Lediga deltidsjobb i Gävle
Det finns totalt 146 lediga deltidsjobb att söka i Gävle
Bli en del av ett av Sveriges mest spännande biotech-företag! Är du student på en ingenjörsutbildning inom kemiteknik, nanoteknik eller teknisk fysik och brinner för laborativt arbete och produktion? Då ser vi fram emot din ansökan! Cellevate är ett spin-out företag från NanoLund som är ett världsledande akademiskt centrum för nanomaterial vid Lunds universitet. Bolaget utvecklar och marknadsför produkter baserade på en egenutvecklad nanofiberbaserad plattform - Cellevat3d™ - en banbrytande, grön och hållbar, deep-tech-innovation för den biopharmaceutiska industrin. Cellevate söker nu en student som är engagerad, nyfiken och har ett stort intresse för avancerad teknologi och biomaterial. Du är noggrann och ansvarstagande, och trivs med att arbeta både självständigt och i team. Som produktionsoperatör kommer du att arbeta med tillverkning av polymerbaserade nanofibermaterial och säkerställa att säkerhet, kvalitet och regelverk följs. Du kommer vara en viktig del av ett engagerat och flexibelt team som arbetar nära R&D och QA/RA. Ditt arbete inkluderar produktionsförberedelser, tillverkning av nanofibermaterial via elektrospinning samt efterföljande kvalitetskontroll och dokumentation. Som en del av Cellevates produktionsteam kommer du att ha möjlighet att utvecklas och lära dig mer om den framstående nanofiberteknologin vi arbetar med, samtidigt som du bidrar till vår viktiga mission att skapa innovativa lösningar för den biofarmaceutiska industrin. Arbetet sker under kontorstid och kräver att du kan arbeta minst 3-4 timmar per arbetspass någon till några dagar i veckan beroende på behov och din tillgänglighet. Vi ser även gärna att du vill jobba under sommar och utanför terminer. Din profil VI SÖKER DIG SOM * Studerar en ingenjörsutbildning inom relevant sakområde, såsom kemiteknik, teknisk fysik eller nanoteknik * Erfarenhet av laboratoriearbete och dokumentation * Har förståelse för kemiska processer * Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska, då detta förekommer i den dagliga verksamheten DET ÄR MERITERANDE OM DU: * Har en specialisering inom polymer- eller materialkemi, alternativt erfarenhet inom detta område * Tidigare erfarenhet av produktion och kvalitetskontroll * Erfarenhet av att använda svepelektronmikroskop (SEM) STOR VIKT KOMMER ATT LÄGGAS VID DINA PERSONLIGA EGENSKAPER. SOM PERSON ÄR DU: * Initiativtagande * Problemlösande * Självgående * Uthållig * Noggrann Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Är du redo för natt- och helgarbete? Vi söker dig som vill bli en del av vårt natt-team i centrala Gävle från och med den 25/9! Vad vi erbjuder: Kollektivavtal Tjänstepension Friskvårdsbidrag Utvecklingsmöjligheter Betald introduktionsutbildning I din roll kommer du att hantera inkommande samtal, chatt och e-post för att hjälpa våra kunder. Ditt uppdrag är att ge snabb och professionell service i varje kontakt, och du ansvarar för att lösa kundernas frågor på bästa möjliga sätt. Du börjar med en grundlig introduktion och utbildning, så att du är väl förberedd när du börjar arbeta med privatkunder. Vi söker dig som: Har fullständiga gymnasiebetyg (eller motsvarande kvalifikationer) Älskar kundkontakt och får energi av att prata med människor Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska Har god datorvana Har ett rent brottsregister Är problemlösningsorienterad och målinriktad Arbetstider: Vardagar: 16:30–01:00 eller 01:00–09:00 Helger/helgdagar: Skift som 23:00–09:00, 09:00–18:30, 13:30–23:00 Tjänsten är en 832-anställning på visstid mellan 70-100%, med chans till förlängning. Lön enligt kollektivavtal: Under 24 år: 20 081 kr/mån Över 24 år: 23 054 kr/mån OB-tillägg för kväll, natt och helg Vi använder ett urvalsformulär istället för traditionella CV,vilket ger dig möjlighet att visa din personlighet och vad du kan bidra med. Skicka in din ansökan idag och bli en del av vårt team!
