Lediga deltidsjobb i Helsingborg

Det finns totalt 178 lediga deltidsjobb att söka i Helsingborg

Älskar du fotboll och hockey? Sigge söker nu en glad och framåt assistent
Monument Assistans AB
Personliga assistenter

Älskar du fotboll och hockey? Eller något av det? Är du en person som inte ser hinder utan möjligheter och som är nyfiken på hur höga mål man faktiskt kan nå? Är du positiv och gillar att jobba i ett team?  Då är detta jobb något för dig!   Tjänsten är en heltidstjänst natt, meriterande om du har erfarenhet av nattarbete sedan tidigare.    Vi är ett tajt assistansteam som har väldigt roligt tillsammans vilket gör att även när livet är lite tufft ibland så tar vi oss igenom det med gemensamma krafter.  Vilka är vi och framför allt vem är Sigge och vad kräver vi av dig? Sigge söker nu en personlig assistent som kan komplettera vårt idag fantastiska assistansteam. Sigge är en glad, kreativ, äventyrslysten och positiv kille på 15 år som har en mycket ovanlig muskelsjukdom. Vi i teamet väljer dock att se bortom sjukdom och problematik, för oss är det sällan ett hinder. När du börjar jobba hos oss får du hänga med ett team som älskar sport, i alla dess former. Framförallt är det favoritlaget Liverpool som får all uppmärksamhet när det kommer till fotboll, men när det kommer till hockey är det på Catena Arena i Ängelholm ni hittar oss hejandes på Rögle.    Det är inte bara sport som är en stor del av Sigges och hans teams liv utan vi gillar också musik, och inte minst livemusik vilket 2025 kommer att vara fullt av eftersom vi har många härliga konserter inbokade. Sigge älskar också att åka skidor så det försöker vi också komma iväg och göra då och då. När Sigge får åka ner för skidbacken i sin bi-ski mår han som bäst. När vi väl är på hemmaplan så är det mest tv-spel och att kolla all sport (främst fotboll) på tv som gäller. Ja, ja skolan hinner vi också med. Nu förbereder vi oss för gymnasiet som blir nästa utmaning.  Vad kräver vi av dig då? Vi söker dig som är trygg i dig själv och vågar utmana. Både oss och samhällets alla normer.   Det är otroligt viktigt med personkemi, att du är social och att bjuda på dig själv då vi alltid inkluderar assistenterna i familjen och dess vardag. Dagar ser sällan likadana ut. Därför vill vi hitta dig som väljer att se möjligheter istället för problem.  Du skall inte vara rädd för hundar och inte vara allergisk, arbetsplatsen utgår från en liten gård i Svalövs kommun. För att komma hit måste man ha tillgång till bil och vara innehavare av ett körkort. Du måste vara rökfri! Arbetet kräver inga särskilda förkunskaper eller utbildningar utan personkemin är det viktiga. Vi kommer lära upp dig enligt den modell som passar in här så att du känner dig trygg i ditt vardagliga arbete.  Är du nyfiken så kontakta Jeanette på 0708-933953 så berättar hon gärna mer.   Är du inte jobbsökande men ändå läser detta så får du mer än gärna dela detta inlägg och har du någon i din närhet som du tror hade passat för detta jobb så tipsa dem gärna.     Monument Assistans är alternativet för personer med personlig assistans som söker skräddarsydda lösningar. Vi har hög kompetens och bred erfarenhet av personlig assistans. För att vi ska kunna hjälpa våra kunder på allra bästa sätt så arbetar vi med hög tillgänglighet och ett nära och personligt samarbete. Vi vet att vår personal är nyckeln till att bedriva en bra personlig assistans. Därför är det centralt för oss att du som medarbetare är både känner stolthet och glädje över att arbeta hos oss. Vi på Monument Assistans vill därför ge dig möjligheten att utvecklas i din yrkesroll. Vi uppskattar nyfikna och engagerade medarbetare. Vi erbjuder dig goda lönevillkor, ett nära ledarskap och friskvårdsersättning. Vi ger dig en arbetsmiljö där det är högt i tak och där du har goda möjligheter att påverka din egen arbetssituation. Vi tar gärna fram individuella fortbildningslösningar beroende på i vilken typ av uppdrag du arbetar i. Hos oss får du möjligheten att växa! Krav: Körkort: * B (Personbil)

2 juli 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Personlig assistent till en social tjej i Helsingborg - Timanställning v...
Humana AB
Personliga assistenter

Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov. Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Vår kund är en social och glad tjej på 30 år som har humor, autism och en måttlig intellektuell funktionsnedsättning. Hon uppskattar assistenter som är roliga och lekfulla! Hennes intressen är att shoppa, fika på café eller i naturen, besöka lekplatser, hoppa på Yoump trampolinpark eller få till annan vardagsmotion som är kul. Vi söker nu dig som stämmer in på följande: vill arbeta hos en tjej i 30 års åldern bosatt i Helsingborg har goda kunskaper i svenska Har B-körkort (krav) Vill och kan jobba dygnspass med jour (Vardagar & Helg)  Det är även meriterande om du: har erfarenhet av liknande arbete du har erfarenhet och kunskap om TAKK, TEACCH och låg affektivt bemötande. gillar rutiner har erfarenhet av personer som har autism delar kundens intressen Stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet. Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: Aktuell anställningsform är timanställning vid behov.  Arbetstiderna är kl. 11.00 - 11.00 med 8 timmars jour på natten på både vardagar och helg. Ibland kan passen delas upp som dag-och nattpass och då är arbetstiden kl. 11.00 - 8.00 och kl. 18.00 - 11.00. Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde Början på september eller enligt överenskommelse. Bredvidgång kan påbörjas tidigare. Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan! OBS: Ansvarig rekryterare/uppdragschef för tjänsten har semester V.28-30. Urvalsarbetet påbörjas därmed från och med V.31.  Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta uppdragschef: Caroline Nilsson [email protected]

2 juli 2025
Sista ansökan:
5 september 2025
BUTIKSSÄLJARE - VÄLA C
Ur & Penn AB
Butikssäljare, fackhandel

Söker du efter en ny utmaning där du får möjlighet att utvecklas och vara med och direkt påverka Ur&Penns fortsatta framgång? Vill du jobba i ett familjärt företag där vi har kul på jobbet och peppar varandra? Perfekt! Då kanske det här är början på din Ur&Penn resa! OM TJÄNSTEN Som medarbetare på Ur&Penn arbetar du med både service och hantverk. Du arbetar med försäljning av klockor och smycken, samt med enklare reparationer av klockor, som tex batteribyten och korta armlänkar. Vi har ett högt tempo med kunden i fokus! En stor del av arbetsuppgiften handlar om att driva den dagliga försäljningen genom kundservice och merförsäljning.  Hos oss arbetar man även med: • Kassahantering (försäljning, byten, returer). • Håltagning/piercing i öron/näsa (utbildning i det får man när man börjar hos oss). • Skyltning, påfyllning av varor och byte av kampanjer. • Inventering. Tjänsten är särskild visstidsanställning på 3h/v under perioden 2025-07-21 - 2025-08-17. Placering: Väla centrum OM DIG Vi tror att du är en energisk lagspelare med ett stort driv, och intresserar dig för mode och våra produkter. Vi tror att du beskriver dig själv som ansvarsfull, initiativtagande och tävlingsinriktad! Är du också serviceinriktad med ett “customer first” mindset, så skulle vi kunna passa bra ihop! Hos oss är intern utveckling viktigt och vi hoppas att du vill utvecklas och växa inom Ur&Penn! GRUNDLÄGGANDE KRAV • Flytande svenska i tal och skrift.  MERITERANDE • Tidigare arbetslivserfarenhet inom detaljhandel. • En fullständig gymnasieutbildning. • Ytterligare språkkunskap utöver svenska.  OM OSS Ur&Penn, med ca 120 butiker, är idag Skandinaviens ledande kedja inom klockor, smycken och modeaccessoarer! Ur&Penn är ett företag där samarbete står i fokus, och vi lever efter våra värdeord; glädje, tillit och vinnande attityd.  Som medarbetare hos oss blir du en kugge i det vi kallar för vår utökade familj! Vi erbjuder en fartfylld vardag i en organisation som är i ständig rörelse. Vår vision är att vara förstahandsvalet för alla som vill smycka och uttrycka sin personlighet med kvalitativa och prisvärda accessoarer.  VAD VI HAR ATT ERBJUDA      • En stor möjlighet att klättra inom företaget och en stor möjlighet till personlig utveckling.      • En positiv och familjär arbetsmiljö.      • Personalrabatt på våra varumärke. PROCESSEN Processen består av ett första urval. Sedan följer en digital och fysisk intervju samt kontroll av belastningsregister.  Intervjuer sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan! Sista ansökningsdag är 20/7 men tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi ser fram emot att höra från dig, vi ses på Ur&Penn!

