Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov. Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Vår kund är en social och aktiv kvinna bosatt i Falkenberg med ett stort intresse för trädgårdsarbete och djur. Vi söker nu en social och framåt person som gärna deltar i kundens hobbyodling med diverse grödor i trädgården. Som assistent behöver du tycka om att vara ute mycket och “bli skitig under naglarna”. Kundens intressen är att vara ute i naturen, bada i havet, laga mat och baka, se på film, gå på konserter, umgås med nära och kära och tycker om att titta på mycket sport. Resor, både kortare och längre, kan också förekomma då hon gärna ser sig om i världen. Vi söker nu dig som stämmer in på följande: vill arbeta hos en kvinna i 45-årsåldern bosatt i Falkenberg har B-körkort och tillgång till egen bil för att enkelt kunna ta dig till kund kan arbeta i ett hushåll där det finns både hund och katt är rökfri har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet. Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: Vi söker två personliga assistenter för sommarvikariat på cirka 50%. Tjänsten innebär arbete under dag-, kvälls- och nattetid med varierande arbetstider som kan kombineras och i viss mån anpassas. Observera att schemaläggningen innehåller delade turer samt 8 timmars jour under nattpassen. Vikariatet är förlagt från vecka 26 till och med vecka 33 och innefattar arbete både vardagar och helger. Arbetstider: 09:00–16:30, 18:00–20:00 samt 23:00–07:00 (8 h jour). Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde Enligt överenskommelse. Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Utifrån lagstiftning krävs att vi som arbetsgivare begär ett registerutdrag från alla anställda som ska arbeta som personlig assistent åt ett barn under 18 år. Därav behöver du uppvisa ett utdrag ur polisens belastningsregister inför en eventuell anställning. Ytterligare information kommer om du går vidare i rekryteringsprocessen. Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig: Gabriel Chabay [email protected]
Nu söker vi nästa superstjärna till Synsam! Är du en grym teamspelare med stort engagemang och en fena på att leverera i säljdialogen? Då borde du läsa vidare! För oss är kunden alltid nr 1 och som Style & Customer Advisor har du en av våra absolut viktigaste roller i att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder! Du kommer jobba med att hjälpa, inspirera och guida våra kunder till att göra de bästa köpen – bland annat genom vår populära abonnemangstjänst Lifestyle som har förändrat branschen. Det bästa? Du får göra det tillsammans med ett grymt team bestående av Store Manager, Optiker och andra Style & Customer Advisors. Känner du igen dig i följande? Du sporras av högt satta mål och drivs av att uppnå resultat tillsammans med teamet Du är full av energi och har ett starkt engagemang Du älskar att överträffa förväntningarna genom att ge bra service och sprida positiv stämning till kunder och kollegor Du tar ansvar för din uppgift, vågar ta initiativ och tänka nytt - du ser det som ditt yttersta mål att guida kunden till det bästa köpet! Går du igång när du läser detta? Kul! Då kan vi vara helt rätt för varandra! För oss är det inget krav att du har erfarenhet av vår bransch, men om du tidigare har lyckats bra med försäljning och/eller kundservice är det ett stort plus. Funderar du fortfarande på om du ska söka? Hos oss på Synsam får du: Vara en del av ett branschledande företag med innovativa koncept och butiker i toppklass Ett företag med höga ambitioner, utvecklingsmöjligheter och spännande karriärvägar – exempelvis genom löpande utbildningar i Synsam Academy och vårt interna Aspirantprogram, som utvecklar Style & Customer Advisors till framtida butikschefer En trygg lön genom kollektivavtal men även möjlighet till bonus utifrån teamets prestation Möjlighet till utökat ansvar i butiken. Du kan exempelvis bli ansvarig för Sport-sortimentet, B2B-försäljningen, Lifestyleabonnemanget eller bli Stilexpert, om du är intresserad av mode och trender Utöver detta får du ta del av vårt fina sortiment till förmånliga priser! Om rekryteringsprocessen I vår rekryteringsprocess ingår tester, intervjuer samt bakgrundskontroll. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag – så vänta inte! Du kommer att få möjlighet att skicka med en kort videopresentation i ansökan, det är frivilligt men ett bra sätt att ta chansen att presentera sig! Vi på Synsam söker engagerade och talangfulla personer i alla åldrar! Hos oss värdesätts mångfald och vi tror att olika perspektiv och erfarenheter berikar vårt arbete och bidrar till vår gemensamma framgång. Hoppas vi ses - ta chansen att bli vår nästa säljstjärna!
