du utbildad skötare eller undersköterska som trivs med att arbeta nattetid? Sök då sommarjobb hos oss. Nu har vi en öppning för ett sommarvikariat hos oss på avdelning A med natt-tjänstgöring. Rollen som skötare / Undersköterska Som skötare/undersköterska på psykiatriska avdelningen kommer du att få möjlighet att arbeta med specialiserad psykiatrisk vård och möta människor med olika psykiska funktionshinder. Omvårdnadsarbete och behandling utformas i samverkan med patienten utifrån dennes specifika behov. Tjänsten är ett sommarvikariat från 9 juni till 11 augusti 2025. Omfattningen är 34 timmar per vecka vilket motsvarar 82,35% tidsomfattning. Tjänstgöring sker nattetid med pass under vardagar samt varannan helg. Till tjänsten hör även natt-tilllägg. Din blivande arbetsplats Psykiatriska kliniken Eksjö är en av tre vuxenpsykiatriska kliniker inom verksamhetsområdet Psykiatri, rehabilitering och diagnostik i Region Jönköpings län. Kliniken bedriver specialiserad psykiatrisk vård för vuxna, från 18 år, inom såväl heldygnsvård som öppenvård. Hos oss arbetar cirka 190 medarbetare. Vi arbetar ständigt med att utveckla och förbättra verksamheten för bästa möjliga psykiatriska specialistsjukvård för invånare på Höglandet. På avdelning A har vi över sommaren 16 vårdplatser och arbetar nattetid i team om minst 1 sjuksköterska och 4 skötare. Din profil Du som söker tjänsten ska ha en genomförd utbildning till skötare eller undersköterska. Önskvärt är att du har erfarenhet av arbete inom psykiatrisk vård. För att trivas i rollen bör du vara trygg och stabil som person, samt har förmåga att sätta dig in i någon annans perspektiv eller situation utan att ta över personens känslor. Då arbetet är varierande är det av vikt att du har förmågan att bibehålla ett realistiskt och lösningsorienterat perspektiv vid stressade situationer, samt har förmågan att anpassa dig efter förändrade omständigheter. Du trivs med att hjälpa andra och har ett tillmötesgående och serviceintriktat bemötande. Då vi arbetar till stor del i team lägger vi stor vikt vid att du trivs med samarbete och värderar kommunikation och att lyssna in andra. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vårt erbjudande till dig Vi erbjuder dig en positiv och engagerad arbetsplats där du arbetar i team. Tillsammans arbetar vi i en välfungerande klinik med patienten i fokus. Som medarbetare hos oss inom Region Jönköpings län får du tillgång till våra anställningsförmåner. En del av dem ökar din grundtrygghet, andra sätter lite guldkant på vardagen. Läs mer om våra förmåner här: Förmåner, Region Jönköpings län (http://www.rjl.se/jobb-och-karriar/Jobba-hos-oss/Formaner/) Har du frågor om tjänsten? Vill du veta mer kring tjänsten är du välkommen att kontakta vårdenhetschefer: Camilla Ringborg Johansson, 010-243 56 56 eller Michaela Helgasdotter Sjöberg, 010-243 56 72. Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet men tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster. Vår rekryteringsprocess Sista ansökningsdag är den 28 februari 2025. Välkommen med din ansökan. Inför anställning kommer arbetsgivaren att begära att du visar ett utdrag ur polisens belastningsregister och misstankeregister. Ett utslag i detta register kan komma att påverka din möjlighet till anställning. I och med att undersköterska sedan 1 juli 2023 är en skyddad yrkestitel kommer du att få ange i din ansökan om du har ett bevis för skyddad yrkestitel. Har du en tillsvidareanställning som undersköterska idag och inte har ett bevis om skyddad yrkestitel ber vi dig bifoga ett intyg på din tillsvidareanställning i din ansökan för att fortsatt kunna behålla titeln undersköterska. Läs mer om Region Jönköpings läns rekryteringsprocess på vår hemsida: Vår rekryteringsprocess, Region Jönköpings län (https://rjl.se/jobb-och-karriar/Lediga-jobb/Var-rekryteringsprocess/)
