Lediga deltidsjobb i Gagnef

Det finns totalt 5 lediga deltidsjobb att söka i Gagnef

KBT-terapeut sökes till Kraftaverk AB i Gagnef
Kraftaverk AB
Kuratorer

Stockrosen Vård och Omsorg AB bedriver kvalificerad vård och boende inom missbruksvård, psykiatri och psykosocialt förändringsarbete samt samsjuklighet. Vi erbjuder en komplett vårdkedja, från omhändertagande av klient till utslussning, där all behandling utgår och anpassas utifrån individen. Stockrosen består av flera verksamheter där vi bedriver kvalificerad vård med evidensbaserade metoder som vi samlat i Stockrosenmodellen, ett arbetssätt som sätter individens behov i centrum. Insatserna anpassas helt individuellt med KBT-baserad vård som bas. Våra verksamheter är Sobera motivations- och avgiftningscenter, Älvstorps Vård och behandlingshem, Fogdhyttans Behandlingshem, Kraftaverk, Villa Leva, Hasslegården och Stockrosen Stödboende. I Stockrosenkoncernen ingår även Stockrosen Psykiatri och Hälsa samt Mottagningen Bergmästaren som tillhandahåller och utför specialisttjänster inom psykiatri, hälsovård och personal.   Arbetsplatsen  Kraftaverk ligger i Gagnef och har idag 22 platser för män, mellan 21-65 år. Till oss kommer män med missbruksproblematik, eventuellt med samtidiga psykosociala och/eller neuropsykiatriska funktionshinder. All vår vård är evidensbaserad, och vi följer nationella riktlinjer från Socialstyrelsen gällande behandling. Kärnan i behandlingen är KBT, vilken ges både i gruppbehandling och via individuell behandling. Kraftaverk ligger vackert beläget i Gagnef kyrkby nära Österdalälven.    Vi erbjuder  Som anställd inom Stockrosen koncernen erbjuds du möjligheten att jobba med våra klienters livsviktiga förändring och utveckling. Vi är en arbetsplats som har kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt friskvårdspeng. Därtill är vi måna om att personalen ska må bra och trivas, vi jobbar utifrån ett nära ledarskap, har korta beslutsvägar och värdesätter personalens delaktighet i det dagliga och framtida arbetet. Vi tar vara på medarbetarnas kompetens och är lyhörda för utvecklingsmöjligheter.    Tjänsten  Vi söker en till teammedlem som är KBT-terapeut. En person som är engagerad i att göra en positiv skillnad i våra klienters liv och trivs i en utvecklande och dynamisk arbetsmiljö.      Arbetsuppgifter  Som KBT-terapeut på vårt HVB-hem kommer du spela en central roll i att stödja våra klienter genom att genomföra bedömningar, placeringar, planering, uppföljning och skapa individuella behandlingsplaner, hålla regelbundna samtal, individuellt och i grupp. Du kommer arbeta nära med övriga professioner, dokumentera och justera behandlingar vid behov.     - Utbildning  Grundutbildning KBT-Steg 1 och dokumenterad arbetslivserfarenhet från arbeten inom missbruksvård med motivations-och förändringsarbete. Meriterande om du dessutom innehar utbildning som t.ex. socionom, behandlingspedagog, socialpedagog, alkohol- och drogterapeut eller annan adekvat utbildning som arbetsgivaren finner lämplig för den utlysta tjänsten.  Då ansvaret för behandlingsprogram och insatser ingår i arbetsuppgifterna behövs utbildning inom Återfallsprevention, CRA, HAP, MI, MET, ACT, ART, KSL eller liknande.  Meriterande om du innehar en högskoleutbildning med inriktning mot socialt arbete, specialpedagogik eller beteendevetenskap, gärna socionomutbildning och intresserad av att delta i Stockrosens tranineeprogram. Då finns även möjlighet att kombinera KBT-terapeuttjänsten med rollen som biträdande föreståndare genom traineeprogrammet. Mer info se: https://stockrosen.com/lediga-tjanster/  Du ska ha goda kunskaper i svenska, såväl i tal som i skrift, samt goda IT-kunskaper. Dessutom god administrativ förmåga och intresse för dokumentation krävs då det ingår i arbetsuppgifterna.     - Erfarenhet  Arbetserfarenheter från liknande arbeten med dokumenterade vitsord. Du ska vara strukturerad, ha ett stort intresse för att jobba med människor i vår målgrupp, men också besitta en förmåga att leda och strukturera behandlingsarbetet. Ett plus är att lägga schema.    - Personliga egenskaper  Som person behöver du kunna planera, vara lösningsfokuserad och ha ett humant synsätt där inga fall är misslyckade fall, vi arbetar aktivt för lyckade placeringar där fokus ligger på positiva förstärkare. Du behöver vara organiserad, ha erfarenhet av att leda andra, nyfiken, stresstålig, lyhörd och ha ett behandlande tänk i alla situationer. Du behöver vara flexibel då det är en föränderlig verksamhet. Utifrån rollen där du är företagets ansikte utåt ställer vi krav på hög social kompetens, ett professionellt bemötande och att du har förmågan att se helhetsbilden. Därtill är du positiv och bidrar till en god stämning på jobbet och vår arbetsmiljö. Vi rekryterar omsorgsfullt och lägger stor vikt vid personlig lämplighet.    Utdrag från Polisens misstanke- och belastningsregister och kreditupplysning genomförs vid ev. anställning.     Ansökan Sista ansökningsdag: 5 aug 2025. Välkommen med din ansökan, vi går löpande igenom inkomna ansökningar och rekrytering kan ske innan sista ansökningstiden löpt ut.  Dina ansökningshandlingar ska innehålla ett uppdaterat CV, ett personligt brev samt relevanta betyg som styrker din utbildningsbakgrund.  Anställning Tjänstgöringsgrad: ca 80% Anställningsform: Tillsvidare anställning med 6 månaders inledande provanställning  Tillträde: Enl. överenskommelse Lön: Månadslön med individuell lönesättning.

26 juni 2025
Sista ansökan:
7 augusti 2025
HR- strateg arbetsmiljö
Gagnefs kommun
Personal- och HR-specialister

Gagnefs kommun är en arbetsgivare där möjligheterna är många och engagemanget stort! Här får du göra verklig skillnad för våra invånare och besökare. I vårt dagliga arbete har vi alltid vår värdegrund med oss. Med den strävar vi efter att vara närvarande för alla invånare, kommunicera öppet och respektfullt samt att ständigt utvecklas både personligt och professionellt. Välkommen att vara med och möta framtiden med oss på Gagnefs kommun! Vill du vara med och skapa ett mer hållbart arbetsliv i Dalarna? Gagnefs kommun söker nu en engagerad och utvecklingsinriktad HR-strateg till projektet Reviva – ett samverkansprojekt för att minska ohälsa och långtidssjukskrivning inom kommunal sektor. Sjukfrånvaron i välfärdsyrken är ett av de största arbetsmiljöproblemen i vår tid, och drabbar kvinnor i kommunal sektor särskilt hårt. Reviva är ett ESF-finansierat samverkansprojekt mellan Gagnef, Falun, Borlänge och Säter som syftar till att vända denna utveckling. Projektet fokuserar på att identifiera, testa och sprida effektiva metoder för att stärka arbetsmiljö och hälsa – med särskilt fokus på kvinnodominerade yrkesgrupper inom vård, omsorg och skola. I Gagnefs kommun är detta arbete förankrat i den kommunövergripande satsningen “Mot 6 %”, där målet är att systematiskt minska sjukfrånvaron i hela organisationen genom ett strukturerat, riskorienterat- och främjande arbetssätt. Som HR-resurs i projektet kommer du att ingå i kommunens HR-organisation, som består av HR-strateger, lönespecialister, kvalitetssamordnare och bemannings funktion. Du arbetar särskilt nära HR-strategerna och samverkar tätt med projektledaren för kommunens “Mot 6 %”-initiativ. Det ger dig en stark organisatorisk förankring och möjlighet att bidra till både lokal utveckling i projektet och övergripande kommunal strategisk styrning. Arbetsuppgifter Som HR-strateg i projekt Reviva får du en viktig och central roll i