Lediga deltidsjobb i Härjedalen

Det finns totalt 19 lediga deltidsjobb att söka i Härjedalen

Extrapersonal till Sveg, Ytterhogdal och Lillhärdal 

Härjedalens kommun är en av Sveriges största till ytan och vi servar våra invånare och besökare från våra tre kontor med huvudkontoret i Sveg. Härjedalens kommun är förvaltningsområde för det samiska språket, vi ser det därför som meriterande om de sökande har goda kunskaper i det samiska språket, kulturen och traditionerna. Härjedalens kommun erbjuder sina anställda förmåner och ersättningar i samband med högskolestudier, friskvårdstimme och friskvårdsbidrag. Härjedalens kommun arbetar med värdegrunden att finnas till för de som bor, verkar i eller besöker kommunen på ett professionellt och respektfullt sätt genom att ständigt utveckla och förbättra verksamheten och servicen.   Vi tar emot din jobbansökan digitalt i vårt rekryteringssystem. Om du har skyddade personuppgifter ska du inte skicka din ansökan via rekryteringssystemet. Kontakta istället HR-Strateg via växel 0680-16100, så får du hjälp med hur du söker arbete på ett säkert sätt.   Vi undanbeder oss kontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser. Vi söker vikarier i vård och omsorg, kök och service.   Vi rekryterar löpande och kontaktar dig när vi matchat din ansökan med en verksamhet där din kompetens kan passa.   Bifoga cv och ett kort personligt brev.  För att kvalitetssäkra rekryteringen och kommunikationen ber vi dig skicka in ansökan digitalt. Du bestämmer själv i vilken utsträckning du jobbar.   Arbetsuppgifter  Ett arbete som timvikarie hos oss kan innebära arbete som personlig assistent, inom äldreomsorgen, LSS, eller kök och service eller badvärd. Du styr din tillgänglighet och väljer själv när du vill arbeta. Får vi ett behov av extra personal när du har lagt dig tillgänglig får du ett SMS med bokning av arbetspasset. Med hjälp av programvaran TimeCare – som du kan ha i din mobil – kan du lägga in din tillgängliga tid. Där ser du också redan inbokade arbetspass och ditt personliga schema finns direkt i din mobiltelefon, dator eller surfplatta. Vård och omsorg Vanliga arbetsuppgifter är att hjälpa till med personlig hygien, städning, handling, matlagning, påklädning och förflyttning. Arbetstiderna är oregelbundna och varierar mellan dag, kväll och helg. I vissa verksamheter ingår natt och sovande jour i schemat.   Kök & service Vanliga arbetsuppgifter är att vara behjälplig i köken vid tillagning av mat, diska och städa olika utrymmen i beroende på arbetsplats.   Arbetstiderna varierar mellan dag och helger beroende på arbetsplats och behov. Kvalifikationer Vi söker i första hand dig som är utbildad eller har erfarenhet av arbetet. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. God förmåga i svenska språket i tal och skrift är ett krav. Körkort är en merit men inte alltid ett krav. Personliga egenskaper Det viktigaste är att du är genuint intresserad av människor och kan se och bekräfta människan du möter. Du är lätt att samarbeta med, bidrar till ett trivsamt arbetsklimat och en effektiv arbetsgrupp. Du är serviceinriktad, har en positiv attityd, är flexibel och känner dig trygg med att arbeta både självständigt och i team. Du är ansvarstagande och har förmåga att ta egna beslut. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet Vi erbjuder Vi erbjuder utbildning och introduktion efter dina och verksamhetens behov. Att arbeta som timvikarie är ett utvecklande och flexibelt arbete där du själv kan styra när och hur mycket du vill arbeta.   Kontaktinformation Rekryterare , Bemanning o rekryteringsplanerare, 0680-16359, [email protected] kommunal Härjedalen, 010-4429759, harjeda[email protected] Arbetsplats Ringvägen 2 842 33 Sveg

1 december 2023
Sista ansökan:
15 januari 2024
Skidskoleansvarig Funäsdalsbergets skidskola

