Resesupport i världsklass – bli en del av vårt team
Rolfs Flyg- & Bussresor AB
Resesäljare och trafikassistenter m.fl.

Resebranschen blomstrar och efterfrågan på oförglömliga reseupplevelser har aldrig varit större! Rolfs Flyg & Buss, tillsammans med Solresor, är på framkant i denna spännande tid. Vi växer och söker nu passionerade individer för att stärka vårt team i Göteborg. Denna tjänst passar dig som tycker om att prata med kund i telefon, sälja resor och är en naturlig resnörd och som kan svara på allt från vilken resa kunden ska boka till vad man tar med sig i packningen. Om tjänsten I denna roll kommer du att arbeta med Rolfs Flyg & Buss kunder. Ditt arbete kommer att involvera att kommunicera direkt med våra kunder, hjälpa dem att boka deras drömresor, informera om våra spännande destinationer och ge råd utifrån deras unika behov. Varje samtal och varje e-post är en möjlighet att skapa en bestående relation och en oförglömlig resa. Tjänsten är en behovsanställning. Om dig Vi letar efter någon som är servicemedveten, strukturerad och har en känsla för att förstå kundens behov. Erfarenhet inom resebranschen och kunskap om olika resmål ses som en fördel, liksom om du studerar inom hotell och turism. Du ska kunna kommunicera obehindrat på både svenska och engelska. För att vara aktuell för tjänsten bör du kunna arbeta ungefär två tillfällen i veckan. Arbetstider Vårt team arbetar enligt ett flexibelt schema för att täcka kundsupporten som är tillgänglig varje dag, året runt. Dina arbetsdagar kommer att variera och inkluderar arbete både på dag- och kvällstid, från måndag till söndag. Du kommer huvudsakligen att arbeta från vårt kontor i centrala Göteborg och ibland i vår resebutik på Hisingen. Om oss Rolfs Travel Group som inkluderar Rolfs Buss och Flyg samt Solresor är i kraftig tillväxt och i somras nådde vi en ny milstolpe genom att omsätta en miljard kronor. Detta är en stor bedrift inom reseindustrin och helt unikt för en gruppresearrangör. Vårt mission är att erbjuda oförglömliga resor av högsta kvalitet. Det finns något för alla city breaks, innehållsrika rundresor, avkopplande solresor, vandrings- och cykelresor, kryssningar, vin- och matupplevelser och mycket mer till fler än 450 olika destinationer över världen. Vi erbjuder dig en inspirerande arbetsmiljö mitt i centrala Göteborg. Hos oss arbetar fler än 120 kompetenta och hjälpsamma kollegor på vårt kontor och vi är fler än 350 reseledare som möter och skapar guldkant i livet för våra kunder. Vår framgång är din framgång, det finns mycket goda möjligheter till både professionell och personlig utveckling. Här kan du läsa mer om Rolfs Flyg och Buss och om Solresor

6 maj 2025
Sista ansökan:
23 oktober 2025
HelloLilly söker en Karriärcoach i Göteborg
HelloLilly AB
Övriga utbildare och instruktörer