Vill du jobba på ett företag där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv och där du erbjuds ett viktigt och spännande jobb? Välkommen till Humana. Om tjänsten Vår kund är en kvinna i 60-årsåldern som bor i Gävle och som nu söker en timvikarie som kan hoppa in och arbeta extra vid behov. Som personlig assistent till henne följer du med i vardagen och stöttar upp där funktionsnedsättningen sätter gränser för henne. Du kommer bland annat hjälpa till med matlagning, städning och personlig omvårdnad. Det sker förflyttningar med hjälpmedel i arbetet. Kunden själv har ett stort intresse för både bakning, matlagning och tycker väldigt mycket om att pyssla, delat du något av dessa intressen för kunden är det meriterande. Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Vi söker en personlig assistent som timvikare och arbetar vid ordinarie personals frånvaro. Arbetstiderna är varierande mellan dagtid, kvällar och nätter (med 8 h väntetid). Anställningsformen är timanställning. Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Omgående. Vem är du? Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker dig som är en glad person med en positiv inställning. Vi ser gärna kvinnliga sökande, men personkemin är viktigast. För denna tjänst krävs det att du har - goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift - tål katter, då kund har katt i hemmet. - kan arbeta varierande dag, kväll och natt Det är även meriterande om du har: - erfarenhet av en liknande roll - är utbildad undersköterska - erfarenhet av förflyttningshjälpmedel som glidbräda och lift En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Att jobba på Humana Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana har 20 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Finland och Danmark som utför omsorgstjänster till 9 000 människor. Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med trygga anställningar. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del av detta arbete. Våra värdegrundsord - Engagemang, glädje och ansvar är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig. Läs mer om hur det är att jobba som personlig assistent hos oss på Humana https://www.humana.se/personligassistent Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga. För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan!
Gävle växer och är i stark utveckling. Vi erbjuder intressanta och utmanande jobb med goda möjligheter för dig att växa. I kuststaden Gävle har du nära till natur, kultur och upplevelser. Vill du vara med och ta Gävle in i framtiden? Nu söker vi dig som vill göra Gävle ännu bättre tillsammans med oss! Livsmiljö Gävles medarbetare gör Gävle vackrare, säkrare och mer händelserikt. Varje dag ger vi människor upplevelser samtidigt som vi bygger, utvecklar och påverkar dagens och framtidens samhälle. Dina insatser har stor påverkan på gävlebornas vardag. Vi erbjuder dig ett betydelsefullt, stimulerande och utvecklande arbete. Vi gör så att Gävle växer och ger gävleborna spännande upplevelser. ARBETSUPPGIFTER Tycker du att musik är ett viktigt inslag i barn och ungas uppväxt och vardag? Vi på Kulturskolan i Gävle söker en trumpetpedagog som brinner för att vägleda och inspirera barn och ungdomar i musikens värld. Kom och hjälp oss göra Gävles musikliv tillgängligt för alla! Som trumpetpedagog kommer du att planera och genomföra undervisning för barn och unga 7-20år, enskilt och i grupp, i trumpet och eventuellt andra instrument. Du kommer att delta i elevkonserter och andra evenemang samt samverka med interna och externa aktörer, så som skolor, vårdnadshavare och andra enheter i kommunen. Vissa administrativa uppgifter, så som schemaläggning och närvarohantering, ingår i arbetsuppgifterna. KVALIFIKATIONER För att lyckas i tjänsten har du har erfarenhet av undervisning i musik samt yrkesskicklighet i trumpet. Det är även meriterande med utbildning i musik eller pedagogik. Som person har du förmågan att anpassa dig till förändrade förhållanden medan du uppmuntrar och stödjer förändringsinitiativ. Du har lätt för att anpassa ditt beteende i förhållande till andra människors behov. Vidare kan du se vad som behöver