Jobba hemifrån med kundservice – finsktalande sökes!
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice och försäljning blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad och meningsfull service där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang. Arbeta administrativt i olika system med uppgifter som mail, chatt och ärendehantering. Bedriva merförsäljning i kundsamtal. Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer. Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare. Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Arbeta från ditt eget hem! Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag. Möjlighet att arbeta från vårt moderna kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för kundservice och försäljning och drivs av att utvecklas inom det. Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig och noggrann i ditt arbetsutförande och har ett öga för kvalitet. Tidigare erfarenhet av service, försäljning eller support är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift. Flytande i finska i både tal och skrift. Har datorvana. Godkänd gymnasieutbildning. Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse. Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: 08.00-17.00 vardagar och helger. Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.

5 juni 2025
Sista ansökan:
22 november 2025
Butiksambassadör för Asics på deltid - Helsingborg
NRG Sweden AB
Butikssäljare, fackhandel

NRG Agency söker efter de bästa butiksambassadörerna för Asics. Vi är ute efter säljare som har ett stort intresse för sport, gärna löpning och skor. Om kunden Asics är en japansk tillverkare av sportkläder och sportskor. De grundades 1940 och namnet är en akronym för Anima Sana In Corpore Sano som är en variant på mens sana in corpore sano, det vill säga "en sund själ i en sund kropp". Arbetsuppgifter Som butiksambassadör kommer du att: Arbeta med att sälja och visa upp skor för kunder i butik Vara ansiktet utåt för Asics Hjälpa kunder att hitta den rätta Asics skon Vara behjälplig för kunder i butik Skicka in en kortare enkät till Asics efter varje pass Din erfarenhet Erfarenhet av detaljhandeln och försäljning Van att möta människor och kunna hantera olika typer av personer Fördel om du har erfarenhet/intresse av löpning och träning över lag Personliga egenskaper: Som butiksambassadör för Asics så tror vi att du är: En universitetsstudent Flexibel och lättsam Social och framåt med egen initiativförmåga Intresserad av rörelse och sport. Arbetstider Lördag (6 timmars skift) Söndag (6 timmars skift) Period Start: 16 augusti Slut: 21 september Utbildning: 6e augusti. Arbetet sker under 6 helger.  Övrigt: Du blir anställd av NRG Sweden och representerar Asics i en Stadium butik. Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag. Planerad start i butik är 16 augusti, men dessförinnan sker introduktion och utbildning. Om du har några frågor om tjänsten, vänligen kontakta Ella Seger på [email protected] Om oss NRG är brand activation-byrån som tar ditt varumärke till nästa nivå. Vi är din självklara partner för effektiva försäljnings- och marknadsföringsstrategier. Med fokus på sömlösa omnichannel-kampanjer, särskilt inom retail, ser vi till att ert varumärke når era kunder vid varje avgörande kontaktpunkt i deras köpresa - oavsett om det är i butiken, på bussen eller i soffan. Med nästan 30 års erfarenhet vet vi vikten av att kombinera kreativitet, funktionalitet och effektivitet. Vår expertis inom både varumärkesbyggande och kommersiell strategi gör att vi kan skapa skräddarsydda lösningar som stärker ditt varumärkes synlighet och levererar verkliga affärsresultat. I en digital värld som ständigt förändras, där kvalitet och innovation är avgörande, hjälper vi dig att ligga steget före. Oavsett om du lanserar en ny kampanj, bygger långsiktig kundlojalitet eller förstärker ditt team med specialistkompetens, erbjuder vi verktygen och strategierna du behöver för att lyckas.

5 juni 2025
Sista ansökan:
22 november 2025
Jobba hemifrån med kundservice – finsktalande sökes!
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice och försäljning blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad och meningsfull service där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang. Arbeta administrativt i olika system med uppgifter som mail, chatt och ärendehantering. Bedriva merförsäljning i kundsamtal. Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer. Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare. Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Arbeta från ditt eget hem! Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag. Möjlighet att arbeta från vårt moderna kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för kundservice och försäljning och drivs av att utvecklas inom det. Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig och noggrann i ditt arbetsutförande och har ett öga för kvalitet. Tidigare erfarenhet av service, försäljning eller support är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift. Flytande i finska i både tal och skrift. Har datorvana. Godkänd gymnasieutbildning. Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse. Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: 08.00-17.00 vardagar och helger. Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.