Vilka är vi på HelloLilly? Vi är en leverantör till Arbetsförmedlingen, med uppdraget att stötta arbetslösa till jobb eller studier och på så sätt bidra till minskad arbetslöshet i Sverige. Vi har funnits i två och ett halvt år och har tack vare vår närvaro i sociala medier byggt en stor och aktiv community av arbetssökande. Vi interagerar dagligen med målgruppen arbetssökande via sociala medier och har varje månad miljontals videovisningar och tusentals kommentarer. Sedan verksamhetsstarten för drygt två år sedan har vi byggt en community av över 100.000 följare i sociala medier, och haft möten med drygt 2.000 arbetsgivare och under samma period har vi fullbordat över 1000 matchningar där arbetssökande - huvudsakligen långtidsarbetslösa - kommit ut i sysselsättning i form av arbete eller studier. Kort om ditt uppdrag Vi tror att varje enskild människa har en stor potential, det finns ett jobb eller en utbildning som passar alla, det gäller bara att hitta det! Ditt uppdrag som handledare är att kartlägga, motivera och coacha våra deltagare i sitt arbetssökande eller val av utbildning. Till ditt stöd har du vägledande arbetsrutiner, ett härligt team av kollegor samt en närvarande chef som stöttar och utbildar dig i ditt arbete. Kort om dig Vi söker dig som vill ha kul på jobbet, är effektiv och trivs med att arbeta i högt tempo mot uppsatta mål, och vill vara en del av en tillväxtresa! I denna rekrytering genomför vi kompetensbaserade intervjuer för att hitta vår nästa handledare. För att få jobba som handledare inom rusta och matcha måste du uppfylla något av nedan; Högskoleutbildad med godkänt i minst 180 högskolepoäng samt 2 års arbetslivserfarenhet inom vad som helst. Alternativt 1 års eftergymnasiala studier med minst godkänt betyg samt 3 års arbetslivserfarenhet inom något av följande (går att kombinera flera av nedanstående arbeten) - Arbetsledning med personalansvar - Rekrytering - Omställningsarbete för arbetssökande. - Studie- och yrkesvägledning. - Handläggning i personalfrågor (ej enbart personaladministration). - Arbete med arbetslivs- och arbetsmarknadsfrågor. - Arbete med social- och grupp-psykologi. - Karriärvägledning. Det här erbjuder vi En gedigen onboarding där du kommer att få god insyn i marknaden, bolaget och självklart rollen som Handledare Ett närvarande ledarskap; du kommer att ha veckovisa 1-to-1 möten med närmsta chef och även upprätta en individuell utvecklingsplan som verktyg för att utvecklas i rollen och nå uppsatta mål. Ett snabbt växande bolag där du kommer att få chans att påverka på riktigt En företagskultur där vi värnar om alla medarbetare och där vi värdesätter allas engagemang som en del i processen att skapa strategin framåt. På HelloLilly pratar vi ofta om att kultur äter strategi till frukost; tar vi hand om varandra så kommer vi även ta hand om våra kunder. Delar du denna inställning och tycker du att HelloLilly och rollen som Handledare verkar som någonting för dig? Då hoppas jag att du söker den här tjänsten!

6 maj 2025
Sista ansökan:
23 oktober 2025
Arbeta i kök
Mångfaldsbyrån i Sverige AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Mångfaldsbyrån hjälper nyanlända att hitta jobb i Sverige. Är du med på Arbetsförmedlingen? Då kan vi hjälpa dig att hitta jobb! Vi söker dig som är ny i Sverige och behöver hjälp att börja jobba. Du behöver inte kunna prata perfekt svenska. Du behöver inte ha jobbat i kök tidigare. Vi kommer att hjälpa dig att lära dig mer svenska och lära dig jobbet hos oss. Vi letar efter flera personer som vill jobba jobba i köket på ett hotell i Göteborg   Om jobbet Du kommer att jobba med att förbereda och servera mat, diska, och hjälpa till i köket på kvällarna. Arbetstiderna är varierande: tidiga morgnar, sena kvällar och helger. Öppettiderna är 05:30–22:00. Tjänsten är 60 % Vem söker vi? Du är flexibel och kan jobba olika tider. Du gillar att jobba i kök och kan arbeta både själv och i team. Erfarenhet från kök är bra men inte ett krav – det viktigaste är att du är positiv och vill lära dig. Du behöver vara inskriven hos Arbetsförmedlingen. Ansökan Skicka din ansökan till oss så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig! Mångfaldsbyrån hjälper nyanlända att hitta arbete i Sverige. Är du inskriven på Arbetsförmedlingen? Då kan vi hjälpa dig att hitta ett jobb!!