Vill du lära ut skidglädje till framtidens skid- och snowboardfantaster och samtidigt få spendera din vinter på snö? Förutom att genomföra skidlektioner kommer du också planera och genomföra barnevent för små skidåkare i Lo-landet. Som skidskoleansvarig på Funäsdalsberget får du en varierad vardag där du utöver dina skidlektioner och ansvar för maskoten Lilla Lo även får hitta på och genomföra event så som tävlingar i Funäsparken, skidtester, skattjakter och andra happenings över hela berget. Under din dag kommer du se till att skidlärarna har tilldelats dagens grupper och att bokningarna tas omhand. Du kommer få jobba i ett team som samarbetar med liftvärdar, skidpatrull och gänget som driver vår sportbutik Fjällsport. Vi söker dig som: Har erfarenhet av skidläraryrket och gillar att ha koll på schema och bokningar. Du har stark teamkänsla och gillar att leda ditt team på daglig basis. Du brinner för att åka skidor eller snowboard och gillar att hugga i om det behövs när material behöver roddas inför kommande event. Du behärskar skidorna i hela liftsystemet och har en fallenhet för att lära ut dina färdigheter till både vuxna och barn på rätt nivå. Ett plus är om du även kan behärska snowboard men det är inte ett krav. Du är en initiativtagare och är van att ha kontakt med både föräldrar och barn. Anställningen omfattar 75% från mitten av december till mitten av april.

1 december 2023
Sista ansökan:
31 december 2023
Undersköterska Tallen

Härjedalens kommun är en av Sveriges största till ytan och vi servar våra invånare och besökare från våra tre kontor med huvudkontoret i Sveg. Härjedalens kommun är förvaltningsområde för det samiska språket, vi ser det därför som meriterande om de sökande har goda kunskaper i det samiska språket, kulturen och traditionerna. Härjedalens kommun erbjuder sina anställda förmåner och ersättningar i samband med högskolestudier, friskvårdstimme och friskvårdsbidrag. Härjedalens kommun arbetar med värdegrunden att finnas till för de som bor, verkar i eller besöker kommunen på ett professionellt och respektfullt sätt genom att ständigt utveckla och förbättra verksamheten och servicen.   Vi tar emot din jobbansökan digitalt i vårt rekryteringssystem. Om du har skyddade personuppgifter ska du inte skicka din ansökan via rekryteringssystemet. Kontakta istället HR-Strateg via växel 0680-16100, så får du hjälp med hur du söker arbete på ett säkert sätt.   Vi undanbeder oss kontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser. Vi söker Dig med undersköterskeutbildning som vill ha ett meningsfullt och omväxlande arbete med möjlighet att göra skillnad varje dag. Du arbetar med förekommande arbetsuppgifter inom vård och omsorg utifrån ett salutogent förhållningssätt. Vi som arbetar inom äldreomsorgen i Härjedalens kommun strävar efter att erbjuda en trygg och stimulerande miljö för våra vårdtagare.      Tjänstgöring innefattar även kvällar och helger. Tillträde 2024-01-15 eller enl överenskommelse Arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna innebär att stötta brukarna i deras vardag. Det kan till exempel vara personlig omvårdnad, stöd vid måltider, tvätt, medicin hantering och förflyttningar. Du som arbetar med våra brukare är en viktig länk mellan de olika vårdaktörerna samt anhöriga. Du förväntas ta fullt ansvar för de insatser som ska göras under ett arbetspass. Vid behov kan du även få arbeta på andra enheter inom äldreomsorgen Kvalifikationer Krav: Utbildad undersköterska. Meriterande är om du har erfarenhet från arbete på korttidsavdelning- rehabilitering, specialistutbildad inom geriatrik eller palliativ vård. Önskvärt: Arbetat med dokumentationssystemet VIVA, planeringssystemet IP vård.  Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Personliga egenskaper Vi söker en medarbetare som är noggrann, självständig, flexibel, serviceinriktad och ansvarsfull. För att passa i arbetet behöver du vara positiv och lyhörd med god förmåga att samarbeta Vi erbjuder Vi erbjuder - ett nära och tydligt ledarskap - ett bra arbetslag med kollegor som hjälper och stöttar varandra - friskvårdstimme och friskvårdspeng - delaktighet i verksamhetens utveckling Kontaktinformation Anna Lekander, Enhetschef, 0680 - 16100, [email protected] Katarina Asp, Facklig representant, 0680 - 17622, [email protected] Arbetsplats Ringvägen 2 842 33 Sveg