att förbättra arbetsmiljön och minska sjukfrånvaron i Gagnefs kommun. Du kommer att arbeta nära chefer, skyddsombud, HR och fackliga representanter – särskilt inom de verksamheter där ohälsan är som störst: vård, omsorg samt barn- och utbildningsförvaltningarna. Genom att bidra till kartläggning och analys av sjukfrånvaro, vara med och ta fram konkreta handlingsplaner och följa upp effekterna av insatserna, får du möjlighet att göra verklig skillnad för både verksamhet och individ. Du kommer att arbeta enligt Gagnefs kommuns modell “Mot 6 %”, där verksamheter kategoriseras utifrån sjukfrånvaron och får insatser anpassade efter behov. Arbetssättet utgår från SKR:s riskorienterade modell, där du både hanterar faktorer som orsakar ohälsa – och stärker det som håller människor friska i arbetet. Du kommer att stödja chefer i att skapa hållbara arbetsmiljöer, bidra till kunskapsöverföring inom organisationen och dokumentera goda exempel som kan spridas vidare. Det här är en roll där arbetsmiljöfrågor inte bara hanteras reaktivt – utan där du får vara med och bygga något långsiktigt, strategiskt och främjande. Kvalifikationer Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning inom HR, arbetsmiljö, beteendevetenskap eller annat relevant område. Även annan utbildning eller yrkeserfarenhet kan vara aktuell, så länge den ger god förståelse för arbetsmiljöfrågor och HR-arbete i praktiken. Har du dessutom byggt på din kompetens med utbildning inom arbetsmiljöledning, förändringsledning, rehabilitering eller projektledning, är det meriterande. Du har ett intresse för arbetsmiljö, hälsa och utveckling av hållbara arbetsplatser. Kanske har du redan arbetat några år med HR-frågor och samverkat med chefer, skyddsombud eller fackliga företrädare – eller så har du med dig erfarenhet från annan roll där du hanterat liknande frågor. Vi ser gärna att du har arbetat med systematiskt arbetsmiljöarbete (SAM), samt att du har erfarenhet av rehabiliteringsprocesser och hantering av sjukfrånvaro. Erfarenhet av eller fallenhet för att analysera arbetsmiljödata, identifiera mönster och föreslå åtgärder är värdefullt, men inte ett krav. Viktigare är att du är nyfiken, samarbetsinriktad och vill utvecklas inom området. Har du arbetat med verktyg som Chefoskopet, Friskfaktorlabbet eller Friskfaktorstegen är det ett plus. Det är också meriterande om du har varit involverad i förändrings- eller förbättringsarbete eller har arbetat i projektform med dokumentation och metodutveckling. Du bör ha goda kunskaper om arbetsmiljölagstiftningen, särskilt arbetsgivarens ansvar inom rehabilitering, och förståelse för risk- och friskfaktorer som påverkar sjukfrånvaro. Kännedom om könsskillnader i arbetsvillkor och ohälsa är en tillgång, liksom kunskap om metoder från Suntarbetsliv och MynAK. För att lyckas i rollen behöver du ha: Hög grad av initiativförmåga och självständighet God samarbetsförmåga och ett relationsskapande förhållningssätt Stark muntlig kommunikationsförmåga Förmåga att arbeta strukturerat, med helhetssyn och utvecklingsfokus Villkor Projektanställning från och med 2025-09-01 till och med 2028-06-30. Intervjuer kan komma att ske löpande från och med 1 augusti. Frågor om tjänsten besvaras av HR-chef eller Tf HR-chef under sommaren. Övrigt Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljning av platsannonser. Vi har i förväg beslutade annonserings och sökvägar. Insända ansökningshandlingar återsändes ej.  Personer med skyddade personuppgifter rekommenderas att skicka ansökan med brevpost till adress; Gagnefs kommun, 785 80 Gagnef. I ansökan ska framgå vilken tjänst som söks och beslut från Skatteverket om skyddade  personuppgifter, för att ansökan ska kunna skyddas på rätt sätt från början.