prioriteras, är effektiv och använder resurserna för att på bästa sätt nå resultat samtidigt som du tar initiativ i sociala sammanhang och har förmågan att skapa förtroendefulla relationer. Du har även ett prestigelöst förhållningssätt i ditt samarbete med andra. Vi ser även att du har förmågan att leda, motivera och inspirera andra och får dem att utvecklas och må bra. Du är bra på att skapa en öppen dialog och anpassar ditt agerande utifrån situationen. Att skapa tillitsfulla relationer och få andra att känna sig trygg är en självklarhet för dig. Du ska kunna uppvisa ett belastningsregister från polisen för arbete inom skola eller förskola. Denna ska inte bifogas i din ansökan. I den här rekryteringen så sker urval och intervjuer löpande under annonseringsperioden. Varmt välkommen med din ansökan! ÖVRIGT För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Gävle kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig att skicka in din ansökan digitalt via Visma Recruit, inte via e-post eller pappersformat. Om du har skyddad identitet ber vid dig att ta kontakt med rekryterande chef, skicka inte in din ansökan digitalt. Om du söker en deltidstjänst hos oss så finns ett beslut inom Gävle kommun som innebär att du som tillsvidareanställd medarbetare kan begära att du vill arbeta heltid. En sådan begäran kan innebära att du kan behöva utföra andra arbetsuppgifter än dina ordinarie. Gävle kommun hör till finskt förvaltningsområde. Om du därför utöver våra övriga kompetenskrav även talar finska, kan det vara en merit. Inför rekryteringsarbetet har Gävle kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Om tjänsten Vi söker en Ekonomiassistent på deltid till en myndighet i Gävle som arbetar på uppdrag av riksdag och regering inom ett flertal samhällsområden. Som Ekonomiassistent kommer du bland annat att arbeta med leverantör- och kundreskontra, delta i bokslutsarbete, besvara förfrågningar om in och utbetalningar, arbete med kassa och bankavstämningar samt löpande fakturering. Andra förekommande arbetsuppgifter - Inrapportering i Hermes, statsredovisning - Arbete med redovisning och bokföring - Arbete med huvudbokföring - Arbete i ekonomisystem (exempelvis U4 Agresso, Visma Proceedo, Hypergene) - Kontering, kontroll av fakturor, förberedande av underlag för databehandling och avstämning av kontosaldon Organisationen är indelad i fem avdelningar med underliggande enheter. Som stöd till ledningen finns en ledningsgrupp bestående av avdelningschefer och enhetscheferna från de fristående enheterna. Organisationen i Gävleborg är en HBTQI-certifierad arbetsplats Uppdragsperiod och omfattning: Tjänsten som Ekonomiassistent är ett konsultuppdrag på deltid, ca 2 dagar per vecka (16 h/vecka) under kontorstid. Det kan eventuellt bli aktuellt att utöka arbetstiden med ytterligare 1 dag per vecka efter överenskommelse, dvs. totalt 3 dagar/vecka. Uppdraget ska starta så snart som möjligt, dock senast 2024-11-01 och beräknas pågå i ca 8 månader med möjlighet till förlängning upp till högst 18 månader. Arbetet kommer främst att utföras på plats i myndighetens lokaler i Gävle. Krav för tjänsten: • Högskoleutbildning inom ekonomi eller likvärdig utbildning och minst tre (3) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete. Alternativt, gymnasium eller likvärdig utbildning samt fem (5) års arbetslivserfarenhet som ekonomiassistent • Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt • Goda kunskaper i ekonomisystem (U4 Agresso) • Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift För att vi ska ha möjlighet att ta dig vidare i processen behöver du tydligt redogjort i ditt CV att samtliga ovan krav är uppfyllda. Ange vilket/vilka uppdrag som påvisar efterfrågad erfarenhet. Tidsperiod ska anges i år och månad ÅÅ-MM samt om det varit en heltid eller en deltidsanställning. För att säkerställa en kompetensbaserad rekrytering använder vi oss i denna process av arbetspsykologiska tester. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag 2024-10-02. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Anki Arnquist via Adecco´s växel 010 – 173 73 00 eller e-post: [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!