30 november 2023
Sista ansökan:
17 december 2023
Badvärd Svegsbadet

Härjedalens kommun är en av Sveriges största till ytan och vi servar våra invånare och besökare från våra fyra kontor med huvudkontoret i Sveg. Härjedalens kommun är en samisk förvaltningskommun, vi ser det därför som meriterande om de sökande har goda kunskaper i det samiska språket, kulturen och traditionerna.  Härjedalens kommun erbjuder sina anställda förmåner och ersättningar i samband med högskolestudier,  friskvårdstimme och friskvårdsbidrag. Härjedalens kommun arbetar med värdegrunden att finnas till för de som bor, verkar i eller besöker kommunen på ett professionellt och respektfullt sätt genom att ständigt utveckla och förbättra verksamheten och servicen.     Ger du alltid service av högsta kvalitet och har gästen i fokus? Tycker du att ett gott bemötande är en självklarhet? Tveka då inte att söka jobbet som badvärd hos oss på Svegsbadet! Rekrytering sker löpande under ansökningstiden, så välkommen med din ansökan redan idag! Vikariat från 240108-241215 eventuellt längre. Arbetsuppgifter Svegsbadet ingår som en del i Sveg Arena tillsammans med sporthall och ishall. På Svegsbadet arbetar vi i ett team om fem badvärdar och en badmästare. Vi arbetar enligt ett sex veckors schema där tjänstgöring tidig morgon, sen kväll och helger ingår. Som badvärd ansvarar du tillsammans med dina arbetskamrater för de insatser som ska göras under ett arbetspass, såsom: - Sköta reception och kassa - Skötsel, tillsyn och övervakning av bassängområde och övriga områden - Lokalvårdande uppgifter inom anläggningen - Informera och leda verksamheter för besökare inom HLR-utbildningar, simskola, vattengympa, bastuevent     samt andra bokade aktiviteter - Du kommer bli tilldelad ett ansvarområde i verksamheten -Arbete kommer att förekomma inom hela Sveg Arena Kvalifikationer Som badvärd hos oss ska du minst vara SLS-utbildad poollivräddare, alternativt ha motsvarande kunskaper i L-ABCDE samt HLR och barn-HLR och dokumenterad kunskap i vattenlivräddning. Du har också simlärarutbildning. För att med lätthet klara av våra livräddningsövningar i vatten samt lokalvårdande uppgifter behöver du ha god fysik. För anställningen behöver du uppvisa dina livräddningskunskaper. Även B-körkort och utdrag ur belastningsregistret är krav för tjänsten. Vi tror också att du har god vana att arbeta i Officepaketet och Publisher. Meriterande är om du arbetat i vårt verksamhetssystem Actor och om du har vana av att arbeta med sociala medier. Det är också meriterande om du har erfarenhet av liknande arbete. Personliga egenskaper Som person tror vi att du har en positiv attityd och ett serviceinriktat förhållningssätt där du ser till att gästerna trivs och känner sig välkomna, ett gott bemötande är en självklarhet för dig.  Vi tror också att du har god pedagogisk förmåga tillsammans med en hög grad av flexibilitet där du snabbt kan ställa om i arbetet vid ändrade förutsättningar. Du är en ansvarstagande person som är bekväm med att fatta egna beslut och ta egna initiativ. Stor vikt läggs till liknande uppdrag och personlig lämplighet. Vi erbjuder Ett intressant och omväxlande arbete där du blir delaktig i utvecklingen av verksamheten. Vi erbjuder också friskvård på arbetstid samt friskvårdspeng. Kontaktinformation Margrethe Sundberg, Enhetschef, 0680-16392, [email protected] Annika Poutiainen, Badmästare, 0680-17710, annika.po[email protected] Arbetsplats Ulvkällagatan 4 842 32 Sveg