4 juni 2025
Sista ansökan:
12 november 2025
Community Host till United Spaces Helsingborg
Rp Rekrytering Bemanning AB
Kontorsreceptionister

SNABBFAKTA Omfattning: 25,5h/veckan Arbetstider: Måndagar, onsdagar, torsdagar och fredagar kl.09-14.00. Tisdagar kl.08-14.00.  Ort: Centrala Helsingborg. Startdatum: Augusti. Uppdragslängd: 2025-08-04 till 2025-12-31. Anställningsform: Särskild visstidsanställning. Du blir anställd av Inte Bara Post Bemanning och blir tilldelad en konsultchef under ditt uppdrag hos kund. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Nu söker vi en Community Host till vår kund United Spaces som är ett av Sveriges största coworking bolag. United Spaces startades för 25 år sedan och har idag kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Uppsala, Helsingborg och Jönköping. Sedan starten 1999 har grundtanken varit att skapa en mötesplats för entreprenörer och företagare som vill växa tillsammans. DIN ROLL I rollen som Community Host kommer du att strukturerat och aktivt leverera bästa tänkbara service till kunder och besökare. Din uppgift är att säkerställa att kunder och besökare upplever United Spaces som den lokala marknadens bästa ställe att arbeta, nätverka och växa på.  Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Välkomna och ta emot besök Genomföra kontorsrundor och säkerställa att det ser rent och snyggt ut Se till att det ser bra ut i konferensrummen innan/efter möten Hantera kaffestationer och diskmaskin Förbereda och genomföra regelbunden frukostbuffé som United Spaces har varje tisdagsmorgon för sina medlemmar. Ta emot beställningar  Fylla på kontorsmaterial  Stötta vid eventuella AW:s VEM ÄR DU?  För att lyckas i den här rollen behöver du vara serviceinriktad ut i fingerspetsarna! Du har förmågan att arbeta självgående, har ett driv samt självledarskap för att ta dig an dina dagliga arbetsuppgifter. Du har lätt för att se detaljer och är initiativtagande. Vidare har du en positiv inställning och engagemang oavsett hög eller lågt tempo. Vi söker dig som studerar på distans, ska börja studera efter årskiftet eller är mellan jobb. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från en serviceroll inom café/restaurang, hotell, reception eller liknande roll. Vidare har du goda kunskaper i Office-paketet. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning efter intervjusteget. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

4 juni 2025
Sista ansökan:
21 november 2025
Lärare i Fritidshem
Dibber Sverige AB
Fritidspedagoger

