Kundservicehandläggare inom hem, trädgård och fritid

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Är du intresserad av att utforska kundservice inom detaljhandeln? På Xzakt har vi en spännande möjlighet för dig att arbeta med en av Nordens ledande detaljhandelskedjor inom hem-, trädgårds- och fritidsprodukter. Som kundservicehandläggare hos oss kommer du att vara nyckeln till att ge kunderna den bästa möjliga upplevelsen. Vi kommer att ge dig den nödvändiga utbildningen för att bli en skicklig kundservicehandläggare, där du kommer att assistera privatkunder via telefon, chatt eller mejl. Du kommer att hantera frågor relaterade till beställningar, produktinformation och olika steg i köpprocessen såsom order, leverans och ånger. Till en början kommer du självklart få en omfattande utbildning inom området som ger dig alla verktyg du behöver för att leverera en förstklassig kundupplevelse! På Xzakt värdesätter vi stolthet, motivation och engagemang. Om du drivs av att ge det där lilla extra för kundupplevelsen, är du helt rätt person för oss! Vi erbjuder dig: 🏆 Motiverande tävlingar och en bonusmodell utöver ordinarie lön, som baseras på ditt engagemang och prestation. 📚 Betald utbildning och stora utvecklingsmöjligheter. 👥 En stark gemenskap. 🎉 Friskvårdsbidrag och gemensamma aktiviteter som padel, julbord, företagsfester och mer. 💰 Bonussystem för att rekrytera nya talanger, där du har möjlighet att tjäna 3000kr extra per lyckad rekrytering. Vi söker dig som: - Har fullständiga gymnasiebetyg (eller likvärdigt förvärvad) - Kan tala och skriva obehindrat på svenska och engelska. - Har god datorvana. - Har ett rent brottsregister. Meriterande är om du: 🤝 Har erfarenhet av serviceyrken och kundkontakt. 👥 Uppskattar kundkontakt och får energi av att prata med människor. 🎯 Erfarenhet av att arbeta mot tydligt uppsatta mål. 🧠 Är problemlösningsorienterad och tävlingsinriktad. Saknar du något av ovanstående men är övertygad om att just du skulle passa hos oss på Xzakt? Sök jobbet och övertyga oss! Timlön under 24 år: 120,25 kr/h. Timlön över 24 år: 138,05 kr/h. Anställningsstart: 28 maj Anställningsgrad: 80% Arbetstider förlagda mellan: Mån-fre 08-17.00 Vi ger dig möjligheten att visa din personlighet och potential genom våra urvalsfrågor. CV är frivilligt i vår inkluderande rekryteringsprocess där vi fokuserar mindre på formella dokument och mer på dig. Ta chansen att låta ditt bästa jag lysa genom att svara på våra urvalsfrågor och visa upp vem du är på ett personligt och unikt sätt. Vill du veta mer? Skicka in din ansökan redan idag och låt oss tillsammans skapa något extraordinärt!

14 maj 2024
Sista ansökan:
8 juni 2024
Personliga assistenter till en kille i Sandviken