28 november 2023
Sista ansökan:
11 december 2023
Engagerade arrestantvakter sökes - Sveg

Vill du arbeta tillsammans med svenska myndigheter inom rättskedjan för att bidra till en rättssäker hantering av frihetsberövande personer och bevaka misstänkta brottsplatser? Securus är ett bolag som arbetar tillsammans med myndigheter för att hantera bemanningen av arrester och temporära polisiära bevakningar. Om du är intresserad av att utvecklas tillsammans med erfarna kollegor och växa i din roll som väktare i en myndighetsmiljö kan Securus vara rätt för dig.   Just nu söker vi på Securus engagerade väktare som vill arbeta som arrestantvakter i Sveg. I maj 2023 kommer vi ta över ansvaret för arresterna på flertalet orter i Sverige. Vi söker dig som är van att samarbeta med kollegor för att säkra kvaliteten i arbetet samt har förmåga att tempoväxla när situationen kräver det.  Tjänsten innebär att du arbetar som arrestantvakt och tillsammans med dina kollegor sköter driften av arresten samt vid behov bevakar temporära objekt som uppkommer vid misstanke om brott. Tjänsten avser en behovsanställning med en inledande 6 månaders provanställning. Anställningen kan inledas med en grundutbildning som gör att du får rätt verktyg och kunskaper för att utföra arbetet när så krävs. Kvalifikationer för tjänsten Vi söker dig som vill jobba som väktare eller arrestantvakt. Eftersom Securus är ett säkerhetsklassat företag som till stor del arbetar mot offentliga myndigheter genomförs en säkerhetsprövning med registerkontroll enligt säkerhetsskyddslagen.  För tjänsten krävs svenskt medborgarskap och obehindrade kunskaper i svenska i både tal och skrift. Tjänsten innebär emellanåt att ta del av och förmedla nödvändig information vid myndighetens hanterande av frihetsberövade personer. Du behöver även kunna tala och förstå engelska. Vi vill att du som väktare har god fysik till den grad att du klarar av de krävande situationer som emellanåt uppstår i tjänsten. Övrig information Arbetsgivare: Securus Säkerhet i Sverige AB Start: Enligt överenskommelse efter godkänd säkerhetsprövning Anställningsform: Behovsanställning Lön: Enligt kollektivavtal mellan Säkerhetsföretagen och Svenska Transportarbetareförbundet   Till din ansökan vill vi att du bifogar utbildningsbevis på VU1 och VU2. Om du har frågor är du välkommen att kontakta oss via epost till [email protected]. Urval och intervjuer kommer ske löpande, vi ser fram emot din ansökan! Notera att vi ej tar emot ansökningar via mail utan endast via annonsen. Klicka på ”ansök här”. Securus har med mer än 20 år i branschen och nästan 300 medarbetare blivit ett av Sveriges mest spännande säkerhetsbolag. Vi arbetar främst tillsammans med svenska myndigheter inom rättskedjan. På Securus arbetar vi med visionen att bidra till ett tryggare samhällsklimat. De kommande åren planerar vi att utveckla och växa Securus till en av de mest betydande aktörerna inom säkerhet och trygghet. Vill du vara mer än bara ett anställningsnummer? Ansök då redan idag! Vi bygger samarbeten för ett tryggare samhälle.

21 november 2023
Sista ansökan:
31 december 2023
Personal sökes till myndighetsuppdrag - Funäsdalen