Vi har en viktig roll och vill att du är med! På Dibber har vi hjärta för lärande. Det betyder att vi brinner för att varje barn och elev ska ges de bästa förutsättningarna för att utveckla ett livslångt lärande med hjärta för världen.   Vår Hjärtekultur är kärnan i hela verksamheten, och präglar relationerna med barn och elever, vårdnadshavare, och mellan kollegor. Hjärtekulturen ska vara en vägledare i varje situation.  Vi strävar efter att vara en inkluderande arbetsplats där varje medarbetare känner sig sedd och kan vara med och bidra. Vi erbjuder en arbetsplats med fokus på trivsel och arbetsmiljö, utveckling och tillitsfulla relationer. Dibber har kollektivavtal genom Almega med Sveriges lärare, Kommunal och Vision (Friskoleavtalet) och erbjuder friskvårdsbidrag, föräldralön, personalstöd, företagshälsovård samt regelbundna medarbetarundersökningar för att mäta våra medarbetares trivsel och hälsa. Är du den vi söker? Vill du arbeta nära eleverna och är legitimerad lärare i fritidshem? Finner du glädje i att möta elever utifrån alla deras olikheter, personligheter samt förmågor och vill utmana dem att utvecklas? Tycker du om att samarbeta och är van att bemöta barn, föräldrar och kollegor på ett professionellt sätt? Är du som person medveten och tydlig i ditt pedagogiska ledarskap och har du förmågan att skapa en god arbetsmiljö? Är du prestigelös, utvecklingsbenägen och vill arbeta i en verksamhet i förändring? Är du kreativ, initiativtagande och samtidigt strukturerad i ditt arbetssätt? Är du lugn, stabil men även flexibel? Kanske är du även legitimerad lärare i idrott och hälsa, för då kan du kombinera denna tjänst med annan vakant tjänst hos oss. Vi har en viktig roll och vill att du är med! På Dibber har vi hjärta för lärande. Det betyder att vi brinner för att varje barn och elev ska ges de bästa förutsättningarna för att utveckla ett livslångt lärande med hjärta för världen.   Vår Hjärtekultur är kärnan i hela verksamheten, och präglar relationerna med barn och elever, vårdnadshavare, och mellan kollegor. Hjärtekulturen ska vara en vägledare i varje situation.  Om Dibber Långvinkeln och uppdraget Dibbel Långvinkeln är en grundskola F-5 samt fritidshem. Vi har idag c:a 65 elever och ligger i centrala delarna i Helsingborg Kommun. Vi har närheten till allt som staden har att erbjuda i form av grönområden såväl som kulturutbud. Uppdragsbeskrivning Som lärare i fritidshem ansvarar du för planering, genomförande, och utvärdering av undervisningen utifrån läroplanen. Genom undervisningen i fritidshemmet arbetar du för att stimulera elevernas utveckling samt erbjuda en meningsfull fritid. Du skapar en trygg och inkluderande lärandemiljö samt stödjer, motiverar och stimulerar elevernas utveckling genom varierande arbetssätt utifrån deras individuella förutsättningar. I undervisningen gör du skillnad för våra elever genom att tro på deras förmåga, uppmuntra till kreativitet och nyfikenhet samt göra det tydligt för varje elev att de kan lyckas i stort som smått. Du arbetar efter beprövad erfarenhet och forskning och verkar för att eleverna ska få en så god utveckling som möjligt, såväl kunskapsmässigt som socialt. I ditt uppdrag som lärare i fritidshem kommer du planera, undervisa och utveckla fritidshemmets verksamhet utifrån läroplanen. Genom systematiskt kvalitetsarbete arbetar du för att säkerställa en hög kvalitet i undervisningen. Tillsammans med dina kollegor samarbetar ni för att skapa en stimulerande och lärorik miljö för eleverna. Vi ser också att intresse finns för att leda vår rastverksamhet under skoltid. Möjlighet finns att kombinera denna tjänst med en tjänst som legitimerad lärare i Idrott och hälsa. Då blir den totala omfattningen c:a 70% Välkommen till Dibber – med hjärta för lärande! Om Dibber Långvinkeln  Dibbel Långvinkeln är en grundskola F-5 samt fritidshem. Vi har idag c:a 65 elever och ligger i centrala delarna i Helsingborg Kommun. Vi har närheten till allt som staden har att erbjuda i form av grönområden såväl som kulturutbud.

4 juni 2025
Sista ansökan:
3 juli 2025
Butikssäljare på 10% - Chilli Väla
Home Furnishing Nordic AB
Butikssäljare, fackhandel