Eksjö kommun är en trygg och levande kommun som välkomnar alla. Här finns stad och landsbygd med både historia och framåtanda. Här verkar den lilla entreprenören och de stora företagarna. Här finns en närhet som ger möjlighet till en meningsfull fritid. Kommunen är en av de största arbetsgivarna och med din hjälp vill vi att våra invånare ska kunna leva ett gott liv. Det når vi genom att samarbeta, arbeta hållbart och ta vara på din kompetens och ditt engagemang. ARBETSUPPGIFTER Normalt har du som deltidsbrandman beredskap var tredje vecka och då ska du kunna nås dygnet runt med hjälp av en personsökare. Övningar genomförs regelbundet 1-2 gång per beredskapsvecka på kvällstid. Är du en av dem som vi söker så hör vi av oss och berättar mer om vad de utvalda sökande får genomgå för olika tester, bland annat: • Konditions- och hälsotest på rullband samt arbetsrelaterade tester. • Simprov • Praktiska tester Efter anställning kommer du att få den utbildning som behövs för att arbeta som deltidsbrandman. Utbildningen som är på totalt 7 veckor uppdelat i block som sker i samarbete med MSB:s skolor och bekostas av räddningstjänsten. KVALIFIKATIONER För att få en anställning som deltidsbrandman ska du ha en tillsvidareanställning (fast jobb). Du ska jobba och bo så att du kan nå brandstationen på 5-8 min, tiden varierar beroende på vilken ort du bor på. Är du egen företagare och vill vara med och göra skillnad som deltidsbrandman kan du också söka till deltidsbrandman. Din huvudarbetsgivare ska godkänna att du arbetar som deltidsbrandman. Det viktiga jobbet som deltidsbrandman innebär att du måste ha god fysik och vara simkunnig. För dig som blir anställd och som ännu inte har Körkort C behöver detta kompletteras inom 18 månader från anställningens början, räddningstjänsten bekostar en del av körkort. ÖVRIGT Om du är den vi söker och du är intresserad, så ser vi fram emot din ansökan. Blir du kallad till intervju behöver du kunna styrka din identitet på något av följande tre sätt: - Pass - Nationellt ID-kort som visar medborgarskap - ID-kort kombinerat med personbevis där medborgarskapet framgår. Är du medborgare i land utanför EU/EES behöver du även visa upp ett giltigt uppehållstillstånd och/eller arbetstillstånd i Sverige Eksjö kommun har redan gjort val av annonseringskanaler och undanber oss därför samtal från rekryteringsfirmor och annonsförsäljare.
Aktiva semester och timvikarier till vår kille i Eksjö! Är du på jakt efter ett långsiktigt arbete som timvikarie inom personlig assistans och är en person som har ett stort intresse för människor så kanske du är en av våra nya stjärnor till vår nya kund i Eksjö. Vår kund är en aktiv kille som gillar att hitta på olika aktiviteter så som att cykla, simma, spela paddel eller fotboll han gillar även att åka på resor och äventyr. Vardagar går han på daglig verksamhet där du som hans personliga assistent följer med. Han har personlig assistans hela dygnet med viss jour nattetid. Som personlig assistent till vår kund behöver du vara med honom hela tiden även om du behöver hålla lite avstånd så krävs alltid uppsyn. Han behöver även hjälp med hushållssysslor, matlagning, matning, personlig hygien samt av och påklädning. Vår kund kommunicerar med teckenspråk och du som söker behöver ha ett intresse av att lära dig detta. Utbildningen i teckenspråk sker mestadels i hemmet men även utbildningar kan komma att erbjudas längre fram för dig som ser arbetet som långsiktigt. Vi ser gärna att du är en person som har en aktiv livsstil är organiserad, du kanske också har ett stort intresse för sport så som vår kund. Du behöver inte ha tidigare erfarenhet inom personlig assistans eller inom vårdyrket men vi ser gärna att du har någon form av erfarenhet av arbete med barn på förskola eller skola. Har du även erfarenhet av teckenspråk eller kommunikationshjälpmedel är detta meriterande för tjänsten. För att söka tjänsten krävs flytande svenska i tal och skrift. Då det finns en liten hund i hemmet så kan du inte vara allergisk eller rädd för hundar. Nu söker vi alltså semestervikarier främst men det finns goda möjligheter till timvik både innan och efter sommarmånaderna. Körkort är ett krav. OBS! Ansökningar med videoinspelning kommer att prioriteras. Ledorden för God Assistans är omtanke, enkelhet, öppenhet och inflytande. Vi är ett företag med stort hjärta och hög kompetens inom assistansyrket. Vidare betraktas engagemang och glädje som värdefullt, och att värna om våra medarbetare och förenkla tillvaron för våra kunder är kärnan för verksamheten. Vi strävar efter att uppnå bästa möjliga personliga bemötande, en hög tillgänglighet och snabb service. För närmre information, läs gärna mer på God Assistans hemsida, www.godassistans.se. Vi