Lediga deltidsjobb i Gällivare
Det finns totalt 16 lediga deltidsjobb att söka i Gällivare
Verksamhetsbeskrivning Myranskolan har ca 150 elever från förskoleklass till åk 6, samt en fritidshemsavdelning. Skolan är belägen i Koskullskulle. På Myranskolan arbetar det en undervisningsansvarig lärare samt en klassmentor som främst arbetar mot läroplanens sociala delar i varje klass i årskurserna 1–6. Fritidshemmet är ett komplement till skolan där man utvecklar elevernas förmågor genom olika uttrycksformer och utgår från elevernas intressen. På skolan finns även speciallärare, skolkurator och skolsköterska som samarbetar i team för elevernas bästa. Här kan du läsa mer om hur det är att arbeta inom Gällivare kommun för- och grundskolor: https://gallivare.se/lararjobb Arbetsuppgifter Du är undervisningsansvarig lärare i idrott och hälsa i flera klasser. Du ingår i arbetslag och ansvarar för alla elevers lärande tillsammans med övriga pedagoger i arbetslaget. Du deltar i skolans gemensamma utvecklingsarbeten. Kvalifikationer Vi söker en behörig lärare med lärarlegitimation och som vill arbeta på en mindre enhet, i en lugn atmosfär! Som person är Du lyhörd och skapar goda relationer, både med elever, kollegor samt med vårdnadshavare. I arbetet med eleverna är Du tydlig i Ditt ledarskap. Vi tror också att Du är nytänkande och intresserad av skolutveckling och vi sätter stort värde i förmågan att samverka och samarbeta. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Inom ramen för den nationella minoritetsspråkslagen är Gällivare kommun förvaltningskommun för samiska, meänkieli och finska. Kunskaper i något av dessa språk är meriterande vid ansökan om anställning i Gällivare kommun. Utdrag ur polisens belastningsregister är ett krav. Övrigt Till din ansökan vill vi ha med en CV. Vid anmodan lämnas originalhandlingar. Intervjuer kan komma att ske löpande. Gällivare kommun erbjuder dig: Friskvårdförmån i form av styrketräning/gruppträning/Dundret Friskvårdstimme Ta del av arbetsplatsens Trivselpeng Medlemskap i GKFF (Gällivare kommuns fritidsförening) Utvecklingsmöjligheter: Få stöd av erfarna mentorer och tillgång till kontinuerlig kompetensutveckling. Möjlighet till utbildning i kombination med arbete. Nära naturen: Kombinera din karriär med fantastiska friluftslivsmöjligheter i vackra Gällivare. Innovativa arbetssätt: Vi satsar på modern pedagogik, samarbete och hållbar utveckling. Arbetstid/Varaktighet Tillsvidareanställning 50%, dagtid, ferieanställning. Provanställning kan komma att tillämpas Lön Månadslön, vi tillämpar individuell lönesättning – ange gärna löneanspråk i ansökan. Tillträde / Ansökan Tillträde: 2025-08-13 Sista ansökningsdagen: 2025-07-27. Upplysningar Rektor, Camilla Eriksson, tel 0970-818 080, [email protected] Rektor i tjänst under sommaren, tel vxl 0970-818 000 Rekryterare Ann-Louise Johansson, 0970-818 486 Fackliga företrädare Sveriges Lärare, [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Vi söker en kvinnlig eller manlig assistent till en gående man i 56 års åldern. Jobbet innefattar dagtid/ natt och även helg. Tjänsten kommer att starta 4/8 2025 och kommer vara kring 75 % Tidigare erfarenhet av personlig assistans och/eller annat vårdarbete ses som meriterande, men engagemang, glädje och ansvar är något som värdesätts mer. När han inte befinner sig på sin dagverksamhet jobbar man med kunden i hans hem, där alldagliga