5 maj 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Extrajobb som personlig assistent i V Frölunda – nattpass
Vår Omtanke Sverige AB
Personliga assistenter

Vi på Vår Omtanke söker nu flera personliga assistenter som vill arbeta med vår kund i Västra Frölunda, Göteborg! I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Vi söker dig som: Är man / kille Vill jobba två fredagsnätter i månaden 17-09 Talar och förstår svenska som om det vore ditt modersmål Om tjänsten Är du vaken när andra sover? En 21-årig kille med omfattande rörelsenedsättning söker en personlig assistent för nattpass, främst på helger. Perfekt extrajobb för dig som pluggar, lirar musik, skapar konst eller har något annat på gång om dagarna. Det är viktigt att du talar och förstår svenska mycket bra, då alla instruktioner sägs på svenska. Ett vanligt pass börjar runt 17 och slutar ca 09. Det är vaken natt = full betalning + OB. Jobbet går ut på att finnas där, hjälpa till vid behov och se till att allt rullar. Du gör allt som man behöver muskler till, så som att sila te, borsta tänder, byta ställning och dammsuga. Möjlighet finns också att hoppa in extra vid sjukdom eller ledighet. Killen tycker om riktigt bistert te, fin choklad, att spela Dungeons & Dragons, djur utan hår, god mat och matlagning, dyr whisky och att se på filmer och serier – både sådant alla andra ser men också riktiga djupdykningar i filmens värld. Det är enbart manuella lyft, så ryggproblem och dylikt undanbedes. Tjänsten börjar med några dagpass för att få kläm på saker och ting. Det finns möjlighet att jobba lite extra under sommarlovet. Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan! Lön: Fast timlön enligt överenskommelse, övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.  Din ansökan läses av personal på Vår Omtanke. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss!

5 maj 2025
Sista ansökan:
22 oktober 2025
Omami söker Social Media Manager (50%)
Omami Eklanda AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Vill du vara med på vår spännande tillväxtresa och hjälpa oss att berätta vår historia genom sociala medier? Omami söker nu en kreativ och driven Social Media Manager som kan ta vårt varumärke till nästa nivå! Vi står inför en spännande tillväxtresa de kommande fem åren och söker dig som vill växa med oss. Om OmamiVi är en snabbväxande restaurangkedja som serverar modern sydostasiatisk street food. Med vår lekfulla approach och höga kvalitet har vi blivit en favorit bland matälskare. Vi erbjuder sushi, bao, dumplings och bowls, och finns idag i:• Brämhult (Kornellgatan 1) • Ulricehamn (Södra Kullagatan 1) • Varberg (Västra Vallgatan 4) • Göteborg - Johanneberg • Göteborg - Linnégatan (öppnar snart) Om tjänstenVi söker dig som ska ansvara för vår närvaro på sociala medier över alla våra restauranger. Du kommer att spela en nyckelroll i att bygga och utveckla vårt varumärke genom engagerande content. Tjänsten är på 50% med möjlighet till utveckling i takt med vår expansion. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter• Utveckla och genomföra vår content-strategi för Instagram, Facebook, TikTok och LinkedIn • Skapa engagerande innehåll som speglar vår lekfulla och professionella ton • Fotografera mat och restaurangmiljöer • Planera och genomföra kampanjer för våra olika restauranger • Interagera med följare och hantera kommentarer/DMs • Ansvara för att besvara och hantera recensioner på samtliga plattformar (Google, sociala medier, leveransappar etc.) • Analysera och rapportera resultat från både sociala medier och recensioner • Identifiera trender och förbättringsområden baserat på kundernas feedback Vi erbjuder• Möjlighet att vara med på en spännande tillväxtresa • Kreativ frihet att utveckla vårt varumärke ihop med management• Ett ungt och dynamiskt team • Tillgång till bil för arbetsrelaterade uppdrag utanför Göteborg• Flexibla arbetstider• Personalrabatt på våra restauranger • Chans att arbeta med ett av Sveriges mest spännande restaurangkoncept • Möjlighet till utveckling i takt med företagets tillväxt Vi söker dig som• Studerar inom relevant område (t.ex. digital marknadsföring, kommunikation) ELLER har tidigare arbetslivserfarenhet av sociala medier • Har ett öga för visuell kommunikation och fotografi• Bor i Göteborg• Är kreativ och kan berätta historier genom bild och text • Har god förståelse för olika sociala medie-plattformar • Kan arbeta självständigt och ta egna initiativ • Har ett genuint intresse för mat och restaurangbranschen • Behärskar svenska och engelska flytande • Har körkort • Har utmärkt kommunikationsförmåga och kan hantera både positiv och negativ feedback professionellt • Är serviceinriktad och förstår vikten av god kundkommunikation • Kan formulera välskrivna och personliga svar på recensioner som följer vårt varumärkes ton • Är bekväm med att arbeta tillsammans med AI-verktyg Meriterande för vidareutveckling av tjänsten framgent• Kunskap och intresse för paid social media-annonsering • Erfarenhet av och intresse för Google Ads • Tidigare erfarenhet av att arbeta med marknadsföringsbudgetar • Analytisk förmåga och intresse för datadriven marknadsföring• Erfarenhet av eller intresse för att arbeta med flera varumärken Omami är ett växande koncept inom asiatisk streetfood, och vi tar den svenska restaurangscenen med storm! Med en grundfilosofi som kombinerar genuina smaker med en modern twist har vi redan etablerat en stark bas för take-out och leverans, vilket gör oss till ett naturligt val för både hemmakvällar och restaurangupplevelser. Vårt mål? Att göra Omami till en självklar destination för alla foodies där ute!