Jag är glad kille som bor i en egen trivsam lägenhet i centrala Sandviken. Jag gillar att hitta på saker och vara där det händer. Jag har nära till skratt och jag gillar musik, djur, teater, sport, promenader och liveevenemang samt att hälsa på vänner och familj. Jag söker nu en personlig assistent till en ordinarie tjänst på ca 50 % samt sommarvikarier som kan jobba när mina ordinarie assistenter har semester. Om mig: Jag har personlig assistans alla dagar i veckan, under hela dygnet. Hos mig arbetar man - dag, helg, kväll och natt med jourtjänstgöring och jourersättning på ett rullande schema. Jag behöver hjälp med alla grundläggande behov samt städning, matlagning och allt som kan uppkomma i min vardag. Jag badar en gång i veckan, vilket jag älskar, och då är ni två assistenter som följer med mig. Vilka egenskaper söker jag? Ditt jobb är ett serviceyrke som ställer stora krav på personliga egenskaper snarare än utbildning. Du bör ha ansvarskänsla, empati, inlevelse- och initiativförmåga, vara tålmodig och ha stor respekt för den personliga integriteten när det gäller både mig och min omgivning. Du bör ha god fysik eftersom du behöver hjälpa mig med förflyttningar till och från rullstolen, med på- och avklädning samt annat som hör min personliga hygien till. Erfarenhet av personlig assistans är meriterande. Är du en glad och positiv person som vill ha en innehållsrik arbetsdag så kan det vara dig jag söker! Sök jobbet: Du söker jobbet genom att skapa ett konto och fyller i din profil. Där kan du ladda upp CV och personligt brev. När profilen är klar klickar du på ’’lediga tjänster’’ och söker denna tjänst. Vi rekryterar löpande så vänta in med din ansökan! Vi erbjuder all nödvändig introduktion och utbildning för samtliga nyanställda, för att du ska känna dig trygg i din arbetsroll som personlig assistent. Du kommer även att få gå de utbildningar som A-Assistans rekommenderar. Jag hoppas att vi ses! Om A-Assistans: A-Assistans Leimir AB är ett privat företag som anordnar personlig assistans till assistansberättigade i hela landet. Vi har drygt 600 personliga assistenter anställda. Kontor har vi i Hudiksvall, Karlstad, Umeå, Göteborg, Stockholm och Östersund. Målet med vår verksamhet är att våra kunder ska kunna leva ett så självständigt liv som möjligt. Vi har kollektivavtal: Kommunal och Fremia (f.d KFO) för personliga assistenter. Semester -, OB- ersättning och andra lönetillägg tillkommer enligt avtal. Vi erbjuder även friskvårdspeng på 2 000 kr för heltidstjänst och år, fika på arbetet och andra förmåner.

14 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Slöjd och musiklärare Hedesunda skola