26 juni 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Sjuksköterska sökes till Kraftaverk under vecka 28-32
Kraftaverk AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Stockrosen Vård och Omsorg AB bedriver kvalificerad vård och boende inom missbruksvård, psykiatri och psykosocialt förändringsarbete samt samsjuklighet. Vi erbjuder en komplett vårdkedja, från omhändertagande av klient till utslussning, där all behandling utgår och anpassas utifrån individen. Stockrosen består av flera verksamheter, där vi har lång erfarenhet och spetskompetens inom våra områden. Vi bedriver kvalificerad vård med evidensbaserade metoder som vi samlat i Stockrosenmodellen, ett arbetssätt som sätter individens behov i centrum. Insatserna anpassas helt individuellt med KBT-baserad vård som bas. Våra verksamheter är Sobera motivations- och avgiftningscenter, Älvstorps Vård och behandlingshem, Fogdhyttans Behandlingshem, Kraftaverk, Villa Leva, Hasslegården och Stockrosen Stödboende. I Stockrosenkoncernen ingår även Stockrosen Psykiatri och Hälsa samt Mottagningen Bergmästaren som tillhandahåller och utför specialisttjänster inom psykiatri, hälsovård och personal.   Arbetsplatsen  Kraftaverk är en specialiserad HVB-verksamhet i Gagnef med 22 platser för män i åldern 21-65 år. Vi tar emot personer med missbruksproblematik, ofta i kombination med psykosociala utmaningar och/eller neuropsykiatriska diagnoser. Behandlingen är evidensbaserad och följer Socialstyrelsens nationella riktlinjer. Kärnan i vårt arbete är KBT, som tillämpas både i grupp och individuellt för att skapa långsiktiga förändringar. Verksamheten är belägen i en naturskön miljö i Gagnefs kyrkby, när Österdalälven, där vi kombinerar behandling med strukturerade insatser och meningsfulla aktiviteter för att ge våra klienter de bästa förutsättningarna för återhämtning.    Vi erbjuder  Som anställd inom Stockrosen koncernen erbjuds du möjligheten att jobba med våra klienters livsviktiga förändring och utveckling. Vi är en arbetsplats som har kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt friskvårdspeng. Därtill är vi måna om att personalen ska må bra och trivas, vi jobbar utifrån ett nära ledarskap, har korta beslutsvägar och värdesätter personalens delaktighet i det dagliga och framtida arbetet. Vi tar vara på medarbetarnas kompetens och är lyhörda för utvecklingsmöjligheter.    Tjänsten  Just nu söker vi en sjuksköterska på ca 75% under veckorna 28-32.    Arbetsuppgifter  Som sjuksköterska i vår verksamhet erbjuds du ett spännande, stimulerande, meningsfullt och utmanande arbete där du har en viktig del i klientens vårdkedja. Du ingår och jobbar i team tillsammans med föreståndare/verksamhetschef, läkare, terapeuter, behandlingsansvariga och behandlingspersonal där klientens mående och motivation är i centrum. Vi söker dig som är driven, engagerad, flexibel och trygg i din yrkesroll som med öppenhet och nyfikenhet skulle vara intresserad av jobba vid behov i vår verksamhet. Arbetsuppgifterna kommer att vara av varierande slag: läkemedelshantering, delaktig i inskrivning, delta på läkarronder, delegering av övrig personal, apoteksgranskningar och andra förekommande uppgifter inom HVB. Stödjande/enskilda samtal med klienterna ingår också i tjänsten. För mer information kring arbetsuppgifterna, vänligen kontakta vår kontaktperson för tjänsten.    Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper   Legitimerad sjuksköterska. Meriterande om du har tidigare erfarenheter (arbete/utbildning) från missbruksvård eller inom psykiatrisk verksamhet.    Du ska ha goda kunskaper i svenska, såväl i tal som i skrift samt goda IT-kunskaper. En god administrativ förmåga och intresse för dokumentation då det är en del av arbetsuppgifterna.    Personliga egenskaper:   -          Vi söker ansvarstagande och strukturerade medarbetare som har en förmåga att möta och hantera olika individer utifrån deras missbruksproblematik och förutsättningar.  -          Därtill är du trygg i dig själv, lugn och kan hantera arbetet på ett flexibelt och lösningsfokuserat sätt.  -          Vi rekryterar omsorgsfullt och lägger stor vikt läggs vid personlig lämplighet. -          Du behöver kunna arbeta självständigt.    Utdrag från Polisens misstanke- och belastningsregister genomförs vid ev. anställning.    Ansökan  Sista ansökningsdag: 30 juni 2025  Dina ansökningshandlingar ska innehålla ett uppdaterat CV, ett personligt brev samt relevanta betyg som styrker din utbildningsbakgrund.    Anställning Tjänstgöringsgrad: ca 75% på timme     Anställningsform: Intermittent vid behovsanställd (Timvikarie)  Tillträde: Omgående för tjänstgöring v- 28-32  Lön: Timlön med individuell lönesättning. Kollektivavtal: Behandling, vård och omsorg – Vårdförbundet.

