Elgiganten Partille söker Sales Advisor
Elgiganten AB
Butikssäljare, fackhandel

Elgiganten är Sveriges ledande återförsäljare av hemelektronik, vitvaror och kök. Vi har i dag närmare 3 400 anställda och totalt 170 Phonehouse-butiker och varuhus över hela landet. Som anställd på Elgiganten är du en del av något mycket större och verksamheten utgörs av flera viktiga funktioner såsom varuhus, butiker, e-handel, nordiskt centrallager och kundtjänst.  Bli en del av oss och var med på vår framgång! Har du lätt att prata med människor och behärskar samtidigt konsten att lyssna? Då kan du vara vår nästa stjärnsäljare!  Att arbeta på Elgiganten är både roligt, utmanande och fartfyllt. Det är inte bara vårt gemensamma intresse för det vi säljer som binder oss samman. Här finner du människor – med en äkta vilja att hjälpa andra hitta glädjen i den magiska världen av teknik. Din roll som Sales Advisor Den viktigaste uppgiften för dig som Sales Advisor är att hitta den perfekta lösningen för just din kund genom att lyssna aktivt, svara på frågor och vägleda kunden till bästa köp. Du drivs av att nå dina mål, du nöjer dig inte heller där utan vill ständigt överträffa dig själv och nå ett ännu högre resultat. Utveckling, utbildning och hålla din kompetens inom området teknik uppdaterad är något som kommer vara en naturlig del i ditt arbete.   Vem är du? Som säljare på Elgiganten är dina personliga egenskaper och motivation det viktigaste. Du älskar att möta kund och uppnå dina mål, och såklart har roligt när du gör det!   Vi ser att du • Alltid har kunden i fokus och drivs av att ge varje besökare personlig service • Har en genuin känsla för service och älskar att jobba med människor • Brinner för försäljning och trivs att arbeta mot mål • Har lätt för att lära och en vilja att utvecklas • Är engagerad, ansvarstagande och en vilja att göra ditt bästa Ett intresse för de varor och tjänster som vi säljer är en stor fördel men vi kommer vid din introduktion att förse dig med de kunskaper och utbildningar som krävs i rollen, allt för att du ska lyckas och trivas tillsammans med oss.  Vilka är vi? Vår kultur är viktig för oss och våra värderingar genomsyrar allt vi gör, vi söker nu en kollega som vill bli en del av vår gemenskap och precis som vi drivs av och delar våra värderingar: Win Together, Play Together, Grow Together and be Different Together.   På Elgiganten tror vi att våra olikheter gör oss starkare och sammanhållningen är en styrka. Här jobbar drivna personer med stort intresse för både våra kunder och varandra. De som ser möjligheter, gillar snabba förändringar och drivs av att bidra till positiva resultat brukar trivas väl hos oss. Det är personer med energi som har en förmåga att naturligt ta egna initiativ och som vill utvecklas.   Utveckling hos oss Vårt mål är att bli branschens bästa arbetsgivare och vi tror att vi når dit bland annat genom vårt goda ledarskap. På Elgiganten skapar en god ledare engagemang, arbetsglädje och motiverade medarbetare. Utveckling och interna utbildningar är något som vi valt att investera i, här innefattas träning i produktkunskap, kundmöte och ledarskapsutbildningar.   Elgiganten erbjuder • Avtalsenlig lön och pension • Generöst bonusavtal • Förmåner inom friskvård och personalköp • Internt utbildningsprogram för medarbetare och ledare • Goda karriärmöjligheter Övrig information Anställningsform: Tillsvidare, provanställning tillämpas Omfattning: 60% arbetstiderna innefattar även kvällar och helger Tillträde: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2025-07-31 På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökande, oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Observera att vi använder tester och bakgrundskontroll som en del i rekryteringsprocessen. Vi ser fram emot din ansökan! Registerna ditt CV och sök tjänsten genom att klicka på länken.