2 juli 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Butiksplock - Helsingborg-Landskrona
Retail24 Sweden AB
Butikssäljare, dagligvaror

Retail24 söker nu personal till butiksplock i områdena Helsingborg och Landskrona.  Vi söker dig som brinner för serviceyrket och gillar att arbeta både självgående och vara en del av ett team med högt tempo. Att jobba som merchandiser för Retail24 kan innebära att du jobbar i flera olika butiker under samma dag. Som merchandiser besöker du butiker för att hjälpa till med varuplock på uppdrag av våra kunder. Du kommer endast plocka upp våra kunders produkter i hyllorna, inget annat. Ditt jobb är att se till att vår kunds hylla i butiken är välfylld och fin! Du ansvarar också för att fylla upp respektive kunds exponeringar och gavlar under butiksbesök. Vi söker dig med hög arbetsmoral är en positiv lagspelare, utåtriktad och noggrann i ditt arbete. I denna roll kommer du få arbeta under eget ansvar. Retail24 erbjuder dig: • Lön enligt handelskollektivavtal + milersättning. • Utvecklingsmöjligheter hos Retail24. • Arbeta med stora kända varumärken. • Självständigt och flexibelt arbete. Krav är följande: • Svenska, flytande. • Körkort & Bil Du behöver i denna tjänst ha körkort samt egen bil, detta då du kan komma att besöka flera olika butiker under samma arbetsdag. Hos Retail24 finns även möjlighet att jobba med fler uppdrag för våra kunder, b.la. har vi uppdrag inom elektronikhandeln. Har du tekniskt intresse har vi möjligheter till uppdrag inom denna kategori. Vi utvecklar gärna under intervju.  Rekrytering sker löpande så tveka inte med att skicka in din ansökan! Om Retail24: Retail24 grundades 2002 och har en fullskalig organisation i Sverige, Danmark, Norge, Finland och Island med över 1000 anställda. Det strategiska målet är att stärka vår position som en ledande leverantör av våra tjänster i Norden. Våra värderingar kännetecknar Retail24, både internt och externt, och bör vara en riktlinje för hur vi kan interagera med kollegor och våra kunder. https://retail24.se/om-oss/

2 juli 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Gillar du makeup och är en händig merchandiser? Se hit! Helsingborg v.36-40
Srb Gruppen AB
Butikssäljare, dagligvaror

Är du en noggrann person som trivs med eget ansvar och som är intresserad av att jobba med makeup och skönhetsprodukter? Läs vidare och se om rollen som Merchandiser kan vara rätt för dig! Att jobba hos oss! - SRB Retail House Har du erfarenhet från arbete i detaljhandeln? Har du också god kännedom kring olika skönhetsprodukter? Då är du den vi letar efter! Som Merchandiser kommer du jobba i butiker inom dagligvaruhandeln samt H&M-, Kicks- och Åhléns med välkända varumärken som exempelvis L'Oréal. I butik säkerställer vi att varumärkets möbel uppdateras och mallas om för att få in till exempel säsongsnyheter. Vi ser till att produkterna exponeras på rätt sätt enligt planogram samt ger ett säljande intryck för butikernas besökare. Som Merchandiser kommer du bl.a. ha kontakt med butikens personal, arbeta med kampanjinsatser och exponering av varumärkets produkter, arbeta med ommallning, ommöblering och skyltning efter ritning eller planogram samt hantera testers och returhantering av produkter. Att trivas med frihet under ansvar är A och O hos oss eftersom du till största del kommer utföra dina uppdrag självständigt i butik. Under hela din anställning kommer du ha nära kontakt med områdesansvarig samt andra stödfunktioner på SRB Retail House som vägleder dig. Är rollen som Merchandiser rätt för dig? Nu söker vi dig som: Lösningsorienterad, lätt att kommunicera med personer i din omgivning och kan arbeta effektivt Morgonpigg person och kan starta upp runt 08.00 i butik Finns tillgänglig måndag-fredag då uppdraget utförs vardagar Trivs med att jobba med kroppen Har tidigare erfarenhet av att jobba i detaljhandeln med skönhetsprodukter Meriterande om du har körkort och tillgång till egen bil Bor i eller i närheten av Helsingborg Tillgänglig för uppdrag mellan v.36-40 2025 – Extra arbete och antal timmar och dagar kommer att variera under det angivna veckorna och det finns, inom vissa ramar, möjligheter att själv vara med och styra över schemaläggningen för detta uppdrag. Vad erbjuder vi? Lön enligt Handels kollektivavtal Milersättning som startar och avslutas vid hemmet Betald restid mellan butiker Praktisk utbildningsperiod i butik vid start av anställning Stora möjligheter att förlägga uppdragen enligt dina önskemål och schema, vid behov kan det även finnas möjlighet att arbeta fler timmar på närliggande orter Goda chanser till ett långsiktigt samarbete med fler timmar och projekt framöver Om SRB Retail House Vi på SRB Retail House hjälper dig att vinna slaget i butik. Vi har 30 års erfarenhet av att stödja varumärken och handel att nå sina shoppers där köpbeslutet fattas. Hos oss får du en partner med djup insikt om betydelsen av relationen mellan varumärket och handeln. Du får en partner som förstår nyanserna mellan en shopper och en konsument och vad som driver försäljning både in och ut ur butik. Vi har lång erfarenhet av att jobba med både riktade insatser i utvalda butiker till omfattande upplägg för hela den svenska och nordiska marknaden. Med oss som leverantör får du lösningar som enkelt kan skalas upp och ner och anpassas för olika marknader och butiksformat. 2023 gick Retail House och SRB Gruppen samman, vilket placerar oss som en av Sveriges största byråer inom trade- och Shopper Marketing i Norden. Ansökan Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Vi rekryterar löpande och tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan! Sökord: varuplock, varuplockare, service, butiksbiträde, butikssäljare, butiksmedarbetare, butiksarbete, extrajobb #jobbjustnu