25 juni 2025
Sista ansökan:
14 juli 2025
Vårdare - deltid
Hirely AB
Vårdare, boendestödjare

Enkla Jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver akademisk utbildning eller arbetslivserfarenhet. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Nu söker vi en timvikarierande boendestödjare till vårt härliga team på Läkarvägen. Vi erbjuder utbildning och ett utvecklande jobb där du är med och gör skillnad! Tjänsten är en visstidsanställning som innefattar dag, jour samt vaken natt. Vi tror att du tycker om att möta människor och att du är intresserad av att förstå vad som ligger bakom olika beteenden. Du brukar förmodligen hitta nya sätt att lösa en situation. Det löser sig oftast för du är trygg i dig själv, nyfiken, lyhörd, och närvarande. Om det här stämmer in på dig kanske du vill jobba med oss på Läkarvägens gruppboende? Om Läkarvägen Läkarvägen är en nybyggd, modern gruppbostad med 6 platser i ett lugnt område i utkanten av Säter. På Läkarvägen är det sjöutsikt och det finns natur och vandringsleder runt knuten. Verksamheten ligger ca 1,7 km från Säters centrum. Ett par hundra meter från verksamheten finns närmaste busshållplats. På Läkarvägen finns cirka 20 medarbetare i alla anställningsformer. Våra medarbetare har erfarenhet och kunskap för att arbeta med målgruppen. De har relevant utbildning inom social omsorg i form av till exempel omvårdnadsprogram, KY-utbildning inom social omsorg eller socionomutbildning. På Läkarvägen arbetar vi med verksamhetsnära ledarskap. Vi har en samordnare som arbetar dagtid så väl som en verksamhetschef fördelad på två boenden i Dalarna. Om rollen I rollen som boendestödjare på Läkarvägen utgår du från de boendes individuella behov och önskemål och ger stöd i det dagliga livet utifrån ett pedagogiskt förhållningssätt. Tillsammans med övriga medarbetare arbetar du med målet att göra dagen meningsfull och innehållsrik. Du stödjer och vägleder med bland annat personlig omvårdnad, måltider, medicinhantering, städning, samhällskontakter och kommunikation. En viktig del i arbetet är att stimulera och motivera den boende till att utveckla sina förmågor och att skapa möjligheter till en aktiv och meningsfull fritid. I dina uppgifter ingår även att dokumentera och planera utifrån genomförandeplaner. Arbetstiderna är förlagd 07:30 - 21:45, vardagar och helger samt dygn med sovande jour (07:30 - 08:00 dagen efter). Vaken natt 21:00-08:30. I den vakna natten innefattar ditt uppdrag att vaka över en boende i dennes lägenhet och finnas tillgänglig när behov uppstår under natten. Vi söker dig som är bekväm att arbeta både dag- och nattpass. Din erfarenhet och kunskap Du som söker har gymnasieutbildning inom vård och omsorg eller annan likvärdig utbildning, så som barnskötarutbildning, behandlingsassistent, social- eller stödpedagog. Du ska kunna visa upp ditt undersköterskebevis eller annat relevant examensbevis vid anställningsintervjun. Du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift, god datorvana och erfarenhet av dokumentation. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med målgruppen och har arbetat några år inom omsorg. I övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa. Du har en positiv grundsyn, ett starkt engagemang för människor och är ansvarstagande. Du trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor och har alltid våra brukares bästa som utgångspunkt i allt du gör. Det här får du hos oss: Grundutbildning när du tillsvidareanställs inom Nytida samt kompetensutveckling via vår egen utbildningsorganisation Lära Förmånsportal med rabatter och erbjudanden Ledarskapsutbildade chefer nära dig En gemensam pedagogik för att ge den bästa omsorgen och stödet till våra omsorgstagare Karriär- och utvecklingsmöjligheter Kollektivavtal Övrigt Anställningsform: Visstidsanställning med möjlighet till förlängning i form av annan anställningsform. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdag: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: Intervjuer sker löpande, dock senast 2025-07-13. Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister behövs uppvisas (arbete med barn med funktionsnedsättning) vid en eventuell anställning Krav: B Körkort är ett krav. Uppvisande av undersköterskebevis eller annat relevant examensbevis Jobb från jobbify.se