2 maj 2025
Sista ansökan:
28 oktober 2025
Driven B2B-säljare till nytt koncept
Ecareer AB
Företagssäljare

Vill du ta lead på försäljningen i ett nytt, skalbart affärsområde? Vi står bakom ett nystartat koncept som hjälper företag effektivisera och växa med hjälp av smart digitalisering. Nu söker vi dig som älskar försäljning – och som vill kliva in i ett bolag i uppbyggnadsfas där du får stort inflytande och möjlighet att växa med uppgiften. Vi tror att du: Har minst 1–2 års erfarenhet av B2B-försäljning eller har starkt säljdriv och målmedvetenhet Är orädd, målmedveten och gillar att skapa nya kontakter Har förståelse för kundresan och kan snabbt sätta dig in i olika affärsbehov Är självgående och trivs i en entreprenöriell miljö där du får ta stort eget ansvar I rollen kommer du att: Hitta nya kundsegment och skapa goda kontakter med beslutsfattare Boka och genomföra möten Presentera våra lösningar och skapa förtroende hos kunder Driva säljprocessen från första kontakt till affär – med stöd från teamet Vara en viktig del av att bygga upp vår säljfunktion från grunden Vi erbjuder dig: En central roll i ett nystartat affärsområde med stora utvecklingsmöjligheter Möjlighet att snabbt växa och ta större ansvar Frihet och flexibilitet i hur du lägger upp ditt arbete Nära samarbete med ett erfaret och engagerat team Om Nordic Investin Group Nordic Investin Group är inte som andra – vi är en snabbväxande investerings- och innovationskoncern som bygger bolag med syfte och hjärta. Hos oss står människan alltid i centrum – både när vi investerar i idéer och när vi bygger team. Att jobba hos oss innebär att du får vara med och skapa något nytt. Här får du inte bara ett uppdrag – du blir en del av en större vision. En vision om att förändra branscher, utmana det etablerade och bygga något som verkligen gör skillnad. Vill du bli en del av vår resa? Välkommen till Nordic Investin Group – där idéer blir verklighet.

2 maj 2025
Sista ansökan:
19 oktober 2025
Säljkoordinator på 50% till ITW Automotive // Göteborg
Oddwork Sweden AB
Marknads- och försäljningsassistenter