2 juli 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Nattreceptionist, Scandic Oceanhamnen, deltid 83%
Scandic Hotels AB
Hotellreceptionister m.fl.

Ett stenkast från Helsingborgs stadskärna ligger den nya stadsdelen Oceanhamnen och vårt nya hotell med samma namn, Scandic Oceanhamnen. Likt en fyr vetter hotellet ut mot Öresund och välkomnade sina första gäster i maj 2022. Hotellet har 184 rum, mötesrum, restaurang, uteservering, takbar samt en stor relaxavdelning. Scandic Oceanhamnen är ett unikt hotell på många sätt och har en tydlig profil med mycket nytänk som förutom högsta service sätter hållbarhet i fokus. Nu söker vi en Nattreceptionist till hotellet Scandic Oceanhamnen. Oavsett varför gästen kommer till oss är det få saker som är så uppskattade som ett vänligt ansikte som hälsar välkommen. Som Nattreceptionist agerar du värd tillsammans med övriga teamet på hotellet och skapar en gästupplevelse i världsklass. Så ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss – och bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic! Vad innebär rollen som Nattreceptionist? Du som arbetar inom ansvarsområdet Front of House är ansvarig för att våra gäster får service i världsklass. Du är spindeln i nätet som ser till att gästen alltid är i fokus. Du är den som går igenom ankomstlistan och lägger tid på detaljerna. Ser till att gästens önskemål uppfylls. Du har alltid ett leende på läpparna och en kreativ lösning i backfikan. Du löser det mesta och är en stjärna på att vända en missnöjd gäst till en nöjd gäst. Din arbetsplats är vår lobby. För det är där du möter flest gäster. I ansvarsområdet ingår även administrativt arbete, säkerhetsarbete och arbete med försäljning. Arbetet i Front of House innebär att checka in och ut hotellets gäster, hälsa välkommen och ge gästen den information den behöver om sin vistelse. Du hanterar bokningar i systemet Opera Cloud och hanterar administrativa uppgifter runt gäster och säkerhet. Allt arbete sker med gästnöjdhet och försäljning i fokus. Vem är du? För att passa i rollen tror vi att du har en väl utvecklad social förmåga och är kapabel att hantera att det händer många olika saker samtidigt. Det är mycket viktigt att du kan förmedla ett gott värdskap till hotellets gäster. Du har också vana och kunskap i att arbeta med dator som arbetsredskap. Eftersom arbetet till stor del består av att kommunicera med gäster är goda kunskaper i svenska och engelska en förutsättning. Talar du ytterligare ett språk är det meriterande. Allra viktigast är dock dina personliga egenskaper och din inställning. För att passa i rollen behöver du vara en lyhörd och prestigelös lagspelare som tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter och helhetsresultatet. Information om tjänsten: Det här är en tillvidareanställning på ca. 83%. Arbetstid är förlagd kl: 22.30-07.15 måndag till söndag varannan vecka. Upplärning sker under augusti månad. Vi tar enbart emot ansökningar via vår hemsida. Alla ansökningar kommer att behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, varför vi ber dig att ansöka så snart som möjligt. I denna rekrytering använder vi oss av ett enklare test om service vid urvalet. Vi ser fram emot att välkomna dig till oss på Scandic! Vi når längre när olikheter bejakas. Hos oss får du utrymme att vara dig själv och utvecklas i den riktning du vill, med trygga villkor och schyssta avtal som grund. Ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss - bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic. Delar du våra värderingar? BE A PRO BE YOU BE CARING BE BOLD