Gävle växer och är i stark utveckling. Vi erbjuder intressanta och utmanande jobb med goda möjligheter för dig att växa. I kuststaden Gävle har du nära till natur, kultur och upplevelser. Vill du vara med och ta Gävle in i framtiden? Nu söker vi dig som vill göra Gävle ännu bättre tillsammans med oss! Utbildning Gävle ansvarar för förskola, grundskola, gymnasieskola och anpassad skola. Vi arbetar för att alla barn och elever ska utmanas och klara sin utbildning. Hos oss får du vara med och utveckla bästa möjliga förutsättningar för lärande. Tillsammans gör vi så att Gävles barn och elever når sina mål. Gävle växer och är i stark utveckling. Vi erbjuder intressanta och utmanande jobb med goda möjligheter för dig att växa. I kuststaden Gävle har du nära till natur, kultur och upplevelser. Vill du vara med och ta Gävle in i framtiden? Nu söker vi dig som vill göra Gävle ännu bättre tillsammans med oss! Utbildning Gävle ansvarar för förskola, grundskola, gymnasieskola och anpassad skola. Vi arbetar för att alla barn och elever ska utmanas och klara sin utbildning. Hos oss får du vara med och utveckla bästa möjliga förutsättningar för lärande. Tillsammans gör vi så att Gävles barn och elever når sina mål. Allt arbete på Hedesunda skola vilar på den trygghet och trivsel som vi tillsammans skapar genom omsorg om varandra och genom ett aktivt trygghetsarbete. Vi har en god arbetsmiljö i en vacker och stimulerande omgivning. Här finns även en filial till stadsbiblioteket, ett viktigt inslag i undervisningen. På vår skola går cirka 175 elever och 20 medarbetare. Vi erbjuder god skolbarnsomsorg på vårt fritidshem. För de äldre eleverna finns fritidsklubb på skolan. ARBETSUPPGIFTER Lockas du av att skapa en inspirerande miljö där eleverna får en värdefull sysselsättning? Vill du bidra till elevers utveckling, växande och kreativitet? Då kan du vara den lärare vi söker till Hedesunda skola. Kom och gör Gävles framtid tillsammans med oss! Som lärare för åk. 2-6 kommer du arbeta med undervisning i musik och textilslöjd, samt ansvar för kartläggning, planering, genomförande och utvärdering av lektioner. Arbetet utförs enligt beslutande mål och riktlinjer. I arbetsuppgifterna ingår att tillsammans med dina kollegor utforma en bra, lustfylld och varierad skoldag med elevernas bästa i fokus. Du utmanar och stödjer eleverna så att de når goda studieresultat och anpassar din undervisning utifrån alla elevers behov och förutsättningar. Arbetet utförs i samarbete med andra pedagoger, elevhälsa, vårdnadshavare samt med andra aktörer utanför skolan. Skolan ligger inom Nynäs rektorsområde och på skolan finns idag ca 175 elever och 20 medarbetare som alla strävar efter att göra skolan till Gävles bästa skola. Detta blir vi genom att skapa en samsyn och ett helhetstänkande som ger eleven förutsättningar att lyckas i sitt lärande och i sin utveckling. Vi skapar goda relationer där jag som elev känner mig sedd, trygg och bekräftad av de vuxna på skolan. Vi vuxna är och ska vara goda förebilder för våra elever. Vi har ett stort ansvar för att alltid fokusera på elevers förmågor och att de ges möjligheter till sitt eget lärande. Vår utgångspunkt är alltid fokus på elevers styrkor och förmågor. I enlighet med Gävle kommuns värdegrund har du ett gott bemötande, en god förmåga att samarbeta och värnar om hög kvalitet i ditt arbete. Tjänsten är en tillsvidareanställning på deltid, 60% med start 12 augusti 2024. KVALIFIKATIONER Vi söker dig med lärarexamen och lärarlegitimation med behörighet att undervisa i årskurs 2-6 och ämnena musik och i textilslöjd. Du är förtrogen med, och har kunskap om, grundskolans läroplan. Du har förmåga att uttrycka dig väl i det svenska språket i såväl tal som skrift. Det är meriterande om du har kunskap om, och erfarenhet av, arbete med digitala verktyg, exempelvis dokumentation i Unikum eller Office. Vi söker dig som inger förtroende, skapar tilltro och tillit. Du har en förmåga att sprida lugn och stabilitet. Du är strukturerad och planerar ditt arbete väl. Du är bra på att skapa en öppen dialog och anpassar ditt språk utifrån situation. Du har en god förmåga att få elever att känna tillhörighet och att vara inkluderad. Som person tar du tar initiativ i sociala sammanhang och har förmågan att skapa förtroendefulla relationer. Avslutningsvis har du ett prestigelöst förhållningssätt i ditt samarbete med andra. Du som slutkandidat ska kunna uppvisa ett belastningsregister från polisen för arbete inom skola eller förskola. Denna ska inte bifogas i din ansökan. Varmt välkommen med din ansökan!

14 maj 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Personlig assistent till kille i Gävle

Jag är en kille på 42 år som bor i Gävle. Jag gillar att vara ute och promenera, åka och bada och uppskattar att vara med mina kompisar. Omfattning: Vi kan erbjuda en schemarad på 26% och söker även dig som vill jobba extra vid behov. Arbetstid: dygnspass, vardag som helg. Mina funktionsnedsättningar gör att jag behöver assistans i alla delar i min vardag. T.ex personlig hygien, matsituationer mm. Att jobba med mig innebär att vara uppmärksam och närvarande då jag inte kommunicerar med ord, utan du behöver tolka mina tecken. Du som söker bör ha kunskap och erfarenhet av diabetes. Du som söker ska vara engagerad, ordningsam och med stor sinnesnärvaro. För att trivas med uppdraget är det viktigt att du har initiativförmåga och är bekväm med att arbetsdagen inte alltid går att förutse. Erfarenhet av autism är en fördel. Körkort är ett krav. OP Assistans erbjuder personlig assistans grundad på respekt, kompetens och helhetssyn i Gästrikland, Hälsingland och NordUppland. Hos oss har kunden ett stort inflytande över vem som ska anställas som assistent, när assistenten ska jobba, vad assistenten ska göra på jobbet, hur assistenten ska utföra sina arbetsuppgifter och vilka assistenter som ska jobba med dig i särskilda situationer. Samtidigt som vi erbjuder en assistans som tydligt utgår ifrån kundens behov och önskemål prioriterar vi god arbetsmiljö för våra medarbetare. För anställning hos oss på OP Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Du behöver också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret. Rätt utdrag hittar du här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/