sysslor ingår, så som matlagning, städning mm. Han gillar långa promenader vara ute och grilla eller göra något annat skoj. Han behöver hjälp med all omvårdnad men går, äter och dricker själv, kan inte kommunicera men förstår vad man säger. Körkort är ett plus. Mer om jobbet får du veta vid en träff. Din Förlängda Arm AB är ett norrbottniskt företag med kunder över hela Sverige. Företaget startades 2003 och har efter det växt och är nu en av dom största privata assistansanordnarna i Norrbotten. Ledorden i vår verksamhet är trygghet, kunskap, inflytande, närhet och glädje. http://www.dfarm.se/
Är du redo för en större uppgift? Polismyndigheten är Sveriges största myndighet med ca 40 000 medarbetare över hela landet. Hos oss får du möjlighet att bidra till Polisens uppdrag att öka tryggheten och minska brottsligheten i samhället. Polisregion Nord är den största regionen sett till yta. Regionen består av de fyra nordligaste länen i Sverige och är organiserad i fyra polisområden: Jämt-land, Norrbotten, Västerbotten och Västernorrland som tillsammans är indelade i 12 lokalpolisområden. Vidare finns det tre regionala enheter: operativa enheten, underrättelseenheten och utredningsenheten, ett regionkansli samt nationella avdelningar som finns representerade i regionen för att ge stöd till polisverksamheten. Polisområde Norrbotten är Sveriges största och nordligaste region och är ett av polisområdena i region Nord. Det geografiska området spänner över 14 kommuner – från Arvidsjaurs kommun i söder till Kiruna kommun i norr. Vi söker nu dig som är intresserad av att arbeta på timmar i polisområde Norrbotten. Det finns möjligt för arbete både i Gällivare, Jokkmokk och Kiruna. Som timanställd hos oss får du en så kallad intermittent anställning. Detta innebär att du blir anställd vid varje enskilt arbetspass och får ekonomisk ersättning per timme. Antalet timmar man arbetar är varierande per person och över tid. Du får intern utbildning som kan komma att förläggas på annan ort. ARBETSUPPGIFTER Arbetet som arrestantvakt innebär att du hanterar och bemöter människor som är frihetsberövade. Många frihetsberövas i syfte att utreda brott, men det kan även handla om kortare omhändertaganden på grund av t ex berusning. Som arrestantvakt är det ditt jobb att ta emot dessa personer samt ha den närmsta kontakten under deras tid som frihetsberövade i arrestlokalen. Som arrestantvakt innebär dina arbetsuppgifter i huvudsak mottagning och bevakning av arrestavdelningens intagna personer. Du kan även få utföra s.k. DNA-topsning, daktning (fingeravtryck), urinprovtagning, avvisitering, registerslagning, dokumentering, fotografering samt anmälningsupptagning. Du kommer även utföra transporter till häktningsförhandlingar. Arbetstempot varierar och är beroende av hur många som är intagna i arresten. Det kan vara fysiskt krävande och förutsätter att du är vid god hälsa. Det ställer också stora krav på professionellt bemötande och ett förhållningssätt som präglas av respekt för allas lika värde. Arrestbevakning arbetsleds av stationsbefäl. Ytterliga arbetsuppgifter kan tillkomma då inflödet av ärenden kan variera i hög grad. Det kan bland annat innebär att vara en del av Polismyndighetens interna uppdrag. Arbetsuppgifterna inom den interna servicen på myndigheten kan innefatta lokalservice och medverkande vid mindre flyttar och post-och godshantering. Även arbete i vårt garage med