Vi söker nu personliga assistenter som vill jobba hos vår kund i Gävle på schemarad och som vikarier vid sjukdom eller annan ledighet. Kunden är en tjej på 5 år som har en cp skada och andra diagnoser. Hon är på förskola och behöver hjälp efter skolan och övrigt tid. Hon behöver all stöd och hjälp med personlig omvårdnad, sondmatning och att man finns nära henne hela tiden och ger henne det stöd hon behöver. I denna assistans är det viktigt att du är positiv och ansvarstagande, lösningsfokuserad, inlyssnande ochlekfull. Du bör ocksåha förmågan att ta egna initiativ men även att följa rutiner och ha ett stort tålamod och inkännande för hur kunden vill ha det. Vi söker någon som kan arbeta på schemarad och även kunna jobba mer i veckorna och helg vid behov. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Självklart har vi även friskvårdsbidrag. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Erfarenhet av vård eller arbete som personlig assistent Positiv, inlyssnande ansvarstagande Rökfri Om Frösunda Personlig assistans Frösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är en ansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag. Övrig information Anställningsform: Visstidsanställning / Vikarie anställning. Omfattning: Deltid+ vikarier vid behov Tillträde: Omgående Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vid frågor om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta: Verksamhetschef Terèse Bromée Kjell [email protected] Sista ansökningsdag 20241015 Vi hanterar ansökningarna som de kommer in så vi kan ha tillsatt tjänsten innan ansökningstidenär slut. Varmt välkommen med din ansökan!
Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad? ISS söker en engagerad och positiv lokalvårdare som brinner för service. Vill du vara med och leverera service i världsklass? Då tycker vi att du ska söka vår tjänst som Lokalvårdare på ISS! Vikariat Lokalvårdare Som Lokalvårdare har du och dina kollegor en viktig roll i att ansvara för helhetsupplevelsen i kundens lokaler. Tillsammans skapar ni en miljö som förmedlar en säker, attraktiv, modern och hållbar arbetsplats att vistas på för de anställda och alla besökare. Du arbetar främst med städning kundens lokaler, samt även andra arbetsuppgifter som kan förekomma såsom konferensservice, påfyllning av vatten/kaffemaskiner och skötsel av växter. Tjänsten är på Deltid Vikariat under v 40-41 och en tjänst under v 41-44 Vi erbjuder Du kommer att arbeta nära kompetenta medarbetare som du får stort utbyte av, då vi värnar om att hjälpa och utveckla varandra. ISS storlek och breda tjänsteutbud bidrar till att det finns goda utvecklingsmöjligheter såväl nationellt som globalt. Vårt fokus ligger i att ta hand om och utveckla våra medarbetare, för vi tror på att ”People make places”. ISS erbjuder bland annat utbildningar och talangprogram – allt för att du ska engageras och utvecklas på jobbet. Vi värderar mångfald och inkludering högt. Hos ISS är alla människor lika mycket värda och har samma rättigheter och möjligheter. Våra medarbetare speglar samhällets mångfald, vilket både är en konkurrensfördel och en tillgång i vårt långsiktiga hållbara arbete. Vår inkluderande företagskultur stärker våra medarbetare, gör oss mer kreativa och produktiva samt skapar en attraktivare arbetsplats. ISS värderingar, som är fundamentala i hur vi arbetar, är kvalitet, ansvar, ärlighet, entreprenörskap och gemenskap. Därför är det viktigt att du känner att du står för ett arbetssätt och ett förhållningssätt som är i enlighet med dessa Vem söker vi? Vi söker dig som är serviceinriktad, lyhörd, ansvarsfull och initiativtagande. Du trivs i rollen som företagsrepresentant och delar ISS vilja att leverera service i världsklass. Det innebär att du ska ha en hög servicenivå, god överblick över ditt städområde och kan komma med förslag till förbättringar hos kunden. Det är viktigt att du är lyhörd för kundens behov. Du har lätt för att skapa goda relationer med såväl kunder som medarbetare. Därutöver har du en förmåga att samarbeta då arbetet kan vara både enskilt och i grupp. Vi ser gärna att du har erfarenhet från serviceyrken eller branscherfarenhet. Det är viktigt att du behärskar svenska språket. Gymnasieutbildning