Vill du arbeta tillsammans med svenska myndigheter inom rättskedjan för att bidra till en rättssäker hantering av frihetsberövande personer och bevaka misstänkta brottsplatser? Securus är ett bolag som arbetar tillsammans med myndigheter för att hantera bemanningen av arrester och temporära polisiära bevakningar. Om du är intresserad av att utvecklas tillsammans med erfarna kollegor och växa i din roll som väktare i en myndighetsmiljö kan Securus vara rätt för dig.   Just nu söker vi på Securus engagerade väktare som vill arbeta som arrestantvakter i Funäsdalen. I maj 2023 kommer vi ta över ansvaret för arresterna på flertalet orter i Sverige. Vi söker dig som är van att samarbeta med kollegor för att säkra kvaliteten i arbetet samt har förmåga att tempoväxla när situationen kräver det.  Tjänsten innebär att du arbetar som arrestantvakt och tillsammans med dina kollegor sköter driften av arresten samt vid behov bevakar temporära objekt som uppkommer vid misstanke om brott. Tjänsten avser en behovsanställning med en inledande 6 månaders provanställning. Anställningen kan inledas med en grundutbildning som gör att du får rätt verktyg och kunskaper för att utföra arbetet när så krävs. Kvalifikationer för tjänsten Vi söker dig som vill arbeta som väktare eller arrestantvakt. Eftersom Securus är ett säkerhetsklassat företag som till stor del arbetar mot offentliga myndigheter genomförs en säkerhetsprövning med registerkontroll enligt säkerhetsskyddslagen.  För tjänsten krävs svenskt medborgarskap och obehindrade kunskaper i svenska i både tal och skrift. Tjänsten innebär emellanåt att ta del av och förmedla nödvändig information vid myndighetens hanterande av frihetsberövade personer. Du behöver även kunna tala och förstå engelska. Vi vill att du som väktare har god fysik till den grad att du klarar av de krävande situationer som emellanåt uppstår i tjänsten. Övrig information Arbetsgivare: Securus Säkerhet i Sverige AB Start: Enligt överenskommelse efter godkänd säkerhetsprövning Anställningsform: Behovsanställning Lön: Enligt kollektivavtal mellan Säkerhetsföretagen och Svenska Transportarbetareförbundet   Till din ansökan vill vi att du bifogar utbildningsbevis på VU1 och VU2. Om du har frågor är du välkommen att kontakta oss via epost till [email protected]. Urval och intervjuer kommer ske löpande, vi ser fram emot din ansökan! Notera att vi ej tar emot ansökningar via mail utan endast via annonsen. Klicka på ”ansök här”. Securus har med mer än 20 år i branschen och nästan 300 medarbetare blivit ett av Sveriges mest spännande säkerhetsbolag. Vi arbetar främst tillsammans med svenska myndigheter inom rättskedjan. På Securus arbetar vi med visionen att bidra till ett tryggare samhällsklimat. De kommande åren planerar vi att utveckla och växa Securus till en av de mest betydande aktörerna inom säkerhet och trygghet. Vill du vara mer än bara ett anställningsnummer? Ansök då redan idag! Vi bygger samarbeten för ett tryggare samhälle.

21 november 2023
Sista ansökan:
31 december 2023
Vi söker veteraner för städ av turistlägenheter i Björnrike.

Om företaget Veterankraft är en jobbplattform för ålders- eller avtalspensionärer som vill fortsätta att arbeta efter pensionen. Våra veteraner är vår styrka och vi hyr ut veteraner till privatpersoner, företag, föreningar och offentlig sektor. Med vår stora bank av veteraner med livserfarenhet och olika kompetenser täcker vi i stort sett allt inom tjänstesektorn, oavsett omfattning och innehåll. Om oss En Veteran inom Veterankraft AB har en viktig uppgift och egenskap: att vara centrum för positiv energi. Den positiva energin återspeglas i ett stort engagemang och ett professionellt uppträdande med en underliggande glädje och kamratskap. Det skall vara roligt att jobba för oss och det skall vara roligt att vara kund hos oss. Om tjänsten Städningen är koncentrerad till bytesdagar, lördagar eller söndagar. Uppdraget startar i slutet av december -23. Dina arbetsuppgifter Avresestäd av turistlägenheter och hus. Vem är du? Glad och pigg veteran som vill ta ett eller flera uppdrag med städning. Som person är du en serviceinriktad, positiv och noggrann. Du har en öppen personlighet och lätt för att samarbeta med människor. Har du en professionell bakgrund eller städar mycket hemma kommer du att känna igen dig i din nya roll och säkerligen trivas bra. Ansökan Välkommen in med din ansökan!