23 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Säljare 70% till Göteborg, Nordstan
Synoptik Sweden AB
Butikssäljare, fackhandel

Brinner du för service och vill arbeta i en spännande bransch där du arbetar med en mix av både mode och ögonhälsa? Är kundrelationer något du värderar samtidigt som du själv får personlig och professionell utveckling? Nu söker vi på Synoptik en säljare till vår butik i Nordstan i Göteborg! Vill du arbeta på hela Sveriges folkoptiker där vi varit experter på optik sedan 1931? Sök då tjänsten redan idag! På Synoptik brinner vi för att dela med oss av vårt kunnande och vår passion för optik. Vår mission är att alla ska ha råd med kvalitetsoptik. Vi är ett värderingsstyrt bolag som lever våra värderingar varje dag. Som säljare på Synoptik erbjuder vi dig: ➜ Utvecklingsmöjligheter inom en spännande bransch där du får en gedigen introduktion och personlig utvecklingsplan ➜ Möjligheten att arbeta med långsiktiga kundrelationer bl.a. genom vårt glasögonabonnemang ➜ Ett arbete i ett team som präglas av samarbete och försäljningsglädje ➜ Kunskap kring optik, ögonhälsa samt bågförsäljning ➜ Utbildningsmöjligheter genom Synoptik Akademin  Arbetet som säljare innefattar att ansvara för butikens dagliga drift, utföra vissa förmätningar som görs innan undersökningen samt utföra enklare justeringar av glasögon. En av dina primära arbetsuppgifter är självklart att hjälpa kunderna i butiken, bland annat vid val av båge. Sök tjänsten redan idag! Vi tror att du som söker är en driven säljare som brinner för service och mötet med kunden. Du har erfarenhet från serviceyrket, gärna från butik. Det är meriterande om du även har erfarenhet från optikbranschen, men det är inget krav. Precis som dina kollegor är du positiv, serviceinriktad och kvalitetsmedveten. För att ge kunden bästa möjliga service tror vi att du även är lyhörd för kundens önskemål samtidigt som du vågar ta egna initiativ. Vi tror också att du är engagerad, handlingskraftig och agerar affärsmässigt i alla lägen. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 70% där vi gärna ser att du påbörjar din introduktion och upplärning så snart som möjligt. Arbetstiden är förlagd under dagtid, kvällar och helger. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Urval och intervjuer sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag då tjänsten kan komma till att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Har du frågor kring tjänsten eller hur det är att arbeta på Synoptik är du välkommen att kontakta vår butikschef Moa Eskengren på 031-803350. I alla våra rekryteringsprocesser tillämpar vi bakgrundskontroll av slutkandidat. Välkommen med din ansökan! ⭐ Följ oss gärna på sociala medier, vi finns på LinkedIn och Instagram

23 juni 2025
Sista ansökan:
7 juli 2025
Servitriser/servitörer/bartender
Oche Göteborg AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Oche grundades i 2018 och erbjuder ett komplett koncept inom mat och underhållning i Oslo, Brisbane, Mellbourne, Amsterdam, London, Singapore, Reykjavik, Toronto och Göteborg. På Oche avnjuter våra gäster toppmodern digitaliserad dart, fantastisk service, härlig atmosfär, god mat och fina signaturdrinkar. Att vara social ligger i människans natur - och det är det som underhållningen på Oche handlar om. Älskar du att lämna intryck som varar och skapa minnesvärda ögonblick? Är du en person som stadigt strävar efter att ge den bästa servicen och en genomgående gästresa - där det är enkelt att välja, boka, besöka och uppleva konceptet? Isåfall vill vi välkomna dig till oss. Vi letar efter servitriser/servitörer och bartender till Oche Göteborg. Som anställd hos oss kommer du att bli en del av ett innovativt företag och koncept som är helt unikt i Norden. Vi har utvecklat en ny teknologi som flyttar dart från mörka pubar till att bli en modern, interaktiv och socialt engagerande upplevelse. Hos oss får du en fin mix av à la carte-servering och härligt, avslappnat häng med gästerna som bara kommer för att spela och ha kul. Du sätter alltid gästen i första hand och gästupplevelsen är det viktigaste för dig! Din personlighet tillsammans med din erfarenhet är något vi värdesätter högt! Vi bygger ett team som skall leverera den bästa servicen samt upplevelsen till våra gäster och medarbetare. Är det dig vi beskriver? Tveka inte att söka! Vi letar efter dig som - Arbetar proaktivt och alltid sätter gästens önskan högst på listan - Är en lagspelare med bra kommunikationsfärdigheter - Får energi av att skapa goda relationer med gäster - Är strukturerad, punktlig och självständig