Vi söker en driven butikssäljare på 10% till vår Chilli-butik på Väla, Helsingborg. Hos oss på Chilli är försäljning och service den röda tråden i allt vi gör. Vi jobbar både som lag mot gemensamma mål, samtidigt som du som säljare drivs utav personlig utveckling och att få jobba mot individuella mål. Vi strävar alltid efter att bli bättre genom att ha högt i tak och bjuda in alla medarbetare till att kunna påverka. Om tjänsten Som butikssäljare hos oss kommer dina främsta arbetsuppgifter vara att sälja möbler och heminredningsprodukter genom aktiv försäljning till kunder i butiken. Du ansvarar för att kunderna får en positiv upplevelse i butiken och att denna upplevs som välordnad och attraktiv. Arbetsuppgifterna är varierande och inkluderar att besvara samtal och mail, kvittering av varuleveranser, uppackning och montering av varor, prismärka produkter, skyltning/varuexponering, inventering och kassaarbete. För att passa i tjänsten krävs det att du är: Resultatdriven - du älskar att sälja och motiveras av goda försäljningsresultat. Du är driven och prestigelös i din försäljning och kämpar för att ständigt förbättras. Relationsbyggande - du brinner för service och är genuint intresserad av försäljning och kundmötet. En lagspelare - du bidrar till god stämning och ser styrkan i att samarbeta för att nå gemensamma mål. Vi söker dig som har: Erfarenhet av försäljning. Det är meriterande om du har erfarenhet som säljare i butik, men inget krav. Fyllt 18 år Avslutad gymnasial utbildning Vi erbjuder: Hos oss på Chilli erbjuder vi dig en operativ tjänst med mycket kundkontakt och fokus på försäljning. På vår arbetsplats lägger vi stor vikt på personlig utveckling och individuella målsättningar, där du har stor möjlighet till att bidra och utvecklas inom företaget. Vi är ett härligt team som är drivna, engagerade och inspireras av varandra för att ständigt utvecklas. Övrigt Tjänsten är tillsvidare på 10% med tillträde omgående. Arbetet är förlagt vardagar och helger. Vi tillämpar provanställning.  Matchar du vår beskrivning och tycker att detta låter som en intressant tjänst för dig? Urval och intervjuer sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag!   Om företaget Chilli är en del av Home Furnishing Nordic AB och är en av norra Europas största e-handlare inom möbler och inredning. Inom Home Furnishing Nordic AB ingår många olika online-butiker, bl.a. Trademax, Chilli och Furniturebox. Vi har även 9 fysiska butiker i Norden.  Nu ger vi dig möjlighet att få vara med att få växa och utvecklas i verksamheten tillsammans med kompetenta kollegor. Home Furnishing Nordic AB är ett bolag med hög prestationsnivå, stor drivkraft och höga mål där fokus ligger på möjligheterna. Ta chansen att söka till en av Sveriges främsta e-handlare!

4 juni 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Skolkurator på 20%

Vad brinner du för? Vi brinner för våra profiler; hållbar och utveckling och mänskliga rättigheter. Vi är en liten skola vars motto är att alla ska bli hörda, sedda och bekräftade under skol- och arbetsdagen. Vi antar utmaningar i undervisningen och i förhållningssätten kring undervisningen. Då vi är en mångkulturell söker vi en öppensinnad, kommunikativ, samarbetsvillig och positiv pedagog. Vårt mål är att skapa en trygg miljö med goda och hållbara relationer till eleverna som utgångspunkt. Du ska ha viljan och förmågan att följa eleven individuellt och följa elevens personliga lärande och utveckling. Slutligen, du ska dela våra värderingar om alla människors lika värde oavsett kön, religion, etnicitet och sexuell läggning. Cultura Gymnasium startades år 2007 och har sedan dess två högskoleförberedande program; samhälls- och naturvetenskapliga programmet. Våra profiler hållbar utveckling och mänskliga rättigheter konkretiseras i undervisningen samt på i förhand utvalda dagar under läsåret. Vi söker dig som är utbildad skolkurator på 20 % inför läsåret 2025. Intervjuer sker i löpande fart och en tjänst kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!

3 juni 2025
Sista ansökan:
3 juli 2025
Cirkelledare i spanska
Folkuniversitetet Stift Kurs- Verksamheten
Övriga utbildare och instruktörer

Folkuniversitetet är ett studieförbund med både nationell och internationell verksamhet omfattande folkbildning, skolor samt uppdragsutbildning för organisationer, myndigheter och företag. Vi erbjuder kurser på alla nivåer från nybörjare och uppåt. Våra kursdeltagare är vuxna och undervisningen genomsyras av en kommunikativ språksyn. Vi söker nu en cirkelledare i spanska för kurser med start i september och framåt. Omfattningen av tjänsten är ca 6-12 studietimmar/vecka (1 studietimma=45 minuter). Kurserna sker på plats i Helsingborg och från 17:30 och framåt (kvällstid) främst tisdagar, onsdagar och torsdagar. Timanställning och lön efter avtal.   Din kompetens och bakgrund Vi vill att du har spanska som ditt modersmål eller att du talar det på modersmålsnivå. De flesta av våra lärare undervisar på sitt modersmål och är därmed även en källa till kunskap om landets kultur och samhälle. Om du inte har undervisningsspråket som modersmål så vill vi att du har bott en längre tid i ett land där språket talas. Det är önskvärt att du har lärarutbildning eller annan pedagogisk utbildning och vi vill att du har erfarenhet av att undervisa. Har du erfarenhet av att undervisa vuxna i spanska är det meriterande. Vi vill att du har kunskap om och erfarenhet av digitala medier och online pedagogik samt erfarenhet av onlineundervisning, gärna via Zoom. Du behöver även ha goda kunskaper i svenska.  Som pedagog hos Folkuniversitetet förväntas du ha förmågan att individanpassa undervisningen och locka fram varje individs potential. Det är viktigt att du tycker det är roligt att förmedla kunskap, både språkligt och kulturellt och att du ser det positiva i att kursdeltagare utvecklas. Du är flexibel, lyhörd och strukturerad och har vana av att arbeta självständigt. Vi förutsätter också att du delar vår syn på människors lika värde och rätt till kunskap. Folkuniversitetet bedriver ett aktivt fortbildningsarbete för sina lärare.   Ansökan Välkommen med din ansökan i form av CV och personligt brev senast 2025-07-15 via vår e-rekrytering. Vi tillämpar löpande rekrytering och tjänsten kan därför komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. För frågor och information välkommen att kontakta Louise Nordling: [email protected].