Personliga assistenter sökes till nytt team i Falkenberg, olika % Vill du vara med från början när vi bygger upp ett nytt assistansteam? Nu söker vi 6-7 personliga assistenter till en man i 50-årsåldern som snart flyttar hem från sjukhuset. Du kommer in i ett läge där din insats gör stor skillnad – varje dag, varje arbetspass. Assistansen är dubbel dygnet runt – det betyder att du aldrig jobbar ensam, utan alltid har en kollega vid din sida. Om uppdraget Jag är en positiv man i 50+ som tidigare levde ett aktivt liv. På grund av sjukdom är jag nu totalförlamad, men mitt mål är att komma tillbaka – så mycket som möjligt, på mitt sätt. Nu behöver jag hjälp med allt det praktiska i vardagen: förflyttningar, måltider, hygien, hushåll och så vidare. Du blir en del av det team som hjälper mig att landa hemma igen och forma ett nytt liv, med värdighet, trygghet och så mycket självständighet det bara går. Vem söker vi? Du får gärna ha arbetat inom vården och/eller som personlig assistent tidigare. Som person är du lyhörd, stabil och har en god känsla för ansvar. Du är uppmärksam, kan läsa av stämningar och är inte rädd för fysiskt arbete. Du märker när jag är trött, när jag är på gång och när jag behöver dig som mest – utan att jag alltid behöver säga det rakt ut. Vad erbjuder vi? Arbetspass dag, kväll, helg och vaken natt (dubbelbemanning hela dygnet) Praktisk upplärning i trach-omvårdnad och gastrostomi ges på sjukhuset Tjänsterna tillsätts allt eftersom vi hittar rätt assistenter Tjänsterna börjar som timanställning och kan sedan komma att övergå till visstidsanställning så länge assistansuppdraget varar med överenskommen tjänstgöringsgrad. Ett nära och viktigt jobb – där du verkligen är med och gör livet möjligt för någon annan GIL samordnar personlig assistans sedan 1989. Kooperativet har arv från Independent Living-rörelsen, som utgår från principen att den som har en funktionsnedsättning själv bäst vet hur den vill leva sitt liv. I normalfallet är den assistansberättigade själv assistenternas närmsta chef, eller så utses en person som har särskilt ingående kunskaper om den assistansberättigade. Som personlig assistent stödjer du en person med funktionsnedsättning att leva det liv hen själv vill leva. För att få och behålla kompetenta och nöjda assistenter satsar vi på utbildning och event. Vi tror att utveckling och att möta andra leder till motiverade och trygga assistenter som trivs och tycker att det är roligt att arbeta hos oss. - GIL har kollektivavtal med Fremia-kommunal. - GIL erbjuder sina anställda upp till 2 500 kr/år i bidrag för friskvård och hälsa. - GIL tillämpar individuell lönesättning. Lön enligt överenskommelse. Skicka in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande! Lycka till!