23 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Butiksmedarbetare, team kolonial/e-handel, Willys Göteborg Elisedal
Willy:S AB
Butikssäljare, dagligvaror

Vi är alla olika. Och det är härligt! Vi anställer inte människor efter en viss mall utan efter vem du är. För oss är driv och personlighet viktigare än erfarenhet och bakgrund. Det går bra för oss, och vi växer så det knakar. Nu söker vi fler glada medarbetare med rätt inställning och vilja att utvecklas! Om jobbet Tjänsten avser: Vikariat på 32 timmar i veckan. Tillträde: 2025-08-11 eller enligt överenskommelse. Arbetstider: Du kommer att variera mellan att arbeta tidig morgon, dagtid, kvällar och helger. Krav: Gymnasial utbildning, goda kunskaper i svenska (tal och skrift). Vi välkomnar sökande i alla åldrar, men med anledning av Arbetsmiljölagen ska du ha fyllt 18 år. Vi söker dig som vill bli en del av vårt härliga gäng på Willys Göteborg Elisedal! Tjänsten innebär kort och gott att du, tillsammans med dina kollegor, bidrar till att erbjuda våra kunder bra och hållbar mat till riktigt bra priser. Du är en viktig del av butiksteamet som ser till att ge våra kunder den bästa butiksupplevelsen. Här kommer lite mer om tjänsten: Tillsammans med dina kollegor sköter du den omväxlande dagliga driften på kolonialavdelningen. Du kan räkna med att få många steg på stegräknaren! Du jobbar med plock, pack och utlämning av e-handelsvaror. Du packar upp varor och ser till att våra hyllor är välfyllda och ser fina ut. Du ser till att det är rent och snyggt i butiken. Du hjälper våra kunder till rätta och möter dem med kunskap, fingertoppskänsla och ett stort leende. Du tar aktivt del i beställningar och säljplanering och bidrar till att butiken når sina försäljnings- och lönsamhetsmål. Du hjälper våra kunder i kassan eller något av våra andra utcheckningsalternativ. Om oss Det är inte alla som passar att jobba hos oss. Men många tycker att det är kul! För oss är rätt inställning och vilja att utvecklas viktigare än erfarenhet och utbildning. Hos oss får du jobba ihop med ett helt team av sköna personligheter med olika bakgrunder, kunskaper och perspektiv. Lite mer om oss kommer här: Vi är ansluta till Handelsanställdas kollektivavtal där schyssta villkor som pension, försäkringar och bra OB-ersättning ingår. Du får friskvårdsbidrag, personalrabatt och personalerbjudanden efter en tids anställning. Hållbarhet är viktigt för oss och vi arbetar till exempel alltid med att minska matsvinn i och utanför våra butiker. Vi ger dig bra möjligheter att växa genom olika ansvarsområden och utbildningar. Många som börjat sin resa som butiksmedarbetare på Willys är idag teamchefer, butikschefer eller har en specialistroll på vårt kontor. Du får erfarenheter – om t ex försäljning, service och om att driva butik – som du kommer att ha nytta av oavsett vad du väljer att göra längre fram. Läs mer om hur det är att jobba hos oss här. Om dig Du gillar mat, människor och försäljning lika mycket som vi! För oss spelar det ingen roll om du är vegan eller köttfantast, äter tacos en fredag eller en tisdag. Det fina med dig är att du är du. Och det är just det vi letar efter. Du vill lära dig nya saker och utvecklas. Du har positiv inställning och vill ha roligt på jobbet. Du ser när något behöver göras, kavlar upp ärmarna och får det gjort. Du har lätt för att samarbeta med andra – hos oss jobbar vi tillsammans som ett lag! Du har god IT- och datorvana, är noggrann och har inga problem att navigera i olika system. Det är en fördel om du har jobbat i butik eller med service, men det är inte ett krav. Du pratar, skriver och förstår svenska. Många av våra kunder talar fler språk än det, så om du gör detsamma är det toppen! Om du vill veta mer om vad tjänsten innebär, kontakta Egzon Behrami, 031- 363 67 81. Vi ser gärna att du vid intresse skickar din ansökan så snart som möjligt, då tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag den 2025-07-07. Vi tar endast emot ansökningar via våra jobbsidor. För att ta reda på om just du är den vi söker så innehåller vår rekryteringsprocess både tester och intervjuer. Vi gör även bakgrundskontroll vid samtliga rekryteringar. Läs mer: Så går det till när du söker jobb inom Axfood Observera att vi inte under denna rekryteringsprocess kommer be dig logga in med ditt Bank-id eller scanna någon QR-kod. Vid frågor kontakta Medarbetarsupporten på [email protected].