14 maj 2024
Sista ansökan:
27 oktober 2024
Medicinsk sekreterare till Sätra Din hälsocentral

Vårt uppdrag är att ge hela länet möjlighet att leva ett gott liv i dag och i morgon. Vi tar hand om hälsa och vård, får kollektivtrafiken att rulla och främjar kompetensutveckling och levande kultur. Vi är motorn för ett hållbart samhälle med samverkan över gränser. Tillsammans är vi Gävleborgskraften. Sätra Din hälsocentral har idag cirka 35 medarbetare. Här finns alla primärvårdens professioner under ett och samma tak. Vi har en bra struktur på arbetet med sjukskrivningar och en rehabkoordinator till vår hjälp. Vi lägger stor vikt vid utveckling och utbildning på arbetsplatsen. Vi har både yrkesvisa och tvärprofessionella träffar schemalagt. Vi är ett bra team som samarbetar över gränserna, och vi har roligt på jobbet! ARBETSUPPGIFTER Vi bedriver primärvård med läkarmottagning, distriktssköterskemottagning, hembesök, BVC, psykosocialt team, arbetsterapi och fysioterapi. Som medicinsk sekreterare hos oss kommer du bland annat att arbeta med • journalskrivning • receptionsarbete • posthantering • övriga administrativa arbetsuppgifter. Hos oss får du • personligt anpassad introduktion • arbeta i trygg arbetsgrupp där det alltid finns någon att rådfråga • individuell utvecklingsplan. Läs mer om våra olika förmåner: https://www.regiongavleborg.se/jobb-och-utbildning/jobba-i-region-gavleborg/dina-formaner/ KVALIFIKATIONER Vi söker nu dig som är flexibel och engagerad och som trivs i nära samarbete med alla hälsocentralens professioner i en omväxlande vardag. Du är intresserad av utveckling- och förbättringsarbete och trygg i din yrkesroll, och du har förmåga att bemöta människor på ett professionellt och empatiskt sätt. I rollen som medicinsk sekreterare ska du • ha medicinsk sekreterarutbildning. För den här tjänsten är det meriterande om du har erfarenhet av arbete på hälsocentral. ÖVRIGT Med 7 500 medarbetare är vi länets största arbetsgivare. Det ger oss styrka att driva utvecklingen framåt för ett livskraftigt Gävleborg. Vårt uppdrag är spännande och komplext. Oavsett vilken roll du har hos oss hjälper du invånarna i länet och gör nytta i samhället. Vi ligger i framkant i samhällsutvecklingen och satsar på att du som medarbetare ska få växa och utvecklas. Hos oss får du använda hela din kraft för att tillsammans med dina kollegor skapa framtidens Gävleborg. Hälso- och sjukvårdsnämndförvaltningens cirka 6500 medarbetare arbetar tillsammans för att ge länets invånare de bästa förutsättningarna för ett aktivt liv med ökad livskvalitet. Genom att tillhandahålla god och nära vård i hela länet lägger vi grunden för ett starkt och friskt Gävleborg. Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare: Vi har redan beslutat var vi vill synas med våra platsannonser samt vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa annonsplats eller tjänster för pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden.