14 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Timvikarier till vård- och omsorgsboenden & hemtjänst
Gagnefs kommun
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Gagnefs kommun är en arbetsgivare där möjligheterna är många och engagemanget stort! Här får du göra verklig skillnad för våra invånare och besökare. I vårt dagliga arbete har vi alltid vår värdegrund med oss. Med den strävar vi efter att vara närvarande för alla invånare, kommunicera öppet och respektfullt samt att ständigt utvecklas både personligt och professionellt. Välkommen att vara med och möta framtiden med oss på Gagnefs kommun! Vi söker dig som vill arbeta som timvikarie inom äldreomsorgen och hemtjänst. Att arbeta som timvikarie via Bemanningscentrum är en utvecklande roll. Du som person får möjlighet att arbeta och utvecklas inom flera olika verksamheter. Vi erbjuder våra vikarier en introduktion i verksamheten så att du ska känna dig trygg även om du tidigare inte arbetat med liknande arbetsuppgifter.  Inom äldreomsorgen pågår verksamhet dygnet runt, året om, vilket innebär att du kan komma att arbeta dag, kväll, helg och natt. Du bör trivas med ett flexibelt arbetssätt då du med kort varsel kan bli inbokad på våra verksamheter för att ersätta ordinarie personal. Du kommer att arbeta via Bemanningscentrum och behöver kontinuerligt lägga tillgänglighet i bokningssystemet SwedeTime för att visa när du kan arbeta. Därefter får du dina bokningar med information via sms.  Arbetsuppgifter Vård- och omsorgsboende   Inom våra vård- och omsorgsboenden arbetar vi med att ge vård, omsorg, social aktivering och vardagsrehabilitering till våra brukare. Vi arbetar för att brukarna ska ha en trygg och meningsfull tillvaro. En dag på ett vård- och omsorgsboende består bland annat av att stötta och hjälpa våra brukare efter de biståndsbedömda insatser de har. Det kan till exempel vara personlig hygien, av- och påklädning, toalettbesök, förflyttningar och promenader. Delegerade sjukvårdsuppgifter, dokumentation och anhörigkontakter är också en del av arbetet. HemtjänstSom vikarie inom hemtjänsten arbetar vi med brukarens behov i centrum och stöttar på olika sätt för att underlätta vardagen i brukarens hem. Vi arbetar efter biståndsbedömda insatser som exempelvis hjälp med hygien och kläder, värmer och ställer i ordning mat samt ger läkemedel. Ibland hjälper vi även till med serviceinsatser som tvätt, inköp och städ. Vi hanterar mycket teknik i vårt arbete. I mobilen ser vi vår planering över dagens alla arbetsuppgifter. Där kan vi även läsa och dokumentera, låsa upp dörrar och läkemedelsskåp. Vi signerar även läkemedel i mobilen som brukaren är i behov av hjälp med. Kvalifikationer För att trivas och göra ett bra arbete behöver du ha ett genuint intresse för människor. Du bemöter de äldre med respekt och tar hänsyn till deras individuella behov och önskemål. Eftersom arbetet är omväxlande och kan ske på olika arbetsplatser är du trygg i dig själv, kan ställa om och anpassa dig till olika situationer. Du tycker om att lära dig nya saker, är uppmärksam och visar intresse för jobbet. Det är viktigt att du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och vågar ställa frågor när det behövs. Du ska vara 18 år fyllda och behärska svenska språket i tal och skrift. B-körkort är ett krav inom hemtjänsten. Erfarenhet från vårdyrket och/eller undersköterskeutbildning är meriterande. Övrigt Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljning av platsannonser. Vi har i förväg beslutade annonserings och sökvägar. Insända ansökningshandlingar återsändes ej.  Personer med skyddade personuppgifter rekommenderas att skicka ansökan med brevpost till adress; Gagnefs kommun, 785 80 Gagnef. I ansökan ska framgå vilken tjänst som söks och beslut från Skatteverket om skyddade  personuppgifter, för att ansökan ska kunna skyddas på rätt sätt från början.

12 juni 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025