23 juni 2025
Sista ansökan:
7 juli 2025
Personlig assistent sökes till Göteborgs södra skärgård 75 %

Vi söker dig som vill arbetar som personlig assistent. Du måste kunna tala och förstå svenska bra, eftersom många tjänster kräver att du skall tolka den personen du arbetar för. Just nu har vi en 75 % tjänst där man arbetar dagar, kvällar och varannan helg. Det är ofta 12 timmarspass, som är anpassade efter färjetiderna.. Vi på rekryteringsavdelningen kommer att göra ett urval bland inkomna ansökningar och matcha lämpliga kandidater med de assistansberättigade i GIL som just nu söker personal. Att arbeta som personlig assistent kan många gånger vara olikt andra arbeten. Hur det blir beror på vem du jobbar hos och vem du är. Ni väljer varandra och bygger upp en relation som känns bra för båda. För många är tidigare arbetslivserfarenhet och utbildningar ganska ointressant, utan oftast handlar det om personkemi. Att arbeta på en ö i Göteborgs södra skärgård innebär färja från Saltholmen. Därför är det viktigt att du innan du gör en ansökan, kollar upp så att denna resväg fungerar för dig. Tjänsten börjar som en timanställning så snart vi har hittat rätt assistent, med möjlighet att övergå till en visstidsanställning så länge assistansuppdraget varar med en tjänstgöringsgrad om 75 %. Om du är intresserad av att jobba som personlig assistent i GIL, så skickar du in ett personligt brev, ditt CV och svarar på videofrågorna samt urvalsfrågorna. Tjänsterna tillsätts sp snart vi har hittat rätt assistent!   GIL samordnar personlig assistans sedan 1989. Kooperativet har arv från Independent Living-rörelsen, som utgår från principen att den som har en funktionsnedsättning själv bäst vet hur den vill leva sitt liv. I normalfallet är den assistansberättigade själv assistenternas närmsta chef, eller så utses en person som har särskilt ingående kunskaper om den assistansberättigade. Som personlig assistent stödjer du en person med funktionsnedsättning att leva det liv hen själv vill leva. För att få och behålla kompetenta och nöjda assistenter satsar vi på utbildning och event. Vi tror att utveckling och att möta andra leder till motiverade och trygga assistenter som trivs och tycker att det är roligt att arbeta hos oss. - GIL har kollektivavtal med Fremia-kommunal. - GIL erbjuder sina anställda upp till 2 500 kr/år i bidrag för friskvård och hälsa.  - GIL tillämpar individuell lönesättning. Lön enligt överenskommelse. Skicka in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande! Lycka till!