Här i Falkenbergs kommun kan du göra stor skillnad. Vårt jobb är att erbjuda god kommunal service i livets alla skeden. Vi är också med och utvecklar Falkenberg som plats. Vår vision är att vi växer för en hållbar framtid. ARBETSUPPGIFTER Vi erbjuder jobb inom tre olika områden: • Särskilt boende (boende där äldre bor för att få hjälp i sin vardag). Här jobbar du i grupp men utför egna arbetsuppgifter. • Hemtjänst (de äldre bor hemma och behöver hjälp i sin vardag). Här jobbar du främst själv men har alltid kollegor som kan ge dig stöttning i ditt arbete. • Inom hemtjänsten finns även trygghetsteamet som arbetar med att svara på trygghetslarm hos omsorgstagarna. • LSS/Funktionsstöd (boende eller daglig verksamhet för personer med olika funktionsvariationer). Här jobbar du oftast i grupp med dina kollegor men kan även jobba själv. Du som matchar det behov som våra verksamheter har kommer bjudas in på gruppintervju. Under intervjun berättar vi om våra olika verksamheter och får möjlighet att prata mer med dig både personligen och i grupp. Du kommer att få en introduktion på vald arbetsplats och gå bredvid en ordinarie personal så att du blir trygg i din roll innan du börjar arbeta. Om enheterna har behov kan det blir aktuellt med jobb på schema. Oavsett verksamhet så erbjuder vi ett varierande arbete där du möter många människor och har olika arbetsuppgifter. Som vikarie inom vård och omsorg hjälper du personer i olika åldrar att få en meningsfull och fungerande vardag när ordinarie personal är sjuka eller är lediga. Arbetsuppgifterna kan till exempel handla om att hjälpa till med morgonrutinen, personlig hygien, åka på en utflykt och uppmuntra och motivera omsorgstagarna i deras vardag. All planering ligger i mobilen, så det är tydligt vad du förväntas göra, men jobbet kan innebära att du kan hamna i många olika typer av situationer som inte är beräknade från början. Vi behöver medarbetare som kan jobba dag, kväll, helg, eller natt. Personalen arbetar vaken eller sovande natt för att se till att bevara varje brukares individuella rutin och dygnsrytm. Som timvikarie erbjuds du ett flexibelt och meningsfullt arbete där du kan planera din tillgänglighet via vårt bokningssystem Time Care Pool. KVALIFIKATIONER Det finns tydliga rutiner som det är viktigt att förhålla sig till för att säkra en god vård till våra brukare. Du kan exempelvis få ansvar för att dela ut medicin. Det kräver stor noggrannhet. Det är viktigt att du trivs med att jobba med människor. Våra brukare behöver olika typer av hjälp och bemötande. Du behöver vara lyhörd för brukarnas behov och vara bra på teamarbete med dina kollegor. Du behöver kunna ta egna initiativ och ha förmågan att prioritera när det sker flera saker parallellt. Det är en stor fördel om du har utbildning och erfarenhet inom vård och omsorg men det är inget krav. Du behöver kunna lära dig nytt och utvecklas. Du behöver förstå, skriva och tala svenska. Du behöver kunna hantera de IT-system som är nödvändiga i tjänsten vilket kräver datorvana. Du behöver lämna ett utdrag ur belastningsregistret om det blir så att du kommer att arbeta inom LSS/funktionsstöd. Detta ska du ha beställt och ha med dig om du blir kallad till en gruppintervju. Du behöver vara 18 år eller äldre. Åldersgränsen är satt på grund av att det är särskilda regler enligt arbetsmiljölagen. Regler kring minderårigas arbetsmiljö regleras i AFS 2012:3. Inom flera av våra verksamheter behöver du ha körkort men det krävs inte överallt. ÖVRIGT För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Falkenbergs kommun använder vi rekryteringsverktyget Visma Recruit. Därför ber vi dig att skicka in din ansökan via Visma Recruit genom att klicka på ansökningslänken i annonsen Du som söker jobb och har skyddade personuppgifter ska kontakta rekryterande chef i annonsen som kommer guida dig vidare för en säker ansökningsprocess. Du ska inte ansöka digitalt via ansökningslänken. I samband med denna rekrytering undanber vi oss kontakter från rekryteringsföretag och andra annonsörer.
Söker du ett lustfyllt extrajobb? Medborgarskolan i Falkenberg söker inför hösten en kursledare i Spanska. Vi söker dig som är kunnig och pedagogisk, och som har ett brinnande intresse för språket. Som person är du lyhörd, flexibel och kreativ och strävar efter god kvalitet. Du har mycket goda kunskaper i både Spanska och Svenska. Du tycker om att träffa många nya människor och är bra på att skapa och vårda relationer. Undervisningen sker i form av gruppundervisning och du kommer att arbeta som cirkelledare. Arbetstiden är belagd till sen eftermiddag och kväll på förutbestämda dagar och tider. Känner du igen dig i beskrivningen? Då kanske du är en av våra framtida kursledare! Medborgarskolan är ett studieförbund med ett brett kursutbud, stor musikverksamhet och samarbete med föreningar och grupper inom många olika ämnen. Deltagarna är i alla åldrar och med olika bakgrunder och intressen.