enklare rekond och service av bilar kan förekomma. Arbetet innebär skiftgång och resor kommer att förekomma i arbetet. KVALIFIKATIONER Detta är en möjlighet för dig som har: • Arbetslivserfarenhet som arbetsgivaren bedömer relevant för tjänsten eller är polisstuderande • B-körkort manuell växellåda • Goda kunskaper i svenska • God datavana och lätt för att lära dig nya IT-system • Goda kunskaper i engelska i tal Det är meriterande om du även har: • Erfarenhet av servicearbete med många externa direktkontakter i form av personliga möten, som arbetsgivaren bedömer som relevant för tjänsten • Har vana av att arbeta med människor i utsatta miljöer • Har erfarenhet av arbetet inom polisen, annan myndighet eller offent-lig förvaltning • God hälsa, både fysiskt och psykiskt, då arbetet kräver att du vid vissa tillfällen måste agera fysiskt Personliga egenskaper Som medarbetare är du polisens ansikte utåt och förväntas arbeta utifrån en-gagemang, tillgänglighet och effektivitet. Du har ett intresse av att arbeta med människor och har en förmåga att sätta dig in i andra människors perspektiv. Vid stressfulla situationer kan du agera lugnt, kontrollerat och professionellt. Du tillämpar ett högt säkerhets-tänk, vilket innebär att du är pålitlig i situationer där fysiskt våld kan uppstå. Arbetet kräver även att du arbetar bra tillsammans med andra människor samtidigt som du har en förmåga att arbeta självständigt. Du har ett flexibelt förhållningsätt och trivs med att hjälpa och stötta andra. Vi kommer att lägga stor vikt vid personliga egenskaper. ÖVRIGT Med anledning av semestertider kan svar komma att dröja. Urvalsarbetet påbörjas under vecka 33. Anställningsbenämning: Intermittent anställning Arbetsort: Gällivare, Jokkmokk, Kiruna Tillträde: Enligt överenskommelse Ansök genom att bifoga ditt CV (vi vill inte ha något personligt brev) och besvara urvalsfrågorna. Frågorna utgår från kravprofilen för den här rekryteringen och dina svar ligger till grund för det urval som sker i processen. Att besvara frågorna är en förutsättning för att din ansökan ska anses komplett. Vänligen notera att krav och eventuella meriter ska vara uppfyllda vid ansökningstillfället. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Polisens rekryteringsstöd Visma Recruit. Har du skyddade personuppgifter, referenser eller liknande information som du själv bedömer som skyddsvärd rekommenderar vi att du kontaktar ansvarig HR-konsult innan du går vidare med din ansökan. Om du vill komplettera din ansökan vänder du dig till ansvarig HR-konsult. En anställning hos Polismyndigheten kan komma att inledas med en provanställning om sex månader. Polismyndigheten är Sveriges största myndighet. Vi erbjuder dig en arbetsplats som stimulerar till mångfald, kreativitet och personlig utveckling. Läs gärna om våra förmåner som anställd hos polisen på: https://polisen.se/erbjudande Vi bedriver vår verksamhet enligt vår värdegrund: engagemang, effektivitet och tillgänglighet. Som medarbetare inom polisen agerar du för likabehandling. Det är en förutsättning för rättssäkerhet, rättstrygghet och för polisens legitimitet i samhället. Som företrädare för polisen respekterar du allas lika värde och skapar förtroende för polisen. Läs gärna mer om polisen och vår verksamhet på polisen.se Varmt välkommen med din ansökan! Vi undanber oss samtal och mail från dig som vill sälja annons- och rekryteringstjänster.