13 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
XXL Kundservicehandläggare - Start 24 juni

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Är du redo att ta dig an en spännande roll inom kundservice? Hos Xzakt har vi en fantastisk möjlighet för dig att arbeta med vår uppdragsgivare XXL - Nordens ledande sportkedja.  Som kundservicehandläggare är du hjärtat i vår kundsupport. Vi kommer att ge dig den utbildning och support du behöver för att bli expert inom området. Din roll innebär att du kommer att assistera privatkunder via telefon, chatt och mejl med en rad olika frågor och ärenden kopplat till beställningar, produktinformation, leveranser med mera. Till en början kommer du självklart få en omfattande utbildning inom området som ger dig alla verktyg du behöver för att leverera en förstklassig kundupplevelse! På Xzakt värdesätter vi stolthet, motivation och engagemang. Vi ser det som en ära att vara den första och sista kontakten för kunden och därmed representera hela varumärket. Om du drivs av att ge det där lilla extra för kundupplevelsen, är du helt rätt person för oss! Vi erbjuder dig:  🏆 Motiverande tävlingar och en bonusmodell utöver ordinarie lön, baserat på din insats. 📚 Betald utbildning och stora utvecklingsmöjligheter. 👥 En stark gemenskap. 🎉 Friskvårdsbidrag och gemensamma aktiviteter som padel, julbord, företagsfester och mer. 💰 Bonussystem för att rekrytera nya talanger, där du har möjlighet att tjäna 3000kr extra per lyckad rekrytering. Vi söker dig som: - Har fullständiga gymnasiebetyg (eller likvärdigt förvärvad) - Kan tala och skriva obehindrat på svenska och engelska. - Har god datorvana. - Har ett rent brottsregister. Meriterande är om du: 🤝 Har erfarenhet av serviceyrken och kundkontakt. 👥 Uppskattar kundkontakt och får energi av att prata med människor. 🎯 Erfarenhet av att arbeta mot tydligt uppsatta mål. 🧠 Är problemlösningsorienterad och tävlingsinriktad. Saknar du något av ovanstående men är övertygad om att just du skulle passa hos oss på Xzakt? Sök jobbet och övertyga oss! Timlön under 24 år: 120,25 kr/h. Timlön över 24 år: 138,05 kr/h. Anställningsstart: 24 juni Anställningsgrad: 80% - Arbetstider förlagda mellan: Mån-fre 08-17.00 Vi ger dig möjligheten att visa din personlighet och potential genom våra urvalsfrågor. CV är frivilligt i vår inkluderande rekryteringsprocess där vi fokuserar mindre på formella dokument och mer på dig. Ta chansen att låta ditt bästa jag lysa genom att svara på våra urvalsfrågor och visa upp vem du är på ett personligt och unikt sätt. Sugen på att vara med på denna resa? Skicka in din ansökan redan idag och låt oss tillsammans skapa något extraordinärt!

13 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Kundservice för nyblivna studenter. Kickstarta din karriär i sommar!