23 juni 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Kökspersonal till Lisebergs restauranger sommaren 2025 (säsongsanställning)
Liseberg AB
Kockar och kallskänkor

Vi söker kökspersonal till våra restauranger på Liseberg sommaren 2025! Nu söker vi  dig som har erfarenhet av köksarbete och intresse för matlagning, och dig med erfarenhet av disk som brinner för att ge service i världsklass till våra gäster. Som Lisebergare får du vara dig själv samtidigt som du bidrar till att möta våra gästers förväntningar på restaurangupplevelse. Hos oss på Liseberg arbetar du alltid avtalsenligt vad gäller arbetstid och lön. Vill du veta mer om våra restauranger, klicka på följande länk: https://www.liseberg.se/parken/mat-dryck/ Arbetsuppgifter och kvalifikationer Våra köksmästare är duktiga ledare och förebilder. Vi arbetar aktivt med hållbarhetsfrågan och har flera KRAV-märkta restauranger samt en matsmart personalrestaurang. Du behöver relevant yrkeserfarenhet för att arbeta som kock. Har du restaurangutbildning är det en merit. Har du inte utbildning men har ett brinnande intresse för matlagning eller annat köksarbete? Inga problem! Skicka in en ansökan så lär vi dig det du behöver kunna. Det värdesätts om du är en stolt yrkesmänniska som är uthållig och gillar ett högt tempo! Hos oss är inte ensam stark, och vi tror att det är lagarbetet som genomsyrar vårt arbetssätt som leder till att gästernas upplevelser blir något utöver det vanliga. Villkor Tjänsterna är säsongsanställning eller särskild visstidsanställning med varierande arbetstidsomfattning. Arbetstiden är förlagd enligt verksamhetens behov, vilket betyder både dagar, kvällar och helger. Har du frågor är du välkommen att kontakta oss på [email protected]  Vi rekryterar löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan!

23 juni 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Städare till Veterankraft i Göteborg!

Veterankraft söker dig som är 55+ och vill jobba med städning hos våra kunder i Göteborg. Hos oss får du möjlighet att utföra både hemstädning, storstädning och flyttstädning. Uppdragen är varierande och du möter trevliga kunder som uppskattar din hjälp. Du arbetar självständigt eller tillsammans med en kollega. Du behöver inte ha erfarenhet av att ha jobbat som städare tidigare, det viktigaste för oss är att du tycker om att göra fint, är noggrann och har ett vänligt bemötande.  Om oss Veterankraft är ett av Sveriges främsta auktoriserade bemanningsföretag och den största leverantören av hushållsnära tjänster och företagstjänster. Med verksamhet på cirka 40 orter, från Luleå i norr till Trelleborg i söder, erbjuder vi våra kunder hjälp i vardagen med trygghet, kvalitet och personlighet i fokus. Varje år underlättar vi tillvaron för tusentals hushåll och företag genom våra skräddarsydda tjänster och engagerade medarbetare. Varje dag ser vi hur våra Veteraner gör skillnad hos tusentals kunder genom sitt arbete och sina insatser. Din roll Som städare hos oss hjälper du till att skapa trivsamma och välordnade hem. både vid vanliga hemstädningar eller i samband med flyttar, så att våra kunder känner sig nöjda och omhändertagna. Du arbetar med omtanke och omsorg för att skapa ett fint och trivsamt hem. I rollen får du både arbeta självständigt och tillsammans med andra, beroende på uppdrag och kundens önskemål. Vi ser gärna att du är ordningsam, hjälpsam och tycker om att bidra till att vardagen blir lite enklare för våra kunder. Tjänsten är en timanställning där du själv väljer hur mycket du kan arbeta. Din profil Du är 55 år eller äldre Flytande svenska eller engelska i tal och skrift Meriterande med tidigare erfarenhet inom städbranschen Meriterande med körkort + egen bil Ansökan Är du intresserad av att bli en del av oss på Veterankraft? Varmt välkommen att skicka din ansökan redan idag!

23 juni 2025
Sista ansökan:
2 december 2025
Provtagare sökes till sjukhusen
VÄSTRA GÖTALANDSREGIONEN
Undersköterskor, vård- och specialavdelning och mottagning