2 juli 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
HOUSKEEPING SOMMAR 2025 - EXTRA VID BEHOV - SOMMARJOBB -SÄSONGSJOBB

Brinner du för service och älskar att jobba bland människor då kan detta vara något för dig. Vi söker dig som är en positiv och noggrann person och som alltid vill göra det där lilla extra för att få 100% nöjda gäster. Nu söker vi extrapersonal till vår städavdelning som är tillgänglig framför allt under sommaren juli - september, 2025. Arbetstiderna är varierade mellan dag, kväll & helg och du kommer in i ett härligt team av kollegor. Arbetet innebär både rumsstäd och lokalstäd. Tidigare erfarenhet är meriterande men inte nödvändigt. Vi söker dig som är positiv, glad, lösningsfokuserad, noggrann, snabb lärd, kan passa tider, pålitlig, ansvarstagande och med hög arbetsmoral!  Du behöver ha goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Ett trevligt och positivt bemötande till gäster och kollegor samt god fysisk hälsa är A och O. Arbetstider: I huvudsak dagtid inkl. helger, kvällar kan förekomma Omfattning: Extra vid behov samt över sommaren 2025 Start: Enligt överenskommelse Lön: Enligt kollektivavtal För frågor om tjänsten Kontakta: [email protected] Sista ansökningsdag: Urval kommer ske löpande, vi rekommenderar därför att du inte väntar med din ansökan! Vi ser fram emot att höra från dig!

1 juli 2025
Sista ansökan:
18 december 2025
Sjuksköterska sökes till Vårdcentralen Capio Olympia
Capio Sverige AB
Distriktssköterskor

Om oss Välkommen till Vårdcentralen Capio Olympia i centrala Helsingborg. Vi är en stor vårdcentral med 11 400 listande patienter och finns mitt i stan på Bergaliden med goda kommunikationsmöjligheter med både tåg och buss. Hos oss råder god stämning i arbetsgruppen och för oss är ett gott bemötande oerhört viktigt, både gentemot våra patienter och gentemot varandra. Vi ligger i framkant i den digitala utvecklingen, vi värnar om en stor delaktighet i vårt utvecklingsarbete. Vi söker nu en sjuksköterska, om du har erfarenhet av primärvårds arbete så är detta meriterande.   Vi vill ständigt förbättras och som kvitto på vårt arbete har vi i år utsetts till en av Skånes 10 bästa vårdcentraler. Din roll Vi söker dig sjuksköterska med intresse för, och med erfarenhet av, arbete på vårdcentral. Hos oss blir du en viktig del av teamet på vår fina vårdcentral. Som person är du positiv, engagerad, initiativrik och ödmjuk. Du bidrar med din kunskap och erfarenhet och hjälper oss att driva vårdcentralen framåt. Du brinner för att utveckla verksamheten och dig själv. Tillsammans med dina kollegor ansvarar du för telefonrådgivning, jobbar i vårt digitala system "Flow", triagerar och tar emot patienter på mottagningsbesök.  Hos oss hjälps alla åt med de arbetsuppgifter som ingår i primärvården. Vi ligger i framkant vad det gäller digitala arbetssätt, allt för att tilltala patienter i alla ålderskategorier. Vi har börjat jobba mer proaktivt, allt för en bättre patientupplevelse. Det kan eventuellt finnas möjlighet att arbeta hemma i begränsad omfattning. Vi jobbar i team där läkare, sjuksköterska och sekreterare ingår och har rond flera gånger i veckan. Hos oss har du möjlighet att prata med patienten i telefon på förmiddagen och själv ta emot patienten på eftermiddagen. Vi erbjuder dig Du får en ordentlig introduktion av kunniga kollegor på en utvecklande och spännande arbetsplats. Vår ledningsgrupp är närvarande och jobbar för att vi alla ska trivas på jobbet. Vi har har självklart kollektivavtal och är en inkluderande arbetsplats där vi lär av varandra. Vi värnar om att våra medarbetare ska få kompetensutveckling, både internt och externt. Vi bjuder på frukost varje dag. Om dig Vi söker dig som är leg sjuksköterska. Vi ser gärna att du har erfarenhet av primärvårds arbete och har en längre erfarenhet av att jobba som sjuksköterska är detta meriterande. Du har ett positivt synsätt och brinner liksom vi för att jobba med patienter och rådgivning. Du brinner för verksamhetsutveckling.  Har du erfarenhet av att jobba i vårt journalsystem PMO så är detta ett plus.  Vi ser gärna att du är flexibel och kan arbeta med alla moment som ingår som sjuksköterska på en vårdcentral.  Publicerat: 2025-04-11 Sista ansökningsdag: 2025-06-15 Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