3 juni 2025
Sista ansökan:
15 juli 2025
Personlig assistent sökes till kvinna i Helsingborg
Humana AB
Personliga assistenter

Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov. Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Nu söker vi en personlig assistent som kan arbeta tiderna 12.45-15.45 och 20.00-21.00 en dag i veckan, olika dagar beroende på vecka samt är intresserad av att arbeta extra som timanställd. Övriga tider ligger mellan 08-09 måndag-söndag till och med 31/8, från 1/9 kommer arbetstiderna att vara 08-17 och 17-09. Jourtid mellan 00-07. Tiderna 12.45-15.45 och 20.00-21.00 är punktinsatser och är dubbelbemanning för att stötta upp vid förflyttning av kvinnan.  Kvinnan är bosatt i Helsingborg, Ättekulla-området. Kvinnan är runt 70 år och har till följd av en hjärnskada behov av hjälp i sin vardag både med personlig omsorg, sköta hemmets sysslor och göra aktiviteter utanför hemmet. Sedan hjärnskadan kommunicerar kvinnan främst genom kroppsspråk samt ett fåtal ord. Kvinnan är rullstolsburen och har adekvata hjälpmedel i hemmet för att underlätta arbetsmomenten, bl.a. används golvlift, hygienstol och vårdsäng. Vi söker assistenter som kan skämta och bjuda på sig själva, är trygga och ansvarsfulla samt uppskattar att vara aktiva. Viktigt att besitta förmågan att läsa av personen du hjälper och får henne att känna sig delaktig. Urval och intervjuer sker fortlöpande under rekryteringen. Varmt välkommen med din ansökan via annonsen. Ansökningar tas ej emot via telefon eller e-post. Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: Varierade arbetstider enligt ovan.  Tjänstgöringsgrad är timanställning/behovsanställning. Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde Enligt överenskommelse. Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig: Emilia Östlund, uppdragschef Humana.

2 juni 2025
Sista ansökan:
19 november 2025
ST-läkare i allmänmedicin till Vårdcentralen Råå
REGION SKÅNE
ST-läkare