Brinner du för att arbeta med människor och att ge service? Drivs du av försäljning och att arbeta mot uppsatta mål? Då är det kanske dig vi söker. Som säljare på KICKS är din huvuduppgift att genom personlig och professionell service ge varje besökare en lustfylld köpupplevelse. Dagligen driver du försäljning inom samtliga delar av sortimentet och tillsammans med dina kollegor ansvarar du för att genomföra kampanjer och aktiviteter i enlighet med KICKS koncept. Vi söker dig som: Brinner för försäljning och trivs med att arbeta mot individuella mål Har en genuin servicekänsla och älskar att arbeta med människor Alltid har kunden i fokus och drivs av utmaningen att ge varje besökare personlig service Har stort intresse för våra produkter och viljan att utvecklas till skönhetsexpert Är engagerad, ansvarstagande, ser möjligheter och trivs med att arbeta i team Är du utbildad hudterapeut/makeupartist eller har erfarenhet från liknande tjänst inom detaljhandeln ser vi det som meriterande. Du får möjligheten att arbeta i en organisation med hög energinivå, tillsammans med kollegor med positiv och öppen attityd. Tjänsten är en tillsvidareanställning på: 3 timmar per vecka Tillträde: Augusti/September Är du den vi söker? Välkommen in med din ansökan redan idag. Vi intervjuar löpande. Sista ansökningsdag är 9 Juli 2025. Är du nyfiken på allt spännande som händer hos oss, ta en titt på vår Linkedin-sida här. KICKS är Nordens ledande skönhetsaktör och är en del av Matas Group A/S. KICKS erbjuder ett holistiskt skönhetskoncept med makeup, doft, hudvård och hårvård. Med professionella skönhetsexperter och en unik omnikanal-modell erbjuder KICKS personlig service, vägledning och inspiration. KICKS har ca 230 butiker i Sverige, Norge och Finland samt e-handel på varje marknad. Vårt syfte inom Matas Group är att vi ska skapa förutsättningar för "beautiful lives". För oss handlar "beautiful" om mycket mer än bara utseende; det omfattar välmående, glädje, frihet, identitet, personlig utveckling och gemenskap. Vi önskar bygga livslånga relationer med våra kunder och vill vara relevanta och till nytta varje dag. Result, Relations & you är värderingar som präglar vårt arbete och allt vi gör. KICKS anställer inte minderåriga, skulle du vara under 18 och har intresse av KICKS är du välkommen att söka praktik direkt via Butikschef. KICKS genomför bakgrundskontroll på slutkandidater. På KICKS tror vi på jämlikhet, inkludering och mångfald och vet att olika erfarenheter tar oss framåt. Därför ser vi positivt på sökande av alla kön och med olika födelsebakgrund och livserfarenheter.
Sameskolstyrelsen är en statlig myndighet och har sitt kansli med skolchef, controllers, HR och handläggare i Jåhkåmåhkke. Sameskolan är en skolform likvärdig grundskolan med undervisning från förskoleklass till årskurs 6. Utgångspunkt för undervisningen är den samiska kulturen och det samiska språket enligt läroplan för sameskolan. Sameskolstyrelsen bedriver efter överenskommelse med respektive kommun även förskola. Sameskolstyrelsen har verksamhet i Giron, Gárasavvon, Váhtjer, Jåhkåmåhkke och Dearna. Sameskolstyrelsen anordnar fjärrundervisning i de samiska språken och stödjer utveckling och produktion av läromedel för samisk undervisning. ARBETSUPPGIFTER Vi söker en engagerad och trygg rektor till sameskolan i Váhtjer. Här får du möjlighet att göra skillnad för både medarbetare och elever genom att forma en verksamhet med förskola, skola och fritidshem. Som rektor ansvarar du för att leda det dagliga arbetet, med ansvar för personal, ekonomi och arbetsmiljö. Du är en närvarande och stödjande ledare som stärker medarbetarna i deras professionella utveckling och driver det systematiska kvalitetsarbetet framåt. Du har det övergripande ansvaret för att utveckla och förbättra den inre organisationen och dess processer, med fokus på att möta framtidens krav på undervisning. Du bidrar till att skapa en attraktiv arbetsplats där medarbetare trivs, utvecklas och känner stolthet i sitt uppdrag. Du ingår i Sameskolstyrelsens ledningsgrupp och har ett nära samarbete med såväl interna funktioner som externa aktörer. I uppdraget ingår även administrativa uppgifter. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har: Dokumenterad ledarerfarenhet, gärna från pedagogiskt arbete Att du har en relevant akademisk utbildning är ett krav och rektorsutbildning meriterande Att du har förståelse och insikt om samisk kultur ett krav, goda kunskaper i ett eller flera samiska språk meriterande God IT-kompetens du är van att arbeta i digitala miljöer Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är en positiv och kommunikativ skolledare som ser möjligheter och förbättringsområden. Du har förmågan att skapa engagemang och arbetsglädje även i en digital arbetsmiljö. Ditt arbetssätt är strukturerat, lösningsorienterat och präglas av ett gott samarbete med andra. Att du har en dokumenterat god samarbetsförmåga är ett krav. Möjlighet finns att kombinera rektorstjänsten med annat pedagogiskt uppdrag för att uppnå 100 procents sysselsättningsgrad. ÖVRIGT Vi tillämpar referenstagning och du ombeds ange löneanspråk i din ansökan Sameskolstyrelsen tillämpar individuell lönesättning. Du som har skyddade personuppgifter har möjlighet att skicka din ansökan med posten eller genom att kontakta myndighetens personalhandläggare på tel: 0971/442 08.