21 november 2023
Sista ansökan:
31 december 2023
Kvällservis vintersäsongen 23/24

Vi söker nya stjärnor till vår kvällservis på Fjällrestaurangen. Här jobbar du med klassisk bordsservering med allt vad det innebär, tjänsten innefattar även bararbete. Du kommer framförallt arbeta kvällar på Fjällrestaurangen. Det betyder att på dagarna har du gott om tid till att utforska området och göra lite vad du vill i våran härliga fjällnatur vi har här uppe. Vi söker dig som: Har några års erfarenhet av servering från en á la carterestaurang. Du bör gilla högt tempo och vara lite kunnig inom mat och vin. Du är en skön person som gärna arbetar hårt och tycker att ditt arbete är viktigt, vi tycker nämligen att det är viktigt. Du är en del av ett större sammanhang där vi arbetar tillsammans och alla beståndsdelar är lika viktiga för att vi ska lyckas. Du ska vara en lagspelare och vara flexibel i ditt arbete Vi ser gärna att du är intresserad av att komma tillbaka till sommarsäsongen, och fungerar allt bra i vinter så kommer det finnas alla möjligheter till det. Anställningen omfattar 75% från mitten av december till mitten av april. Om oss På Funäsdalens Berg & Hotell skapar vi förutsättningar att få uppleva minnesvärda äventyr. Vi delar en genuin glädje för fjällen och alla de upplevelser de bjuder in till året runt. Vi är ett litet team med stor gemenskap, som har kul tillsammans både på och utanför arbete och ställer upp för varandra. Här jobbar vi kreativt, gärna i team och har gästen i fokus i alla lägen. Om du också gillar fartfyllda, varierande arbetsdagar och att ”hugga i” är detta en plats för dig! Funäsdalsberget är hjärtat i företaget som tillsammans med Hotell Funäsdalen, tre restauranger och en sportbutik skapar Funäsdalens Berg & Hotell. Detta kan vi erbjuda dig: · Kollektivavtal · Kostavdrag eller personalmat till förmånligt pris · Förmånliga personalrabatter på alla våra enheter · Skipass Fjällpass · Personalboende Med fjällen som närmsta granne är äventyren alltid nära Funäsdalen är den lilla levande fjällbyn med strax över tusen bofasta invånare och ett stort hjärta. Byn är vackert belägen mellan Funäsdalssjön och Funäsdalsberget. Här bor du mitt i byn men med fjällen och alla upplevelser de bjuder in till som närmsta granne. Det stora äventyret eller det stilla lugnet. På fritiden har du möjlighet att åka skidor utför eller på längden, köra skoter, pimpla eller utforska fjällen på valfritt sätt.