Arbetsuppgifter Hos vår kund i Falkenberg kommer du att arbeta som lagermedarbetare med fokus på plock och packning av olika typer av produkter inom jakt och lantliv. Som arbetsredskap använder du dig av en hand-/fingerscanner. Arbetet är aktivt på så sätt att du står upp större delen av dagen. Truckkörning kan förekomma i arbetet på sikt. Arbetstider och anställningsform Arbetet är förlagt till vardagar måndag-fredag med arbetstiderna 07:00-16:00. Vi ser att du vill och kan jobba cirka 2-3 pass i veckan. Du kommer i samråd med vår ansvariga teamleader lägga dig tillgänglig vecka för vecka. Under högsäsong kan det bli upp till 5 dagar per vecka. Personliga egenskaper Vi söker dig som trivs med att arbeta med kroppen samt ser sig som en naturlig del av ett team. Du har förmågan att kombinera effektivitet med stor noggrannhet. Då arbetet är både aktivt och fysiskt behöver du vara uthållig och inte vara rädd för att hugga i. Du tycker om att arbeta mot tydligt uppsatta mål och har en vilja att ständigt förbättras. Vikt kommer även att läggas vid dina övriga personliga egenskaper. För att vi ska trivas ihop ser vi också att du har en bra och positiv inställning till arbetet samt god attityd mot andra. Krav Du måste ha fyllt 18 år för att kunna anställas i denna tjänst För att anställas samt vara anställd i denna tjänst krävs det att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Exempel på annan huvudsaklig sysselsättning är studier på minst halvfart (50%), annat arbete där du är garanterad arbete minst 50%, eget företag eller elitidrottare. Du kommer behöva uppvisa intyg på din huvudsakliga sysselsättning innan eventuell anställning för denna tjänst Eftersom arbetsplatsintroduktion, säkerhetsregler, säkerhetsgenomgångar och övriga instruktioner sker på svenska behöver du behärska svenska språket. Meriterande Truckkort A+B Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Skicka gärna in en spontanansökan! Vi söker alltid efter drivna och noggranna personer som vill vara en del av vårat team. Vi går igenom ansökningar löpande utifrån verksamhetens behov. Din ansökan kommer att sparas och tas i beaktande vid aktuella och kommande behov. Varmt välkommen!
Vill du ha det roligaste sommarjobbet? Då är det jobbet som personlig assistent du ska söka! Vill du ha ett av de viktigaste yrkena på arbetsmarknaden och är intresserad av att arbeta med människor? Då kan vi på Kompis Assistans erbjuda dig ett fint jobb som personlig assistent i sommar! Du kommer fylla en viktig funktion då den ordinarie personalen är på ledighet och du kommer att få utvecklas och lära dig massor som du har med dig in i framtiden. Som personlig assistent hos oss är du vårt främsta och viktigaste verktyg för att ge det individuella stödet som din assistansberättigade behöver i livets alla situationer. Ditt arbete är där den assistansberättigade befinner sig. Det kan exempelvis vara hemma, borta eller på stranden. Man vet aldrig hur en dag ser ut! Vi har assistansberättigade i alla åldrar med olika funktionsvariationer och vi finns runt om i hela landet. Arbetstider: Varierar under dag, kväll, helg, natt (både vaken och jour). Kan vara olika på de olika arbetsplatserna så skriv i din ansökan hur just du kan arbeta. Anställningsvillkor: Vikarie juni-aug sommaren 2025. Tjänstgöringsgraderna kan variera upp till 100%. Intervjuer och introduktion sker löpande under hela annonsperioden. Utdrag ur polisens belastningsregister krävs vid ev. anställning hos oss. För oss på Kompis Assistans är det viktigt att kunna ha en god kommunikation med våra kandidater samt kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och vi ber därför vänligen att skicka in ansökan via länken digitalt och inte genom e-post. Det här erbjuder vi dig som anställd hos oss! * Längre uppsägningstider än vad kollektivavtalet regler * Marknadsmässiga löner * Kompetens- och utvecklingsmöjligheter * Friskvårdsbidrag * Handikappanpassade semesterhus i Sälen och Spanien att semestra i * Profilkläder från vår egen webbshop * Assistentträffar runt om i landet Vi har valt att själva genomföra rekryteringsprocessen och undanber oss alla former av erbjudande från annonserings- och bemannings-/rekryteringsföretag. Vi