Sameskolstyrelsen är en statlig myndighet och har sitt kansli med skolchef, controllers, HR och handläggare i Jåhkåmåhkke. Sameskolan är en skolform likvärdig grundskolan med undervisning från förskoleklass till årskurs 6. Utgångspunkt för undervisningen är den samiska kulturen och det samiska språket enligt läroplan för sameskolan. Sameskolstyrelsen bedriver efter överenskommelse med respektive kommun även förskola. Sameskolstyrelsen har verksamhet i Giron, Gárasavvon, Váhtjer, Jåhkåmåhkke och Dearna. Sameskolstyrelsen anordnar fjärrundervisning i de samiska språken och stödjer utveckling och produktion av läromedel för samisk undervisning. ARBETSUPPGIFTER Anställning för studier med lön 20 % samt språkstödjare i pedagogisk verksamhet 10 % -30% Anställningsvillkor: Du anställs på en av våra skolor eller förskolor och tjänstgör som språkstödjare 4 timmar per vecka, schemalagt i överenskommelse med rektor på enheten. Tjänsten är en visstidsanställning i form av vikariat. Du anställs för ett läsår i taget med möjlighet till förlängning förutsatt att du fortsätter studera och att erforderliga beslut inom Sameskolstyrelsen fattas. KVALIFIKATIONER Du ska vara antagen till och inskriven på en förskollärarutbildning, grundskollärarutbildning, eller en utbildning för lärare i fritidshem. Studierna kan vara distans eller på studieort men du ska ha möjlighet att arbeta i vår verksamhet varje vecka. Därför vänder vi oss i första hand till dig som är boende på en av de orter där vi bedriver våra skolor och förskolor. Goda kunskaper i någon av de samiska varieteterna är ett krav. Du ska kunna använda samiskan som arbetsspråk. En dokumenterat god samarbetsförmåga är ett krav. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Du har en positiv människosyn, ett genuint intresse för pedagogik och barns-, och elevers utveckling. Du har en god samisk kulturkompetens och tycker att det är roligt att arbeta med barn och unga. Vi ser gärna att du har gymnasiala studier i samiska eller kan validera din kompetens med hjälp av Sameskolstyrelsen. Du har ingen pedagogisk utbildning på högskolenivå sedan tidigare. Vi ser gärna att du går in och jobbar extra i vår verksamhet under studietiden men det är inget krav. ÖVRIGT Sameskolstyrelsen tillämpar individuell lönesättning. Sökande måste uppvisa utdrag från polisens belastningsregistret innan anställning. Du som har skyddade personuppgifter har möjlighet att skicka din ansökan med posten eller genom att kontakta myndighetens personalhandläggare på tel: 0971/442 08.