har kollektivavtal och erbjuder ett generöst friskvårdsbidrag och kontinuerlig utbildning. I enlighet med God Assistans Policy tar vi in belastningsutdrag från ALLA anställda. Detta skall uppvisas innan anställning, detta skall uppvisas efter genomförd intervju. Du beställer själv registerutdraget på polisens hemsida. Blanketter - barn med funktionsnedsättning | Polismyndigheten (polisen.se) Handlingar som styrker rätt att arbeta i Sverige måste uppvisas vid eventuell intervju: - En svensk medborgare styrks t.ex. med pass eller personbevis från Skatteverket. - Även EU/EES-medborgare har rätt att arbeta i Sverige. Medborgarskapet styrks t.ex. med pass eller uppehållskort. - Tredjelandsmedborgare (utanför EU/EES) styrker sin rätt att arbeta i Sverige med beslut från Migrationsverket, UT-kort (både fram-och baksida) eller ett LMA-kort. Vi som arbetsgivare får inte begära att handlingar som styrker rätten att arbeta i Sverige mejlas till oss.
Eksjö kommun är en trygg och levande kommun som välkomnar alla. Här finns stad och landsbygd med både historia och framåtanda. Här verkar den lilla entreprenören och de stora företagarna. Här finns en närhet som ger möjlighet till en meningsfull fritid. Kommunen är en av de största arbetsgivarna och med din hjälp vill vi att våra invånare ska kunna leva ett gott liv. Det når vi genom att samarbeta, arbeta hållbart och ta vara på din kompetens och ditt engagemang. Har du ett genuint intresse för människor med behöv av stöd? Ser du möjligheter i förändringar och trivs bra med att jobba i team? Vill du vara med och engagera dig i ett levande äldreboende där personal och brukare trivs? Marieberg är ett särskilt boende för äldre i Eksjö bestående av flera enheter med olika inriktningar. Nu söker vi undersköterska till en av våra vårdenheter. ARBETSUPPGIFTER Som undersköterska på en vårdenhet på Marieberg är du en viktig del i individens och dess anhörigas liv. Vi arbetar med individbaserad omvårdnad och aktiverande förhållningssätt. Där du som professionell yrkesutövare arbetar utifrån att ta tillvara och stärka den enskildes egna förmågor och resurser så att denne upplever sin vardag hanterbar och meningsfull. Dina arbetsuppgifter består i stor del av guidning i individens vardag bland annat genom stöd vid personlig omvårdnad, vardagliga sysslor, sociala aktiviteter, läkemedelshantering, social dokumentation och diverse ansvarsområden. På vårdenheten arbetar vi utifrån ett aktiverande förhållningssätt för att bevara individens förmågor men också för en meningsfull vardag. Vårt mål är att skapa ett levande äldreboende där personal och brukare trivs. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är undersköterska, gärna med erfarenhet inom äldreomsorgen. Du har ett intresse för uppdraget och du tycker om att möta och hjälpa människor utifrån deras olika förutsättningar. Vi söker en glad, trygg och stabil medarbetare som vill vara en del av vårt team på Marieberg. Du ska kunna samarbeta med andra, vara lösningsfokuserad och ha ett stort engagemang för äldre med olika behov. Du ska vara strukturerad och målmedveten och kunna planera och organisera samt slutföra ditt arbete självständigt. Du ska ha goda kunskaper i, och förståelse för det svenska språket, både i tal och skrift. Viss administrativa delar så som dokumentation och datoranvändning förekommer i tjänsten. Före erbjudande om anställning ska ett godtagbart utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas. I samband med rekryteringen ska du uppvisa ditt bevis om skyddad yrkestitel från Socialstyrelsen. Urval och intervjuer kan komma att ske löpande under ansökningstiden. ÖVRIGT Om du är den vi söker och du tycker att tjänsten är intressant, så ser vi fram emot din ansökan. Du ansöker lättast via länken i annonsen. Blir du kallad till intervju behöver du kunna styrka din identitet på något av följande tre sätt: - Pass - Nationellt ID-kort som visar medborgarskap - ID-kort kombinerat med personbevis där medborgarskapet framgår. Är du medborgare i land utanför EU/EES behöver du även visa upp ett giltigt uppehållstillstånd och/eller arbetstillstånd i Sverige Eksjö kommun har före annonsering redan gjort val av annonseringskanaler och undanber oss därför kontakt från rekryteringsfirmor och annonsförsäljare.