är ett krav. Din ansökan Vi hoppas att vi väckt ditt intresse! Vi ser fram emot din ansökan, dock senast 10/10 . Vi har en pågående rekryteringsprocess och vill anställa så snart som möjligt, med hänsyn till eventuell uppsägningstid. I din ansökan bifogar du CV, vi önskar ej personliga brev. Pga. GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via mail. Vi rekryterar kompetensbaserat vilket innebär att processen innehåller tester, intervjuer och referenser. Bakgrundskontroller och säkerhetsprövningar kan komma att genomföras vid kundbehov. Vid eventuella frågor om processen, kontakta Malin Laundal på [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Vi söker säljande lagspelare till Guldfynd med placering i Gävle! Är du en driven säljare med erfarenhet av försäljning som sätter kunden i fokus och gör det lilla extra för att överträffa deras förväntningar? – Då har du hittat rätt! Som säljare hos oss sätter du en ära i att överträffa kundens förväntningar avseende bemötande, produkt, pris samt butiksmiljö. Du ser merförsäljning som ett naturligt sätt att skapa mervärde för våra kunder. Vi erbjuder en roll i ett engagerat team som tillsammans jobbar för att nå butikens uppsatta mål. Vi värdesätter dina personliga egenskaper och att du drivs av det personliga mötet. Att du har en positiv inställning, erfarenhet av försäljning samt att du gillar att jobba i ett högt tempo är en förutsättning för att lyckas i rollen. Nu söker vi dig som vill arbeta extra vid behov hos oss. Tillträde omgående. Låter detta intressant är Du välkommen med din ansökan! Vi kallar till intervju löpande, varför tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag! Golden Heights koncernen där Iduna AB ingår med butikskedjorna Guldfynd, Hallbergs Guld och Albrekts Guld är marknadsledare i Sverige inom guldsmedsvaror och smycken. Sortimentet utgörs av guld, silver och bijouterier med klockor och presentartiklar som komplement. Idag är IDUNA representerade över hela Sverige genom Guldfynd med 117 butiker, Hallbergs Guld med 33 butiker och Albrekts Guld med 39 butiker. Sedan 2015 ingår även Lyxxa på Väla Helsingborg i koncernen Golden Heights koncernen har ca 1465 anställda inklusive anställda på deltid. Omsättningen var 2020 ca 1.6 miljarder kronor. Koncernbolaget i Finland består av Kultajousi med 70 butiker samt Westerback och Alexander Tillander med vardera en butik.
Vi söker nu nästa medlem i vårt team! Att arbeta som vaccinatör hos ossDu är en legitimerad sjuksköterska som brinner för bra service och alltid gör det lilla extra för dina patienter. Du har förmågan till självständigt arbete och beslutsfattande utifrån din kompetens. Hos Min Doktor får du regelbundna vaccinationsutbildningar. Du arbetar nära kollegorna på Apotek Hjärtat och dina vaccinationskollegor runtom i landet. Erfarenhet av att arbeta med vaccinationer är meriterande men skall ej ses som ett krav. Vill du veta mer? Se vår film om hur det är att arbeta hos oss Det här söker vi hos digVi söker en utåtriktad sjuksköterska med god datorvana för arbete med vaccination på Apotek Hjärtat i Gävle. Tjänsten omfattar 1-2 veckodagar i veckan på ett kontinuerligt schema. Arbetet hos oss är självständigt och innefattar bland annat: Vaccinering Journalföring Hantering av betalning Enklare inventering Övrig information Placering: Apotek Hjärtat i Gävle Omfattning:Avtalad visstidsanställning/ tillsvidareanställning 1-2 dagar i veckan Tillträde: Oktober Välkommen med din ansökan Välkommen med din ansökan så snart som möjligt (urval och intervjuer sker löpande). Vi ser fram emot din ansökan! Om Min DoktorMin Doktor är Sveriges första digitala vårdgivare och erbjuder sedan 2013 snabba och trygga vårdbesök över nätet, oberoende av tid och plats. Idag är vi en av Sveriges största digitala vårdcentraler. Sedan 2018 bedriver vi även sjuksköterskeledda fysiska vård- och vaccinationsmottagningar i anslutning till Apotek Hjärtat och ICA Maxi, samt en vårdcentral i Nyköping. Min Doktor är registrerad vårdgivare och omfattas av hälso- och sjukvårdslagen, personuppgiftslagen, patientdatalagen och patientsäkerhetslagen.
Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad
Visar 1 till 10 av 146 jobb