Om oss Brand Impact har sedan 1988 hjälpt varumärken inom detalj-och dagligvaru-handeln med att synliggöra sina produkter ute i butikerna antingen genom att bjuda kunder på ett smakprov/pratstund eller att helt enkelt jobba med att exponera och framhäva produkterna genom det visuella. Just nu söker vi dig som vill jobba i livsmedelsbutiker med att bjuda på smakprover av olika varumärkens produkter. Det här jobbet passar dig som vill ha ett socialt jobb och även har ett stort matintresse. Vi söker dig som Är över 18 år Kommunicerar väl på svenska Är en glädjespridare Har ett intresse för mat & dryck Är serviceminded Kan jobba vid behov framför allt på Ons-Fre mellan kl 11-19 Varför ska du jobba med oss? Förutom ett roligt extrajobb så erbjuder vi dig en bra lön & ett kunnigt supportteam som alltid finns till din hjälp. Har du egen bil betalar vi ut milersättning. I vår grundutbildning ingår bl.a fördjupade kunskaper inom livsmedelshygien, marknadsföring och försäljning. För oss är din personlighet och passion viktigare än utbildning Vi ser fram emot din ansökan! //Brand Impact Teamet
Vi söker en medarbetare som vill plocka upp varor i butik. Du är självgående, noggrann, morgonpigg och glad. Körkort och egen bil är ett krav. Milersättning utbetalas. Tjänsten är ett semestervikariat men kan även förlängas med timanställning. Upplärning innan start, sen jobbar du själv med löpande kontakt med din Teamledare på distriktet.
Om Familjen AB Familjen är en trygg och engagerad arbetsgivare med över 10 års erfarenhet inom personlig assistans till barn, ungdomar och vuxna med funktionsvariation. Vi arbetar personcentrerat, det vill säga att du som individ blir sedd och bekräftad i vår verksamhet oavsett om du arbetar, är anhörig eller har assistans. Vi har även samarbete med Egna arbetsgivare inom personlig assistans. Vi erbjuder ekonomiska och andra administrativa lösningar som vi tillsammans skräddarsyr för att nå varje individs olika behov. Samtliga samarbeten sker med arbetsgivare som är kopplade till kollektivavtal och därför kan vi tillsammans erbjuda trygga och stabila anställningar. Vi är verksamma och har kunder i hela Sverige, från norr till söder men har vårt kontor i Stockholm, Täby. Vi väljer att vara det lite mindre och personliga valet för dig som söker en personligare assistans. Företagets grundare och ägare har tidigare arbetat som personlig assistent, detta ser vi som en extrakraft som hjälper oss att bygga stabila arbetsgrupper där vi levererar högkvalitativ, personcentrerad assistans. Vi söker nu en personlig assistent på DELTID till en man som bor i GÄLLIVARE. Vi är alltid väldigt måna om vilka vi anställer - men för denna grupp går vi steget ytterligare och vi anställer endast personer som kvalificerar sig enligt nedan. Vi fortsätter att leta tills vi hittar våra unika stjärnor! Är det du? Om arbetsplatsen Jag är en man som bor i villa, använder rullstol och söker dig som vill ha ett jobb på deltid där du kommer och hjälper till med de vardagliga bestyren men även mycket annat. Jag gillar att baka, måla, umgås med barnbarnen, vara ute när vädret tillåter och humöret är med. Jag kan sitta hemma i lugnets vrå och dricka en kopp kaffe likväl som jag kan sitta på stans café. Jag tittar gärna på nyheterna och samtalar kring världens händelser. Jag testar gärna nya saker så du får gärna dra med mig på alla möjliga tokigheter. Hemma hos oss har vi högt i tak och det finns yngre barn i hemmet. Om dig Vi vill att du är glad, framåt, positiv och att du gillar att arbeta med människor. Något som är viktigt för mig är humor och att du har glimten i ögat. Självklart berättar jag för dig alla rutiner och sysslor till en början, men sedan önskar jag att du är självgående där du kan ta egna initiativ och ser vad som behöver göras. Mitt högsta önskemål är att du är en nybliven, glad pensionär som har sjukvårdsbakgrund. Men självklart kan du vara yngre än så, 45-65 år, och det spelar