Eksjö kommun är en trygg och levande kommun som välkomnar alla. Här finns stad och landsbygd med både historia och framåtanda. Här verkar den lilla entreprenören och de stora företagarna. Här finns en närhet som ger möjlighet till en meningsfull fritid. Kommunen är en av de största arbetsgivarna och med din hjälp vill vi att våra invånare ska kunna leva ett gott liv. Det når vi genom att samarbeta, arbeta hållbart och ta vara på din kompetens och ditt engagemang. Måltidsverksamheten i Eksjö kommun är en del av Kommunledningskontoret och består av ett 70-tal medarbetare och 25 kök. Måltiderna i förskola och skola ger barn och elever, oavsett bakgrund, goda chanser till bra matvanor. För kommunens äldre ska måltiderna ge goda förutsättningar för ett hälsosamt åldrande. Goda och hälsosamma måltider är en viktig del i arbetet för jämlik hälsa för såväl unga som äldre. Måltidsverksamhetens främsta mål är att maten ska hamna i magen. Att ha en pooltjänst hos oss innebär att du har ett fast schema men arbetsplatsen för dagen varierar. Du utgår från ett kök där du har din bas om du inte behövs någon annanstans. Du täcker upp när kollegor är frånvarande och det kan vara med mer eller mindre framförhållning. Du ska kunna jobba i Måltidsverksamhetens alla kök. Måltiden är dagens höjdpunkt, vill du vara med och sätta guldkant på den? ARBETSUPPGIFTER • Matlagning, även specialkost • Servering • Diskning • Städning • Dokumentera egenkontroll • Beställning av varor från olika leverantörer • Arbeta med/ta fram underlag i kostdataprogram KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har kockutbildning eller motsvarande. Du är en flexibel och initiativrik kock som gillar utmaningar. Du är trygg i din yrkesroll och kan ta dagen som den kommer. Du värdesätter att möta många olika människor: kollegor, barn, elever, äldre och personal i våra verksamheter. Du ska laga mat med känsla och ha gästens bästa i fokus. Du ska ha flera års erfarenhet av kockyrket och se det som en tillgång att få arbeta i kommunens alla kök och serva våra gäster, ensam eller tillsammans med kollegor. Du ska jobba hållbart och hushålla med tilldelade resurser. Du ska ha erfarenhet och kunskap om specialkost och egenkontroll. Att arbeta självständigt och att ta ansvar ska vara bekvämt för dig. Du ska behärska det svenska språket i både tal och skrift. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. B-körkort och tillgång till bil är ett krav. ÖVRIGT Om du är den vi söker och du tycker att tjänsten är intressant, så ser vi fram emot din ansökan. Du ansöker lättast via länken i annonsen. Blir du kallad till intervju behöver du kunna styrka din identitet på något av följande tre sätt: - Pass - Nationellt ID-kort som visar medborgarskap - ID-kort kombinerat med personbevis där medborgarskapet framgår. Är du medborgare i land utanför EU/EES behöver du även visa upp ett giltigt uppehållstillstånd och/eller arbetstillstånd i Sverige Eksjö kommun har före annonsering redan gjort val av annonseringskanaler och undanber oss därför kontakt från rekryteringsfirmor och annonsförsäljare.
Nu söker vi sommarjobbare till vår shop och reception. Du kommer att vara ansiktet utåt i vår shop, kansli och kiosk. Arbetsuppgifterna består i att ta emot gäster och medlemmar och serva dem på bästa sätt. Du kommer att stå i vår reception/shop och sälja golfutrustning och green-fee samt serva våra kioskkunder. Det kommer att förekomma en del administration i Golfens IT-system. Vi tror att du har ett trevlig och öppet sätt och att service ligger dig varmt om hjärtat. Det gäller att du "kan se vad som behöver göras" och att du har ett sinne för ordning och reda. Under säsongen kommer vi vara ett flertal anställda på golfklubben, både på banan och i receptionen. Arbetet kommer att vara schemalagt vardagar och helger. Under perioden april till juni samt september och oktober är det en fördel om du kan arbeta extra på helger. Det är så klart meriterande om du spelar golf. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 25 jobb