Tillsammans utvecklar vi Sahlgrenska Universitetssjukhuset för en hållbar framtid. Vi ställer om hälso- och sjukvården med målet att vara Europas ledande universitetssjukhus 2032. Tillsammans med patienterna arbetar vi för kvalitet, tillgänglighet, patientsäkerhet, forskning, utbildning och innovation – i ett sammanhållet hälso- och sjukvårdssystem i Västra Götalandsregionen. Vår vision och våra mål tar sikte mot en vård av yttersta kvalitet, där patienten alltid är i fokus. Vi erbjuder hälso- och sjukvård lokalt och regionalt, men också högspecialiserad vård till patienter i hela landet och utomlands. Våra medarbetare är vår styrka och de bidrar i kunskapsutbyten nationellt och internationellt. Med digitala verktyg och nya arbetssätt kan vi förenkla vardagen på sjukhuset och erbjuda en modern, tillgänglig och effektiv vård av högsta kvalitet. Regional laboratoriemedicin tillhör Sahlgrenska Universitetssjukhuset, område 4 och har ett tydligt samordningsuppdrag för hela Västra Götalandsregionen. Organisationen består av de laboratoriemedicinska verksamheterna på Södra Älvsborgs sjukhus, Sahlgrenska Universitetssjukhuset, Sjukhusen i väster och i NU-sjukvården. Om verksamheten Provtagare – Välkommen till oss på provtagningen klinisk kemi! Vi söker en medarbetare till Provtagning Sahlgrenska sjukhuset eller Mölndals sjukhus, som är en del av verksamhetsområdet Klinisk Kemi. Placering är ännu ej fastställd. Totalt är vår enhet, provtagningen, belägen på sex platser; Sahlgrenska sjukhuset, Högsbo Närsjukhus, Östra sjukhuset, Barnsjukhuset, Mölndals sjukhus samt Angereds Närsjukhus. Vi träffas och samarbetar kring förbättringsåtgärder och miljö.  Vi ger service till sjukhus, primärvården och privatläkare. Verksamhetsområdet Klinisk Kemi, som provtagningen är en del av, är ett miljöcertifierat och  ackrediterat laboratorium. Vi på provtagningen sätter stort värde på kvalitet och att vara bäst på provtagning och preanalys. Om arbetet På enheten arbetar ett fyrtiotal undersköterskor, laboratorietekniker, biträden, biomedicinska analytiker och en sjuksköterska. Tillsammans ger vi bästa möjliga service till våra patienter. Vi utför framförallt kapillär- och venös provtagning men även urinprov, glukosbelastning och svettest. Du kommer att ha många och korta patientmöten varje dag. För att klara av arbetet behöver du ha erfarenhet av frekvent provtagning. Eftersom vi är ett universitetssjukhus utför vi även provtagning för ett flertal studier. Vi arbetar även med kassa, svarar i telefon och bokar patienter. Kontinuerlig utveckling av verksamheten är viktig för oss! Det gäller exempelvis vilka tjänster vi kan erbjuda, hur vi kan göra det och vilken hjälp vi kan få av digitalisering. Vår arbetstid är vardagar klockan 07:00 -15:45. Eftersom vi har flest patienter på morgon och förmiddag är det ett krav att du kan starta din arbetsdag kl. 07:00 varje dag. Vi arbetar vardagar och dagtid vilket innebär att vi inte har OB eller DRW-tillägg. Vem söker vi? Vi söker dig som vill ge bästa möjliga upplevelse till våra patienter och till våra mottagningar på sjukhusen. Ett krav är att du har god och dokumenterad erfarenhet av både kapillär- och venös provtagning, samt god vana av provhantering. Ytterligare krav är att du talar, skriver och förstår flytande svenska samt arbetar snabbt och enkelt i olika datorprogram. Vi står inför en digitaliseringsutmaning och det är meriterande om du behärskar ny teknik, har lätt för att lära och förmåga att leda andra. Det är också meriterande om du sedan tidigare har erfarenhet av Lifecare, ROSP, Centuri, Office, 1177 och Elvis samt har arbetat i provinlämning och provtagningscentral med stort patientflöde. Arbetet kräver god interaktions- och kommunikationsförmåga eftersom du kommer ha mycket kontakt internt med olika vårdenheter. Som medarbetare hos oss behöver du vara flexibel, serviceinriktad och klara av att arbeta i ett stundtals högt tempo. Självklart har du ett intresse och engagemang att kontinuerligt vara med och utveckla vår verksamhet. Du är även stabil med ett gott omdöme och har inga problem att självständigt ansvara för arbetsuppgifter. Hos oss arbetar vi utifrån sjukhusets värdegrund "Tillsammans FÖR patienten MED patienten" och söker därför dig som är bra på att samarbeta samt har ett engagerat och positivt arbetssätt. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Intervjuer av tjänsten kan komma att ske löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Varmt välkommen med din ansökan! Möt några av våra medarbetare - Sahlgrenska Universitetssjukhuset Om Västra Götalandsregionen Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Västra Götalandsregionen arbetar aktivt för att digitalisera fler arbetssätt. För att vara en del av den digitala omvandlingen har du med dig grundläggande färdigheter och kan använda digitala verktyg och tjänster. Du kan söka information, kommunicera, interagera digitalt, är riskmedveten och har motivation att delta i utvecklingen för att lära nytt. Västra Götalandsregionen krigsplacerar alla tillsvidareanställda medarbetare. Vill du veta mer om Västra Götalandsregionen kan du besöka vår introduktion till nya medarbetare på länken https://www.vgregion.se/introduktion.  Du kan även läsa mer i presentation om https://mellanarkiv-offentlig.vgregion.se/alfresco/s/archive/stream/public/v1/source/available/sofia/rs4011-467070786-672/surrogate. Ansökan Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.