ingen roll om du är man eller kvinna. Personkemin är det som styr! Vi ser fram emot att arbeta tillsammans med dig som gillar att ta ansvar, är nyfiken och samtidigt väl medveten om att teamwork är A och O. Vill du tillsammans med oss vara med i processen till att skapa en värdefull och kvalitativ vardag för någon annan? Då ska du söka till denna tjänst! Om anställningen Tjänsten innebär en fast schemarad på deltid, med arbete varannan helg (fre-sön) och en förmiddag varannan vecka. Möjlighet till fler timmar vid semester och övrig ledighet. Vi avser tillsätta tjänsten omgående så du är varmt välkommen att söka till oss. Vi håller intervjuer löpande och tjänsten kan därför tillsättas innan sista rekryteringsdagen. Krav Pga arbetets natur krävs det att du pratar och förstår svenska obehindrat. Då det finns barn i hemmet så önskar vi en kopia ur belastningsregistret som du tar med dig till intervjun. Meriterande Det är starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet inom sjukvården. Dock prioriterar vi alltid personkemi hos kund och arbetsgrupp. Vi erbjuder Vi erbjuder branschens bästa kollektivavtal där du som anställd erbjuds bland annat avtalad OB-ersättning, tjänstepension, arbetsförsäkring samt en individuell, konkurrenskraftig lönesättning. Vi ser till att du trivs på arbetet med bra arbetsmiljö och regelbunden kompetensutveckling. Vi arbetar hårt för långsiktiga relationer där din kompetens tillvaratas och synliggörs. Vi uppskattar din flexibilitet och att du har ett lösningsorienterat arbetssätt. Tillsammans levererar vi assistans av kvalitet. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Observera att vi endast tar emot ansökan via mejl enligt nedan. Glöm inte att skriva referensen i ämnesraden.
Vad kul att just du hittade hit och vill bli en del av vårt team! Vi ser gärna att du är en engagerad person med ett kundbemötande utöver det vanliga samt att du tycker om att jobba i ett högt tempo och har ett intresse för mat och matlagning. Då tror vi att du kommer att trivas hos oss! Som säljare har du varierande arbetsuppgifter vilket innebär ett omväxlande och lärorikt arbete. Som anställd hos oss har du många olika förmåner. Vi erbjuder till exempel 10 % lojalitetsrabatt varje månad på det mesta du handlar i våra butiker och online och upp till 3000 kronor i friskvårdsbidrag varje år. Vi erbjuder också kaffe, te och frukt i personalrummet samt idrottsbiljetter till en rad olika evenemang. Låter detta intressant? Skicka in din ansökan redan idag så hör vi av oss om en matchning uppstår! Coop Norrbotten är en detaljhandelsdrivande förening ägd av ca 154000 medlemmar i Norrbotten. Föreningen har drygt 42 butiker/stormarknader, ca 740 årsanställda samt en bruttoomsättning på ca 3,3 miljarder kronor. Butiker finns från Kiruna i norr till Piteå i söder. Servicekontoret finns på Storheden i Luleå. Coop Norrbotten är en av Norrbottens största arbetsgivare med många utmanande jobb. Vi är inne i en spännande förändringsresa för att kunna möta framtidens matkunder lika bra och lika naturligt i våra fysiska butiker som på Coop.se. Förändringen som pågår innebär extra många utmaningar, men även möjligheter. Och du är aldrig ensam. Är det någonting vi är extra stolta över så är det våra medarbetare. Genom att ha lyckats rekrytera många kompetenta medarbetare jobbar vi tillsammans mot framtiden. Coop är unikt! Det är lätt att tro att alla matbutiker är lika. Samma varor på hyllorna, samma kundvagnar och så kassan vid utgången. Men Coop är annorlunda eftersom vi ägs av våra medlemmar. Det är vad som gör oss unika. Det ger oss också ett extra stort ansvar, men också extra stora möjligheter. Coop har länge levt i framkant och förverkligat vikten av ekologiskt tänkande. Vår fisk är certifierad, hönsen utsläppta och vårt egna varumärke Änglamark är utsett till Sveriges Grönaste Varumärke - men vår resa slutar inte där. Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 16 jobb