ITW Automotive är en del av den globala koncernen Illinois Tool Works med över 45 000 anställda världen över. Vårt kontor i Göteborg fungerar som nav för den nordiska verksamheten, där vi utvecklar och distribuerar innovativa fästelement i plast till fordonsindustrin. Nu söker vi, tillsammans med Oddwork, efter en självgående och strukturerad Säljkoordinator på 50 % – en nyckelroll som får både kontoret och försäljningen att snurra med precision. Som Säljkoordinator I rollen som Säljkoordinator kommer du att ha en central och varierad position där du stöttar säljteamet och fungerar som en viktig länk mellan kundservice, försäljning och våra systerbolag inom ITW. Du hanterar prisförfrågningar, granskar kundavtal, följer upp offerter och ser till att kundportaler och kontaktuppgifter är uppdaterade. Samtidigt har du ett öga på detaljerna i våra affärssystem, ser till att ordrar stämmer och bidrar till att våra administrativa processer flyter på – från inköp till intern kommunikation. Det är en roll som kombinerar struktur och service, där din insats skapar tydlighet och ordning i ett högt tempo. Eftersom tjänsten är på 50% finns en flexibilitet kring upplägget – det viktiga är vad du levererar, inte exakt när. Det här är med andra ord en möjlighet för dig som vill ha ett deltidsjobb med bredd, ansvar och stor påverkan i en internationell kontext. Vi söker dig som... … trivs med att ha människor omkring dig – både digitalt och fysiskt. Du är en naturlig relationsbyggare som med lyhördhet, struktur och en positiv attityd skapar förtroende hos såväl kollegor som kunder. Att hantera en kundförfrågan, följa upp en offert eller lösa en detalj i ett avtal är för dig inte bara arbetsuppgifter, utan tillfällen att ge service i världsklass. Våra önskemål till dig: Minst 2–3 års erfarenhet av säljadministration eller liknande roll Trygg i Microsoft Office, affärssystem och CRM Talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska Gillar att arbeta både självständigt och tillsammans med andra Varför ITW Automotive? Att arbeta på ITW Automotive innebär att bli en del av ett internationellt bolag i det lilla formatet – här kombineras den globala styrkan med den lokala närheten och gemenskapen. Hos oss möts struktur och samarbete i vardagen, och du får möjlighet att bidra med dina idéer och erfarenheter i en miljö där ingen dag är den andra lik. Som arbetsgivare erbjuder vi trygga villkor genom kollektivavtal, pensionsavsättningar och friskvårdsbidrag – med vetskapen om att vi tänker långsiktigt och värdesätter engagemang. Dessutom är kulturen på kontoret varm och social, där både fika och after works är en naturlig del av vår arbetsvecka. START: Enligt överenskommelse PLATS: Göteborg OMFATTNING: Deltid, 50% LÖN: Fast lön KONTAKT: Talent Manager Mattias Marberg, [email protected](för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

2 maj 2025
Sista ansökan:
19 oktober 2025
À la carte kock för uppdrag i Göteborg

Letar du efter nästa kockäventyr? Är du den som skär löken snabbare än din egen skugga? Har du smaksinnet skarpt som en nyvässad kockkniv? Då kan det vara dig vi letar efter! Vi söker dig som älskar tempot i köket, gillar att lösa problem på studs, och som alltid har en ny idé i bakfickan. Hos oss är ingen dag den andra lik – det är nya menyer, nya kök, nya kollegor och nya chanser att glänsa varje vecka. Det är som att jobba i ett kulinariskt äventyrsspel – och vi behöver dig i vårt team! Vad vi erbjuder dig: En fartfylld vardag där du utvecklas som kock i raketfart Möjlighet att jobba på Göteborgs mest spännande restauranger Flexibla arbetstider – du bestämmer själv hur mycket du vill jobba Roliga personalaktiviteter, utbildningar och nätverkande i branschen Kollektivavtal och en trygg anställning Vem är du? Du har gått restaurangutbildning eller lärlingsprogram Du har minst 4 års erfarenhet från ALC-kök Du vill bli bättre, snabbare, skarpare Du är hängiven, stolt över ditt yrke, en problemlösare och flexibel som få Låter det här som din grej? Skicka in din ansökan idag – ju snabbare desto bättre! Om ditt CV får oss att höja på ögonbrynen (på ett bra sätt) så hör vi av oss snabbt för att planera nästa steg mot att bli stjärnan i vårt köksteam! Lön? Såklart! Vi kommer överens – det ska kännas bra för båda..   Varför ska du jobba på RA Hospitality? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RA Hospitality är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.