tillämpar individuell lönesättning, semester och OB enligt kollektivavtal med Vårdföretagarna. Om Kompis Assistans Kompis Assistans EF gör det möjligt för personer med funktionsnedsättning att kunna leva sina liv som alla andra, utifrån sin egen förmåga och vilja. Hos oss är alla lika mycket värda och vi strävar efter rättvisa förhållanden för våra assistansberättigade och medarbetare. Vår vision är att vara det tryggaste valet, nu och i framtiden. Kompis Assistans EF erbjuder sedan 1995 personlig assistans till barn, ungdomar och vuxna med funktionsnedsättning i hela Sverige. Vi verkar i hela Sverige och vårt huvudkontor är placerad i Borlänge och har även kontor i Sundsvall, Stockholm och Hässleholm. Kompis Assistans är en av de 25 största assistansanordnarna i Sverige med cirka 650 medarbetare. Personlig assistent är ett kvalificerat och ansvarsfullt arbete. Det innebär att du behöver vara trygg i dig själv och lyhörd för andras behov. Självbestämmande, valfrihet, integritet och delaktighet är Kompis Assistans värderingar och något som du förväntas arbeta utifrån. Belastningsregistret För att få arbeta som personlig assistent hos oss måste du uppvisa ett utdrag ur polisens belastningsregister - utdrag (442.3). Viktigt att tänka på är att polisens handläggningstid kan vara upp till två veckor så beställ ditt registerutdrag så snart som möjligt. Utdraget kommer att efterfrågas vid en eventuell intervju.
Vem är du? Vill du ha roligt på jobbet? Är du sugen på en karriär inom snabbmatsbranschen eller ett extra jobb vid sidan av studierna? Oavsett vilket mål du har för framtiden så tror vi att du kommer att trivas hos oss! Du är en riktig lagspelare och tycker om att jobba i team. Du ser dig själv som serviceinriktad och gillar ett högt arbetstempo. Du är noggrann men samtidigt effektiv och tummar aldrig på kvalitet. Att arbeta i team är något du trivs bra med, och du delar våra värderingar mod, passion och gemenskap. MAX utgångspunkt är alla människors lika värde. För oss betyder det lika möjligheter, rättigheter och skyldigheter oavsett vem du är. Det är dina egna ambitioner och resultat som avgör hur långt du kan gå. Vi hjälper dig på vägen med en tydlig plan, interna utbildningar och goda utvecklingsmöjligheter på Sveriges godaste burgarkedja. En dag på MAX Som restaurangbiträde är dina arbetsuppgifter varierande. Du serverar våra gäster och ser till så att det är fint och rent ute i restaurangen, jobbar i köket där du bland annat tillreder burgare, smoothies och friterar pommes. Du ansvarar för kassan där du tar emot beställningar och ser till så att gästerna får rätt varor, allt detta tillsammans med dina kollegor. Arbetet innebär varierande arbetstider på dagar, kvällar, nätter och helger. Under handledning av restaurangchefen eller en erfaren kollega lär du dig jobbet steg för steg på de olika stationerna samt genom våra digitala utbildningar. Nästan alla våra chefer har börjat i den här rollen! Vad erbjuder vi? Vi erbjuder dig ett fartfyllt jobb i ett sammansvetsat team med väldigt goda möjligheter att växa och utvecklas. Vi erbjuder en rad olika internutbildningar för dig som är intresserad av att växa tillsammans med oss. Lön och villkor enligt kollektivavtal samt friskvårdsbidrag. MAX är Sveriges näst största burgarkedja och vi är i dagsläget strax över 7000 anställda. Vi befinner oss i en spännande expansion både i Sverige såväl som internationellt och vill ha med dig på resan. Smak, kvalitet och renlighet är värden vi aldrig tummar på. Vi är väldigt stolta över våra värderingar MOD, PASSION OCH GEMENSKAP. Vi lägger också mycket stor vikt och fokus på hälsa, miljö och socialt ansvar. Vi vill bli världens bästa burgarkedja och vägen dit är att göra världen lite godare, både genom att servera de godaste burgarna och genom att vara en god kraft i samhället. Hur går processen till? Vi har valt att slopa CV och personligt brev till våra tjänster som restaurangmedarbetare. Istället för att skicka in ditt CV och personliga brev svarar du på ett antal urvalsfrågor och gör ett Servicetest. Vi ber dig att svara utförligt på urvalsfrågorna. Efter att du har skickat in din ansökan kommer du att få ett test skickat till din mail, detta är ett Servicetest och går ut på att du svarar hur du hade agerat i en situation som kan uppstå i det dagliga arbetet på MAX. Genom testet får du som kandidat ett smakprov på hur det är att arbeta på MAX. Testet tar max 15 minuter. Efter att du har gjort testet går vi igenom din ansökan och återkopplar till dig så snart vi kan. Går du vidare i processen får du en inbjudan till intervju, går du inte vidare återkopplar vi till dig via Mail. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Observera att Servicetestet är ett obligatoriskt steg i vår rekryteringsprocess, vi tar därför inte vidare kandidater som inte genomför Servicetestet. Varmt välkommen med din ansökan! Vill du läsa om hur vi hanterar dina personuppgifter? Gå in på www.max.se/dataskydd
Vi behöver nu deltids- butikssäljare till vårt team i Falkenberg. Har du erfarenhet från försäljning av reservdelar, cyklar eller montering/balansering av däck och vill vara med på en fantastisk resa med stor utvecklingspotential så ser vi detta som ett stort plus när du söker. Skicka in din ansökan via vår hemsida jobb.thansen.se Drömmer du om en utvecklande och intressant arbetsdag där du kan finslipa dina kunskaper och utveckla dina ambitioner? Är du en serviceperson som gör allt för att kunden ska bli nöjd? Är du intresserad av bilar, cyklar eller andra av våra produktgrupper? Hos oss på thansen är det viljan som räknas om du vill komma långt i karriären. Vi har en platt struktur där alla kan hjälpa till att sätta sin prägel på thansen-konceptet. Som säljare i thansen möter vi kunden med ett leende varje dag, brinner för service och är lagspelare. En del av vårt serviceutbud omfattar bland annat reservdels försäljning, däck försäljning och montering i vår verkstad, montering av bilbarnstolar, cykelställ, vindrutetorkare, takboxar och ställ m.m. Erfarenhet eller relevant certifikat kopplat till detta är meriterande men inget krav. Utbildning kommer att tillhandahållas. Vi erbjuder: •Ett spännande jobb i ett starkt växande företag •Stora möjligheter till personlig utveckling •Lön enligt kollektivavtal • Förmånliga personalrabatter Önskade kvalifikationer: •Erfarenhet från försäljning av reservdelar, cyklar , däck •Du behärskar svenska i tal och skrift •God förståelse för IT är meriterande Vi rekryterar kontinuerligt och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansök redan idag om du är intresserad! Sökande måste vara över 18 år. Om oss På T. Hansen Gruppen A/S arbetar vi varje dag för att kunderna ska få den bästa servicen. thansen är fast förankrat i dansk detaljhandel och betjänar idag kunder i alla åldrar inom ett brett sortiment. I dagsläget har vi ett medarbetarteam på över 1 800 engagerade medarbetare, varav drygt 850 jobbar i butikerna. Under hela året arbetar vi efter vårt kundprogram ANK – Alltid nöjda kunder. Med programmet vill vi skicka en tydlig signal om att vi finns till för våra kunder.
Dina arbetsuppgifter Som timanställd hos oss på Jovi stöttar du upp ute hos våra kunder vid behov. Arbetsuppgifterna kommer att variera så var redo på att du kan komma att arbeta i en produktion, som montör, diverse lagerarbeten såsom plock och pack samt köra truck. Din bakgrund Du som söker är en person som är framåt, har rätt inställning till arbete och gillar att lära känna nya kollegor. Vi ser gärna att du har någon arbetserfarenhet från industribranschen men det är inte ett krav. Truckkort är inte ett krav men det öppnar upp större möjligheter för dig som vill arbeta. Körkort + bil är meriterande då det inte alltid går kollektivtrafik som matchar arbetstiderna som främst är förlagda på dagtid. Vi ser gärna att du kan jobba minst 3-4 dagar i veckan under dagtid, kväll eller natt. För att vara aktuell för en timanställning behöver du ha en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%, vilket betyder att du antingen studerar eller arbetar på deltid, samt kunna uppvisa intyg på din sysselsättning. Om företaget Våra företag är olika aktörer inom olika branscher i Varberg, Falkenberg och Halmstad. Urval Vi använder oss av löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista dag för ansökan. Skicka därför in din ansökan redan idag!
Välj ett jobb för att visa detaljer