20 november 2023
Sista ansökan:
20 december 2023
Administratör

Härjedalens kommun är en av Sveriges största till ytan och vi servar våra invånare och besökare från våra tre kontor med huvudkontoret i Sveg. Härjedalens kommun är förvaltningsområde för det samiska språket, vi ser det därför som meriterande om de sökande har goda kunskaper i det samiska språket, kulturen och traditionerna. Härjedalens kommun erbjuder sina anställda förmåner och ersättningar i samband med högskolestudier, friskvårdstimme och friskvårdsbidrag. Härjedalens kommun arbetar med värdegrunden att finnas till för de som bor, verkar i eller besöker kommunen på ett professionellt och respektfullt sätt genom att ständigt utveckla och förbättra verksamheten och servicen.   Vi tar emot din jobbansökan digitalt i vårt rekryteringssystem. Om du har skyddade personuppgifter ska du inte skicka din ansökan via rekryteringssystemet. Kontakta istället HR-Strateg via växel 0680-16100, så får du hjälp med hur du söker arbete på ett säkert sätt.    Vi undanbeder oss kontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser. Funäsdalens skola har i dagsläget ca 250 elever i årskurserna F-9 samt tillhörande fritidshem. Skolan är vackert belägen mitt i byn vid foten av Funäsdalsberget. Vi har nära till längdspår, idrottsplats samt gondolen som tar oss upp till bergets toppstuga. Närhet till naturen sätter på olika sätt sin prägel på verksamheten som bokstavligt talat har ski-in ski-out läge.  Vi söker nu en vikarieanskaffare som även sköter vissa löpande arbetsuppgifter på skolexpeditionen. Intervjuer sker löpande. Tillträde enligt överenskommelse.  Arbetsuppgifter Arbetet utgörs av vikarieanskaffning till de olika verksamheterna samt vikariering, administrativa uppgifter och hantering av förekommande system för personal, elever och vårdnadshavare. Kvalifikationer Goda IT-kunskaper är ett krav. Erfarenhet av system som till exempel Schoolsoft, Proceedo och Visma är meriterande, så också erfarenhet av arbete med barn och ungdomar. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet  Personliga egenskaper Du som söker bör vara stresstålig, ha en hög grad av flexibilitet och förväntas vara ansvarstagande och strukturerad. Det är viktigt att du har en god serviceförmåga och ett professionellt bemötande mot elever, vårdnadshavare och pedagoger.  Vi erbjuder Västra Härjedalen är i utveckling och våra skolor växer, vi erbjuder en arbetsplats där du blir en del av en engagerad och kompetent personalgrupp med hög andel legitimerade lärare och pedagoger. Du har möjlighet till friskvård under arbetstid samt friskvårdsbidrag.    Kontaktinformation Charlotta Söderhielm, Rektor, 0684-16760, [email protected] Catarina Månsson, Ombud Vision, 0680-16352, catarina.[email protected] Arbetsplats Skolbacken 840 95 Funäsdalen

17 november 2023
Sista ansökan:
9 december 2023
Vi söker dig som vill säsongsjobba på ICA-Närabutik i Fjällen!

Vi söker dig som vill säsongsjobba på ICA-Närabutik i Fjällen! Vi söker flera butiksbiträden till en ICA-butik i Lofsdalen för säsongsjobb i vinter. Vi söker dig som tycker det är kul med arbete i butik och som brinner för kundbemötande och service. Du ska ha varit anställd på ICA, Hemköp, Coop eller motsvarande tidigare och har erfarenhet av flertalet avdelningar i butik. Du anses kunna arbeta brett och har en övergripande förståelse när det rör butiksarbete. Du ska ha erfarenhet av kassaarbete och varuplock. Erfarenhet från arbete med självscanningskassa är meriterande, utbildning kan erbjudas på plats. Som person är du väldigt serviceorienterad och du trivs i den dagliga interaktionen med butikernas kunder. Du arbetar efter mottot att alltid överträffa kundernas förväntningar! Du bör även vara stresstålig och du trivs med att ha en fartfylld och händelserik arbetsdag. Som ICA-konsult på Bemannica bör du vara flexibel, energisk och trivas med ett varierat arbete. För detta uppdrag söker vi flera personer. Arbetsperioder Jul/Nyår: v.51, v.52, v.1 Sportlov: v.6, v.7, v8, v.9 Påsklov: v.14 och v.15 Det kan vara intressant även om du bara kan enstaka veckor. Skriv gärna i din ansökan vilka veckor du är tillgänglig. Arbetstider Varierande arbetstider under butikens öppettider som är mellan 9:00-20:00. Omfattning och lön Omfattningen är på minst 33 timmar i veckan & som mest 38,25 timmar per vecka. Lön enligt handels kollektivavtal. Boende och transport Eget rum i stuga för personal nära anslutning till butiken. Beroende på vart i Sverige du bor kan vi ombesörja kostnader för transport till Lofsdalen. Boende står Bemannica för. Länk till karta över Lofsdalen https://goo.gl/maps/H3rvDiUiKxjEBJFeA Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Ansökningar görs via vår hemsida bemannica.se (https://karriar.bemannica.se/). Om oss Bemannica är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som är specialiserade på bemanning och rekrytering till ICA-butiker i Sverige. Du kan läsa mer om Bemannica på bemannica.se (https://karriar.bemannica.se/)och följ oss på Facebook (http://www.facebook.com/bemannica) för de senaste nyheterna! Företaget är fristående från ICA Gruppen koncernen och ICA-handlarnas Förbund.

17 november 2023
Sista ansökan:
30 april 2024