Gör skillnad. Varje dag. Trivs du när du har möjlighet att bygga långsiktiga patientrelationer och får följa dina patienters hälsa över tid? Vill du kombinera ett omväxlande och utvecklande arbete med möjligheten att ta ett dopp innan arbetsdagens början eller när den är slut? Då ska du söka tjänsten hos oss! Vi välkomnar nu en ST-läkare i allmänmedicin. Vårdcentralen Råå ligger i södra delen av Helsingborg, bara ett stenkast från havet, med bra tåg- och bussförbindelser. Hos oss är vi drygt 50 anställda som tar hand om våra 11 400 listade patienter. Dessa patienter erbjuder vi ett brett utbud av mottagningar inom diabetes-, astma/KOL-, hypertoni-, äldrevårds- och distriktssköterskemottagning samt barnavårdscentral. Vi strävar också efter att alla patienter ska få en egen namngiven läkare, och att patienter med kroniska sjukdomar regelbundet blir kallade från en väntelista till besök. Detta för att säkerställa en god och kvalitativ vård för våra patienter. Alla personalgrupper arbetar tvärprofessionellt och teambaserat och dörrarna står alltid öppna för kollegiala frågor och diskussioner. Vi har dagligen ett kort morgonmöte för att hålla alla á jour med vad som händer i verksamheten. Därutöver strävar vi alltid efter att utvecklas och arbetar kontinuerligt med att förbättra vår verksamhet. Vi erbjuder dig som medarbetare hos oss goda möjligheter att påverka. Vidare värnar vi om vår goda arbetsmiljö och har fokus på nöjda medarbetare och patienter samt en hög vårdkvalitet. Vi arbetar också utifrån våra ledord; kvalitet, kontinuitet, tillgänglighet samt en god arbetsmiljö. Vi har många nya och roliga projekt att se fram emot, bland annat att fortsätta utveckla våra digitala tjänster. Vidare strävar vi efter att ha ett listningstak på 1100 patienter per heltidsarbetande specialistläkare, och där taket ligger lite lägre för ST-läkare. Idag har vi sju specialistläkare i allmänmedicin, sex ST-läkare samt AT-läkare. ARBETSUPPGIFTER I rollen som ST-läkare får du ett spännande och utmanande arbete med goda förutsättningar för en bred utbildning inom specialiteten. Din utbildning kommer att skräddarsys i samråd med din handledare för att utbildningen ska bli så optimal och intressant som möjligt. Du kommer arbeta med vanligt förekommande arbetsuppgifter såsom planerade och akuta läkarbesök, vara konsultläkare för sjuksköterskor, handledning av studenter samt medverkar i rond för bedömning och triagering. Läkarna på vårdcentralen har olika ansvarsområden såsom BVC och rond på våra äldreboenden vilket ingår i din utbildning att ta del av. Vidare ingår också samverkansärenden med kommunen och andra myndigheter. Idag har vi nio specialistläkare i allmänmedicin, fem ST-läkare samt AT- och BT-läkare. KVALIFIKATIONER Vi välkomnar dig som är legitimerad läkare med behörighet att verka inom svensk sjukvård, och som redan har en specialistkompetens. Språkkunskaper i svenska motsvarande lägst nivå C1 enligt Europarådets skala är ett krav för tjänsten. Vi söker dig som är duktig på att planera och organisera ditt arbete, men även har förmåga att prioritera och ställa om när det behövs. Du är noggrann, trygg och stabil samt ser till patienterna utifrån deras olika behov. Vidare är du lyhörd, empatisk och har ett positivt förhållningssätt. Därtill har du ett gott bemötande gentemot såväl patienter som kollegor. Du visar även ett stort engagemang i ditt arbete och har lätt för att samarbeta samt tycker om att ha en variation av arbetsuppgifter. Vi ser gärna att du, precis som vi, har ett intresse av att arbeta med utveckling och förbättring. Du trivs och är trygg i din roll som läkare, och delar prestigelöst med dig av dina kunskaper till såväl kollegor i de olika yrkesgrupperna, som till eventuella studenter och utbildningsläkare. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! ÖVRIGT Primärvården Skåne - I första hand för hela livet. Primärvården Skåne är Region Skånes primärvård i egen regi. Vi är ca 3 500 medarbetare som varje dag arbetar för att ge Skånes invånare nära vård av hög kvalitet och ett gott bemötande, genom livets alla skeden. Detta gör vi utifrån Region Skånes värdegrund välkomnande, drivande, omtanke och respekt. Primärvården Skåne bedriver verksamhet över hela Skåne, både i städer och på mindre orter. Vi möter patienter med olika behov, bakgrund och förutsättningar fysiskt på våra mottagningar eller digitalt. Vår verksamhet är konkurrensutsatt och behöver nå ut till människor i alla åldrar, med olika bakgrund och på olika platser i Skåne. Primärvården Skåne baserar sin positionering på samma grund som Region Skåne, som finns beskrivna i varumärkesguiden för Region Skåne. Primärvården Skånes verksamhetsidé Primärvården Skåne ska erbjuda personcentrerad vård med hög medicinsk kvalitet och kontinuitet. Vi skapar förtroende och bygger relationer genom respekt och ett professionellt bemötande. Vi är tillgängliga och erbjuder en hälso- och sjukvård som främjar hälsa och välbefinnande för Skånes alla invånare.

2 juni 2025
Sista ansökan:
14 juli 2025