30 april 2025
Sista ansökan:
16 oktober 2025
Kockar sökes – Från Falkenberg till Smögen

"Sommar"kockar sökes – Från Falkenberg till Smögen  Kort säsong. Högt tryck. Stora möjligheter. Sugen på att byta avgaser mot havsbris? Vill du känna doften av nystekt fisk och salt tång i samma andetag? Då har vi sommarjobbet för dig! RA Hospitality i Göteborg söker nu hungriga, erfarna och snabba kockar för säsongsuppdrag på västkusten sommaren 2025 – från pittoreska Smögen i norr till strandnära Falkenberg i söder. Vi söker dig som... Har minst 2 års erfarenhet i ett A la carte-kök Har gått restaurangutbildning eller motsvarande lärlingstid Trivs bäst när det brinner lite i stekpannan – älskar högt tempo och snabba puckar Gärna byter storstadspuls mot saltstänkta klippor och service i solnedgång Är kreativ, självgående och alltid redo att leverera på topp Tycker att "sommarsäsong" låter mer som en kul utmaning än ett jobb Vi erbjuder: Boende nära arbetsplatsen – vi fixar så du slipper pendla Utvecklingsmöjligheter i Sveriges största bemanningsföretag inom hotell & restaurang Lön enligt erfarenhet och ansvar – vi vet att du är värd det Så om du är redo att byta "dagens lunch" mot dagar du minns, skicka in din ansökan redan idag. Sommaren 2025 blir vad du gör den till – gör den grym med oss på RA Hospitality! Varför ska du jobba på RA Hospitality? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser?  Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen!  Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar!  Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning.   Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden!   Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien.  Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RA Hospitality är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 25 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor.  Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.

30 april 2025
Sista ansökan:
16 oktober 2025
Försäljare
Fastighets AB Balder
Telefonförsäljare m.fl.

Se hit – din karriär börjar här! Vi på Balder har byggt vår framgång med affärsdriv, engagemang och kompetens. Vår resa, som började 2005 i Göteborg, har lett oss till att bli en betydande aktör inom bostäder, kommersiella lokaler och hotellfastigheter. Med över 850 kommersiella fastigheter i Sverige fortsätter vi att växa och skapa långsiktiga relationer med våra kunder. Vill du vara med på vår fortsatta resa? Att arbeta med att hitta nya affärer är en av grundstenarna på Balder och det naturliga steget in. Vi söker nu efter säljare och framtidens kollegor till vårt kontor i Göteborg! Varje affär räknas Som säljare ansvarar du för att skapa och underhålla relationen till potentiella hyresgäster och genom det bidra till vårt mål om nollvakans inom vårt kommersiella fastighetsbestånd. Du välkomnas in i ett öppet team där arbetsuppgifter innefattar bland annat att ta kontakt med potentiella kunder via telefon och mail samt arbeta med registervård. Vidare är det även inom ditt ansvarsområde att kontinuerligt utvärdera och finna nya arbetssätt för att utveckla rollen allt eftersom. Tjänsten är i nära samarbete med våra uthyrare inom bolagets kommersiella förvaltning och du kommer i viss mån få följa med dem på visningar och hela vägen fram till avtal med de kunder som du själv genererar. För att spetsa din kompetens inom sälj erbjuder vi dig kontinuerliga utbildningar inom försäljning, presentationsteknik och effektiv tidshantering. Alla våra investeringar görs med förhoppning av långsiktighet, därmed även investeringen i nya kollegor. Denna tjänst är ett bra steg in i fastighetsbranschen för att lära sig grunden med möjlighet att vidareutvecklas inom bolaget i framtiden. I dagsläget finns flera kollegor runt om i organisationen som började sin resa hos oss. Är det dig vi söker? Vi letar efter dig som är affärsdriven, engagerad och prestigelös. Om du studerar och drömmer om en karriär inom fastigheter eller om du har erfarenhet inom service och/eller försäljning och vill utvecklas inom fastighetsbranschen, då är detta en chans för dig.  Dina erfarenheter och kunskaper är viktiga, men det är din vilja att skapa och underhålla goda relationer som kommer att göra dig framgångsrik hos oss. Tjänsten är timanställning på ca 50% där du själv har möjlighet att fördela dina arbetstimmar i viss mån. Läs gärna mer om vår avdelning inom försäljning HÄR och om vår avdelning inom kommersiell förvaltning HÄR. Låter det som en tjänst för dig? Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan redan idag. Om du vill veta mer om rollen är du varmt välkommen att höra av dig till Filip Falfors via [email protected]. När du har skickat in din ansökan kommer du få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Hjärtligt välkommen att bli en del av oss på Balder – där vi förvaltar möjligheter och där resan är målet!

30 april 2025
Sista ansökan:
17 oktober 2025