1 juli 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Trädgårdsarbetare
Kristersson, Robin
Trädgårdsodlare

Har du gröna fingrar och gillar att arbeta utomhus? Vi på Centum söker nu engagerade medarbetare till trädgårdsarbete hos vår kund. Arbetsuppgifter: • Klippa gräs, trimma och rensa ogräs • Plantering av blommor, buskar och träd • Krattning, sopning och allmän skötsel av utemiljö • Enklare underhåll och trädgårdsfix • Hjälpa till vid bortforsling av trädgårdsavfall Vi söker dig som: • Trivs med fysiskt arbete utomhus • Är ansvarstagande och noggrann • Har god arbetsmoral och samarbetsförmåga • Har B-körkort (meriterande men inte ett krav) • Erfarenhet av trädgårdsarbete är ett plus, men inte ett måste

1 juli 2025
Sista ansökan:
30 juli 2025
Personlig assistent
Monument Assistans AB
Personliga assistenter

Om dig   För vår kunds räkning söker vi dig som är positiv, initiativtagande och öppensinnad och ser möjligheter i allt. Du som personlig assistent är lyhörd för vår kunds behov och önskemål. Du blir en del av ett härligt team som jobbar tillsammans med och för kunden. Körkort krävs för att ta sig till arbetsplatsen.      För oss är det viktigt att du klickar med kunden som du ska jobba hos och att du är lyhörd för kundens behov och önskemål. Du ska vara empatisk och respektera kundens integritet. Du har nära till skratt och är beredd att ta egna beslut. Du är ansvarstagande och har lätt för att samarbeta. Du har förmågan att ta ett steg tillbaka när det behövs. Du är duktig på att entusiasmera och tycker det är roligt med utmaningar i arbetet.     Du kan jobba dag som kväll och helger. Personlig assistans utförs under dygnets alla timmar.  Ingen tidigare erfarenhet krävs, du utbildas och handleds på plats hos kunden. Skriv i din ansökan hur stor tjänstgöringsgrad du önskar.  Monument Assistans begär alltid utdrag ur belastningsregistret : "Kontroll av egna uppgifter".  Dina arbetsuppgifter   För yrket förekommande uppgifter. Det kan vara allt från individanpassad omvårdnad till hushållssysslor. Assistansen bedrivs främst i kundens hem men innebär också att följa med på aktiviteter utanför hemmet.  Du arbetar stödjande och motiverande. Utbildning får du på plats och via Monument Assistans. Om företaget Monument Assistans är alternativet för personer med personlig assistans som söker skräddarsydda lösningar. Vi har hög kompetens och bred erfarenhet av personlig assistans. För att vi ska kunna hjälpa våra kunder på allra bästa sätt så arbetar vi med hög tillgänglighet och ett nära och personligt samarbete. Vi vet att vår personal är nyckeln till att bedriva en bra personlig assistans. Därför är det centralt för oss att du som medarbetare är både känner stolthet och glädje över att arbeta hos oss. Vi på Monument Assistans vill därför ge dig möjligheten att utvecklas i din yrkesroll. Vi uppskattar nyfikna och engagerade medarbetare. Vi erbjuder dig goda lönevillkor, ett nära ledarskap och friskvårdsersättning. Vi ger dig en arbetsmiljö där det är högt i tak och där du har goda möjligheter att påverka din egen arbetssituation. Vi tar gärna fram individuella fortbildningslösningar beroende på i vilken typ av uppdrag du arbetar i. Hos oss får du möjligheten att växa! Krav: Körkort: * B (Personbil)

30 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025