22 juni 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Extrajobb som ledarassistent för parkourgrupper
Ivra kurser AB
Idrottstränare och instruktörer m.fl.

OBS! Läs igenom hela annonsen för att ta del av all information innan du söker. Nu söker vi en ny entusiasmerande ledarassistent till höstterminens parkourkurser för barn och ungdomar. Du kommer att jobba tillsammans med en parkourledare i grupper för barn mellan 5-16 år. Det är ett väldigt stort plus om du har tidigare erfarenhet av parkour men det är inget krav. Däremot måste du ha erfarenhet av egen träning i någon form och vara nyfiken på att lära dig den grundläggande parkourtekniken! Du behöver också ha ett intresse för att undervisa barn och ungdomar. Det är meriterande att ha erfarenhet av undervisning för barn och unga. En del av arbetet innebär också att hjälpa ledaren bära/flytta redskap i salen. Du kommer också att internutbildas. Våra kurser ligger på vardagseftermiddagar/kvällar och helger (inget krav att jobba helg). Passen är mellan ca 2,5h-3,5h. Ett perfekt extrajobb en eller flera dagar i veckan för dig som t ex studerar. Rekryteringen sker löpande, ansök så snart som möjligt. Vi behandlar endast ansökningar som innehåller CV och ett personligt brev. När man ska arbeta med barn är det ett lagkrav att man visar upp ett utdrag ur belastningsregistret. Handläggningstiden kan vara ett par veckor så beställ utdraget i god tid för att inte rekryteringsprocessen ska fördröjas.

22 juni 2025
Sista ansökan:
18 augusti 2025
Vi söker nu en Köksbiträde
Byns Trattoria 3:e Lång AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Byns Trattoria är en mötesplats för den som söker sig till det italienska köket. Måltiden hos oss symboliserar som en plats där man samlas med familj och vänner i en genuin miljö. Vi på Byns Trattoria söker nu en Köksbiträde som är hungrig att lära sig. Du behöver ingen erfarenhet då vi lär upp dig på plats. Arbetstider innefattar mestadels kväll, helg , röda dagar och evenemangsdagar. La Terrazza är en mötesplats för den som söker sig till det italienska köket. Måltiden hos oss symboliserar som en plats där man samlas med familj och vänner i en genuin miljö. Noggrant har det valts ut råvaror och vin för att dessa komponenter tillsammans ska bli en smakexplosion. Du ska ha intresse för yrket, hög arbetsmoral och klara av att jobba i team. Vi arbetar med en À la carte meny under året. Detta innefattar alla förekommande arbetsuppgifter som köksbiträde. Flexibel och intresserad att utvecklas inom köksarbete. Alla ansökningar kommer att behandlas löpande därför ber vi dig att ansöka så snart som möjligt.

22 juni 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025