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Tar du studenten i sommar och är sugen på att kickstarta din yrkesresa inom kundservice med start den 17 juni? På Transcom letar vi efter engagerade och drivna individer som precis har tagit studenten och är redo att inleda sin karriär inom kundtjänst. Hos oss får du inte bara ett jobb, utan en unik möjlighet att växa och utvecklas i en stöttande miljö där vi strävar efter att våra kunder alltid ska uppleva ett trevligt, professionellt bemötande samt snabb service. Vi bryr oss om vem du är och inte så mycket om vad du har gjort tidigare. Det viktigaste för oss är din attityd, ditt driv och din glädje. Som kundservicehandläggare innebär ditt arbete att ta emot inkommande samtal och hantera mejl för att assistera kunder i diverse ärenden inom el- och energibranschen med frågor kopplat till allt från elförbrukning till avtal och elnät. Det kräver inga förkunskaper inom området då du till en början självklart kommer få en omfattande utbildning inom det. Varför välja oss? 💪 Stöttande miljö: Hos oss blir du en del av en teamkultur där vi stöttar varandra. Vi värdesätter gemenskap och strävar efter att skapa en positiv arbetsplats. 🚀 Utveckling: Vi erbjuder utbildning och utveckling för att hjälpa dig växa i din roll och klättra på karriärstegen. 💰 Bonusmodell utöver ordinarie lön, som är kopplad till din insats och dina resultat. 🌿 Friskvårdsbidrag 1500kr. 🤝 En trygg anställning med kollektivavtal tillsammans med fackföreningen UNIONEN och Almega. 🎉 Ett brett nätverk i ett större företag som ändå har kvar en hög familjär känsla där vi tar oss tid att också ha roligt tillsammans genom vår trivselkommité med till exempel padel-kvällar, årlig julfest, after works med mer. 🌟 Bonussystem för att rekrytera nya medarbetare. De medarbetare som hjälper till med tips som leder till anställning kan tjäna upp till 3000 kr extra på lönen. Vi letar efter dig som: Har en genuin passion för service och att hjälpa andra. Tar studenten och är redo för ditt första professionella steg. Visar ett långsiktigt engagemang och en vilja att ständigt utvecklas. Kvalifikationer: Fullständiga gymnasiebetyg (eller likvärdigt förvärvade). Uppskattar och får energi av att kommunicera med människor. Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska. Besitter god datorvana. Rent brottsregister. Meriterande: Erfarenhet av serviceyrken och kundkontakt. Har tidigare arbetat mot tydligt uppsatta mål. Är problemlösningsorienterad och tävlingsinriktad. Timlön under 24 år: 120,25 kr/h + OB-tillägg enligt kollektivavtal. Provanställning 6 mån, start den 17 juni.  Omfattning: 80% Arbetstider: Mån-fre, 08-17.30 Vi slopar traditionella CVn för att ge dig en rättvis chans att låta din personlighet och ditt potential lysa! Genom att använda oss av urvalsfrågor vill vi lyfta fram dina unika färdigheter, driv och vilja att växa. Vi bryr oss mindre om formella dokument och mer om dig. Ansök idag för att få veta mer och bli en del av teamet redan i sommar!

13 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

12 maj 2024
Sista ansökan:
11 juni 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

10 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
Kundservice inom teknik, start 28 maj

Drivs du av att hjälpa andra och har ett intresse för teknik? Då är det här din chans att vara med på en spännande resa hos oss på Xzakt! Vi letar efter engagerade kundservicehandläggare som vill vara en del av vårt dedikerade team och leverera enastående kundservice i samarbete med en internationell ledare inom teknologi och tjänster. Som kundservicehandläggare blir du vårt ansikte utåt och hjälper kunder med teknisk support, produktinformation och mycket mer inom hushållsapparater och vitvaror via telefon och mejl. På Xzakt får du en omfattande introduktion och utbildning för att få kunskaper inom området och bli en mästare inom kundservice. Vi prioriterar inte bara teknisk kunskap utan också kommunikationsförmåga och problemlösningsförmåga. Det viktigaste för oss är att du trivs i kundkontakt och älskar att hjälpa andra. Vi erbjuder: En bonusmodell kopplad till din prestation. Betald utbildning och möjligheter till utveckling. En trygg anställning med kollektivavtal. Gemenskap och roliga aktiviteter med dina kollegor. Vi letar efter dig som: Har gymnasieutbildning. Kan kommunicera flytande på svenska och engelska. Har god datorvana och rent brottsregister. Uppskattar kundkontakt och är problemlösningsorienterad. Lön enligt kollektivavtal: Under 24 år: Timlön, 120,25 kr/h. Över 24 år: Timlön, 138,05 kr/h + OB-tillägg. Anställningsstart: 28 maj Anställningsgrad:80% Arbetstiderna förläggs mellan:Mån-fre kl. 08-20. Lör-Sön 09-16.Om du brinner för att skapa enastående kundupplevelser och vill vara med på vår resa, ansök redan idag! Vi rekryterar löpande och ser fram emot att träffa dig

10 maj 2024
Sista ansökan:
27 oktober 2024